Acties:
  • +1 Henk 'm!
markdm schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:27:
Is er iemand hier die nog van plan is naar tesLAN (een lanparty in het sportcentrum van TU eindhoven) te gaan? Ik wil er zelf wel graag heen maar ik heb nog geen volledig team, ik heb nu een team van 4 spelers die ik niet ken maar dan missen we er nog een.

Dus als je op de TU zit en 6, 7 & 8 januari tijd hebt stuur een bericht! :)
Ik zit op fontys, er tegenover, mag dat ook :P? Wss dat ik iedereen daar zwaar eruit schiet haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha faceit op NA is wel grappig. Volgens mij speelde ik net tegen wood I.
Moet je ook doen socra kan je ook eens winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Scrtz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:51:
[...]

Ik zit op fontys, er tegenover, mag dat ook :P? Wss dat ik iedereen daar zwaar eruit schiet haha :D
Het is georganiseerd door thor, de studentenvereniging van Electrical Engineering, maar iedereen is welkom dacht ik. :)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:17
Lanithro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Voor 15 euro meer zou ik een G700 hebben gekocht. Die heeft wat extra knoppen die je kan gebruiken. en heel handig zijn voor CS Go.
Heb op mijn huidige muis 8 knoppen. Maar ingame gebruik ik ze niet eens. Deze muis werdt aangeraden door een redelijk goeie csgo speler, dus ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:19:
[...]

Heb op mijn huidige muis 8 knoppen. Maar ingame gebruik ik ze niet eens. Deze muis werdt aangeraden door een redelijk goeie csgo speler, dus ben benieuwd :+
Nja door wie hij wordt aangeraden maakt ook niet heel veel uit, hoewel er wel een aantal muizen zijn waar je in principe niet mee fout kunt gaan (alle Zowie muizen, veel logitech muizen (niet de 502), paar steelseries muizen en nog wat). Het verschil zit hem dan tussen die muizen in de vorm, hangt van je grip af. Volgens mij zit het met de meeste sensors wel goed.

Ik wil die Logitech Pro Gaming mouse wel eens uitproberen, die zit er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:47
Hoe snel ze dit spel kunnen laten vergaan zonder er weinig aan te doen is schrikbarend. Als ze hier echt iets aan hadden willen doen hadden ze gewoon een team opgezet om een decent script te schrijven zodat dat niet meer voorkomen. Er zijn nu zoveel public hacks available dat mensen het niet meer uitmaakt dat ze banned worden. Kopen ze gewoon een nieuwe smurf voor $10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
rolandos582 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:34:
[...]

Hoe snel ze dit spel kunnen laten vergaan zonder er weinig aan te doen is schrikbarend. Als ze hier echt iets aan hadden willen doen hadden ze gewoon een team opgezet om een decent script te schrijven zodat dat niet meer voorkomen. Er zijn nu zoveel public hacks available dat mensen het niet meer uitmaakt dat ze banned worden. Kopen ze gewoon een nieuwe smurf voor $10
Deels opgelost door prime. Als je geen prime speelt krijg je véél vaker last van zulke gasten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rolandos582 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:34:
[...]

Shooters zullen altijd hacks blijven hebben, maar het grote probleem is dat je als anti-cheat eigelijk gewoon een ring0 programma moet hebben dus diep in de kernel van windows, maar dit kun je als ontwikkelaar als een programma van steam echt niet zomaar doen en dus blijven ze met een 'simpele' client-side anti-cheat genaamd VAC zitten.

Buiten dat speelt elke zichzelf respectievelijke serieuze CSGO speler gewoon lekker esea en/of faceit want matchmaking is sowieso kansloos qua niveau en qua 64 tickrate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

laten vergaan, hahahahaha.

Dit is een beetje zoals seks zonder condoom en dan achteraf roepen dat je het maar wat kut vind dat je een soa hebt.

Prime is er voor een reden, namelijk om cheaters uit te roeien. CS:GO is zo achterlijk groot (en relatief makkelijk te hacken) dat er altijd cheats zullen zijn. Dit is voor Valve dus een manier om een groot gedeelte van de cheaters het iig wat moeilijker te maken om tussen de echte spelers te geraken.
Nadeeltje is wel als je geen mobiele telefoon hebt, of als je onder level whatever bent. Maarja, je hoeft geen ranked te doen voor xp dus zou opzich niet uit moeten maken dat je dan geen prime hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:47
Zonder operations is grinden van xp wel lastig. Het enige wat goed te doen is MM met weekly bonus. Dan level je wel aardig maar ook maar paar potjes. Deathmatch / casual oid is voor exp eigenlijk niet te doen, je krijgt daar zo bizar weinig. Of is dat aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
ajaxalex schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:19:
[...]

Ik zou zeggen bind die knoppen aan je nades en kijk eens hoe veel fijner dat werkt. Hoef je niet elke keer op 4 te rammen om een smoke te selecteren.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:58:
[...]

Je sens mid game veranderen is wel het stomste wat ik ooit heb gehoord. Dat is hoe je dus nooit consistent word.
Daarnaast; f(lash) g(renade) 4 motolov, en c voor smoke. Ideal en nooit je vingers van je muis af hoeven halen.
Ik hoef mijn vingers niet van mijn muis te halen hoor. Ze zitten op een perfecte plek bij de G700.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Lanithro schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:03:
[...]

Ik zou zeggen bind die knoppen aan je nades en kijk eens hoe veel fijner dat werkt. Hoef je niet elke keer op 4 te rammen om een smoke te selecteren.
Flash op F, smoke op G en HE op C :+ Werkt lekker snel allemaal moet ik zeggen. Het enige wat ik op mn muis heb is een macro voor q+q zodat ik zo snel mogelijk mijn wapen switch met reload of AWPing haha

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:02:
[...]

