Ok het is wel duidelijk zo dat je niet veel van csgo weet... Zie het niet als belediging, maar als je 60 uur hebt en je speelt 'non-competetive' met global vrienden, dat geeft het al een beetje weg...kuusj98 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:27:
[...]
En daarmee ga je al direct de fout in met je opmerking: wie weet kijk ik iedere dag competitive matches, ben in geabonneerd op een hoop Youtubers die CS:GO video's maken en speel ik non-competitive met vrienden die Global Elite zijn en mij ondertussen het een en ander geleerd hebben. Oh, wacht, nee dat weet je niet inderdaad.
+1 Ook mij heeft hij verwijderd terwijl ik hier geen conclusie trek en alleen mijn verdenking uit.. Nahjah het zal wel.IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:48:
Ook dat ie lekker even zijn friendslist op steam zit te cleanen en niet meer durft te reageren hier terwijl hij wel meeleest zoals ik gemerkt heb. Het bewijs en zoveel mensen al te het ook verdacht vinden en dit nog erbovenop. Overduidelijk helaas.
De scout shots geven het inderdaad het meeste weg, en net als zijn deagle ace, met uitzondering van 1 schot, mist hij niks.. Prima als je S1mple bent en op een 128tick server speelt, maar op 64 tick, gaat gewoon niet gebeuren..
Check die flick naar rechts in connector..
YouTube: r4ptor plays CSGO - Deagle Ace (an other ace on mirage)
Goed, of je nu vervelend bent of niet, probeer zo'n opmerking in een andere verpakking te stoppen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:28:
[...]
Goh, ik ben vervelend op het tweakers forum. Wat een verassing.
Mja de grootste grap is dat ie wel degelijk overduidelijk is.
Eens, dat was ook ter sarcastische beeldvormingIAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:29:
[...]
Ok het is wel duidelijk zo dat je niet veel van csgo weet... Zie het niet als belediging, maar als je 60 uur hebt en je speelt 'non-competetive' met global vrienden, dat geeft het al een beetje weg...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Ja maar dat is toch juist het hele punt van vervelend zijn?kuusj98 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:32:
[...]
Goed, of je nu vervelend bent of niet, probeer zo'n opmerking in een andere verpakking te stoppen.
[...]
Eens, dat was ook ter sarcastische beeldvorming. Tot recent vond ik niet veel aan het spel om eerlijk te zijn, maar er zijn niet meer dan 24 uur in een dag, dus het is logisch dat ik niet alle in's&out's van deze game ken. Dat hoeft echter niet te betekenen dat ik het niet al jaren actief bekijk.
Welkom op het tweakers forum, maar opscheppen dat je het spel snapt met 60u terwijl 1000 als relatief weinig word gezien is niet slim
Opscheppen, waar?Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:33:
[...]
Ja maar dat is toch juist het hele punt van vervelend zijn?
Welkom op het tweakers forum, maar opscheppen dat je het spel snapt met 60u terwijl 1000 als relatief weinig word gezien is niet slim
Hij bedoelt vast dat je gewoon niet moet zeggen dat het geen obvious cheater is terwijl het echt wel zo is. Als je wat meer uur hebt dan begrijp je het wel. Sommige dingen zijn gewoon niet te verklaren zelfs met tickrate/gotv bug.
[ Voor 11% gewijzigd door IAmNice op 25-10-2016 15:36 ]
Verwijderd
Boehoeh, taaltechnisch. Als jij denkt het spel met 60u onder je gordel te snappen, noem ik dat opscheppen. Je snapt het namelijk niet.
Prima, in dat opzicht had ik daar beter mijn mond over kunnen houden, maar ik kwam hier even kijken om die onzin over mijn slechte skins neer te zetten en werd begroet met pagina na pagina bashen op 1 user.IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:35:
[...]
Hij bedoelt vast dat je gewoon niet moet zeggen dat het geen obvious cheater is terwijl het echt wel zo is. Als je wat meer uur hebt dan begrijp je het wel.
Verwijderd
Ja normaal gesproken is er best ruimte voor je prut skins, maar nu gebeurt er eindelijk weer eens wat spannends. Niemand heeft mij net verteld dat mijn 1deag filmpje het beste filmpje ooit is, dus we hebben er allemaal last van.kuusj98 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:36:
[...]
Prima, in dat opzicht had ik daar beter mijn mond over kunnen houden, maar ik kwam hier even kijken om die onzin over mijn slechte skins neer te zetten en werd begroet met pagina na pagina bashen op 1 user.
Ok dan, let's bring back the loveVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:39:
[...]
Ja normaal gesproken is er best ruimte voor je prut skins, maar nu gebeurt er eindelijk weer eens wat spannends. Niemand heeft mij net verteld dat mijn 1deag filmpje het beste filmpje ooit is, dus we hebben er allemaal last van.

Ga maar verder met de analyse van beelden
Ik was een tijdje weg van dit topic, maar heb zojuist even alles na gelezen. Je kan best zeggen dat er legit kills tussen zitten, maar het aantal non-legit kills is gewoon te hoog. Verder postte hij een paar maand geleden filmpjes waar hij overduidelijk geen idee had wat hij aan het doen is, tot nu instant headies overal. Op z'n minst verdacht (zoals al vaker gezegd).
Uiteindelijk kun je best door bepaalde dingen een boost krijgen in je skills of aim of consistentie, maar die curve is wel erg groot. Ben zelf begonnen met retakes als warming up ipv DM (of geen warming up) en ik merk dat ik sindsdien veel beter en consistenter speel op esea.
Uiteindelijk kun je best door bepaalde dingen een boost krijgen in je skills of aim of consistentie, maar die curve is wel erg groot. Ben zelf begonnen met retakes als warming up ipv DM (of geen warming up) en ik merk dat ik sindsdien veel beter en consistenter speel op esea.
