Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
Tja. Het zijn real-life mates waar ik nu een tijdje mee speel. Speel lang niet meer serieus. Maar een game verliezen met 47 kills... Tja :9
Ryada schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:07:
[...]

Maar als mensen niet meer met idioten gaan spelen heb ik geen maatjes meer om mee te spelen :+
Dan zou ik dus niet meer met m'n real-life mates kunnen spelen. Speel alleen nog maar met hun, anders leren ze 't nooit. O-)

eXec op Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Terranova schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:39:
[...]

Dan carry ik je wel weer eens een keertje hoor
Hij wordt al voldoende gecarried ;).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Damien schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:01:
[...]

Was ook meer een hint dat ik gek wordt van soloqueuen, op een of andere manier kom ik de laatste tijd teveel op EU North, met die russen erbij is het al snel RIP

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Damien schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:01:
[...]

Ik voel de liefde van je Damien.
Terranova schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:28:
[...]

Was ook meer een hint dat ik gek wordt van soloqueuen, op een of andere manier kom ik de laatste tijd teveel op EU North, met die russen erbij is het al snel RIP
Nehox heeft geen mensen meer om samen te spelen?

Steam: Ryada.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Terranova schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:28:
[...]

Nehox.

Ik had gister ook weer een fantastisch soloQ potje. :') (eigen schuld voor soloQ ik weet het.)

4 kerels in mijn team, GEEN communicatie. Werd een aantal keer in mijn rug geschoten waar een teammate stond omdat hij blijkbaar iets anders aan het doen was, en toen ik zei dat dat fucking vervelend was, begonnen ze me uit te schelden dat ze een 4-premade waren, dat ik een domme klootzak was, en dat ik maar op moest letten op mijn rug ook als zij er stonden, om te eindigen met het bericht dat ze me toch op de laatste ronde gingen kicken. :') gevolgd door een shotgun in mijn gezicht, (tk)

Toen maar gewoon irritant lopen doen tot hun "leader" gebanned werd voor teamdamage, en we eindelijk konden surrenderen. :')

[ Voor 55% gewijzigd door hexta op 22-12-2016 10:52 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Ik heb in tegenstelling tot de slechte soloq games gister 2 redelijke soloq games gehad.
2 games gewonnen, 1 heeft de enemy gesurrenderd nadat het 10-1 voor ons stond terwijl wij T op cache waren.
De andere was 16-13 dacht ik voor ons, maar ik was weer een grote aap die niet veel raak schoot.
Dus was lekker boosted aan het zijn op inferno, terwijl damien met zijn geweldige fake nederlands/engels aan het commentaten was op mijn stream ;)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ryada schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:01:
Ik heb in tegenstelling tot de slechte soloq games gister 2 redelijke soloq games gehad.
2 games gewonnen, 1 heeft de enemy gesurrenderd nadat het 10-1 voor ons stond terwijl wij T op cache waren.
De andere was 16-13 dacht ik voor ons, maar ik was weer een grote aap die niet veel raak schoot.
Dus was lekker boosted aan het zijn op inferno, terwijl damien met zijn geweldige fake nederlands/engels aan het commentaten was op mijn stream ;)
is dat nog terug te vinden? :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Terranova
Ryada schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:43:
[...]

Ik voel de liefde van je Damien.

[...]

Nehox heeft geen mensen meer om samen te spelen?
Ik zit te laag op MG2 door inactiviteit etc, dus de mensen waar ik normaal veel mee speelden zijn qua ELO te hoog om nog vaak mee te spelen :p

Niet dat ik ineens LE+ hoor te zijn, maar tis wel een heel vervelend niveau om op te soloqueuen als je gewend ben dat je normaal gesproken wel dekking of iig goede info van je teamgenoten krijgt.

Overigens is de CSGO activiteit op Nehox wel een stukkie naar beneden gegaan.
Terranova schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:21:
[...]

Ik zit te laag op MG2 door inactiviteit etc, dus de mensen waar ik normaal veel mee speelden zijn qua ELO te hoog om nog vaak mee te spelen :p

Niet dat ik ineens LE+ hoor te zijn, maar tis wel een heel vervelend niveau om op te soloqueuen als je gewend ben dat je normaal gesproken wel dekking of iig goede info van je teamgenoten krijgt.

Ik nodig je altijd wel uit... maar speel zelf niet zoveel meer..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
hexta schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:16:
[...]

is dat nog terug te vinden? :D
Zeer zeker hier is de VOD:
https://www.twitch.tv/wambamnl/v/108993577
Niet letten op mijn slechte plays, en op hoe ik speel want dat was dramatisch.
En ik weet niet op welk tijdstip het begon.

• Terranova
hmr schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:23:
[...]

Ik nodig je altijd wel uit... maar speel zelf niet zoveel meer..
Ja jij wel O+

Maar dat is het juist, de mensen met wie ik normaal veel speelden zijn nu een stuk inactiever of zijn "te hoog"

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Terranova schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:21:
[...]

Dit is echt een vervelende rank. Ik zelf ben MGE en probeer altijd wel 5 man te regelen. Met randoms is dit niet te doen. Gisteren een potje mirage gespeeld met 3 randoms. Ik zat met CT side op B en op A werden ze echt omver geblazen, alleen wist ik dit steeds veelste laat.. Gelukkig hebben we bijna elke keer de retake kunnen winnen en uit eindelijk de match gewonnen. Maar MGE is echt geen leuke rank. Tis veelste makkelijk maar door je random teammates verlies je 8)7

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

daxcy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:38:
[...]

Dit is echt een vervelende rank. Ik zelf ben MGE en probeer altijd wel 5 man te regelen. Met randoms is dit niet te doen. Gisteren een potje mirage gespeeld met 3 randoms. Ik zat met CT side op B en op A werden ze echt omver geblazen, alleen wist ik dit steeds veelste laat.. Gelukkig hebben we bijna elke keer de retake kunnen winnen en uit eindelijk de match gewonnen. Maar MGE is echt geen leuke rank. Tis veelste makkelijk maar door je random teammates verlies je 8)7
hahahaha dat roept iedereen die CS speelt. "ja als ik met goeie mensen kwam was ik makkelijk global maar m'n teammates houden me tegen"

Als je geen MGE hoort te zijn ben je geen mge :+

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:19:
[...]

hahahaha dat roept iedereen die CS speelt. "ja als ik met goeie mensen kwam was ik makkelijk global maar m'n teammates houden me tegen"

Als je geen MGE hoort te zijn ben je geen mge :+
Zeker niet waar, ik speel MM en ben MGE. Ik kan zeker mee op redelijk LEM niveau, je kan gewoon weinig als je team allemaal noobs zijn in soloq. Dan hackers, dan smurfs etc noem maar op. Ik speelde ook een keer tegen 5 globals en was aan het topfraggen terwijl we 16-2 verloren.

