Dat muurkijken doe ik ook soms. Ga jezelf nou niet voordoen als 1 of andere pro Innocent untill proven guilty. Ga Chepper eens speccen of Kai. Zie ik soms raardere shit dan r4ptor. demo's zijn kut vanwege 32 tickrate. Sowieso is tick 64 ook al kut om te speccen.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:48:
[...]
af en toe ziek schieten is een, van 0 game sense op mg naar global tussen alle cheaters door is heel wat anders. Nou zegt dit niet bijzonder veel aangezien ik lang niet met hem gespeeld heb, dus neem het met een korrel zout.
Ik schiet ook wel eens écht goeie spelers eruit, en soms ga ik 3-10 tegen supremes... Maar consistent zo hard vooruit schieten blijft wel apart.
Daarnaast is naar muren kijken en dan roepen dat doe ik voor het geluid wel het kutste excuus wat ik ooit heb gehoord. Een beetje speler zit of een flash te ontwijken (waar de gemiddelde global nog te dom voor is) of je preaimed waar je denkt dat je enemy vandaan komt. Je staat niet met je neus tegen een muur om 'te luisteren'. Zo werkt het geluid in cs:go trouwens ook niet, dus doe je dit wel legit mag je er weer mee stoppen.
Edit: en dat cheaters gepakt worden is onzin. Er zijn zo achterlijk veel private cheats met maar een paar hele voorzichtige gebruikers die er net die 5% voordeel uithalen en nooit gepakt worden. Mja, als 10 mensen je verdenken ben je al niet subtiel genoeg.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp