Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:41

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

IAmNice schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:56:
[...]

Ja maar dat gaat hun privé omgeving te ver :+ Dit is al zo vaak gezegd als oplossing en geen ene lan organisator heeft het geprobeerd. Zelfde als keylogger+mouse cam om te checken of ze niet ineens een random knop indrukken die volgens hun key binds 'niks' doet. Dat met een mouse cam moet een goed begin zijn. Niet je eigen spullen mee nemen is ook een goed idee. Starix van navi had al een keer gezegd dat hij op een major muis checks raar vind. Ze checken het, maar ondertussen kun je na die check weer even naar je kamer een andere muis pakken die je verborgen had en dat was het. :F

Ik vind het schandalig om te zien hoe spelers zoals Fallen zoveel rare shit hebben terwijl ze niet eens simpele maatregelen implementeren om cheaten te voorkomen. Maakt niet uit of iemand cheat of niet, voorkom het gewoon. Net zoals sommige lans waarbij je telefoon bij je mocht hebben en internet access had. Tja dat is gewoon een fucking grap.
Heb het al een keer eerder aangegeven, maar de oplossing is zo doodsimpel:
- Monitor internet gebruik van de PC's die gebruikt worden
- Gebruik alleen hardware van het event

Ze hebben toch admins staan daar? Laat een admin achter elk team staan bij het instellen van de configuraties van de pro's en klaar. Geen geswitch met hardware, maar puur je muis en beeldinstellingen e.d. veranderen en klaar.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Insehh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Na'Vi gisteren op Cobblestone. Heerlijk om naar te kijken ! _/-\o_
Wordt wel de hele tijd geroepen dat Astralis een kanshebber is, maar deze heren kunnen er ook wat van. :o
Ja vrijwel alle teams hebben nu bijna 2 maanden de tijd gehad om eens flink te praccen en bootcampen ipv maar wekelijks allerlei offline en online toernooien te spelen dus dat beloofd nog heel wat mooie matches deze major. Qua 'kanshebber' zijn er nu zoveel en je weet ook niet echt meer wie er nu echt hard schiet aangezien er al zo lang geen groot toernooi is geweest, alleen maar dubbel zo tof dus.
Nutellaah schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:29:
Nu heb ik de laatste dagen ook wat video's bekeken van die pro's en van mezelf.
Ik zie mezelf toch nooit zo'n movements doen, ook al ben ik op echt op zoek gegaan naar zo'n "locks".

Dan vraag ik me ook het volgende af: je ziet soms op Twitch mensen zichzelf streamen alsook hun muis movement... Is het niet mogelijk dit dan ook te doen op lans?
Dan moet je toch de beweging zien die samengaat met de lock? Is het niet zo en is er op het moment van de aimlock geen beweging, dan is er iets niet pluis...

Verder volg ik deze week wel gewoon de Major zoals vele anderen. Toch mis ik wat de oude Fnatic die er bovenuit stak...
Ja maar probleem is dat die aimbots vaak zo'n lage FOV hebben dat je het zelfs met een handcam niet zou kunnen zien, maar we kunnen wel eeuwig door blijven speculeren, meer doen dan wachten tot er ooit een keer iemand gebust wordt blijft toch het enigste.

Ja fnatic was tof, maar toch is het nu veel toffer omdat bijna werkelijk elk team gewoon een reële kans heeft om die major titel te pakken + het feit dat zoals ik hierboven al zei de teams sinds lange tijd eens een flinke periode de tijd hebben gehad om goed te kunnen praccen en bootcampen ipv maar van toernooi naar toernooi te reizen en dus geen steek verder te komen qua teamplay/tactics. Het is op deze manier 10x zo spannend dan dat je al voor 50% kunt zeggen dat SK of fnatic de major titel pakt zoals dat voorheen wel zo was bepaalde periodes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
De uitslagen van gisteren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Vmpv2bl.png

Rangschikking:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UqyfX4X.png

De matches voor vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6SSHQnE.png

[ Voor 18% gewijzigd door Grim op 24-01-2017 13:34 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Volg het al een tijdje niet meer maar vanwege de major toch maar even de livestream aangezet gisteren. Zaten leuke potten tussen, meteen weer getriggerd om zelf eens wat potjes te spelen. Maar wat is er allemaal gebeurd tussen de pro teams zeg, kan iemand mij bij praten?

Waar is NIP?
Wat is er met Fnatic gebeurd?
Waar is Titan ?
Waar is Dignitas ?
Waarom speelt GoB niet meer voor muis :(

In 12 maanden tijd kan er blijkbaar veel veranderen!

Wat waren de allervetste acties/nieuws/schandalen die ik waarschijnlijk gemist heb ?

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nutellaah schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:29:
Dan vraag ik me ook het volgende af: je ziet soms op Twitch mensen zichzelf streamen alsook hun muis movement... Is het niet mogelijk dit dan ook te doen op lans?
Dan moet je toch de beweging zien die samengaat met de lock? Is het niet zo en is er op het moment van de aimlock geen beweging, dan is er iets niet pluis...
Je kunt een muis movement filmen wat je wilt maar met een low FOV aimbot zie je echt niet dat hij die gebruikt ook al film je zijn muis. Sterker nog, als iemand dat gebruikt met een hoog skill-level (zoals de pro's dat hebben) en jij staat er achter te kijken dan merk jij niet op wanneer hij met een low FOV aimbot iets killed en wanneer hij dat puur zelf doet. Dat zijn zulke kleine correcties die gemaakt worden dat valt simpelweg niet op.

Over de major zelf: Mooi om te zien dat VP -mijn favo team- het gister weer lekker gedaan heeft. Al twee wins te pakken dus die zien we zeker terug!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Grim schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:33:
De uitslagen van gisteren:
De matches voor vandaag:
[afbeelding]
22:15, present ! :o :o _/-\o_ :D

De enige ekte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Berktoppie schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:18:

Waar is NIP?
Wat is er met Fnatic gebeurd?
Waar is Titan ?
Waar is Dignitas ?
Waarom speelt GoB niet meer voor muis :(
NIP is niet meer een wereldklasse team en heeft 16-2 van Vega verloren in de major qualifier, een T3 team, waardoor ze zich niet voor de major hebben gekwalificeerd.

Fnatic heeft een player swap met GODSENT gedaan, fnatic -krimz -flusha -JW die naar GODSENT gingen, later is krimz weer terug naar Fnatic gegaan. Beide teams zijn nu niet meer top 10, terwijl oude fnatic in een slump alsnog top 4 was.

Titan is failliet gegaan

De players van dignitas zijn naar North gegaan

Gob B is gekicked van mouz ~1 jaar geleden en speelt nu voor BIG met nex, die ook van mouz gekicked is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brogala schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:00:
[...]

NIP is niet meer een wereldklasse team en heeft 16-2 van Vega verloren in de major qualifier, een T3 team, waardoor ze zich niet voor de major hebben gekwalificeerd.

Fnatic heeft een player swap met GODSENT gedaan, fnatic -krimz -flusha -JW die naar GODSENT gingen, later is krimz weer terug naar Fnatic gegaan. Beide teams zijn nu niet meer top 10, terwijl oude fnatic in een slump alsnog top 4 was.

Titan is failliet gegaan

De players van dignitas zijn naar North gegaan

Gob B is gekicked van mouz ~1 jaar geleden en speelt nu voor BIG met nex, die ook van mouz gekicked is.
NiP is gewoon nog een wereldklasse team hoor. staan nog 5e op de worldranking van HLTV en kort daarvoor nog op de nr 1. Gewoon ongelooflijk slecht gespeeld/pech gehad voor het kwalificeren van de majpr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:21:
[...]

NiP is gewoon nog een wereldklasse team hoor. staan nog 5e op de worldranking van HLTV en kort daarvoor nog op de nr 1. Gewoon ongelooflijk slecht gespeeld/pech gehad voor het kwalificeren van de majpr.
Die nr 1. op HLTV was een placeholder, laatste major waren ze ook uit de groups gegaan. Hangt ook af wat je onder wereldklasse vindt vallen, top 5 vind ik zelf wereldklasse en daar hoort NiP op dit moment niet bij (of in ieder geval niet na deze major op de HLTV rankings).

Valt wel op dat ze alleen goed spelen als ze een nieuwe speler / coach krijgen. Met Threat ging het goed voor een tijdje, met Maikelelele ook redelijk... Snap niet waarom ze niet eens shufflen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:50:
[...]

Die nr 1. op HLTV was een placeholder, laatste major waren ze ook uit de groups gegaan. Hangt ook af wat je onder wereldklasse vindt vallen, top 5 vind ik zelf wereldklasse en daar hoort NiP op dit moment niet bij (of in ieder geval niet na deze major op de HLTV rankings).

