Zou best kunnen ja, ik krijg hier iig in elke browser dat het certificaat van de website onveilig/niet goed geconfigureerd isDamien schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:41:
[...]
Beide werken bij mij, dus zal het geen probleem zijn die bij iedereen voorkomt.
Iig aangepast in de openingspost en in mijn comment. Thanks voor de opmerking.Terranova schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:57:
[...]
Zou best kunnen ja, ik krijg hier iig in elke browser dat het certificaat van de website onveilig/niet goed geconfigureerd is
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Gisteren ook maar eens een keer op de nehox TS3 server gekeken, aangezien ik het zat ben dat ik vanwege verschrikkelijke teams nooit voorbij GN1 ben gekomen (ok, ik ben ook niet de beste speler die er is), maar snap er nog niet veel van. Is het de bedoeling dat je in de LFG channel blijft of moet je eentje joinen waar maar een paar spelers zitten?
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Sinds de update crashed mijn cs als ik alt tab...
Check: https://www.reddit.com/r/...fsqb/alttab_crashes_game/pineapple23 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:35:
Sinds de update crashed mijn cs als ik alt tab...
En oplossing: https://www.reddit.com/r/...dy2/fix_for_alttab_crash/
Do what you love, do it often
Counter-Strike: Global Offensive update for 11/29/16 (11/30/16 UTC, 1.35.5.9)
[MISC]
◾ Fixed a problem equipping music kits, sprays and flair items.
◾ Fixed friends list not scrolling correctly when only one page of friends is visible.
◾ Fixed a crash encountered while minimizing the game while in full screen mode.
◾ Fixed an issue where some UI sounds would play very quietly when the player is dead.
◾ Fixed ragdolls sometimes having incorrect gloves after killer replay.
◾ Removed barrels from Dust2 radar.
◾ Fixed market images for some weapons from The Glove Collection.
Joe, hier. Add me maar!macciez schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:41:
Speelt iemand hier trouwens ESEA die iets serieuzer wil spelen? Ik wil naar A+, maar das lastig met randoms.
https://play.esea.net/users/1414220
http://steamcommunity.com/id/vandulken
[ Voor 6% gewijzigd door vanDulken op 30-11-2016 11:23 ]
Belangrijkste speler: Pietje voor de meeste doden
Tof! Pietje heeft het gehele vijandelijke team gedood.

Maar over gold plays gesproken, dit gebeurde net bij ons. En als dat nog niet genoeg is, later in de match besloot nush het ook eens te proberen. Uiteindelijk 15-15 geworden, jammer. Maar was wel leuk.
[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 04-12-2016 13:38 ]
Vraag ik mij nu ook af! Ik ben al die Russen nu wel beu aan het worden.bakakaizoku schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:25:
Gisteren ook maar eens een keer op de nehox TS3 server gekeken, aangezien ik het zat ben dat ik vanwege verschrikkelijke teams nooit voorbij GN1 ben gekomen (ok, ik ben ook niet de beste speler die er is), maar snap er nog niet veel van. Is het de bedoeling dat je in de LFG channel blijft of moet je eentje joinen waar maar een paar spelers zitten?
Het idee is dat je in de Looking to play channels blijft zitten, het is zeer storend als ik met twee andere matchmaking doe en er iemand komt vragen of wij al aan het spelen zijn en om onze steam ID's vraagt.sDad schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:11:
[...]
Vraag ik mij nu ook af! Ik ben al die Russen nu wel beu aan het worden.
Dat idee had ik al! Gelukkig pikte drie heren mij uit de looking to play channel, toch nog even een potje kunnen doenBrogala schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:38:
[...]
Het idee is dat je in de Looking to play channels blijft zitten, het is zeer storend als ik met twee andere matchmaking doe en er iemand komt vragen of wij al aan het spelen zijn en om onze steam ID's vraagt.
Speel de laatste maanden veel met mijn real-life mates, welke rond de Master Guardian ranks zitten. Speel met mijn smurf, al is deze nu slechts 1 rank lager dan mijn main momenteel. Main is DMG, smurf is MGE. Ik drop, op een enkele uitzondering na, elke game 35+ kills. Na een tie ben ik rank-up gegaan naar DMG. Daarna nog wat gewonnen en gelijk gespeeld (met telkens 35+ kills). Nu eentje verloren met 16-13, heb 41 kills en ben gelijk down-ranked. Waar is de logica?

Spelen trouwens prime...