Flash op F, smoke op G en HE op C :+ Werkt lekker snel allemaal moet ik zeggen. Het enige wat ik op mn muis heb is een macro voor q+q zodat ik zo snel mogelijk mijn wapen switch met reload of AWPing haha
waarom heb je quickswitch niet gewoon op je q...? Ik probeer juist zoveel mogelijk van mn muis af te halen zodat je nooit offguard gepakt word door iemand terwijl je nades loopt te cyclen met je aim hand. En idd c,f,g,x,4 zijn allemaal prima te doen met 1 vinger en het enige wat je verliest is je rechts strafe voor een halve seconde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 03:32:
Zonder operations is grinden van xp wel lastig. Het enige wat goed te doen is MM met weekly bonus. Dan level je wel aardig maar ook maar paar potjes. Deathmatch / casual oid is voor exp eigenlijk niet te doen, je krijgt daar zo bizar weinig. Of is dat aangepast?
Ik speel dus vrijwel nooit MM en dacht van voor het eind van het jaar komt nog wel een operation zodat ik via die operation ( vind ik altijd wel lache ) nog even mijn 2016 badge kon innen, nou mooi niet dus :P

En idd zoals merryb probeer ik ook altijd zo min mogelijk op mijn muis te binden zodat het mijn aim niet beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:12:
[...]
waarom heb je quickswitch niet gewoon op je q...? Ik probeer juist zoveel mogelijk van mn muis af te halen zodat je nooit offguard gepakt word door iemand terwijl je nades loopt te cyclen met je aim hand. En idd c,f,g,x,4 zijn allemaal prima te doen met 1 vinger en het enige wat je verliest is je rechts strafe voor een halve seconde.
Het is een heel subtiel duwtje dat mijn aim niet beinvloed ;) Ik heb quickswitch gewoon op die ene knop staan op mijn muis en met mijn linkerhand gewoon lopen en nades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
MisterChaoSs schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:00:
[...]

Het is een heel subtiel duwtje dat mijn aim niet beinvloed ;) Ik heb quickswitch gewoon op die ene knop staan op mijn muis en met mijn linkerhand gewoon lopen en nades
dat 1ne subtiele duwtje zal altijd je aim beinvloeden omdat je dan met zijwaartse druk op je muis drukt.
Je linker muis ingedrukt houden zal ook voor andere aim zorgen dan zonder muisknop ingedrukt houden omdat je neerwaartse kracht erop zet, hierdoor komt het gewicht van de muis directer op de muismat/ondergrond en zal je dus minder soepel bewegen dan zonder dat je een knop ingedrukt hebt :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nja goed met een nade pakken maakt het nog niet zo heel veel uit aangezien je een nade pakt op momenten dat je niet op iemand aan het aimen bent, maar wat ik nooit begrepen heb zijn de personen die hun push2talk op de muis binden, lijkt me en niet handig voor je aim en ook niet bepaald bevorderlijk voor je RSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:48:
Nja goed met een nade pakken maakt het nog niet zo heel veel uit aangezien je een nade pakt op momenten dat je niet op iemand aan het aimen bent, maar wat ik nooit begrepen heb zijn de personen die hun push2talk op de muis binden, lijkt me en niet handig voor je aim en ook niet bepaald bevorderlijk voor je RSI.
Had ik jou trouwens nog op steam grote vriend? Kan me dat niet zo 1, 2, 3 herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhaw, die heb ik op V en op mouse1201239123 of wat dan ook. Zit direct naast mn wijsvinger/linkermuis knop (g402) en dat gaat wel. Ik gebruik ze allebij afhankelijk van wat ik doe, movement of schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ryada schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:40:
[...]

dat 1ne subtiele duwtje zal altijd je aim beinvloeden omdat je dan met zijwaartse druk op je muis drukt.
Je linker muis ingedrukt houden zal ook voor andere aim zorgen dan zonder muisknop ingedrukt houden omdat je neerwaartse kracht erop zet, hierdoor komt het gewicht van de muis directer op de muismat/ondergrond en zal je dus minder soepel bewegen dan zonder dat je een knop ingedrukt hebt :P
Aangezien ik wapen switch ben ik niet aan het schieten, dus bij mij maakt het uberhaupt niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1v1 retakes zijn eigenlijk best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:52:
[...]

Had ik jou trouwens nog op steam grote vriend? Kan me dat niet zo 1, 2, 3 herinneren.
Not sure haha anders moet je me even opnieuw toevoegen :P heb ook nog een smurf waar ik je wss wel op heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
maar wat ik nooit begrepen heb zijn de personen die hun push2talk op de muis binden, lijkt me en niet handig voor je aim
Heb mijn push2talk al jaren op Mouse4. Brengt toch echt het minste "overlast" met zich mee. Heb er ook geen last mee met aimen. Bedienen met de duim, die ik verder toch niet gebruik op de muis. In tegenstelling tot knoppen op het toetsenbord, waarbij ik toch gewoon alle 5 de vingers gebruik. Voice activation komt in mijn woordenboek niet voor - veel te irritant.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
Edit; dubbelpost. 8)7

[ Voor 106% gewijzigd door eXec op 08-01-2017 03:24 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJordiJ
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-07 22:57
Verwijderd schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:40:
1v1 retakes zijn eigenlijk best leuk. [video]
Wauw die gast die daar staat moet is een headset kopen haha.
Je zat er wel lekker op ;)
Welke rank is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJordiJ schreef op zondag 8 januari 2017 @ 10:32:
[...]