Valt wel op dat ze alleen goed spelen als ze een nieuwe speler / coach krijgen. Met Threat ging het goed voor een tijdje, met Maikelelele ook redelijk... Snap niet waarom ze niet eens shufflen.
Majors zijn ook niet echt het enigste dat belangrijk is, zijn zoveel andere toernooien die groot zijn en belangrijk om te winnen.

En ja ben het eens met je dat ze eens wat moeten veranderen, ook eens van de vaste 4, friberg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn bets voor straks:

Gambit - Virtus.Pro (win)
Team Liquid (win) - FaZe Clan
Astralis - G2 (win)

en had net Fnatic en die hebben gewonnen. Lets go!

Edit: Gambit is wel enorm goed bezig, gaat denk ik een spannende pot worden tegen VP!

[ Voor 22% gewijzigd door DAMAGE op 24-01-2017 19:03 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Spannend maar mijn 0-3 pick'em heb ik juist. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Natus'Vincere, heren. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Grim schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:40:
Spannend maar mijn 0-3 pick'em heb ik juist. *O*
En dankzij Na'Vi nu ook mijn 3-0 pick.

Goed begin oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Uitslagen van gisteren, de huidige stand en de matches van vandaag. All in one 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8wu5KOD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Grim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:24:
Uitslagen van gisteren, de huidige stand en de matches van vandaag. All in one 8)

[afbeelding]
Dank voor deze posts iedere dag :) Handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Grotman schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Dank voor deze posts iedere dag :) Handig.
Ik haal ze zelf ook gewoon van reddit hoor. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Grim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:36:
[...]

Ik haal ze zelf ook gewoon van reddit hoor. O-)
Kan best zijn, maar niemand anders doet het :). Thanks.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Sinds deze major mogen spelers enkel nog maar gebruik maken van Valve's eigen DM servers om op te warmen.

Krijg je deze toestanden: https://twitter.com/Magiskb0Y/status/824261062077911040

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

DAMAGE schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:18:
[...]

Je kunt een muis movement filmen wat je wilt maar met een low FOV aimbot zie je echt niet dat hij die gebruikt ook al film je zijn muis. Sterker nog, als iemand dat gebruikt met een hoog skill-level (zoals de pro's dat hebben) en jij staat er achter te kijken dan merk jij niet op wanneer hij met een low FOV aimbot iets killed en wanneer hij dat puur zelf doet. Dat zijn zulke kleine correcties die gemaakt worden dat valt simpelweg niet op.

Over de major zelf: Mooi om te zien dat VP -mijn favo team- het gister weer lekker gedaan heeft. Al twee wins te pakken dus die zien we zeker terug!
Jep, maar de aimlocks zou je toch wel zien?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nutellaah schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:02:
[...]

Jep, maar de aimlocks zou je toch wel zien?
Nope, die fov (field of view) zijn zo klein dat je het gewoon echt niet ziet. Oftewel 95% is zelf aimen en die aimbot met een fov een centimeter groot cirkeltje maakt het dan af. Je maakt dus al die hele beweging naar iemand toe dus lijkt het gewoon natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
chrisJaal

[ Voor 22% gewijzigd door dannbla op 25-01-2017 18:56 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:09
Grim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:57:
Sinds deze major mogen spelers enkel nog maar gebruik maken van Valve's eigen DM servers om op te warmen.

Krijg je deze toestanden: https://twitter.com/Magiskb0Y/status/824261062077911040

_O-
Wat ik begreep was dat fragshack servers ook mogen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Ryada schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:03:
[...]

Wat ik begreep was dat fragshack servers ook mogen.
Op de vorige majors waren er approved community servers waar ze op konden. Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat ze enkel Valve DM servers mogen gebruiken. Zelfs offline workshop maps zoals aim_botz zijn niet toegestaan.

Indien ik fout ben is een link altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:40:
[...]

Op de vorige majors waren er approved community servers waar ze op konden. Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat ze enkel Valve DM servers mogen gebruiken. Zelfs offline workshop maps zoals aim_botz zijn niet toegestaan.

Ja klopt idd afaik. Workshop is helemaal afgesloten

Ik hoop echt dat Astralis nu verliest an SK en vervolgens voor een plek tegen North moet en dat cajunb hun dan keihard eruit schiet. Dan zou het hele zelfvertrouwen van Astralis ook weer compleet verdwenen zijn hahaha

[ Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 25-01-2017 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Grim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:40:
[...]

kan helaas niet zo 1 2 3 terug vinden, het stond gister op reddit iig.
Ik kan het ook fout hebben maar dacht zo iets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:32:
[...]

kan helaas niet zo 1 2 3 terug vinden, het stond gister op reddit iig.
Ik kan het ook fout hebben maar dacht zo iets gelezen te hebben.
Dan zou magisk denk ik niet warmuppen in een valve DM als ie op fragshack kon spelen, lijkt me dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 16-09 20:05
Ok ik ben mijn tinfoil hoed aan het opdoen hoor, maar ik zag dit langskomen en ik dacht echt effe wtf YouTube: Clip: EliGE vs Flipsid3 @ EL Major

Als je niet merkt wat er gebeurt, Elige en zijn teammate worden in Overpass short van achteren geflankt, in plaats van om te draaien doet Elige eerst een flick op iemand door de muur in a rare angle, flickt daarna half achtig naar achteren en dan weer PRECIES terug op die gozer door de muur die hij nooit gezien heeft. Heb het al 4 keer in full speed teruggekeken en de flicks zien er ook helemaal niet natuurlijk uit. En dat niet eens, maar twee keer achter elkaar. Ik heb geen idee wat dit is, maar dit is voelt vreselijk hackerig aan. Zou mensen op overwatch zonder twijfel op hack hebben gezet.

https://clips.twitch.tv/eleaguetv/SillyDunlinNotLikeThis

Oh ja en dit is ook weer heel toevallig? Rechts ineens op die angle door de muur aimen? Weer elige? 8)7 :?

[ Voor 9% gewijzigd door IAmNice op 25-01-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:41:
[...]

Dan zou magisk denk ik niet warmuppen in een valve DM als ie op fragshack kon spelen, lijkt me dus niet :P
Fair enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
IAmNice schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:43:
Ok ik ben mijn tinfoil hoed aan het opdoen hoor, maar ik zag dit langskomen en ik dacht echt effe wtf
Ik zie een twijfelende EliGE die weet dat hij zo voor z'n donder gaat worden geschoten. Hij weet dat er 1 of 2 man voor hem staan en eentje achter hem, van de eerste zag hij een hand, vervolgens van de ander een ricochet. Z'n crosshair raakt de speler achter de muur in eerste instantie niet, hij twijfelt welke kant hij moet kiezen, z'n crosshair dwaalt wat rond en hij draait vervolgens te laat om en gaat dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter115
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-02 16:09
Ok ik ben mijn tinfoil hoed aan het opdoen hoor, maar ik zag dit langskomen en ik dacht echt effe wtf YouTube: Clip: EliGE vs Flipsid3 @ EL Major

Als je niet merkt wat er gebeurt, Elige en zijn teammate worden in Overpass short van achteren geflankt, in plaats van om te draaien doet Elige eerst een flick op iemand door de muur in a rare angle, flickt daarna half achtig naar achteren en dan weer PRECIES terug op die gozer door de muur die hij nooit gezien heeft. Heb het al 4 keer in full speed teruggekeken en de flicks zien er ook helemaal niet natuurlijk uit. En dat niet eens, maar twee keer achter elkaar. Ik heb geen idee wat dit is, maar dit is voelt vreselijk hackerig aan. Zou mensen op overwatch zonder twijfel op hack hebben gezet.

Oh ja en dit is ook weer heel toevallig? Rechts ineens op die angle door de muur aimen? Weer elige? 8)7 :?
Je denkt toch niet serieus dat dit cheaten is? Die tweede clip is een hele eenvoudige pre-aim, iedereen die op een beetje niveau speelt doet dat

[ Voor 5% gewijzigd door Pieter115 op 26-01-2017 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Nou, dat was dat...
Heugelijk mes momentje van k0nfig, als dat mislukt was dan was hij de schlemiel van het jaar...nu is hij de gelukkigste schlemiel van het jaar :P

[ Voor 3% gewijzigd door mercapto op 26-01-2017 04:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Scrtz schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:18:
[...]