Je kansen zijn redelijk tegen je als je 4 teammates hebt die idioten zijn, en dan nog alle smurfs/cheaters etc noem maar op. Is echt niks aan te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door IAmNice op 22-12-2016 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daxcy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:38:
[...]

Zo werkt het dus niet, MGE is zulk laag niveau dat je daar echt niet zit vanwege slechte teammates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:24:
[...]

Zeker niet waar, ik speel MM en ben MGE. Ik kan zeker mee op redelijk LEM niveau, je kan gewoon weinig als je team allemaal noobs zijn in soloq. Dan hackers, dan smurfs etc noem maar op. Ik speelde ook een keer tegen 5 globals en was aan het topfraggen terwijl we 16-2 verloren.
Huilen dat soloq kut is is het zelfde als huilen dat je boot zinkt maar het gat niet dichtstoppen.

Ga dan naar een teamspeak, nehox.nl bijvoorbeeld, zoek wat andere noobs uit en zorg dat je uit MGE komt als je zo goed bent.

Ik kan ook met een invite team meekomen als ik met 4 invite spelers speel. Maar als ik met 4 mensen van mijn niveau speel kan ik niet tegen invite op. Hetzelfde met MM. Global is makkelijk als je 4 veteranen in je team hebt.

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:25:
[...]

Zo werkt het dus niet, MGE is zulk laag niveau dat je daar echt niet zit vanwege slechte teammates.
Das ook weer lullig... MGE is 1/2 ranks boven het gemiddelde.
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:26:
[...]

Das ook weer lullig... MGE is 1/2 ranks boven het gemiddelde.
Ja maar MGE is nog steeds super laag niveau vergeleken met LEM-Global, en sommige MGE's hier zeggen dat ze daar makkelijk mee mee kunnen komen. Als je dat kan kan je ook echt wel een MGE team carryen

• IAmNice
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:26:
[...]

Huilen dat soloq kut is is het zelfde als huilen dat je boot zinkt maar het gat niet dichtstoppen.

Ga dan naar een teamspeak, nehox.nl bijvoorbeeld, zoek wat andere noobs uit en zorg dat je uit MGE komt als je zo goed bent.

Ik kan ook met een invite team meekomen als ik met 4 invite spelers speel. Maar als ik met 4 mensen van mijn niveau speel kan ik niet tegen invite op. Hetzelfde met MM. Global is makkelijk als je 4 veteranen in je team hebt.
Nee dat doe ik ook wel, want niet iedereen heeft constant een 5 man klaar staan. Ik zeg alleen dat soloq echt verschrikkelijk is, terwijl het niet zo hoeft te zijn. Het zou niet met soloq onmogelijk te zijn om te winnen zoals het soms wel voelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:28:
[...]

Ja maar MGE is nog steeds super laag niveau vergeleken met LEM-Global, en sommige MGE's hier zeggen dat ze daar makkelijk mee mee kunnen komen. Als je dat kan kan je ook echt wel een MGE team carryen
Meh, sommigen zullen echt op MGE vast zitten, maar meestal wel door eigen schuld. Moedwillig met slechtere mensen meespelen bijvoorbeeld of 9/10 dronken spelen, dat soort dingen.

En nogmaals, "meekomen" met hogere ranks is wel leuk, maar zegt niet bijzonder veel over eigen skill.
Aimen is een, nadenken is 2.
Skadoodle bijvoorbeeld, gast kan zonder een goeie IGL vrij weinig, maar met een top IGL word ie NA's beste awper en maakt ie een goeie kans tegen mensen als guardian.

En als je elke soloq al begint met het idee dat alle russen Cyka's zijn dan kom je ook niet verder.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 20:32 ]

• IAmNice
Brogala schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:28:
[...]

Nee dat kan echt niet, want op MGE kom je zat cheaters en smurfs tegen waar je niks aan tegen kan doen zelf. Ik kan best 1 kill/2kill constant elke ronde krijgen vaak, maar wat als je teammates gekillt worden door die ene smurf die leuk rond de map rondloopt. Tja, wtf moet ik dan doen.

http://images.akamai.stea...10C2CFE6AF70D14782AC72C6/

Oh ja, gampeje tegen full global met mijn premade...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel het verschil tussen MGE en Lem+

Waar op MGE een global smurf het hele spel kan sluiten kan een smurf op lem+ook niks zonder team.

Maarja, iedereen die zich nog met MM bezig houd is subjectief gezien gewoon slecht in counter-strike, me included.

Edit: sommige mensen kunnen ook vrij weinig zonder een vast team. En dan heb je pugstars die in elk team of opstelling hun frags pakken. Probeer ook ff uit te vinden wat jij bent, want als je gewoon je vertrouwde maten nodig heb kap dan gewoon met soloq.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 20:37 ]

• IAmNice
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:34:
Dat is wel het verschil tussen MGE en Lem+

Waar op MGE een global smurf het hele spel kan sluiten kan een smurf op lem+ook niks zonder team.

Maarja, iedereen die zich nog met MM bezig houd is objectief gezien gewoon slecht in counter-strike, me included.
Hoe bedoel je objectief? Hoe meet je objectief hoe iemand slecht is in csgo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:36:
[...]

Hoe bedoel je objectief? Hoe meet je objectief hoe iemand slecht is in csgo?
Ik bedoelde subjectief, mijn fout.

maar even een voorbeeldje:

Ik was laatst de beste speler op een maptest, 2 games beide 35+ frags en niemand wou meer mid peeken tegenover mij. Ik was dus "goed". Totdat er een main speler mee ging doen, en de game afsloot met 65 frags. Er zijn altijd grotere vissen in de pond, en er is altijd een grotere pond met grotere vissen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:19:
[...]

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat MGE gewoon een klote rank is. Teammates die niet communiceren of ze krijgen geen awp(die ik zelf koop) waardoor ze me teamkillen. Ik was begin dit jaar nog LEM, maar het lukte me nooit om Supreme te worden omdat er wel altijd Cyke Blyats waren die na de pistol round al opgaven 8)7
Brogala schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:25:
Ik ga vanavond of morgen even wat screenshots maken, laat ik je zien dat dit niet voor iedereen het geval is. Ik wil niet zeggen dat ik veel beter ben of hoger, maar meestal het gebrek aan communicatie van teammates zorgt ervoor dat we verliezen. Bijvoorbeeld zit iemand op cache mid te dekken, die gaat dood terwijl 3 man A main pushen. Vervolgens killen we die maar worden genaaid vanuit mid.. Dit had voorkomen kunnen worden als we wisten dat mid dood was. Maar in de heat of the moment valt dit gewoon niet op.

Na 6 a 7 maanden niet te hebben gespeeld begon ik weer op Nova 3.. Dit was al helemaal lachen omdat ik het niet serieus nam. Maar nu heb ik wel weer de drang om terug naar LE te gaan.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
daxcy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:39:
[...]

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat MGE gewoon een klote rank is. Teammates die niet communiceren of ze krijgen geen awp(die ik zelf koop) waardoor ze me teamkillen. Ik was begin dit jaar nog LEM, maar het lukte me nooit om Supreme te worden omdat er wel altijd Cyke Blyats waren die na de pistol round al opgaven 8)7
Ik help je even uit de droom, maar de rankings zijn geshift (wat je derank verklaart ten opzichte van begin dit jaar), en dat soort praktijken gebeuren ook nog in LEM/Supreme.
Zal ook niet elke game zo zijn dat je dat soort teammates hebt, want ik heb nog een smurf op die rank zitten voor als ik met real life vrienden speel.
[...]

Ik ga vanavond of morgen even wat screenshots maken, laat ik je zien dat dit niet voor iedereen het geval is. Ik wil niet zeggen dat ik veel beter ben of hoger, maar meestal het gebrek aan communicatie van teammates zorgt ervoor dat we verliezen. Bijvoorbeeld zit iemand op cache mid te dekken, die gaat dood terwijl 3 man A main pushen. Vervolgens killen we die maar worden genaaid vanuit mid.. Dit had voorkomen kunnen worden als we wisten dat mid dood was. Maar in de heat of the moment valt dit gewoon niet op.

Na 6 a 7 maanden niet te hebben gespeeld begon ik weer op Nova 3.. Dit was al helemaal lachen omdat ik het niet serieus nam. Maar nu heb ik wel weer de drang om terug naar LE te gaan.
Calls zijn belangrijk maar zelfs op LEM waar ik op het moment ben, heb ik vaak genoeg dat niemand een microfoon gebruikt, en als ik dat wel doe krijg je meteen te horen dat ik mn mond moet houden. (ja Damien ik weet dat ik meer moet callen en ben er aan aan het werken)
Als je echt calls wilt hebben constant moed je gewoon Nehox even opzoeken ;) daar zal waarschijnlijk veel meer gecalled worden (ben er al een paar jaar niet geweest dus heb geen idee hoe het nu is)

Rank in MM voelt meer aan als een indicatie van hoeveel iemand gespeeld heeft ipv skill de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:34:

Maarja, iedereen die zich nog met MM bezig houd is subjectief gezien gewoon slecht in counter-strike, me included.
Hier ben ik het enigszins wel mee eens. Alleen door bijv. faceit te gaan doen vind ik het weer jammer dat de skillgaps te hoog zijn(mijn ervaring van eind vorig jaar begin dit jaar). Persoonlijk vind ik MM en de ranking net wat meer hebben dan het ranking systeem van Faceit of ESEA.
Ryada schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:44:

Ik help je even uit de droom, maar de rankings zijn geshift (wat je derank verklaart ten opzichte van begin dit jaar), en dat soort praktijken gebeuren ook nog in LEM/Supreme.
Zal ook niet elke game zo zijn dat je dat soort teammates hebt, want ik heb nog een smurf op die rank zitten voor als ik met real life vrienden speel.
Dit weet ik, in die week ben ik ook gestopt. Kan me goed herinneren dat ze sprays hadden veranderd voor 2 dagen en toen weer hadden terug gezet. Omdat het gewoon totaal niet meer klopte. Wat me dus zwaar demotiveerde om verder te spelen. Toen had ik me skins verkocht en ben ik andere games gaan spelen.
Calls zijn belangrijk maar zelfs op LEM waar ik op het moment ben, heb ik vaak genoeg dat niemand een microfoon gebruikt, en als ik dat wel doe krijg je meteen te horen dat ik mn mond moet houden. (ja Damien ik weet dat ik meer moet callen en ben er aan aan het werken)
Als je echt calls wilt hebben constant moed je gewoon Nehox even opzoeken ;) daar zal waarschijnlijk veel meer gecalled worden (ben er al een paar jaar niet geweest dus heb geen idee hoe het nu is)
Ik heb hier dus al een keer gezeten zonder succes. Was toen ik MG1 was. Dus sindsdien eigenlijk niet meer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
daxcy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:54:
[...]

Hier ben ik het enigszins wel mee eens. Alleen door bijv. faceit te gaan doen vind ik het weer jammer dat de skillgaps te hoog zijn(mijn ervaring van eind vorig jaar begin dit jaar). Persoonlijk vind ik MM en de ranking net wat meer hebben dan het ranking systeem van Faceit of ESEA.

[...]

Dit weet ik, in die week ben ik ook gestopt. Kan me goed herinneren dat ze sprays hadden veranderd voor 2 dagen en toen weer hadden terug gezet. Omdat het gewoon totaal niet meer klopte. Wat me dus zwaar demotiveerde om verder te spelen. Toen had ik me skins verkocht en ben ik andere games gaan spelen.

[...]

Ik heb hier dus al een keer gezeten zonder succes. Was toen ik MG1 was. Dus sindsdien eigenlijk niet meer geprobeerd.
Kan ook zijn dat je toen de verkeerde mensen te pakken had op MG1 :P
Niet iedereen weet wat hij aan het doen is (kijkt naar de mensen die ik IRL ken en al 800+ uur in CSGO hebben en nog niet uit nova zijn, of pro's die zeggen van het is allemaal mijn teammates fout dat ik niet rank of beter speel wantja als je na 50 games nog in MG1 zit is dat natuurlijk de oorzaak [facepalm])
Dus je moet ook niet teveel verwachten van de meeste mensen :P
Gewoon proberen een vast groepje te vinden die jou bevalt en dan komt het allemaal wel goed.
Ik speel ook samen met dezelfde mensen meestal, niet echt een 5stack maar iig wel altijd met zn 2en (op deze week na waarim ik vooral solo heb gespeeld)

Kortom: Blijven spelen en probeer een vast groepje te vinden, uiteindelijk heb je geluk en krijg je een winstreak en rank je weer een 'skill' rank naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Ryada schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:00:
[...]

Kan ook zijn dat je toen de verkeerde mensen te pakken had op MG1 :P
Haha, of gewoon helemaal niemand die toen op de zelfde rank zat. Dus geen game gespeeld.

Verder zal ik toch blijven spelen omdat er ook leuke potjes tussen zitten. Soms heb je gewoon van die mindere dagen, maar soms ook hele goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
daxcy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:14:
[...]

Haha, of gewoon helemaal niemand die toen op de zelfde rank zat. Dus geen game gespeeld.

Verder zal ik toch blijven spelen omdat er ook leuke potjes tussen zitten. Soms heb je gewoon van die mindere dagen, maar soms ook hele goede.
Fair enough
En inderdaaad er zitten genoeg leuke potjes tussen.
Ook al sta ik vaak onderaan Damien maakt er altijd wel een leuke gezellige boel van.
Onze ouwe CS god. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:17
[...]

