Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:48:
[...]
af en toe ziek schieten is een, van 0 game sense op mg naar global tussen alle cheaters door is heel wat anders. Nou zegt dit niet bijzonder veel aangezien ik lang niet met hem gespeeld heb, dus neem het met een korrel zout.

Ik schiet ook wel eens écht goeie spelers eruit, en soms ga ik 3-10 tegen supremes... Maar consistent zo hard vooruit schieten blijft wel apart.

Daarnaast is naar muren kijken en dan roepen dat doe ik voor het geluid wel het kutste excuus wat ik ooit heb gehoord. Een beetje speler zit of een flash te ontwijken (waar de gemiddelde global nog te dom voor is) of je preaimed waar je denkt dat je enemy vandaan komt. Je staat niet met je neus tegen een muur om 'te luisteren'. Zo werkt het geluid in cs:go trouwens ook niet, dus doe je dit wel legit mag je er weer mee stoppen.

Edit: en dat cheaters gepakt worden is onzin. Er zijn zo achterlijk veel private cheats met maar een paar hele voorzichtige gebruikers die er net die 5% voordeel uithalen en nooit gepakt worden. Mja, als 10 mensen je verdenken ben je al niet subtiel genoeg.
Dat muurkijken doe ik ook soms. Ga jezelf nou niet voordoen als 1 of andere pro Innocent untill proven guilty. Ga Chepper eens speccen of Kai. Zie ik soms raardere shit dan r4ptor. demo's zijn kut vanwege 32 tickrate. Sowieso is tick 64 ook al kut om te speccen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
NeHoX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Dat muurkijken doe ik ook soms. Ga jezelf nou niet voordoen als 1 of andere pro Innocent untill proven guilty. Ga Chepper eens speccen of Kai. Zie ik soms raardere shit dan r4ptor. demo's zijn kut vanwege 32 tickrate. Sowieso is tick 64 ook al kut om te speccen.
Dus brogala, Chepper, Kai EN r4ptor hacken allemaal?!?! :o

/s

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:01:
[...]

Haha ben jij Global? Lekker knulletje! Gratz!

Wie is die hacker dan.. ben benieuwd. Weer een Tweakers witchhunt :+.
Haha bedankt! Toch leuk dat ik het geworden ben, was al echt een jaar SMFC. En het global icoontje ziet er wel vet uit :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Lel. Ik ben gewoon mezelf en ik denk niet, naast dat ik uberhaubt geen kans maak, pro te zijn. Wat ik ook aangaf is dat ik niet met hem gespeeld heb sinds een aantal maanden, en ik dus gewoon feiten aan het neerleggen ben, die niet eens perse op hem van toepassing zijn.

Wat ik ook weet is dat ik wel met écht goeie mensen praat en speel. Daar zit wel ff een verschil in met de gemiddelde global, waar je zonder nades prims kan komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Pakt popcorn en gaat er voor zitten oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Haha bedankt! Toch leuk dat ik het geworden ben, was al echt een jaar SMFC. En het global icoontje ziet er wel vet uit :+ 8)7
Hoelang roep ik al dat jij kans maakt om goed te worden? En nu pas global? R4ptor deed het ff in een maandje of 3-4 terwijl hij ervoor mge was. Hmhm.

Trouwens ook de reden waarom je zon rotjong was. Komt er opeens een 14 jaar oud meisje op je ts die de helft eruit schiet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:11:
[...]

Hoelang roep ik al dat jij kans maakt om goed te worden? En nu pas global? R4ptor deed het ff in een maandje of 3-4 terwijl hij ervoor mge was. Hmhm.

Trouwens ook de reden waarom je zon rotjong was. Komt er opeens een 14 jaar oud meisje op je ts die de helft eruit schiet.
Het zal altijd wellus nietus blijven, maar je kan vaak al opmaken uit iemands gameplay en de kills die er worden gemaakt of iets klopt of niet klopt.
Pak bijvoorbeeld de laatste 5 filmpjes van zijn YouTube kanaal. Zonder dat ik een beschrijving er bij geef, ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.
YouTube: Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

pineapple23 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:18:
[...]

Het zal altijd wellus nietus blijven, maar je kan vaak al opmaken uit iemands gameplay en de kills die er worden gemaakt of iets klopt of niet klopt.
Pak bijvoorbeeld de laatste 5 filmpjes van zijn YouTube kanaal. Zonder dat ik een beschrijving er bij geef, ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.
Waarom zou je cheaten en het op youtube zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

Dat zou wel echt pittig dom zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:18:
[...]

dat z'n muziek smaak niet bijzonder goed is, maar het lijkt me idd onwss. Dat ie zichzelf hackend op youtube zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NeHoX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

Waarom zou je cheaten en streamen, zijn er ook genoeg van gepakt op gegeven moment? Sommige mensen zijn niet al te slim of denken er mee weg te komen. Ik denk dat als je echt er goed voor gaat zitten en consistent met een groepje goede spelers speelt je een heel eind richting global kan komen. Ik heb verder niet met r4ptor gespeeld dat ik weet, sowieso niet laatste jaar gok ik, dus kan er inhoudelijk weinig over zeggen. Ik heb soms ook van die kills waarvan zelfs op mg2 niveau gelijk hax geroepen word, terwijl dat gewoon beetje tactiek, prefire/preaim en spelkennis is. Dat hou je toch.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-10-2016 16:27 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
YouTube: Raptor plays CSGO - BANG BANG BANGER

Hieruit blijkt wel overduidelijk dat r4ptor wallhack heeft.

/S

-edit-
even iets duidelijker maken.

[ Voor 17% gewijzigd door markdm op 24-10-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Waarom zou je cheaten en streamen, zijn er ook genoeg van gepakt op gegeven moment? Sommige mensen zijn niet al te slim of denken er mee weg te komen. Ik denk dat als je echt er goed voor gaat zitten en consistent met een groepje goede spelers speelt je een heel eind richting global kan komen. Ik heb verder niet met r4ptor gespeeld dat ik weet, sowieso niet laatste jaar gok ik, dus kan er inhoudelijk weinig over zeggen. Ik heb soms ook van die kills waarvan zelfs op mg2 niveau gelijk hax geroepen word, terwijl dat gewoon beetje tactiek, prefire/preaim en spelkennis is. Dat hou je toch.
toch blijft het apart dat je met 1300 u in je laatste 300 opeens van mge naar global klapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
markdm schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:27:
YouTube: Raptor plays CSGO - BANG BANG BANGER

Hieruit blijkt wel overduidelijk dat r4ptor wallhack heeft.