Nope, die fov (field of view) zijn zo klein dat je het gewoon echt niet ziet. Oftewel 95% is zelf aimen en die aimbot met een fov een centimeter groot cirkeltje maakt het dan af. Je maakt dus al die hele beweging naar iemand toe dus lijkt het gewoon natuurlijk.
Jep, maar ik heb het niet over die korte aimlocks, wel over de muisbewegingen van dit filmpje:
YouTube: STEWIE2K cant explain all this CHEAT EVIDENCE!

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Resultaten van gisteren, ronde 4 & 5:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33k8zug.jpg

Playoffs planning tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2qi43va.jpg

Wel onder de indruk van North en Gambit ! _/-\o_
Maar ik zeg nog steeds dat Na'Vi deze major gaat pakken. :X :D

spoiler: Voorspelling
Ik zeg NaVi - Astralis ->16-12, Fnatic - Gambit -> 16 - 13, VP - North -> 11-16 & FaZe - SK -> 14-16 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Insehh op 26-01-2017 09:49 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Insehh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:37:

...
Karma thief :N

EDIT: Best trots op mijn group stage pick'em :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tkMn9YP.png

Dit heb ik momenteel staan voor playoffs (ja, ik moet nog verder invullen :+ )
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/obb9JIj.png

[ Voor 40% gewijzigd door Grim op 26-01-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Just helpin out a brother. :>

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb iets heel raars meegemaakt en krijg het niet weg..

Gister tijdens een potje MM kreeg ik midden in de game een disconnect met de melding van VAC dat er een software draait want illegaal is..

Nou, ik cheat niet hoor.. maar heb alle suggesties al afgesloten zoals CCleaner, etc..

Hoe kan dit gekomen zijn? En hoe kom ik er vanaf

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Insehh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:37:

[afbeelding]

Playoffs planning tot nu toe:

[afbeelding]

Wel onder de indruk van North en Gambit ! _/-\o_
Maar ik zeg nog steeds dat Na'Vi deze major gaat pakken. :X :D

spoiler: Voorspelling
Ik zeg NaVi - Astralis ->16-12, Fnatic - Gambit -> 16 - 13, VP - North -> 11-16 & FaZe - SK -> 14-16 8)7
Tis meer knap van Gambit imo dan van North, das toch wel een tier 1 team tegenwoordig die het lange tijd stukken beter deden als astralis. Supertof voor zeus dat hij met een ander team ook gewoon legend heeft gehaald.

Astralis vs na'vi wordt morgen meteen de vetste match van de avond wss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Is het nou vanaf morgen bo3?
edit: ja dus ;)

Qua opzet, uitstraling en productie vind ik dit trouwens echt wel een van de vetste majors die ik ooit met CS gezien heb.

[ Voor 72% gewijzigd door teupje op 26-01-2017 11:42 ]

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Scrtz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:23:
[...]

Tis meer knap van Gambit imo dan van North, das toch wel een tier 1 team tegenwoordig die het lange tijd stukken beter deden als astralis. Supertof voor zeus dat hij met een ander team ook gewoon legend heeft gehaald.

Astralis vs na'vi wordt morgen meteen de vetste match van de avond wss :D
Zeus is imo een van de sterkste IGL, als je erop gaat letten ingame qua movement van het team is hij analytisch echt sterk.

Astralis vs Navi wordt gewoon bier + popcorn en fullscreen op de TV. Kan niet wachten. :D

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:02
Nickrsd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:25:
Ik heb iets heel raars meegemaakt en krijg het niet weg..

Gister tijdens een potje MM kreeg ik midden in de game een disconnect met de melding van VAC dat er een software draait want illegaal is..

Nou, ik cheat niet hoor.. maar heb alle suggesties al afgesloten zoals CCleaner, etc..

Hoe kan dit gekomen zijn? En hoe kom ik er vanaf
Heb ik ook wel eens gehad, je kunt in je launch options van csgo even -verify zetten. Dit hielp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Pieter115 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 04:04:
[...]

Je denkt toch niet serieus dat dit cheaten is? Die tweede clip is een hele eenvoudige pre-aim, iedereen die op een beetje niveau speelt doet dat
Preaim op? Door de muur? Als er een preaim was dan zal je het toch boven op de catwalk of silo doen? Of niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

IAmNice schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:41:
[...]

Preaim op? Door de muur? Als er een preaim was dan zal je het toch boven op de catwalk of silo doen? Of niet dan.
Ik vind die clip ook behoorlijk vaag. Ten eerste omdat er een granaat gegooid wordt en op de andere clips waar mensen snel door muren kijken hoor je ze altijd zeggen: ja dan kijken ze weg voor een flash. Nu hoort hij een granaat op zijn kokosnoot vallen en kijkt hij niet weg? Zelfs niet eens een reactie als hij hem ziet komen. Ok het is een HE maar dan nog. Bij het minste of het geringste draaien ze zich altijd om. Maar nu niet.

Dan het gedeelte door de muur: Tuurlijk het kan een keertje per ongeluk voor komen. Maar twee locks kort achter elkaar op dezelfde guy vind ik altijd wel erg verdacht.

Het blijft spannend in 2017! Aangezien Volvo anti-cheat voor dit jaar op het programma heeft staan ben ik heel benieuwd. Dat niet meer op andere servers mogen spelen komt dan ook wel toevallig nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
DAMAGE schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:45:
[...]

Ik vind die clip ook behoorlijk vaag. Ten eerste omdat er een granaat gegooid wordt en op de andere clips waar mensen snel door muren kijken hoor je ze altijd zeggen: ja dan kijken ze weg voor een flash. Nu hoort hij een granaat op zijn kokosnoot vallen en kijkt hij niet weg? Zelfs niet eens een reactie als hij hem ziet komen. Ok het is een HE maar dan nog. Bij het minste of het geringste draaien ze zich altijd om. Maar nu niet.

Dan het gedeelte door de muur: Tuurlijk het kan een keertje per ongeluk voor komen. Maar twee locks kort achter elkaar op dezelfde guy vind ik altijd wel erg verdacht.

Het blijft spannend in 2017! Aangezien Volvo anti-cheat voor dit jaar op het programma heeft staan ben ik heel benieuwd. Dat niet meer op andere servers mogen spelen komt dan ook wel toevallig nu.
Heeft Volvo samenwerking met Valve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pineapple23 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:59:
[...]

Heeft Volvo samenwerking met Valve?
Ja :P

Over Volvo gesproken, een van die shoutcasters had het ook over 'Volvo' ipv Valve, wij snappen het grapje maar kan me voorstellen dat er van die ~700.000 kijkers ook genoeg bij zitten die niet weten dat we volvo=valve bedoelen, beetje onprofessioneel tijdens een major in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Gisteren was ik MM aan het spelen met vrienden in mijn lijst en speelde tegen een cheater en op een gegeven moment toen 2 van die spelers dicht bij die cheater kwamen crashste hun spel is dat toeval of kan dat echt door een cheat van een cheater gebeuren?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
Het gekke is, hij weet wel degelijk dat die man daar staat; immers schiet hij in de richting van short.

Mede daardoor lijkt het niet op een aimlock voor mij. Zie alleen twijfel in wat hij moet doen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

kreeg gister een glove case van Gaben. Heb ondertussen al zoveel cases open gemaakt waar rommel in zat maar gister kreeg ik zowaar een Dragonfire! Toch wel eens leuk iets te krijgen van waarde. Al had ik ondertussen 30 van die dingen zelf kunnen kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boonalds
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 19:50

Ik zie gewoon iemand die met een hele lage sens speelt, bij die zogenaamde 'aim lock' is hij gewoon even zijn muis aan het optillen om hem weer aan de rechterkant van zn muismat te zetten (bij het neerzetten verschuift zn crosshair weer even) en weer verder om te draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Boonalds schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:03:
[...]

Ik zie gewoon iemand die met een hele lage sens speelt, bij die zogenaamde 'aim lock' is hij gewoon even zijn muis aan het optillen om hem weer aan de rechterkant van zn muismat te zetten (bij het neerzetten verschuift zn crosshair weer even) en weer verder om te draaien..
Dat is mijn gevoel ook, heb ik ook wel eens, maar het is wel heel toevallig dan dat die precies zo op die speler landde. Vooralsnog voordeel van de twijfel van mij.

Qua majors, ik vond de hellraisers vs North best wel mooie en spannende game waar het over en weer ging. north wel terecht gewonnen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Daar gaan we weer jongens! Had verwacht dat Navi beter zou zijn maar heb voor de odds op Astralis gebet. Ze staan ruim voor, maar we hebben nog een helft te spelen! Zou wel bizar zijn als Astralis gewoon Navi er even uit knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
https://clips.twitch.tv/eleaguetv/CleverAlbatrossBCWarrior

Rondjes draaien op belangrijke ronde..

https://clips.twitch.tv/eleaguetv/StupidChoughDansGame

Clutch seized maar die tweede flick naar ct? Een pro die op dit niveau zo'n misflick heeft? Uberhaupt die eerst flick was ook al een misflick door de muur op een speler. Ja wat moet ik hiervan denken :?

https://clips.twitch.tv/eleaguetv/FilthyDuckDansGame

Dit is natuurlijk gewoon normaal crosshairplacement... zie ook niet dat device ook maar wat geluid maakt.

