Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

SouLLeSSportal schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:48:
[...]

keybind op zijn wasd toetsen of macro ervoor ofzo gekoppeld aan changename command. heel irritant idd. Maar ook zonder vaste naam kan je toch wel zien wie het was en dan gewoon die persoon reporten?
Beetje handig mens probeert volgende keer via console - > status de ID te zien die constant andere naam heeft. Pik je hem snel genoeg eruit, en dan callvote kick <id>. Simpel.

De enige ekte...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Feel good momentje op de_train, global skills :D

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Een aantal van mijn vrienden passen op regelmatige basis hun settings aan om zo gewenning tegen te gaan en beter te spelen.
Zo zeggen ze me dat het aanpassen van de crosshair, spelen op black bars en dan weer niet, wisselen van muis er voor zorgen dat je beter speelt.
Zijn er onder jullie dit ook doen of is dit quatch?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Nutellaah schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:45:
Een aantal van mijn vrienden passen op regelmatige basis hun settings aan om zo gewenning tegen te gaan en beter te spelen.
Zo zeggen ze me dat het aanpassen van de crosshair, spelen op black bars en dan weer niet, wisselen van muis er voor zorgen dat je beter speelt.
Dit is in mijn ogen persoonlijk. Ik kreeg dat advies af en toe ook. Maar ik vind het persoonlijk fijner om gewoon lekker met mijn eigen instellingen te blijven spelen.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Nee natuurlijk niet, gewenning is juist goed en zorgt er voor dat je beter gaat spelen. De instellingen die jij fijn vind zijn persoonlijk en hoeven niet gelijk te zijn aan anderen.

In voorgaande CS versies waren er nog vaker bepaalde resoluties en instellingen die je echt voordeel gaven, maar in CSGO is dit eigelijk niet ter sprake behalve dan dat low graphic settings je ietsje sneller door smokes en andere smokepuffs laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Scrtz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:14:
[...]

Nee natuurlijk niet, gewenning is juist goed en zorgt er voor dat je beter gaat spelen. De instellingen die jij fijn vind zijn persoonlijk en hoeven niet gelijk te zijn aan anderen.

In voorgaande CS versies waren er nog vaker bepaalde resoluties en instellingen die je echt voordeel gaven, maar in CSGO is dit eigelijk niet ter sprake behalve dan dat low graphic settings je ietsje sneller door smokes en andere smokepuffs laten zien.
Hangt beetje van de persoon af maar in het algemeen klopt dat wel ja, je kan wel andere soorten gameplay en tactics oefenen maar de basis van je settings gelijk houden zorgt dat je daar niet aan hoeft te wennen en dus je muscle memory daarop kan instellen etc. Dat elke keer wisselen lijkt mij persoonlijk ook niet echt handig.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Bij mij werkt dat juist averechts....ik kan niks veranderen zonder dat ik me er aan ga irriteren.
Vind sowieso raar dat als mensen niet goed spelen gelijk gaan denken dat het aan settings ligt (zeker als je al langere tijd dezelfde settings gebruikt...), alsof je elke dag op je best kan zijn. :)

Ik bedoel er zijn spelers die dit spel 12 uur per dag spelen en ook problemen hebben met consistency ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 11-11-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb de laatste tijd elke keer gezeur met matchmaking dat die blijft hangen in confirming match maar nooit de knop komt en dan als je het opnieuw probeert, matchmaking unavailable retrying in gele letters. Heeft dat wat met die server picker te maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:43:
Ik heb de laatste tijd elke keer gezeur met matchmaking dat die blijft hangen in confirming match maar nooit de knop komt en dan als je het opnieuw probeert, matchmaking unavailable retrying in gele letters. Heeft dat wat met die server picker te maken ofzo?
Het is wat buggy atm voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

Worden jullie ook zo schijtziek van gasten die muziek door hun mic draaien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

cptbuttlick schreef op zondag 13 november 2016 @ 01:17:
Worden jullie ook zo schijtziek van gasten die muziek door hun mic draaien?
Tab ---> Rechtermuisknop op het vervelende mannetje ---> Block communication.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

NeHoX schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:49:
[...]

Tab ---> Rechtermuisknop op het vervelende mannetje ---> Block communication.
Dat wist ik , Wel vervelend als er 3 a 4 tegelijk irritant gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cptbuttlick schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:07:
[...]

Wat speel jij dat er 3/4 mensen muziek draaien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

cptbuttlick schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:07:
[...]

Console openen ---> voice_enable 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:04:
[...]

Wat speel jij dat er 3/4 mensen muziek draaien...
Gister had ik er 3 a 4 die vervelend deden met de meest domme muziek ooit.
Dat was gewoon TDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

NeHoX schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:20:
[...]

Console openen ---> voice_enable 0
Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

cptbuttlick schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:39:
[...]

Gister had ik er 3 a 4 die vervelend deden met de meest domme muziek ooit.
Dat was gewoon TDM
Ja, zet je voice_enable dan op 0 als je geen mm speelt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:06:
[...]

Ja, zet je voice_enable dan op 0 als je geen mm speelt
Done

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je eventueel ook kan doen is voice_scale en dan een getal wat je fijn vind. Dat is los volume voor voice, logischerwijs. Volgens mij kan dat ook op ID (dus per speler) maar dat kost vrij veel tijd en ik weet eigenlijk niet hoe.

ID kun je iig ophalen door status in console te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:08:
[...]

Wat je eventueel ook kan doen is voice_scale en dan een getal wat je fijn vind. Dat is los volume voor voice, logischerwijs. Volgens mij kan dat ook op ID (dus per speler) maar dat kost vrij veel tijd en ik weet eigenlijk niet hoe.

Bedankt ik zet hem wel uit.
Hebben jullie ook in het menu dat je geluid stottert als je klikt?
Spel draait voor de rest goed.
Ik had dit op mijn amd fx en nu op mijn intel i7 6700k
Ik denk dat het probleem in het spel zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cptbuttlick schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:27:
[...]

Bedankt ik zet hem wel uit.
Hebben jullie ook in het menu dat je geluid stottert als je klikt?
Spel draait voor de rest goed.
Ik had dit op mijn amd fx en nu op mijn intel i7 6700k
Ik denk dat het probleem in het spel zit
Dat is normaal ja, als je op esc drukt en dan naar 1 van die tabs gaat stottert hij ook een beetje bij mij. Processor gaat daar weinig aan doen haha, heb ook de 6700K.

Raad je overigens wel aan om niet Valve TDM Te doen maar een community server, daar is 't FFA en loop je niet 20 sec rond op zoek naar een enemy die 8 sec spawn protection heeft.
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:08:
[...]

Per player ID instellen is ook echt niet de moeite waard, ik mute zelf gewoon iedereen met een mic die hun overgrootvader nog in de WO1 gebruikte.

[ Voor 28% gewijzigd door Brogala op 13-11-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

Brogala schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:45:
[...]

Dat is normaal ja, als je op esc drukt en dan naar 1 van die tabs gaat stottert hij ook een beetje bij mij. Processor gaat daar weinig aan doen haha, heb ook de 6700K.

Raad je overigens wel aan om niet Valve TDM Te doen maar een community server, daar is 't FFA en loop je niet 20 sec rond op zoek naar een enemy die 8 sec spawn protection heeft.

[...]

