Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
ajaxalex schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:02:
[...]

Ik heb geen melding gekregen dat er iemand uit mn friendlist gevacced is. Heb denk ik 3 maandjes terug voor het laatst met raptor gespeeld.
Dus igg geen 3 maanden
Ik heb ook geen melding gekregen, ik heb een paar weken terug nog wel een potje met hem gespeeld, daarvoor een paar maanden terug misschien een keertje.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 16:45
Laatste keer dat ik met r4pt0r gespeeld heb is vlak voor de witch hunt begon hier.
dus nog geen maand terug.

geen melding gezien gister.
wie weet krijg ik die vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:36:
Nou gg R4ptor, vroeger best veel potjes gespeeld op mg1/2/e niveau. Wel een beetje jammer dat je, toen je verdacht was, evengoed probeerde te ontkennen. |:(
Haha same here op Gold Nova. Ben nu nog steeds MG1..
Maar als ik over 3 maanden Global ben, ik ben legit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:13:
[...]

Haha same here op Gold Nova. Ben nu nog steeds MG1..
Maar als ik over 3 maanden Global ben, ik ben legit! :+
Bijna iedereen die rond die tijd met mij r4ptor etc meespeelde zijn le/lem. Net zoals ik, daarom vind ik het zo knap dat r4ptor zo snel global was, maar er zitten er nog wel een paar vacjes aan te komen voor mensen die samen met raptor speelde de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
IAmNice schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:03:
[...]

Ze kloppen niet allemaal daar ben ik het mee eens, maar bij de laatste is daar rekening mee gehouden en nog steeds een hoog % en niet eens de mensen meegeteld die mogelijk cheaten.
Ga dan gewoon faceit of esea spelen, kom je stuk minder cheaters tegen.

Vroeger had je geeneens mm in cs en ook geen elo of league systeem als esea/faceit, toen zocht je gewoon mixjes of enemies gebaseerd op zijn eigen inschatting skill:low/mid/high. Je moet gewoon eens kappen met dat gelet op ranks en elo, daar kijken zoveel mensen zich zo dood op tegenwoordig, dat ze vaak vergeten wat ze eigelijk moeten doen, headshots uitdelen.

Plus, je kan beter veel matches verliezen en er veel van leren en harder van worden dan dat je kapot veel wint en overal maar doorheen walst, daar wordt je alleen maar lui van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Wel mooi dat een verdacht op Tweakers gelijk staat aan een inkomende VAC of OW ban :).

Nu alleen nog failsnail en rob

[ Voor 16% gewijzigd door macciez op 18-11-2016 09:46 ]

Do what you love, do it often

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:13
haha raptor veel succes man nog met CSGO ouwe cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
En dat voor wat internet-fame.

Heb hem uit de OP gehaald als mod, maar goed voor een nieuw topic moet Cerenas maar aangeven of hij wil dat ik hem start of dat hij dat liever voor zichzelf houd.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macciez
Zou graag nog van R4pt0r horen wat hij er zelf van vindt. Heb geen zin om hier nu alles terug te lezen, maar heeft hij zelf ontkent dat hij cheat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17
NeHoX schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:56:
[...]

Ik ben m'n global wel kwijt denk ik. ;(
Ik zei toch dat je een gecarryde global was... Nu blijkt maar weer dat u een hax0r nodig heeft ;w ;w ;w ;w ;w

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
macciez schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:29:
Zou graag nog van R4pt0r horen wat hij er zelf van vindt. Heb geen zin om hier nu alles terug te lezen, maar heeft hij zelf ontkent dat hij cheat hier?
r4pt0r scheef:

Ik heb nog niet gereageerd in het topic, voor de simpele reden dat ik niet thuis was en op me mobiel keek. (en ook geen zin heb)

Als ik die scouts flicks zie en dan nog eens dat die aim zo flickt, val ik zelf van mijn stoel. Het is inderdaad raar, maar als ik die schoten maakten, gingen ze wel waar ik aimde.

Maar volgens mij klopt er iets niet met de GOTV settings. Zie: https://developer.valveso...ce_Multiplayer_Networking
+
https://www.reddit.com/r/.../?st=iuppwzfz&sh=528a4241
+
waarschijnlijk nog andere topics.

De lage tickrate is ook enorm storend vind ik persoonlijk.
BV bij deze:
YouTube: r4ptor op smurf match 2 met x-ray
Ik herinner me echt wel goed genoeg dat ik aimde op z'n kop en niet zo schokkerig. Ook bij de tweede kill mis ik iets dat er in de game wel was. Ikzelf heb bij deze en ook andere kills het gevoel dat er frames of ticks te kort zijn.

Ik ben aan het kruis genageld en geraak er niet meer af.
Jammer.
Ik cheat niet.

Er wordt gezegd 43 kills op global. Was geen full global team (wij waren Supreme, supreme, LEM, LEM, global).

Ik speelde onlangs met een full global team. Ik werd geonetapt soms dat het pijn deed.