Je kansen zijn redelijk tegen je als je 4 teammates hebt die idioten zijn, en dan nog alle smurfs/cheaters etc noem maar op. Is echt niks aan te doen.
Je kunt toch gewoon een public lobby joinen, dit zijn en mensen uit de buurt en zelfde rank.
Desnoods ga je naar nehox en zoek je een team uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damien
[...]

Hier ben ik het met Brogala en merryb eens. Je zit niet vast in MGE omdat iedereen in MGE een kutnoob is die toevallig alleen maar in jouw team zitten. Ik heb 5 accounts (3 prime / 2 non-prime) en alle 5 binnen no time langs MGE gekregen (sommige toevallig al voorbij gekomen dankzij placements) maar 2 van mijn accounts waren in dermate gedemote dat ik vanuit Gold Nova weer omhoog moest klimmen. Dit heb ik merendeel solo gedaan op af en toe een game na met max 1 maat erbij.

Waar het merendeel van de tijd in zit bij de lagere ranks is:
- Geen waarde voor een smoke/flash (vaak zie je nog genoeg mensen doodgaan met een volledige inventory aan nades);
- Rush B of A tactics, nooit eens het idee van opening creëren en vanuit daar verder bouwen;
- Blijven kopen, want elke ronde moet je een wapen in je klauwen hebben;
- P90 prefereren boven een M4 of AK met meer dan voldoende geld op zak;
- Altijd pushen als CT, ondanks dat ze ronde na ronde worden neergeschoten binnen 10 seconden (er is niets mis met informatie achterhalen of de enemy insluiten, mits je het ook daadwerkelijk met dat doel doet en niet denkt dat je superman bent en je KDA omhoog wilt halen;
- Niet weten waar te smoken/hoe te smoken/hoe te flashen etc etc, je hoeft geen pro te zijn om wat basic smokes/flashes te leren;
- scoreboard =/= indicatie hoe goed je bent;
- voicecom =/= uitlaatklep om te flamen op je teammates;

Eigenlijk zijn dit al voldoende punten in waarom men denkt vast te zitten in MGE. Dit spelletje is meer dan alleen aim. Als je speelt als een volslagen debiel dan kun je (mits je van plan bent 20 euro per maand uit te geven aan wat degelijke hacks of geboost wordt door vriendjes) vergeten dat je met enige regelmaat zult upranken.

En nee ik ben niet 1 of andere global die makkelijk even tussen de ranks doorslipt, tevens ook niet de beste aim, maar gewoon een casual die af en toe nog wat CS speelt zolang mijn dochtertje het toelaat ;). Van de 5 accounts is er momenteel maar 1 supreme en de rest is LEM. En krijg vaak genoeg het advies om te uninstallen van mijn vriendelijke russische kamaradski's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Damien schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:37:
[...]

- P90 prefereren boven een M4 of AK met meer dan voldoende geld op zak;
Hierbij nog even toevoegen:
- Het prefereren van een p90 over een ump of mp9/mac10 op anti-eco/2de ronde.
- Het kopen van een ak/m4 op de 2de ronde en denken dat je god bent ten opzichte van je tegenstanders.

Opzich niks mis mee met een ak of m4 op de 2de ronde, mits je weet wat je wel en niet moet doen, als je die wapens koopt ga gewoon safe spelen en afwachten op een langere engagement distance in plaats van te pushen en hopen op die ene keer dat je een ace kan krijgen in de 2de ronde. En je hebt dan natuurlijk geen money voor nades etc, waarmee je info kan krijgen of veilig terug naar de site komen. En het is een enorm risico omdat als je dood gaat heeft de enemy een wapen wat sterker is dan een SMG waar waarschijnlijk al je teammates mee rondlopen. en de AR's geven niks om armor.

[ Voor 56% gewijzigd door Ryada op 23-12-2016 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een echte god koopt een mac 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Damien schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:37:
[...]

Hier ben ik het met Brogala en merryb eens. Je zit niet vast in MGE omdat iedereen een MGE een kutnoob is die toevallig alleen maar in jouw team zitten.
In sommige dingen kan ik me terug vinden maar toch ben ik het nog steeds oneens met wat je hierboven zegt. Ik heb nooit gezegd dat ik vast zit op deze rank. Maar dat ik iemand anders zijn frustratie begrijp. En mijn ervaring met deze mensen. Ik wil niet zeggen dat ik te veelste goed ben voor mijn rank, maar dat MGE wel een rank is dat je de game wel ongeveer moet gaan begrjipen. Soms lijkt het serieus dat ik met nova's speel terwijl de tegenpartij precies volstaat aan MG2/MGE/DMG.

Als ik nu een beetje nadenk over hoelang ik in MGE zit valt het nog reuze mee. Heb nu ongv 10/11 games op MGE gespeeld waarvan ik zeker weet dat ik er 3 heb verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
daxcy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:11:
[...]

In sommige dingen kan ik me terug vinden maar toch ben ik het nog steeds oneens met wat je hierboven zegt. Ik heb nooit gezegd dat ik vast zit op deze rank. Maar dat ik iemand anders zijn frustratie begrijp. En mijn ervaring met deze mensen. Ik wil niet zeggen dat ik te veelste goed ben voor mijn rank, maar dat MGE wel een rank is dat je de game wel ongeveer moet gaan begrjipen. Soms lijkt het serieus dat ik met nova's speel terwijl de tegenpartij precies volstaat aan MG2/MGE/DMG.

Als ik nu een beetje nadenk over hoelang ik in MGE zit valt het nog reuze mee. Heb nu ongv 10/11 games op MGE gespeeld waarvan ik zeker weet dat ik er 3 heb verloren.
Maar dan zal het ook niet lang duren voordat je die rank voorbij bent. Wat betreft de andere spelers, als ze zichzelf verbeteren dan gaan ze ook met gemak voorbij deze rank. Je hebt echt niet elke game met een smurf te maken of met een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:20:
[...]