Per player ID instellen is ook echt niet de moeite waard, ik mute zelf gewoon iedereen met een mic die hun overgrootvader nog in de WO1 gebruikte.
Top ligt dus niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik wilde CS:GO graag gaan spelen op de PC. Ik weet dat er een hele grote community voor is, maar voor mij is een ding zeer zeer belangrijk, dat zijn hackers. Zijn er hackers aanwezig in deze game? Je zou zeggen dat zo'n populaire game als deze dat toch wel goed onder controle zou hebben, maar ik wilde het toch voor de zekerheid eventjes navragen.

Bedankt voor jullie moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
N.Uckerman schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:56:
Hallo iedereen,

Ik wilde CS:GO graag gaan spelen op de PC. Ik weet dat er een hele grote community voor is, maar voor mij is een ding zeer zeer belangrijk, dat zijn hackers. Zijn er hackers aanwezig in deze game? Je zou zeggen dat zo'n populaire game als deze dat toch wel goed onder controle zou hebben, maar ik wilde het toch voor de zekerheid eventjes navragen.

Hackers zijn er in elke shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:56:
Hallo iedereen,

In elke game zitten hackers, maar het zijn er zeer weinig als je Prime hebt en op een lage/gemiddelde rank speelt. Op global kom ik nog wel eens 65 uur/private profile accounts tegen die dan een maand later een OW ban of VAC ban hebben, maar ben nog nooit een hacker tegen gekomen als ik met vrienden tegen master guardians speel.

Wat voor een games speel jij dan als je hackers zeer belangrijk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Brogala schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:18:
[...]

In elke game zitten hackers, maar het zijn er zeer weinig als je Prime hebt en op een lage/gemiddelde rank speelt. Op global kom ik nog wel eens 65 uur/private profile accounts tegen die dan een maand later een OW ban of VAC ban hebben, maar ben nog nooit een hacker tegen gekomen als ik met vrienden tegen master guardians speel.

Wat voor een games speel jij dan als je hackers zeer belangrijk vindt?
Ik speel nu al een heletijd rainbow six Siege, deze heeft een tijd juist vol gezeten met hackers en 1 hacker in die game verpest ook echt alles, vandaar ook wss de afgunst. Maar ubisoft heeft bij rainbow six siege een anti-cheat nu al een tijdje en kom er echt NOOIT meer eentje tegen. Verder altijd call of duty gespeeld (cod2 t/m mw 2) en daar eigenlijk ook nooit echt hackers tegengekomen..

Mijn vraag is dus eig, mss zijn er idd wat hackers bij CS:GO, maar hoevaak kom je ze tegen? Bij cod/siege kwam ik mss eentje per maand tegen, als t niet minder is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Tja valt bij csgo ook wel mee. Zoals ik al zei kom je hackers in elke shooter wel tegen, de kunst is gewoon om ze joi plezier niet te laten ontnemen en ze zo min mogelijk aandacht te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Als het goed gaat mag het ook gezegd worden! Gisteren 2 potjes gespeeld.
1ste met een team zonder enige hacker, flamer of trol.
2de spelletje met een bende Spanjaarden, pure fun!
1 x zwaar verloren en 1 x gewonnen, weliswaar zonder enige wrevel. Ideaal :p

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:17
Ik heb redelijk vaak dat als ik mn game start dat in het menu mijn fps op 30 draait en dus heel traag reageert, na een alt-tab is het weer normaal. Is eigenlijk sinds de laatste update. Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
ajaxalex schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:04:
Ik heb redelijk vaak dat als ik mn game start dat in het menu mijn fps op 30 draait en dus heel traag reageert, na een alt-tab is het weer normaal. Is eigenlijk sinds de laatste update. Nog meer mensen last van?
Oh ja, dat heb ik al tijden, is ook niet elke keer zo. Maar na een korte tijd trekt de fps weer aan en dan gaat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 16-09 20:05
Csgo hackers valt echt niet mee hoor. Zijn 50% van de games zitten er wel weer een hacker tussen. Als je posts opzoekt op reddit zijn er zat mensen die daar bewijs van hebben. Dan heb je nog de mensen die cheaten en niet gepakt worden. Tja dan stapelt het zich wel op. Er is zeker een cheating probleem zelfs met Prime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
macciez schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:48:
In het verleden was ik ook erg sceptisch toen 1 iemand met wie ik veel speelde werd uitgemaakt voor cheater hier op Tweakers (beetje dezelfde witch hunt als nu), ik geloofde er niks van. Realiteit is dat deze speler een paar weken erna een OW ban kreeg en sindsdien niet meer is gespot. En die was al heel lang global en had niet ineens een curve van gnm naar ge (of welke rank dan ook).

Ik hoop dat de beste man niet cheat en dat hij gewoon ineens erg goed is geworden, en dan hopelijk spelen we ooit tegen elkaar in een match op ESEA, maar ik ben sceptisch.
Ik heb de topic ook ff doorgelezen. Haha die manhunt was meer dan terecht op paRis. Wat een faggot was dat. Hij speelde zelfs op een Macbook pro en sinds hij gepakt is op een OW ban heb ik niets meer vernomen van die vent.

Gisteren kreeg ik een invite van een maat van me, viel me inderdaad op toen ik de lobby joinde dat Raptor erin zat en Global was. Aantal maanden terug was hij nog master guardian 1 als ik me niet vergis. Nu ik de topic weer voor het eerst in tijden gelezen heb ga ik wel ff de demo van gisteren terug kijken. Zo ver ik me kan herinneren had Raptor gister geen vage acties. Wel stond hij ver boven de rest op het scoreboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
k1NG schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:52:
[...]

Ik heb de topic ook ff doorgelezen. Haha die manhunt was meer dan terecht op paRis. Wat een faggot was dat. Hij speelde zelfs op een Macbook pro en sinds hij gepakt is op een OW ban heb ik niets meer vernomen van die vent.
^^

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1NG schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:52:
[...]

Gisteren kreeg ik een invite van een maat van me, viel me inderdaad op toen ik de lobby joinde dat Raptor erin zat en Global was. Aantal maanden terug was hij nog master guardian 1 als ik me niet vergis. Nu ik de topic weer voor het eerst in tijden gelezen heb ga ik wel ff de demo van gisteren terug kijken. Zo ver ik me kan herinneren had Raptor gister geen vage acties. Wel stond hij ver boven de rest op het scoreboard.
Lekker op tijd ook, volgens mij hebben we al flink op ons donder gehad van de mods en mogen we raptor niet meer plagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1NG
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:15:
[...]

Lekker op tijd ook, volgens mij hebben we al flink op ons donder gehad van de mods en mogen we raptor niet meer plagen.
Ja ik kijk bijna nooit meer in deze topic. Boeit mij dat nou dat de mods een beetje moeilijk hierover doen. Ik zeg toch niets negatiefs over Raptor. Zolang hij geen OW ban heeft of een VAC ban is hij sowieso onschuldig. En als hij écht cheat dan komen die bans toch wel, dat was paRis ook het geval.

Anyways even iets anders, lees dat meerdere mensen het probleem hebben met matchmaking dat de 'Accept' knop niet komt? Super vervelend heb echt al meerdere dingen geprobeerd om het te fixen. Hopelijk komt Valve snel met een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
IAmNice schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:06:
Csgo hackers valt echt niet mee hoor. Zijn 50% van de games zitten er wel weer een hacker tussen. Als je posts opzoekt op reddit zijn er zat mensen die daar bewijs van hebben. Dan heb je nog de mensen die cheaten en niet gepakt worden. Tja dan stapelt het zich wel op. Er is zeker een cheating probleem zelfs met Prime.
Ja ik had al meerdere verhalen gehoord over hackers, zonde. Voor een game als deze zou dat toch eigenlijk niet mogen. Ik ga deze game dan helaas maar niet downloaden, jammer. Was erg opzoek naar een nieuwe uitdaging en dat is CS:GO zeker. Als ik vaker dan een keer per week echter een hacker tegenkom, dan verpest het dit al voor mij.