Heb mijn tinfoil hoed erg hard op, maar dit is toch best raar. Dit is 3/4x toeval in een ronde, een belangrijke clutch ronde ook...

[ Voor 15% gewijzigd door IAmNice op 27-01-2017 18:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
IAmNice schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:09:

Clutch seized maar die tweede flick naar ct? Een pro die op dit niveau zo'n misflick heeft? Uberhaupt die eerst flick was ook al een misflick door de muur op een speler. Ja wat moet ik hiervan denken :?

Dit is natuurlijk gewoon normaal crosshairplacement... zie ook niet dat device ook maar wat geluid maakt.

Heb mijn tinfoil hoed erg hard op, maar dit is toch best raar. Dit is 3/4x toeval in een ronde, een belangrijke clutch ronde ook...
Ik begin jou nu wel onderhand heel erg beu te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Ze cheaten ook allemaal he!

Weet je wat je hier van moet denken? Dat hoe je het ook bekijkt, er zal altijd een moment zijn dat je met je muis moet bewegen en de kans bestaat dat je door een muur over een speler en misschien wel over het hoofd van een speler zult gaan.

Enige verschil is, jij kijkt vanuit het oogpunt van spectator die netjes via x-ray de speler door de muur gepresenteerd krijgt, dus voor jou zal alles er verdacht uit zien. Doe me iig 1 plezier, en ga geen overwatch doen, want anders krijgen een hoop mensen voor niets een report van iemand die simpelweg het verschil niet ziet tussen opzichtig cheaten en pro-spelers die nu eenmaal net even de pech hebben dat ze door een muurtje over iemand heen bewegen.

Je ziet spoken.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik zeg allemaal op de brandstapel! Dit zijn zulke obvious aimlocks, niet normaal. Ik snap wel dat Cloud9 en NiP zich niet kunnen kwalificeren als de hele scene cheat terwijl zij nog gewoon zonder cheats spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Damien schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:46:
[...]

Ze cheaten ook allemaal he!

Weet je wat je hier van moet denken? Dat hoe je het ook bekijkt, er zal altijd een moment zijn dat je met je muis moet bewegen en de kans bestaat dat je door een muur over een speler en misschien wel over het hoofd van een speler zult gaan.

Enige verschil is, jij kijkt vanuit het oogpunt van spectator die netjes via x-ray de speler door de muur gepresenteerd krijgt, dus voor jou zal alles er verdacht uit zien. Doe me iig 1 plezier, en ga geen overwatch doen, want anders krijgen een hoop mensen voor niets een report van iemand die simpelweg het verschil niet ziet tussen opzichtig cheaten en pro-spelers die nu eenmaal net even de pech hebben dat ze door een muurtje over iemand heen bewegen.

Je ziet spoken.
Ik snap dat het ook wel af en toe kan voorkomen, maar 3x in een ronde is toch verdacht of niet dan? We hebben het hier over niet de minste pros. Mensen die jaren ervaring hebben. En dan tot een paar keer toe een verkeerde flick toevallig op het hoofd van een persoon door de muur. Dat gebeurt amper meer op dat niveau dat ze een foute flick doen. Seized stond ook niet meteen onder druk.

Ik snap het argument ook niet dat het argument dat ik geen overwatch mag doen? Zie je dit vaak gebeuren bij normale spelers dan? Rondjes draaien om targets heen, dat professionale hack makers al neerzetten als aimlock en pull weg. Flicks inaccuraat op hoofden van mensen heen door de muur? Zie je dit bij jezelf zo vaak gebeuren in demos? Nou laat maar zien dan. Zeggen ze ook vaak "kijk je eigen demos maar gebeurt vaak". Kijk zat demos van mezelf terug, nooit gezien dat ik op mensen door de muur heen flick na een kill. Laat staan een pro die wel weet hoe zijn crosshair moet bewegen en 10x onze uren bij elkaar heeft geoefent op aim_botz.

Tuurlijk niet meteen een cheater, maar dit is op zijn minst aardig verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In zulke matches staat zoveel pressure en adrenaline op de spelers dat je vaak 2 spots op hetzelfde moment wilt checken, je gaat ook gewoon 10x zo snel op en neer bewegen omdat je echt overal klaar voor wilt staan.

Op overpass is gewoon toevallig, op mirage kijkt hij allang naarboven, waarschijnlijk dacht hij iets te horen en kijkt hij er recht na omdat de sound in csgo zo bad is en als je ergens op aimt je makkelijk de enemy kan positioneren en mirage a plant is ook gewoon puur toevallig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grim
Waarschijnlijk haal je al deze clips van www.reddit.com/r/vacsucks. Gelieve ze ook daar te laten. <knip> laten we netjes blijven hier

[ Voor 35% gewijzigd door Grotman op 28-01-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Grim schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:06:
Waarschijnlijk haal je al deze clips van www.reddit.com/r/vacsucks. Gelieve ze ook daar te laten. [mbr]<knip> laten we netjes blijven hier[/]
Ik snap dit argument ook niet. Alleen omdat ze daar vandaan komen, moet ik ze meteen verwaarlozen?
Trouwens ik snap ook wel dat je skeptisch bent over die sub. Ik was er een paar weken terug ook zo over. Zag het langskomen op globaloffensive, waar ze werden neergezet als idioten en silvers die niks van de game begrijpen. Dus ik was zelf benieuwd en ging er op kijken verwachtend dat we allemaal normale clips zien of zieke flicks neergezet als aimlock, en dan zie je toch dingen die niet verklaarbaar zijn, je ziet demoreviews van mensen die niet meteen alles neerzetten als cheating, je ziet videos van pros/thorin/threads langskomen die allemaal worden verwijderd van globaloffensive omdat het witch hunting is.

Ik heb zat keren erop gewezen dat als zelfs mensen zoals Thorin en bekende cheatmakers bepaalde clips verdacht vinden dat er wel iets aan de hand kan zijn of niet dan? Zoals Thorin zelfs al zegt, hij heeft zat uren in csgo gespeeld, gekeken en kennis genomen van de beste aimers in shooters zoals csgo en je ziet niet shit terugkomen zoals rondjes draaien door een muur omdat je aimlock+muis movement in tegengestelde richting gaan. Of dat je tot 3 keer toe in een ronde ineens per ongeluk slechte flicks hebt als pro en dan door een muur op iemands hoofd zit, omdat je die swipe niet zo goed kan.

YouTube: Thorin's Thoughts - The Cheating Problem (CS:GO)

YouTube: Thorin's Thoughts - Valve Needs a Cheating Expert (CS:GO)

We hebben letterlijk clips zoals deze langs zien komen http://i.imgur.com/ToCMmgf.gifv
YouTube: k0nfig wtf ?

Ja 8)7 heb al een paar mensen laten zien en ze spelen het af tegen mij als preaim zodat je eruit kan swingen met A en kan prefiren. Maar dat doet hen1 helemaal niet. Dit is gewoon bijna 100% blatant imo.

"En k0nfig heeft gewoon shaky aim hier. Kijk je demos doe je zelf ook wel eens per ongeluk" Letterlijk wat iemand zei tegen mij toen ik dit liet zien.

Ben wel beetje een zeikerd nu, maar ik ben een beetje bang voor de csgo scene als al zoveel mensen naar buiten komen dat cheaten best kan, dat bekende mensen al zeggen dat ze veel van die clips bullshit vinden net zoals ik, en dat je zulke clips niet kon terugvinden bij echte goede pros zoals Neo/Markeloff/f0rest in 1.6 of nu in csgo of iets dergelijks. Mensen zijn veel te arrogant dat er geen cheat probleem is. Ik zeg niet dat iedereen met die clips meteen een cheater is, maar als zelfs zoals ik al zei Thorin het als bullshit neerzet dan weet ik het ook niet meer wat het is. 8)7

En nog steeds hebben we lans waarbij internet acces er is, je eigen keyboard+mouse+ssd+telefoon+smartwatch mag meenemen en noem maar op. Dan wordt het bijna kinderspel als je een goede hack hebt...

[ Voor 20% gewijzigd door IAmNice op 28-01-2017 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IAmNice schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:32:
[...]