Maar dan zal het ook niet lang duren voordat je die rank voorbij bent. Wat betreft de andere spelers, als ze zichzelf verbeteren dan gaan ze ook met gemak voorbij deze rank. Je hebt echt niet elke game met een smurf te maken of met een cheater.
Als ik, samen met twee anderen, stomdronken van mg1 naar dmg kan ranken in een weekje kan jij dat ook daxcy.

blijf vooral mijn posts upvoten btw ez karma king

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damien schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:20:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook erg lang in die rank heb gehangen, merendeels door gebrek aan irl mates om mee te spelen in die tijd, maar het niveau van teamplay is daar vaak ver te zoeken, veel spelers overschatten zichzelf daar nog, denken dat aimskill alles is. Echter zoals hierboven ook aangegeven is, voornamelijk door gebrek aan *correct* gebruik van nades en dingen als defuse kits kopen, niet pushen als je achter staat als ct, niet op tijd rotaten, of na 3 rondes verlies al opgeven en lopen aan kloten. Dan heb ik het over de potjes waar je nog best een team kan hebben zonder de echte cyka blyats die de silver rank niet eens uit zouden mogen komen.
Waar je op die ranks vooral van verliest zijn teams die bovenstaande wel doen, dus enigzins communiceren, samenwerken, op tijd rotaten, niet zelf de site proberen te retaken met pistol only maar gezamenlijk etc etc. oftewel die als team werken. Heb je teammates, al zijn het maar 1 of 2, dan sta je al 5-0 achter en zal een carry van vele kills bijna nooit meehelpen, vooral omdat dat vaak de pickup kills zijn die al aangeschoten zijn, nadat de rest faalt met de site enter(door bovenstaande fouten) op rotates of als lurk gepakt worden etc. Ik ben nu vrij vlot doorgestoomd van dmg naar le, vooral doordat we wat constanter samenspelen nu met 4 of 5 premade spelers. Vaak kun je dan die paar rondes die je anders verliest wel winnen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, als je echt le+ materiaal bent word je echt wel le+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:40:
Precies. Je moet je gewoon niet zo druk maken om al die ranks. Tuurlijk kun je veel pech hebben als je solo queued of met 2-3 man maar als het dan zelfs met 5 man niet lukt dan ben je gewoon niet goed genoeg.

Gewoon plezier hebben en op jezelf focussen dan kom je vanzelf hoger.

Ik speel bijv met matties die allemaal lvl 10 op faceit zijn, waaronder ik ook en soms wordt je ook nog keihard eruit geknald door paar gasten die duidelijk wel tijd spenderen aan zich ontwikkelen als een team, laatst nog 1-16, jammer dan, je moet dat gewoon zien als een wake up call, er zal altijd iemand zijn die beter is dan jou.

Maar als je daar op gaat letten en zeuren en alle motivatie uit jezelf praten dan help je jezelf daar echt niet mee, csgo is een spel van motivatie, doorzettingsvermogen en momentum. De kunst van het hele spelletje is eigelijk het vasthouden van deze 3 punten, anders zul je altijd op hetzelfde niveau blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ryada schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:00:
[...]of pro's die zeggen van het is allemaal mijn teammates fout dat ik niet rank of beter speel wantja als je na 50 games nog in MG1 zit is dat natuurlijk de oorzaak
Ik zal je eens een grapje vertellen. Ranking is echt puur gebaseerd op teamprestatie. Individuele skill doet nul komma nul. Speel een aantal maanden samen met mijn real-life vrienden, waarvan er twee inmiddels geranked zijn. Zelf MGE en diverse malen gepromote naar DMG. Nu toch weer een de-rank, net als vorige week, naar MGE, ondanks 40+ kills. Ik heb nagenoeg elke game 35+ kills en een positieve (duh) kdr, adr en de meeste MVP's. Desalniettemin lukt het me niet om in mijn eentje een game te carryen. Dus conclusie voor mij is dat individuele skill geen reet boeit. Je teammates moeten ook gewoon raken.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:40:
Lees bovenstaande eens. Ben toch wel wat beter dan de gemiddelde LEM, tbh.

[ Voor 67% gewijzigd door eXec op 24-12-2016 00:11 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXec schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:09:
[...]

Ik zal je eens een grapje vertellen. Ranking is echt puur gebaseerd op teamprestatie. Individuele skill doet nul komma nul. Speel een aantal maanden samen met mijn real-life vrienden, waarvan er twee inmiddels geranked zijn. Zelf MGE en diverse malen gepromote naar DMG. Nu toch weer een de-rank, net als vorige week, naar MGE, ondanks 40+ kills. Ik heb nagenoeg elke game 35+ kills en een positieve (duh) kdr, adr en de meeste MVP's. Desalniettemin lukt het me niet om in mijn eentje een game te carryen. Dus conclusie voor mij is dat individuele skill geen reet boeit. Je teammates moeten ook gewoon raken.

[...]

Tsja, je zal wel een bult pech hebben ofzo, want ik kom eruit als ik stomdronken ben. (weekje terug)

edit: En mss met andere mensen gaan spelen, als je zegt met maten te spelen moet je of met andere mensen spelen of niet janken dat ze slecht zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2016 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:23:
[...]
Tsja, je zal wel een bult pech hebben ofzo, want ik kom eruit als ik stomdronken ben. (weekje terug)
Ik kom er echt wel uit als ik ga solo-queuen. Dan is SMFC/GE haalbaar zonder teveel moeite te doen.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:23:
[...]
edit: En mss met andere mensen gaan spelen, als je zegt met maten te spelen moet je of met andere mensen spelen of niet janken dat ze slecht zijn.
Ik kies er zelf voor om met mijn real-life mates te spelen en niet met andere mensen. Verder doe ik ook niet janken dat ze slecht zijn, lach me eerder rot hoe ze de logica niet inzien. Blijft geweldig.

Desalniettemin is het wel wrang dat je met hun naar DMG kan ranken, maar daar blijven is een grote uitdaging.. Bewijst voor mij wel dat ranking puur is gebaseerd op teamprestatie en niet op individuele skill.

eXec op Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
eXec schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:09:
[...]

[...]

Naja, zal ik maar even een screenshot van vandaag posten?
Kan je zien dat je best in je eentje een game kan carrien:
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/198554627308916231/378BCADE99D21FC259E41155EE4DDC81C1E51567/
Als jij goed bent komt het allemaal goed, en hoe meer je speelt hoe meer je kan leren hoe beter je word hoe hogere rank je krijgt. daarom is skill in MM alleen een indicatie van hoevaak je speelt en hoeveel moeite je in het spel steekt, en hoe meer moeite hoe meer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
eXec schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:31:
[...]