Ik verdedig mij, maar het heeft geen nut meer.
hahahaha

@scrtz: LF 5v5 PCW be HIGHS, we are MiX, got serv, PB = ON, NO GERMANS

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Arme ventje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
@hmr
Ik had die verklaring ook nog in notepad staan, maar jij post hem al! Nice _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Speelt iemand hier trouwens ESEA die iets serieuzer wil spelen? Ik wil naar A+, maar das lastig met randoms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markdm
macciez schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:45:
Wel mooi dat een verdacht op Tweakers gelijk staat aan een inkomende VAC of OW ban :).

Nu alleen nog failsnail en rob
Dus wanneer begint de witchhunt? :P
Het zou wel leuk zijn als ik een VAC krijg, dat verliest brogala zoveel wins dat hij lekker terug gaat naar gold nova, waar hij thuis hoort /s .

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 18-11-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
markdm schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:58:
[...]

Dus wanneer begint de witchhunt? :P
Het zou wel leuk zijn als ik een VAC krijg, dat verliest brogala zoveel wins dat hij lekker terug gaat naar gold nova, waar hij thuis hoort /s .
NEVER Vac, and you know!

YouTube: THE NON-PRIME EXPERIENCE

Zie einde filmpje.. ging dood aan het einde haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
hmr schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:04:
[...]

NEVER Vac, and you know!

Haal ff de timestamp eruit, als je hem helemaal kijkt is ie zoveel grappiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
hmr schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:04:
[...]

NEVER Vac, and you know!

Nou ik weet iig dat hmr niet kort is voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz
  • Laatst online: 18-09 17:41
hmr schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:32:
[...]

Ik zei toch dat je een gecarryde global was... Nu blijkt maar weer dat u een hax0r nodig heeft ;w ;w ;w ;w ;w
Hahahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Eerst even afwachten jongens. Misschien valt het mee. ik ben op eigen houtje Supreme geworden. Global moet dus ook haalbaar zijn.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Terranova schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:41:
[...]

Nou ik weet iig dat hmr niet kort is voor humor...
Niet zo hé Terra!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Sinds de hele witch hunt hier ook niet meer met raptor gespeeld maar eergisteren(?) hem nog eens een kans gegeven. Hij had de hele game door een 80-90% HS percentage. De enemy riep na 3-4 rondes al dat raptor aan het hacken was. :D Op halftime had hij 20+ kills, in de 2de helft had hij het iets rustiger aangedaan en uiteindelijk ergens gestrand op de midden 30 kills. 8)7

Het was gewoon overduidelijk dat er iets niet juist was. In het vervolg toch iets meer uitgeven aan cheats als je dan toch wilt cheaten. Dan wordt je niet zo snel gepakt. >:) En dan door VAC nog wel :F

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
pineapple23 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:56:
Ik zag vandaag dat hij zijn profiel op private had staan, maar nu staat ie op vacban!

Het gaat om de welbekende topicstarter genaamd r4ptor!
http://steamcommunity.com/id/raptorbelgium/

SteamID:
STEAM_0:0:121032605

[afbeelding]
Volgende keer dus toch maar paar tientjes extra uitgeven :+ :+, was wachten wel waard dus. Gelukkig nooit meegespeeld, maar filmpjes die gepost werden eerder was voor mij genoeg info.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Wat toch het leukste blijft is dat ik Bakker vroeg wie het was, en ik niet de enige was die het in een keer goed had geraden. Voor alle filmpjes nog. Nogmaals, van absoluut ruk naar 40bomb global is niet normaal. Dat kan niemand. Of je hebt talent en word rap global, of je doet er wat langer over, prima, maar dit doet niemand legit.

edit: En r3pt0r als je dit leest, het is niet zo erg als je niet zo goed bent. Dat zijn maar 3 mensen hier ofzo, mij niet included. Maar houd je dan lekker aan je rank en blijf gezellig spelen. Of stop als je het niet leuk vind, maar wat heb je nou bereikt hiermee?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:42:
Wat toch het leukste blijft is dat ik Bakker vroeg wie het was, en ik niet de enige was die het in een keer goed had geraden. Voor alle filmpjes nog. Nogmaals, van absoluut ruk naar 40bomb global is niet normaal. Dat kan niemand. Of je hebt talent en word rap global, of je doet er wat langer over, prima, maar dit doet niemand legit.

edit: En r3pt0r als je dit leest, het is niet zo erg als je niet zo goed bent. Dat zijn maar 3 mensen hier ofzo, mij niet included. Maar houd je dan lekker aan je rank en blijf gezellig spelen. Of stop als je het niet leuk vind, maar wat heb je nou bereikt hiermee?
Goed punt. Overigens zat er ook wel een vrij overduidelijk punt in de filmpjes waarna het alleen nog maar wachten was op de uiteindelijke ban. Valt ook verder door niemand te verdedigen die actie.

Doelend op dit filmpje:

En dan op dit moment:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x6rFoY6n5lA?t=246]

Zet de snelheid op 0.25 en mede dankzij het overdreven heen en weer swingen van R4PT0R verraad hij hier toch overduidelijk dat er voor hem simpelweg geen muurtje staat of uberhaupt een zijmuur. Begrijpelijk dat hij Infernew zo geweldig vindt/vond.

Anyway, genoeg over dit onderwerp denk ik. Tijd voor een lang verdiende VACaction, terwijl de rest nog wel vrolijk kan doorspelen.