Do what you love, do it often
Verwijderd
Iedereen heeft zo z'n voorkeur bij warmup. Maar er kan over elke vorm wel wat positiefs en negatiefs gezegd worden. Belangrijk is bijv bij DM dat je jezelf niks gaat aanleren, maar het echt gebruikt om warm te worden. Je arm los te schudden als het ware. Retake is dan ook echt geen goeie oefening voor echte retakes, behalve dat mensen wss. dezelfde spots gebruiken. In een normale retake is alles niet zo netjes, liggen er al oude smokes, is je teammate een idioot die niet called welke site etc.macciez schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:01:
Ik was een tijdje weg van dit topic, maar heb zojuist even alles na gelezen. Je kan best zeggen dat er legit kills tussen zitten, maar het aantal non-legit kills is gewoon te hoog. Verder postte hij een paar maand geleden filmpjes waar hij overduidelijk geen idee had wat hij aan het doen is, tot nu instant headies overal. Op z'n minst verdacht (zoals al vaker gezegd).
Ik doe nooit aan een warmup en leg aan de lopende band heady's...Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:03:
[...]
Iedereen heeft zo z'n voorkeur bij warmup. Maar er kan over elke vorm wel wat positiefs en negatiefs gezegd worden. Belangrijk is bijv bij DM dat je jezelf niks gaat aanleren, maar het echt gebruikt om warm te worden. Je arm los te schudden als het ware. Retake is dan ook echt geen goeie oefening voor echte retakes, behalve dat mensen wss. dezelfde spots gebruiken. In een normale retake is alles niet zo netjes, liggen er al oude smokes, is je teammate een idioot die niet called welke site etc.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
R4PTOR BOT ACTIVATEDhmr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:05:
[...]
Ik doe nooit aan een warmup en leg aan de lopende band heady's...
Wat mij bevalt bij retakes is dat je wat meer realistische spots hebt waar de tegenstander zit en het gaat snel achter elkaar, maar niet zo snel als DM. Bovendien zit er iets meer movement in.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:03:
[...]
Iedereen heeft zo z'n voorkeur bij warmup. Maar er kan over elke vorm wel wat positiefs en negatiefs gezegd worden. Belangrijk is bijv bij DM dat je jezelf niks gaat aanleren, maar het echt gebruikt om warm te worden. Je arm los te schudden als het ware. Retake is dan ook echt geen goeie oefening voor echte retakes, behalve dat mensen wss. dezelfde spots gebruiken. In een normale retake is alles niet zo netjes, liggen er al oude smokes, is je teammate een idioot die niet called welke site etc.
Geef je wel gelijk dat het volledig persoonlijk is, en waarschijnlijk is het ook iets wat telkens weer veranderd bij de meesten.
Even hand onder de kraan met warm water en tijdens warmup gewoon even in paar molotovs staan. HS4DAYS
No lies, dacht toen ik warm up hoorde voor het eerst 'oh dus je hand spieren warm maken zoals bij echt sporten?'.Xant0r schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:08:
Even hand onder de kraan met warm water en tijdens warmup gewoon even in paar molotovs staan. HS4DAYS

Verwijderd
Nja, er zijn genoeg tournys geweest waar de pros heatpacks e.d. gebruiken om koude handen (dus spieren) tegen te gaan.IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:10:
[...]
No lies, dacht toen ik warm up hoorde voor het eerst 'oh dus je hand spieren warm maken zoals bij echt sporten?'.
In principe doe je dat ook, toch? Even alle spieren weer activeren zodat ze weten waar ze aan toe zijn.IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:10:
[...]
No lies, dacht toen ik warm up hoorde voor het eerst 'oh dus je hand spieren warm maken zoals bij echt sporten?'.
Beetje deftig houden plz... (ik ben een Belg, dus ze nu niet allemaal over dezelfde kam scheren)Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:46:
Hahahaha mooi dit. Ik callde dit al voordat bakker zei wie het was, zonder iets gezien te hebben. Shit just doesn't add up.
Mja, lekker hier bij laten want veel meer kan je ook niet doen. Zelfs al zie ik m spinbotten op video, hij is niet gebanned. Als je niet meer met m wil spelen whatever, maar ook hij is gewoon een mens. (Alhoewel belgen natuurlijk standaard al wat minder zijn)
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Ik zal vanavond eens mijn professionele oorde er over uitlaten als ik er tijd voor vind.
Het laatste filmpje die ik nog had, ik wilde nog een hele match met hem meekijken, maar toen ik die scout kill zag was ik erover uit.
Dit moment:
YouTube: r4ptor klein stukje mirage
Dit moment:
Die is opzich niet zo heel speciaal? De andere waren veel meer obvious. Wat je wel weer merkt, is de crosshair is eigenlijk best vaak op de grond voor een global. Tja...pineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:57:
Het laatste filmpje die ik nog had, ik wilde nog een hele match met hem meekijken, maar toen ik die scout kill zag was ik erover uit.
[video]
Dit moment:
Hij betekent wel iets meer hier voor de community, hij is topicstarter en helpt nehox.nl veel.ghostman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:07:
Beetje jammer dat mensen hier Raptor uit maken voor cheater.. Als je het niet vertrouwd report je hem toch en speel je er niet meer mee / verwijder je hem uit je vrienden lijst? Dan is het probleem opgelost en hoef je je er niet meer aan te ergeren..
Just my 2 cents..
Dus we mogen een obvious cheater waar velen mee spelen niet even aan het licht laten komen? Lekker verder laten cheaten zeg je dus? Onzin.ghostman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:07:
Beetje jammer dat mensen hier Raptor uit maken voor cheater.. Als je het niet vertrouwd report je hem toch en speel je er niet meer mee / verwijder je hem uit je vrienden lijst? Dan is het probleem opgelost en hoef je je er niet meer aan te ergeren..
Just my 2 cents..
Ja, maar het is nog niks anders dan mensen die denken dat hij cheat. Er is geen echt bewijs als een ban of iets zo obvious als een spinbot ofzo. Raptor wordt nu zwart gemaakt terwijl er gewoon geen echt bewijs is.pineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:09:
[...]
Hij betekent wel iets meer hier voor de community, hij is topicstarter en helpt nehox.nl veel.
Nee laten we een dikke discussie houden met de volgende twee mogelijke uitkomsten:IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:09:
[...]
Dus we mogen een obvious cheater waar velen mee spelen niet even aan het licht laten komen? Lekker verder laten cheaten zeg je dus? Onzin.