/s
Ja man idd, heel obv 8)7

Of je weet gewoon hoe je moet planten en waar je precies in de muur moet schieten _/-\o_

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

daxcy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:30:
[...]

Ja man idd, heel obv 8)7

Of je weet gewoon hoe je moet planten en waar je precies in de muur moet schieten _/-\o_
Haha jij weet niet wat sarcasme is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17
Waarom is iedereen opeens Global.. Dat is een betere vraag.

VALVE, please fix!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:34:
Waarom is iedereen opeens Global.. Dat is een betere vraag.

VALVE, please fix!
Volgens de officiele getallen is nu minder dan .1% global.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Uren cs:go tellen voor mij niet...
Ik ben in 250 uren van niets naar LEM geklommen, weliswaar met een gevuld FPS-verleden.
In het begin kreeg ik vaak te horen "cheater", nu ben ik nog steeds LEM (omdat ik ook maar een paar uur per week speel) en zit ik ondertussen op 400 uren en beschuldigt niemand mij nog. Dus roep niet te snel cheater, ik wil echt bewijs zien wie hier hackt.

Wat ik wel vaak zie bij snel groeiende spelers dat ze plots alle wallbangs super goed kennen.
Dan zie ik altijd enkele weken later dat ze een VACban gekregen hebben (toch zo'n 25% van me lijst die plots van MGE naar GE klimt).

Hier in dit geval heb ik geen ervaring met de spelers van Tweakers, dus wacht ik op videomateriaal.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:29:
[...]
toch blijft het apart dat je met 1300 u in je laatste 300 opeens van mge naar global klapt.
Geen idee, ik speel voor de lol, zo af en toe, dus of dat mogelijk is of niet durf ik niet te zeggen. Het is wel rap, dat klopt maar nogmaals ik weet niet hoeveel hij speelt en met wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:37:
Uren cs:go tellen voor mij niet...
Ik ben in 250 uren van niets naar LEM geklommen, weliswaar met een gevuld FPS-verleden.
In het begin kreeg ik vaak te horen "cheater", nu ben ik nog steeds LEM (omdat ik ook maar een paar uur per week speel) en zit ik ondertussen op 400 uren en beschuldigt niemand mij nog. Dus roep niet te snel cheater, ik wil echt bewijs zien wie hier hackt.

Wat ik wel vaak zie bij snel groeiende spelers dat ze plots alle wallbangs super goed kennen.
Dan zie ik altijd enkele weken later dat ze een VACban gekregen hebben (toch zo'n 25% van me lijst die plots van MGE naar GE klimt).

Hier in dit geval heb ik geen ervaring met de spelers van Tweakers, dus wacht ik op videomateriaal.
uren zeggen niets todat je dingen in perspectief gaat zetten. Zoals ik al zei, persoon in kwestie heeft ong. 1300u en ik herriner me dat hij mge was een maand of 4 geleden. Klein beetje rekenen zie je dat die lijn niet klopt. Of hij heeft opeens doorgekregen hoe t spelletje moet, of hij heeft bijzonder veel geluk, of hij heeft een lekker team... Of hij gebruikt 3rd party software.

Edit: ik ben nog niet van mening dat hij cheat ofzo, ik zie alleen wel wat aparte dingen. Daarnaast kan me het niet schelen, ik speel toch niet met hem. Maar een leuke discussie is altijd welkom in het csgo topic :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
De enige wallbang die ik ken is die op de nieuwe inferno (banana wall). Onlangs 60 scout schoten opgelost (in 3 rondes) en 2 kills gemaakt :D.

Maar dat komt vast door mijn wallhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:42:
[...]
uren zeggen niets todat je dingen in perspectief gaat zetten. Zoals ik al zei, persoon in kwestie heeft ong. 1300u en ik herriner me dat hij mge was een maand of 4 geleden. Klein beetje rekenen zie je dat die lijn niet klopt. Of hij heeft opeens doorgekregen hoe t spelletje moet, of hij heeft bijzonder veel geluk, of hij heeft een lekker team... Of hij gebruikt 3rd party software.
not related maar laatste potje dat ik speelde was er ook zo'n droeftoeter, die speelde echt gewoon slecht, helemaal tegen een van mijn maten die goed is met awps en van die flickshots. Begin 2de helft, op eens alle schoten raak, hs bij de vleet, hits met ak op mirage middle. Even de demo gekeken, zie je hem begin 2de helft de boel aanzetten, op mid schieten, recht de grond in, hs hs.... hoe dom ben je dan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die zijn lang niet zo vervelend als echt goeie hackers. Iemand die je er sowieso al uit kan schieten, maar af en toe radar hacked om een clutch net iets makkelijker te maken. Die haal je er echt niet zo maar uit, en die zijn er toch wel veel. Helemaal op hoger niveau. Wil je geen cheaters? Gewoon lekker esea spelen. Of zoals ik, met mensen die je kent 10 mans doen. Leer je ook nog eens wat over speelstijlen en hoe counteren werkt.

Overigens heeft raptor meer uren op z'n main dan ik terwijl ik mezelf wel beter acht te zijn.
Fuck.

Ik ben een cheater by my own rules.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:49:
Ja die zijn lang niet zo vervelend als echt goeie hackers. Iemand die je er sowieso al uit kan schieten, maar af en toe radar hacked om een clutch net iets makkelijker te maken. Die haal je er echt niet zo maar uit, en die zijn er toch wel veel. Helemaal op hoger niveau. Wil je geen cheaters? Gewoon lekker esea spelen. Of zoals ik, met mensen die je kent 10 mans doen. Leer je ook nog eens wat over speelstijlen en hoe counteren werkt.
Ah, dat kan ook nog, inplaats van wallhack, een radar hack. Dat verklaart wel wat gekke movements die je wel is ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
Show r4pt0r some love.

Ik geloof in die gekke belg totdat ik een VAC-ban zie of proof beyond doubt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:53:
Show r4pt0r some love.