Edit: hmm apart, hij neemt de timestamp niet fatsoenlijk mee zoals het lijkt. (4:02 begint het)

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 18-11-2016 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:42:
Helemaal mee eens ja, ik ben zelf ook verreweg van de beste maar ik vind dat niet erg. Brogala carried mij 9 van de 10 games en is al lang Global terwijl ik op Supreme blijf hangen. Alleen het spel blijft leuk en het is geen reden om te cheaten, dan ben ik maar wat slechter en sta ik maar onderaan het scorebord. Zelf denk ik ook dat cheaten het er voor jezelf alleen maar minder leuk op maakt, je hebt het gevoel van voldoening niet meer bij een win omdat je weet dat het niet door jezelf komt. Het spel is ervoor om plezier te hebben en rank heeft hier niks mee te maken. Helaas dat sommige mensen niet zo ver kijken en het maar oplossen door vals te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02
Damien schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:23:
En dat voor wat internet-fame.

Heb hem uit de OP gehaald als mod, maar goed voor een nieuw topic moet Cerenas maar aangeven of hij wil dat ik hem start of dat hij dat liever voor zichzelf houd.
Thanks, denk ook niet dat hij hier nog terugkomt nu hij een VAC ban heeft, dat valt niet te verdedigen natuurlijk.

Denk niet dat er een nieuw topic nodig is puur om het feit dat er veel spam nu is over r4ptor, daar oordeelt een moderator maar over, mocht het zo zijn vind ik het prima dat je het overneemt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
Damien schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:03:
[...]

Goed punt. Overigens zat er ook wel een vrij overduidelijk punt in de filmpjes waarna het alleen nog maar wachten was op de uiteindelijke ban. Valt ook verder door niemand te verdedigen die actie.

Doelend op dit filmpje:
[video]

En dan op dit moment:
[video]

Zet de snelheid op 0.25 en mede dankzij het overdreven heen en weer swingen van R4PT0R verraad hij hier toch overduidelijk dat er voor hem simpelweg geen muurtje staat of uberhaupt een zijmuur. Begrijpelijk dat hij Infernew zo geweldig vindt/vond.

Anyway, genoeg over dit onderwerp denk ik. Tijd voor een lang verdiende VACaction, terwijl de rest nog wel vrolijk kan doorspelen.

Edit: hmm apart, hij neemt de timestamp niet fatsoenlijk mee zoals het lijkt. (4:02 begint het)
Ik vond die filmpjes die allemaal over raptor gepost waren nieteens zo heel gek ofzo zoals ik toen al duidelijk maakte. Maar ik ken hem ook verder niet van toen en nu dus jullie konden dit beter inschatten, ik alleen puur op de media die ik te zien kreeg. Toch geinig dat ik ongelijk had, zal wel teveel gewend zijn haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Louw Post schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:16:
[...]

Thanks, denk ook niet dat hij hier nog terugkomt nu hij een VAC ban heeft, dat valt niet te verdedigen natuurlijk.

Denk niet dat er een nieuw topic nodig is puur om het feit dat er veel spam nu is over r4ptor, daar oordeelt een moderator maar over, mocht het zo zijn vind ik het prima dat je het overneemt. :)
Lijkt mij ook niet nodig. Dit is gebeurd en gelukkig is nu duidelijk wat de situatie was.
Zolang iedereen netjes blijft en weer overgaat tot de orde van de dag kan deze gewoon openblijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 18-11-2016 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:29:
[...]

Ik vond die filmpjes die allemaal over raptor gepost waren nieteens zo heel gek ofzo zoals ik toen al duidelijk maakte. Maar ik ken hem ook verder niet van toen en nu dus jullie konden dit beter inschatten, ik alleen puur op de media die ik te zien kreeg. Toch geinig dat ik ongelijk had, zal wel teveel gewend zijn haha.
Ja jij gaat er vanuit dat mensen het spel kunnen spelen, maar als je idd. wist wie raptor was wist je ook dat hij dat dus niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
macciez schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:41:
Speelt iemand hier trouwens ESEA die iets serieuzer wil spelen? Ik wil naar A+, maar das lastig met randoms.
Misschien dat ik het wel weer eens wil gaan proberen. Laatste keer dat ik ESEA had speelde ik best weinig, volgens mij bleef ik daardoor op C rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Wat een goede zondag :) Opgestaan en dan dit lezen!
Nu heb ik wel nog een aantal vragen.
1. Is het zo dat als iemand die tegen/met jou gespeeld heeft in MM en een VAC ban krijgt dan jouw rankt beïnvloed? De laatste weken heb ik ook een aantal keer een cheater gehad in het andere team, dan wil dit zeggen dat als ze een vac ban krijgen ik kan stijgen in rank?

2. Ik lees dat er sommige zeggen "rip skins". Als je een skin had gekocht van Raptor (ik gelukkig niet), dan ben je die kwijt?

