IAmNice schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:24:
[...]
Zeker niet waar, ik speel MM en ben MGE. Ik kan zeker mee op redelijk LEM niveau, je kan gewoon weinig als je team allemaal noobs zijn in soloq. Dan hackers, dan smurfs etc noem maar op. Ik speelde ook een keer tegen 5 globals en was aan het topfraggen terwijl we 16-2 verloren.
Je kansen zijn redelijk tegen je als je 4 teammates hebt die idioten zijn, en dan nog alle smurfs/cheaters etc noem maar op. Is echt niks aan te doen.
Hier ben ik het met Brogala en merryb eens. Je zit niet vast in MGE omdat iedereen in MGE een kutnoob is die toevallig alleen maar in jouw team zitten. Ik heb 5 accounts (3 prime / 2 non-prime) en alle 5 binnen no time langs MGE gekregen (sommige toevallig al voorbij gekomen dankzij placements) maar 2 van mijn accounts waren in dermate gedemote dat ik vanuit Gold Nova weer omhoog moest klimmen. Dit heb ik merendeel solo gedaan op af en toe een game na met max 1 maat erbij.
Waar het merendeel van de tijd in zit bij de lagere ranks is:
- Geen waarde voor een smoke/flash (vaak zie je nog genoeg mensen doodgaan met een volledige inventory aan nades);
- Rush B of A tactics, nooit eens het idee van opening creëren en vanuit daar verder bouwen;
- Blijven kopen, want elke ronde moet je een wapen in je klauwen hebben;
- P90 prefereren boven een M4 of AK met meer dan voldoende geld op zak;
- Altijd pushen als CT, ondanks dat ze ronde na ronde worden neergeschoten binnen 10 seconden (er is niets mis met informatie achterhalen of de enemy insluiten, mits je het ook daadwerkelijk met dat doel doet en niet denkt dat je superman bent en je KDA omhoog wilt halen;
- Niet weten waar te smoken/hoe te smoken/hoe te flashen etc etc, je hoeft geen pro te zijn om wat basic smokes/flashes te leren;
- scoreboard =/= indicatie hoe goed je bent;
- voicecom =/= uitlaatklep om te flamen op je teammates;
Eigenlijk zijn dit al voldoende punten in waarom men denkt vast te zitten in MGE. Dit spelletje is meer dan alleen aim. Als je speelt als een volslagen debiel dan kun je (mits je van plan bent 20 euro per maand uit te geven aan wat degelijke hacks of geboost wordt door vriendjes) vergeten dat je met enige regelmaat zult upranken.
En nee ik ben niet 1 of andere global die makkelijk even tussen de ranks doorslipt, tevens ook niet de beste aim, maar gewoon een casual die af en toe nog wat CS speelt zolang mijn dochtertje het toelaat

. Van de 5 accounts is er momenteel maar 1 supreme en de rest is LEM. En krijg vaak genoeg het advies om te uninstallen van mijn vriendelijke russische kamaradski's.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.