Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-06 09:38

Insehh

Define good enough.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:13:
[...]

dat idd, in ieder geval met 1 of meer mensen op ts in de que spelen anders is het bijna niet te doen of je moet echt geluk hebben. van de pakweg 10 potten gespeeld afgelopen week, 3 met team van 3 of 4 op ts gespeeld, allemaal gewonnen, de soloq 2 van gewonnen. Ik heb 4 van de 7 soloq ook tegen full premades gespeeld, die ook zelfde tag en soort plaatje etc.hadden. Nu zegt dat niet alles gezien we een van die premades afgemaakt hebben met een geluksteam dat mics en enig inzicht van csgo gebruikte, maar geeft wel aan dat de kans veel groter is tegenwoordig om tegen een premade gematched te worden dan voorheen met alle mogelijke nadelen van dien.

Met andere bekenden samenspelen blijft gewoon leuker ook omdat je 9 van de 10 in soloq die verrekte oostblokkers krijgt, of van die hautaine britten (imho nog erger).
Ik heb veel liever russen waarom/waarmee ik af en toe nog kan lachen, dan die britten die acteren als een global in een MG queue. No thanks.

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Insehh schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

Ik heb veel liever russen waarom/waarmee ik af en toe nog kan lachen, dan die britten die acteren als een global in een MG queue. No thanks.
exact. Laatst had ik ook een paar, ik was one on one op A site train, roept die he's left! achter een wagon in het midden. Door zijn gebler hoor ik zelf niet waar hij heen loopt, wordt daardoor in de rug geschoten 1 sec later, ik was de noob volgens hun en jullie mogen raden hoe die match verder verliep.... |:(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 18:10
Heb wel het gevoel dat ranks soms geen zak uitmaken. Er zijn mensen in mg2/mge wat al ver boven het gemiddelde rank is(gn3 ofzo?) en ondertussen lopen ze soms nog rond met hun crosshair half tussen hoofd en voet. Ja en dat is dan iemand die beter dan avg is.

Gister speelde ik als mge tegen een dmg/silver 4/gn4/mge/mg1 premades en de gn4/silver 4 stonden eerste en tweede en waren vgm geen smurfs(700/900 uur met zat spellen naast csgo). Of het waren beide hackers of ze waren beide gewoon veel beter dan hun (gebooste) teammates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IAmNice schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:39:
Heb wel het gevoel dat ranks soms geen zak uitmaken. Er zijn mensen in mg2/mge wat al ver boven het gemiddelde rank is(gn3 ofzo?) en ondertussen lopen ze soms nog rond met hun crosshair half tussen hoofd en voet. Ja en dat is dan iemand die beter dan avg is.

Gister speelde ik als mge tegen een dmg/silver 4/gn4/mge/mg1 premades en de gn4/silver 4 stonden eerste en tweede en waren vgm geen smurfs(700/900 uur met zat spellen naast csgo). Of het waren beide hackers of ze waren beide gewoon veel beter dan hun (gebooste) teammates.
Maakt ook geen zak uit, meeste globals zijn nog steeds afgrijselijke noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-07 20:14

Voor de diehards

Vind de T smoke voor CT cross op b niet zo goed, je bent teveel exposed in banana..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

324936

Ik ben CS:GO al even gestopt maar zie dat ik hier nog enkele pins liggen heb van ESL One Cologne 2015 en 2016.
Zie advertenties:
CSGO Bravo Pin (Series 2)
CSGO Guardian Pin
CSGO Nuke Pin

Zijn blijkbaar wel nog wat geld waard heb ik gezien op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Overigens, wat ik echt niet kan snappen:

Kan het MM systeem niet zo gemaakt worden dat volle lobbies (5 man) alleen in een match komen tegen andere lobbies ? (4+ man ).
Nu kom ik al meerdere games in een queue waar mijn hele team solo is, en het andere team 5 man in een lobby heeft..

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301060

Hallo allemaal,

Sinds ik de game heb geïnstalleerd heb ik al last van extreem instabiele fps / constant stuttering. De fps fluctueert constant tussen 30/40 en +- 200 (afhankelijk van de resolutie).