Busted, jullie zijn allebij hackers!

Komt dat zien, komt dat zien, groot 'internationaal' cheat schandaal!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• markdm
Ik heb nu een paar van zijn filmpjes bekeken en mijn oordeel was al snel duidelijk, report, deze shit kan echt niet.

[ Voor 18% gewijzigd door markdm op 24-10-2016 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Show r4pt0r some love.

Ik ook totdat ik zelf met een paar matches heb meegekeken en van mensen opeens hoorde dat hij niet legit speelt. En via tweakers heb ik ook al 5 pm berichten gehad, zonder namen te noemen vroegen ze gelijk of het raptor was.

Dus hij heeft al een bepaalde reputatie opgebouwd. Ga zo verder, mij heb je er niet mee. Ik verzamel nog wat informatie en dan zal ik een filmpje in elkaar knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal zeggen wacht op het filmpje, en oordeel dan zelf of je vind dat hij cheat of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
Brogala schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:06:
Ik zal zeggen wacht op het filmpje, en oordeel dan zelf of je vind dat hij cheat of niet.
Geef mij nog even wat skins voor al die keren dat ik jou (raptor ook trouwens) geboost heb! ! :/

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Geef mij nog even wat skins voor al die keren dat ik jou (raptor ook trouwens) geboost heb! ! :/
PLS NO, als we skins weg moeten geven voor elke keer dat we geboost worden zou ik al lang blut zijn en had brogala een nieuwe 1080 in zijn kast. Dat willen we natuurlijk niet he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Dat die 5 man zich dan maar bekend maakt, verwijder ik ze ff uit mijn friendlist.

Heb ik met jou ook al gedaan trouwens. Je profiel staat trouwens ook goed vol met wh en dergelijke. Ga je ook eens moeten spectaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markdm
r4ptor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:28:
Je profiel staat trouwens ook goed vol met wh en dergelijke. Ga je ook eens moeten spectaten.
Ooooo neeeeeee
Misschien moet ik mezelf eens reporten :( , ik heb 8 reacties dat ik hack op mijn profiel (en dat ik "boostujaca dziwka za skiny").
Ik dacht dat ik zelf legit was, ik spectate mezelf niet zo vaak en er is eigenlijk geen reden om te twijfelen of ik zelf hack. Maar anders zou ik deze reacties niet hebben, wel een grote schok. Misschien krijg ik toch een VAC. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
markdm schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:33:
[...]

Ooooo neeeeeee
Misschien moet ik mezelf eens reporten :( , ik heb 8 reacties dat ik hack op mijn profiel (en dat ik "boostujaca dziwka za skiny").
Ik dacht dat ik zelf legit was, ik kijk niet zo vaak naar mijn demos en er is eigenlijk geen reden om te twijfelen of ik zelf hack. Maar anders zou ik deze reacties niet hebben, wel een grote schok. Misschien krijg ik toch een VAC. :o
Je hebt mijn punt gesnapt.

+1

btw: kijk wat een cheater ik ben zeg!
http://imgur.com/a/Vxvje
Al die EZ wins en matches! PURE WALKOVERS!

[ Voor 8% gewijzigd door r4ptor op 24-10-2016 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kunnen jullie weer de game bespreken en niet elkaar? Ik snap wel hoe deze discussie ontstaat, maar dit is niet de plek voor een witchhunt e.d., maar toch echt voor het bespreken van de game. Als er niks over CS te bespreken valt is het niet erg als er hier niks gepost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daxcy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:30:
[...]

Ja man idd, heel obv 8)7

Ik ben net Global geworden, weet jij toevallig of er nog goede sites zijn of servers waar er veel pro's en semi-pro's zijn die minimaal hetzelfde niveau zijn als ik? Ben een beetje klaar met met van die noobs spelen en zit nu ik Global ben wel zo'n beetje op semi-pro/pro niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 12:44
Brogala schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:01:
[...]

Ik ben net Global geworden, weet jij toevallig of er nog goede sites zijn of servers waar er veel pro's en semi-pro's zijn die minimaal hetzelfde niveau zijn als ik? Ben een beetje klaar met met van die noobs spelen en zit nu ik Global ben wel zo'n beetje op semi-pro/pro niveau.
Shhh. Het is oke. Ik wil je wel boosten naar rank S. Ik doe zelfs SS, waarom niet.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Als je dat filmpje van raptor al cheats vind snap je ook geen hol van het spelletje. Tis toch gewoon duidelijk dat ie gewoon de spot en wallbang precies kent? Niveautje weer hier hoor jezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Brogala schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:01:
[...]

Zelf heb ik niet zo'n niveau, maar enkele van me vrienden zien er dan de uitdaging in om op FaceIt level 10 te halen... Misschien iets voor jou? :)

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutellaah schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:47:
[...]

Zelf heb ik niet zo'n niveau, maar enkele van me vrienden zien er dan de uitdaging in om op FaceIt level 10 te halen... Misschien iets voor jou? :)
Haha het was meer als grapje bedoeld omdat Daxcy niet snapte dat markdm's post niet serieus was bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Ik heb gister avond even twee matches naar .avi omgezet, vanavond/morgen zet ik is wat online. Verder ben ik me wat gaan verdiepen in hacks voor cs:go, maar dat gaat tegenwoordig wel heel ver. Je kan per wapen hacks in stellen. Bijvoorbeeld voor AWP standaard body shot, voor Scout heady. je kan benen en armen uitzetten.
Maar ik snap wel dat het tegenwoordig heel moeilijk is om te zien of iemand hackt of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 09:35
r4ptor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:28:
Dat die 5 man zich dan maar bekend maakt, verwijder ik ze ff uit mijn friendlist.