Spelen trouwens prime...
Counter-Strike: Global Offensive update for 12/7/16 (12/8/16 UTC, 1.35.6.0)
Patch is ~160 MB[Holidays]
◾ Deployed Holiday Cheer for your festive fragging season.
◾ You can spread the Holiday Cheer! Gifts are now available for a limited time.
[Sound]
◾ Added new audio option that enables Head-Related Transfer Function (HRTF) processing on in-game sounds. The goal is to vastly improve 360 degree vertical and horizontal sound positioning.
◾ By default, Speaker Configuration in Audio Settings has been set to “Headphones with HRTF.” Selecting an alternative speaker configuration will disable HRTF.
◾ NOTE: For an optimal experience with HRTF, we recommend turning off any external 5.1 or 7.1 surround audio driver options.
[Public Lobbies]
◾ In the friends panel “Steam Groups” have been renamed to “Public Lobbies”.
◾ The “Public Lobbies” tab now shows nearby public lobbies and suggested steam group lobbies in addition to your steam group lobbies.
◾ Lobbies now support broadcasting to nearby players. Players can use this setting for friend or steam group lobbies.
◾ Steam Group lobbies now display the country associated with the majority of lobby members.
[Gameplay]
◾ Third-person weapon angles now visibly match first-person weapon recoil.
[MISC]
◾ Fixed 5 Year Veteran Coin to be granted to accounts that cancelled and later reactivated their old Counter-Strike license after they restart their CS:GO client.
◾ Loading screen tokens can now be localized when loading Overwatch evidence or maps created by community members.
◾ Bot names can now be localized in game language.
◾ Added experimental plugin support for managing network channel encryption keys on community servers.
◾ https://developer.valveso...etwork_Channel_Encryption
[Maps]
Nuke
◾ Removed railing on crane in A site rafters
◾ Removed ability to climb up on/plant the bomb on top of silos in both bombsites
◾ Moved T entrance to squeaky to make movement smoother
◾ Removed window in Toxic, replaced with double doors
◾ Removed yellow bollards near Garage and Secret
◾ Removed cover on top of Mini
◾ Added some full cover in cubby next to ramp in bombsite B
◾ Replaced exposed bombsite silo with simple version in bombsite A
◾ Fixed small collision bump on ramp in ramproom where players could get stuck
◾ Added white, flat surface on fence at T side of yard
◾ Fixed various bugs listed on CSGOBugtracker.com (thanks to all contributors!)
◾ General optimizations
◾ By default, Speaker Configuration in Audio Settings has been set to “Headphones with HRTF.” Selecting an alternative speaker configuration will disable HRTF.
Eindelijk!!!
Eindelijk!!!
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
[Waarschuwing lange post, gebruik page down als je niet lang wilt scrollen
]
Voor de mensen die niet op reddit/youtube kunnen op het werk hier foto's en een video van de update. ze zijn gewoon van een reddit user gekopieerd.
EDIT: Ik heb een fix die schijnt te werken als je audio verpest is met de nieuwe audio update onderin de post geplaatst.
EDIT 2: een undocumented change op nuke toegevoegd boven de fix.
EDIT 3: Screenshots vervangen door hogere kwaliteit screenshots.
Directional sound:
Sound draaiend:
Sound boven:
Sound onder:
3kliksphilip zijn video als je toegang tot youtube hebt:
Nuke updates:
– Removed railing on crane in A site rafters:

– Removed ability to climb up on/plant the bomb on top of silos in both bombsites (A):

– Removed ability to climb up on/plant the bomb on top of silos in both bombsites (B):

– Moved T entrance to squeaky to make movement smoother

– Removed window in Toxic, replaced with double doors and changing the layout inside Toxic

– Removed yellow bollards near Garage and Secret

– Removed cover on top of Mini

– Added some full cover in cubby next to ramp in bombsite B

– Replaced exposed bombsite silo with simple version in bombsite A

– Added white, flat surface on fence at T side of yard

– Undocumented change: added a concrete wall that blocks a commonly used angle on Nuke:

Fix voor als je audio verpest is met de nieuwe update:
Verwijder de volgende dingen uit je config:
En gebruik daarna de volgende 2 commando's:
Hopelijk fixed dit het probleem indien je er last van hebt.
Voor de mensen die niet op reddit/youtube kunnen op het werk hier foto's en een video van de update. ze zijn gewoon van een reddit user gekopieerd.
EDIT: Ik heb een fix die schijnt te werken als je audio verpest is met de nieuwe audio update onderin de post geplaatst.
EDIT 2: een undocumented change op nuke toegevoegd boven de fix.
EDIT 3: Screenshots vervangen door hogere kwaliteit screenshots.
Directional sound:
Sound draaiend:
Sound boven:
Sound onder:
3kliksphilip zijn video als je toegang tot youtube hebt:
Nuke updates:
– Removed railing on crane in A site rafters:

– Removed ability to climb up on/plant the bomb on top of silos in both bombsites (A):

– Removed ability to climb up on/plant the bomb on top of silos in both bombsites (B):

– Moved T entrance to squeaky to make movement smoother

– Removed window in Toxic, replaced with double doors and changing the layout inside Toxic

– Removed yellow bollards near Garage and Secret

– Removed cover on top of Mini

– Added some full cover in cubby next to ramp in bombsite B

– Replaced exposed bombsite silo with simple version in bombsite A

– Added white, flat surface on fence at T side of yard

– Undocumented change: added a concrete wall that blocks a commonly used angle on Nuke:

Fix voor als je audio verpest is met de nieuwe update:
Verwijder de volgende dingen uit je config:
dsp_enhance_stereo snd_legacy_surround snd_mixahead snd_pitchquality windows_speaker_config snd_front_headphone_position snd_rear_headphone_position snd_headphone_pan_exponent snd_headphone_pan_radial_weight snd_duckerattacktime snd_duckerreleasetime snd_duckerthreshold snd_ducktovolume soundscape_flush suitvolume cl_soundfile
En gebruik daarna de volgende 2 commando's:
snd_updateaudiocache snd_rebuildaudiocache
Hopelijk fixed dit het probleem indien je er last van hebt.
[ Voor 33% gewijzigd door Ryada op 08-12-2016 13:10 ]
Steam: Ryada.
Zoals Nuke er nu weer uit ziet wil ik hem wel weer spelen.
Ook leuk om jou weer te zien gozer, ben na een lange tijd van inactiviteit op Tweakers en CS:GO weer terug in het gareel geroepen door onze grote vriend Damien.
Het zelfde natuurlijk. Maar we kunnen de bekende wambam rage weer te zien krijgen tijdens potjes CSGO?wambamNL schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:59:
[...]
Ook leuk om jou weer te zien gozer, ben na een lange tijd van inactiviteit op Tweakers en CS:GO weer terug in het gareel geroepen door onze grote vriend Damien.
Zeer zeker, het rage beest is weer terugTerranova schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:12:
[...]
Het zelfde natuurlijk. Maar we kunnen de bekende wambam rage weer te zien krijgen tijdens potjes CSGO?
Ondertussen al vele leuke en minder leuke ervaringen weer opgedaan in CS:GO.
Mochten mensen mij niet meer in hun vriendenlijst hebben ik heb op steam mijn gamertag aangepast naar: Ryada. Mocht je die ook niet in je vriendenlijst hebben staan voel je vrij om mij weer toe te voegen, je kan mijn profiel makkelijk vinden door mijn signature op Tweakers te bekijken.
Ben ong. een maand geleden Global Elite geworden. Maar na het uit elkaar vallen van ons premade team (aantal personen waren zwaar toxic), heb ik CS:GO eigenlijk in de vrieskast gezet. Toch begint het weer redelijk te jeuken.
[ Voor 4% gewijzigd door Myrenn op 08-12-2016 11:41 ]
Counter-Strike: Global Offensive update for 12/8/16 (12/9/16 UTC, 1.35.6.1)
[Audio/HRTF]
◾ Fix to directionality issues when using headphones with HRTF. Sounds now spatialize correctly when looking up or down.
◾ Fix to sound distortion on some weapons.
[Misc]
◾ Improved rendering performance on Intel GPU systems.
◾ Improved performance for some OSX users.
En hoe bevalt Nuke nu?
Ik heb hem zelf nog niet kunnen spelen.
Sinds de update heb ik fps drops naar 120fps. 6700K 1080 gg valve
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Vanavond maar ff een potje denk?pineapple23 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:25:
En hoe bevalt Nuke nu?
die skylakes schijnen het sowieso niet zo goed te doen op de source engine volgens mij ,of hoeveel fps had je normaal gesproken?dannbla schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:36:
Ik heb tussen de 300-800fps met een i5 4670k @4.4ghz
Zal vast aan je cpu liggen, ik zit gwn stabiel op de 300+ met een i7 4790k + 1080dannbla schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:36:
Zoals hierboven gezegd de 6xxx serie van Intel schijnt het niet geweldig te doen met de Source engine.
Check task manager BTW, schijnt ook dat de game soms 100% CPU usage heeft waardoor je minder FPS hebt dan normaal, een game restart zou die moeten verhelpen.
Potentiele fix:
open CSGO
open console
type snd_updateaudiocache into console
press enter
type snd_rebuildaudiocache into console
press enter
[ Voor 46% gewijzigd door Ryada op 09-12-2016 13:30 ]
400-500 stabielScrtz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:26:
[...]
die skylakes schijnen het sowieso niet zo goed te doen op de source engine volgens mij ,of hoeveel fps had je normaal gesproken?
Ik heb tussen de 300-800fps met een i5 4670k @4.4ghz
Tot waar zakt je fps dan? Zal denk ik vrijwel niks schelen met haswell
Verwijderd
Ik ben van een 400+ naar ~200 gegaan op de meeste maps. Zelfs nog van een 670 naar een gtx 780 gegaan.
elke update word 't gewoon minder. Heel reddit klaagt erover.
Ja maar videokaart doet sowieso vrijwel niks aan je fps, iig niet op de lagere resoluties dan en lagere settings waarmee het gros van de spelers speelt. (iig de betere spelers in het algemeen)Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 20:14:
Ik ben van een 400+ naar ~200 gegaan op de meeste maps. Zelfs nog van een 670 naar een gtx 780 gegaan.
Maar het is ook wel logisch, maps zijn een stuk aantrekkelijker en gedetailleerder geworden dus er is ook stukken meer om te renderen dan er in het begin van 2012 was toen CSGO net uit kwam.
Maar ja we zitten qua performance aan de max van de engine.
Die nieuwe sounds zijn trouwens ook shit, alsof je onderwater zit en het is weer softwarematig.. de ervaring leert dat softwarematig aanpassen van sound altijd gewoon zwaar klote is.. Vraag me ook af of het überhaupt mogelijk is die sound nog echt goed te krijgen, als de basis, de source engine al niet meewerkt lijkt het me nogal moeilijk.
Wanneer gaat faceit nou eens hun MM systeem verbeteren, krijg het gros van de tijd 10-15 elo als we winnen en we verliezen vaak richting de 25-40 elo, slaat toch gewoon nergens op. Gros van de tijd ben je dus 3 matches aan het winnen wil je die ene loss weer rechttrekken.. zo ben ik volgend jaar nog geen lvl 10
[ Voor 31% gewijzigd door Scrtz op 09-12-2016 20:26 ]
Verwijderd
Videokaart doet idd niet bijzonder veel maar het blijft apart dat je FPS achteruit gaat terwijl je je PC upgrade.Scrtz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 20:18:
[...]
Ja maar videokaart doet sowieso vrijwel niks aan je fps, iig niet op de lagere resoluties dan en lagere settings waarmee het gros van de spelers speelt. (iig de betere spelers in het algemeen)
Maar het is ook wel logisch, maps zijn een stuk aantrekkelijker en gedetailleerder geworden dus er is ook stukken meer om te renderen dan er in het begin van 2012 was toen CSGO net uit kwam.
Maar ja we zitten qua performance aan de max van de engine.
Die nieuwe sounds zijn trouwens ook shit, alsof je onderwater zit en het is weer softwarematig.. de ervaring leert dat softwarematig aanpassen van sound altijd gewoon zwaar klote is.. Vraag me ook af of het überhaupt mogelijk is die sound nog echt goed te krijgen, als de basis, de source engine al niet meewerkt lijkt het me nogal moeilijk.
Wanneer gaat faceit nou eens hun MM systeem verbeteren, krijg het gros van de tijd 10-15 elo als we winnen en we verliezen vaak richting de 25-40 elo, slaat toch gewoon nergens op. Gros van de tijd ben je dus 3 matches aan het winnen wil je die ene loss weer rechttrekken.. zo ben ik volgend jaar nog geen lvl 10
Dat geluid is positioneel echt goed nu behalve dat het idd aids klinkt
Meh, ze hadden het al uitgebreid getest op reddit door mensen die er echt verstand van hebben en het is toch nog echt niet klaar, dus ik wacht het nog even af.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:00:
[...]
Videokaart doet idd niet bijzonder veel maar het blijft apart dat je FPS achteruit gaat terwijl je je PC upgrade.
Dat geluid is positioneel echt goed nu behalve dat het idd aids klinkt