Vind het wel apart, dat een game als deze geen degelijke anti-cheat software heeft. Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
N.Uckerman schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:01:
[...]

Ja ik had al meerdere verhalen gehoord over hackers, zonde. Voor een game als deze zou dat toch eigenlijk niet mogen. Ik ga deze game dan helaas maar niet downloaden, jammer. Was erg opzoek naar een nieuwe uitdaging en dat is CS:GO zeker. Als ik vaker dan een keer per week echter een hacker tegenkom, dan verpest het dit al voor mij.

Vind het wel apart, dat een game als deze geen degelijke anti-cheat software heeft. Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Succes met vinden van een PC game zonder cheaters. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
N.Uckerman schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:01:
[...]

uuhh wat? Het ligt eraan op welke rank je speelt. Ik kom wel is ooit een cheater tegen en 9 van de 10 keer zijn dit oostblockers. Dit verpest voor mij de game niet. Waarom? Deze mensen hebben totaal geen skill en zijn makkelijk af te maken(rond de rank Nova 4/ MG2). Het spel kost zo uit me hoofd ongv 8 tot 10 euro dus duur is het niet.Wat heb je te verliezen? Overigens heb je ESEA met een eigen anti cheat en betere servers dus een wereld van mogelijkheden!

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
In de afgelopen maanden (waarvan ik 99% ESEA speel) heb ik misschien 5 tot 10 lui gereport omdat ik dacht dat ze niet zuiver waren. Maar geen enkele daarvan had zo'n grote impact op de game dat de tegenstander er dik door won, en geen enkele was super obvious met een spinbot oid.

Voor die paar euro's zou ik het gewoon eens proberen (of misschien beter niet, want csgo is echt verslavend)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

N.Uckerman schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:20:
[...]

Ik speel nu al een heletijd rainbow six Siege, deze heeft een tijd juist vol gezeten met hackers en 1 hacker in die game verpest ook echt alles, vandaar ook wss de afgunst. Maar ubisoft heeft bij rainbow six siege een anti-cheat nu al een tijdje en kom er echt NOOIT meer eentje tegen. Verder altijd call of duty gespeeld (cod2 t/m mw 2) en daar eigenlijk ook nooit echt hackers tegengekomen..

Mijn vraag is dus eig, mss zijn er idd wat hackers bij CS:GO, maar hoevaak kom je ze tegen? Bij cod/siege kwam ik mss eentje per maand tegen, als t niet minder is..
Offtopic: het is geen afgunst, dat heb je in principe als je tegen iemand opkijkt/jaloers bent op.
Je zal altijd eigenlijk wel hackers tegenkomen als er iets te winnen valt in een game, en dat is bij shooters atlijd het geval. Je hebt gelukkig in csgo wel goede opties als je iemand wil reporten. De meeste tijd dat men denkt dat iemand cheat is het echter vals alarm, of is het een smurf(iemand met hogere rank die op second account op lager niveau speelt en daardoor vaak veel beter is). Ik zou het gewoon proberen, zoals gezegd kost het vrij weinig voor een volledige game en de meeste tijd heb je geen hackers in de games. Speel wel als je kan met anderen want mogelijk net zo erg als hackers zijn idioten als teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig probleem is dat je wel eerst prime en al die levels moet doen voordat je prime mm kan spelen. Dat betekend lekker grinden op casual. kans dat je daar cheaters ziet is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
macciez schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:45:
In de afgelopen maanden (waarvan ik 99% ESEA speel) heb ik misschien 5 tot 10 lui gereport omdat ik dacht dat ze niet zuiver waren. Maar geen enkele daarvan had zo'n grote impact op de game dat de tegenstander er dik door won, en geen enkele was super obvious met een spinbot oid.

Voor die paar euro's zou ik het gewoon eens proberen (of misschien beter niet, want csgo is echt verslavend)
Ik weet niet wat ESEA is, maar ik ga de game maar gewoon proberen. Zoals hier zelf wordt gezegd, het spel kost nauwelijks centen, dus heb niks te verliezen. Bedankt voor jullie hulp allemaal!

De recente reviews op deze site maken me wel zorgen: http://store.steampowered.com/app/730/

Waar en wanneer je hackers tegenkomt zal wel afhankelijk zijn van bepaalde factoren, maar ik denk helaas wel dat dit een game is waarbij Valve de hackers iets minder onder controle heeft dan andere shooters, want volgensmij zijn het er ook niet weinig. Als ik kijk naar games als call of duty, rainbow six siege en battlefield 1 dan kom je ze toch stukken minder tegen.

Hebben jullie enig idee hoezo Valve hier wat minder aandacht aan besteed? Het is Valve, financieel zal t geen probleem zijn.. Daarbij is het spel super populair dus het loont zich echt wel, wat houdt ze tegen denk ik dan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahahahahahahahahahahaha
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/si1BO/6bcf3c61b4.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
Haha ook op zijn profiel 0 dag(en) sinds vorige ban. Vind helemaal mooi.
N.Uckerman schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:58:
[...]

Ik weet niet wat ESEA is, maar ik ga de game maar gewoon proberen. Zoals hier zelf wordt gezegd, het spel kost nauwelijks centen, dus heb niks te verliezen. Bedankt voor jullie hulp allemaal!

De recente reviews op deze site maken me wel zorgen: http://store.steampowered.com/app/730/

Waar en wanneer je hackers tegenkomt zal wel afhankelijk zijn van bepaalde factoren, maar ik denk helaas wel dat dit een game is waarbij Valve de hackers iets minder onder controle heeft dan andere shooters, want volgensmij zijn het er ook niet weinig. Als ik kijk naar games als call of duty, rainbow six siege en battlefield 1 dan kom je ze toch stukken minder tegen.

Hebben jullie enig idee hoezo Valve hier wat minder aandacht aan besteed? Het is Valve, financieel zal t geen probleem zijn.. Daarbij is het spel super populair dus het loont zich echt wel, wat houdt ze tegen denk ik dan..
Blijft kat en muis spel. VAC pakt nieuwe cheats op > cheats worden klein beetje aangepast en ze zijn gelijk weer undetected. Tevens is het verkopen van cheats big business, het loont dus voor de makers van cheats. Dat gebruikers gebanned worden en hun account verliezen hebben zowel Steam als de makers van cheats geen enkele boodschap aan. Er is immers al betaald. Kan je twee dingen doen, of dagen huilen dat je account gebanned is of weer paar euro overmaken en nieuwe account kopen en gewoon weer opnieuw beginnen. Simpelweg gezegd is de drempel om te cheaten binnen csgo heel heel erg laag. Waarom?

- Spel kan gespeeld worden op een aardappel - kortom dit spel is bijna beschikbaar voor iedereen in de wereld met een PC en internetverbinding
- Eindeloos populair, genoeg spelers elke dag online.
- Goedkoop om te kopen, nog goedkoper in niet Westerse landen.
- Veel accounts en keys in de omloop van CSGO die gekocht zijn in bijvoorbeeld oude Steam sales of lokaal gekocht zijn voor minder.
- Tevens heeft Counterstrike altijd wel een cheater cultuur gehad mede door de laagdrempeligheid, ook in oudere CS games.