Heb ik met jou ook al gedaan trouwens. Je profiel staat trouwens ook goed vol met wh en dergelijke. Ga je ook eens moeten spectaten.
Dus als er een boze rus ergens op een profiel zet dat je wh hebt geloof jij dat? Maar ik zat niet bij die 5 man, maar ik vind het ook erg verdacht dat je zo snel global bent geworden. Ik wacht ook rustig op het filmpje om te beoordelen.
Maar ik heb laatst een match gevolgd en vond het vreemd dat je zo goed kan weten waar de laatste paar enemy's zitten terwijl het NIET gecalled kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Brogala schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

Haha het was meer als grapje bedoeld omdat Daxcy niet snapte dat markdm's post niet serieus was bedoeld.
haha idd, daar stond dus de /s voor zeker? Ik ben zo te zien niet de enige die de sarcasme er niet in zag :P

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
daxcy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

haha idd, daar stond dus de /s voor zeker? Ik ben zo te zien niet de enige die de sarcasme er niet in zag :P
/s is een afkorting voor sarcasme, dit wordt vooral gebruikt op reddit, ik hoopte dat de meeste dat wel zouden weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
markdm schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

/s is een afkorting voor sarcasme, dit wordt vooral gebruikt op reddit, ik hoopte dat de meeste dat wel zouden weten :P
Haha ik zit dus nooit op reddit vandaar. Een tijdje gedaan en dat was eigenlijk alleen voor csgo news en meer niet. Tegenwoordig heb ik voldoende aan tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ajaxalex schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Dus als er een boze rus ergens op een profiel zet dat je wh hebt geloof jij dat? Maar ik zat niet bij die 5 man, maar ik vind het ook erg verdacht dat je zo snel global bent geworden. Ik wacht ook rustig op het filmpje om te beoordelen.
Maar ik heb laatst een match gevolgd en vond het vreemd dat je zo goed kan weten waar de laatste paar enemy's zitten terwijl het NIET gecalled kon worden.
Dat is nu wat ik bedoelde ivm die comments...

Blijkbaar moet je hier echt alles uitleggen als je wat zegt. RIP gezond verstand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pineapple23
Oke Match 1 met x-ray heb ik online staan. Tweede volgt. Let op de scout kills die zijn allemaal heady, en rest is vaak body/hoofd. AWP is ingesteld op body shots.

[ Voor 58% gewijzigd door pineapple23 op 25-10-2016 11:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
pineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:24:
Oke Match 1 met x-ray heb ik online staan. Tweede volgt. Let op de scout kills die zijn allemaal heady, en rest is vaak body/hoofd. AWP is ingesteld op body shots.
[video]
Wat mij opvalt is dat hij een extreem slechte crosshairplacement heeft maar wel opvallend veel heady's schiet... Mensen met mij eens dat dergelijke crosshairplacement geen global waardig is haha! Zegt niets over cheats oid..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanDulken
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 08:43
Ik zou inderdaad de snipers op zn minst interessant willen noemen. De scoutkills zijn allemaal headshots wat op zn zachts gezegd merkwaardig is. Het meest opvallende zijn de awpkills op banana als hij ct is, vooral de wallbangs waarbij hij net voor hij schiet nog even naar links richt om te raken. Ben benieuwd naar je tweede vid.

[ Voor 15% gewijzigd door vanDulken op 25-10-2016 12:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markdm
YouTube: r4ptor match 1 x-ray aan
speel maar op x0,25 snelheid af, de prefire is normaal, maar waarom zou je opeens super snel een flick maken om net waar zijn hoofd zit te prefiren

zelfde als bovenstaande maar dan meerdere keren, die awper die hem over het muurtje heen peekte was dan weer wel gewoon een legit shot van r4ptor. Maar vooral dat een na laatste schot op fedorable gent was raar.

waarom daar niet wegkijken van de flash maar wel ineens flashed een headshot flick maken

crosshair scout naast het hoofd, dit kan echter makkelijk door de lage ticrate komen.

crosshair met tec-9 naast het hoofd, kan weer aan ticrate liggen.

Over het algemeen vind ik het niet zo erg shady, ik ben nog niet helemaal overtuigd hoor. Dit kan gewoon een lucky potje zijn en veel andere kills van hem vond ik dan weer niet raar.

[ Voor 10% gewijzigd door markdm op 25-10-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
hmr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Wat mij opvalt is dat hij een extreem slechte crosshairplacement heeft maar wel opvallend veel heady's schiet... Mensen met mij eens dat dergelijke crosshairplacement geen global waardig is haha! Zegt niets over cheats oid..
Er zitten genoeg kills tussen die alles behalve fishy zijn,.. Waar je ze van 3km aan hoort komen lopen (bijv meeste pistol kills op B..), maar er zitten ook paar tussen die als ik overwatch zou zien ik ze gewoon zou aangeven voor WH denk ik.. Met name de kills door het muurtje in banana, een paar keer doet ie een snelle quickscope om vervoglens terug achter de hoek te duiken, maar de keren dai ie daadwerkelijk mensen raakt zie je een kleine vertraging + aim, alsof er net iets meer tijd genomen wordt. Ik vind het altijd moeilijk om dit met x-ray te bepalen, je moet ze eigenlijk met en zonder zien. Met x-ray ben je als kijker vaak te veel gefocused op het feit dat ie al op iemand zit door de muur, terwijl het logische crosshair placement kan zijn. Ik ben het met hmr eens dat het in dit geval niet heel logisch lijkt..

Overigens, ik snap dat we hier niet op de man moeten spelen en iemand door het slijk halen, iemand die imo veel voor de csgo/tweakers community doet, maar eerlijk is eerlijk.. een carry met een 43k op global spelen terwijl we 3-4 maanden geleden soms moeite hadden met DMG.. Ik weet het niet, als ik eerlijk ben..

Het deagle ace filmplje op mirage zette mij aan het twijfelen om eerlijk te zijn. Op 43-44sec zie je, als hij springt van short naar connector een snelle flick in zn muis. Normaliter zou ik kunnen zeggen dat is iets met optillen, maar hij flickt net zo hard terug naar waar hij keek.. Ik heb laatst een match gekeken (toevallig ook op mirage) en daar zag ik dat ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Laten we de discussie puur over bewezen rare/shady acties houden en niet op de man spelen om het objectief te houden (ik wijs hier niemand mee aan, maar zeg het alvast voordat het straks persoonlijk gaat worden). r4ptor had veel rare kills maar ook veel doodnormale acties, hij heeft ook veel voor dit forum gedaan, ik wil hem zonder VAC inderdaad niet door het slijk halen, ik zeg puur wat ik denk.