Ik kom er echt wel uit als ik ga solo-queuen. Dan is SMFC/GE haalbaar zonder teveel moeite te doen.
Wanneer was je ook alweer voor het laatst SMFC/GE?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solo carryen kan, maar op laag niveau kan dat alleen. Daar is iedereen in het algemeen toch dom genoeg om alle duels aan te gaan etc, maar op hoger niveau zijn ze slim genoeg om dat niet te doen en kun je solo dus vrij weinig doen. Vaak gehad in faceit dat ik solo of zelfs met een mattie queuede en wij dan met zijn 2'en samen zo'n 60-70 kills hadden en de rest van het team rond de 10, daar win je dus alsnog geen games mee omdat op dat niveau de enemy wel begrijpt wanneer wel en niet duels aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:52:
Solo carryen kan, maar op laag niveau kan dat alleen. Daar is iedereen in het algemeen toch dom genoeg om alle duels aan te gaan etc, maar op hoger niveau zijn ze slim genoeg om dat niet te doen en kun je solo dus vrij weinig doen. Vaak gehad in faceit dat ik solo of zelfs met een mattie queuede en wij dan met zijn 2'en samen zo'n 60-70 kills hadden en de rest van het team rond de 10, daar win je dus alsnog geen games mee omdat op dat niveau de enemy wel begrijpt wanneer wel en niet duels aan te gaan.
Met die screenshot bedoelde ik niet dat het constant voor zal komen maar meer dat het wel mogelijk is. Zal niet vaak gebeuren op hoger niveau maar het kan zeker wel 1 keer in de x aantal games voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:48:
[...]

Met die screenshot bedoelde ik niet dat het constant voor zal komen maar meer dat het wel mogelijk is. Zal niet vaak gebeuren op hoger niveau maar het kan zeker wel 1 keer in de x aantal games voorkomen.
Snap ik, maar mijn punt is meer dat je vaak teammates hebt die gewoon niks doen of alles fout doen + enemies hebt die niet zo dom zijn om elke fight met je aan te gaan terwijl ze die op andere manieren ook kunnen winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:36:
[...]

Snap ik, maar mijn punt is meer dat je vaak teammates hebt die gewoon niks doen of alles fout doen + enemies hebt die niet zo dom zijn om elke fight met je aan te gaan terwijl ze die op andere manieren ook kunnen winnen.
Fair enough.
Zit nu net de VOD te kijken van die game van de screenshot en zie mezelf ook een hoop idiote acties maken.
Waardoor ik me af vraag hoe ik die game ooit heb gewonnen.

Voor de geintresseerden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L7Rex9FpULI&t=1168s]
Is direct van m'n stream gepulled dus het is aardig cringy

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 24-12-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ryada schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 02:51:
[...]

Naja, zal ik maar even een screenshot van vandaag posten?
Kan je zien dat je best in je eentje een game kan carrien:

Als jij goed bent komt het allemaal goed, en hoe meer je speelt hoe meer je kan leren hoe beter je word hoe hogere rank je krijgt. daarom is skill in MM alleen een indicatie van hoevaak je speelt en hoeveel moeite je in het spel steekt, en hoe meer moeite hoe meer tijd :)
Tuurlijk kan je in je eentje een game carryen; alleen moeten je mates nog steeds wat doen natuurlijk. Als je 47 kills hebt gedropt en je verliest nog 13-16, is dat wel gaar. Mates waarmee ik in een team heb gezeten, die tegenwoordig nog minder spelen dan ik, zitten nog steeds rond SMFC/GE. Ze zijn nou niet bepaald echt beter.
macciez schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:33:
[...]

Wanneer was je ook alweer voor het laatst SMFC/GE?
Nog voor de rankshift. Moest toen stoppen omdat ik 6 dagen in de week, 12 uur per dag ging werken, dus had er de tijd niet meer voor. Zelfs maanden er tussenuit geweest omdat ik aan het ritme moest gaan wennen.

Laatst nog een paar games meegespeeld met ex teammates, rond SMFC/GE. Kom gewoon prima mee. Zie niet in waarom SMFC/GE zoveel moeite moet kosten.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
3 aces in 1 week tijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al CS:CO geprobeerd?

Ik heb ondertussen al wat op servers gespeeld, wat 3 en 5mans gedaan en het is wel vet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:53:

[video]

Ik heb ondertussen al wat op servers gespeeld, wat 3 en 5mans gedaan en het is wel vet hoor.
Hoe kom je hieraan ? Lijkt me te gek om weer eens een potje te knallen back in the years ik speelde counterstrike vanaf de beta in half life toen nog op de "computer club"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmya3 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:23:
[...]

Hoe kom je hieraan ? Lijkt me te gek om weer eens een potje te knallen back in the years ik speelde counterstrike vanaf de beta in half life toen nog op de "computer club"...
Even door zijn filmpjes bladeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:53:

[video]

Beetje zelfde idee als CSPromod?

Leuk, maar zal niet van de grond komen.

[ Voor 5% gewijzigd door pineapple23 op 28-12-2016 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het nog niet geprobeerd, zal het ook niet proberen. Het is idd leuk zoals pineapple zegt maar komt toch niet van de grond (wat ik ook geeneens zou willen zien, het spelletje mag en moet gewoon evalueren ipv stil blijven staan) en als ik dan toch nostalgie wil, dan start ik cs 1.6 wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Scrtz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:38:
als ik dan toch nostalgie wil, dan start ik cs 1.6 wel op.
Dit.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:38:
Ik heb het nog niet geprobeerd, zal het ook niet proberen. Het is idd leuk zoals pineapple zegt maar komt toch niet van de grond (wat ik ook geeneens zou willen zien, het spelletje mag en moet gewoon evalueren ipv stil blijven staan) en als ik dan toch nostalgie wil, dan start ik cs 1.6 wel op.
+1 gozer.
Ook zal het niet compleet overeen komen omdat csgo player models 72 units zijn ipv 64 units en de mappen nog steeds hetzelfde zijn als in cs 1.6 qua unit measurement.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 28-12-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:59:
[...]

+1 gozer.
Ook zal het niet compleet overeen komen omdat csgo player models 72 units zijn ipv 64 units en de mappen nog steeds hetzelfde zijn als in cs 1.6 qua unit measurement.
En dan niet te vergeten dat het wallbangen in de source engine totaal anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is ook gewoon een passie projectje van Zool, helemaal niet bedoeld als vervanger of als echt spel. Het is gewoon voor de leuk, en daarom ook gratisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:04:
't is ook gewoon een passie projectje van Zool, helemaal niet bedoeld als vervanger of als echt spel. Het is gewoon voor de leuk, en daarom ook gratisch.
Ohw joh, maar dat is helemaal niet leuk.
Voor echte nostalgie gewoon 1.6 opstarten en anders lekker cs:go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:30:
[...]

En dan niet te vergeten dat het wallbangen in de source engine totaal anders is :)
Dat ook maarja dat weet iedereen die een beetje in cs geinteresseerd is :p maar goed dat je het zegt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Beste CSGO-spelers. Heb al wat gidsen gezien over fade-patterns, maar zie de kleine verschillen nauwelijks. Mijn gevoel is dat een van de glocks (zo goed als) full fade is en de andere bijna, maar net niet helemaal. Zal een paar screenshots erbij zetten om te laten zien wat ik bedoel. Iemand die er verstand van heeft en dit kan bevestigen? Of zijn ze gelijkwaardig? Maakt dit wat prijs betreft nog iets uit?