Ik heb inmiddels alle standaardoplossingen van fora over 'fps drops' en 'fps stuttering' geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Verder staan ook alle videosettings op low en draait er niets op de achtergrond.

Twee voorbeelden:
Resolutie 1920x1080: YouTube: Vid 1
Resolutie 1152x648: YouTube: Vid 2

Verder draait de game op de volgende specs:
CPU: i5 3450
GPU: Radeon HD5850
RAM: 8gb.

Zowel de CPU als de GPU lijken verre van volledig belast te worden tijdens de game (GPU op zo'n 60% max).

Ten slotte heb ik net een complete schone installatie gedaan van Windows. Het probleem blijft echter (zowel op win 10 als win 8).

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of moet ik wellicht toch iets upgraden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xbox dvr uit staan?

[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 14-10-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draai eens een stresstest zoals intelburntest, linx, prime95 voor een aantal uren en kijk of je processor stabiel blijft en je pc niet uitvalt.

Test ook eens een keer je videokaart voor een aantal uren met furmark

Daarna kun je nog memtest via hiren's bootdisk draaien (ef branden op dvdtje of usb stick maken) en je geheugen laten testen, wel minimaal hele dag aan laten staan, 10+uur is aan te raden.

Wellicht heb je een hardware defect namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Anoniem: 301060 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:33:
Hallo allemaal,

Sinds ik de game heb geïnstalleerd heb ik al last van extreem instabiele fps / constant stuttering. De fps fluctueert constant tussen 30/40 en +- 200 (afhankelijk van de resolutie).

Ik heb inmiddels alle standaardoplossingen van fora over 'fps drops' en 'fps stuttering' geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Verder staan ook alle videosettings op low en draait er niets op de achtergrond.

Twee voorbeelden:

Zowel de CPU als de GPU lijken verre van volledig belast te worden tijdens de game (GPU op zo'n 60% max).

Ten slotte heb ik net een complete schone installatie gedaan van Windows. Het probleem blijft echter (zowel op win 10 als win 8).

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of moet ik wellicht toch iets upgraden?

Alvast bedankt!
Vraag het toch maar even; heb je de laatste gpu- drivers ?
Verder schijnt CS nogal CPU intensief te zijn.
Ik had voorheen ook last van trage fps, maar dat was meer GPU gerelateerd.
Nu lock ik de fps op een maximum in de console.
Typ dan ''fps_max xx'' waar xx het getal is, bijvoorbeeld 100.
Dit werkte voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 12:15
Na 3 maand trekking in Azie terug begonnen en LEM. Het loopt nog goed precies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 377816 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Vraag het toch maar even; heb je de laatste gpu- drivers ?
Verder schijnt CS nogal CPU intensief te zijn.
Ik had voorheen ook last van trage fps, maar dat was meer GPU gerelateerd.
Nu lock ik de fps op een maximum in de console.
Typ dan ''fps_max xx'' waar xx het getal is, bijvoorbeeld 100.
Dit werkte voor mij.
30-40 zou gewoon niet mogen gebeuren, fps_max maakt daarin weinig uit eigenlijk, de i5 van hem is niet de allerbeste maar hij moet toch wel ten alle tijden 100-200+fps hebben dus denk eerder een hardware defect, mits idd al zijn drivers zijn geupdate.

Chipset driver van je mobo ook niet vergeten btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

Is er iemand die iets merkt van de nieuwe rate aanpassing van 128000 naar 768xxx?

Ik merk dat ik sommige shots misschien wat makkelijker raak. Maar ook dat ik ze harder krijg. Dus weinig winst te behalen met het verhogen.

[ Voor 46% gewijzigd door NeHoX op 14-10-2016 12:50 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

NeHoX schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:48:
Is er iemand die iets merkt van de nieuwe rate aanpassing van 128000 naar 768xxx?

Ik merk dat ik sommige shots misschien wat makkelijker raak. Maar ook dat ik ze harder krijg. Dus weinig winst te behalen met het verhogen.
Ik weet dat jij goed zit, maar die hoge rates werken alleen als je een goeie upload naar de server haalt.