Vergelijk je dit met bijvoorbeeld Battlefield 1, dan kan je nog 100.000 spelers per dag hebben...de kans dat iemand gaat cheaten is aanzienlijk lager mede door de prijs van het spel zelf en het gewoon een veel zwaardere game is dan CSGO. Kortom, niet iedereen heeft de mogelijkheid om het te spelen op de PC. Ik denk zelf ook dat het grotendeels van de cheaters die gepakt worden waarschijnlijk gebruik maken van EA Access en dus 10 uur kunnen spelen voor maar 4 euro.

[ Voor 82% gewijzigd door Xant0r op 14-11-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
N.Uckerman schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:58:
[...]

Ze besteden er minder aandacht aan, want er is geen concurrentie. Zijn gewoon bugs van jaren lang die nog inzitten vanaf de beta en die zijn nog steeds niet gefixt. Zelfs als de bug in een mooi filmpje worden aangeleverd kant en klaar met fix dan duurt het minstens nog 32913213 jaar voordat Valve meestal uberhaupt kennis ervan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:00:
[...]

Ze besteden er minder aandacht aan, want er is geen concurrentie. Zijn gewoon bugs van jaren lang die nog inzitten vanaf de beta en die zijn nog steeds niet gefixt. Zelfs als de bug in een mooi filmpje worden aangeleverd kant en klaar met fix dan duurt het minstens nog 32913213 jaar voordat Valve meestal uberhaupt kennis ervan heeft.
Wel jammer dat je nu gewoon onzin zit te lullen. Het is meerdere malen bewezen dat als de community met inzichtelijke feiten komen over bugs dat ze zsm worden opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IAmNice schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:00:
[...]

Valve doet het laatste tijd uitstekend hoor, enige grote wat nog moet worden gefixt is OP P250/5-7/Tec9 en E om een wapen op te pakken.

edit: ik zie nu ook dat je denkt dat er in 50% van jouw games een cheater zit, dan houdt het wel snel op ja.

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 14-11-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:01:
[...]
Wel jammer dat je nu gewoon onzin zit te lullen. Het is meerdere malen bewezen dat als de community met inzichtelijke feiten komen over bugs dat ze zsm worden opgelost.
Merry volgens mij ben jij diegene die altijd meer lult dan ik. Feiten over bugs duren echt zo lang voordat Valve ze fixt. YouTube: CS:GO - Problem with ladders on de_train Dit dan bijvoorbeeld. Zit er al lang in, 3klikphilips had het binnen een dag uitgevonden en met fix aangelevert. Ondertussen zit het er nog steeds in. Dit kost letterlijk 5 min werk kopiëren van een fix die al gegeven is en alsnog doet Valve het niet.
Nog vandaag zien gebeuren https://clips.twitch.tv/faceittv/DullPelicanOpieOP

Community server picker cursor is nog steeds gebugt zo vaak bij mij, laat staan dat de UI interface ook buggy is.

CSGO directional sound is nog steeds fucked zelfs op reworked maps zoals Nuke, al super vaak aangegeven zelfs door pros en na al die jaren nog steeds niet fatsoenlijk.

De csgo accept button bij MM, die nog soms bugged.

Het feit dat ik soms bij het drukken van tab niks krijg behalve een vergrootte mini map.

Shit als dit YouTube: Molotov bug.

Bugs als deze nog... https://clips.twitch.tv/e...styCaterpillarSuperVinlin

Je kan nog timeout votes cancellen door zelf een timeout uit te voeren(super vaak gezien op reddit, valve?).

Ik had laatst nog dat ik helemaal boven de map aan het buggen was en alles kon zien.

https://gfycat.com/BothTallKoala

https://www.reddit.com/r/...ll_ammo/?ref=search_posts

https://www.reddit.com/r/...critical_but_annoying_as/

Moet ik door gaan?

Ja, het spel heeft nog bugs die zelfs tot aan pro niveau kut zijn. Ga me nou niet zeggen dat ik onzin praat. Als iemand csgo een beetje speelt weet je dat er nog ZAT bugs in zitten die eigenlijk al lang gepatcht moeten zijn na al die jaren. De allergrootste bugs zijn eruit, ze doen zeker wel wat maar kom op zeg zoveel shitty bugs zitten er nog in die makkelijk gefixt moeten kunnen worden met hun budget en kennis. Spel is ook al best lang uit, veel test tijd en veel data hebben ze wel met zoveel spelers.

Zou toch niet moeten kunnen met een game die dagelijks professioneel wordt gespeeld om zoveel geld ook nog eens. Stel je voor als zo'n kleine kut bug een close game beslist. Moet niet eens mogelijk zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door IAmNice op 15-11-2016 01:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zijn er genoeg voorbeelden van hoe het wel moet, woohoo.

edit: Ookal klinkt het vrij makkelijk in de oren van het achterlijke reddit publiek, even een bug oplossen gaat niet zomaar. Directional sound moeten ze een deel van de engine omwerken, dat soort geintjes. Dat doe je niet met 1 werknemer en twee bakken koffie.

De bugs die ze kunnen oplossen en die 100% reproducable zijn lossen ze ook op. Het is niet alsof ze bij VALVe voor de grap bugs erin laten.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

Ik ben nog geen enkele cheater tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
cptbuttlick schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:14:
Op welke rank speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Nu online

cptbuttlick

Team green

cptbuttlick schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:14:
8 pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 01:44:
Ook zijn er genoeg voorbeelden van hoe het wel moet, woohoo.

edit: Ookal klinkt het vrij makkelijk in de oren van het achterlijke reddit publiek, even een bug oplossen gaat niet zomaar. Directional sound moeten ze een deel van de engine omwerken, dat soort geintjes. Dat doe je niet met 1 werknemer en twee bakken koffie.

De bugs die ze kunnen oplossen en die 100% reproducable zijn lossen ze ook op. Het is niet alsof ze bij VALVe voor de grap bugs erin laten.
Maar dat was mijn punt niet. Er zijn genoeg voorbeelden van dat ze bugs erin laten die wel makkelijk te fixen zijn. Zie die train bug gefixt door iemand die niet professioneel voor hun werkt en dat fixt in een dag. Ja directional Sound is geen makkie, maar kom op zeg het spel is al jaren uit en hebben ze überhaupt een poging gedaan anders dan wat nieuwe geluiden toevoegen aan wapens wat niet eens zo heel nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

IAmNice schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:35:
[...]

Maar dat was mijn punt niet. Er zijn genoeg voorbeelden van dat ze bugs erin laten die wel makkelijk te fixen zijn. Zie die train bug gefixt door iemand die niet professioneel voor hun werkt en dat fixt in een dag. Ja directional Sound is geen makkie, maar kom op zeg het spel is al jaren uit en hebben ze überhaupt een poging gedaan anders dan wat nieuwe geluiden toevoegen aan wapens wat niet eens zo heel nodig is...
Het geld dat ze ermee verdienen staat niet in verhouding met de moeite die ze doen om de problemen in het spel op te lossen, of in ieder geval de resultaten/bugfixes die ze via een patch doorvoeren als we het precies willen benoemen. Daarnaast is het een spel dat al jaren bestaat en dat ze nu met een testomgeving nog steeds een brakke matchmaking hebben is eigenlijk van de zotte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:00:
[...]

Het geld dat ze ermee verdienen staat niet in verhouding met de moeite die ze doen om de problemen in het spel op te lossen, of in ieder geval de resultaten/bugfixes die ze via een patch doorvoeren als we het precies willen benoemen. Daarnaast is het een spel dat al jaren bestaat en dat ze nu met een testomgeving nog steeds een brakke matchmaking hebben is eigenlijk van de zotte.
Brakke matchmaking? Hoe bedoel je dan? Het is onmogelijk om 100% perfecte matchmaking te hebben, Valve kan wel meer doen tegen de griefers of een soort van karma systeem ontwikkelen

Snapt iemand trouwens waarom ESEA dat karma systeem heeft? Ik had eigenlijk minimaal verwacht dat mensen met een karma tussen X en Y met elkaar werden gematched, maar ik werd alsnog alleen maar met mensen met negatief karma of 5 karma in 100 matches gematcht terwijl ik 106 karma had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Brogala schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:11:
[...]