Voor de rest hoop ik dat er hier nog niet cheatende Belgen zitten, anders ben ik de enige :)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op zondag 20 november 2016 @ 11:59:
Wat een goede zondag :) Opgestaan en dan dit lezen!
Nu heb ik wel nog een aantal vragen.
1. Is het zo dat als iemand die tegen/met jou gespeeld heeft in MM en een VAC ban krijgt dan jouw rankt beïnvloed? De laatste weken heb ik ook een aantal keer een cheater gehad in het andere team, dan wil dit zeggen dat als ze een vac ban krijgen ik kan stijgen in rank?

2. Ik lees dat er sommige zeggen "rip skins". Als je een skin had gekocht van Raptor (ik gelukkig niet), dan ben je die kwijt?

Voor de rest hoop ik dat er hier nog niet cheatende Belgen zitten, anders ben ik de enige :)
Ja, je krijgt wat elo punten terug, verwacht niet dat je spontaan global word na een vacwave.
Rip skins betekend dat als je account gevacced is, je ook een tradeban krijgt. Alle skins die nog op het account staan zitten dus (voor altijd!) Vast. Hierdoor zijn over de jaren best wat bijzondere skins verloren gegaan. Maar r4ptor wist blijkbaar wat ie aan het doen was, want ik las dat ie zn skins heeft overgezet of verkocht. En nee, die skins dragen niks met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
k1NG schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:57:
[...]

Misschien dat ik het wel weer eens wil gaan proberen. Laatste keer dat ik ESEA had speelde ik best weinig, volgens mij bleef ik daardoor op C rondhangen.
Esea is best duur en qua EU niet superdruk, moet ook zeggen dat het niveau qua a t/m c redelijk gelijk is, ik zou dan toch voor faceit kiezen wat ook een stuk goedkoper is en ook wel de betere en meerdere spelers heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Scrtz schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:51:
[...]

Esea is best duur en qua EU niet superdruk, moet ook zeggen dat het niveau qua a t/m c redelijk gelijk is, ik zou dan toch voor faceit kiezen wat ook een stuk goedkoper is en ook wel de betere en meerdere spelers heeft
En toch speel ik liever ESEA dan Faceit, puur omdat het ranking systeem compleet ruk was na die resets elke maand. Zal wel even aankijken wat ik doe.. Sowieso ff m'n account weer ranken naar Global..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Zopas heb ik voor het eerst ESEA gekocht.
Eerste game was alleszins fun.
Iedereen vriendelijk, geen gezaag én ik heb bijgeleerd!

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Scrtz schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:51:
[...]

Als je in de A ranks komt, kom je ook meer en meer tegen echt goede lui en meestal alleen maar anderen uit de A ranks, met soms een S rank. Van wat ik heb gezien zijn de lui uit rank A echt een heel stuk beter dan C rank. B zit er logischerwijze tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:25:
[...]

Als je in de A ranks komt, kom je ook meer en meer tegen echt goede lui en meestal alleen maar anderen uit de A ranks, met soms een S rank. Van wat ik heb gezien zijn de lui uit rank A echt een heel stuk beter dan C rank. B zit er logischerwijze tussenin.
Maar voor rank A moet je wel echt heel goed zijn of goede teammates krijgen. Ik heb bij ESEA wel leuke matches gehad maar meestal kwam ik met 2 pug gods die super toxic waren en dan nog iemand van wie de main role 'lurken' was aka wachten tot alle teammates dood zijn en dan iets pushen.

edit: die pug gods hadden meestal ook negatief karma of 10 karma in 200 games, zal fijn zijn als ESEA iets nuttigs met dat karma gaat doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 20-11-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe desktop, eentje waar ik weer spelletjes op kan doen O-). Het laatst dat ik een shooter speelde was euhmmm heeeeel lang geleden, Soldier of Fortune (I en II) en Counter Strike 1.6. Gelukkig merk ik dat ik het nog niet helemaal ben verleerd :Y)

Echter bij die competitie wedstrijden merk ik wel dat ik het steeds vervelender vind dat mensen niet altijd samenwerken of geen headset hebben bijvoorbeeld waardoor het communiceren veel lastiger is of dat je in een team zit waar mensen er gewoon soms niks van bakken ook al hebben ze level x. Ik ben overigens nu na 20 competitie wedstrijdjes Gold Nova III. Waar kun je het beste opzoek gaan mensen waarmee je enigzins vast kan spelen? Hier bijvoorbeeld :-)? En zijn vast ook nog andere websites? Ik hou mij aanbevolen voor tips & tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
macciez schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:25:
[...]

Nah viel wel mee, vorig jaar voor het laatst eens esea geprobeerd en toen was rank A niet veel anders dan b en c. Wellicht is het nu veranderd ga het toch eens proberen aangezien we na 500+ potjes in faceit gemiddeld +15 elo krijgen voor een win en -25 per loss, vaker gewoon -30-36 elo dan heb je dus mooi 2 wins weer voor niks gepakt.. ook een krom systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Chip. schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:01:
Waar kun je het beste opzoek gaan mensen waarmee je enigzins vast kan spelen? Hier bijvoorbeeld :-)? En zijn vast ook nog andere websites? Ik hou mij aanbevolen voor tips & tricks!
Lees even de begin post.... :(
Ik zoek mensen om mee samen te spelen, waar kan ik die vinden?
Dit kan op de NeHoX TeamSpeak: http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/