Tja, de source engine stamt ook alweer uit 2004 he, en de technologie van de nieuwe processoren en alle bijkomende instructies kunnen er toe leiden dat de performance omlaag gaat.. Soms denk ik laat ik eens upgraden maar er is nog vrijwel niks dat mijn i5 4670k@4.4ghz verslaat..
Verwijderd
Nee voor CS niet.Scrtz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:05:
[...]
Meh, ze hadden het al uitgebreid getest op reddit door mensen die er echt verstand van hebben en het is toch nog echt niet klaar, dus ik wacht het nog even af.
Tja, de source engine stamt ook alweer uit 2004 he, en de technologie van de nieuwe processoren en alle bijkomende instructies kunnen er toe leiden dat de performance omlaag gaat.. Soms denk ik laat ik eens upgraden maar er is nog vrijwel niks dat mijn i5 4670k@4.4ghz verslaat..
Niet alleen CS hoor, skylake is het upgraden niet waard en kaby lake ook niet
Zowie PTF-X voor 13,67 bij azerty voor diegene die toevallig nog een muismat nodig hebben
[ Voor 17% gewijzigd door Scrtz op 09-12-2016 22:26 ]
Snap ook niet waarom Valve de beta niet gebruikt, dan kunnen ze eindelijk eens een update releasen zonder fouten erin.Scrtz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:05:
[...]
Meh, ze hadden het al uitgebreid getest op reddit door mensen die er echt verstand van hebben en het is toch nog echt niet klaar, dus ik wacht het nog even af.
En CPU vooruitgang is niet zo veel laatste jaren, maar denk niet dat dat te maken heeft met dat de Source engine er niet mee om kan gaan. Zijn heel inconsistente resultaten, ik heb met 6700K @ 4.5Ghz / 1070 300-500 FPS maar er zijn er ook die daar maar max 250 mee halen.
Heb zelf overigens de ZOWIE GSR en kan die ook aanraden, lekker stevig (als je 'm oppakt zakt hij niet gelijk in zoals de QCK+ wel doet) en de muis glijd er mooi overheen.
Ja dat en dat de engine gewoon kut is. Vraag me af of het ze ooit gaat lukken..Brogala schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:24:
[...]
Snap ook niet waarom Valve de beta niet gebruikt, dan kunnen ze eindelijk eens een update releasen zonder fouten erin.
En CPU vooruitgang is niet zo veel laatste jaren, maar denk niet dat dat te maken heeft met dat de Source engine er niet mee om kan gaan. Zijn heel inconsistente resultaten, ik heb met 6700K @ 4.5Ghz / 1070 300-500 FPS maar er zijn er ook die daar maar max 250 mee halen.
Heb zelf overigens de ZOWIE GSR en kan die ook aanraden, lekker stevig (als je 'm oppakt zakt hij niet gelijk in zoals de QCK+ wel doet) en de muis glijd er mooi overheen.
Ja je hebt dus ongeveer zelfde fps als mij idd
Jep heb zelf de GTFX, die is nog wat slicker dan een GSR, zag trouwens straks pas dat die link van me is naar de PTFX, die dus een stuk kleiner is en daarom dus zo goedkoop haha
Denk dat ik vd week eens wat shadowplay momenten ga uploaden op youtube, wordt toch eens tijd wat te delen met jullie.
EDIT:
Had er nog een paar op mijn macbook, rest komen nog vd week, enjoy
[ Voor 22% gewijzigd door Scrtz op 10-12-2016 01:27 ]
Spel zat bij mijn CPU, nog nooit gespeeld. Net wat geoefend tegen bots. Wat is de beste manier om in te stappen online?? Of is het level gebonden? Welke spelmodus kan ik het beste spelen?
Gewoon gaan spelen. Heb zelf vroeger de eerste CS games veel gespeelt, maar dat is inmiddels al wel 15 jaar terug. Sinds een paar weken speel ik deze en kan redelijk mee komen. De levels leren kennen is wel iets wat echt nodig is, persoonlijk ken ik de meeste nog van vroeger en zijn ze maar ietsjes aangepast. Welke spelmodus je speelt maakt eigenlijk niet uit.Frank1973 schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:01:
Spel zat bij mijn CPU, nog nooit gespeeld. Net wat geoefend tegen bots. Wat is de beste manier om in te stappen online?? Of is het level gebonden? Welke spelmodus kan ik het beste spelen?
Eerst moet je LVL 3 worden als je competitive wilt spelen (5v5 bomb defusal maps)Frank1973 schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:01:
Dit kan je het beste doen door de active duty maps in Deathmatch te spelen. Zo leer je een beetje hoe de mappen eruit zien en hoe verschillende wapens spelen.
Voor Deathmatch zet random buy uit en speel elke game met een ander wapen maar gebruik een hele game hetzelfde wapen. Als dat ene beetje te begrijpen is.
Belangrijkste wapens waar je mee zou moeten om kunnen gaan zijn: AK/M4 + een SMG naar keuze (behalve de p90) + Glock/Usp/P2000. AWP hoort er ook bij maar een awper moet ook goed kunnen spelen met een M4 en AK, omdat de AWP veel geld kost in competitive.
Voor de rest is het gewoon spelen en plezier hebben, als je vragen hebt gewoon vragen. Voeg desnoods een paar mensen van Tweakers/Nehox toe en als je een vraag heb stuur ze op steam een berichtje zodat je team niet een reden heeft om je te flamen als je weer eens met russen zit
In de OP staat ook een hoop informatie die het waard is om door te lezen (ik zal vandaag even nakijken of er nog outdated dingen instaan)
Daarnaast is het aan te raden eerst lekker op DM of casual tot level 21 te spelen en je account Prime te registreren. Anders ben je de non-prime matchmaking cheaters snel beu en kan dit zomaar resulteren in dat je het spel weer lekker in de kast gaat leggen.Ryada schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:51:
[...]
Eerst moet je LVL 3 worden als je competitive wilt spelen (5v5 bomb defusal maps)
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Tot lvl 21 en mge geen last van gehad. Naar mijn mge promotie direct trolls in elke game tegen gekomen en weer terug naar mg2DaTiezl schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:25:
[...]
Daarnaast is het aan te raden eerst lekker op DM of casual tot level 21 te spelen en je account Prime te registreren. Anders ben je de non-prime matchmaking cheaters snel beu en kan dit zomaar resulteren in dat je het spel weer lekker in de kast gaat leggen.
@scrtz ik heb alleen je laatste twee filmpjes gekeken, maar die waren geen 1on4. Je maat leefde nog ging wel dood en hij maakte geen kills. Maar een 1on4 is als je als laatste over bent en dan nog 4 man pakt en de ronde wint.
Ja ik geef het maar gewoon snel een naam. En aangezien mijn maat geen inbreng had, is het theoretisch wel een 1on4, tis maar net hoe je het bekijkt.pineapple23 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:31:
@scrtz ik heb alleen je laatste twee filmpjes gekeken, maar die waren geen 1on4. Je maat leefde nog ging wel dood en hij maakte geen kills. Maar een 1on4 is als je als laatste over bent en dan nog 4 man pakt en de ronde wint.
Ah dan ga ik bij mijn volgende ace 1on5 roepen ez pz hahaha
Scheelt dat je die niet zovaak maakt of wel?pineapple23 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:22:
Ah dan ga ik bij mijn volgende ace 1on5 roepen ez pz hahaha
Ik mag niet klagen.Scrtz schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:51:
[...]
Scheelt dat je die niet zovaak maakt of wel?
Verwijderd
gefeliciteerd maatScrtz schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:51:
[...]
Scheelt dat je die niet zovaak maakt of wel?
Counter-Strike: Global Offensive update for 12/13/16 (12/14/16 UTC, 1.35.6.2)