Snapt iemand trouwens waarom ESEA dat karma systeem heeft? Ik had eigenlijk minimaal verwacht dat mensen met een karma tussen X en Y met elkaar werden gematched
The Karma System is a method of community self-policing, and is primarily based on users ranking their experience with players in-game. Users start with a neutral (0) karma level, and that level is affected by the following actions.

Positive Karma:
If the majority of teammates rate their experience with you as positive, you receive +1 Karma for that pug.
To the person who initiates a successful vote kick +2
Negative Karma:
If the majority of teammates rate their experience with you as negative, you receive -1 Karma for that pug.
Leaving a pug (-1, -2, -4, -8, increases with each pug leave)
The person who initiated a failed vote kick.(-4)
Getting Kicked earns monthly-resetting "Kick Combo" penalties that double with each offense. First offense penalty is -5 karma.
Having a post nuked (-5 for a post in a thread, -10 for the first post starting a thread)
Losing a vote kick dispute (-10)

Be a good teammate and you'll earn your +Karma, be a troll and you'll find yourself in Karma Cleanup faster than you'd think! Remember, every pug you play is a potential addition or subtraction to your Karma level, however, if your teammates rank you neutrally, then you will receive neither positive or negative Karma for that pug.

Based on your Karma level, your interaction with the community both in-game and on the website will be affected in the following ways.

150 Karma and above reduces comment and new topic wait time to 15 seconds
50 Karma and above reduces comment and new topic wait time to 30 seconds
1 Karma and above reduces comment and new topic wait time to 60 seconds
0 Karma and below comment and new topic wait time is 3 minutes
-5 Karma and below prevents you from buying flashbang and incendiary grenades in games that feature them
-30 Karma and below increases comment and new topic wait time to 5 minutes
-50 Karma and below results in a one month ban (without refund) at the end of each month, but upon your return your Karma will be reset to 0

https://play.esea.net/ind...php?s=support&d=faq&id=14

[ Voor 6% gewijzigd door Grim op 16-11-2016 15:58 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grim schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:58:
[...]

The Karma System is a method of community self-policing, and is primarily based on users ranking their experience with players in-game. Users start with a neutral (0) karma level, and that level is affected by the following actions.

Positive Karma:
If the majority of teammates rate their experience with you as positive, you receive +1 Karma for that pug.
To the person who initiates a successful vote kick +2
Negative Karma:
If the majority of teammates rate their experience with you as negative, you receive -1 Karma for that pug.
Leaving a pug (-1, -2, -4, -8, increases with each pug leave)
The person who initiated a failed vote kick.(-4)
Getting Kicked earns monthly-resetting "Kick Combo" penalties that double with each offense. First offense penalty is -5 karma.
Having a post nuked (-5 for a post in a thread, -10 for the first post starting a thread)
Losing a vote kick dispute (-10)

Be a good teammate and you'll earn your +Karma, be a troll and you'll find yourself in Karma Cleanup faster than you'd think! Remember, every pug you play is a potential addition or subtraction to your Karma level, however, if your teammates rank you neutrally, then you will receive neither positive or negative Karma for that pug.

Based on your Karma level, your interaction with the community both in-game and on the website will be affected in the following ways.

150 Karma and above reduces comment and new topic wait time to 15 seconds
50 Karma and above reduces comment and new topic wait time to 30 seconds
1 Karma and above reduces comment and new topic wait time to 60 seconds
0 Karma and below comment and new topic wait time is 3 minutes
-5 Karma and below prevents you from buying flashbang and incendiary grenades in games that feature them
-30 Karma and below increases comment and new topic wait time to 5 minutes
-50 Karma and below results in a one month ban (without refund) at the end of each month, but upon your return your Karma will be reset to 0

https://play.esea.net/ind...php?s=support&d=faq&id=14
Oftewel het doet helemaal niks, waar ik eigenlijk op doelde. Enige nuttige is eigenlijk dat je geen flashes kan kopen als je karma <-4 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
[...]

Brakke matchmaking? Hoe bedoel je dan? Het is onmogelijk om 100% perfecte matchmaking te hebben, Valve kan wel meer doen tegen de griefers of een soort van karma systeem ontwikkelen

Snapt iemand trouwens waarom ESEA dat karma systeem heeft? Ik had eigenlijk minimaal verwacht dat mensen met een karma tussen X en Y met elkaar werden gematched, maar ik werd alsnog alleen maar met mensen met negatief karma of 5 karma in 100 matches gematcht terwijl ik 106 karma had.
Het is inderdaad onmogelijk om 100% perfecte MM te hebben, maar het kan echt VELEN malen beter. Het feit dat 50% van de games een hacker heeft is al schandalig. Tel daarbij het aantal smurfs erbij op, het feit dat casual geen representatie van MM is voor een nieuwe speler maakt het ook niet beter en het feit dat je in veel games niet eens fatsoenlijk met je teammates kan communiceren, omdat ze geen gemeenschappelijke taal spreken. Een nieuwe speler is meteen van csgo weggejaagd. Ik ken velen die na 100 uur gestopt zijn, omdat ze helemaal kapot worden gemaakt in MM en niet begrijpen waarom het zo slecht geregeld is.
Het ranking systeem is ook broken, gisteren nog een supreme op dmg moeten spelen, omdat hij premade is met zijn GN1 smurf maat. Ja we werden keihard gerekt en dat is ook niet leuk...
Dat pros ook nooit MM serieus nemen, moet al zeggen hoe slecht het is. In LoL kunnen pros makkelijk nog MM spelen om hun niveau een beetje hoog te houden. In csgo ga je naar FPL/Rank s etc om dat te doen. Het is echt onmogelijk om normaal csgo te spelen zonder hackers/idioten/mensen van eigenlijk je normaal niveau als je niet ESEA/FACEIT doet of met een normaal team speelt

[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 16-11-2016 16:44 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

brak in de zin van dat je de laatste tijd soms 20 min bezig bent om een accept button te zien, waarbij je volgens het systeem wel in de que staat maar niet kan accepten dus je eruit geknikkerd wordt, dan minimaal een minuut moet wachten als je opnieuw probeert want dan zegt die matchmaking unavailable. Daarvoor had je ook vaak genoeg dat men gewoon de accept knop niet zag terwijl je wel die zou moeten zien als je bv in een premade zit.

• Terranova
SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:53:
[...]

brak in de zin van dat je de laatste tijd soms 20 min bezig bent om een accept button te zien, waarbij je volgens het systeem wel in de que staat maar niet kan accepten dus je eruit geknikkerd wordt, dan minimaal een minuut moet wachten als je opnieuw probeert want dan zegt die matchmaking unavailable. Daarvoor had je ook vaak genoeg dat men gewoon de accept knop niet zag terwijl je wel die zou moeten zien als je bv in een premade zit.
Dat ligt toch echt niet aan altijd CSGO. Soms hebben de servers het zwaar, maar hoe vervelend dat is, dat kan gebeuren. Maar dat die knop niet komt heb ik ook heeeeeel lang gehad, totdat ik erachter kwam dat het door de brakke MM Server Picker kwam, die een regel in je firewall heeft toegevoegd waardoor zelfs al hij niet draait toch hinder opleverd. Nu ik die regel eruit heb gehaald heb ik het echt nooit meer. Tenzij er natuurlijk iemand in de lobby het nog wel heeft.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Terranova schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:19:
[...]