Ik zeg dit alvast voordat meer mensen met de discussie mee gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 25-10-2016 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
Ik vind het alleen echt opvallen dat zijn crosshairplacement van een niveautje Mg is en toch 43k op global niveau weet te maken..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

vanDulken schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:48:
Ik zou inderdaad de snipers op zn minst interessant willen noemen. De scoutkills zijn allemaal headshots wat op zn zachts gezegd merkwaardig is. Het meest opvallende zijn de awpkills op banana als hij ct is, vooral de wallbangs waarbij hij net voor hij schiet nog even naar links richt om te raken en de ronde daarna bij a retake is de 'aimlock' bij de laatste t naast library er opvallend, zal wel een mouselift zijn... Ben benieuwd naar je tweede vid.
Is geen aimlock want hij heeft hem daar al zien zitten terwijl hij op de andere op site aan het schieten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDulken
Ok, zal het in mn comment even weghalen en op pc kijken om geen onzin te zeggen. Sowieso vrij belabberd op mobiel, maar moet toch wat om tijd te doden. Excuus.

[ Voor 16% gewijzigd door vanDulken op 25-10-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
vanDulken schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:48:
Het meest opvallende zijn de awpkills op banana als hij ct is, vooral de wallbangs waarbij hij net voor hij schiet nog even naar links richt om te raken.
Moet zeggen dat ik het ook best tricky vind, maar er mist hier zoveel informatie. Wat nou als een teammate al de enemies naar banana zag gaan. Dan zou ik ook gaan wallbangen als ik zo over het enemy team zou lopen.

Ook is het filmpje afgeknipt op momenten dat het tricky word. In mijn ogen te weinig informatie om iemand een cheater te noemen. Dit is de reden waarom ik bijna nooit een overwatch kijk omdat er zoveel informatie mist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Bij dit filmpje speelt hij op zijn smurf.
Ik wilde hem nog inkorten hij duurt maar 5 min. (perongeluk te lang laten doorlopen.)

Vooral dit schot, ze crosshair schiet automatisch naar links. Terwijl helemaal rechts van het lijf mikte.
YouTube: r4ptor op smurf match 2 met x-ray

Maar het zal altijd een wellus nietus blijven en met de hacks van tegenwoordig kan je zoveel instellen dat het niet eens hoeft op te vallen.

[ Voor 65% gewijzigd door pineapple23 op 25-10-2016 13:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanDulken
Mee eens dat er info mist, maar het wallbangen is niet het probleem dat ik zie. Het probleem zit voor mij in het laatste schot als mijn geheugen me niet in de steek laat. Hij richt op de muur voor nog een shot en net voor het schot trekt hij hem een stukje naar links waardoor hij de T raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Show r4pt0r some love.

Inderdaad, beetje zielig om als haaien op 1 prooi te springen terwijl ik geen overduidelijke cheater in mijn beeld zie. En als hij dat wel is, valt het bijna niet op, goed gedaan in dat geval ;).

Ik speel alleen maar arms race om mijn aim te verbeteren en trainen. Ik zit nu na 60 uur op een punt waar ik meestal wel 1ste of 2/3de ben. En ik heb eindelijk wat skins gekocht. Niks speciaals, AK Blue Laminate FN en een AWP Phobos FN.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDulken
Waarom arms race? Kan je niet beter ffa dm op community servers en aimbotz doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

vanDulken schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:28:
Waarom arms race? Kan je niet beter ffa dm op community servers en aimbotz doen?
Heb ik gisteren toevallig ook een rondje of 3 gedaan, het was wel leuk en ik werd 1ste, 3de en 2de dus zo slecht is dat niet eens. Competitive gaat hem niet worden omdat vrienden die een rank hebben waarmee ik kan spelen niet meer spelen en anderen al op Master Guardian Elite zitten oid. (en vreemden is met mijn mate van verlegenheid ook niet echt aan de orde :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

De eerste 4 minuten zien er wel legit uit hoor. Alleen altijd die aim niet op het hoofd en toch een headshot, das wel raar, maar dat zal wel niet hacks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
pineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:20:
Ik wilde hem nog inkorten hij duurt maar 5 min. (perongeluk te lang laten doorlopen.)
[video]

Vooral dit schot, ze crosshair schiet automatisch naar links. Terwijl helemaal rechts van het lijf mikte.

Maar het zal altijd een wellus nietus blijven en met de hacks van tegenwoordig kan je zoveel instellen dat het niet eens hoeft op te vallen.
Pak bijvoorbeeld deze hacks:
Haal die link eens weg!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
[video]

Pak bijvoorbeeld deze hacks:
---------
Dit ziet er in mijn ogen gewoon legit uit..

En ehm, mag je wel linken naar hacks?

[ Voor 3% gewijzigd door daxcy op 25-10-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
[...]

Geen zin om half uur aan video te kijken over iemand die ik niet ken of überhaupt mee speel, maar dit is ook hetgeen wat mij opviel in de eerste paar minuten voor iemand die GE is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Xant0r schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Geen zin om half uur aan video te kijken over iemand die ik niet ken of überhaupt mee speel, maar dit is ook hetgeen wat mij opviel in de eerste paar minuten voor iemand die GE is... :+
Videos duren maar 7 en 5 minuten dacht ik, 1 video lijkt 12 minuten, maar heb ik per ongeluk laten doorlopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

[...]

Ik heb 1 minuut gekeken en ben gestopt. Ik gaf hem nog de voordeel van de twijfel, maar na het zien van zijn slechte crosshairplacement (zoals je aangeeft) en dan toch global te zijn is mijn vermoeden enorm gegroeid.
Maar voor mij is het zijn aim niet die het hem doet, wel zijn pushes door de smokes en flashes wanneer enemy zich terugtrekt... Ik zie eerder een wallhack dan een aimbot.
Jammer want ik had nochtans wel een positieve indruk van Raptor... Hopelijk kan hij het tegendeel bewijzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Nutellaah schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:20:
[...]