Nieuwe bom geluid + nieuwe SAS model in actie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ijGVXNF7ZBg]
Schijnt dat er ook footprints zijn meegekomen in de patch:
Tevens zijn er mensen die klagen dat de performance wederom achteruit is gegaan met deze patch, oftewel minder FPS dan voorheen.
Eerste beelden van het vernieuwde SAS model:[Visuals]
◾ Visually upgraded the SAS Counter-Terrorist player model
[Sound]
◾ New C4 beep sound for increased sound positioning with HRTF.
◾ Fixed issue where some sounds were muffled as a result of upsampling for HRTF compliance.
◾ Added option to audio settings to enable/disable HRTF on OSX.
◾ Reduced latency of HRTF.
[Public Lobbies]
◾ Improved algorithm and performance of public lobbies discovery
[Maps]
◾ Updated radar map for Nuke
Nieuwe bom geluid + nieuwe SAS model in actie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ijGVXNF7ZBg]
Schijnt dat er ook footprints zijn meegekomen in de patch:
Tevens zijn er mensen die klagen dat de performance wederom achteruit is gegaan met deze patch, oftewel minder FPS dan voorheen.
Ook ik heb ineens minder fps dan voorheen. Heb een cap op 300 staan maar gisteren haalde ik net 250/270. Ben benieuwd wat er overblijft na deze update..
Ben ik trouwens de enige die merkt dat MM de laatste dagen echt helemaal naar de klote is gegaan? Ik zit voortaan in servers met 60+ ping en in mijn team zitten echt noobs. Maar dan ook echt noobs. We winnen een game op MGE en dan staat de laatste van ons 4-24(een random).. HOE?!?!
Ben ik trouwens de enige die merkt dat MM de laatste dagen echt helemaal naar de klote is gegaan? Ik zit voortaan in servers met 60+ ping en in mijn team zitten echt noobs. Maar dan ook echt noobs. We winnen een game op MGE en dan staat de laatste van ons 4-24(een random).. HOE?!?!
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Mijn fps op mijn laptopje is echt wel verschrikkelijk hoor. Haalde maand geleden nog avg 100. Nu is het al rond de 80. 20% daling al met al die nieuwe updates. Wat doen ze toch daar bij Valve... Het is prima te spelen, maar je merkt het soms wel, en smokes maken het spel een album doorbladering bijna.
Verwijderd
Met wat voor cpu / gpu speel je?IAmNice schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:47:
Mijn fps op mijn laptopje is echt wel verschrikkelijk hoor. Haalde maand geleden nog avg 100. Nu is het al rond de 80. 20% daling al met al die nieuwe updates. Wat doen ze toch daar bij Valve... Het is prima te spelen, maar je merkt het soms wel, en smokes maken het spel een album doorbladering bijna.
Ik heb een verschrikkelijke Intel HD ding dus daar ligt het aan. Van de maand nog een mooie laptop gekocht maar die ging dus kapot en meanwhile reparatie(Kuch 4 weken bijna hp) heb ik oude erbij gepakt. Dus het ligt wel aan mijn laptop.
Counter-Strike: Global Offensive update for 12/14/16 (12/15/16 UTC, 1.35.6.3)
[MISC]
◾ Fixed non-solid parts of SAS Counter-Terrorist models.
◾ Fixed rendering issues with new character footstep shadows.
Was gisteren lekker een potje aan het spelen, krijg ik ineens een melding dat iemand een reactie op me profiel had gezet.. Er stond van bla bla cheat no vac ban pls. Binnen 5 min werd ik gekickt uit me game door Vac zelf met de melding dat ik geen stabiele verbinding kon maken met Vac. Dit kreeg ik niet opgelost en helaas kreeg ik een half uur ban omdat ik te laat was met terug joinen. Leuke hier van is, ben ook nog eens een rank omlaag gegaan door deze onzin.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Ik vind dat nearby wel goed werken. Wat ik alleen irritant vind is dat als ik alt-tab dat het ~10 seconden duurt voordat de game weer geladen is. Hij freezed gewoon ~10 sec.
Any tips?
Any tips?
In de launch options van csgo kun je -verify zetten. Dit loste bij mij het probleem op.daxcy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:51:
Was gisteren lekker een potje aan het spelen, krijg ik ineens een melding dat iemand een reactie op me profiel had gezet.. Er stond van bla bla cheat no vac ban pls. Binnen 5 min werd ik gekickt uit me game door Vac zelf met de melding dat ik geen stabiele verbinding kon maken met Vac. Dit kreeg ik niet opgelost en helaas kreeg ik een half uur ban omdat ik te laat was met terug joinen. Leuke hier van is, ben ook nog eens een rank omlaag gegaan door deze onzin.
Fullscreen windowed of borderless fullscreen (weet niet precies hoe ze het in csgo noemen) gebruiken. Het kan wel dat je performance dan iets minder wordt, maar alt-tabben gaat dan sneller. Andere optie is om het op linux te spelen, daar gaat alttabben bij mij iig sneller dan op windows bij fullscreenajaxalex schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:58:
Ik vind dat nearby wel goed werken. Wat ik alleen irritant vind is dat als ik alt-tab dat het ~10 seconden duurt voordat de game weer geladen is. Hij freezed gewoon ~10 sec.
Any tips?
Als ik nou gewoon verlies en derank, prima. Maar dit is niet mijn schuld.. Ik ben nu MG2 terwijl MGE nog te makkelijk was.ViNK schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:58:
I feel you, ben zelf ook gederanked van global naar supreme en global terugkrijgen is harder dan het lijkt