Wauw die gast die daar staat moet is een headset kopen haha.
Je zat er wel lekker op ;)
Welke rank is dit?
Hij is global, ik ben zo goed als unranked omdat ik geen mm speel.
Meestal zitten we te praten of staat er muziek aan, zijn dan ook maar 1v1's. Maar het feit dat ie market keek is wel logisch vanwege dat ik in jungle spawn, wat ie kon horen aan die vents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remystr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2022
Ik heb mijn push-to-talk op mijn tab zitten, ik hoef tijdens het spelen toch niet te zien wat mijn score is en heb die naar k verplaatst. Kan je makkelijk tijdens het lopen nog praten.

(Wel oppassen met Steam/Overwolf shortcuts, die moet je dan ook anders instellen voor als je stil wil lopen en praten tegelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 10:53:
[...]

Hij is global, ik ben zo goed als unranked omdat ik geen mm speel.
Meestal zitten we te praten of staat er muziek aan, zijn dan ook maar 1v1's. Maar het feit dat ie market keek is wel logisch vanwege dat ik in jungle spawn, wat ie kon horen aan die vents.
Ik snap wel dat ie market keek, maar de jump op short etc dat moet je toch gewoon horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

ajaxalex schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Ik snap wel dat ie market keek, maar de jump op short etc dat moet je toch gewoon horen?
Eens, als je op Global niveau dit niet hoort dan zijn mensen óf aan het praten óf een slechte headset o.i.d.

Love myself some 1v1 retakes though. Gisteren dan een 1v3 ook op bombsite B op mirage binnengesleept, altijd lekker gevoel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:27:
[...]

Eens, als je op Global niveau dit niet hoort dan zijn mensen óf aan het praten óf een slechte headset o.i.d.

Love myself some 1v1 retakes though. Gisteren dan een 1v3 ook op bombsite B op mirage binnengesleept, altijd lekker gevoel haha.
ja, we waren aan het praten, dat gaf ik toch al aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:44:
[...]
ja, we waren aan het praten, dat gaf ik toch al aan?
Ik heb het over de tegenstander die jou niet hoorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:46:
[...]

Ik heb het over de tegenstander die jou niet hoorde?
Ja, dat is een vriend waar ik mee 1v1... Wij praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:27:
[...]

Aaaah vandaar, dacht dat het een random was.Zelf altijd sound van game wat harder zodat ik het vrijwel altijd kan horen, maar helaas niet altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:27:
[...]

Dat snap ik, maar als je de vent hoor moet je die sprong ook horen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:15:
[...]

Dat snap ik, maar als je de vent hoor moet je die sprong ook horen lijkt mij?
Haha jezus zoveel gedoe om een vriendelijke 1v1. Ik speel meestal zonder muziek, maar volgens mij heeft hij 't best hard staan. Hoort bijna nooit mn voetstappen als we 1v1 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:31:
[...]

Haha jezus zoveel gedoe om een vriendelijke 1v1. Ik speel meestal zonder muziek, maar volgens mij heeft hij 't best hard staan. Hoort bijna nooit mn voetstappen als we 1v1 doen.
Haha klopt, jij was aan het opscheppen over je 1vs1. Ik speel eigenlijk nooit met muziek omdat ik dan meer met de muziek bezig ben dan met gamen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ajaxalex schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:55:
[...]

Haha klopt, jij was aan het opscheppen over je 1vs1. Ik speel eigenlijk nooit met muziek omdat ik dan meer met de muziek bezig ben dan met gamen 8)7
Opschepperig vind ik Merijn's video nou ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 23:18:
[...]

Opschepperig vind ik Merijn's video nou ook niet...
Was idd niet mn punt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo ik heb een tijdje niet gespeeld, was unranked en na een potje te winnen mocht ik weer beginnen op MG1. In een paar dagen tijd nu op DMG maar dat was wel een behoorlijke heuvel die je moet beklimmen zeg. Ik was eerder LEM en nu zaak daar weer te geraken en kijken of ik nog hoger kan komen.

Maar wat je op dit niveau al aan bizarre aimers tegen komt joh. Er zijn ook een boel mensen die gewoon blatant cheaten. Gister ook iemand tegen ons die gewoon telkens headshots hit hoe hard die ook heen en weer strafed en jumped. Check je die demo terug zie je dat ie 0 aim heeft maar wel steeds een 'lucky' headshot hit in zijn slechte spraycontrol. Zo jammer. Kerel had 951 uren op zijn acc en is LEM.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:12:
Zo ik heb een tijdje niet gespeeld, was unranked en na een potje te winnen mocht ik weer beginnen op MG1. In een paar dagen tijd nu op DMG maar dat was wel een behoorlijke heuvel die je moet beklimmen zeg. Ik was eerder LEM en nu zaak daar weer te geraken en kijken of ik nog hoger kan komen.

Maar wat je op dit niveau al aan bizarre aimers tegen komt joh. Er zijn ook een boel mensen die gewoon blatant cheaten. Gister ook iemand tegen ons die gewoon telkens headshots hit hoe hard die ook heen en weer strafed en jumped. Check je die demo terug zie je dat ie 0 aim heeft maar wel steeds een 'lucky' headshot hit in zijn slechte spraycontrol. Zo jammer. Kerel had 951 uren op zijn acc en is LEM.
Als je geen prime speelt niet klagen over cheaters, heeft natuurlijk sowieso al geen zin, dmv prime filter je er wel een bende uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hehe nee klopt. Had daar laatst ook een discussie over met mensen. Je filtert er wel het een en ander uit maar maak je vooral geen illusies. Er zijn een boel cheaters die je met het blote oog amper kunt spotten. Die zijn al jaren bezig. Heb er wel eens een paar gesproken die zaten dan random in mijn team. Bah.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Check bijvoorbeeld dit eens:

Kunnen we ooit nog eens actie van Volvo verwachten? Ik bedoel het is niet mijn intentie om alles en iedereen weg te zetten als cheater, begrijp mij niet verkeerd. Ik zal CSGO blijven spelen om persoonlijk beter te worden. Ookal is dat tegen zulke sneuneuzen, ik maak altijd netjes mijn potje af en zie dat dan maar als extreme training. Maar ik ben wel benieuwd of we ooit nog mee gaan maken dat deze nare meneertjes gepakt gaan worden.