[ Voor 40% gewijzigd door SmokingSig op 21-11-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat zelfs in dat Let op: ding voordat je post. Bewijst maar weer dat lezen moeilijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Zo dit spel ook eens onder het stof vandaan gehaald en wat uurtjes erin steken. Bijna rank 3!
Is het nodig om een headset te hebben? Want mij port op de computer is kapot namelijk... Ik speel nu alleen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:06:
Het staat zelfs in dat Let op: ding voordat je post. Bewijst maar weer dat lezen moeilijk is.
De let op melding is te uitgebreid waardoor mensen hem sowieso niet lezen. Maarja dat is de taak van Tweakers. Ik zou voor zo'n veld een max aantal tekens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:30

cptbuttlick

Team green

DaanDH schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:09:
Zo dit spel ook eens onder het stof vandaan gehaald en wat uurtjes erin steken. Bijna rank 3!
Is het nodig om een headset te hebben? Want mij port op de computer is kapot namelijk... Ik speel nu alleen.
Spel is toch wel ontiegelijk leuk hoor :)
Heb me er ook nooit in verdiept maar ik vermaak me er meer mee dan alle nieuwe games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
cptbuttlick schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:12:
[...]

Spel is toch wel ontiegelijk leuk hoor :)
Heb me er ook nooit in verdiept maar ik vermaak me er meer mee dan alle nieuwe games
Dat heb ik gister ook ondervonden inderdaad!
Nu echt bijna rank 3, ging toch iets langzamer dan ik had gedacht. Maar beleef veel plezier in het spel.
Gister ook veel bezig geweest met de settings goed zetten in het console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Met welke sens spelen jullie?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Ik heb 'm nu ingame op 2,2 staan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
pineapple23 schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:58:
[...]

De let op melding is te uitgebreid waardoor mensen hem sowieso niet lezen. Maarja dat is de taak van Tweakers. Ik zou voor zo'n veld een max aantal tekens instellen.
Ben ik het zeker mee eens, gewoon teveel tekst.
DaanDH schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:09:
Ik zou het toch zeker aanraden als je serieuzer wilt gaan spelen. Als je gewoon voor de fun een aantal uren per week wilt spelen dan kan t prima zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
ajaxalex schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:03:
[...]

Ben ik het zeker mee eens, gewoon teveel tekst.

[...]

Ik zou het toch zeker aanraden als je serieuzer wilt gaan spelen. Als je gewoon voor de fun een aantal uren per week wilt spelen dan kan t prima zonder.
Zou het heel graag wat serieuzer willen gaan spelen, maar heb daar echt, helaas, te weinig tijd voor. Kan hooguit iedere avond 2 uurtjes max. Soms wel eens een dagje in het weekend, maar vaak niet.
Heb wel al gemerkt en gezien op YouTube filmpjes, dat je echt serieus wat uren erin moet steken voordat je mee kan doen met de profs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
DaanDH schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:16:
[...]

Zou het heel graag wat serieuzer willen gaan spelen, maar heb daar echt, helaas, te weinig tijd voor. Kan hooguit iedere avond 2 uurtjes max. Soms wel eens een dagje in het weekend, maar vaak niet.
Heb wel al gemerkt en gezien op YouTube filmpjes, dat je echt serieus wat uren erin moet steken voordat je mee kan doen met de profs.
Nou ik speel hooguit 2/3 avondjes. En ik speel ook mee met de profs. ( ben zelf veel slechter dan dat O-) )
Maar ik zou dan wel een headset aanraden, wat is je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
ajaxalex schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:35:
[...]

Nou ik speel hooguit 2/3 avondjes. En ik speel ook mee met de profs. ( ben zelf veel slechter dan dat O-) )
Maar ik zou dan wel een headset aanraden, wat is je budget.
Als ik het goed begrijp moet je competitive matches spelen om je omhoog te werken toch?

Qua budget, heb daar nog niet over na gedacht eerlijk gezegd. Mijn input en output van de pc zijn kapot, dus moet sowieso een headset met USB hebben. Maar om te beginnen voor een eurtootje of 20? Weet niet hoe lang ik dit blijf doen natuurlijk en verder game ik niet gek veel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Vergeten shadowplay aan te zetten dus moest het van de demo afhalen, altijd een fijn gevoel als je zo connect ;)
[YouTube: https://youtu.be/wcIuPrPvJjc]

[ Voor 12% gewijzigd door dannbla op 22-11-2016 13:25 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• therobber
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:24:
Vergeten shadowplay aan te zetten dus moest het van de demo afhalen, altijd een fijn gevoel als je zo connect ;)
[video]
je had die mooie flash clutch van gisteren ff moeten uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:01

PnD

like in Pinda ^_^

Speel al een tijdje CS:GO inmiddels, leuk :)
Zijn er nog mensen uit CS 1.1 tijdperk hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is er nog iets wat ik kan doen om de mouselag weg te krijgen ? Ik merk dat er een duidelijke vertraging in zit die ik bij andere spellen niet heb.

Mouse Acceleration staat uit.
RAW Input staat aan.
V-Sync aan of uit maakt geen verschil.