Ik snap dit argument ook niet. Alleen omdat ze daar vandaan komen, moet ik ze meteen verwaarlozen?
Trouwens ik snap ook wel dat je skeptisch bent over die sub. Ik was er een paar weken terug ook zo over. Zag het langskomen op globaloffensive, waar ze werden neergezet als idioten en silvers die niks van de game begrijpen. Dus ik was zelf benieuwd en ging er op kijken verwachtend dat we allemaal normale clips zien of zieke flicks neergezet als aimlock, en dan zie je toch dingen die niet verklaarbaar zijn, je ziet demoreviews van mensen die niet meteen alles neerzetten als cheating, je ziet videos van pros/thorin/threads langskomen die allemaal worden verwijderd van globaloffensive omdat het witch hunting is.

Ik heb zat keren erop gewezen dat als zelfs mensen zoals Thorin en bekende cheatmakers bepaalde clips verdacht vinden dat er wel iets aan de hand kan zijn of niet dan? Zoals Thorin zelfs al zegt, hij heeft zat uren in csgo gespeeld, gekeken en kennis genomen van de beste aimers in shooters zoals csgo en je ziet niet shit terugkomen zoals rondjes draaien door een muur omdat je aimlock+muis movement in tegengestelde richting gaan. Of dat je tot 3 keer toe in een ronde ineens per ongeluk slechte flicks hebt als pro en dan door een muur op iemands hoofd zit, omdat je die swipe niet zo goed kan.

YouTube: Thorin's Thoughts - The Cheating Problem (CS:GO)

YouTube: Thorin's Thoughts - Valve Needs a Cheating Expert (CS:GO)

We hebben letterlijk clips zoals deze langs zien komen http://i.imgur.com/ToCMmgf.gifv
YouTube: k0nfig wtf ?

Ja 8)7 heb al een paar mensen laten zien en ze spelen het af tegen mij als preaim zodat je eruit kan swingen met A en kan prefiren. Maar dat doet hen1 helemaal niet. Dit is gewoon bijna 100% blatant imo.

"En k0nfig heeft gewoon shaky aim hier. Kijk je demos doe je zelf ook wel eens per ongeluk" Letterlijk wat iemand zei tegen mij toen ik dit liet zien.

Ben wel beetje een zeikerd nu, maar ik ben een beetje bang voor de csgo scene als al zoveel mensen naar buiten komen dat cheaten best kan, dat bekende mensen al zeggen dat ze veel van die clips bullshit vinden net zoals ik, en dat je zulke clips niet kon terugvinden bij echte goede pros zoals Neo/Markeloff/f0rest in 1.6 of nu in csgo of iets dergelijks. Mensen zijn veel te arrogant dat er geen cheat probleem is. Ik zeg niet dat iedereen met die clips meteen een cheater is, maar als zelfs zoals ik al zei Thorin het als bullshit neerzet dan weet ik het ook niet meer wat het is. 8)7

En nog steeds hebben we lans waarbij internet acces er is, je eigen keyboard+mouse+ssd+telefoon+smartwatch mag meenemen en noem maar op. Dan wordt het bijna kinderspel als je een goede hack hebt...
Gast we weten het nu maar hou nu toch eens op, het speculeren is leuk geweest, laat het rusten en wacht tot er ooit iemand gebust wordt want in de tussentijd kunnen wij er toch niks aan doen. Laten we dus lekker discussiëren over elementen van het spel die wel positief zijn, dan over al die negativiteit eeuwig door te gaan. Komt ook niet echt motiverend over voor tweakers die net met CS zijn gestart en een kijkje nemen in dit topic en vervolgens zien dat wij het alleen maar hebben over cheaters en accusaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja ik zie de discussie ook graag gevoerd worden maar op een gegeven moment heb je te veel onzin gezien. Ik ben nu gewoon aan het genieten van de major. Heerlijke pot van Faze nu en gister met wat vrienden alle potten zitten kijken. Wat was VP geniaal. Wat een bizarre comeback en winst uiteindelijk. Hier kijk je toch voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:53:
Tsja ik zie de discussie ook graag gevoerd worden maar op een gegeven moment heb je te veel onzin gezien. Ik ben nu gewoon aan het genieten van de major. Heerlijke pot van Faze nu en gister met wat vrienden alle potten zitten kijken. Wat was VP geniaal. Wat een bizarre comeback en winst uiteindelijk. Hier kijk je toch voor?
Ja precies! Al is de hype nu wel iets minder omdat er geen grote zaal aan crowd zit zoals bij de vorige majors wel zo was, gemiste kans maar ach we doen het er mee.

Wat ik wel supergoed vind aan de productie is dat je na belangrijke rondes etc direct de replays ziet van de speler reacties enzo, brengt toch een nieuwe dimensie met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 19-09 10:03
Ik vind deze major erg mooi in beeld gebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mousesports -chrisJ +oskar :F Hopelijk wordt het dan FaZe 2.0 met -spiidi -denis +ScreaM +fox oid...

edit: Astralis wint de major, yay! -gla1ve +karrigan heeft zoveel verschil gemaakt.

[ Voor 30% gewijzigd door Brogala op 29-01-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Prachtige finale gezien! Helaas heeft mijn favo team VP het niet waar kunnen maken :( ze begonnen heel sterk op train maar helaas toch weggegeven in de laatste paar potten. Geen geld en dan heb je Astralis tegen over je. Lastig. Congrats aan de Astralis fans iig!

Nog wel een kjearbye drop gekregen van de final op train :) twee drops op 1 major niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 29 januari 2017 @ 20:27:
Mousesports -chrisJ +oskar :F Hopelijk wordt het dan FaZe 2.0 met -spiidi -denis +ScreaM +fox oid...

edit: Astralis wint de major, yay! -gla1ve +karrigan heeft zoveel verschil gemaakt.
Wat een gekte man, hoop dat chris een beter plekje kan vinden. Mouz ging toch nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
Wat een heerlijke comeback van Astralis. Met de rug tegen de muur en toch door weten te drukken. Verbaas me er overigens wel over dat Virtus.Pro geen antwoord had op Astralis' versnelling.

Good game!

eXec op Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Super gespeeld van beide teams, maar deze keer moest Astralis toch ook een keertje winnen, het was ze beide wel gegund.

Ja vreemd van chris man, hij speelde samen met niko nog het hardste de laatste tijd, vooral chris was toch de meest stabielste van iedereen in mouz. Vraag me af wat ze denken te gaan bereiken met +oskar -chris, er moet toch een stuk meer gaan veranderen dan dat willen ze er echt op vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Heb ook genoten van de Major super in beeld gebracht jammer voor VP gefeliciteerd Astralis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de finale wel goed vond, maar niet geweldig. Zou het 7.5/10 raten als het kon.

Ik moest toch velen keren mijn wenkbrauwen omhoog halen van de fouten op dit niveau zeg. Nuke voelde zo t sided aan met beide teams, en VP heeft vgm 3 ecos met een paar CZ/p250 of tec9s gewonnen. Ast won zo zelf ook twee rondes. Sommige rondes rushen ze gewoon A ramp op nuke op met UMPs, tec9s en VP heeft geen antwoord. Zou bijna niet mogen gebeuren op dit niveau.

Hetzelfde gold voor Overpass. VP wint mooi pistol opener, 5v4 tegen tec9s op de anti eco en verliezen alsnog die ronde waarbij ze op het laatste moment 1 voor 1 gaan zodat Dupreeh nog een 1v2 kan clutchen.

Tjonge jonge dat was onverwachts hoor. Overpass is normaal gesproken een van de meest CT sided maps en alsnog hadden beide teams een betere T side naar mijn mening. Dat zie je toch niet vaak met zulke teams van bijna hetzelfde niveau. Xyn9x met een geweldig 1v3 clutch, omdat VP besloot een voor een te gaan en hij wint ook nog 1v2 op 1 hp. Geweldige clutch, maar naar mijn mening ook 3 hele stomme fouten van VP. Ten eerste had de bomb carrier en Byali bij B samen moeten gaan zodat ze een 2v1 konden traden, Byali kon xy9nx niet in zijn rug schieten vervolgens en daarna verliezen ze een 2v1 tegen een 1 hp tegenstander.

Train was ook een goede match up, maar ook weer naar mijn mening best wel een fouten festijn. Een 7-0 t side lead is best knap op dit niveau, vp reset ast daarna nadat ast eindelijk een ronde had en verliest tegen de UMP/pistol buy van Ast weer. Tja tja tja, misschien speelde de nerves mee. Daarna hetzelfde verhaal op CT side van VP. 12-7>13>7 en Ast heeft pistols en VP gooit het weer weg. Daarna wonnen ze hun eigen pistol/eco achtige buy omdat Ast lekker een voor een close range gaat. 8)7 Dat ze daarna weer tegen een slechte buy verliezen, ik snapte er niks meer van. Hoe dan ook een goede game, maar toch vol met fouten die echt niet meer mogen gebeuren op dit niveau. Ik heb een beetje het gevoel dat beide team zeer zeer nerveus waren. Ik had het gevoel dat VP hun huiswerk niet hebben gedaan tegen Ast. Ast heeft al tot 3 maal toe train gespeeld en je zag toch vele kleine details/strats terug komen. Alsnog kon VP er niks op tegen doen. Een 12-6 ct side lead is wel enorm veel.
Toch wel iets beter dan een 2-0 match zoals voorgaande majors, maar ik had vond Navi-Ast toch velen malen beter dan dit.

[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 29-01-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
DAMAGE schreef op zondag 29 januari 2017 @ 20:39:
Prachtige finale gezien! Helaas heeft mijn favo team VP het niet waar kunnen maken :( ze begonnen heel sterk op train maar helaas toch weggegeven in de laatste paar potten. Geen geld en dan heb je Astralis tegen over je. Lastig. Congrats aan de Astralis fans iig!

Nog wel een kjearbye drop gekregen van de final op train :) twee drops op 1 major niet slecht.
Same here, alleen op de eerste dag heb ik drops gehad. Een Mirage Pack en een Cobblestone Pack. Die van Mirage geopend, die van Cobblestone bewaar ik lekker tot 'ie in waarde stijgt haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hier ook twee drops, beide verkocht, Overpass en Nuke.

Leuke Major, ik denk dat alle knife momenten me nog het meest bij zijn gebleven, en de ace van Magisk in een pistol round...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
IAmNice schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:07:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de finale wel goed vond, maar niet geweldig. Zou het 7.5/10 raten als het kon.

Ik moest toch velen keren mijn wenkbrauwen omhoog halen van de fouten op dit niveau zeg. Nuke voelde zo t sided aan met beide teams, en VP heeft vgm 3 ecos met een paar CZ/p250 of tec9s gewonnen. Ast won zo zelf ook twee rondes. Sommige rondes rushen ze gewoon A ramp op nuke op met UMPs, tec9s en VP heeft geen antwoord. Zou bijna niet mogen gebeuren op dit niveau.

Hetzelfde gold voor Overpass. VP wint mooi pistol opener, 5v4 tegen tec9s op de anti eco en verliezen alsnog die ronde waarbij ze op het laatste moment 1 voor 1 gaan zodat Dupreeh nog een 1v2 kan clutchen.

Tjonge jonge dat was onverwachts hoor. Overpass is normaal gesproken een van de meest CT sided maps en alsnog hadden beide teams een betere T side naar mijn mening. Dat zie je toch niet vaak met zulke teams van bijna hetzelfde niveau. Xyn9x met een geweldig 1v3 clutch, omdat VP besloot een voor een te gaan en hij wint ook nog 1v2 op 1 hp. Geweldige clutch, maar naar mijn mening ook 3 hele stomme fouten van VP. Ten eerste had de bomb carrier en Byali bij B samen moeten gaan zodat ze een 2v1 konden traden, Byali kon xy9nx niet in zijn rug schieten vervolgens en daarna verliezen ze een 2v1 tegen een 1 hp tegenstander.

Train was ook een goede match up, maar ook weer naar mijn mening best wel een fouten festijn. Een 7-0 t side lead is best knap op dit niveau, vp reset ast daarna nadat ast eindelijk een ronde had en verliest tegen de UMP/pistol buy van Ast weer. Tja tja tja, misschien speelde de nerves mee. Daarna hetzelfde verhaal op CT side van VP. 12-7>13>7 en Ast heeft pistols en VP gooit het weer weg. Daarna wonnen ze hun eigen pistol/eco achtige buy omdat Ast lekker een voor een close range gaat. 8)7 Dat ze daarna weer tegen een slechte buy verliezen, ik snapte er niks meer van. Hoe dan ook een goede game, maar toch vol met fouten die echt niet meer mogen gebeuren op dit niveau. Ik heb een beetje het gevoel dat beide team zeer zeer nerveus waren. Ik had het gevoel dat VP hun huiswerk niet hebben gedaan tegen Ast. Ast heeft al tot 3 maal toe train gespeeld en je zag toch vele kleine details/strats terug komen. Alsnog kon VP er niks op tegen doen. Een 12-6 ct side lead is wel enorm veel.
Toch wel iets beter dan een 2-0 match zoals voorgaande majors, maar ik had vond Navi-Ast toch velen malen beter dan dit.
Denk jij dat als jij 1.3 mil mensen naar je hebt kijken (en dat was alleen op twitch al) dat je zonder druk kan spelen?
De druk van die match is enorm, waardoor je sneller wat fouten zal maken dan normaal.
Ik denk ook dat bijna iedereen hierzo wel eens de 2de ronde verliest na een pistol ronde gewonnen te hebben of dat iedereen hierzo wel verliest tegen een tec9 rush.
Het blijft gewoon goed gespeeld en 99% van de csgo spelers zou het ze niet nadoen.
We zijn mensen iedereen maakt fouten en verkeerde beslissingen. Daar zijn we mens voor, het is hetzelfde verhaal dat mensen denken dat globals echt onverslaanbaar zijn en 100% headshot ratio hebben in elke game, wat gewoon totaal niet zo is.
Kortom geniet er gewoon van ipv salty te zijn over een hele mooie BO3 series.
Jij speelt niet jij kan er niks aan veranderen en daarom geniet er maar gewoon van ze speelden alsnog op een super hoog niveau waar de meeste alleen maar van kunnen dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:07:

Edit: Doe eens niet zo uit de hoogte en normaal tegen anderen. Je mening geven is prima, maar iemand zo wegzetten is natuurlijk niet ok.

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 30-01-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Scrtz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:42:
[...]

En hoelang speelde jij het spelletje ook alweer? Jij moet nog heel veel leren, en op het moment dat je denkt ook maar iets van het spelletje te begrijpen, dan kan ik je alvast verklappen dat je er helemaal niks van weet.
<knip> onzin

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 30-01-2017 16:41 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Net zoals ik dus ik speel het al een tijdje maar moet nog steeds heel veel leren.
Dat terzijde had ik die 100 kills challenge ook eens geprobeerd gister, ik kom helaas niet verder dan 1:20.

[ Voor 25% gewijzigd door Grotman op 30-01-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
djmelvee schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:25:
[...]

Same here, alleen op de eerste dag heb ik drops gehad. Een Mirage Pack en een Cobblestone Pack. Die van Mirage geopend, die van Cobblestone bewaar ik lekker tot 'ie in waarde stijgt haha!
Die stijgt niet meer. Tijdens de Major zijn de "normale" drops, ook die van cbble, het duurste. Daarna verliezen ze alleen maar waarde. Tenzij je een Guardian cbble drop uit de finale ofzo hebt, die deze Major niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:58:
[...]

Net zoals ik dus ik speel het al een tijdje maar moet nog steeds heel veel leren.
Dat terzijde had ik die 100 kills challenge ook eens geprobeerd gister, ik kom helaas niet verder dan 1:20.
Ik moet die 100 kills challenge nog een keertje doen zonder alleen maar onetaps te schieten, dan kan het nog wat sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:09:
[...]

Ik moet die 100 kills challenge nog een keertje doen zonder alleen maar onetaps te schieten, dan kan het nog wat sneller :P
Ik deed het soms met een spray en soms met een onetap, soms duurt het alleen een beetje lang voordat ik naar de volgende switch, wat mijn probleem is vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
macciez schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:01:
[...]

Die stijgt niet meer. Tijdens de Major zijn de "normale" drops, ook die van cbble, het duurste. Daarna verliezen ze alleen maar waarde. Tenzij je een Guardian cbble drop uit de finale ofzo hebt, die deze Major niet bestaat.
Zoek oude cobblestone packs maar eens op, en of die stijgen in waarde.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
djmelvee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:46:
[...]

Wil jij voor die 5 euro 2 jaar wachten?
Beetje nutteloos om te wachten, gewoon sellen en klaar. Heb jij weer wat moneys voor een p250 sand dune en kan je weer verder met het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:48:
[...]

Wil jij voor die 5 euro 2 jaar wachten?
Beetje nutteloos om te wachten, gewoon sellen en klaar. Heb jij weer wat moneys voor een p250 sand dune en kan je weer verder met het leven.
Lol, salty? Ik heb geen haast. Heb 'm op de market gegooit en zie vanzelf wel wat het doet. Qua skins maak ik me geen zorgen hoor, als je in m'n inventory kijkt zul je dat wel zien. ;) Ik ben niet zo'n skin-hoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
djmelvee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Lol, salty? Ik heb geen haast. Heb 'm op de market gegooit en zie vanzelf wel wat het doet. Qua skins maak ik me geen zorgen hoor, als je in m'n inventory kijkt zul je dat wel zien. ;) Ik ben niet zo'n skin-hoer.
Nee hoor ik ben niet zo salty :P
Heb genoeg dure items in mijn inventory. waarmee ik denk ik de meeste waarde van alle non traders in mijn inventory heb van alle tweakers.
Vind het alleen nutteloos om 2 a 3 jaar op een item te gaan zitten om hem dan voor een beetje meer te verkopen terwijl het ook opeens minder waard kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:53:
[...]

Nee hoor ik ben niet zo salty :P
Heb genoeg dure items in mijn inventory. waarmee ik denk ik de meeste waarde van alle non traders in mijn inventory heb van alle tweakers.
Vind het alleen nutteloos om 2 a 3 jaar op een item te gaan zitten om hem dan voor een beetje meer te verkopen terwijl het ook opeens minder waard kan worden.
Gelukkig :D Lig niet zo wakker van skins haha, heb voor elk wapen een leuke. Dat vind ik het belangrijkste. We'll see what it does.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:41

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren weer even MM gespeeld en sinds zéér lange tijd een hacker tegengekomen. Eerste helft deed hij weinig, tot hij bij een force buy een scout oppakte en iedereen insta-hs gaf. Tegenstander was zelfs zó salty dat zij zeiden dat hij niet hackte, want wij waren best hard aan het ownen :)

Tweede helft werd hij vanwege VAC Conviction gekicked en kwam er een 4e VAC-ban op zijn account, waarna hij zijn profile direct op private zette :P

Het was ook meteen een gevalletje 'het is stil aan de overkant' toen wij ze (in de chat) keihard aan het uitlachen waren >:)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ryada schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:31:
[...]

Denk jij dat als jij 1.3 mil mensen naar je hebt kijken (en dat was alleen op twitch al) dat je zonder druk kan spelen?
De druk van die match is enorm, waardoor je sneller wat fouten zal maken dan normaal.
Ik denk ook dat bijna iedereen hierzo wel eens de 2de ronde verliest na een pistol ronde gewonnen te hebben of dat iedereen hierzo wel verliest tegen een tec9 rush.
Het blijft gewoon goed gespeeld en 99% van de csgo spelers zou het ze niet nadoen.
We zijn mensen iedereen maakt fouten en verkeerde beslissingen. Daar zijn we mens voor, het is hetzelfde verhaal dat mensen denken dat globals echt onverslaanbaar zijn en 100% headshot ratio hebben in elke game, wat gewoon totaal niet zo is.
Kortom geniet er gewoon van ipv salty te zijn over een hele mooie BO3 series.
Jij speelt niet jij kan er niks aan veranderen en daarom geniet er maar gewoon van ze speelden alsnog op een super hoog niveau waar de meeste alleen maar van kunnen dromen.
Ben ook helemaal niet salty en geniet er zeker van, maar je bent gek als je dit een hele mooie series vond. Zelfs de spelers hebben toegegeven vele fouten te maken en zeer sloppy te zijn. Heb je gezien wat Zonic zei? Tldr: heel veel fouten en foutjes bij het uitvoeren van vele strats.

Het argument dat het bij ons gebeurt gaat hier niet op, we hebben het over de beste teams in CS die jaren ervaring hebben en uren hebben geoefend . Dat ze dan effe een keer worden gerekt door een tec-9 of pistol train, ok dat gebeurt. Maar tot 6 maal toe in een match en 3 maal waarbij ze niet eens nades en armour hebben. Ja hallo zeg dat is niet 'mooie cs' maar meer stomheid van het andere team.

[ Voor 12% gewijzigd door IAmNice op 30-01-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:42:
[...]

En hoelang speelde jij het spelletje ook alweer? Jij moet nog heel veel leren, en op het moment dat je denkt ook maar iets van het spelletje te begrijpen, dan kan ik je alvast verklappen dat je er helemaal niks van weet.
Zegt me toch iets van iemand die ook beweert genoeg van dit spel af te weten maar een obvious hacker als raptor nog verdedigde. Laat die persoonlijke dingen nou eens liggen man.

Als je het niet eens met me bent, val me dan niet aan persoonlijk maar op mijn arugementen. Als je die niet kan vinden, dan heb ik misschien toch gelijk?

Ik snap niet hoe mensen die een geweldige finale hebben kunnen vinden als je zoveel fouten ziet gebeuren. Je hoeft niet global en 10k uren te hebben om te zien dat je niet constant geforcet mag worden of constant CT side weggooit. Zelfs de spelers hebben het toegegeven. Wat meer is nodig om je te overtuigen dat dit niet een geweldige pot was. Het was zeker niet slecht, maar ik zie liever goeie CS dan fouten festijn aan beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
IAmNice schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Ben ook helemaal niet salty en geniet er zeker van, maar je bent gek als je dit een hele mooie series vond. Zelfs de spelers hebben toegegeven vele fouten te maken en zeer sloppy te zijn. Heb je gezien wat Zonic zei? Tldr: heel veel fouten en foutjes bij het uitvoeren van vele strats.
Het was gewoon een mooie series, als jij dat niet vind betekend niet dat iedereen die het niet met je eens is gek is.
Ik heb net Zonnic zijn twitter doorzocht en daar staat niks wat negatief is over het team/games.
Bron: https://twitter.com/zonic_cs
Link mij aub dan even naar wat Zonic gezegd zou moeten hebben.
Als je het over KjaerBye zijn post hebt (https://twitter.com/KjaerbyeCS/status/825791716254822401)
Underperforming staat niet gelijk aan dat er veel fouten waren gemaakt en er sloppy gespeeld zou zijn.
Underperforming betekend dat ze niet op hun beste niveau waren. Dat kan zijn qua aim, kwa timings, alles.
En het nut van een Tldr is zou zeker ook voorbij gegaan?
Zegt me toch iets van iemand die ook beweert genoeg van dit spel af te weten maar een obvious hacker als raptor nog verdedigde. Laat die persoonlijke dingen nou eens liggen man.
Zouden we dan ook meteen even jou mening over dat iedereen gek is die het een mooie series vond erbij betrekken? ;) pot verwijt de ketel zwart.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 30-01-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:15:
[...]

Als je het niet eens met me bent, val me dan niet aan persoonlijk maar op mijn arugementen. Als je die niet kan vinden, dan heb ik misschien toch gelijk?

Ik snap niet hoe mensen die een geweldige finale hebben kunnen vinden als je zoveel fouten ziet gebeuren. Je hoeft niet global en 10k uren te hebben om te zien dat je niet constant geforcet mag worden of constant CT side weggooit. Zelfs de spelers hebben het toegegeven. Wat meer is nodig om je te overtuigen dat dit niet een geweldige pot was. Het was zeker niet slecht, maar ik zie liever goeie CS dan fouten festijn aan beide kanten.
Ik was juist onpersoonlijk in het verdedigen van raptor want ik ken die hele gast niet en bekeek dus alleen de filmpjes die werden gepost die dus helemaal niet zo cheatlike leken ;).

Ja prima er zijn fouten gemaakt, maar er komt ook 1000x meer druk kijken dan jij met je matties in een silver 2 match doen om eindelijk eens uit silver te komen, iets dat jij helemaal blijkt te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:18:
[...]

Ik was juist onpersoonlijk in het verdedigen van raptor want ik ken die hele gast niet en bekeek dus alleen de filmpjes die werden gepost die dus helemaal niet zo cheatlike leken ;).

Ja prima er zijn fouten gemaakt, maar er komt ook 1000x meer druk kijken dan jij met je matties in een silver 2 match doen om eindelijk eens uit silver te komen, iets dat jij helemaal blijkt te vergeten.
Nee ik bedoelde meer persoonlijk argumenten/aanvallen op een persoon zoals 'jij snapt CS niet blablabla'.