Ben bang van niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:50:
Check bijvoorbeeld dit eens:

[video]

Kunnen we ooit nog eens actie van Volvo verwachten? Ik bedoel het is niet mijn intentie om alles en iedereen weg te zetten als cheater, begrijp mij niet verkeerd. Ik zal CSGO blijven spelen om persoonlijk beter te worden. Ookal is dat tegen zulke sneuneuzen, ik maak altijd netjes mijn potje af en zie dat dan maar als extreme training. Maar ik ben wel benieuwd of we ooit nog mee gaan maken dat deze nare meneertjes gepakt gaan worden.

Ben bang van niet :(
Wil je echt van cheaters af moet je tegenlijkertijd ook bereid zijn je complete privacy op te geven.

Een echte anti-cheat moet overal bij kunnen, root acces etc. Dat wil menig mens niet, dus krijgen we compromissen als VAC. Esea zit al vrij dichtbij, maar ook daar komen ze doorheen.

Daarnaast zijn cheat bouwers ook bezig met dingen als hardware cheats, en blijft er altijd nog het cheaten dmv andere truukjes zoals kijken of iemand een wit gezicht krijgt als je een flash gooit, iemand in het publiek die een oog dichtdoet als het B is en 2 als het A is etc.

Nee, VALVe gaat er niks aan doen. Het is niet dat ze dat niet willen, het is dat wij dat niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheats zullen nooit helemaal verdwijnen, creëren is makkelijker dan tegenhouden. Het beste wat we er aan kunnen doen is ze zo min mogelijk aandacht geven en dus negeren. Elke keer hierover beginnen in dit topic heeft dus ook 0,0 zin.

De cheat is net als een virus, zonder virus is er een anti-virus en dus ook geen anticheat, de cheat zal dus altijd een stap eerder zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nah, root-access of what ever moet toch minimaal op een lan-game kunnen. Maar zelfs daar zie je pro's die cheats gebruiken. Dat is gewoon sneu. Gelukkig toont die kerel van dat YT-kanaal wel een hele boel vage shit. Mijn hele punt is dat je aan het eind van de dag niemand meer een hand kunt geven en kunt zeggen; damn dude, jij was echt goed. Well played! Want je weet het gewoon niet. Ik speel al meer dan 15 jaar shooters en ook competitief heb ik op lans en shit mijn steentje bijgedragen. En doet mij gewoon een beetje pijn als ik dat allemaal zie. Vind het jammer. That's all. Maar ik ga er verder over ophouden. Het heeft inderdaad zoals jij min of meer al aan gaf geen zin. Toch heb ik enorm veel plezier met deze game, want het blijft gewoon de beste shooter. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:22:
Cheats zullen nooit helemaal verdwijnen, creëren is makkelijker dan tegenhouden. Het beste wat we er aan kunnen doen is ze zo min mogelijk aandacht geven en dus negeren. Elke keer hierover beginnen in dit topic heeft dus ook 0,0 zin.

De cheat is net als een virus, zonder virus is er een anti-virus en dus ook geen anticheat, de cheat zal dus altijd een stap eerder zijn.
Ja en de nee. Bekijk het als diefstal, op een gegeven moment is er minder uit te halen dan dat je er in moet stoppen. Stel je voor Valve krijgt echt complete toegang tot je PC, leest constant elk process, elk bestand etc.
Nu komen ze dus met hardware cheats, want veel opties heb je niet meer. Maar een hardware cheat heeft hardware nodig, logischerwijs. De instap word dus nog hoger. Beetje hetzelfde idee als prime, gewoon moeilijker maken voor de cheater om te blijven cheaten en dan maar hopen dat ze er mee stoppen.

Mensen die hun geld met CS verdienen kunnen hier natuurlijk weinig om geven en makkelijk betalen etc voor dit soort shit, maar je gemiddelde MGE die even global wil worden voor de E-peen gaat geen 500,- dokken om dat te doen.

@damage, ja root acces e.d. op lan moet ook zeker kunnen lijkt me, blijf het apart vinden hoe het af en toe geregeld word. Maar als je dan even kijkt naar het hele dopingschandaal in de wielersport, kan je je ook wel bedenken dat als er opeens wel 10 pros blijken te cheaten en gepakt worden dat dit de reputatie van VALVe best schaad. Daarnaast moeten ze dan opeens gaan kijken hoe dat zit met alle oude tournys, prijzen etc.
Dus ik kan me best voorstellen dat VALVe er niet enorm bij gebaat is om mensen te pakken als ze niet te blatent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja, ze zeggen dat het de reputatie van Valve schaad. Ik denk dat het de reputatie van Valve meer schaad als ze er NIETS aan doen. Want het bewijs stapelt zich op. Er zijn belachelijk veel clips van pro's die gewoon aan het cheaten zijn. Dat weet jij, dat weet ik. Maar Valve weet dat niet. Of ze weten het wel en laten het maar toe omdat ze anders inderdaad kapot gaan.

Ik denk dat Valve er -nu we toch al zo ver zijn met tonnen aan clips als bewijsmateriaal- eerder goed aan doet die gasten allemaal aan te spreken of te bannen. Daarmee kunnen ze laten zien dat ze er iets aan doen en dat cheaters in die game niet thuis horen. Daarmee kunnen ze laten zien dat hun anti-cheat werkt en dat je het als pro maar niet in je hoofd hoeft te halen om het te proberen. Dat zou Valve juist niet moeten schaden maar de pro's die het proberen. Dat zou de pro teams die het toestaan -met óf zonder kennis hiervan- moeten schaden. Niet Valve. En als al die mafketels uit de weg zijn geruimd dan staan er wel weer nieuwe teams op.