Ik heb 1 minuut gekeken en ben gestopt. Ik gaf hem nog de voordeel van de twijfel, maar na het zien van zijn slechte crosshairplacement (zoals je aangeeft) en dan toch global te zijn is mijn vermoeden enorm gegroeid.
Maar voor mij is het zijn aim niet die het hem doet, wel zijn pushes door de smokes en flashes wanneer enemy zich terugtrekt... Ik zie eerder een wallhack dan een aimbot.
Jammer want ik had nochtans wel een positieve indruk van Raptor... Hopelijk kan hij het tegendeel bewijzen.
Ik vind dit een mooie afsluiter, hij weet donders goed wat hij zelf goed en fout zou hebben gedaan.
r4ptor is een gezellige gozer en kan je prima een potje cs:go meespelen, maar zijn movements in combinatie met zijn kills kloppen gewoon niet. En doordat mensen een vermoeden hadden, heb ik twee demo's op de kop getikt.

Maar hieruit blijkt wel weer hoe moeilijk het is om te oordelen of iemand hackt of niet. Maar als hij wel hacks gebruikt hoop ik dat ie gepakt wordt en als hij stopt met het gebruiken ervan, ben ik benieuwd of hij over een maandje nog steeds global is. :p

//EDIT: nog een klein tipje voor r4ptor; breng je skins wel ergens anders onder. Zonde als je die kwijt raakt, iedereen maakt wel eens fouten. :X

[ Voor 5% gewijzigd door pineapple23 op 25-10-2016 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:33
Is toch helemaal geen discussie nodig over die r4ptor, is overduidelijk. Wat een grap. Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
[video]

Wow, eerste 2 kogels gingen gewoon geeneens in de buurt van zijn crosshair, wel een headshot, zelfde met de kill erna.

speel maar op x0,25 af, crosshair naast het lichaam van de CT. Maar dit kan alweer makkelijk de ticrate zijn.

dit kon gewoon een erg mooie spray zijn, maar toch heel bijzonder.

dit is nu al een classic geworden, lekker prefiren op dezelfde plek, maar wanneer een T achter de muur staat net eventjes een flick maken.

[ Voor 4% gewijzigd door markdm op 25-10-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
markdm schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:45:
[...]

Wow, eerste 2 kogels gingen gewoon geeneens in de buurt van zijn crosshair, wel een headshot, zelfde met de kill erna. De crosshair placement is hier ook wel een eervolle vermelding waard.

speel maar op x0,25 af, crosshair naast het lichaam van de CT. Maar dit kan alweer makkelijk de ticrate zijn.

dit kon gewoon een erg mooie spray zijn, maar toch heel bijzonder.

dit is nu al een classic geworden, lekker prefiren op dezelfde plek, maar wanneer een T achter de muur staat net eventjes een flick maken.
Begin ook wel echt mijn twijfels te krijgen.... meneer is van een leuke actieve casual naar global gegaan, maar heeft niets geleerd kwa placement etc.. If it walks like a duck, talks like a duck.....

Maar goed.. het boeit me verder ook niets..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 13:43
Ik heb vroeger wel eens een potje gespeeld met r4ptor toch hoorde hij in het groepje mensen waar ik van dacht dat ze nooit hoger dan MG zou komen.

Ik vind het wel gek, dat hij in vrij korte tijd van MG 1 of 2 ofzoiets in het begin van de zomer naar GE kan gaan en daar dan ook nog 40+ kills te maken... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door TheDutchMrLQ op 25-10-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDutchMrLQ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:11:
Ik heb vroeger wel eens een potje gespeeld met r4ptor toch hoorde hij in het groepje mensen waar ik van dacht dat ze nooit hoger dan MG zou komen.

Ik vind het wel gek, dat hij in vrij korte tijd van MG 1 of 2 ofzoiets in het begin van de zomer naar GE kan gaan en daar dan ook nog 40+ kills te maken... 8)7
+1
Vroeger ook gespeeld met r4ptor, in onze Gold Nova tijd. Was toen rond mijn niveau.
Ik ben nu al een tijdje stabiel MG. Hij is GE en maakt inderdaad 40+ kills. :?
Daarbij vind ik sommige situaties in de fimpjes wel erg verdacht.
Aardige kerel of niet, waar rook is ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 16-09 20:05
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

+1
Vroeger ook gespeeld met r4ptor, in onze Gold Nova tijd. Was toen rond mijn niveau.
Ik ben nu al een tijdje stabiel MG. Hij is GE en maakt inderdaad 40+ kills. :?
Daarbij vind ik sommige situaties in de fimpjes wel erg verdacht.
Aardige kerel of niet, waar rook is ...
+2, leek me wel legit op mijn MG niveau ook toen, maar nu ik het zo zie. Crosshair placement is nergens voor een global, zelfs mijn MGE reet ziet het. YouTube: r4ptor match 1 x-ray aan rond 2 min

Dit was voor mij al duidelijk, komt met crosshair richting grond boiler uit, aimt wat hoger, wide peekt een angle die eigenlijk helemaal niet zo wide gepeekt mag worden als je niet weer waar de enemy zit http://i.imgur.com/r2kjrgW.png. Kijk eens naar al die angles waar hij zich voor bloot stelt, dat doe je toch niet als je niet weet waar een enemy zit? Speler rende ook niet, maar raptor merkte hem wel.

Secondes later wide peekt hij de gozer op arch, zonder ook maar angle voor angle te peeken(stel je voor iemand is bij ninja of achter de pilaar mid) en hij ziet hem maar net, maar schiet wel door de muur op hem en kan daarna zijn spray niet controleren als een global.

http://i.imgur.com/zzFp8iI.png.

Aim op de muur(waarom uberhaupt?) en dan ineens die flick naar een gozer toe. Ja waarom eigenlijk? Hoe verklaar je dit.

http://i.imgur.com/M1LSEk9.jpg

Meer crosshairplacements op de grond en insta flick naar hoofd. OK dan.

Dit vond ik al shady 2 mins in, en dat met de crosshairplacement zegt me al genoeg. Dit is geen global. Jammer. :F

Moet ik nog de blind scout HS flick ineens nog noemen? Sorry hoor, echt obvious zo. Radar hack en aimbot met een redelijk kleine pov om shots te fixen lijkt het me.

EDIT: Net heeft ie me van zijn vriendenlijst afgehaald. Waar zou dat toch door komen...