Vroeger veel CS 1.6 gespeelt en CS:S. Dan voelt deze engine toch wel erg slecht aan. Voelt aan als een slechte consoleport, niet als een snelle game voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:03:
Is er nog iets wat ik kan doen om de mouselag weg te krijgen ? Ik merk dat er een duidelijke vertraging in zit die ik bij andere spellen niet heb.

RAW Input staat aan.

Vroeger veel CS 1.6 gespeelt en CS:S. Dan voelt deze engine toch wel erg slecht aan. Voelt aan als een slechte consoleport, niet als een snelle game voor de PC.
Dat ligt dan echt aan jou of jou muis want dat heeft niks met CSGO zelf te maken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Scrtz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:07:
[...]

Dat ligt dan echt aan jou of jou muis want dat heeft niks met CSGO zelf te maken iig.
Bij ieder ander spel heb ik geen enkel probleem maar alleen bij CSGO dus ligt het aan mijn muis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
PnD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:03:
1.6 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
PnD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:03:
beta 1 hier (dus niet 1.0, maar 0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:08:
[...]

Bij ieder ander spel heb ik geen enkel probleem maar alleen bij CSGO dus ligt het aan mijn muis ?
Dan heb je ergens een instelling fout staan of is je pc buggy met cs go. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over 'console port' en 'trage game'. Zit in je hoofd volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
macciez schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:12:
[...]

Hoe oud ben jij dan als ik mag vragen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
32 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

macciez schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:12:
[...]

Dat is pas lang :D

Zou lachen zijn hier nog eens een oude clanmate tegen te komen :)
Kan zelf alleen geen clannaam of lanparty naam meer herinneren en clanbase is offline :'(

edit: Je had in die tijd al meerdere spelers met de nick pinda/pnd weet ik nog wel.
edit2: Oja, Noobs in Action =NiA= was mijn 2on2 clan gesponsored door club3d

[ Voor 19% gewijzigd door PnD op 22-11-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
PnD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:20:
[...]

Kan zelf alleen geen clannaam of lanparty naam meer herinneren en clanbase is offline :'(

edit: Je had in die tijd al meerdere spelers met de nick pinda/pnd weet ik nog wel.
Ik zat in 1.6 in een team genaamd 'dedicated' hier zat ook een Pinda in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SmokingSig schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:12:
[...]

Dan heb je ergens een instelling fout staan of is je pc buggy met cs go. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over 'console port' en 'trage game'. Zit in je hoofd volgens mij :)
Dat er ergens iets niet goed staat is denk ik ook wat er aan de hand is. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar tot nu toe geen oplossing. Verder geeft zoeken op Google naar CSGO Mouselag meer dan 200.000 hits, dus ik ben zeker niet de enige.

Andere games reageren gewoon veel directer dan dit spel. Er zit een kleine vertraging in het bewegen van de muis en wat op het scherm gebeurt. Met alle andere CS versies heb ik hier geen last van en deze spelen een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
zat vroeger in |SSD| al kan dat ook cs source geweest zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:03:

RAW Input staat aan.

als je een nvidia kaart heb je pre rendered frams op 1 zetten dan is het weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
[...]

Speelde vanaf beta 3 en zat in Shoarma clan en daarna 100pps.
Lan party van die tijd drome 9. Dat waren nog eens tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
[...]

Jullie waren vervelend goed... Heb nog ook tegen jullie gespeeld met =P!C= , Partners in Crime :D haha

Zat jij in 100 procent puur Sap Rob?!

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 22-11-2016 14:35 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:26:
[...]

Dat er ergens iets niet goed staat is denk ik ook wat er aan de hand is. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar tot nu toe geen oplossing. Verder geeft zoeken op Google naar CSGO Mouselag meer dan 200.000 hits, dus ik ben zeker niet de enige.

Andere games reageren gewoon veel directer dan dit spel. Er zit een kleine vertraging in het bewegen van de muis en wat op het scherm gebeurt. Met alle andere CS versies heb ik hier geen last van en deze spelen een stuk fijner.
Ik herken dit, maar weet niet meer wat ik daaraan heb gedaan. Het kan zijn dat dit samenhing met die Xbox DVR zooi die je uit moet zetten. Als het goed is heb ik Rob verteld wat ik toen heb gedaan, hij weet dat vast nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
therobber schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:31:
[...]

als je een nvidia kaart heb je pre rendered frams op 1 zetten dan is het weg
Ik heb inderdaad Nvidia kaarten. Waar zit die instelling precies ?
therobber schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:33:
[...]
Lan party van die tijd drome 9. Dat waren nog eens tijden.
Toch jammer dat toen het internet snel werd de grote lans voorbij waren. Drome 9 was ik ook bij en die grote lans waren toch altijd het leukst.
macciez schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:34:
[...]

Ik herken dit, maar weet niet meer wat ik daaraan heb gedaan. Het kan zijn dat dit samenhing met die Xbox DVR zooi die je uit moet zetten. Als het goed is heb ik Rob verteld wat ik toen heb gedaan, hij weet dat vast nog :).
Dat van de XBOX heb ik al uitgezet, maar maakte helaas geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

hmr schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:34:
[...]