Binnen elke sport wordt vals gespeeld. Maar daar staan ook straffen op. Terwijl we in Esports met CSGO de daadwerkelijke valsspelerij gewoon kunnen zien maar daar gebeurt op KQLY na niks mee. Dat is toch gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dat het MM cheaten niet zomaar tegen te houden is kan ik nog bijkomen, maar op een LAN?

BIj grote tournamenten kunnen toch gewoon PC's van de organisatie neergezet worden, waarin alleen de beeld/muisinstellingen ingezet kunnen worden? Zonder USB o.i.d. gewoon de settings laten instellen.

Is het mogelijk om software/hardware matig te cheaten als een PC van de organisatie wordt gebruikt waar pro's niets op kunnen? Lijkt mij sterk iig

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tuurlijk moet je er wel wat aan blijven doen, maar het blijft een kat en muis spelletje wat nooit eindigt.

Maar qua pro's weet ik niet hoor, er zijn inderdaad genoeg dodgy filmpjes van heel veel pro's, maar goed er zijn ook wel altijd heel veel ogen gericht op dezelfde top 100 qua spelers. Als je matches van jezelf zou terug kijken dan kun je ook genoeg vinden wat gewoon vrij cheatlike is.

Maar verder is veel shit ook wel ver gezocht hoor, die filmpjes van flusha bijvoorbeeld die zou locken door de muur en heb er ook een paar van fallen gezien. Buiten het feit dat veel cheats aimbots hebben die geeneens door de muur werken moet je toch serieus heel wat tijd gespendeerd hebben aan het oefenen om met zo'n cheat die bijv flusha dan zou moeten hebben om te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:53:
Als je matches van jezelf zou terug kijken dan kun je ook genoeg vinden wat gewoon vrij cheatlike is.
Dit klopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
THE ELEAGUE ATLANTA 2017 CS:GO MAJOR CHAMPIONSHIP
  • Team stickers, stickers autographed by professional CS:GO players, and all-new team graffiti are available for purchase in-game and from the Steam Community Market, with 50% of the proceeds going to players and organizations. For more details, visit http://www.counter-strike.net/pickem/atlanta2017
  • Team stickers can be used as game pieces for the Atlanta 2017 Team Pick’Em Challenge.
  • [list]
  • Group stage picks can be made immediately, Playoff picks can be made when the group stage has completed.
  • Group stage picks lock at the start of the group stage matches.
  • Playoff picks lock at the start of the first Playoff matches.
  • [/list]
GAMEPLAY
  • Players killed during grenade-throwing animation will no longer drop a duplicate grenade if that grenade has already been thrown.
  • func_breakables will no longer make noise when hits deal no damage.
MISC
  • Added a server setting sv_steamauth_enforce to allow tournament organizers for LAN events to delay player kick due to No Steam Logon client issue until the end of a live round when tournament match will automatically pause and a round backup with all correct information will be saved for reconnect.
AUDIO
  • Lowered volume of bullet-bys and bullet impacts.
  • Changed default weapon near/far crossfade max distance so that a slight perceived volume bump doesn’t happen at crossfade junctions.
  • Also lowered volume of distant weapons slightly to address the same issue.
  • Slightly increased the min distance of the falloff so that 3rd parties can hear max volume at about 1m away from shooter.
  • Increased the input curve amount so that rate of volume decay over distance is more pronounced.
  • Added descriptions to many mixer groups.
MAPS
Mirage
  • Fixed various spots where C4 could get stuck
  • Removed some slight gaps in cover in Bombsite A
Nuke
  • Fixed bug where jumping inside of Toxic in Bombsite B would clip the playermodel through the ceiling
  • Removed vent-sound from top of Mini, Bombsite A
Cache
  • Fixed sound-spam when shooting at vent in Checkers through a prop
  • Clipping improvements
  • Optimizations
Inferno
  • Fixed some minor graphical bugs
  • Fixed a spot where players could get stuck near Boiler, Bombsite A
  • Added backfaces to gate used at bottom of Banana, Bombsite B
Rumor has it:
  • The Mega Bundle consists of:
  • [list]
  • One sticker for each of the participating teams
  • One graffiti for each of the participating teams
  • One autograph capsule for each of the participating teams
  • One ELEAGUE sticker/graffiti
  • [/list]
  • Full-resolution versions of the Pick'Em Challenge trophies: Bronze, Silver, and Gold
  • [list]
  • Player Pick'Em appears to be a goner.
  • [/list]
  • Not mentioned was the fact that Christmas decorations have been packed away, they'll be collecting dust for about 11 months
  • Not necessarily part of this update, but you should be aware anyway: earlier in the day with update #1 for Dota 2, currency conversion rates were altered in an item schema update. If you're in Japan or Norway, expect things to be a bit more expensive. If you're in Colombia, expect things to be a bit cheaper. Theoretically, if Steam supported Australia's dollar, you'd expect things to be a bit more expensive, but unfortunately they're still stuck paying USD at the mercy of rates separate from Valve's
  • Size is ~625 MB - data capped users should be on alert
CS:GO Blog
Officiële release notes