[ Voor 23% gewijzigd door IAmNice op 25-10-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

+2, leek me wel legit op mijn MG niveau ook toen, maar nu ik het zo zie. Crosshair placement is nergens voor een global, zelfs mijn MGE reet ziet het. YouTube: r4ptor match 1 x-ray aan rond 2 min

Dit was voor mij al duidelijk, komt met crosshair richting grond boiler uit, aimt wat hoger, wide peekt een angle die eigenlijk helemaal niet zo wide gepeekt mag worden als je niet weer waar de enemy zit http://i.imgur.com/r2kjrgW.png. Kijk eens naar al die angles waar hij zich voor bloot stelt, dat doe je toch niet als je niet weet waar een enemy zit? Speler rende ook niet, maar raptor merkte hem wel.

Secondes later wide peekt hij de gozer op arch, zonder ook maar angle voor angle te peeken(stel je voor iemand is bij ninja of achter de pilaar mid) en hij ziet hem maar net, maar schiet wel door de muur op hem en kan daarna zijn spray niet controleren als een global.

Aim op de muur(waarom uberhaupt?) en dan ineens die flick naar een gozer toe. Ja waarom eigenlijk? Hoe verklaar je dit.

Dit vond ik al shady 2 mins in, en dat met de crosshairplacement zegt me al genoeg. Dit is geen global. Jammer. :F

Moet ik nog de blind scout HS flick ineens nog noemen? Sorry hoor, echt obvious zo. Radar hack en aimbot met een redelijk kleine pov om shots te fixen lijkt het me.
Idk of dit al vermeld is maar ik vind net op Csgosquad.com nog een oude match van R4ptor, toen hij nog DMG was dit lijkt toch duidelijk meer op de R4ptor waarmee ik toen der tijd mee gespeeld heb.
Hier zat jij zelf ook nog bij Scr33x0r.

http://i.imgur.com/RUrI14n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
TheDutchMrLQ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Idk of dit al vermeld is maar ik vind net op Csgosquad.com nog een oude match van R4ptor, toen hij nog DMG was dit lijkt toch duidelijk meer op de R4ptor waarmee ik toen der tijd mee gespeeld heb.
Hier zat jij zelf ook nog bij Scr33x0r.

http://i.imgur.com/RUrI14n.png
Uhm dat ben ik niet, maar dat is wel de raptor die ik bedoel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Nee, dat ben ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Haha oeps ik had al in tijden niets meer gepost ik dacht dat de post die ik quote van Scr33x0r was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha mooi dit. Ik callde dit al voordat bakker zei wie het was, zonder iets gezien te hebben. Shit just doesn't add up.

Mja, lekker hier bij laten want veel meer kan je ook niet doen. Zelfs al zie ik m spinbotten op video, hij is niet gebanned. Als je niet meer met m wil spelen whatever, maar ook hij is gewoon een mens. (Alhoewel belgen natuurlijk standaard al wat minder zijn)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ook dat ie lekker even zijn friendslist op steam zit te cleanen en niet meer durft te reageren hier terwijl hij wel meeleest zoals ik gemerkt heb. Het bewijs en zoveel mensen al te het ook verdacht vinden en dit nog erbovenop. Overduidelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

EDIT: Net heeft ie me van zijn vriendenlijst afgehaald. Waar zou dat toch door komen...
Net zoals een goede speler of pro heb je tijd nodig om dingen aan te leren. Dit geldt tevens ook voor het verbergen van je cheats.
Als je weet waar men is d.m.v. WH, dan speel je al gauw een stuk losser (bewust of onbewust) aangezien je toch al weet waar de enemy zich verschuild.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pineapple23
IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:48:
Ook dat ie lekker even zijn friendslist op steam zit te cleanen en niet meer durft te reageren hier terwijl hij wel meeleest zoals ik gemerkt heb. Het bewijs en zoveel mensen al te het ook verdacht vinden en dit nog erbovenop. Overduidelijk helaas.
Ik zou het niet eens erg vinden als hij heeft gehackt, maar wees een man kom er voor uit en kom gewoon weer gezellig spelen zonder hacks. Want het is echt wel een toffe peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan ff voor het rechttrekken van al jullie kut argumenten, pasha is t1 pro en heeft net zo'n brakke crosshair placement en movement. Het is natuurlijk apart, maar het betekend niet dat ie cheat alleen daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:52:
[...]

Ik zou het niet eens erg vinden als hij heeft gehackt, maar wees een man kom er voor uit en kom gewoon weer gezellig spelen zonder hacks. Want het is echt wel een toffe peer.
Eens, toegeven en excuses aanbieden.

R4ptor opzich staan hier best lullige dingen over je skill tussen. En gegrond ook nog. Vanuit daar snap ik best dat je gaat cheaten. Maarja, uiteindelijk draaid het om de fun met maten en niet om wie de beste is. (Ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:52:
En dan ff voor het rechttrekken van al jullie kut argumenten, pasha is t1 pro en heeft net zo'n brakke crosshair placement en movement. Het is natuurlijk apart, maar het betekend niet dat ie cheat alleen daar op.
Hoezo is dit een kut argument. Ik vind jou argument wel een kut argument. Een uitzondering among the pros eruit halen en dat als voorbeeld gebruiken voor iemand die mm speelt?

Trouwens zijn crosshair placement is niet zo gek, het is alleen dat hij vaak altijd van die U swoops van links naar rechts doet als hij zijn aim 'reset' en , maar hij aimt niet zo zeer richting de grond en heeft zijn crosshair vaak wel waar het moet zitten. Zijn movement is wel bagger maar nog steeds niet zo shit voor een pro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:52:
Wat een onzin Merijn. Waarom is het een kut argument als jij het alleen maar kan weerleggen met een twijfelachtige verwijzing naar een mogelijke uitzondering bij de echte pro's. Pasha heeft overigens helemaal niet dergelijke brakke crosshairplacement zoals het aimen op de fucking grond en nergens op HS hoogte hoekjes peeken...

Het is gewoon een simpele optelsom van iemand die heel aardig is, maar in alle eerlijkheid een redelijke noob is/was in dit spelletje, die opeens GE is en een carry legt van 43K. Toegegeven hij speelt veel, maar als ik hem zo zie bewegen etc, heeft hij er echt geen kaas van gegeten en probeert hij dingen te maskeren.

