Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:09
Damien schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:45:
[...]

Leuke ACE Ryada.carry ;). Eindelijk eens andere reacties dan continu "sell your skins, buy skills" comments in de games. :+
Haha, gebeurd nog vaak genoeg hoor dat mensen dat zeggen. Ben ook zo slecht dat ik blijkbaar hacks moet kopen van anderen? Haha.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
Zijn er nog mensen rond MGE/DMG die graag met een medetweaker willen spelen? mag ook een niveau hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:02
Zou leuk zijn een toernooitje te organiseren onder tweakers. We hebben het er al over gehad, toen zou Hacktor dit oppakken maar dit is nooit gebeurt.

Wie bied zich aan>?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gisteren weer Legendary Eagle binnen getikt als rank. Nog eentje dus en dan zit ik weer op mijn oude 'niveau'. Daarna nog 2 verschrikkelijke potten gespeeld waar ik echt als een natte krant schoot :') Hoort er helaas bij. Zie dat op dit moment slecht 3% van de CS spelers LE is. Global is slechts 0.9% van de spelers. Dat is echt bizar weinig zeg. Dacht dat het er wel meer zouden zijn.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb offtopic geleuter verwijderd. Zoals altijd kun je commentaar op moderatie in het feedbacktopic of via DM kwijt.

[ Voor 82% gewijzigd door Grotman op 17-01-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Zie hierboven. Ontopic nu.

[ Voor 98% gewijzigd door Grotman op 17-01-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
DAMAGE schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:19:
Gisteren weer Legendary Eagle binnen getikt als rank. Nog eentje dus en dan zit ik weer op mijn oude 'niveau'. Daarna nog 2 verschrikkelijke potten gespeeld waar ik echt als een natte krant schoot :') Hoort er helaas bij. Zie dat op dit moment slecht 3% van de CS spelers LE is. Global is slechts 0.9% van de spelers. Dat is echt bizar weinig zeg. Dacht dat het er wel meer zouden zijn.
Damn hoor ik bij de 0.9%? Ongelofelijk. Altijd gedacht dat er meer Globals waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
k1NG schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:41:
[...]

Damn hoor ik bij de 0.9%? Ongelofelijk. Altijd gedacht dat er meer Globals waren.
Er worden steekproefsgewijs MM matches gecontroleerd en op basis daarvan worden deze grafieken gemaakt. Als deze globals dus amper MM spelen en voor de rest steeds op community servers spelen (faceit/esea/scrims/...) dan is de kans dus klein dat deze mensen in de statistieken worden opgenomen.

Je wilt trouwens niet weten hoeveel nova's/mg's er zijn. Dus ook al zijn er veel globals, het is slechts een kleine hoeveelheid vergeleken met de totale playerbase.

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grim schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:54:
[...]

Er worden steekproefsgewijs MM matches gecontroleerd en op basis daarvan worden deze grafieken gemaakt. Als deze globals dus amper MM spelen en voor de rest steeds op community servers spelen (faceit/esea/scrims/...) dan is de kans dus klein dat deze mensen in de statistieken worden opgenomen.

Je wilt trouwens niet weten hoeveel nova's/mg's er zijn. Dus ook al zijn er veel globals, het is slechts een kleine hoeveelheid vergeleken met de totale playerbase.
En daarnaast speelt volgens mij nog steeds het grootste gedeelte van de community helemaal geen MM, laat staan faceit/esea/cevo. Een hoop mensen doen dingen als community servers, minigames/movement ellende, of gewoon casual en arms race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 05:18:
[...]

En daarnaast speelt volgens mij nog steeds het grootste gedeelte van de community helemaal geen MM, laat staan faceit/esea/cevo. Een hoop mensen doen dingen als community servers, minigames/movement ellende, of gewoon casual en arms race.
Die worden dan ook niet meegenomen in de statistieken van MM....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:59:
[...]

Die worden dan ook niet meegenomen in de statistieken van MM....
Oh ja goed punt :F

Edit: Maar heb wel nogsteeds gelijk hopsakee

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter115
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-02 16:09
k1NG schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:41:
[...]

Er zijn ook wel meer mensen van het niveau global. Toen ik global was speelde ik één potje per maand om mijn rank niet te verliezen, die ben ik nu uiteindelijk wel kwijt. Zo zijn er veel meer mensen die alleen maar esea/faceit/teams spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Gister weer gespeeld tegen een hackertje... Alleen dit keer een legit hacker ipv blatant spinbotter...Word er een beetje moe van....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
hmr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:00:
Gister weer gespeeld tegen een hackertje... Alleen dit keer een legit hacker ipv blatant spinbotter...Word er een beetje moe van....
Idd laatste tijd komen er wel veel voor.

En mensen die het vertikken hun micro te gebruiken ookal praten ze engels. Dat op LEM niveau...

Triestig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
SmokingSig schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:28:
[...]

En mensen die het vertikken hun micro te gebruiken ookal praten ze engels. Dat op LEM niveau...

Triestig
Dit was ook LEM :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister ook een rare pot. Uiteindelijk wel gewonnen maar echt heel vaag. Op LE/LEM niveau. We steamrolleden ze eerst compleet tot 14-2 of zo. Toen zei ik al voor de grap dat de spinbots zo aan gingen. Nou, toen wilde de tegenstander opeens winnen en begonnen ze shots te hitten. Ook echt hele zieke shots. Uiteindelijk hebben we wel kunnen winnen maar dat soort matches zijn echt belachelijk. Vanavond maar eens terug kijken wat het enemy team uiteindelijk aan het doen was. Zat na 1 ronde al iemand in het andere team te schelden. Kan natuurlijk ook zijn dat ze full of shit waren en gewoon ons probeerden te trollen. Rare stuff kom je tegen!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmokingSig schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Triestig
Dat gebeurd zelfs op lvl 10 faceit nog met 2000+ elo, dus laat alle hoop maar varen dat het op hoger niveau niet meer zal voorkomen, dat is helaas dus niet zo..

Al zin in de major boys?

Hier alvast een hype video:

[ Voor 13% gewijzigd door Scrtz op 18-01-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Geweldig filmpje haha! Prachtig. #teambiceps Zeker zin in de major!

[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 18-01-2017 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:53:
Geweldig filmpje haha! Prachtig. #teambiceps Zeker zin in de major!
Normaal vind ik het gros van de filmpjes op reddit bijzonder flauw, maar deze vond ik wel erg lache haha.

Ja major wordt een van de tofste tot nu toe, zeker omdat je het gros van de teams de laatste paar maanden niet meer in actie hebt gezien, op een paar na in minder spannende events.

Team pick'em is ook bijzonder lastig dit keer, zoveel teams die of ziekelijk hard gaan shinen maar ook kans hebben net zo hard 0-3 naar huis te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace op een retake server, geen idee wat het niveau is, maar 't blijft een ace :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 00:34:
[video]

Ace op een retake server, geen idee wat het niveau is, maar 't blijft een ace :+
Je keyboard clicks zijn harder dan het geluid in-game. 2/10 voor de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:39:
Gister ook een rare pot. Uiteindelijk wel gewonnen maar echt heel vaag. Op LE/LEM niveau. We steamrolleden ze eerst compleet tot 14-2 of zo. Toen zei ik al voor de grap dat de spinbots zo aan gingen. Nou, toen wilde de tegenstander opeens winnen en begonnen ze shots te hitten. Ook echt hele zieke shots. Uiteindelijk hebben we wel kunnen winnen maar dat soort matches zijn echt belachelijk. Vanavond maar eens terug kijken wat het enemy team uiteindelijk aan het doen was. Zat na 1 ronde al iemand in het andere team te schelden. Kan natuurlijk ook zijn dat ze full of shit waren en gewoon ons probeerden te trollen. Rare stuff kom je tegen!
Zelfde ervaring de afgelopen week, stuk of 8 potten, begin gaat wel prima, veel rondes winnen en ze raken je niet echt goed, 2de helft veranderen ze opeens in freaking terminators en wordt je geheadshot bij het leven. Sommige denk ik van dat het wel heel bijzondere verandering is maar anderen zijn ongetwijfeld legit beter in bepaalde side van de map. Moet wel zeggen dat ik ongeacht bijzonder weinig hit de laatste tijd, maar dit zal wel in de mindere tijd die ik het speel zitten. Ik vind het niveau wel anders aanvoelen in dmg/le gebied op dit moment van pre en post holiday steamsales.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

LOL anders gaat je hele team nog even dood nadat de ronde al is afgelopen:

[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 19-01-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grim schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:09:
[...]

Je keyboard clicks zijn harder dan het geluid in-game. 2/10 voor de moeite.
Jaja, ik gooi elke keer mn mic omlaag maar toch kun je op shadowplay alles horen behalve 't spel en teamspeak, word er best flauw van. Heb nu wat anders geprobeert, dus in de toekomst zou het beter moeten zijn. Hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je hier hulp bij kunt gebruiken; ik wil best eens met je mee kijken om te checken of we dat voor je kunnen fixen?
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:55:
[...]

Jaja, ik gooi elke keer mn mic omlaag maar toch kun je op shadowplay alles horen behalve 't spel en teamspeak, word er best flauw van. Heb nu wat anders geprobeert, dus in de toekomst zou het beter moeten zijn. Hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:38:
Als je hier hulp bij kunt gebruiken; ik wil best eens met je mee kijken om te checken of we dat voor je kunnen fixen?

[...]
Lil, nee dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt de mic via shadowplay muten, op push2talk zetten of helemaal aan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Ik begrijp het gewoon echt niet.
Als MGE met een winning streak van 7 games nu al 4 games achter elkaar lobbyen met minimaal 6 LE's en rest DMG. Winnen, en dan niet upranken he.

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Soms duurt upranken wel een behoorlijk aantal potjes inderdaad, maar het kan nu nooit meer lang duren. Ligt er volgens mij ook aan wat je aandeel in de game is geweest. Maar niemand weet exact hoe het werkt. Maatje van mij heeft ook al behoorlijk wat games samen met mij gewonnen maar hij kan maar geen supreme worden. Hopelijk lukt het vanavond haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

DAMAGE schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:55:
Soms duurt upranken wel een behoorlijk aantal potjes inderdaad, maar het kan nu nooit meer lang duren. Ligt er volgens mij ook aan wat je aandeel in de game is geweest. Maar niemand weet exact hoe het werkt. Maatje van mij heeft ook al behoorlijk wat games samen met mij gewonnen maar hij kan maar geen supreme worden. Hopelijk lukt het vanavond haha
Ik eindig altijd bovenaan ergens, avg van 3/5 stars per game. Heel irritant.

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:14:
Je kunt de mic via shadowplay muten, op push2talk zetten of helemaal aan laten.
De mic setting in shadowplay zelf wil niet veel doen, maar als het goed is werkt het via volume mixer wel. En voor de meeste filmpjes die ik post wil ik mn mic wel aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Insehh schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 18:33:
[...]

Ik eindig altijd bovenaan ergens, avg van 3/5 stars per game. Heel irritant.
Dat zegt niet veel, ik ben meerdere keren met een tie geupranked. Wat mij wel opviel was dat ik in die game heel veel bombplants heb, maar stond wel negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ajaxalex schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:47:
[...]

Dat zegt niet veel, ik ben meerdere keren met een tie geupranked. Wat mij wel opviel was dat ik in die game heel veel bombplants heb, maar stond wel negatief.
Als je kijkt waarom sommige mensen de mvp krijgen denk je soms ook wtf, maak je 3 random kills krijgt de bomb planter de mvp, maak je 2 kills on site, krijg je de mvp wel. denk dat dat soort situationele info ook veel uitmaakt voor je upranks maar ja hoe exact is natuurlijk niet bekend. Lijkt me alleen wel logisch dat je objective based moet spelen om die rankups te krijgen naast het winnen en kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:15:
[...]

Als je kijkt waarom sommige mensen de mvp krijgen denk je soms ook wtf, maak je 3 random kills krijgt de bomb planter de mvp, maak je 2 kills on site, krijg je de mvp wel. denk dat dat soort situationele info ook veel uitmaakt voor je upranks maar ja hoe exact is natuurlijk niet bekend. Lijkt me alleen wel logisch dat je objective based moet spelen om die rankups te krijgen naast het winnen en kills maken.
Precies, bomb planter krijgt 70% van de gevallen MVP ook al deed ie niks de hele tijd. Vind het een beetje een rare criteria, kan wel begrijpen als je meeste kills in ronde hebt+bomb plant. Maar het blijft wel lachen als je een plant heeft en je teammate heeft lekker 3 entries op die site en toch heb je mvp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Niemand buiten Valve weet wat er allemaal meespeelt en hoeveel welk element meetelt voor rank up/down.

Stop die vage theorieën gebaseerd op eigen ervaring maar. Geen nut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Grim schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:01:
Niemand buiten Valve weet wat er allemaal meespeelt en hoeveel welk element meetelt voor rank up/down.

Stop die vage theorieën gebaseerd op eigen ervaring maar. Geen nut.
ok we mogen hier niks bespreken dus. Logisch. stop dit hele thread dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:07:
[...]

ok we mogen hier niks bespreken dus. Logisch. stop dit hele thread dan maar.
Zeg ik niet. Enkel over het hoe en wat van up/downranken. Dat is in dit, en vorig deel, van het CSGO topic uitgebreid aanbod geweest. Ook op reddit zijn er al meerdere onderzoeken gedaan welke veel uitgebreider zijn dan enkel eigen ervaring.

Ondanks al die moeite weet nog altijd niemand wat de belangrijkste factoren zijn om die rankup te krijgen. Gewoon hard blijven schieten en winnen en dan komt dat volgende embleempje wel. :)

Indien je echt een cijfertje wil zien zodat je weet wanneer je een rank/level omhoog gaat, dan raad ik je ESEA of FaceIt aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23

Is deze hier al voorbij gekomen? Zo nee, wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Als ik die gast zijn kanaal bekijk en nog maar enkel naar de thumbnails kijk dan kan ik hem gewoon niet serieus nemen.

Ja, er zijn af en toe rare momenten bij pro's maar zolang ze niet gepakt worden kun je video's blijven maken maar gaat het niets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Grim schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:03:
Als ik die gast zijn kanaal bekijk en nog maar enkel naar de thumbnails kijk dan kan ik hem gewoon niet serieus nemen.

Ja, er zijn af en toe rare momenten bij pro's maar zolang ze niet gepakt worden kun je video's blijven maken maar gaat het niets uitmaken.
Daarin heb je gelijk, keek wel deze video met verbazing. Wat een rare gameplay van Stewie2k, vooral dat heen en weer gaan met zijn aim, links rechts en dan af en toe locken op hoofd van enemy. Als hacken op dat niveau gebeurd, dan is het gewoon kut met peren die hele gamescene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
pineapple23 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Daarin heb je gelijk, keek wel deze video met verbazing. Wat een rare gameplay van Stewie2k, vooral dat heen en weer gaan met zijn aim, links rechts en dan af en toe locken op hoofd van enemy. Als hacken op dat niveau gebeurd, dan is het gewoon kut met peren die hele gamescene.
30m is mij iets te lang om nu te kijken dus heb er eens vlug doorgeskipt. Als ik jou al mijn demo's zou kunnen geven van alle games ooit gespeeld zul je ook wel een mooie video kunnen maken. En ik heb nog nooit gecheat (singleplayer games niet meegerekend :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Grim schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:11:
[...]

30m is mij iets te lang om nu te kijken dus heb er eens vlug doorgeskipt. Als ik jou al mijn demo's zou kunnen geven van alle games ooit gespeeld zul je ook wel een mooie video kunnen maken. En ik heb nog nooit gecheat (singleplayer games niet meegerekend :+ )
Vanwaar de reactie en een aanname/mening terwijl je de video niet goed hebt bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Grim schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:03:

Hoewel je daar gelijk in hebt gaat deze opmerking natuurlijk ook mank. Namelijk; als je dit in gedachten neemt en stel dan dat mensen er voor kunnen zorgen dat je gewoon als een achterlijke door de map kunt rennen en op die manier iedereen te snel af kunt zijn, maar dat dit niet opgepikt wordt door wat voor anti cheat dan ook, dan zouden we ook niet zeggen: Tsja, maar ja, hij wordt niet gedetect, dus het zal wel goed zijn dan. Als je dat soort shit ziet gebeuren op een lan-event dan zou je ook zeggen ja maar ho eens even, dit kan niet, dit is niet hoe de game bedoeld is. Dit is niet mogelijk in deze game. Maar het gebeurt wel. Hier is iets aan de hand. Maar gek genoeg kunnen we dat dus niet met clips van lock-ons? Dat is heel raar.

En ik weet dat het een overdreven schets is, maar ik geef hier alleen maar mee aan dat er op dit moment écht wel mensen rare dingen aan het doen zijn. Nee we kunnen het (nog) niet hard maken, maar de clips zijn er wel degelijk. Je kunt het met je eigen ogen zien. Ik met ongeveer 15 jaar aan shooter ervaring (ook op lans) kan dan voor mijn gevoel echt wel zien dat iets kan of niet. Die cheats worden trouwens ook zo gemaakt zodat ze niet detected worden. Dat is het hele idee er achter. En natuurlijk heb je ook een geluks factortje dat je gewoon een insane shot hit, maar dat is wat anders dan meerdere malen op iemands kopje locken (of er vlakbij met een offset erop) door een muur heen. Dat is iets van de laatste jaren.

Vroeg of laat worden die gasten allemaal wel gepakt. En die video's moeten blijven komen. Het bewijs moet blijven komen. Iedereen mag het zien. Net zo lang tot iedereen er spuug zat van is. Tuurlijk wordt er gecheat! Het is super simpel en je komt er nog mee weg ook. Er staan dikke knaken op het spel en mensen willen dat geld. Het is slechts een kwestie van tijd tot ze gepakt worden. Er zullen vast genoeg mensen zijn die cheaten waarvan zelfs het bloed eigen team waarvoor ze spelen het niet eens weet.

Dus laat vooral komen deze filmpjes, blijf ze maken, en laten we er vooral over praten ook hier. Lijkt me goed.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 20-01-2017 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
700.000 euro valt eigelijk wel mee als je nagaat dat een pro CSer rond de 10.000 per maand verdiend waar dan al het prijzengeld, stickergeld en sponsorgeld bij komt wat dus al snel zo'n 500.000-1.000.000 per jaar oplevert.
pineapple23 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:46:
[video]
Is deze hier al voorbij gekomen? Zo nee, wat vinden jullie hiervan?
Oh oh pineapple weer.. volgens mij kom jij in dit topic, post je iets en lees je echt nooit reacties of wel? In ieder geval heb ik er een aantal pagina's al iets over gezegd, namelijk het feit dat op professioneels 10.000x meer ogen staan dan iemand zoals jij en ik. Mensen die goed zijn in het spelletje weten gewoon hoe ze hun aim moeten plaatsen en sommige mensen hebben inderdaad rare gewoontes maar dat hou je toch. Ik weet zeker dat als je bijvoorbeeld van mij 10 demo's zou bekijken dat je daar ook een 'bustmovie' van een uur van kan maken maar toch kan ik je verzekeren dat ik niet cheat.

Daar komt nog eens bij kijken dat die zogenaamde 'triggerbots' door de muur die je bij veel pro's in zulke filmpjes ziet je toch een hele poos voor zou moeten werken om daar aan te kunnen wennen. En dan ook nog eens het feit dat je tijdens een grote beweging dan zou voelen dat er ergens achter een muur of muren een tegenstander zit, maar je nog altijd niet weet op wat voor hoogte die zit, je zou dus wel iemand door de muur kunnen spotten maar als die nu op t spawn, ramp of A spot staat als jij hem via CT spawn triggert, who knows?

Ik vraag me dan ook oprecht af of deze cheats wel bestaan überhaupt en of ze je ook daadwerkelijk enige meerwaarde zouden geven. Tevens kun je het gros van de filmpjes ook met een korreltje zout nemen want het gros van die 'cheatmoviemakers' hebben volgens mij zelf al problemen om uit silver te komen, laat staan ook maar iets van kennis over het spelletje te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Scrtz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:13:
[...]

700.000 euro valt eigelijk wel mee als je nagaat dat een pro CSer rond de 10.000 per maand verdiend waar dan al het prijzengeld, stickergeld en sponsorgeld bij komt wat dus al snel zo'n 500.000-1.000.000 per jaar oplevert.

[...]

Oh oh pineapple weer.. volgens mij kom jij in dit topic, post je iets en lees je echt nooit reacties of wel? In ieder geval heb ik er een aantal pagina's al iets over gezegd, namelijk het feit dat op professioneels 10.000x meer ogen staan dan iemand zoals jij en ik. Mensen die goed zijn in het spelletje weten gewoon hoe ze hun aim moeten plaatsen en sommige mensen hebben inderdaad rare gewoontes maar dat hou je toch. Ik weet zeker dat als je bijvoorbeeld van mij 10 demo's zou bekijken dat je daar ook een 'bustmovie' van een uur van kan maken maar toch kan ik je verzekeren dat ik niet cheat.

Daar komt nog eens bij kijken dat die zogenaamde 'triggerbots' door de muur die je bij veel pro's in zulke filmpjes ziet je toch een hele poos voor zou moeten werken om daar aan te kunnen wennen. En dan ook nog eens het feit dat je tijdens een grote beweging dan zou voelen dat er ergens achter een muur of muren een tegenstander zit, maar je nog altijd niet weet op wat voor hoogte die zit, je zou dus wel iemand door de muur kunnen spotten maar als die nu op t spawn, ramp of A spot staat als jij hem via CT spawn triggert, who knows?

Ik vraag me dan ook oprecht af of deze cheats wel bestaan überhaupt en of ze je ook daadwerkelijk enige meerwaarde zouden geven. Tevens kun je het gros van de filmpjes ook met een korreltje zout nemen want het gros van die 'cheatmoviemakers' hebben volgens mij zelf al problemen om uit silver te komen, laat staan ook maar iets van kennis over het spelletje te hebben.
Dat is een aanname wat je doet, dit filmpje is hier nog niet gepost of behandeld. Er zijn zeker al meer van dit soort gevallen besproken. Elk beetje info wat je extra uit een game kan krijgen is in je voordeel. En cheats worden meestal zo gemaakt dat het heel moeilijk is om te oordelen of het wel of niet zo is. Plus de punten die hij aan kaart in dat filmpje over Stewie2k, zijn zeker een discussie waard.

Plus ik vind het jammer dat je altijd direct in de aanval gaat en de nu ook weer zegt dat je de deal vindt meevallen. Er zijn zat esports teams die hier jaloers op zijn. De discussie over r4ptor toendertijd riep jij als CSGO goeroe dat ze niet opvallend genoeg waren. Met jouw ervaring had je beter kunnen weten. Gelukkig neem ik jouw reacties ook met een korreltje zout.

[ Voor 7% gewijzigd door pineapple23 op 20-01-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pineapple23 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:22:
[...]

Dat is een aanname wat je doet, dit filmpje is hier nog niet gepost of behandeld. Er zijn zeker al meer van dit soort gevallen besproken. Elk beetje info wat je extra uit een game kan krijgen is in je voordeel. En cheats worden meestal zo gemaakt dat het heel moeilijk is om te oordelen of het wel of niet zo is. Plus de punten die hij aan kaart in dat filmpje over Stewie2k, zijn zeker een discussie waard.
Ja en zo zijn die er ook voor Fallen, flusha en weet ik veel wie. Innocent until proven wrong. Je kunt er zeker een discussie over starten, maar wat wil je daar uit halen dan? Deze discussies zijn al 1000 keer langsgekomen in dit topic, op Reddit, op hltv en ga zo maar door, het heeft gewoonweg geen zin er over te discussiëren omdat niemand de antwoorden weet en zoals ik al zei er genoeg spelers zijn met dodgy plays.

Maar vergeet niet dat buiten het feit dat er veel meer ogen naar dit soort spelers kijken zij ook 10x zoveel uren in het spelletje steken zoals ons, hun niveau, game feeling, intuitie, aim etc is vele maten meer getraind dan ons. Verder spelen ze ook vaak tegen dezelfde top 20-30 in officiele events, online leagues maar ook praccs en FPL/esea rank S dus na al die jaren leren ze elkaars speelstijl ook een beetje kennen waar ze dus ook vaker profijt uit kunnen halen wat misschien raar lijkt voor iemand als ons die altijd maar tegen andere lui spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Ik vind het goed dat dit soort discussies blijven. Ik zit niet op reddit of hltv enige csgo topic die ik volg is hier. Als jij informatie voorbij ziet komen die jij niet weer wilt behandelen, reageer er dan niet op of vind je het toch interessant om de discussie mee te voeren?

Wat betreft movements die vallen altijd weer onder ervaring etc. goed te praten en inderdaad ze kunnen doorgaan tot echt het tegendeel bewezen is, maar daardoor vind ik het wel goed dat mensen de beelden analyseren bespreekbaar maken en daar niet mee stoppen. Jij maakte de opmerking dat een cheatmoviemaker zelf mogelijk silver skills heeft, wat ook alweer een aanname is. Dat vind ik beetje vergelijkbaar met het roepen van dat een voetbaltrainer een club niet kan trainen, omdat ie zelf ook niet kan/kon voetballen. Sommige mensen zijn gewoon beter in andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:30:
[...]
Maar vergeet niet dat buiten het feit dat er veel meer ogen naar dit soort spelers kijken zij ook 10x zoveel uren in het spelletje steken zoals ons, hun niveau, game feeling, intuitie, aim etc is vele maten meer getraind dan ons. Verder spelen ze ook vaak tegen dezelfde top 20-30 in officiele events, online leagues maar ook praccs en FPL/esea rank S dus na al die jaren leren ze elkaars speelstijl ook een beetje kennen waar ze dus ook vaker profijt uit kunnen halen wat misschien raar lijkt voor iemand als ons die altijd maar tegen andere lui spelen.
Dit klopt, maar dit verklaart NOOIT het aantal aim-locks of aim-locks met offset. Er zijn ook genoeg voorbeelden van spelers die eerst geen aim-locks hadden en gekke fratsen met hun aim uithaalden (crosshairs die raar heen en weer swipen wat nergens op slaat) maar dat nu ineens wel hebben. Dan kun je dat heel simpel af doen als 'hij heeft zijn speelstijl aangepast - kan toch?' maar dat is wel erg naïef. Waarom zou een pro speler (die dus al pro is) zijn aim uberhaupt aanpassen? Aim is iets heiligs voor een pro. En rare swipes met een muis horen daar al helemaal niet in thuis.

Ik ben het wel met je eens dat het een welles-nietes discussie gaat worden. Iedereen heeft er zijn of haar eigen mening over en dat is een ieders goed recht. We hoeven het ook niet met elkaar eens te worden hierover. Dat respecteer ik gewoon. Het is wel zaak dat we naar de feiten blijven kijken en daar moeten we het allemaal toch over eens zijn; het is vreemd. Het is verdacht. Maar inderdaad; meer dan dat kunnen we er niet van maken. Enkel met onze eigen mening over het geheel.

Ik ga er wel vanuit dat mochten ze echt cheaten, ze vroeg of laat wel door de mand vallen. En dan hebben we óf geen game meer, óf de scene bestaat dan ineens uit heel andere gezichten. Valve zou hier gewoon een vuist in moeten maken. En 2017 hebben ze al aan gegeven dat het anti-cheat gebeuren dan zéker op de agenda staat als groot punt. Ze zijn er achter de schermen écht wel mee bezig. Het is alleen niet gemakkelijk. Als wij ons al over die clips verwonderen dan doet Valve dat ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:47:
[...]

Dit klopt, maar dit verklaart NOOIT het aantal aim-locks of aim-locks met offset. Er zijn ook genoeg voorbeelden van spelers die eerst geen aim-locks hadden en gekke fratsen met hun aim uithaalden (crosshairs die raar heen en weer swipen wat nergens op slaat) maar dat nu ineens wel hebben. Dan kun je dat heel simpel af doen als 'hij heeft zijn speelstijl aangepast - kan toch?' maar dat is wel erg naïef. Waarom zou een pro speler (die dus al pro is) zijn aim uberhaupt aanpassen? Aim is iets heiligs voor een pro. En rare swipes met een muis horen daar al helemaal niet in thuis.

Ik ben het wel met je eens dat het een welles-nietes discussie gaat worden. Iedereen heeft er zijn of haar eigen mening over en dat is een ieders goed recht. We hoeven het ook niet met elkaar eens te worden hierover. Dat respecteer ik gewoon. Het is wel zaak dat we naar de feiten blijven kijken en daar moeten we het allemaal toch over eens zijn; het is vreemd. Het is verdacht. Maar inderdaad; meer dan dat kunnen we er niet van maken. Enkel met onze eigen mening over het geheel.

Ik ga er wel vanuit dat mochten ze echt cheaten, ze vroeg of laat wel door de mand vallen. En dan hebben we óf geen game meer, óf de scene bestaat dan ineens uit heel andere gezichten. Valve zou hier gewoon een vuist in moeten maken. En 2017 hebben ze al aan gegeven dat het anti-cheat gebeuren dan zéker op de agenda staat als groot punt. Ze zijn er achter de schermen écht wel mee bezig. Het is alleen niet gemakkelijk. Als wij ons al over die clips verwonderen dan doet Valve dat ook wel.
Tja het is wel al stukken lastiger gemaakt nu, de ESEA anti-cheat voor op lan maar ook het nakijken van alle hardware en het moeten inleveren ervan voor ze toegelaten worden op evenementen. Dan hou je dus vrijwel alleen nog cheats over die dus in de interne software/ram van een hardwareapparaat zoals een muis geschreven zou moeten worden. Het zal zeker niet onmogelijk zijn, maar wel lastig denk ik aangezien je ook een driver etc er voor nodig hebt lijkt mij.

Ik wil ook helemaal niet stewie2k verdedigen ofzo, maar meer al die 'bustmovies' in het algemeen en dat het gewoon lastig is er over te oordelen omdat die bustmovies net even alle momenten eruit pakken die raar lijken, terwijl er misschien ook duizend andere momenten zijn waar helemaal niks mee mis is.

Ik heb het filmpje eens bekeken (wat een grafvervelende vent) en het is idd wel heel vreemd. Maar juist als je weet dat je door veel mensen bekeken wordt vind ik het wel erg vreemd al die snelle bewegingen na een 'lock', dan zou je juist door de mand willen vallen. Maar er zijn ook filmpjes van van fallen, felps, flusha etc en er is allemaal nog nooit wat uitgekomen waardoor je toch bijna begint te denken dat het gewoon je verbeelding is.

[ Voor 8% gewijzigd door Scrtz op 20-01-2017 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er zijn inderdaad zat momenten waar niets mis mee is. Ze gebruiken het ook niet de hele tijd. Sterker nog; ik denk dat de meesten het alleen gebruiken om mensen door een muur heen te spotten en niet eens zo zeer tijdens het schieten. Want dat schieten dat kunnen ze echt wel. Ze gebruiken het gewoon om informatie te verkrijgen. En af en toe falen ze dan met een sicke flick-shot (zie flusha). En laten we niet vergeten dat het gewoon ook zonder cheats hele goede spelers zijn. Maar ze gebruiken de triggers/locks wél (bewijs genoeg ondertussen) om boven op het feit dat ze zonder de cheats ook enorm goed zijn, gewoon een extra voordeel hebben ten opzichte van de andere spelers. Tel daarbij op het feit dat er dus schijnbaar mensen zijn die dit doen en er mee weg komen dus ze moeten soms ook wel. Als jouw tegenstander het gebruikt en er mee weg komt, waarom zou je het zelf dan niet doen?

Het is een goede zaak wat ze doen met die hardware. Maar dit soort gasten vinden altijd wel een manier om hun cheats op de PC te krijgen. Zelfs alléén het inpluggen van een USB-stick kan er al voor zorgen dat er een cheat programma gedownload wordt van het internet. Dat staat dan niet op de USB stick maar ze hebben dan de firmware herschreven zodat als jij die USB-stick in de PC drukt, het automatisch een command prompt opent, een URL in tikt en dat download en uitvoert. Dat soort shit kan gewoon. Het is iets dat hackers ook vaak gebruiken. Het blijft een kat en muis spelletje.

Edit:

Wat betreft die locks van Stewie dat is gewoon enorm dom. Vooral zijn verhaal dat hij het doet om in concentratie te blijven. Yeah sure. Iedereen weet hoe belangrijk crosshair placement is. Dat soort rare bewegingen druist totaal tegen het crosshair placement principe in. Is gewoon full of shit.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 20-01-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en jullie kunnen behalve op afstand huilen niet zoveel. Kap nou eens met deze <knip>discussie, het gebeurt nog eerder dat MM zonder cheaters zit dan dat de hele pro scene cheat. Elke keer als iemand op een 32tick demo een keertje hovered roepen jullie allemaal cheats. In het echt gebeurt dat bij iedereen, en als je in de top 100 beste spelers in het gehele spel zit dan gebeurt je dat iets vaker, want anders was je niet de beste speler.

totdat de beste mannen gebanned worden kan je niks anders dan <knip>, en houd dat alsjeblieft lekker op <knip> /r/vacsucks.

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 23-01-2017 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Uhh ik huil niet hoor. Ik constateer slechts dingen. Je doet nu vermoeden dat er gehuild wordt over één keer een hovertje maar dat is niet waar he. Wat er in MM gebeurt dat boeit allemaal niet. Dit gaat over pro matches waar dikke knaken verdiend worden en waar mensen over de hele wereld naar kijken. Als je valsspel kunt aantonen dan moet je dat gewoon doen. En als jij dit niet wilt lezen moet je er overheen lezen. Het is een belangrijke discussie die gevoerd moet blijven worden. Dit gaat niet meer over een paar keer hoveren. Want die locks die je hier ziet gebeuren en dan niet 1x maar meerdere keren achter elkaar die heb je echt niet in elke demo hoor. Is iets wat de laatste jaren gebeurt.

Jij wilt er kenneljjk niets van weten en dat is je goed recht. Lees er dan overheen maar ontneem mensen niet de mogelijkheid om er over te kunnen discussieren. In mijn optiek heeft het wel degelijk zin om het er over te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:01:
Elke keer als iemand op een 32tick demo een keertje hovered roepen jullie allemaal cheats.
Alleen zijn dit naar alle waarschijnlijkheid 128 tick demo's en geen 32 tick.

Het is fishy, vooral vanwege de bewegingen die hij maakt met zijn crosshair. Een hele tijd rustig en dan wanneer er is gelocked, shaken. Hoe fishy wil je het hebben.

Ik heb ook wel eens cheaty like acties, maar bij mijn weten lock ik niet op enemies door de muren... 8)7

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:43
Ik ben mijn zogenaamde skill in Counter-Strike kwijt ik ging van 30+- kills in een game naar maximaal 23. Ik speel een horrible T-side iedere keer het irriteert me mateloos, tot op het punt van muis mashen op mijn bureau... :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

eXec schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:22:
[...]
Ik heb ook wel eens cheaty like acties, maar bij mijn weten lock ik niet op enemies door de muren... 8)7
Nee. Je gaat er hoogstens een keer overheen of je zit met je crosshair op een kopje omdat je gewoon goede crosshair placement hebt. Die heb ik ook en ook ik schiet wel eens wat af door de smoke of wat dan ook. Dat komt puur door mijn crosshair placement en omdat ik die game al 15 jaar speel. Maar ik heb echt geen clips waar ik meerdere malen naar mensen lock door muren. Maar in deze clips zie je mensen gewoon meerdere keren naar kopjes locken, weer weg bewegen en weer op kopjes locken. Soms volgt de crosshair het kopje zelfs. Als het een keertje gebeurt dan snap ik wel dat mensen zeggen 'ah kom op je kunt het ook overdrijven'. Maar hier zijn bij sommige mensen vaste patronen te herkennen. Het is ook geen geheim meer dat er pro's zijn die cheaten. Er zijn al heel lang geleden cheatcoders geweest die al aangegeven hebben dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TheDutchMrLQ schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:27:
Ik ben mijn zogenaamde skill in Counter-Strike kwijt ik ging van 30+- kills in een game naar maximaal 23. Ik speel een horrible T-side iedere keer het irriteert me mateloos, tot op het punt van muis mashen op mijn bureau... :(.
Geen enkel potje is hetzelfde. Als je je zo boos kunt maken omdat je een potje eens geen kills hebt dan is dat misschien een goed punt om aan te werken. Geloof mij, iedereen heeft dat wel eens. Je skill is echt niet van de een op de andere dag weg. Ik kan mij nog een match van NiP herinneren dat Friberg aan het einde van de eerste helft 1 (ja je leest het goed maar 1) frag had. Kop op! Komt goed. Niet te veel op aantal kills focussen.

Ik herken je frustratie overigens wel. Ik begin me ook op te vreten als ik meerdere potten achter elkaar slecht speel. Misschien dan gewoon stoppen. Of neem een smurf account en ga daar lekker los op. Kijken of je de fun weer terug kan krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 20-01-2017 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gekke vind ik, stel stewie zou cheaten, hij weet zelf dan toch ook wel dat het er verdomd dodgy uitziet om zo debiel op en neer te gaan swipen na een 'trigger'? Als je dan cheat zou ik het gooien op een 'toevallige trigger'.

Maar goed, denk ook wel dat veel organisaties een lijstje hebben van pro's waar ze extra op letten, waar ze bijv een admin tijdens een lan achter zetten om wat meer druk op de ketel te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eXec
Scrtz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:34:
Het gekke vind ik, stel stewie zou cheaten, hij weet zelf dan toch ook wel dat het er verdomd dodgy uitziet om zo debiel op en neer te gaan swipen na een 'trigger'? Als je dan cheat zou ik het gooien op een 'toevallige trigger'.
Bij dit specifieke geval zit er gewoon een patroon in. Elke keer als 'ie locked of gaat locken dan zit 'ie te swipen en anders niet. Gewoon een dom excuus waarmee je jezelf alleen maar meer in de schijnwerpers zet.

Als dit overwatch demo's geweest waren, had 'ie van mij domweg de stempel cheater gekregen. Ik ga toch al wat jaren mee in de FPS wereld. Probleem is alleen dat een demo in principe niet genoeg bewijs is, tenzij het te obvious is zoals het continue tracken van enemies door de muren, precieze timings etcetera. Dit is alleen te spotten door iemand met ervaring.

Vond met name de laatste, op Mirage erg interessant. Waarom check je in vredesnaam eerst de uitgang, vervolgens flick je op die enemy en dan check je weer verder. Ik weet niet, maar ik zorg dat mijn crosshair ten allen tijde op de plek is waar je een enemy kan verwachten; niet op een random muur waar toevallig een enemy achter staat.
TheDutchMrLQ schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:27:
Bad luck of gewoon wat mindere potjes. Heb ik ook. Speel met mijn real-life mates op MG/MGE niveau mee en heb er ook wel eens een potje tussen zitten waar ik 20 kills heb, terwijl ik in de andere potten 30+ heb. Als een enemy -voor jou- heel onlogisch speelt, kan dat je van de kaart brengen. Ook calls die niet of veel te laat doorkomen op de voice op dit niveau, waardoor je ook nogal snell off-guard kan raken. Niet opgeven, je bent je skill echt niet kwijt.
DAMAGE schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:35:
[...]

Nee. Je gaat er hoogstens een keer overheen of je zit met je crosshair op een kopje omdat je gewoon goede crosshair placement hebt. Die heb ik ook en ook ik schiet wel eens wat af door de smoke of wat dan ook. Dat komt puur door mijn crosshair placement en omdat ik die game al 15 jaar speel. Maar ik heb echt geen clips waar ik meerdere malen naar mensen lock door muren. Maar in deze clips zie je mensen gewoon meerdere keren naar kopjes locken, weer weg bewegen en weer op kopjes locken. Soms volgt de crosshair het kopje zelfs. Als het een keertje gebeurt dan snap ik wel dat mensen zeggen 'ah kom op je kunt het ook overdrijven'. Maar hier zijn bij sommige mensen vaste patronen te herkennen. Het is ook geen geheim meer dat er pro's zijn die cheaten. Er zijn al heel lang geleden cheatcoders geweest die al aangegeven hebben dat het klopt.
Of je wijst de enemies door de muur aan omdat je ze hebt gehoord of omdat je ze er verwacht. Locken... Nee, dat gebeurd mij niet; vooral door mijn crosshair placement, waardoor mijn crosshair eigenlijk altijd staat waar ik een enemy kan verwachten en niet op een muur...

[ Voor 47% gewijzigd door eXec op 20-01-2017 22:57 ]

eXec op Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
eXec schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:53:
[...]

Bij dit specifieke geval zit er gewoon een patroon in. Elke keer als 'ie locked of gaat locken dan zit 'ie te swipen en anders niet. Gewoon een dom excuus waarmee je jezelf alleen maar meer in de schijnwerpers zet.

Als dit overwatch demo's geweest waren, had 'ie van mij domweg de stempel cheater gekregen. Ik ga toch al wat jaren mee in de FPS wereld. Probleem is alleen dat een demo in principe niet genoeg bewijs is, tenzij het te obvious is zoals het continue tracken van enemies door de muren, precieze timings etcetera. Dit is alleen te spotten door iemand met ervaring.

Vond met name de laatste, op Mirage erg interessant. Waarom check je in vredesnaam eerst de uitgang, vervolgens flick je op die enemy en dan check je weer verder. Ik weet niet, maar ik zorg dat mijn crosshair ten allen tijde op de plek is waar je een enemy kan verwachten; niet op een random muur waar toevallig een enemy achter staat.

[...]

Bad luck of gewoon wat mindere potjes. Heb ik ook. Speel met mijn real-life mates op MG/MGE niveau mee en heb er ook wel eens een potje tussen zitten waar ik 20 kills heb, terwijl ik in de andere potten 30+ heb. Als een enemy -voor jou- heel onlogisch speelt, kan dat je van de kaart brengen. Ook calls die niet of veel te laat doorkomen op de voice op dit niveau, waardoor je ook nogal snell off-guard kan raken. Niet opgeven, je bent je skill echt niet kwijt.

[...]

Of je wijst de enemies door de muur aan omdat je ze hebt gehoord of omdat je ze er verwacht. Locken... Nee, dat gebeurd mij niet; vooral door mijn crosshair placement, waardoor mijn crosshair eigenlijk altijd staat waar ik een enemy kan verwachten en niet op een muur...
Ik hoop dat je niet vaak overwatch cases reviewed dan, want er staat super duidelijk dat overwatch alleen voor obvious cheaters is elke keer dat je een case doet. Daarom is dat 128 tick overwatch etc. wat ik wel eens lees om cheaters tegen te gaan gewoon onzin, overwatch is alleen bedoeld voor mensen die duidelijk cheaten en niet wat fishy locks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Brogala schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:19:
[...]

Ik hoop dat je niet vaak overwatch cases reviewed dan, want er staat super duidelijk dat overwatch alleen voor obvious cheaters is elke keer dat je een case doet. Daarom is dat 128 tick overwatch etc. wat ik wel eens lees om cheaters tegen te gaan gewoon onzin, overwatch is alleen bedoeld voor mensen die duidelijk cheaten en niet wat fishy locks hebben.
Doe ze toch wel regelmatig. Alleen is overwatch 32 tick, dus mis je een hoop informatie. Aim lock = aim lock. Zoals Stewie dat heeft, kan geen toeval zijn.

Natuurlijk gaat overwatch erom om vooral de obvious cheaters eruit te vissen. Alleen dat zijn niet de ergste cheaters. De ergste cheaters zijn de cheaters die het verbergen en wanneer ze zelf merken dat er iets mis ging, dat ze dan in paniek raken, terwijl een spectator het niet eens gezien zou hebben wanneer ze niet in paniek zouden raken.

Komt gelukkig nog bij dat het in Overwatch om een meerderheid gaat en niet alleen om wat ik vind...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat Brogala zegt klopt. Het is er niet alléén voor bedoelt, het is ook nog eens zo dat je echte cheaters die écht legit cheaten zonder het obvious te maken niet eens kan spotten. Die mensen cheaten gewoon maar kom je niet in overwatch tegen omdat je het gewoon niet kunt spotten. Die hebben game sense en kunnen daarom dus goed hiden, dus kunnen ze met een lage FOV spelen om zo doende er voor te zorgen dat ze af en toe net dat ene kopje schieten dat het verschil maakt. Je spot ze niet. Niet op een demo HECK zelfs niet eens als je achter hem staat. Soms laten ze alleen steken vallen zoals je in de clips kunt zien. Dat is niet omdat ze het niet willen tonen of wat dan ook; dat is puur omdat mensen wel eens domme dingen doen. Dat zit in de aard van mensen.

Overwatch is leuk hoor. Maar eigenlijk zou dat niet eens nodig zijn. De blatant cheaters kan Valve er zo uit filteren. De clips zoals met de pro matches zou je niet eens opvallen als je gewoon een potje tegen dat soort gasten speelt. Ze weten alleen shit. En misschien hitten ze dan net als elke andere ervaren spelers een kopje omdat ze daarnaast ook gewoon goeie crosshair placement hebben. Tsja. Dat kun je moeilijk reporten. Maar als je dan vervolgens dit soort clips ziet; het hoe en waarom? Tsja dan zou je ze wel degelijk als cheater aanmerken. Maar dat is alleen omdat je ziet hoe het gebeurt. Terwijl het vervolg prima legit zou kunnen zijn. Ook terwijl het niet zo is. Dat maakt het zo moeilijk; maar dat maakt het ook zo mooi dat we de ruwe beelden gewoon hebben en daarom kunnen concluderen dat het gewoon in enkele gevallen wel degelijk fishy is. En waar rook is is vuur.

[ Voor 62% gewijzigd door DAMAGE op 21-01-2017 05:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Anders heb je nog dingen zoals https://clips.twitch.tv/starladder_cs_en/WildDinosaurTF2John

https://clips.twitch.tv/starladder_cs_en/WonderfulBeeNotATK

Allemaal gamesense toch? Zie elke pro soms random rondjes draaien door een muur heen. (Wat door hackers wordt gezien als muis terug pullen naar aimlock). :>

Oh ja sorry hoor, je kan echt niet op lans cheaten. YouTube: Semphis rantS; Cheating

YouTube: renegades yam on anticheat measures at MLG

8)7

YouTube: Overwatch: SK Fallen vs Dignitas @ E-League S2

Fallen heeft ook zieke game sense hoor.

Als iemand nog durft te zeggen dat als je je eigen demo bekijkt dat dit ook vaak genoeg gebeurd, nou laat maar zien dan. Kijk vaak zat demos van mezelf, ik aim niet door muren constant op mensen heen in random angles. Laat staan dat een pro op dit niveau nog iets van slechte crosshair placement heeft en random op mensen door een muur aimt en dan niet een keertje of twee. 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door IAmNice op 21-01-2017 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Om het even over wat anders te hebben dan alle hackusations...

MAJOR HYPE!

Mijn beste photoshop paint skills maar eens bovengehaald om de niet relevante tijdzones weg te toveren voor de matches morgen. De laatste match is voor ons op maandagochtend, niet over een aantal uurtjes, voor de duidelijkheid. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IFhoFbF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:24:
Anders heb je nog dingen zoals https://clips.twitch.tv/starladder_cs_en/WildDinosaurTF2John

https://clips.twitch.tv/starladder_cs_en/WonderfulBeeNotATK

Allemaal gamesense toch? Zie elke pro soms random rondjes draaien door een muur heen. (Wat door hackers wordt gezien als muis terug pullen naar aimlock). :>

Oh ja sorry hoor, je kan echt niet op lans cheaten. YouTube: Semphis rantS; Cheating

8)7

YouTube: Overwatch: SK Fallen vs Dignitas @ E-League S2

Fallen heeft ook zieke game sense hoor.

Als iemand nog durft te zeggen dat als je je eigen demo bekijkt dat dit ook vaak genoeg gebeurd, nou laat maar zien dan. Kijk vaak zat demos van mezelf, ik aim niet door muren constant op mensen heen in random angles. Laat staan dat een pro op dit niveau nog iets van slechte crosshair placement heeft en random op mensen door een muur aimt en dan niet een keertje of twee. 8)7
Die stukjes van somebody vind ik juist helemaal niet cheatlike overkomen, dat is echt puur even die feeling krijgen in zijn muis net voordat die weet dat ie een fight aangaat, dat is ook totaal anders dan de andere voorbeelden waar je ook daadwerkelijk een "toggle" ziet, dat is bij somebody geeneens zo.

Ja die fallen clip heb ik ook eens gezien, best fishy idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Zie hier geen aimlock of wat er op lijkt? Gewoon gamesense en veel voorkomende posities...
Zeker zieke gamesense, maar logisch nadenken is ook weten. Je mist net het stukje ervoor, maar met behulp van geluid kan je een hoop info halen. Precies acties die voor een tegenstander vaak op hacken lijken, maar de logica erachter is te begrijpen, zeker als je het deel ervoor hebt gezien. Ook hier niks aan het handje en gewoon een logische reactie van Fallen.
IAmNice schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:24:
Met name dat laatste is van toepassing op Stewie met het laatste clipje uit die video. Waarom haal je je crosshair weg een spot waar iemand kan komen? Slechte crosshairplacement? I call bullshit en het is gewoon een aimlock. Bovendien is er geen reden om af te wijken met zijn crosshair.

Zal eens kijken of ik vanavond wat kan vinden van mezelf.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
eXec schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:19:
[...]

Zie hier geen aimlock of wat er op lijkt? Gewoon gamesense en veel voorkomende posities...

[...]

Zeker zieke gamesense, maar logisch nadenken is ook weten. Je mist net het stukje ervoor, maar met behulp van geluid kan je een hoop info halen. Precies acties die voor een tegenstander vaak op hacken lijken, maar de logica erachter is te begrijpen, zeker als je het deel ervoor hebt gezien. Ook hier niks aan het handje en gewoon een logische reactie van Fallen.

[...]

Met name dat laatste is van toepassing op Stewie met het laatste clipje uit die video. Waarom haal je je crosshair weg een spot waar iemand kan komen? Slechte crosshairplacement? I call bullshit en het is gewoon een aimlock. Bovendien is er geen reden om af te wijken met zijn crosshair.

Zal eens kijken of ik vanavond wat kan vinden van mezelf.
Als je die clips van fallen zieke game sense dan ben je echt 8)7 8)7 8)7 8)7 Kijk maar eens naar wat andere pros en hebben zij zoveel 'coincidences' als hij? Er zijn nog veel meer Fallen clips hoor. Een paar keer , ok, maar hij gaat wel verder dan een paar keer.

Ik was juist sarcastisch in mijn laatste stuk daar, ik denk ook dat er iets mis is met stewie.

https://gfycat.com/JoyousCanineAtlanticsharpnosepuffer

https://gfycat.com/QuerulousUnrealisticBarbet

https://gfycat.com/UnripeTartCatfish

https://gfycat.com/DrearyFluidAmazonparrot

YouTube: FalleN aimlocking 3 times in 1 round

Allemaal toeval toch?

Ik kan nog wel meer gaan posten over Fallen, maar dit is wel genoeg zou ik zeggen. Zoals thorin het al mooi een keer zei. Als deze clips allemaal toeval zijn, wat best kan, nou laat dan maar zien waarom in de afgelopen 10 jaar niemand zoveel toevallige clips heeft gevonden van neo, get_right, f0rest, markeloff, taz en ga zo maar door. Maar wel van deze shady brazilianen met wel eens vaker wat incidenten(kuch hele LG naar SK gedoe, taco en manager s1mple bedreigen over twitter, coldzera scheldt fans op twitter uit en zijn teammate).

[ Voor 24% gewijzigd door IAmNice op 22-01-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
IAmNice schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:56:
[...]

Als je die clips van fallen zieke game sense dan ben je echt 8)7 8)7 8)7 8)7 Kijk maar eens naar wat andere pros en hebben zij zoveel 'coincidences' als hij? Er zijn nog veel meer Fallen clips hoor. Een paar keer , ok, maar hij gaat wel verder dan een paar keer.

Allemaal toeval toch?

Ik kan nog wel meer gaan posten over Fallen, maar dit is wel genoeg zou ik zeggen. Zoals thorin het al mooi een keer zei. Als deze clips allemaal toeval zijn, wat best kan, nou laat dan maar zien waarom in de afgelopen 10 jaar niemand zoveel toevallige clips heeft gevonden van neo, get_right, f0rest, markeloff, taz en ga zo maar door. Maar wel van deze shady brazilianen met wel eens vaker wat incidenten(kuch hele LG naar SK gedoe, taco en manager s1mple bedreigen over twitter, coldzera scheldt fans op twitter uit en zijn teammate).
Kijk, nu post je video's die ik nog niet heb gezien én die inderdaad nogal fishy lijken. Heb er niks aan toe te voegen. Jammer dat die gasten die info nodig hebben om andere teams te slim af te zijn... |:(

Zeker niet mijn beste cheaty-like acties, kon in de beperkte aantal demos niet echt wat vinden, maar volgens hun was ik wel aan 't cheaten ;w ...

En oh ja, die eerste kill mist gewoon frames... 32tick... 8)7

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:33:
[...]

Die stukjes van somebody vind ik juist helemaal niet cheatlike overkomen, dat is echt puur even die feeling krijgen in zijn muis net voordat die weet dat ie een fight aangaat, dat is ook totaal anders dan de andere voorbeelden waar je ook daadwerkelijk een "toggle" ziet, dat is bij somebody geeneens zo.

Ja die fallen clip heb ik ook eens gezien, best fishy idd.
Een cheatmaker (Ko1n) heeft dit eens laten zien. Dat rare draaien met de muis is een aimlock die hij aan zet terwijl hij zijn muis de andere kant op beweegt. Dan krijg je die rare rondjes. De clips zijn dus fishy as hell. Daarnaast draait iedereen wel eens met zijn muis ja. Maar niet op een moment dat je net iemand (uuuh iemand? KennyS dames en heren!) gaat peeken waarbij je crosshair placement spot-on moet zijn om hem snel te kunnen downen. Met een kuch Mac-10.

Anyway; morgen dus 16.00 gaan we los met de Major. Zin an! Hopelijk niet te veel bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja iedereen cheat en op de major worden alle teams gevac banned. Daarom hebben nip en c9 ook de major kunnen halen tegenover tier 100 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:24:
ja iedereen cheat en op de major worden alle teams gevac banned. Daarom hebben nip en c9 ook de major kunnen halen tegenover tier 100 teams.
Niemand die dat hier roept hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo nou dat was de eerste dag van de Major. Goeie potten gezien. Een sicke 5v1 clutch gezien. Daarna een insane comeback. VP deed het goed. Astralis was tits. En een drop gekregen. Cache souvenir van KennyS. Voor mij begint de major goed! Kan niet wachten wat morgen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Slechts de laatste 4 matches gezien, die clutch was lekker inderdaad :)
KennyS ging soms best lekker, Elige deed het weer prima.
Liquid...so close...
Rain begon lekker maar kakte behoorlijk in.

Geen drop voor mij, morgen hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:03
Kan iemand nog volgen? :F

YouTube: 10 Cheaters vs Eachother! CS:GO OVERWATCH! (Official Match)

[ Voor 48% gewijzigd door anessie op 23-01-2017 04:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 23 januari 2017 @ 02:44:
Zo nou dat was de eerste dag van de Major. Goeie potten gezien. Een sicke 5v1 clutch gezien. Daarna een insane comeback. VP deed het goed. Astralis was tits. En een drop gekregen. Cache souvenir van KennyS. Voor mij begint de major goed! Kan niet wachten wat morgen brengt.
nja eigelijk vind ik die clutch nieteens zo sick van jdm, maar ongelooflijk slecht van envyus, ze hadden allang die game kunnen closen en hoe kun je als pro team in godsnaam 1 persoon de ruimte geven om 5 man af te maken in een paar seconde tijd? Kansloos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grim
De uitslagen van gisteren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yDAUoyS.png

De matches van vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gcZWi8l.png

[ Voor 66% gewijzigd door Grim op 23-01-2017 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:13:
[...]

nja eigelijk vind ik die clutch nieteens zo sick van jdm, maar ongelooflijk slecht van envyus, ze hadden allang die game kunnen closen en hoe kun je als pro team in godsnaam 1 persoon de ruimte geven om 5 man af te maken in een paar seconde tijd? Kansloos.
Is ook zo, was niet bepaald slim van envyus. maar je moet alsnog je shots maar even hitten. Was iig een mooi moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Hellraisers verloren van mousesports. Morgen nog een keertje en ik heb mijn 0-3 pick'em juist. >:)

EDIT: Navi heb ik staan voor 3-0 en zij hebben net een lekkere baguette als avondmaal gekregen :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door Grim op 23-01-2017 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grim schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:18:
Hellraisers verloren van mousesports. Morgen nog een keertje en ik heb mijn 0-3 pick'em juist. >:)

EDIT: Navi heb ik staan voor 3-0 en zij hebben net een lekkere baguette als avondmaal gekregen :Y)
netjes netjes, ik had mouz 0-3, helaas :P en SK 3-0 wat nu nog spannend is haha

Ik zie astralis trouwens nog wel eens keihard uit de groups geknald worden, straks tegen optic wordt spannend voor ze.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_ulfOOMszrQ&feature=youtu.be]
kleine 1 tap pracc, helaas had ik shadowplay uit staan toen ik 1:00:17 haalde :[

[ Voor 13% gewijzigd door Scrtz op 23-01-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
https://clips.twitch.tv/eleaguetv/GiftedHerdPermaSmug

Deze man wederom weer met de zieke game sense, waarbij je random flickt naar de grond op iemand hoofd door de muur. Alweer. Voor de zoveelste keer. 8)7

Zeker allemaal toeval :?

[ Voor 6% gewijzigd door IAmNice op 23-01-2017 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:25:

Deze man wederom weer met de zieke game sense, waarbij je random flickt naar de grond op iemand hoofd door de muur. Alweer. Voor de zoveelste keer. 8)7

Kun je dat slomo kijken via twitch clip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:25:

Vond die FalleN al fishy na die Overpass aimlocks, nu weer... Het mooie is dat het allemaal gebeurd tijdens een cruciale ronde. Bij Overpass op 14-14 volgens mij en hier bij 15-15. Precies het moment waarop het handig is om te weten waar een CT zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Hoe zou je ooit kunnen cheaten in pro CS:GO? Is het zo makkelijk een aimbot in te laden en manueel te activeren tijdens een game? Kan dat niet gecontroleerd worden? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Santee schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 00:16:
Hoe zou je ooit kunnen cheaten in pro CS:GO? Is het zo makkelijk een aimbot in te laden en manueel te activeren tijdens een game? Kan dat niet gecontroleerd worden? :s
Ja, YouTube: Semphis rantS; Cheating

Dit zijn spelers van top 30 teams die op vele grote lans en teams hebben gespeeld. Praten erover. Niet de kleinste lans waar iets op kan gebeuren... weet niet of major hetzelfde is. Maar ja je ziet Fallen weer zieke game sense hebben. Niet de eerste keer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Santee schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 00:16:
Zoek maar eens op BadUSB. Je plugt een USB device in die dit heeft en door de hacker gebruik is van gemaakt en je kunt zo een cheat binnen halen. No problem. Niemand detect het.Leuke business en valt lekker wat aan te verdienen als je dit kunt (zijn niet heel veel mensen die dit kunnen).

Je moet wel zieke gamesense hebben zodat je weet dat er iemand kan komen om dit soort shit te doen. Het valt allemaal ook bijna niet op. Daarnaast heeb je heel veel mensen die dit gewoon game sense noemen en roepen dat je als pro precies weet wanneer iemands hoofd ergens zit (alsof dat ook maar iets uit maakt dat je weet waar een hoofd zit). Tuurlijk, iedereen gaat wel een per ongeluk over iemand heen in een demo, maar deze gasten hebben het net even te vaak. Kutte is dat je het geen cheaten kunt noemen tot iemand gebanned is. Maar we weten allemaal; als iets te mooi om waar te zijn lijkt dan is dat vaak ook zo.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 24-01-2017 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Wat zou een AWP dragonlore op de markt opleveren met stickers van een awp-er :) FN.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
hmr schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:47:
Wat zou een AWP dragonlore op de markt opleveren met stickers van een awp-er :) FN.
Vandaag de dag niets meer vrees ik. Gloves zijn de nieuwe dragon lores.

Ik heb nog geen mooie AWP skin dus PM me even dan stuur ik je mijn tradelink. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Tenzij het een souvenir dlore is met stickers op de juiste plekken van de juiste spelers, leveren stickers niks meer op. Maar ik denk dat je er wel 50EUR voor kunt krijgen, ik wil hem zelfs wel voor je verkopen verschil blijft bij mij, vriendendienstje.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Mijn dlore zonder stickers zou voor ongeveer 1400 op opskins verkocht worden. Normale dlore met stickers maakt niet veel verschil in prijs. Souvenir daarintegen heeft een stuk meer waarde. Die gaan meestal zonder awper al voor 2-3k+ afhankelijk van welke awper er op staat verschilt de prijs ervan. Meen me te herinneren dat de enige fn dlore met kennys sticker rond de 8-9k verkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
;)
Ryada schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:59:
[...]

Mijn dlore zonder stickers zou voor ongeveer 1400 op opskins verkocht worden. Normale dlore met stickers maakt niet veel verschil in prijs. Souvenir daarintegen heeft een stuk meer waarde. Die gaan meestal zonder awper al voor 2-3k+ afhankelijk van welke awper er op staat verschilt de prijs ervan. Meen me te herinneren dat de enige fn dlore met kennys sticker rond de 8-9k verkocht was.
Heb het natuurlijk over een souvenir DL van deze major...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
hmr schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:13:
;)
[...]

Dat snap ik maar vond het toch belangrijk ff wat meer info dan gevraagd te geven aangezien sommige mensen graag trollen (zie hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
hmr schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:13:
;)
[...]

Heb jij die geunboxed dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als het zo makkelijk is om te cheaten blijkbaar bij lans en zelfs majors... Waarom zegt men, bij majors, dan niet gewoon dat de hardware gewoon wordt geleverd? Je mag dus zelf geen hardware meenemen. Je krijgt dus gewoon een muis een toetsenbord, et cetera. Of dat je wellicht nog kan kiezen uit een paar sets. Dan nog een programma op de achtergrond welke controleert dat er niets wordt gewijzigd in de hardware. Andere muis ingestoken, USB stick, et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:25
Dit dus. Lijkt me niet zo moeilijk om te controleren of iemand iets ingeplugd heeft wat niet hoort. Verder ook alleen toegang geven tot het CSGO scherm. Eigen tb/muis moet kunnen, maar voor de rest alles afschermen. Desnoods check je z'n fingermovement op welke knoppen dat ie drukt. Achteraf z'n config doorspitten om te zien of die knoppen überhaupt gebind zijn. Extreme maatregelen, maar als men zeker wil zijn waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ryada schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Dat snap ik maar vond het toch belangrijk ff wat meer info dan gevraagd te geven aangezien sommige mensen graag trollen (zie hierboven)
Je kent me hopelijk langer dan vandaag... It takes one to know one :).

Heb genoeg gehandeld in skins om de basis te weten🤗

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Eigenlijk ook lichtelijk verbaasd, mocht dat nog niet gebeuren op de huidige major.

In de tijd dat ik met mijn team op LAN's speelde werd:

1) onze configuratie doorlopen
2) verboden om eigen hardware mee te nemen
3) enkel toegestaan om het ingame scherm te zien, verder niets.

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we nou lekker gaan praten over de major zelf ipv alle 'cheats' die er gebruikt worden. Er is nog niemand gebust op een groot toernooi dus misschien zijn er wel helemaal geen cheats.

En ja ik weet dat er pro's gepakt zijn maar dat was puur op VAC, niet op heterdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Nu heb ik de laatste dagen ook wat video's bekeken van die pro's en van mezelf.
Ik zie mezelf toch nooit zo'n movements doen, ook al ben ik op echt op zoek gegaan naar zo'n "locks".

Dan vraag ik me ook het volgende af: je ziet soms op Twitch mensen zichzelf streamen alsook hun muis movement... Is het niet mogelijk dit dan ook te doen op lans?
Dan moet je toch de beweging zien die samengaat met de lock? Is het niet zo en is er op het moment van de aimlock geen beweging, dan is er iets niet pluis...

Verder volg ik deze week wel gewoon de Major zoals vele anderen. Toch mis ik wat de oude Fnatic die er bovenuit stak...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Scrtz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:25:
Laten we nou lekker gaan praten over de major zelf..
Na'Vi gisteren op Cobblestone. Heerlijk om naar te kijken ! _/-\o_
Wordt wel de hele tijd geroepen dat Astralis een kanshebber is, maar deze heren kunnen er ook wat van. :o

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Nutellaah schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:29:
Nu heb ik de laatste dagen ook wat video's bekeken van die pro's en van mezelf.
Ik zie mezelf toch nooit zo'n movements doen, ook al ben ik op echt op zoek gegaan naar zo'n "locks".

Dan vraag ik me ook het volgende af: je ziet soms op Twitch mensen zichzelf streamen alsook hun muis movement... Is het niet mogelijk dit dan ook te doen op lans?
Dan moet je toch de beweging zien die samengaat met de lock? Is het niet zo en is er op het moment van de aimlock geen beweging, dan is er iets niet pluis...

Verder volg ik deze week wel gewoon de Major zoals vele anderen. Toch mis ik wat de oude Fnatic die er bovenuit stak...
Ja maar dat gaat hun privé omgeving te ver :+ Dit is al zo vaak gezegd als oplossing en geen ene lan organisator heeft het geprobeerd. Zelfde als keylogger+mouse cam om te checken of ze niet ineens een random knop indrukken die volgens hun key binds 'niks' doet. Dat met een mouse cam moet een goed begin zijn. Niet je eigen spullen mee nemen is ook een goed idee. Starix van navi had al een keer gezegd dat hij op een major muis checks raar vind. Ze checken het, maar ondertussen kun je na die check weer even naar je kamer een andere muis pakken die je verborgen had en dat was het. :F

Ik vind het schandalig om te zien hoe spelers zoals Fallen zoveel rare shit hebben terwijl ze niet eens simpele maatregelen implementeren om cheaten te voorkomen. Maakt niet uit of iemand cheat of niet, voorkom het gewoon. Net zoals sommige lans waarbij je telefoon bij je mocht hebben en internet access had. Tja dat is gewoon een fucking grap.

[ Voor 11% gewijzigd door IAmNice op 24-01-2017 12:58 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.