[ Voor 14% gewijzigd door Grim op 13-01-2017 10:30 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig hebben ze eens de moeite genomen voor een nieuwe pickem badge, die houten badges waren afschuwelijk. Ook wel nice dat player pickem er niet meer is, veel te random vond ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:07:
Gelukkig hebben ze eens de moeite genomen voor een nieuwe pickem badge, die houten badges waren afschuwelijk. Ook wel nice dat player pickem er niet meer is, veel te random vond ik dat.
Zag op reddit wel een goed punt voorbij komen; namelijk dat VALVe nu zich even niet wil mengen met dingen als gokken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Zag op reddit wel een goed punt voorbij komen; namelijk dat VALVe nu zich even niet wil mengen met dingen als gokken :+
Hahaha ja idd, alhoewel de team pickem deze keer ook erg moeilijk gaat worden, maar vind het wel lache altijd, tientje aan stickers wel waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb een tijdje geleden in pistol round op mirage moeten clutchen 1 vs 3, de 2de kill was echt een idioot snelle flick van bench naar top of van tijdens het omdraaien waarbij ik een eigenlijk onbewuste hs maakte dat zelfs iedereen in mijn premade team zat te kijken van wtf gebeurde hier. Ik had namelijk hetzelfde gevoel :P Komt me helaas te weinig voor :'(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dat kan ik ook :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Haha nice shot sir! Heerlijk gevoel als dat lukt. Is gewoon goeie crosshair placement. Zie je maar weer hoe belangrijk die kennis is.

*edit* Grappig die AWP heet bijna hetzelfde als die guy die ik neer schiet :')

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 13-01-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan je reactie te horen cheat je nog steeds niet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Gisteren een lekker potje gespeeld tegen een global party(wij waren full supreme party), gewonnen met 16-9. Ook hadden zij een oud pro speler van x6tenz in het team.

Match begint op 1:19
https://www.twitch.tv/zowie1993/v/114283968?t=1h19m0s

Voelt goed als hij ff raged op 00:26:40, als je hem quick peaked met een AWP.
https://www.twitch.tv/x6flipin/v/114296023?t=26m40s

Na de match gelijk twee upranks naar Global, voelt goed als 1000 mensen meekeken haha. Ook al stelt het hele rank systeem op MM niks meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je aim hebt is de Tec-9 en Five Seven echt beest. Zou wel wat meer skill in mogen inderdaad door iets van movement punishment toe te voegen. Nu is het soms nog beter om met een Tec-9 door de map te rennen dan dat je een AK of M4 in je knuisten hebt. Lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:23:
Als je aim hebt is de Tec-9 en Five Seven echt beest. Zou wel wat meer skill in mogen inderdaad door iets van movement punishment toe te voegen. Nu is het soms nog beter om met een Tec-9 door de map te rennen dan dat je een AK of M4 in je knuisten hebt. Lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling.
Pistols zijn veels te sterk inderdaad, maar het maakt de eco rounds wel een stuk spannender, ik heb er zelf ook al vaak over liggen klagen, maar als ik terugdenk aan cs 1.6 dan waren eco rounds verre van een spektakel om naar te kijken, sterker nog die verloor je eigelijk altijd wel terwijl in csgo zelfs een eco of kleine force (lees paar tec9's/five-sevens) alweer voor een rete spannende ronde kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Hoera dit weekend weer bij een voorsprong van 9 rondes een rage hackertje gehad op LE niveau. Spinbot erbij alles.. Account had 400+ uur en in de naam zelfs VAC is coming.

Blijkbaar kan het allemaal, zelfs op fucking prime.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

hmr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:45:
Hoera dit weekend weer bij een voorsprong van 9 rondes een rage hackertje gehad op LE niveau. Spinbot erbij alles.. Account had 400+ uur en in de naam zelfs VAC is coming.

Ik speel vaak op casual en dan merk ik voornamelijk de laatste tijd dat er mensen zijn die volgens hun profiel weinig CS:GO hebben gespeeld, max 3 games hebben en iedereen eruit schieten. Ik heb dan twijfel of het een 2e account is van een pro of hacker, waarbij het meer riekt naar het 2e.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slavy schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:53:
[...]

Ik speel vaak op casual en dan merk ik voornamelijk de laatste tijd dat er mensen zijn die volgens hun profiel weinig CS:GO hebben gespeeld, max 3 games hebben en iedereen eruit schieten. Ik heb dan twijfel of het een 2e account is van een pro of hacker, waarbij het meer riekt naar het 2e.
Meeste mensen die een beetje cs kunnen spelen zul je echt niet zien op casual, hooguit deathmatch oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Scrtz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:58:
[...]

Meeste mensen die een beetje cs kunnen spelen zul je echt niet zien op casual, hooguit deathmatch oid ;)
Ik heb er toch al bijna 800 uur GO opzitten en speel voornamelijk Casual, nooit vaak zin om lange Competitive potjes te doen ;) Deathmatch vind ik ook weinig aan.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJordiJ
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-07 22:57
hmr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:45:

Het punt is dat je niet gelijk in overwatch komt bij de eerste en de beste report. Je hebt (ik geloof 10) reports nodig per 24 uur om in overwatch te komen. Een paar vrienden van mij kennen iemand die gewoon om de 24 uur een game of twee speelt met hacks, al 1500 uur lang. Dan maakt dat Prime niet zoveel meer uit hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
JJordiJ schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:02:
[...]

Het punt is dat je niet gelijk in overwatch komt bij de eerste en de beste report. Je hebt (ik geloof 10) reports nodig per 24 uur om in overwatch te komen. Een paar vrienden van mij kennen iemand die gewoon om de 24 uur een game of twee speelt met hacks, al 1500 uur lang. Dan maakt dat Prime niet zoveel meer uit hè...
Dus precies mijn punt.. het werk niet hè..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je moet ook vooral geen illusies hebben dat prime alles gaat verhelpen. Ja het filtert er een boel klootzakjes uit, de drempel is een stukkie hoger, maar cheaters blijf je altijd en overal tegen komen. Het is kut, iedereen vind het vervelend, maar denk dat we er nooit helemaal vanaf geraken.