Jullie waren vervelend goed... Heb nog ook tegen jullie gespeeld met =P!C= , Partners in Crime :D haha

Haha hoe cool :D Mijn maat (Pan) was vooral goed en we hadden vervelende tactics, vooral op aztec >:)
e1ndbaas schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:25:
[...]

Ik zat in 1.6 in een team genaamd 'dedicated' hier zat ook een Pinda in.
That's me :D Ik kan me alleen een MuH en Vido herinneren ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
hmr schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:34:
[...]

100pps heb ik nog mee gespeeld als fun clan naast illusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
PnD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:42:
[...]

Haha hoe cool :D Mijn maat (Pan) was vooral goed en we hadden vervelende tactics, vooral op aztec >:)

[...]

That's me :D Ik kan me alleen een MuH en Vido herinneren ofzo
Pinda, Vidoc, JoepsoN, Cobra2k, muh, t1mp, nush en nog een paar maar het is lang geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

e1ndbaas schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:45:
[...]

Pinda, Vidoc, JoepsoN, Cobra2k, muh, t1mp, nush en nog een paar maar het is lang geleden :P
Oja, zeker wel. Met de meeste nog op LAN gespeeld en wel eens wat gewonnen. Wie ben jij dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
PnD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:47:
[...]

Oja, zeker wel. Met de meeste nog op LAN gespeeld en wel eens wat gewonnen. Wie ben jij dan?
nush / dann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

macciez schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:45:
[...]

100pps heb ik nog mee gespeeld als fun clan naast illusion
Illusion met MasterMe speelde je toen zeker (broer van Pan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
PnD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:51:
[...]

Illusion met MasterMe speelde je toen zeker (broer van Pan)
Klopt. En 100pps weet ik niet meer precies hoe dat zat, maar dat ging geloof ik via PimpsUnited waar ik ook mee heb gespeeld. Heel toevallig niet zo lang geleden pu^Executor random tegengekomen op ESEA ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:38:
[...]

Ik heb inderdaad Nvidia kaarten. Waar zit die instelling precies ?

Toch jammer dat toen het internet snel werd de grote lans voorbij waren. Drome 9 was ik ook bij en die grote lans waren toch altijd het leukst.
zit in de 3d settings.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VDxlXSs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Kwam met wat googlen nog deze tegen: http://s005.gamelux.nl/to...Oprichting-clan-dedicated
Die cobra2k nam het altijd wat te serieus weet ik nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:30

cptbuttlick

Team green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gevonden, ingestelt en opgelost. Thanks :) Nu is het teminste goed speelbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:06:
[...]

Gevonden, ingestelt en opgelost. Thanks :) Nu is het teminste goed speelbaar :P
yw
heb me er ook scheel naar zitten zoeken destijds :D.
Had nieuwe muismat dus dacht daar zal het wel aan liggen, weer andere gekocht. probleem bleef nog.
Andere muis geprobeerd, probleem bleef nog. Uiteindelijk op steam forum de oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
therobber schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:11:
[...]

yw
heb me er ook scheel naar zitten zoeken destijds :D.
Had nieuwe muismat dus dacht daar zal het wel aan liggen, weer andere gekocht. probleem bleef nog.
Andere muis geprobeerd, probleem bleef nog. Uiteindelijk op steam forum de oplossing gevonden.
In Windows en ieder ander spel is die lag er niet. Dus het moet wel aan CSGO liggen. Of in dit geval aan een setting in Nvidia Control Panel die CSGO beinvloed. Wel blij dat het opgelost is. Als een online spel niet lekker aanvoelt is het voor mij niet speelbaar. Als je constant aan het vechten bent met je muis heeft het geen zin. De muis moet automatisch doen wat jij wil en er tegen moeten vechten werkt niet. Zelfs in een singleplayer game is dit niet goed speelbaar, laat staan in een onlinegame waar je enorm snel moet zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 22-11-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
PnD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:58:
[...]
Kwam met wat googlen nog deze tegen: http://s005.gamelux.nl/to...Oprichting-clan-dedicated
Die cobra2k nam het altijd wat te serieus weet ik nog 8)
haha die man ging altijd wel hard ja :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Gister weer een paar potjes gespeeld en man wat een verschil na die VACwave. Eagle/LEM stelt helemaal niet zoveel meer voor nu.. Heerlijke clean-up.. :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:26:
Gister weer een paar potjes gespeeld en man wat een verschil na die VACwave. Eagle/LEM stelt helemaal niet zoveel meer voor nu.. Heerlijke clean-up.. :>
Ja ik speel nu af en toe wat potjes weer en 't valt me idd. reuze mee. Meeste games eindigen op 16 0-4 voor ons, samen met een lem en een hard gebooste le.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

hmr schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:26:
Yup, gister wee terug naar Global gegaan, altijd fijn gevoel :+

Eigenlijk maar twee potjes met redelijke tegenstand gehad, de rest ging wel lekker. Heb weinig gespeeld afgelopen weken, maar i.c.m. m'n nieuwe muismat was het toch wel aardig raak elke keer _/-\o_

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:50:
[...]