Bijna:
http://images.akamai.stea...FDE826B17E94AF2BCF5C283F/
http://images.akamai.stea...CDD34845F6199CAF741706B5/

Full:
http://images.akamai.stea...ED16F802FE2A5616F1D3CB56/
http://images.akamai.stea...4950C3FA97191651712C2964/

Daarnaast een fijne jaarwisseling en een mooi 2017! :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
MJN schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 17:47:
Beste CSGO-spelers. Heb al wat gidsen gezien over fade-patterns, maar zie de kleine verschillen nauwelijks. Mijn gevoel is dat een van de glocks (zo goed als) full fade is en de andere bijna, maar net niet helemaal. Zal een paar screenshots erbij zetten om te laten zien wat ik bedoel. Iemand die er verstand van heeft en dit kan bevestigen? Of zijn ze gelijkwaardig? Maakt dit wat prijs betreft nog iets uit?

Bijna:
http://images.akamai.stea...FDE826B17E94AF2BCF5C283F/
http://images.akamai.stea...CDD34845F6199CAF741706B5/

Full:
http://images.akamai.stea...ED16F802FE2A5616F1D3CB56/
http://images.akamai.stea...4950C3FA97191651712C2964/

Daarnaast een fijne jaarwisseling en een mooi 2017! :P :P :P
Zou ook zeggen 95% en een goede fullfade. Uiteraard beinvloed dit ook de prijs, hoeveel weet ik niet....Trade inmiddels al tijdje niet meer, zou zeggen post even wat op GOTrade of zoek naar full fade daar en kijk wat ze ervoor vragen.

Om echt zeker te weten kan je nog zoeken naar pattern id based guides, maw kijken wat je hebt aan de hand van pattern id en even opzoeken wat de meest voorkomende IDs zijn voor 95%/Full/Max. Meen dat CSGOZone.net ook fade percentages aangeeft, alleen weet ik niet of ze dat ook van de Glock doen.

Uiteraard ook alvast een goed 2017 toegewenst.

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 31-12-2016 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Happy New Year matties! Heel veel cyka blyat en kurwa toegewenst!!!!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:57
Nou ingelijks hoor! Japjerdole ! Kurwamach.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Gelukkig nieuwjaar iedereen.
Moge dit jaar gevuld worden met veel frags, mooie plays, en vele wins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Happy new year! Gisteren jaar nog geeindigd als 37e van NL op faceit, door naar top20 nu :P

Ben benieuwd naar de hltv top 20 van dit jaar, altijd wel tof gedaan van ze

[ Voor 30% gewijzigd door Scrtz op 01-01-2017 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje mensen, ik was daarstraks gezellig aan het spelen Daarna wou ik naar een andere server gaan. En nu is oppeens mijn "Expected wait time" ontzettend hoog. Het balanceert de hele tijd rond de 20 min. Zover ik kan zien van bijvoorbeeld, https://steamstat.us/, is er niets mis met de servers... Iemand enig idee waarom het ene moment de "Expected wait time" laag is en dan opeens de bocht uitvliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Chip. schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:21:
Vraagje mensen, ik was daarstraks gezellig aan het spelen Daarna wou ik naar een andere server gaan. En nu is oppeens mijn "Expected wait time" ontzettend hoog. Het balanceert de hele tijd rond de 20 min. Zover ik kan zien van bijvoorbeeld, https://steamstat.us/, is er niets mis met de servers... Iemand enig idee waarom het ene moment de "Expected wait time" laag is en dan opeens de bocht uitvliegt?
Er zijn deze avond wat problemen geweest met de servers.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 11:30
Grim schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:52:
[...]

Er zijn deze avond wat problemen geweest met de servers.
Niet alleen gisteravond. Vanmiddag een average waiting time van 58 minuten blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja source 3 en de nieuwe operation komen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Dit hielp mij vanmiddag om MM te spelen. Maar nu ben ik weer mn rank kwijt. Daarnaast zijn mijn settings at random gereset naar defaults. Iemand anders ook dit probleem?

Are you a one or a zero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S714pxdHpc4]

Met 10 seconden op de klok riep iemand 10euro als je wint zonder gun (gingen er min of meer al vanuit dat dit niet meer gered zou worden en ik zelf trouwens ook niet.). Liet los met nog 1 seconde op de timer. Kon me ook wel opvegen erna _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Xant0r schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:59:
[video]

Met 10 seconden op de klok riep iemand 10euro als je wint zonder gun (gingen er min of meer al vanuit dat dit niet meer gered zou worden en ik zelf trouwens ook niet.). Liet los met nog 1 seconde op de timer. Kon me ook wel opvegen erna _O-.
Leuk gedaan maar dit kan niet echt een hoge rang zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Wat was de reden dat je helemaal via B daarheen ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:48:
Wat was de reden dat je helemaal via B daarheen ging?
Grim schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:04:
[...]

Leuk gedaan maar dit kan niet echt een hoge rang zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een jaar niet spelen ben ik onlangs weer begonnen, blijft een episch spel. Zit echter al vast op MG, zal wel tijd nodig hebben om LEM te worden. Wat me echter opviel is dat er minder competities zijn met bekende teams zoals Fnatic en Virtus Pro? Kon me herinneren dat er vroeger elk weekend wel wat games waren tussen de bekende teams, of zijn het nu gewoon allemaal nieuwe namen in de top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:26:
Na een jaar niet spelen ben ik onlangs weer begonnen, blijft een episch spel. Zit echter al vast op MG, zal wel tijd nodig hebben om LEM te worden. Wat me echter opviel is dat er minder competities zijn met bekende teams zoals Fnatic en Virtus Pro? Kon me herinneren dat er vroeger elk weekend wel wat games waren tussen de bekende teams, of zijn het nu gewoon allemaal nieuwe namen in de top?
Er zijn wat nieuwe namen, maar over het algemeen nog wel dezelfde spelers. De afgelopen 3(?) weken ofzo waren er geen toernooien, winterstop. Normaal is tijdens het seizoen elke avond wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Er zijn wat nieuwe namen, maar over het algemeen nog wel dezelfde spelers. De afgelopen 3(?) weken ofzo waren er geen toernooien, winterstop. Normaal is tijdens het seizoen elke avond wel iets.
Zag al dat er in januari en februari wel wat leuke toernooien zijn, met veel teams die ik niet ken, dus ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Zag al dat er in januari en februari wel wat leuke toernooien zijn, met veel teams die ik niet ken, dus ben benieuwd!
Eind januari is de eerste major van het jaar gehost door Eleague.