Geen 100% proof, maar ik heb zeer mijn twijfels bij hem. Zeker aangezien ik zijn "verleden" ken...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:07:
[...]

Wat een onzin Merijn. Waarom is het een kut argument als jij het alleen maar kan weerleggen met een twijfelachtige verwijzing naar een mogelijke uitzondering bij de echte pro's. Pasha heeft overigens helemaal niet dergelijke brakke crosshairplacement zoals het aimen op de fucking grond en nergens op HS hoogte hoekjes peeken...

Het is gewoon een simpele optelsom van iemand die heel aardig is, maar in alle eerlijkheid een redelijke noob is/was in dit spelletje, die opeens GE is en een carry legt van 43K. Toegegeven hij speelt veel, maar als ik hem zo zie bewegen etc, heeft hij er echt geen kaas van gegeten en probeert hij dingen te maskeren.

Geen 100% proof, maar ik heb zeer mijn twijfels bij hem. Zeker aangezien ik zijn "verleden" ken...
Hola, ik zeg niet dat 'ie niet cheat, en na het zien van de footage ben ik er wel uit. Maar ik probeer alleen aan te geven dat je niet iemand een cheater kan noemen omdat ie als een idioot rondwandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Hola, ik zeg niet dat 'ie niet cheat, en na het zien van de footage ben ik er wel uit. Maar ik probeer alleen aan te geven dat je niet iemand een cheater kan noemen omdat ie als een idioot rondwandelt.
Dan lees je mijn posts niet. Ik vind de bewegingen op het scherm inclusief de rare kills gewoon erg verdacht, maar trek geen conclusie!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:17:
[...]

Dan lees je mijn posts niet. Ik vind de bewegingen op het scherm inclusief de rare kills gewoon erg verdacht, maar trek geen conclusie!
Ik had heel die footy nog niet gezien joh, maar zag wel het "slechte movement dus hoe is hij global" argument en dat vind ik een onzin argument. edit: en niet van jou perse

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:22:
[...]

Inderdaad, beetje zielig om als haaien op 1 prooi te springen terwijl ik geen overduidelijke cheater in mijn beeld zie. En als hij dat wel is, valt het bijna niet op, goed gedaan in dat geval ;).

Ik speel alleen maar arms race om mijn aim te verbeteren en trainen. Ik zit nu na 60 uur op een punt waar ik meestal wel 1ste of 2/3de ben. En ik heb eindelijk wat skins gekocht. Niks speciaals, AK Blue Laminate FN en een AWP Phobos FN.
Mag ik trouwens ook nog even aandacht vestigen op deze post, want dit is hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Ik had heel die footy nog niet gezien joh, maar zag wel het "slechte movement dus hoe is hij global" argument en dat vind ik een onzin argument. edit: en niet van jou perse
Prima argument toch? Een global is beter dan 99% van de andere mensen in matchmaking, dus dan zal het hoogwaarschijnlijk zijn dat zijn movement ook minstens veel beter dan avg(wat rond nova is) is. Als dat niet zo is, dan ga ik er wel vraagtekens bij zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Mag ik trouwens ook nog even aandacht vestigen op deze post, want dit is hilarisch.
Omdat? Wil je me dat even uitleggen? :( Tjongejonge zeg, jij weet toch helemaal niet wat ik wel en niet van CS:GO weet, laat zo'n domme opmerking dan achterwege s.v.p.

Het spijt me, maar zo'n opmerking kan ik legit kwaad om worden, wat is nu je doel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:22:
[...]

Omdat? Wil je me dat even duidelijk uitleggen? :( Tjongejonge zeg, jij weet toch helemaal niet wat ik wel en niet van CS:GO weet, laat zo'n domme opmerking dan achterwege s.v.p.

Het spijt me, maar zo'n opmerking kan ik legit kwaad om worden, wat is nu je doel?
Dat jij na 60u al weet wanneer iemand een cheater is of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Vanavond komt er nog een kort filmpje online van ongeveer twee of drie ronde. Spoiler alert: Zit een zieke kill met een scout in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:24:
Vanavond komt er nog een kort filmpje online van ongeveer twee of drie ronde. Spoiler alert: Zit een zieke kill met een scout in.
Die scout kills geven het trouwens het hardst weg. Die rifle headies kunnen opzich nog wel, ik pak ook wel eens de 3/5e kogel HS. Is een beetje luck hebben. Maar die paar full-flashed scout headies, waarvan 1 een close-range flick? lel.

Faceit met wat gasten:

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:23:
[...]

En daarmee ga je al direct de fout in met je opmerking: wie weet kijk ik iedere dag competitive matches, ben in geabonneerd op een hoop Youtubers die CS:GO video's maken en speel ik non-competitive met vrienden die Global Elite zijn en mij ondertussen het een en ander geleerd hebben. Oh, wacht, nee dat weet je niet inderdaad. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
kuusj98 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:22:
[...]

Omdat? Wil je me dat even uitleggen? :( Tjongejonge zeg, jij weet toch helemaal niet wat ik wel en niet van CS:GO weet, laat zo'n domme opmerking dan achterwege s.v.p.

Hij vind het grappig dat je een oordeel geeft over of iemand cheat terwijl je zelf maar 60 uur ingame hebt. Wanneer je langer speelt begin je meer oog te krijgen voor kleine hints of iemand legit is of dat iemand cheat, bijvoorbeeld kleine flickshots, rare movement, rare crosshair placement etc. die iemand met weinig ervaring niet zo snel door zal hebben. Hier is helemaal niks mis mee, dit komt gewoon door de ervaring. Maar ik zag het probleem ook niet met jouw comment, je geeft gewoon je mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:23:
[...]

Ok merry heeft wel gelijk, maar om het nou zo in beeld te brengen. Dat is ook weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Ok merry heeft wel gelijk, maar om het nou zo in beeld te brengen. Dat is ook weer wat.
Dat is ook wat me stoorde, natuurlijk ben ik geen expert. Dat beweer ik ook nergens, ik zei dat ik geen overduidelijke cheater zag. Want overduidelijke cheaters kan ik inmiddels ook wel eruit pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Goh, ik ben vervelend op het tweakers forum. Wat een verassing.

Mja de grootste grap is dat ie wel degelijk overduidelijk is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 15:29 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.