1. Hij cheat, gaat weg en je hoort nooit meer wat van hem.
2. Hij cheat niet, wordt hier zwart gemaakt als cheater, gaat hier weg en je mist iemand die veel voor de community gedaan heeft.
Deze discussie heeft geen nut. Vertrouw je het niet, verwijder hem, report hem en mocht die echt hacken dan krijgt die wel een ban. Het zou jammer zijn als Raptor hier weg gaat omdat mensen hem zwart maken om iets wat hij niet gedaan heeft..
Maar het is toch obvious dat hij cheat? Heb je het bewijs niet gezien dan? Als dit geen obvious cheater is dan weet ik het ook niet meer hoor.ghostman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:22:
[...]
Ja, maar het is nog niks anders dan mensen die denken dat hij cheat. Er is geen echt bewijs als een ban of iets zo obvious als een spinbot ofzo. Raptor wordt nu zwart gemaakt terwijl er gewoon geen echt bewijs is.
[...]
Nee laten we een dikke discussie houden met de volgende twee mogelijke uitkomsten:
2. Hij cheat niet, wordt hier zwart gemaakt als cheater, gaat hier weg en je mist iemand die veel voor de community gedaan heeft.
Deze discussie heeft geen nut. Vertrouw je het niet, verwijder hem, report hem en mocht die echt hacken dan krijgt die wel een ban. Het zou jammer zijn als Raptor hier weg gaat omdat mensen hem zwart maken om iets wat hij niet gedaan heeft..
En dat verhaal van een cheater wordt wel gebant, nou ik kan je zeggen dat is echt gelul. Zoveel cheaters hebben het echt super ver in zelfs semi-pro scene gehaald zonder gebant te worden.
Maar is het nodig om er zo over te blijven doordraven? Iedereen heeft een mening, en zo blijft het een welles/nietes verhaal.IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:24:
[...]
Maar het is toch obvious dat hij cheat? Heb je het bewijs niet gezien dan? Als dit geen obvious cheater is dan weet ik het ook niet meer hoor.
En dat verhaal van een cheater wordt wel gebant, nou ik kan je zeggen dat is echt gelul. Zoveel cheaters hebben het echt super ver in zelfs semi-pro scene gehaald zonder gebant te worden.
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Ja ik heb het gezien, nee het is niet genoeg (om het zo te zeggen). Als ik de 50 raarste kills van mij in een filmpje zet ben ik ook een cheater. Raptor speelt de laatste tijd veel, kijkt filmpjes over prefire plekken enzo, dit is bij lange na niet genoeg om te zeggen dat hij hackt.IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:24:
[...]
Maar het is toch obvious dat hij cheat? Heb je het bewijs niet gezien dan? Als dit geen obvious cheater is dan weet ik het ook niet meer hoor.
Laten we gewoon stoppen met die discussie je wint er niks mee. Daarnaast lijkt me niet dat Nehox en/of Tweakers er wat mee kan zonder hard bewijs.
Dan heb jij mijn eerdere posts niet gelezen. Bedankt voor je inzet.ghostman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:22:
[...]
Ja, maar het is nog niks anders dan mensen die denken dat hij cheat. Er is geen echt bewijs als een ban of iets zo obvious als een spinbot ofzo. Raptor wordt nu zwart gemaakt terwijl er gewoon geen echt bewijs is.
[...]
Nee laten we een dikke discussie houden met de volgende twee mogelijke uitkomsten:
Het grote verschil is dat jouw 50 raarste kills verspreid zijn over weet ik veel hoeveel matches. En we hier zeer veel rare kills in twee matches hebben...Graag verneem ik een reactie van Raptor...ghostman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:45:
[...]
Ja ik heb het gezien, nee het is niet genoeg (om het zo te zeggen). Als ik de 50 raarste kills van mij in een filmpje zet ben ik ook een cheater. Raptor speelt de laatste tijd veel, kijkt filmpjes over prefire plekken enzo, dit is bij lange na niet genoeg om te zeggen dat hij hackt.
Laten we gewoon stoppen met die discussie je wint er niks mee. Daarnaast lijkt me niet dat Nehox en/of Tweakers er wat mee kan zonder hard bewijs.
Al besef ik me dat je niet veel meer kan zeggen dan: niet waar... Ach ja fuck de manhunt!
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 25-10-2016 18:53 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe bedoel je? Als ik naar de filmpjes kijk zie ik maar 2 keer iets dat raar is, maar dat hebben de meeste hier wel gehad (dat je een raar shot hebt waarbij je iemand raakt).hmr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:49:
[...]
Al besef ik me dat je niet veel meer kan zeggen dan: niet waar... Ach ja fuck de manhunt!
Zoals ik zei heeft het imho geen nut om deze discussie te voeren, ik stop er dan ook mee.
2 keer? Heb je wel goed gekeken? Nog eentje dan? YouTube: r4ptor match 1 x-ray aanghostman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:58:
[...]
Hoe bedoel je? Als ik naar de filmpjes kijk zie ik maar 2 keer iets dat raar is, maar dat hebben de meeste hier wel gehad (dat je een raar shot hebt waarbij je iemand raakt).
Zoals ik zei heeft het imho geen nut om deze discussie te voeren, ik stop er dan ook mee.
http://i.imgur.com/tRSFP77.jpg een paar ms op 0.25 speed afgespeeld moment voordat raptor schiet en iemand door de muur heen killt. En boem het is een headshot door de muur met ineens laatste moment een flick. Leg mij eens uit? Ziet eruit als een low pov aimbot die een hele kleine correctie uitvoert die bijna niet obvious is.
http://i.imgur.com/n0bn0tR.gifv
Ok dit is hetzelfde, raptor weet dat ie daar zit, maar blind ineens naar zijn hoofd flikken terwijl 1. de crosshair al niet head level is(nice global) en 2. hij was blind. 3. waarom kijkt ie uberhaupt naar die flash ??? Wederom weer een hele kleine correctie, zal het raptor zelf zijn of een aimbot?