Soms heb je gewoon een paar potten erbij zitten dan ben je gewoon de sjaak. Ik rage er al niet eens meer om. Vervelend vind ik het wel, want zo is omhoog ranken nog een stukje lastiger dan het al was. Ook is het een behoorlijke verpesting van je tijdsbesteding. Soms heb je maar een paar uurtjes de tijd om te spelen en dan baal je wel als je net zo'n groepje tegen komt.

Ze mogen inderdaad die Overwatch wel iets aanscherpen, of in ieder geval de bullshit eruit filteren. Heel vaak kom je lui in overwatch tegen die gewoon blatant aan het cheaten zijn. Die moet VAC er gewoon zelf uit filteren. Zo moeilijk lijkt mij dat niet. Gewoon bij de eerste de beste keer dat hij de spinbot aan zet BAM ban. Klaar. Dan nog het aantal reports omlaag gooien en dan ben je er al. Begrijp ook wel dat het niet op 5 kan, want zo komt IEDEREEN in overwatch, maar gewoon op 7 dan of zo.

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 16-01-2017 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
dat ze het spel eens vlug +30 € maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Of dat inderdaad, een service voor spelers die graag serieus CSGO willen spelen. Laat ze daar 70 euro per jaar voor moeten af tikken en je hebt een stuk minder tuig. Hoewel je daar natuurlijk dan weer de cheaters gaat tegen komen die we ook in de pro-scene zien: cheats die bijna niet te detecten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendLarry
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-09 17:07
DAMAGE schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:37:
Of dat inderdaad, een service voor spelers die graag serieus CSGO willen spelen. Laat ze daar 70 euro per jaar voor moeten af tikken en je hebt een stuk minder tuig. Hoewel je daar natuurlijk dan weer de cheaters gaat tegen komen die we ook in de pro-scene zien: cheats die bijna niet te detecten zijn.
ESEA/Faceit? Is er al een tijdje maar daar zitten tegenwoordig de meeste mensen op. Qua hacken valt het op ESEA mee en op Faceit beginnen ook steeds meer hackers te komen. Cheaters zul je blijven houden en ik vind dat Valve het met de Overwatch goed probeert op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja FaceIT etc ken ik allemaal. Speel daar zelf ook wel eens, maar bedoel meer iets vanuit Valve zelf. Iets wat dus ook voor je ingame rank mee telt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tja de vraag is of Valve dat wilt, blijkbaar niet anders hadden ze allang zoiets geïntroduceerd. Maar misschien ook wel beter omdat faceit en esea losstaande bedrijven zijn en dus ook wat meer vrijheid hebben en meer mogen. Veel anti-cheat implementaties in CSGO of steam zelf al snel wettelijk niet mogen wellicht + veel casual spelers zitten er helemaal niet op te wachten om een of andere anti-cheat software te hebben draaien die hun game performance nog minder maakt, aangezien er zat casual spelers zijn die al niet de geweldigste hardware hebben.
Slavy schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Ik heb er toch al bijna 800 uur GO opzitten en speel voornamelijk Casual, nooit vaak zin om lange Competitive potjes te doen ;) Deathmatch vind ik ook weinig aan.
Tja iedereen zijn ding, maar als jij nog casual leuk vind is dat prima, maar zegt dat ook wel weer meteen wat over je niveau en competitieve instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Scrtz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:21:
Tja de vraag is of Valve dat wilt, blijkbaar niet anders hadden ze allang zoiets geïntroduceerd. Maar misschien ook wel beter omdat faceit en esea losstaande bedrijven zijn en dus ook wat meer vrijheid hebben en meer mogen. Veel anti-cheat implementaties in CSGO of steam zelf al snel wettelijk niet mogen wellicht + veel casual spelers zitten er helemaal niet op te wachten om een of andere anti-cheat software te hebben draaien die hun game performance nog minder maakt, aangezien er zat casual spelers zijn die al niet de geweldigste hardware hebben.

[...]

Tja iedereen zijn ding, maar als jij nog casual leuk vind is dat prima, maar zegt dat ook wel weer meteen wat over je niveau en competitieve instelling.
Niet zo zeer wat over mijn niveau, speel CS al meer dan 10 jaar dus heb het wel goed onder de knie en sta vaak genoeg in de Top 3. Comp daarentegen, ja, gewoon niet mijn ding, maar dat moet kunnen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
LegendLarry schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:42:
[...]
op Faceit beginnen ook steeds meer hackers te komen.
Ik denk niet dat je goed op de hoogte bent. Sinds +- een maand geleden heeft FaceIt ook een anticheat client vergelijkbaar met die van ESEA. Als we de statistieken van FaceIt zelf mogen geloven doet deze client goed zijn werk.

Steam: Grim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Slavy schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:36:
[...]

Niet zo zeer wat over mijn niveau, speel CS al meer dan 10 jaar dus heb het wel goed onder de knie en sta vaak genoeg in de Top 3. Comp daarentegen, ja, gewoon niet mijn ding, maar dat moet kunnen toch? :)
Doelloos rondrennen is toch wel wat anders dan een georganiseerd potje CS hoor.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet top 1 van je casual match bent stel je niet bijzonder veel voor.

Slavy wat je hier doet is gelijk aan opscheppen over je paintbal geweer tussen paramilitairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slavy schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:36:
[...]

Top 3 casual, dat kan iedere GN1 staan. Het gaat erom dat er bv. LE-GE's zijn die een smurf account aanmaken en dan casual doen om hem naar prime krijgen. Voor iemand die niet op dat niveau zit kan het al snel lijken alsof zo iemand cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Casual en comp kun je inderdaad niet met elkaar vergelijken. Persoonlijk vind ik casual niets meer aan. Speel het nog wel om warm te worden, maar er zit verder geen doel achter. In comp merk ik dat ik ondanks dat ik al 15 jaar deze games speel ik nog elke dag leer. Niet qua aim, dat is prima, maar meer qua handigheid in het spelletje en slim samen spelen met je teammates. Dat is fantastisch om te zien!