Dikke hilariteit om de nieuwe inferno jump "hardest jump in game"
Ondertussen moet ik nog een strafe inpersen en dan kan ik 'm ook achteruit _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 14-10-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
MAJOR Counter-Strike: Global Offensive update: Infernew, 1.35.5.4
MAPS
◾A revised version of de_inferno is available in the Reserves Map group. Thanks to the CS:GO community for their continuing feedback.
◾For more details, head to http://www.counter-strike.net/inferno/

GAMEPLAY
◾Added a 0.4 second cooldown to the crouch button to reduce the visual noise from spamming crouch in the air. ◾This is tunable via the convar sv_timebetweenducks.

◾Fixed a case where a player’s crouch state did not match the state of the +duck key. The most noticeable case was when taking over a bot that was crouching.
◾Adjusted bomb plant animation when planting the bomb while already crouched.
◾Fixed a bug where molotovs/incendiary grenades did not generate flames when they exploded on the corner of a ledge.
◾Reduced viewmodel rotational effect when pointing a weapon at near-vertical angles

Xbox Game DVR
◾Added a performance recommendation for Windows 10 users explaining how to disable Game DVR if it is enabled.

UI
◾Sniper scopes are much more responsive to your actual accuracy; the blur is driven by your current inaccuracy. ◾NOTE: There are no gameplay behavior changes in scoped accuracy; actual accuracy and timing are unaffected. The display now more-correctly represents your current inaccuracy.

◾Crosshair blur fidelity improved.
◾New console variable cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy (default 0) includes standing inaccuracy and spread in your sniper crosshair blur.

MISC
◾Gameplay convars for community servers & workshop maps: ◾weapon_air_spread_scale (default 1): Games that focus on air combat can set this to a lower value to improve weapon accuracy for players in the air.
◾sv_enablebunnyhopping (default 0): Disables the air-velocity clamping to 110% of maximum running speed.
◾sv_autobunnyhopping (default 0): Holding +jump causes players to automatically re-jump at the exact landing tick.

◾Added cl_drawhud_force_radar to render radar with cl_draw_only_deathnotices.
◾Doors are always networked to prevent peeks with high lag revealing players behind the door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Insehh schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:07:
Overigens, wat ik echt niet kan snappen:

Kan het MM systeem niet zo gemaakt worden dat volle lobbies (5 man) alleen in een match komen tegen andere lobbies ? (4+ man ).
Nu kom ik al meerdere games in een queue waar mijn hele team solo is, en het andere team 5 man in een lobby heeft..
idd, welllicht gewoon vinkje invoegen voor match vs premade teams only of juist niet vinkje optie toevoegen? Al moet je dan wel bedenken wat je met 2 of 3 man teams wil doen.
Ik heb zoals gezegd dat zelf ook steeds vaker meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-04 12:28
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

idd, welllicht gewoon vinkje invoegen voor match vs premade teams only of juist niet vinkje optie toevoegen? Al moet je dan wel bedenken wat je met 2 of 3 man teams wil doen.
Ik heb zoals gezegd dat zelf ook steeds vaker meegemaakt.
En een vinkje om niet met de russen te hoeven spelen. 9 van de 10 potjes die ik speel maakt niet uit welke map heb ik een rus in het team die geen Engels kan.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

daxcy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:31:
[...]

En een vinkje om niet met de russen te hoeven spelen. 9 van de 10 potjes die ik speel maakt niet uit welke map heb ik een rus in het team die geen Engels kan.
mjah ip blocker via die server picker zou normaliter moeten werken maar helaas doen die tjappen ook die server picker gebruiken om juist alleen in EU West servers te komen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dedicated max_searchping op 30 zetten en dan zit je altijd in een west-eu server. Helaas zitten de russen ook op west-eu en berijk je zo nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:40:
dedicated max_searchping op 30 zetten en dan zit je altijd in een west-eu server. Helaas zitten de russen ook op west-eu en berijk je zo nog niks.
Eigenlijk dieptriest. Ik kom nauwelijks tegen Nederlanders.. Realiseer me nu dat mijn "dedicated max_searchping" weer op default staat na een herinstallatie van CSGO. Vanavond even aanpassen :P

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 18:36
Anoniem: 301060 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:33:
Hallo allemaal,

Twee voorbeelden:

Alvast bedankt!
heb je ook costum startup options aan staan en is dit op Valve Official servers of op 128 tick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daxcy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

Eigenlijk dieptriest. Ik kom nauwelijks tegen Nederlanders.. Realiseer me nu dat mijn "dedicated max_searchping" weer op default staat na een herinstallatie van CSGO. Vanavond even aanpassen :P
Zet 'm op 350 dan kom je op zuidafrika en das pas lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 18:36
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:49:
[...]

kan veeeeeel hoger man Amerika servers ez life ez game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:49:
[...]