[ Voor 15% gewijzigd door IAmNice op 25-10-2016 19:38 ]
Alles wat je zegt, ben je zelf.pineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:27:
Wie zwijgt, stemt toe
#onvolwassencomment #swag #comeback
// Ik heb overigens een paar mensen een pm gestuurd met mijn visie. Mensen waarvan ik denk dat ze het nog objectief kunnen bekijken.
Klinkt meer voor mij als "ik stuur een PM naar mensen die het eens met mij zijn".r4ptor schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:47:
[...]
Alles wat je zegt, ben je zelf.
#onvolwassencomment #swag #comeback
// Ik heb overigens een paar mensen een pm gestuurd met mijn visie. Mensen waarvan ik denk dat ze het nog objectief kunnen bekijken.
Ik kan niet begrijpen dat je gewoon doodleuk dit zegt. Het is moeilijk objectief te bekijken, maar de feiten dat je zo snel bent geklommen, slechte crosshairplacement voor een global hebt en dan ook shots als dit doet http://i.imgur.com/QO97rXg.gifv. Aim doodleuk tegen de muur en dan ineens flick naar het hoofd. Bij een eerste keer zal ik zeggen ok, maar het aantal scout shots zo is best wat.
Je kan het waarschijnlijk niet eens uitleggen...
Jammer, want ik had niet verwacht dat je zo kinderachtig was om je te schuilen achter mensen die je gelijk geven en de mensen die je geen gelijk geven gewoon negeert en delete van je FL.
[ Voor 18% gewijzigd door IAmNice op 25-10-2016 20:02 ]
Daarom heb ik jou geen pb gestuurd. Ik heb hem gestuurd naar HMR + failsnail.
Toch twee mensen die het niet met me eens zijn.
Kom zeg, vele pagina's om te bespreken of iemand cheat of niet, laten we het gewoon bij het spel houden. Als je denkt dat hij cheat speel je toch gewoon niet met hem, dan heb je nergens last van.
Heb de vraag of er nog iemand interesse heeft om mede-auteur te zijn voor dit topic, omdat ik zelf niet meer heel actief ben (in dit topic) en r4ptor aangegeven heeft dat hij geen zin meer heeft om het te doen, kunnen we nog iemand gebruiken.
Heb de vraag of er nog iemand interesse heeft om mede-auteur te zijn voor dit topic, omdat ik zelf niet meer heel actief ben (in dit topic) en r4ptor aangegeven heeft dat hij geen zin meer heeft om het te doen, kunnen we nog iemand gebruiken.
Laat die r4ptor anders eens ff lekker op ESEA spelen, kijken of die nog van die moves maakt. Global moet makkelijk rank B kunnen halen op ESEA. Zou wel grappig zijn als deze man niet eens uit rank C komt maar in MM de sterren van de hemel speelt.
Maar goed, yt vid is best duidelijk, hij maakt altijd de goede peeks, kijkt nooit in verkeerde hoeken, is altijd sneller in reactie dan vijand, heel toevallig allemaal.
Wat is die crosshair placement op 0:45?
Waar richt hij op 1:05? Rare placement
Speel 0:32 eens op 0.25x, crosshair is al op z'n kop achter de muur.
Ik zie goeie spelers niet zo spelen zoals deze gast speelt.
Maar goed, yt vid is best duidelijk, hij maakt altijd de goede peeks, kijkt nooit in verkeerde hoeken, is altijd sneller in reactie dan vijand, heel toevallig allemaal.
0:15 checked geen enkele spot in en rondom site maar wel balcony waar hij toevallig ook zitpineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:20:
Bij dit filmpje speelt hij op zijn smurf.
Ik wilde hem nog inkorten hij duurt maar 5 min. (perongeluk te lang laten doorlopen.)
[video]
Vooral dit schot, ze crosshair schiet automatisch naar links. Terwijl helemaal rechts van het lijf mikte.
YouTube: r4ptor op smurf match 2 met x-ray
Maar het zal altijd een wellus nietus blijven en met de hacks van tegenwoordig kan je zoveel instellen dat het niet eens hoeft op te vallen.
[ Voor 104% gewijzigd door Stark op 25-10-2016 23:03 ]
In het verleden was ik ook erg sceptisch toen 1 iemand met wie ik veel speelde werd uitgemaakt voor cheater hier op Tweakers (beetje dezelfde witch hunt als nu), ik geloofde er niks van. Realiteit is dat deze speler een paar weken erna een OW ban kreeg en sindsdien niet meer is gespot. En die was al heel lang global en had niet ineens een curve van gnm naar ge (of welke rank dan ook).
Ik hoop dat de beste man niet cheat en dat hij gewoon ineens erg goed is geworden, en dan hopelijk spelen we ooit tegen elkaar in een match op ESEA, maar ik ben sceptisch.
Ik hoop dat de beste man niet cheat en dat hij gewoon ineens erg goed is geworden, en dan hopelijk spelen we ooit tegen elkaar in een match op ESEA, maar ik ben sceptisch.
Heb de acties even bekeken maar zie er niet heel veel raars tussen ofzo hoor? Net alsof een paar flick shots zo raar zijn. Sowieso lijkt alles een stuk meer cheatlike als je het in slowmotion gaat afspelen dus dat doe ik bij voorbaat al niet. De demos zijn overigens wel echt van vreselijke kwaliteit, zorg dan op zijn minst voor 128 tick demos want zo kun je echt niet een actie beoordelen.markdm schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:45:
[...]
Wow, eerste 2 kogels gingen gewoon geeneens in de buurt van zijn crosshair, wel een headshot, zelfde met de kill erna.
speel maar op x0,25 af, crosshair naast het lichaam van de CT. Maar dit kan alweer makkelijk de ticrate zijn.
dit kon gewoon een erg mooie spray zijn, maar toch heel bijzonder.
dit is nu al een classic geworden, lekker prefiren op dezelfde plek, maar wanneer een T achter de muur staat net eventjes een flick maken.
Heb niet zo heel veel zin een hele match van hem te gaan bekijken aangezien het huilen met de pet op is qua niveau maar er zijn tegenwoordig genoeg mensen die wel wat flicks etc kunnen raken maar een movement hebben van een bejaarde dus ook dat is niet zo heel uniek tegenwoordig.