Ja ik speel nu af en toe wat potjes weer en 't valt me idd. reuze mee. Meeste games eindigen op 16 0-4 voor ons, samen met een lem en een hard gebooste le.
Met wie speel je tegenwoordig sinds je ons abandoned hebt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:59:
[...]

Met wie speel je tegenwoordig sinds je ons abandoned hebt?
Scandinaviers en mensen uit uk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
MAJOR Counter-Strike: Global Offensive update for 11/28/16 (11/29/16 UTC, 1.35.5.8)
CSGO

◾ Introducing the Glove Case, featuring 17 community-designed weapon finishes. Unlike previous cases, the possible Special Items in the Glove Case are 24 all-new gloves. For more details click here.
◾ Introducing the Radicals Music Box, featuring 7 new StatTrak™ music kits from “Radicals” artists.

Steam Group Lobbies

◾ Players can now join lobbies created by members of their Steam Groups. For details, visit the Steam Group Lobby FAQ
◾ Added the Steam Groups tab in the Friend Lister on the Main Menu.
◾ By default, if you click Play With Friends and are displaying the Tag of one of your Steam Groups, your lobby will be broadcast to (and joinable by) members of that Steam Group. You can adjust your default lobby settings in the Game Settings menu.
◾ Looking for players from your region or who share a common interest? You can search for new Steam Groups to join, view a friends’ groups by visiting their Steam Community Profile, or create a group of your own!

MISC

◾ Fixed an interaction between defuse kits and water that would sometimes cause a defuse kit to be unable to be picked up.
◾ Fixed miscellaneous vulnerabilities (thanks GeekPwn).
◾ Players who get kicked from a lobby cannot rejoin for three minutes.
◾ Fixed a bug where some potted plants were playing incorrect collision sounds.
◾ Fixed a bug where some UI sounds would incorrectly spatialize immediately after player death.

MAPS

Dust II

◾ Removed barrels outside of doors leading into B site
◾ Blocked visibility through some props around A site
◾ Fixed some spots where C4 could get stuck
◾ Fixed some minor graphical bugs

Train

◾ Fixed ladders on train cars so they no longer move the player view when attaching
◾ Added more accurate collision for various models
◾ Blocked visibility under some trains from far angles
◾ Blocked grenades entering small crawlspace near popdog ladder
◾ Raised pipes in tunnels near Ivy
◾ Fixed a spot in T spawn where weapons could not be retrieved
◾ Fixed some spots where C4 could get stuck
◾ Removed that bump in T stairs. You know the one.
◾ Fixed some surfaces playing the wrong footstep sounds
◾ Some graphical tweaks

Shorttrain

◾ Updated with new content and lighting

Shortdust

◾ Updated navigation mesh
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/glove_collection/new_gloves_2016.jpg?v=4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
Damien schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:24:
MAJOR Counter-Strike: Global Offensive update for 11/28/16 (11/29/16 UTC, 1.35.5.8)

[...]

[afbeelding]
Mooi roze plaatje :P Ik zou ipv https de http versie gebruiken, die doet het wel.

Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/glove_collection/new_gloves_2016.jpg?v=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zitten ook wel paar leuke wapenskins bij in de case, de ssg en m4a1-s zien er wel vet uit. :) Nu nog 128 tickrate servers valve, plx.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Vond die handschoenen al vet met die pro matches, met hun eigen logo e.d. Voor het normale spel hecht ik er nul waarde aan, maar heb hetzelfde met andere skins.

Wel slim dat Valve weer eens iets anders doet :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MisterChaoSs schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:47:
Vond die handschoenen al vet met die pro matches, met hun eigen logo e.d. Voor het normale spel hecht ik er nul waarde aan, maar heb hetzelfde met andere skins.

Wel slim dat Valve weer eens iets anders doet :+
het zou op zich wel leuk zijn als je als een team zijnde dat op je gloves kan laten zien maar goed dat gaat natuurlijk net zo veel 'leuke' logo's opleveren als met de custom logo's in bf4... gezien het niveau wat tieners hebben qua wat 'grappig' is. :>
Dat zou je kunnen ondervangen door het eerst te laten checken door valve maar daar zitten ze vast ook niet op te wachten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Die teamhandschoenen vind ik er wel leuk uitzien tijdens toernooien, maar deze zien er - imo - ingame niet goed uit. Het is ook jammer dat ze super zeldzaam gaan zijn en daardoor mega duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 12:59
macciez schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:56:
Die teamhandschoenen vind ik er wel leuk uitzien tijdens toernooien, maar deze zien er - imo - ingame niet goed uit. Het is ook jammer dat ze super zeldzaam gaan zijn en daardoor mega duur.
is het ook en eigenlijk was het eerst gratis om te doen in bijvoorbeeld source netzoals de sprays CSGO word wel meer een geld koe voor Valve dan dat ze het echt proberen te fixen

all tho ze hebben de ladders gefixt op train dus d:)b seems good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Terranova schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:30:
[...]

Mooi roze plaatje :P Ik zou ipv https de http versie gebruiken, die doet het wel.

[afbeelding]
Beide werken bij mij, dus zal het geen probleem zijn die bij iedereen voorkomt.

Pagina: 1 ... 42 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.