Dat ligt toch echt niet aan altijd CSGO. Soms hebben de servers het zwaar, maar hoe vervelend dat is, dat kan gebeuren. Maar dat die knop niet komt heb ik ook heeeeeel lang gehad, totdat ik erachter kwam dat het door de brakke MM Server Picker kwam, die een regel in je firewall heeft toegevoegd waardoor zelfs al hij niet draait toch hinder opleverd. Nu ik die regel eruit heb gehaald heb ik het echt nooit meer. Tenzij er natuurlijk iemand in de lobby het nog wel heeft.
Ik heb dat ook vaak genoeg gehad voordat ik die server picker had, maar het helpt inderdaad niet mee, MAAR het feit dat je al zo'n progje "moet" draaien om een beetje normale potjes te kunnen spelen zonder spelers met >200 ping, disconnects of a trip to blyatville met een snuifje kurwa die na 2 rondjes verlies de handdoek al in de ring gooien, is al jammer genoeg. gister nog zo'n parelmatch gehad waarbij ze ivm een waarschijnlijke smurf na ronde 2 al de mic uit hadden, maar dan toch boos en verwonderd waren waarom we toch elke ronde verloren... :/
Nee daar moet gewoon een optie zijn in het spel om bepaalde delen van de wereld of max ping in te stellen.

Verwijderd

Opzich doet die serverpicker niet veel meer dan als je een pingtest doet naar de valve server en je ping zo laag zet. Met 10-20max ping kom je echt niet op oost eu servers.

Edit: speel nu af en toe een potje faceit of cevo op na east, 100 ping gaat nog best eigenlijk. Leuke deagle peeks maken want je schiet voordat ze je zien

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 13:41 ]

• IAmNice
Russische servers staan in Zweden. Dus je komt russen wel tegen. Ik heb medelijden met de mensen die in Zweden spelen...

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17
IAmNice schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:40:
[...]

Het is inderdaad onmogelijk om 100% perfecte MM te hebben, maar het kan echt VELEN malen beter. Het feit dat 50% van de games een hacker heeft is al schandalig. Tel daarbij het aantal smurfs erbij op, het feit dat casual geen representatie van MM is voor een nieuwe speler maakt het ook niet beter en het feit dat je in veel games niet eens fatsoenlijk met je teammates kan communiceren, omdat ze geen gemeenschappelijke taal spreken. Een nieuwe speler is meteen van csgo weggejaagd. Ik ken velen die na 100 uur gestopt zijn, omdat ze helemaal kapot worden gemaakt in MM en niet begrijpen waarom het zo slecht geregeld is.
Het ranking systeem is ook broken, gisteren nog een supreme op dmg moeten spelen, omdat hij premade is met zijn GN1 smurf maat. Ja we werden keihard gerekt en dat is ook niet leuk...
Dat pros ook nooit MM serieus nemen, moet al zeggen hoe slecht het is. In LoL kunnen pros makkelijk nog MM spelen om hun niveau een beetje hoog te houden. In csgo ga je naar FPL/Rank s etc om dat te doen. Het is echt onmogelijk om normaal csgo te spelen zonder hackers/idioten/mensen van eigenlijk je normaal niveau als je niet ESEA/FACEIT doet of met een normaal team speelt
Dat gemiep altijd om hogere ranks ... Als je daadwerkelijk DMG bent dan is een SMFC toch helemaal niet zo heel spannend.. Leer gewoon van de movement en doe je stinkende best! Mijn account was ook gederanked naar DMG of MGE ofzo en een SMFC die we tegenkwamen was helemaal neit zo goed... Zit vaak ook tussen de oren. Mensen schieten bij dit spelletje zo snel in de Calimero modus... Echt zielig gewoon.

Is mijn main nu ook een smurf nu ik DMG ben maar eigenlijk veel hoger hoor te zijn?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Xant0r
Met of zonder baksteen? :+

Knappe tafels regelen blijkt ook heel erg moeilijk te zijn.
Xant0r schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:06:
[...]

Met of zonder baksteen? :+

Knappe tafels regelen blijkt ook heel erg moeilijk te zijn.
Voor ESL wel ja :X

• Scrtz
hmr schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:15:
[...]

Dat gemiep altijd om hogere ranks ... Als je daadwerkelijk DMG bent dan is een SMFC toch helemaal niet zo heel spannend.. Leer gewoon van de movement en doe je stinkende best! Mijn account was ook gederanked naar DMG of MGE ofzo en een SMFC die we tegenkwamen was helemaal neit zo goed... Zit vaak ook tussen de oren. Mensen schieten bij dit spelletje zo snel in de Calimero modus... Echt zielig gewoon.

Is mijn main nu ook een smurf nu ik DMG ben maar eigenlijk veel hoger hoor te zijn?
Dat gehuil en dat instant opgeven omdat je tegen een enkeling speelt die stukken beter is want hij is een stuk hogere rank is inderdaad nog vaak de grootste reden tot verlies. Je leest er op elk forum zoveel over tegenwoordig en ook in matches merk ik zoveel kiddies en ander volk die echt al na 3-5 rondes opgeven in veel gevallen.

Gewoon mee kappen en op jezelf letten ipv anderen en nooit opgeven, tegen betere mensen spelen leer je juist van en het maakt je scherp. Instant opgeven en de match uitzingen leer je al helemaal niks van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IAmNice schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:40:
[...]

Het feit dat 50% van de games een hacker heeft is al schandalig.
Dat er in jouw games 50% kans is dat je tegen mensen komt die beter zijn dan jij betekent niet dat ze gelijk cheaters zijn.
Tel daarbij het aantal smurfs erbij op
Smurfs valt simpelweg weinig tegen te doen, het is tegenwoordig al super lastig om een Prime smurf te krijgen of je moet echt gaan grinden voor lvl 21. Smurfs bannen oid gaat Valve ook niet doen.
omdat ze helemaal kapot worden gemaakt in MM en niet begrijpen waarom het zo slecht geregeld is.
CSGO is een lastig spel en niet geschikt voor alle casual gamers. Ben het er wel mee eens dat MM slecht is op lagere ranks en dan Valve wat moet doen aan de griefers.
Je speelde DMG MM, en kwam tegen een SMFC op een GN1 smurf? Of kwam je tegen een SMFC en een GN1? Sowieso zorgt 1 persoon die beter is er niet gelijk voor dat je dik wordt gerekt, dat ligt dan ook aan jezelf/team. Zeker als T moet je dan gewoon kans hebben om het goed te doen. Ook kan een DMG een SMFC echt wel aan, er zit wel verschil tussen maar niet zo groot dat je altijd verliest.
Dat pros ook nooit MM serieus nemen, moet al zeggen hoe slecht het is.
MM is ook totaal niet bedoelt als een plek voor serieuze matches, vorige CS games hadden helemaal geen MM (gehoord van betrouwbare bronnen :+ ) en in CS:GO zit MM voor casual gamers. Ze kunnen wel iets voor pro's maken oid maar als je als professioneel speler echt wilt verbeteren ga je geen FPL / Rank S / MM doen maar met je team tegen een ander team scrimmen.

• IAmNice
hmr schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:15:
[...]