Ah thanks, ga het vanavond proberen!ajaxalex schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:59:
In de launch options van csgo kun je -verify zetten. Dit loste bij mij het probleem op.
Voor de liefhebbers, de qualifier voor de Major in januari is begonnen: https://www.twitch.tv/eleaguetv
Verwijderd
Map testen op Washington server met 140 ping, speelde best ruk en was tilted maar toch nog deze 4k eruit kunnen halen. Opgenomen van een stream want ik ben te dom om te shadowplayen.
Resultaten van gisteren:

Voor vandaag staan de volgende games op het programma voor de qualifier:

Inclusief tijden (van Reddit):

[ Voor 38% gewijzigd door Damien op 16-12-2016 07:48 ]
Thanks voor de updates. Zijn toch belangrijke qualifiers in een geheel nieuw systeem.Damien schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:40:
Resultaten van gisteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Do what you love, do it often
Ik las vanmorgen nog dat Pyth en Friberg een voedselvergiftiging hebben opgelopen en waarschijnlijk niet kunnen spelen...
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Beide heren hebben gisteren meegespeeld. Niet geheel fit, maar sterk genoeg nog om Renegades te verslaan.Nutellaah schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:45:
Ik las vanmorgen nog dat Pyth en Friberg een voedselvergiftiging hebben opgelopen en waarschijnlijk niet kunnen spelen...
Schema van de games van vandaag:

Inclusief tijden:

Mochten er overigens nog mensen interesse hebben in nostalgie van "oude" 1.6 games met POV van de spelers vanuit die tijd dan raad ik dit channel aan: YouTube: Ancient CS
Staan vrij veel games op van onder andere:
- Heaton;
- Spawn;
- zet;
- fisker;
- ScreaM (de originele);
- Johnny R;
- XeqtR;
- neo, en vele andere;
Tevens nog enkele oude bekende fragmovies op vrij goede kwaliteit:
eoLithic:
M19:
Adrenaline 2:
Resultaten dag 3:

Update voor schema dag 4:

[ Voor 70% gewijzigd door Damien op 18-12-2016 02:12 ]
haha tof!
Ik heb er nog een paar die het bekijken waard zijn:
Met een beetje pech zien we dalijk gewoon geen NiP en C9 op de major, wordt echt tijd dat ze dat systeem gaan fixxen qua legends, het werkt voor geen meter.
Met een beetje pech zien we dalijk gewoon geen NiP en C9 op de major, wordt echt tijd dat ze dat systeem gaan fixxen qua legends, het werkt voor geen meter.
Mee eens!Scrtz schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:06:
haha tof!
[video]
[video]
Op zich wel, echter vond ik NIP met name vs OpTic erg matig spelen. Tegens Hellraisers vergooiden ze het zelf met name f0rest toen het een 2v1 was en geen bomplant om toch agressive te gaan. Mag ook gezegd worden dat deadfox dat zeer netjes uitspeelde. Overigens speelt die de gehele qualifier al vrij sterke games.Met een beetje pech zien we dalijk gewoon geen NiP en C9 op de major, wordt echt tijd dat ze dat systeem gaan fixxen qua legends, het werkt voor geen meter.
Ja wordt een leuke major zo, wie wil er nu naar teams als gambit, flipside, vega squadron en andere tier 2/3/4 teams kijken terwijl je g2/nv/nip/c9 kan hebben.
Het wordt iig hoog tijd dat ze dat legends systeem veranderen, het slaat ook nergens op dat je de legendstatus al krijgt in de groeps van de major, doe dan de top 8 van de hele major ipv wat mindere teams met 3 lucky bo1 wins die dan even de legend stempel ontvangen zoals gambit en flipside deze keer.
Het wordt iig hoog tijd dat ze dat legends systeem veranderen, het slaat ook nergens op dat je de legendstatus al krijgt in de groeps van de major, doe dan de top 8 van de hele major ipv wat mindere teams met 3 lucky bo1 wins die dan even de legend stempel ontvangen zoals gambit en flipside deze keer.

Helaas voor NIP, C9 en wederom Immortals (die er toch goed voor stonden met een 2-0 lead)
Dat is ook altijd (of toch een hele lange tijd) zo het systeem.Scrtz schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:33:
het slaat ook nergens op dat je de legendstatus al krijgt in de groeps van de major, doe dan de top 8 van de hele major
http://wiki.teamliquid.net/counterstrike/MajorsLegends: The top eight teams from every tournament gain "Legend" status, and are automatically qualified into the next major.
Challengers: Every major has an offline qualifier about a month before the main event. The top eight teams from the Qualifier are given "Challenger" status.
Steam: Grim
Grim schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:42:
[...]
Dat is ook altijd (of toch een hele lange tijd) zo het systeem.
[...]
Ik heb me vergist idd, maar iig werkt het systeem niet haha
http://wiki.teamliquid.net/counterstrike/Majors
Maar ff he:
Deadfox en ANGE1. Wat heb ik daarvan genoten gisteren, pfoe.
Deadfox en ANGE1. Wat heb ik daarvan genoten gisteren, pfoe.
De enige ekte...
Mooi dat Immortals weer niet naar de major gaan, dik verdient met alles wat ze geflikt hebben (vooral HEN1).
En dan ook nog HEN1 die van z'n stoel opspringt en hard gaan schreeuwen nadat hij drie eco kills heeft gemaakt
En dan ook nog HEN1 die van z'n stoel opspringt en hard gaan schreeuwen nadat hij drie eco kills heeft gemaakt

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 19-12-2016 11:45 ]
Zijn adderall was uitgewerktBrogala schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:44:
En dan ook nog HEN1 die van z'n stoel opspringt en hard gaan schreeuwen nadat hij drie eco kills heeft gemaakt![]()
Want flipside won toen zeker geen bo3 tegen NiP.Scrtz schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:33:
Ja wordt een leuke major zo, wie wil er nu naar teams als gambit, flipside, vega squadron en andere tier 2/3/4 teams kijken terwijl je g2/nv/nip/c9 kan hebben.

Hoi, het is al even terug dat ik hier gepost heb, en daar had ik ook een goede reden voor; Ik schaam mij dood.
De meesten van jullie zullen weten dat mijn tweede account al even terug is geband, voor cheaten. Inmiddels ontken ik het niet meer, maar het zit mij wel dwars dat ik hier nooit bekend heb.
Ik heb het hele raptor verhaal gevolgd en snap nu dat het wel kut is dat mensen die je vertrouwd besluiten te cheaten.
Ik heb toen gecheat omdat ik dacht dat dat mij wel een goed gevoel zou geven, ik ben chronisch depressief maar heb inmiddels geleerd om er mee om te gaan. Spoiler; het gaf mij helemaal geen goed gevoel, ben en blijf een noob en heb inmiddels geleerd dat het om de fun gaat, toen had ik geen fun, en goed zijn in een spelletje (met hulpmiddel) hielp daar ook niet aan mee.
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar bij deze; sorry, ik ben een lul.
De meesten van jullie zullen weten dat mijn tweede account al even terug is geband, voor cheaten. Inmiddels ontken ik het niet meer, maar het zit mij wel dwars dat ik hier nooit bekend heb.
Ik heb het hele raptor verhaal gevolgd en snap nu dat het wel kut is dat mensen die je vertrouwd besluiten te cheaten.
Ik heb toen gecheat omdat ik dacht dat dat mij wel een goed gevoel zou geven, ik ben chronisch depressief maar heb inmiddels geleerd om er mee om te gaan. Spoiler; het gaf mij helemaal geen goed gevoel, ben en blijf een noob en heb inmiddels geleerd dat het om de fun gaat, toen had ik geen fun, en goed zijn in een spelletje (met hulpmiddel) hielp daar ook niet aan mee.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Respect voor je als mens dat je er nog voor uit wil/durft te komen op een publiekelijk forum. Echter hoop ik niet je ooit nog terug te zien op CSGO.Jelle Brolnir schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:38:
Hoi, het is al even terug dat ik hier gepost heb, en daar had ik ook een goede reden voor; Ik schaam mij dood.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Als ik dat hier probeer is de kans 50/50 dat hij 10 sec vastloopt, of dat het hele spel uit valt/mn pc crashed/ik uit de game gegooid ben en moet reconnecten.ajaxalex schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:58:
Any tips?
Hetzelfde hebben meer mensen in mijn vriendenlijst.
Wat een kutspel zo.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Niet met idioten spelen.eXec schreef op woensdag 21 december 2016 @ 01:20:
[afbeelding]
Dikke, vette zucht. Wat moet ik nog meer doen om te winnen?![]()
Maar als mensen niet meer met idioten gaan spelen heb ik geen maatjes meer om mee te spelen
Dan carry ik je wel weer eens een keertje hoorRyada schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:07:
[...]
Maar als mensen niet meer met idioten gaan spelen heb ik geen maatjes meer om mee te spelen
Als ik keer tijd heb kan ik ook nog wel wat boosten in de kerstvakantie
Waarom zou je geboost willen worden in CS? Je gaat dan spelen tegen mensen die veel beter zijn dan jou. Dan gaat voor mij de pret en snel af hoor.
Ik denk dat onze SCRTZ niet aan echt boosten doet. En dat het meer als een grapje was bedoeld. Want denk niet dat hij zich in de polsen wilt snijden van wat zijn teammates dan allemaal doen in de match.Lanithro schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:59:
Waarom zou je geboost willen worden in CS? Je gaat dan spelen tegen mensen die veel beter zijn dan jou. Dan gaat voor mij de pret en snel af hoor.
Ik ben zelf niet geboost, in mei begonnen met spelen en nu zelf prima capabel om op MGE niveau te spelen, geheel solo queue.
Alleen kom je niet altijd de meeste fijne russen tegen, dus speel liever met zelfde lobby hele avond dan met een stelletje trolls. Gisteren 47-12 op Dust 2 en dan 2 man die bij een stand van 12-3 Scout-only gaan doen.
En dan verliezen met 14-16
Ben helaas nog niet zo'n baas dat ik een hele groep vooruit kan trekken met 3/4k elke ronde.
Alleen kom je niet altijd de meeste fijne russen tegen, dus speel liever met zelfde lobby hele avond dan met een stelletje trolls. Gisteren 47-12 op Dust 2 en dan 2 man die bij een stand van 12-3 Scout-only gaan doen.
En dan verliezen met 14-16