Ik vergeet juist niet dat er druk op de staat, dat heb ik zelfs meegenomen in mijn argumenten. Het verschil met een silver 2 match, waar ik overigens niet in zit dus leuk dat je het weer persoonlijk maakt..., is dat deze spelers constant op dit niveau spelen. Ze hebben coaches, mentale psychologen die hun ondersteunen en zijn niet bepaald onervaren, vooral VP niet. Ik snap zeker je punt, maar dat maakt het niet voor mij om ze voor de slechte CS te vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ryada schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Het was gewoon een mooie series, als jij dat niet vind betekend niet dat iedereen die het niet met je eens is gek is.
Ik heb net Zonnic zijn twitter doorzocht en daar staat niks wat negatief is over het team/games.
Bron: https://twitter.com/zonic_cs
Link mij aub dan even naar wat Zonic gezegd zou moeten hebben.
Als je het over KjaerBye zijn post hebt (https://twitter.com/KjaerbyeCS/status/825791716254822401)
Underperforming staat niet gelijk aan dat er veel fouten waren gemaakt en er sloppy gespeeld zou zijn.
Underperforming betekend dat ze niet op hun beste niveau waren. Dat kan zijn qua aim, kwa timings, alles.
En het nut van een Tldr is zou zeker ook voorbij gegaan?

[...]

Zouden we dan ook meteen even jou mening over dat iedereen gek is die het een mooie series vond erbij betrekken? ;) pot verwijt de ketel zwart.
https://gamurs.com/articles/now-the-hard-work-starts-zonic

"And tbh: we had a pretty bad day"

Een van de quotes daaruit. Duidelijk genoeg.

Ok mijn eigen quote was stom, maar het punt komt over. Het was geen slechte finale vergeleken met vorige majors, waar snelle 2-0 stompe het waren. Maar vergelijk het met de bo5 tussen lg-g2 waarbij of navi-lg waarbij Navi wat leuke boosts en strats op overpass liet zien . Heel wat anders dat dit waar we vooral zagen wie de meeste fouten en advantages kon weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
IAmNice schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:27:
[...]

https://gamurs.com/articles/now-the-hard-work-starts-zonic

Een van de quotes daaruit. Duidelijk genoeg.

Ok mijn eigen quote was stom, maar het punt komt over. Het was geen slechte finale vergeleken met vorige majors, waar snelle 2-0 stompe het waren. Maar vergelijk het met de bo5 tussen lg-g2 waarbij of navi-lg waarbij Navi wat leuke boosts en strats op overpass liet zien . Heel wat anders dat dit waar we vooral zagen wie de meeste fouten en advantages kon weggooien.
staat weer zoals ik zei niet gelijk aan sloppy play etc, het betekend gewoon dat ze zoals hij verder uitlegde vergaten wat ze geoefend hebben. kan ook zijn dat ze niet on point waren met aim of dat ze gewoon individueel niet goed in hun vel zaten omdat ze in de finale stonden en super veel druk hadden.
ter aanvulling, kan een "bad day" ook out of game zijn gebeurd voordat de match begon.
Elke match is anders in CS ok laat me dat verbeteren. Elke ronde is anders in CS geen enkele ronde is hetzelfde, en geen enkele ronde gaat hetzelfde.
Vergelijken met andere matches is gewoon een beetje stom want dit is een finale, veel druk heel spannend en ja als je je anti strats vergeet ben je ook zuur.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 30-01-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ryada schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:38:
[...]

staat weer zoals ik zei niet gelijk aan sloppy play etc, het betekend gewoon dat ze zoals hij verder uitlegde vergaten wat ze geoefend hebben. kan ook zijn dat ze niet on point waren met aim of dat ze gewoon individueel niet goed in hun vel zaten omdat ze in de finale stonden en super veel druk hadden.
ter aanvulling, kan een "bad day" ook out of game zijn gebeurd voordat de match begon.
Elke match is anders in CS ok laat me dat verbeteren. Elke ronde is anders in CS geen enkele ronde is hetzelfde, en geen enkele ronde gaat hetzelfde.
Vergelijken met andere matches is gewoon een beetje stom want dit is een finale, veel druk heel spannend en ja als je je anti strats vergeet ben je ook zuur.
Zeker zuur, ik had graag die strats en mooie rondes willen zien.

Wat bedoel je trouwens met het woord sloppy? Dacht dat je er ook mee bedoelde dat ze gewoon niet top tip in form speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
IAmNice schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:44:
[...]

Zeker zuur, ik had graag die strats en mooie rondes willen zien.

Wat bedoel je trouwens met het woord sloppy? Dacht dat je er ook mee bedoelde dat ze gewoon niet top tip in form speelde.
Met sloppy refereer ik naar:
"Zelfs de spelers hebben toegegeven vele fouten te maken en zeer sloppy te zijn. Heb je gezien wat Zonic zei? "
sloppy in mijn woordenboek betekend dat ze super veel domme fouten maken, sloppy spelen is domme beslissingen maken en gewoon echt domme dingen doen. Iets wat ik nou niet echt gezien heb in veelfout in de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
djmelvee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:46:
[...]

Ik heb er 5 bekeken op de community market, geen enkele staat nu hoger dan aan het begin van de grafiek. De hele vroege zullen telkens stijgen omdat er toen niet zo veel drops waren, inmiddels is dat een iets ander verhaal gok ik. Ze waren trouwens allemaal rond de 27, Columbus bij 35 ofzo en dan Kato veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ryada schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:46:
[...]

Met sloppy refereer ik naar:
"Zelfs de spelers hebben toegegeven vele fouten te maken en zeer sloppy te zijn. Heb je gezien wat Zonic zei? "
sloppy in mijn woordenboek betekend dat ze super veel domme fouten maken, sloppy spelen is domme beslissingen maken en gewoon echt domme dingen doen. Iets wat ik nou niet echt gezien heb in veelfout in de finale.
Hmm ok dat bedoelde ik ook weer niet. Bedoelde meer dat ze gewoon vele standaard dingen fout lieten gaan, niet van pure mistakes links en rechts overal, want zo erg was het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
macciez schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:47:
[...]

Ik heb er 5 bekeken op de community market, geen enkele staat nu hoger dan aan het begin van de grafiek. De hele vroege zullen telkens stijgen omdat er toen niet zo veel drops waren, inmiddels is dat een iets ander verhaal gok ik. Ze waren trouwens allemaal rond de 27, Columbus bij 35 ofzo en dan Kato veel hoger.
Op kato meen ik me 42 te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik vond er wel wat aparte acties tussen zaten, maar niet zoveel om nou te zeggen echt meer dan normaal/gemiddeld. Het was wel gaaf om te zien hoe hard teams kunnen terugkomen van een achterstand.

Vergeet ook niet dat het kleinste foutje keihard afgestraft en uitgebuit wordt op dit niveau. Een forcebuy waarbij je snel met 5 VS 2 a 3 op de site wint is dan echt niet raar, al is het puur percentueel gezien minder kans tegen het team die de vorige ronde won. Al met al een leuke major maar nu ook weer niet een die uniek was ofzo.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat nog het allermooiste wordt, is de 'aftermath' van deze major, alle lineup changes die gaan gebeuren.

Confirmed:
- SK +felps -fox(was sws maar tijdelijk)

unconfirmed
- swedish shuffle
- french shuffle

Opzicht als je het zo bekijkt heeft Astralis nog een 'relatief' makkelijke major gehad met 2 redelijke zweedse teams fnatic/godsent, SK met een invaller maar wel virtus pro op een van hun pieken (buiten al hun velen dalen wil dat wel wat zeggen) en 2 redelijke franse teams. Daar komt dan ook nog bij dat NiP er bijvoorbeeld niet was, maar in deze vorm had ik Astralis wel van NiP zien winnen, daar niet van.

De grootste tegenvaller vond ik eigelijk Na'Vi nog wel, had meer van ze verwacht, maar ook liever aan de andere kant van de bracket gezien om hun potentieel en zelfvertrouwen misschien wat meer los te laten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:36:
Wat nog het allermooiste wordt, is de 'aftermath' van deze major, alle lineup changes die gaan gebeuren.

Confirmed:
- SK +felps -fox(was sws maar tijdelijk)

unconfirmed
- swedish shuffle
- french shuffle

Opzicht als je het zo bekijkt heeft Astralis nog een 'relatief' makkelijke major gehad met 2 redelijke zweedse teams fnatic/godsent, SK met een invaller maar wel virtus pro op een van hun pieken (buiten al hun velen dalen wil dat wel wat zeggen) en 2 redelijke franse teams. Daar komt dan ook nog bij dat NiP er bijvoorbeeld niet was, maar in deze vorm had ik Astralis wel van NiP zien winnen, daar niet van.

De grootste tegenvaller vond ik eigelijk Na'Vi nog wel, had meer van ze verwacht, maar ook liever aan de andere kant van de bracket gezien om hun potentieel en zelfvertrouwen misschien wat meer los te laten komen.
Bij comfirmed vergeet je mouz -chrisj +ikbenzijnnaamvergeten

Pagina: 1 ... 47 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.