Het is echt niet zielig en vaak zeer moeilijk om van een tegenstander die leren die standaard al 1/2 kills een ronde krijgt. Ik snap niet hoe jij gewoon even kan zeggen dat het 'zielig' is, omdat ik bang ben voor een SMFC. Dat is toch hartstikke normaal dat je geen zin hebt om tegen iemand die spelen die veel hoger rank is en dan gewoon sites inloopt en iedereen eruit moordt alsof het niks is. Ik leer niet veel daarvan... Ik vind het gewoon kut om zo een potje te hebben. Ik geef niet gelijk op, maar veel kan ik er niet aan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door IAmNice op 17-11-2016 20:42 ]

• IAmNice
Brogala schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:32:
[...]

[...]

Dat er in jouw games 50% kans is dat je tegen mensen komt die beter zijn dan jij betekent niet dat ze gelijk cheaters zijn.

Nee dat zeg ik ook niet, ik zeg dat het gewoon vrijwel een feit is dat 50% van de games een cheater bevat.
https://www.reddit.com/r/...ences_in_nonprime_so_far/
https://www.reddit.com/r/...m_2014_till_today_353_of/
https://www.reddit.com/r/...from_my_last_250_matches/

Dan zijn er nog zat cheaters die niet gepakt worden. Dus 50% is geen slechte schatting.

[...]

Smurfs valt simpelweg weinig tegen te doen, het is tegenwoordig al super lastig om een Prime smurf te krijgen of je moet echt gaan grinden voor lvl 21. Smurfs bannen oid gaat Valve ook niet doen.

Mee eens, vind dat er wel misschien een MM moet komen voor minimaal x aantal wins. Dat kan misschien al een gedeelte van de smurfs verhelpen.

[...]

CSGO is een lastig spel en niet geschikt voor alle casual gamers. Ben het er wel mee eens dat MM slecht is op lagere ranks en dan Valve wat moet doen aan de griefers.

[...]

Je speelde DMG MM, en kwam tegen een SMFC op een GN1 smurf? Of kwam je tegen een SMFC en een GN1? Sowieso zorgt 1 persoon die beter is er niet gelijk voor dat je dik wordt gerekt, dat ligt dan ook aan jezelf/team. Zeker als T moet je dan gewoon kans hebben om het goed te doen. Ook kan een DMG een SMFC echt wel aan, er zit wel verschil tussen maar niet zo groot dat je altijd verliest.

Slecht geformuleerd van mij, maar ik kwam een SMFC tegen die samen met een ANDER speelde en die ander was een GN1 smurf(<200 hours, 1 spel). Die ons compleet eruit speelde.

[...]

MM is ook totaal niet bedoelt als een plek voor serieuze matches, vorige CS games hadden helemaal geen MM (gehoord van betrouwbare bronnen :+ ) en in CS:GO zit MM voor casual gamers. Ze kunnen wel iets voor pro's maken oid maar als je als professioneel speler echt wilt verbeteren ga je geen FPL / Rank S / MM doen maar met je team tegen een ander team scrimmen.

Dat is inderdaad zo en dat vind ik jammer, aangezien het MM idee zelf prima is.

• IAmNice
Brogala schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:32:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Nee dat zeg ik ook niet, ik zeg dat het gewoon vrijwel een feit is dat 50% van de games een cheater bevat.
https://www.reddit.com/r/...ences_in_nonprime_so_far/
https://www.reddit.com/r/...m_2014_till_today_353_of/
https://www.reddit.com/r/...from_my_last_250_matches/

Dan zijn er nog zat cheaters die niet gepakt worden. Dus 50% is geen slechte schatting.

Mee eens met het smurf probleem, vind dat er wel misschien een MM moet komen voor minimaal x aantal wins. Dat kan misschien al een gedeelte van de smurfs verhelpen.

Slecht geformuleerd van mijn kant over die GN1 smurf, maar ik kwam een SMFC tegen die samen met een ANDER speelde en die ander was een GN1 smurf(<200 hours, 1 spel). Die ons compleet eruit speelde.

Dat is inderdaad zo en dat vind ik jammer, aangezien het MM idee zelf prima is.

Verwijderd

Ja die getallen kloppen van geen kant, want ze zien alleen dat iemand een VAC heeft, niet waarvoor. Grote kans dat dat allemaal cod4 bans zijn.

• IAmNice
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:53:
Ja die getallen kloppen van geen kant, want ze zien alleen dat iemand een VAC heeft, niet waarvoor. Grote kans dat dat allemaal cod4 bans zijn.
Ze kloppen niet allemaal daar ben ik het mee eens, maar bij de laatste is daar rekening mee gehouden en nog steeds een hoog % en niet eens de mensen meegeteld die mogelijk cheaten.

Verwijderd

IAmNice schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:03:
[...]

Ze kloppen niet allemaal daar ben ik het mee eens, maar bij de laatste is daar rekening mee gehouden en nog steeds een hoog % en niet eens de mensen meegeteld die mogelijk cheaten.
Waarom speel jij niet gewoon een ander spelletje.

• IAmNice
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:08:
[...]

Waarom speel jij niet gewoon een ander spelletje.
Wie zegt dat ik dat niet doe?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pineapple23
  • Laatst online: 01-08 12:46
Ik zag vandaag dat hij zijn profiel op private had staan, maar nu staat ie op vacban!

Het gaat om de welbekende topicstarter genaamd r4ptor!
http://steamcommunity.com/id/raptorbelgium/

SteamID:
STEAM_0:0:121032605

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Iz1AN8IE97Kspk0JOPtMeLBb/full.png

nog even als aandenken aan raptor:

Is de witchhunt toch niet voor niks geweest.

[ Voor 81% gewijzigd door pineapple23 op 17-11-2016 23:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
pineapple23 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:56:
Zoals al bekend was dat r4ptor hackte heeft hij nu een vacban.
http://steamcommunity.com/id/raptorbelgium/

SteamID:
STEAM_0:0:121032605
Lekker gedaan hoor r4ptor, en dan ipv het gewoon te bekennen ook nog zeggen dat je niet cheat terwijl het zo fucking obvious was!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IAmNice
Haha hadden we toch nog gelijk! Dan nog de mensen die claimden dat hij niet legit was. 8)7 Rip raptor skins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• k1NG
IAmNice schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:05:
Haha hadden we toch nog gelijk! Dan nog de mensen die claimden dat hij niet legit was. 8)7 Rip raptor skins.
Had ook al m'n vermoedens toen hij elke keer maar weer 30+ kills had en ook nog eens veel scout headshots maakte door de smokes heen toen ik de demo's terugkeek. Las op Reddit dat er twee vac ban waves geweest zijn. Zat ook al continu te kijken op z'n profiel wanneer hij met VACation zou gaan. ggwp Raptor

Z'n topicstarter/auteur rechten mogen hier ook verwijderd worden imo. Zo'n persoon verdient het gewoon niet om überhaupt hier nog aanwezig te zijn. Ben benieuwd of hij ook verdwijnt of terugkomt onder een andere nickname zoals paRis dat deed.

En wat gaat jantje Nehox hier aan doen? Z'n mod rechten enzo wegnemen? Ik bedoel je wilt toch niet dat zo iemand je community verneukt met z'n wallhacks & aimbots?

[ Voor 27% gewijzigd door k1NG op 17-11-2016 22:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

TOP KEK

KEK
k1NG schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:10:
[...]