Edit: sterker nog; zelfs een MM potje met randoms in comp is vaak nog niet eens écht CSGO in mijn optiek. Iedereen doet dan maar wat.

[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 16-01-2017 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Lol ik merk dat mensen te snel op hun tenen getrapt zijn hier :') laatste comp (2 weken geleden) had ik 35-4. Anyhoe, jullie kunnen niet tegen iemand die niet in jullie plaatje past dus ben weer weg hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slavy schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:13:
Lol ik merk dat mensen te snel op hun tenen getrapt zijn hier :') laatste comp (2 weken geleden) had ik 35-4. Anyhoe, jullie kunnen niet tegen iemand die niet in jullie plaatje past dus ben weer weg hier.
Oh, het was niks tegen jou we geven alleen aan dat casual gewoon niks zegt. Overigens zegt 35-4 ook geen reet, want for all we know was dat op silver 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Niemand heeft het hier over dat het niet in het plaatje past toch? Het is gewoon opmerkelijk om te zien dat een game die eigenlijk teamplay in haar ziel heeft staan toch ook leuk kan zijn voor mensen die gewoon een potje willen klikken. Niemand veroordeeld je hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Tot kijk! Als je al niet tegen een discussie kunt op een forum, kun je er maar beter wegblijven. Heb het hele stukje gelezen, niemand is op zijn teentjes getrapt (misschien jij, omdat je schijnbaar slecht bent in het ontvangen van feedback).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:57:
[...]

Tot kijk! Als je al niet tegen een discussie kunt op een forum, kun je er maar beter wegblijven. Heb het hele stukje gelezen, niemand is op zijn teentjes getrapt (misschien jij, omdat je schijnbaar slecht bent in het ontvangen van feedback).
Nu help je niet echt. Op het internet mis je intonatie, en kan me best voorstellen dat hij het verkeerd begreep. Daarnaast zijn de meeste hier ook best snobby over skill en wat ze verstaan onder rank. Mij incl, zoals gewoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:02:
[...]

Nu help je niet echt. Op het internet mis je intonatie, en kan me best voorstellen dat hij het verkeerd begreep. Daarnaast zijn de meeste hier ook best snobby over skill en wat ze verstaan onder rank. Mij incl, zoals gewoonlijk.
Ik zit hier ook niet om te helpen. Zijn genoeg instanties voor die er rijkelijk aan verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryada
Zal ik dan maar even iets randoms en mogelijkerwijs leuks tussendoor gooien:

Random 1v5 tegen enemies die niet compleet wisten waar ze mee bezig waren.
(was op SMFC niveau voordat mensen het vragen)

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 16-01-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ryada schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:51:
[video]
Je mist best wel wat ez shots ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
hmr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:50:
[...]

Je mist best wel wat ez shots ;)
Yup :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat een noob niveau man! Nee haha zonder gekheid; lekker gedaan! Welke resolutie is dat eigenlijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:03
SmokingSig schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:36:
dat ze het spel eens vlug +30 € maken :)
Ik heb dat eens als argument aangebracht op reddit, werd compleet voor idioot uitgescholden omdat een spel jaren na release duurder maken volgens de meerderheid "not-done" was.

Maak dan gewoon een 'csgo dlc' die prime heet en vraag daar even 45 euro voor, met 128tick en andere goodies. :) Past toch mooi in volvo hun straatje.

[ Voor 4% gewijzigd door anessie op 17-01-2017 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 03:20:
Wat een noob niveau man! Nee haha zonder gekheid; lekker gedaan! Welke resolutie is dat eigenlijk?
Dat is gewoon native (fullHD/1920x1080), maar volgens mij heeft 'ie 't opgenomen van een .demo dus dat zegt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
DAMAGE schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 03:20:
Zoals merryb zei 1920x1080.
Is tevens ook de resolutie dat ik op speel.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 03:43:
[...]

Dat is gewoon native (fullHD/1920x1080), maar volgens mij heeft 'ie 't opgenomen van een .demo dus dat zegt niet veel.
Is idd opgenomen van een demo vandaar dat het beeld/animaties soms raar doen. Maar ik speel ook gewoon op 1920x1080. :p

[ Voor 39% gewijzigd door Ryada op 17-01-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<knip>
Doe eens even normaal

[ Voor 107% gewijzigd door Grotman op 17-01-2017 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
Dat is niet persoonlijk bedoeld, we geven alleen aan dat casual echt heel anders is dan competitie. Overigens zegt een 35-4 niet veel, ligt er ook maar net aan op wat voor niveau het is in de MM.

Ik zou zeggen probeer eens langer competitive te spelen, het kan echt leuk worden als je met een vaste 5 speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
Ryada schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:51:
[video]
Leuke ACE Ryada.carry ;). Eindelijk eens andere reacties dan continu "sell your skins, buy skills" comments in de games. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
k1NG schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:56:
[...]

Dat is niet persoonlijk bedoeld, we geven alleen aan dat casual echt heel anders is dan competitie. Overigens zegt een 35-4 niet veel, ligt er ook maar net aan op wat voor niveau het is in de MM.

Ik zou zeggen probeer eens langer competitive te spelen, het kan echt leuk worden als je met een vaste 5 speelt.
Ik sta anders ook vet vaak positief op GN3 en ook altijd op 1 (of 2) in casual games!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1NG
hmr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:54:
[...]

Ik sta anders ook vet vaak positief op GN3 en ook altijd op 1 (of 2) in casual games!
Pff, get on my level scrub! Ik sta altijd topfrag op GE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
hmr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:54:
[...]

Nou ik sta meestal top 10 in demolition mode, dus ik rek je met je positief op GN3
Pagina: 1 ... 45 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.