Ben helaas nog niet zo'n baas dat ik een hele groep vooruit kan trekken met 3/4k elke ronde.
De enige ekte...
Ik had laatst mijn max_searchping op 30 gezet en gisteren had ik ineens een ping van 60. Wat blijkt, staat me searchping op 90.
Hoe kan dit? Moet ik dit vastleggen in de autoexec of komt dit door een update?

Ik zou het in je autoexec zetten, dan zal het zowieso elke keer toegepast zijn.daxcy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:00:
Ik had laatst mijn max_searchping io 30 gezet en gisteren had ik ineens een ping van 60. Wat blijkt, staat me searchping op 90.Hoe kan dit? Moet ik dit vastleggen in de autoexec of komt dit door een update?
Zorgt ervoor dat je ten alle tijden zelfs als een update het verneukt de instellingen die jij zou willen.
Tijdens het typen van mijn vorig realiseerde ik me dat dit wel het beste zou zijn, maar dan nog zou ik de oorzaak willen weten. Want mijn vrienden gebruiken helaas geen autoexec.. Misschien moet ik ze toch maar gaan forcerenRyada schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:02:
[...]
Ik zou het in je autoexec zetten, dan zal het zowieso elke keer toegepast zijn.
Zorgt ervoor dat je ten alle tijden zelfs als een update het verneukt de instellingen die jij zou willen.
Gewoon zeggen dat een autoexec super handig is, omdat sommige settings niet onthouden worden elke keer dat je de game afsluit en je makkelijk settings kan aanpassen/delen zonder dat je ingame moet gaandaxcy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:07:
[...]
Tijdens het typen van mijn vorig realiseerde ik me dat dit wel het beste zou zijn, maar dan nog zou ik de oorzaak willen weten. Want mijn vrienden gebruiken helaas geen autoexec.. Misschien moet ik ze toch maar gaan forceren
Haha daarom gebruik ik het ook. Heb er ook handige binds instaan zoals enable_voice en buy binds. En mijn favoriet, de rage knop(/quit)Ryada schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:08:
[...]
Gewoon zeggen dat een autoexec super handig is, omdat sommige settings niet onthouden worden elke keer dat je de game afsluit en je makkelijk settings kan aanpassen/delen zonder dat je ingame moet gaan
Niet om de hele boel weer op te rakelen maar het had R4ptor gesierd dit ook te doen. De easy way out in welke stap van het leven dan ook is meestal ook de minste keuze. Als een spel je geen voldoening geeft dan moet je het gewoon niet spelen, zeker niet gaan cheaten om beter te zijn. 99% van de tijd wordt je gepakt, helemaal met csgo als grote esport zijnde.Jelle Brolnir schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:38:
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Nee idd keertje meespelen om te kijken of jullie al ook verbeterd zijn in al die tijd hahaRyada schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:01:
[...]
Ik denk dat onze SCRTZ niet aan echt boosten doet. En dat het meer als een grapje was bedoeld. Want denk niet dat hij zich in de polsen wilt snijden van wat zijn teammates dan allemaal doen in de match.
Ik zelf ben niet zo erg verbeterd, ben alleen maar achteruit gegaan.Scrtz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:39:
[...]
Nee idd keertje meespelen om te kijken of jullie al ook verbeterd zijn in al die tijd haha
Heb ongeveer een jaar niet tot sporadisch gespeeld wat ervoor gezorgd heeft samen met het feit dat ik echt non skill games aan het spelen was dat mijn niveau nu echt bedroevend is geworden.
Ez dingen mis ik, reactie vermogen van een slak etc.
Maarja moet wel zeggen ik bezef me nu wel dat CS echt het spel voor mij is en dat ik daar ook het meeste plezier uithaal.
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.