Over anderhalve week beginnen de toernooien terug (WESG Finals & DH Leipzig). Ongeveer een week later (22 januari) begint de Eleague major

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is op het moment zelfs spraken van een absolute oververzadiging aan CS tournys. Toevallig begin jij net in het off-season. Spelers hebben even een paar weekjes rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Last minute LAN dodge terwijl je vlucht en hotel geboekt zijn + al je teammates alreeds op locatie zijn aangekomen levert je op ESEA een 100-jarige ban op. >:)

https://twitter.com/PriusCSGO/status/816907674834980864

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Laatste CT speler speelde continue op B site en was keer op keer laat. Gokje gewaagd en is goed uitgepakt, met sfeer op ts op dat moment vond ik het wel toepasselijk d:)b. Onder het mum van had je bij moeten zijn, maar vond rondje wel leuk eindigen dus dacht zal het even delen.

Ranks was mix van sem tot gn3, inderdaad niet al te hoog. Maar goed neemt niet weg dat van bom wegkijken met 1 seconde op de klok erg dom is, zeker als je op matchpoint staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:17
Zojuist mijzelf getrakteerd op een nieuwe muis.
pricewatch: Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse

Heeft iemand dezelfde en goede of slechte ervaringen?

Gister 2 potjes gedaan op Prime waar de topfragger 2x erg verdacht speelde. Als we b gingen stond er 3/4 man op B en als we a gingen stonden er 3/4 op A. Kan natuurlijk toeval zijn, maar als het 4/5 x gebeurd begin ik het erg vreemd te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
ajaxalex schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:36:
Zojuist mijzelf getrakteerd op een nieuwe muis.
pricewatch: Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse

Heeft iemand dezelfde en goede of slechte ervaringen?

Gister 2 potjes gedaan op Prime waar de topfragger 2x erg verdacht speelde. Als we b gingen stond er 3/4 man op B en als we a gingen stonden er 3/4 op A. Kan natuurlijk toeval zijn, maar als het 4/5 x gebeurd begin ik het erg vreemd te vinden.
Voor 15 euro meer zou ik een G700 hebben gekocht. Die heeft wat extra knoppen die je kan gebruiken. en heel handig zijn voor CS Go.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Voor 15 euro meer zou ik een G700 hebben gekocht. Die heeft wat extra knoppen die je kan gebruiken. en heel handig zijn voor CS Go.
Ja?

403 wired is perfecte sensor, licht, goeie vorm. En die knopjes heb je niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:33:
[...]

Ja?

403 wired is perfecte sensor, licht, goeie vorm. En die knopjes heb je niet nodig...
Nee de knopjes heb je an sich niet nodig, maar het is wel super handig. Ik bind bijvoorbeeld knoppen voor smokes, nades, flashes en molotovs. Met andere knoppen stel ik bijvoorbeeld de DPI in voor als ik ga snipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Nee de knopjes heb je an sich niet nodig, maar het is wel super handig. Ik bind bijvoorbeeld knoppen voor smokes, nades, flashes en molotovs. Met andere knoppen stel ik bijvoorbeeld de DPI in voor als ik ga snipen.
Je sens mid game veranderen is wel het stomste wat ik ooit heb gehoord. Dat is hoe je dus nooit consistent word.
Daarnaast; f(lash) g(renade) 4 motolov, en c voor smoke. Ideal en nooit je vingers van je muis af hoeven halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:58:
[...]

Je sens mid game veranderen is wel het stomste wat ik ooit heb gehoord. Dat is hoe je dus nooit consistent word.
Daarnaast; f(lash) g(renade) 4 motolov, en c voor smoke. Ideal en nooit je vingers van je muis af hoeven halen.
Goed dat je het zegt, ik moet ook maar eens de radio commands eruit gooien en daarvoor direct binds naar granaten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:58:
[...]

Ik vind het alleen maar fijn dat ik een wat lagere sensitivity heb met snipen. Meestal hoef ik met snipen geen grote bewegingen maken en als ik dan een flick doe omdat iemand plots een deur door komt rennen en ik short sta te snipen, staat mijn pointer niet plots op de muur gericht. Er zijn zat mensen die het zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Lanithro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:49:
[...]

Ik vind het alleen maar fijn dat ik een wat lagere sensitivity heb met snipen. Meestal hoef ik met snipen geen grote bewegingen maken en als ik dan een flick doe omdat iemand plots een deur door komt rennen en ik short sta te snipen, staat mijn pointer niet plots op de muur gericht. Er zijn zat mensen die het zo doen.
Je kan natuurlijk ook gewoon zoom_sensitivity_ratio gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
macciez schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:52:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon zoom_sensitivity_ratio gebruiken?
Ja die heb ik uit gezet. Komt nog uit mijn 1.6 tijdperk heb het altijd zo gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Maar is dat niet veel eenvoudiger? Dan hoef je geen enkele knop te drukken wanneer je awp-ed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lanithro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:49:
[...]

Zat mensen die het doen, maar die zat mensen zijn dan heel slecht wss ja, het komt je consistentie zeker niet ten goede, en idd je kunt zoom ratio gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Is er iemand hier die nog van plan is naar tesLAN (een lanparty in het sportcentrum van TU eindhoven) te gaan? Ik wil er zelf wel graag heen maar ik heb nog geen volledig team, ik heb nu een team van 4 spelers die ik niet ken maar dan missen we er nog een.

Dus als je op de TU zit en 6, 7 & 8 januari tijd hebt stuur een bericht! :)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:47
Dit spel is zonder prime of esea echt niet te doen. Minimaal 2-3 cheaters per game in supreme/global. Bijna elke game wel een spinbotter met auto sniper en de helft van de spelers heeft dan opeens cheats aanstaan om de hacker te killen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:20:
Dit spel is zonder prime of esea echt niet te doen. Minimaal 2-3 cheaters per game in supreme/global. Bijna elke game wel een spinbotter met auto sniper en de helft van de spelers heeft dan opeens cheats aanstaan om de hacker te killen. 8)7
ja en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:05:
[...]

DPI changen voor als je gaat snipen? Dat is ook wel de meest onhandige methode, waarom niet gewoon zoom sensitivity aanpassen. Dan hoef je geen knopje in te drukken als je een AWP oppakt. Sowieso is het niet verstandig om je zoom sensitivity erg anders te hebben dan je main sensitivity. Flicks met een AWP zijn dan totaal anders tov een AK flick oid. Dan ga je nooit consistent worden, terwijl het super belangrijk is dat je bijna elke korte flick raakt (zeker als je een beetje aggresive moet AWPen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:27:
Is er iemand hier die nog van plan is naar tesLAN (een lanparty in het sportcentrum van TU eindhoven) te gaan? Ik wil er zelf wel graag heen maar ik heb nog geen volledig team, ik heb nu een team van 4 spelers die ik niet ken maar dan missen we er nog een.

Dus als je op de TU zit en 6, 7 & 8 januari tijd hebt stuur een bericht! :)
Jammer dat (bijna) alle LANs ver weg van Amsterdam/Haarlem zijn :'(
Pagina: 1 ... 44 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.