Scrtz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:34:
Het gekke vind ik, stel stewie zou cheaten, hij weet zelf dan toch ook wel dat het er verdomd dodgy uitziet om zo debiel op en neer te gaan swipen na een 'trigger'? Als je dan cheat zou ik het gooien op een 'toevallige trigger'.
Bij dit specifieke geval zit er gewoon een patroon in. Elke keer als 'ie locked of gaat locken dan zit 'ie te swipen en anders niet. Gewoon een dom excuus waarmee je jezelf alleen maar meer in de schijnwerpers zet.
Als dit overwatch demo's geweest waren, had 'ie van mij domweg de stempel cheater gekregen. Ik ga toch al wat jaren mee in de FPS wereld. Probleem is alleen dat een demo in principe niet genoeg bewijs is, tenzij het te obvious is zoals het continue tracken van enemies door de muren, precieze timings etcetera. Dit is alleen te spotten door iemand met ervaring.
Vond met name de laatste, op Mirage erg interessant. Waarom check je in vredesnaam eerst de uitgang, vervolgens flick je op die enemy en dan check je weer verder. Ik weet niet, maar ik zorg dat mijn crosshair ten allen tijde op de plek is waar je een enemy kan verwachten; niet op een random muur waar toevallig een enemy achter staat.
TheDutchMrLQ schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:27:
Ik ben mijn zogenaamde skill in Counter-Strike kwijt ik ging van 30+- kills in een game naar maximaal 23. Ik speel een horrible T-side iedere keer het irriteert me mateloos, tot op het punt van muis mashen op mijn bureau...

.
Bad luck of gewoon wat mindere potjes. Heb ik ook. Speel met mijn real-life mates op MG/MGE niveau mee en heb er ook wel eens een potje tussen zitten waar ik 20 kills heb, terwijl ik in de andere potten 30+ heb. Als een enemy -voor jou- heel onlogisch speelt, kan dat je van de kaart brengen. Ook calls die niet of veel te laat doorkomen op de voice op dit niveau, waardoor je ook nogal snell off-guard kan raken. Niet opgeven, je bent je skill echt niet kwijt.
DAMAGE schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:35:
[...]
Nee. Je gaat er hoogstens een keer overheen of je zit met je crosshair op een kopje omdat je gewoon goede crosshair placement hebt. Die heb ik ook en ook ik schiet wel eens wat af door de smoke of wat dan ook. Dat komt puur door mijn crosshair placement en omdat ik die game al 15 jaar speel. Maar ik heb echt geen clips waar ik meerdere malen naar mensen lock door muren. Maar in deze clips zie je mensen gewoon meerdere keren naar kopjes locken, weer weg bewegen en weer op kopjes locken. Soms volgt de crosshair het kopje zelfs. Als het een keertje gebeurt dan snap ik wel dat mensen zeggen 'ah kom op je kunt het ook overdrijven'. Maar hier zijn bij sommige mensen vaste patronen te herkennen. Het is ook geen geheim meer dat er pro's zijn die cheaten. Er zijn al heel lang geleden cheatcoders geweest die al aangegeven hebben dat het klopt.
Of je wijst de enemies door de muur aan omdat je ze hebt gehoord of omdat je ze er verwacht. Locken... Nee, dat gebeurd mij niet; vooral door mijn crosshair placement, waardoor mijn crosshair eigenlijk altijd staat waar ik een enemy kan verwachten en niet op een muur...
[
Voor 47% gewijzigd door
eXec op 20-01-2017 22:57
]