Mocht je nog andere momenten hebben beoordeel ik die graag hoor maar ik vind deze standpunten allemaal nog vrij zwak om raptor serieus te bestempelen als cheater.
Weet verder ook niet met wat voor ranks hij en jullie spelen op de smurf maar als die veel ranks lager is vind ik de acties al helemaal niet vreemd want ver onder je niveau spelen zorgt ervoor dat je vaak maar wat gaat tryharden om vage acties te realiseren omdat je in de meeste gevallen toch de enemy al zwaar stompt. Je bent dan gewoon erg zelfverzekerd waardoor je in het algemeen meer shots raakt dan dat je tegen enemies van je eigen niveau zou geven omdat daar alles een stuk belangrijker is voor je en je 2x nadenkt over een peek zetten of niet.
Buiten dat vind ik dat de meeste in dit topic de benodigde ervaring in het spelletje zelf ook missen, ga dan vooral ook geen andere mensen beoordelen of ze cheaten of niet want dat werkt gewoon niet.
Ook dit filmpje nog even bekeken, maar echt helemaal niks geks te zien hoor?Stark schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:37:
Laat die r4ptor anders eens ff lekker op ESEA spelen, kijken of die nog van die moves maakt. Global moet makkelijk rank B kunnen halen op ESEA. Zou wel grappig zijn als deze man niet eens uit rank C komt maar in MM de sterren van de hemel speelt.
[...]
0:15 checked geen enkele spot in en rondom site maar wel balcony waar hij toevallig ook zit
'ik zie goeie spelers niet zo spelen zoals deze gast speelt.' nou wat voor goede spelers dan?
Sorry jongens maar deze jongen cheat gewoon echt niet, iig niet op alle filmpjes die over hem gepost worden, dus kap aub met deze hele witchhunt die dit topic verpest of kom met hard bewijs met op zijn minst 128 tick demos.
[ Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 26-10-2016 00:55 ]
Verwijderd
Moet jij zeggen.Scrtz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 00:47:
[...]
Buiten dat vind ik dat de meeste in dit topic de benodigde ervaring in het spelletje zelf ook missen, ga dan vooral ook geen andere mensen beoordelen of ze cheaten of niet want dat werkt gewoon niet.
Merijn het wordt nog duidelijk tijd voor een lesje 'wanneer wel of niet' voor jou
Trouwens nog timeslan gewonnen dit weekend, helaas alleen stream van derde map omdat de LoL compo nog bezig was, maar op de stream van messiahnl https://www.twitch.tv/mssh_nl/v/96664023 kun je wel alles zien, mirage 16-2 cbble 16-4 en cache 19-15 omdat we full yolo gingen en vrijwel niks communiceerden, was het ook een beetje beu om tegen noobs te spelen, in april maar weer eens naar the party gaan
Stream van lan:
https://www.twitch.tv/timeslan/v/96671435
Maar toch mooi 5x cooler master ceres 500 te pakken en 5 maanden csgo 10 slots server. Headset is btw te koop ^^
[ Voor 56% gewijzigd door Scrtz op 26-10-2016 01:09 ]
Verwijderd
Zie mijn vorige post.Scrtz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 00:56:
[...]
Merijn het wordt nog duidelijk tijd voor een lesje 'wanneer wel of niet' voor jou
Hoe kan ik een demo 128tic maken als er op een 64tic server is gespeeld?
Ik heb een paar van de filmpjes bekeken, en er zitten momenten bij waarbij de movement gewoon opvallend is. Zou hij al iets hebben dan neig ik eerder naar een wallhack. Maar dan nog vind ik het niet kunnen om iemand op een publiekelijk forum zo af te vallen. Heb je je vermoedens dan report je hem gewoon en laat je het over aan OW en VAC. Toegegeven dat beide systemen ook niet optimaal zijn, maar een witchhunt om te bepalen of iemand cheat of niet is gewoon laag.
En daarbij genomen, er wordt al over cheats gesproken terwijl er slechts vermoedens zijn. Sinds wanneer is het guilty untill proven innocent? Er zijn een hoop dingen die niet in zijn voordeel zijn, maar dat is nog geen reden om te bepalen of hij nu cheat of niet. En je kunt de videos meerdere malen nakijken, maar als je gedachte al is van deze jongen cheat, dan zie je ook vanzelf wel dingen die verdacht zijn. Hetzelfde zie ik helaas zo vaak in MM games voorkomen met teamgenoten. Een enemy schiet 2 deagle headies en hoppa het is gelijk een cheater. En vanaf dat punt is elke kill die die persoon nog maakt verdacht.
Heb helaas zelf dit weekend maar weer eens ondervonden hoe het is om ZONDER Prime te spelen. De smurfjes heb ik geen probleem mee, maar de spinbotters wel die vervolgens 3 of 4 mensen boosten. Hopelijk heb ik mijn smurfje binnenkort op rank 20(?), dan koppel ik hem zo snel mogelijk aan Prime.
En daarbij genomen, er wordt al over cheats gesproken terwijl er slechts vermoedens zijn. Sinds wanneer is het guilty untill proven innocent? Er zijn een hoop dingen die niet in zijn voordeel zijn, maar dat is nog geen reden om te bepalen of hij nu cheat of niet. En je kunt de videos meerdere malen nakijken, maar als je gedachte al is van deze jongen cheat, dan zie je ook vanzelf wel dingen die verdacht zijn. Hetzelfde zie ik helaas zo vaak in MM games voorkomen met teamgenoten. Een enemy schiet 2 deagle headies en hoppa het is gelijk een cheater. En vanaf dat punt is elke kill die die persoon nog maakt verdacht.
Heb helaas zelf dit weekend maar weer eens ondervonden hoe het is om ZONDER Prime te spelen. De smurfjes heb ik geen probleem mee, maar de spinbotters wel die vervolgens 3 of 4 mensen boosten. Hopelijk heb ik mijn smurfje binnenkort op rank 20(?), dan koppel ik hem zo snel mogelijk aan Prime.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Tussen al de accusations door nog eens een nuttige post plaatsen. Er is weer een update online gezwiert voor CS:GO afgelopen nacht.
https://www.reddit.com/r/...ensive_update_for_102516/
Steam: Grim
Om Prime MM te kunnen spelen moet je ook je nummer verifiëren. denk zeg het even aangezien dit je smurf is neem ik aan dat jij je nummer op je main acc al heb bevestigd.Damien schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:53:
Who qualifies for Prime Matchmaking?