Hahaha meen je die? Nova only 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daxcy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:51:
[...]

Hahaha meen je die? Nova only 7(8)7
nee kwam t spawn niet uit man, had zelf ook echt 350 ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
In BR is ook leuk of Singapore. 400 ping en dan p90. Werkt prima, je ziet ze niet, ze zien jou niet, maar ik zie wel mooi die P90 kill rechts boven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Ik zit nu met het probleem dat ik geen matches meer zie on "your matches". De lijst is en blijft ook nadat ik competative heb gespeeld leeg. Ik krijg geen foutmelding. Op internet al gezocht maar nog niets zinnigs kunnen vinden.

Iemand een idee?

Sinds wanneer ik er last van heb weet ik niet. Wilde net een replay bewaren waarin ik een ace behaalde met pistol waarin ik eigenlijk niet weet waar ik 2 van de 5 om heb gelegd 8). Waarschijnlijk stonden ze ergens achter elkaar op CT maarja zo zal ik het nooit weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Ik moet het toch even kwijt:

Situatie: 1 on 1 clutch in welke map dan ook waar de tegenstander minder dan 50 hp heeft. Dan is het natuurlijk makkelijk om te clutchen met een AWP dan met een AK/M4.

Gooi jezelf in de vijver. :+ :+

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Insehh schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:48:
Ik moet het toch even kwijt:

Situatie: 1 on 1 clutch in welke map dan ook waar de tegenstander minder dan 50 hp heeft. Dan is het natuurlijk makkelijk om te clutchen met een AWP dan met een AK/M4.

Gooi jezelf in de vijver. :+ :+
Autosniper werkt wel. :P eergister triple OT op een 10man en dan in de laatste helft lekker 5 autos knallen _/-\o_

infernew speelt lekker, ook op een wat hoger niveau (amerikaanse invite/main spelers + wat randoms)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 17-10-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Anoniem: 604128 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Autosniper werkt wel. :P eergister triple OT op een 10man en dan in de laatste helft lekker 5 autos knallen _/-\o_

infernew speelt lekker, ook op een wat hoger niveau (amerikaanse invite/main spelers + wat randoms)
Infernew is echt verschrikkelijk, heb hem nu 2 x gespeeld en 2 x goed gescholden. No more... :X

De enige ekte...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
infernew is echt super!

Gisteren mooi potje opgespeeld. Gestart als T en 7 rondes gepakt (global-supreme). Vond dat toch mooi. Als CT hebben we het afgemaakt (16-10 eindstand).

Gewonnen dankzij een P250 op een eco ronde.. Zat sandbags en had 3 HS met die klote pistol. Ik had dat ding zo hard zelf :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
70% winrate bij faceit via inferno dus je kan wel zeggen dat ik altijd blij ben met inferno haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 10:03
Infernew is ook niet echt mijn ding.. Inferno was dat ook al niet trouwens..

Ik word gek van mijn inconsistency.. soms raak ik alles.. soms helemaal niks.. zaterdag veel gespeeld, raakte helemaal niks.. helemaal niks.. speel je zondag raak je op eens weer een stuk meer.. en dan zijn er games dan raak je opeens alles.. geen idee of het mentale staat is of gewoon betere tegenstanders of wat.. maar is best irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Scr33x0r schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:31:
Infernew is ook niet echt mijn ding.. Inferno was dat ook al niet trouwens..

Ik word gek van mijn inconsistency.. soms raak ik alles.. soms helemaal niks.. zaterdag veel gespeeld, raakte helemaal niks.. helemaal niks.. speel je zondag raak je op eens weer een stuk meer.. en dan zijn er games dan raak je opeens alles.. geen idee of het mentale staat is of gewoon betere tegenstanders of wat.. maar is best irritant...
Voornamelijk mentale staat, althans dat denk ik. Ik heb hetzelfde, soms schiet ik als een beest met flicks en dikke one-taps, daarna schiet ik met wat moeite en geluk 1 per ronde neer.