Had ook al m'n vermoedens toen hij elke keer maar weer 30+ kills had en ook nog eens veel scout headshots maakte door de smokes heen toen ik de demo's terugkeek. Las op Reddit dat er twee vac ban waves geweest zijn. Zat ook al continu te kijken op z'n profiel wanneer hij met VACation zou gaan. ggwp Raptor

Z'n topicstarter/auteur rechten mogen hier ook verwijderd worden imo. Zo'n persoon verdient het gewoon niet om überhaupt hier nog aanwezig te zijn. Ben benieuwd of hij ook verdwijnt of terugkomt onder een andere nickname zoals paRis dat deed.
mss ben jij wel paris onder een nieuwe nieuwe nickname... #bank1ng

edit 3:
Lieve volgende tweaker die gaat cheaten, als je een jaar lang echt ruk bent in CSGO en dan opeens global word met 40 bombs val je op en worden er grapjes over je gemaakt.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@mods misschien even iemand een nieuwe topic laten maken, deze is tainted. Kan meteen de Op opgeschoont worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 09:27
Topicstarter met VAC|BAN :X

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IAmNice
k1NG schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:10:
[...]

En wat gaat jantje Nehox hier aan doen? Z'n mod rechten enzo wegnemen? Ik bedoel je wilt toch niet dat zo iemand je community verneukt met z'n wallhacks & aimbots?
Goed punt.

Ben benieuwd of al die mensen die met hem speelden misschien ook niet legit waren. Het zal je zeker niet onopgemerkt moeten zijn en als je dan nog met hem speelt is er misschien ook wat aan de hand.

http://csgobackpack.net/?...m%2Fid%2Fraptorbelgium%2F

Trouwens op de valreep blijkbaar toch zijn skins gered.

[ Voor 6% gewijzigd door IAmNice op 17-11-2016 22:28 ]

• k1NG
IAmNice schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:25:
[...]

Goed punt.

Ben benieuwd of al die mensen die met hem speelden misschien ook niet legit waren. Het zal je zeker niet onopgemerkt moeten zijn en als je dan nog met hem speelt is er misschien ook wat aan de hand.

http://csgobackpack.net/?...m%2Fid%2Fraptorbelgium%2F

Trouwens op de valreep blijkbaar toch zijn skins gered.
Afgelopen dagen drie potjes meegespeeld. Raptor zelf stond continu bovenaan en die andere mensen waren redelijk balanced. Heb bij hen niet iets opvallends gezien. Raptor stak er echt bovenuit doordat hij veel headshots schoot met een ump van redelijk verre afstand. Tevens ook telkens die headshots met een scout en dan af en toe die smoke headshots kills met een scout. Dat valt gewoon op..

Jammer van z'n skins haha
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:12:

edit 3:
Lieve volgende tweaker die gaat cheaten, als je een jaar lang echt ruk bent in CSGO en dan opeens global word met 40 bombs val je op en worden er grapjes over je gemaakt.
Dat maakte het inderdaad 100% confirmed, eerst al die vage scout headshots, smoke kills etc. En dan komt daar nog bovenop dat hij van gold nova niveau naar goed globale niveau was gegaan. Mooi dat hij het dan ook nog even meldt dat het komt doordat de demo's 32 tick zijn :z

Wel mooi, kan me herinneren dat volgens mij yde nog zei tegen r4ptor op dit forum dat hij z'n skins van z'n account moest halen.

edit: oh zie via @IAmNice dat hij z'n skins net op tijd had gered, dat was dus ook de reden dat z'n profile op private stond toen ik vanmiddag keek. Paar uur later had hij een VAC.

[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 17-11-2016 22:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Brogala schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:41:
[...]

Dat maakte het inderdaad 100% confirmed, eerst al die vage scout headshots, smoke kills etc. En dan komt daar nog bovenop dat hij van gold nova niveau naar goed globale niveau was gegaan. Mooi dat hij het dan ook nog even meldt dat het komt doordat de demo's 32 tick zijn :z

Wel mooi, kan me herinneren dat volgens mij yde nog zei tegen r4ptor op dit forum dat hij z'n skins van z'n account moest halen.

edit: oh zie via @IAmNice dat hij z'n skins net op tijd had gered, dat was dus ook de reden dat z'n profile op private stond toen ik vanmiddag keek. Paar uur later had hij een VAC.
Hoe kan je nou van te voren weten dat je gevacced gaat worden?

P.s. De nehox community crew geeft aan dat raptor niet meer welkom is.

NeHoX schreef op donderdag 17 november 2016 @ 23:08:
[...]

Hoe kan je nou van te voren weten dat je gevacced gaat worden?

P.s. De nehox community crew geeft aan dat raptor niet meer welkom is.
Ik denk dat het komt doordat er de afgelopen 3 dagen 2 grote VAC waves waren, misschien deed hij het uit voorzorg vanwege die VAC waves of las hij op het forum waar hij zijn cheats had gedownload dat sommige geVAC'd waren.

edit:

https://www.vac-ban.com/

voor de statistieken

[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 17-11-2016 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Hahahahahahahahahaha :)B

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Terranova
whaha betr4pt0r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjef_
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 16:45
Ook zijn smurf moet er aan geloven!

STEAM ID :
STEAM_0:1:148984756

http://steamcommunity.com/id/omarbinladen/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C9rJgWBpMa0wAyuxAPLdT4xd/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Sjef_ op 18-11-2016 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Moet wel zeggen dat ik het apart vind dat bij een vac wave er maar 3x zoveel mensen als op een normale dag worden gebanned. 800 op een normale dag naar 2400 tijdens een wave. Als ik zie dat er 500.000 man savonds competetive spelen is het toch maar een druppel op een gloeiende plaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17
Hahahahhahahahhahahah ik zei het toch!!!!!!

Noob die opeens op global aan het carryen is!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Nou gg R4ptor, vroeger best veel potjes gespeeld op mg1/2/e niveau. Wel een beetje jammer dat je, toen je verdacht was, evengoed probeerde te ontkennen. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
RIP alle competitive wins van sommige spelers in dit topic, nu vraag ik me toch af hoe erg sommige mensen hier in rank gedaald zijn, als je vaak met r4ptor speelde kan dit flink zijn. Ik heb gezien dat brogala misschien 10 tot 20 wins minder heeft maar hij is niet in rank gedaald. Maar zelf speelde ik bijna nooit met r4ptor dus had er geen last van.

En los van deze discussie, ik heb nu al 15 games achter elkaar een lose of een tie maar geen enkele win, alleen ik daal niet in rank. Zijn er meerdere hier die het zelfde ervaren en dus ook niet zo makkelijk meer in rank dalen?

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Laatst online: 10:51

Loetn

All-time lurker

markdm schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:44:
RIP alle competitive wins van sommige spelers in dit topic, nu vraag ik me toch af hoe erg sommige mensen hier in rank gedaald zijn, als je vaak met r4ptor speelde kan dit flink zijn. Ik heb gezien dat brogala misschien 10 tot 20 wins minder heeft maar hij is niet in rank gedaald. Maar zelf speelde ik bijna nooit met r4ptor dus had er geen last van.

En los van deze discussie, ik heb nu al 15 games achter elkaar een lose of een tie maar geen enkele win, alleen ik daal niet in rank. Zijn er meerdere hier die het zelfde ervaren en dus ook niet zo makkelijk meer in rank dalen?
Nu is de vraag: tot hoe ver in het verleden verwijdert Valve de wins?

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

markdm schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:44:

Ik ben m'n global wel kwijt denk ik. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Loetn schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:54:
[...]

Nu is de vraag: tot hoe ver in het verleden verwijdert Valve de wins?
Ik heb geen melding gekregen dat er iemand uit mn friendlist gevacced is. Heb denk ik 3 maandjes terug voor het laatst met raptor gespeeld.
Dus igg geen 3 maanden
Pagina: 1 ... 41 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.