Players with a qualifying phone number whose rank is at least Lieutenant Rank 21 are eligible for Prime Matchmaking.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Een niet al te spectaculaire update, maar ik vind de nieuwe kippen wel weer leukGrim schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:00:
Tussen al de accusations door nog eens een nuttige post plaatsen. Er is weer een update online gezwiert voor CS:GO afgelopen nacht.
http://i.imgur.com/0lIA0EU.jpg
De grootste verandering in deze update is het volgende:markdm schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:30:
[...]
Een niet al te spectaculaire update, maar ik vind de nieuwe kippen wel weer leuk![]()
http://i.imgur.com/0lIA0EU.jpg
2x griefing ban =A temporary griefing conviction assigned by Overwatch will now be elevated to a permanent conviction if the suspect had a previous temporary griefing conviction.

O helemaal overheen gelezen, dat is inderdaad wel een ingrijpende update.Grim schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
De grootste verandering in deze update is het volgende:
[...]
2x griefing ban =
Ik vind het ook wel goed dat dit komt, het is volgens mij al redelijk moeilijk om in competitive voor griefing gebanned te worden en als dat 2 keer gebeurt verdien je het om je account kwijt te zijn.
Ik vraag me af hoe alle vormen van griefing worden bekeken in OW (note: ik heb al maanden geen OW gedaan). Meestal zijn het lui die super irritant zijn in de chat of in de voice chat, die krijg je beide niet mee in OW, toch?
Mensen die AFK staan, teamkillen, teamflashen, expres willen deranken, proberen een swastika op de muur te schieten enzovoort. Genoeg redenen om iemand voor griefing een OW ban te geven.macciez schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:38:
Ik vraag me af hoe alle vormen van griefing worden bekeken in OW (note: ik heb al maanden geen OW gedaan). Meestal zijn het lui die super irritant zijn in de chat of in de voice chat, die krijg je beide niet mee in OW, toch?
[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 26-10-2016 11:46 ]
Makes sense. Die dingen ben ik de afgelopen maanden niet tegengekomen, daarom niet aan gedachtmarkdm schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:43:
[...]
Mensen die AFK staan, teamkillen, teamflashen, expres willen deranken, proberen een swastika op de muur te schieten enzovoort. Genoeg redenen om iemand voor griefing een OW ban te geven.
Daar ben ik van op de hoogte, toch bedankt om het nog even te verifiëren. Ik heb nog wel een nummer liggendaxcy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:02:
[...]
Om Prime MM te kunnen spelen moet je ook je nummer verifiëren. denk zeg het even aangezien dit je smurf is neem ik aan dat jij je nummer op je main acc al heb bevestigd.
[...]
Ik ben nog nooit gebanned voor griefing.. en ben toch echt een mega griefer!
Anyways ik gun Raptor het voordeel van de twijfel en speel graag een paar potjes ESEA met hem
Ik ben daarom ook een hashtag begonnen
#freeR4PT0R
Scrtz, ga eens naar Lans waar je niet strijd tegen 12 jarige goldnova's... Noob
Anyways ik gun Raptor het voordeel van de twijfel en speel graag een paar potjes ESEA met hem
#freeR4PT0R

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Precies, de R in hmr staat volgens mij ook gewoon voor rage(r).
Gelukkig voor jou horen ze de TS niet in overwatch
Ragen met een knipoog Terra. Stond uiteindelijk gewoon tweede gisterTerranova schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:44:
Precies, de R in hmr staat volgens mij ook gewoon voor rage(r).![]()
Overigens heb ik een MGE smurf (level 30) te koop/ruil voor any knife! Prime en alles!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee hoor, kijk maar na. Ik stond net boven jehmr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
Ragen met een knipoog Terra. Stond uiteindelijk gewoon tweede gister
Overigens heb ik een MGE smurf (level 30) te koop/ruil voor any knife! Prime en alles!
Ook alleen maar omdat hondekop me om de hoek juandeagd de hele game..Terranova schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Nee hoor, kijk maar na. Ik stond net boven je![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Doe mij die smurf, steek ik een mes in je.hmr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
Ragen met een knipoog Terra. Stond uiteindelijk gewoon tweede gister
Jaja haha, timeslan vinden we wel leuk voor de gezelligheid altijd, maar wordt idd tijd voor the partyhmr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:25:
Ik ben nog nooit gebanned voor griefing.. en ben toch echt een mega griefer!
#freeR4PT0R
Verwijderd
Behalve prei, met wie zit je in een team dan?Scrtz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Jaja haha, timeslan vinden we wel leuk voor de gezelligheid altijd, maar wordt idd tijd voor the party
Ik ga alvast aangifte doen van bedreiging!Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:11:
[...]
Doe mij die smurf, steek ik een mes in je.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Was het niet zo met prime dat als je 2 accounts op het zelfde nummer hebt dat je andere account ook een ban kreeg? Misschien wel even je nummer verwijderen van prime?hmr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:59:
Je kan toch maar 1 prime account per nummer?
Niet heel moeilijk om Prime te krijgen op een account met een ander nummer, je vader je moeder je zus je broer noem het maar op, genoeg nummers om Prime op te registeren.ghostman schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Was het niet zo met prime dat als je 2 accounts op het zelfde nummer hebt dat je andere account ook een ban kreeg? Misschien wel even je nummer verwijderen van prime?
Heb meerdere nummersghostman schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Was het niet zo met prime dat als je 2 accounts op het zelfde nummer hebt dat je andere account ook een ban kreeg? Misschien wel even je nummer verwijderen van prime?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt, zag het net. Dacht eerst dat je 2 keer over 1 nummer kon gebruiken.vanDulken schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:10:
Je kan toch maar 1 prime account per nummer?
Kun je dat nummer trouwens niet inzien? Als ik bijvoorbeeld in jouw account zou kunnen dan kan ik toch ook meteen jouw nummer zien?Scrtz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:13:
[...]
Niet heel moeilijk om Prime te krijgen op een account met een ander nummer, je vader je moeder je zus je broer noem het maar op, genoeg nummers om Prime op te registeren.
Net zoals bij creditcard dat je enkel de laatste 2 cijfers kunt zien, zie je op Steam bij je telefoonnummer enkel de laatste 4 cijfers.ghostman schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:12:
[...]
Klopt, zag het net. Dacht eerst dat je 2 keer over 1 nummer kon gebruiken.
[...]
Kun je dat nummer trouwens niet inzien? Als ik bijvoorbeeld in jouw account zou kunnen dan kan ik toch ook meteen jouw nummer zien?
#freeRaptor!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
In de OP toegevoegd!Grim schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:00:
Kan niet. Moet de bron (als in server) ook 128 tick zijn.pineapple23 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:32:
Hoe kan ik een demo 128tic maken als er op een 64tic server is gespeeld?
Wat betreft Raptor verhaal, kan er inderdaad wel over doorgaan nog 6 pagina's en de modwarning negeren maar het heeft geen nut. Zoals eerder is gezegd, laat die kerel eens wat anders spelen dan MM. Global is gehaald, kortom waarom zou je nog in MM blijven rondhangen als je ook tegen betere spelers kunt spelen en op betere servers.
En zelfs hadden we 2x meer tics, sommige situaties zijn gewoon zo dat 1/32 of 1/64 tick echt niks had uitgemaakt. Trouwens als dat echt uitmaakt, nou laat maar zien dan dat sommige flicks echt door die 1/32 extra tickrate kwamen of crosshairplacement op de grond(wat raptor tegen mij verklaarde als 'enemy was op a dus crosshairplacement maakte niet uit' toen ik een stuk liet zien http://i.imgur.com/AfnfXnm.png). Ik kan er niet veel van begrijpen dat een global een crosshair op de voeten heeft terwijl hij een site checkt, misschien ben ik niet global en begrijp ik dat gewoon niet... Ik had eerder een argument verwacht als in dat de enemy low was en dat wisten ze of iets van dat ze wisten sws dat niemand op b was dus maakte het geen zak uit .Xant0r schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:05:
[...]
Kan niet. Moet de bron (als in server) ook 128 tick zijn.
Wat betreft Raptor verhaal, kan er inderdaad wel over doorgaan nog 6 pagina's en de modwarning negeren maar het heeft geen nut. Zoals eerder is gezegd, laat die kerel eens wat anders spelen dan MM. Global is gehaald, kortom waarom zou je nog in MM blijven rondhangen als je ook tegen betere spelers kunt spelen en op betere servers.
[ Voor 14% gewijzigd door IAmNice op 26-10-2016 19:24 ]
chat en voice kun je gewoon blokken, niet groot probleem, al helpt het niet mee in teamplay uiteraard. ergste zijn van die lui die de game throwen omdat ze vinden dat ze niet mogen winnen met het "noobteam' en dus achter mensen aan gaan lopen en blokken, teamflashen etc. als je niet met soloQ wil spelen doe dat dan ook gewoon niet of suck it up en probeer te winnen. De rest is idd de derankers, afkers etc. Afk vind ik lastig want soms kan het gewoon voorkomen dat je telefoon krijgt ofzo. dat gaat toch gewoon voor en imho geen griefing logischerwijze.macciez schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:38:
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
AFK kan gebeuren, maar dan vraag je een time-out aan. wc, iets anders dringend kan altijd voorkomen. Telefoon is voor mij geen reden om even afk te gaan, als ik bezig ben, dan ben ik niet bereikbaar. Je kan altijd later terugbellen. Het staat ook duidelijk aangegeven als je begint aan je match: dit kan 90 minuten duren, zorg dat je hievoor tijd vrijmaakt.SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
..... Afk vind ik lastig want soms kan het gewoon voorkomen dat je telefoon krijgt ofzo. dat gaat toch gewoon voor en imho geen griefing logischerwijze.
Als telefoon altijd voorgaat, dan vraag ik me af hoe slaafs je alle interrupties aanvaard. Ga je ook je telefoon beantwoorden als je aan het eten bent, of op de wc zit?
[ Voor 12% gewijzigd door Soggney op 27-10-2016 11:04 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
idealiter wel inderdaad, maar goed het komt gelukkig ook niet zo vaak voor of alleen 1 ronde ofzo. Ben in ieder geval blij dat de griefers harder aangepakt worden.Soggney schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:03:
[...]
AFK kan gebeuren, maar dan vraag je een time-out aan. wc, iets anders dringend kan altijd vorokomen. Telefoon is voor mij geen reden om even afk te gaan, als ik bezig ben, dan ben ik niet thuis. Je kan altijd later terugbellen. Het staat ook duidelijk aangegeven als je begint aan je match: dit kan 90 minuten duren, zorg dat je hievoor tijd vrijmaakt.
Dat kun je idd blokkeren als je met ze speelt, maar het blijft natuurlijk gewoon griefing en het zou daarom mogelijk moeten zijn dat te kunnen veroordelen in OW.SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
chat en voice kun je gewoon blokken, niet groot probleem, al helpt het niet mee in teamplay uiteraard. ergste zijn van die lui die de game throwen omdat ze vinden dat ze niet mogen winnen met het "noobteam' en dus achter mensen aan gaan lopen en blokken, teamflashen etc. als je niet met soloQ wil spelen doe dat dan ook gewoon niet of suck it up en probeer te winnen. De rest is idd de derankers, afkers etc. Afk vind ik lastig want soms kan het gewoon voorkomen dat je telefoon krijgt ofzo. dat gaat toch gewoon voor en imho geen griefing logischerwijze.
Als het vrienden zijn wel. Echte wereld gaat voor op virtuele.Soggney schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:03:
[...]
Als telefoon altijd voorgaat, dan vraag ik me af hoe slaafs je alle interrupties aanvaard. Ga je ook je telefoon beantwoorden als je aan het eten bent, of op de wc zit?
Niet de bedoeling om hier over dit soort niet-inhoudelijke hardware-matige issues te beginnen. Je hebt elders op het forum al een speciaal topic hierover; geef dat even de tijd. Mocht dat niks opleveren kun je op basis van alle nieuwe inzichten en eigen onderzoek eventueel nogmaals een topic hierover openen in Spielerij - Problemen & Vragen
[ Voor 82% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-10-2016 01:14 ]
Axry, ook gekend voor verschillende Nehox Community gebruikers, heeft een VAC ban.
Dit ter info.
Dit ter info.
Wat een faalhazen weer bij ESL man, wegens 'provider issues' kan de mouz - nv game niet gestreamed worden, toen met ESL New York ook al issues omdat ze niet genoeg bandwijdte oid hadden, kap dan gewoon met events houden in NA als dat toch telkens faalt. In Europa nooit problemen.
Laat MLG de Amerikaans events maar houden.Scrtz schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:45:
Wat een faalhazen weer bij ESL man, wegens 'provider issues' kan de mouz - nv game niet gestreamed worden, toen met ESL New York ook al issues omdat ze niet genoeg bandwijdte oid hadden, kap dan gewoon met events houden in NA als dat toch telkens faalt. In Europa nooit problemen.
En dan dit:
https://www.instagram.com/p/BMH1jESlKDS/
confirmed dat het real is: https://twitter.com/chrisJcsgo/status/792126529329242112 niet normaal...
[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 29-10-2016 00:40 ]
Ja wtf man, zag ik ook al idd, ziekBrogala schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:39:
[...]
Laat MLG de Amerikaans events maar houden.
En dan dit:
https://www.instagram.com/p/BMH1jESlKDS/
confirmed dat het real is: https://twitter.com/chrisJcsgo/status/792126529329242112 niet normaal...
Na een losing streak van weet ik niet hoe veel losses had ik een mooie derank naar GN3. Had dan ook een tijdje niet gespeeld vanwege WoW, maar afgelopen vrijdag ging ik weer als een trein. Had zieke flicks en schoot bijna alles raak. Kills die ik zelden wist te raken raakte ik plots. Kijken of ik dit vast kan houden door wat meer te spelen.
Had tijdens die losing streak bijna het spel nooit meer aangeraakt zo gefrustreerd was ik over dat schijtspel. Allemaal griefers in je team en die kutrussen.
Ik krijg helaas mijn maten niet mee naar Nehox. Ze vinden het niet leuk om te spelen met onbekenden.
Had tijdens die losing streak bijna het spel nooit meer aangeraakt zo gefrustreerd was ik over dat schijtspel. Allemaal griefers in je team en die kutrussen.
Ik krijg helaas mijn maten niet mee naar Nehox. Ze vinden het niet leuk om te spelen met onbekenden.
OP aangepast met allerlaatste patchnotes. Mochten mensen nog meer aanvullingen willen zien dan hoor ik het graag via DM.
Weet er toevallig iemand een goede plek om 10-mens of gathers te doen. Ik wil graag wat meer gaan leren van de game. Ik speel nu op het moment ESEA C-. https://play.esea.net/users/525806 Ik wil daar graag een keer uit gaan komen naar C of C+. Ik hoop door met wat betere spelers te spelen veel te leren van de game.
Mag natuurlijk ook iemand zich aanbieden om met mij ESEA te spelen en een beetje mij te mentoren als ze daar zin in hebben. PM me of voeg me toe op steam.
Mag natuurlijk ook iemand zich aanbieden om met mij ESEA te spelen en een beetje mij te mentoren als ze daar zin in hebben. PM me of voeg me toe op steam.
Hupla LEM. Bijna terug naar men oude Supreme
OMG HAX WH AIMBOT!!111!!1SmokingSig schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:54:
Hupla LEM. Bijna terug naar men oude Supreme
IEDEREEN PAK JE HOOIVORKEN WEER TEVOORSCHIJN!
/s
[ Voor 3% gewijzigd door iTeV op 04-11-2016 12:31 ]
Are you a one or a zero
Yooo.
Ik heb dit wellicht al eens eerder gepost, maar vooral de laatste tijd irriteer ik me (omdat ik regelmatig soloque) aan mijn teammates vaak polen/ukraine/rusland en ze hebben allemaal shit microfoons of spreken hun eigen taal door de game heen.
Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn met SMFC rank die wellicht vaak samen willen spelen. Ik speel zelf normaal gesproken wel bijna elke dag tussen 18:30 - 24:00
Voeg maar toe als er intresse is.
Beschik ook over een eigen TS server!
http://steamcommunity.com/id/0649885228
Ik heb dit wellicht al eens eerder gepost, maar vooral de laatste tijd irriteer ik me (omdat ik regelmatig soloque) aan mijn teammates vaak polen/ukraine/rusland en ze hebben allemaal shit microfoons of spreken hun eigen taal door de game heen.
Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn met SMFC rank die wellicht vaak samen willen spelen. Ik speel zelf normaal gesproken wel bijna elke dag tussen 18:30 - 24:00
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Denk dat je beter eens op ts3.nehox.nl kan komen. Tientallen mensen online elke dag. Pieken van meer dan 100 man.xenonNn schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:03:
Yooo.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Tientallen goldnova's ja. LE+ is het daar vrij rustig.. (of het zijn vaste groepen die altijd met 5 man zijn)NeHoX schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:13:
[...]
Denk dat je beter eens op ts3.nehox.nl kan komen. Tientallen mensen online elke dag. Pieken van meer dan 100 man.
[ Voor 8% gewijzigd door dannbla op 04-11-2016 19:52 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Wow! Zat net een dikke hacker in de server waarin ik speelde
, had dikke aimbot maar wierde was dat zijn naam continue loopte tussen de namen van de spelers waardoor je hem niet kon kicken
, nog nooit meegemaakt
keybind op zijn wasd toetsen of macro ervoor ofzo gekoppeld aan changename command. heel irritant idd. Maar ook zonder vaste naam kan je toch wel zien wie het was en dan gewoon die persoon reporten?Chip. schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:31:
Wow! Zat net een dikke hacker in de server waarin ik speelde, had dikke aimbot maar wierde was dat zijn naam continue loopte tussen de namen van de spelers waardoor je hem niet kon kicken
, nog nooit meegemaakt
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.