WarOwl heeft hier een keer een video over gemaakt, dat je rustig moet blijven e.d. Het ligt imo vaak aan de verhouding sprayen en bursten. Ik merk dat als ik slecht speel een stuk meer aan het sprayen ben i.p.v. bursten/tappen.

Ook met een hoger tempo spelen, dus voornamelijk op T pushen, werkt bij mij een stuk beter. Op CT heb ik vaak minder goede helft, omdat ik niet altijd even lekker schiet als ik moet wachten.

Niveau van teammates/enemy is natuurlijk ook een reden waarom het slechter kan gaan ;)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is gewoon een kwestie van ervaring, CS is geen spelletje waar je goed in bent naar een paar maanden, daar gaan jaren overheen zitten.

Je moet ook niet teveel op jou als individu letten maar meer dat je wint als team zijnde, als je dan een dag hebt dat het allemaal wat minder lukt, zet je zelf dan in wat meer terughoudende posities, val meer meer terug en probeer vooral niet te gierig te worden qua kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Scrtz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:15:
Het is gewoon een kwestie van ervaring, CS is geen spelletje waar je goed in bent naar een paar maanden, daar gaan jaren overheen zitten.

Je moet ook niet teveel op jou als individu letten maar meer dat je wint als team zijnde, als je dan een dag hebt dat het allemaal wat minder lukt, zet je zelf dan in wat meer terughoudende posities, val meer meer terug en probeer vooral niet te gierig te worden qua kills.
Eens hoor.. Ik speel het nu sinds februari ofzo, ook nooit 1.6 of source gespeeld. Maar het irriteert me dat ik zo weinig impact heb op de game dan :) Maar goed.. zal wel mentaal iets zijn.. heel erg rushy was ik ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mede omdat inferno opzich best een kleine map is zijn tactics wel echt belangrijk. In die 10man hadden we een esea main IGL die echt harde strats callde. Zie je meteen even het verschil tussen beetje rond wandelen of samen werken. Van bijna verliezen naar OT en een win.
MisterChaoSs schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

Voornamelijk mentale staat, althans dat denk ik. Ik heb hetzelfde, soms schiet ik als een beest met flicks en dikke one-taps, daarna schiet ik met wat moeite en geluk 1 per ronde neer.

WarOwl heeft hier een keer een video over gemaakt, dat je rustig moet blijven e.d. Het ligt imo vaak aan de verhouding sprayen en bursten. Ik merk dat als ik slecht speel een stuk meer aan het sprayen ben i.p.v. bursten/tappen.

Ook met een hoger tempo spelen, dus voornamelijk op T pushen, werkt bij mij een stuk beter. Op CT heb ik vaak minder goede helft, omdat ik niet altijd even lekker schiet als ik moet wachten.

Niveau van teammates/enemy is natuurlijk ook een reden waarom het slechter kan gaan ;)
Waar jij aan kan werken zijn je (off)angles en holds. Flusha is hier meester in, spec hem volgende keer als er een toffe match op goTV is. Ik ben zelf ook wel van het doorstampen en outplayen/aimen maar dat werkt niet altijd op CT, dus een beetje kek angletje hier en daar kan geen kwaad.

en wat betreft sprayen vs tappen, ik heb zelf ook de neiging altijd over te gaan in de paniek spray terwijl ik met tappen echt 10x beter ben.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 17-10-2016 15:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Scrtz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:15:

Dat denk jij, ik ben mega goed en speel 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 20:15
Grrrr. vrijdag weer eens gepseeld met twee vrienden en twee randoms... Waren twee gasten die aan het deranken waren... Ik heb nooit het geluk dat ik een goed team heb als ik geen full group heb...

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Scr33x0r schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Eens hoor.. Ik speel het nu sinds februari ofzo, ook nooit 1.6 of source gespeeld. Maar het irriteert me dat ik zo weinig impact heb op de game dan :) Maar goed.. zal wel mentaal iets zijn.. heel erg rushy was ik ofzo..
Je bent toch LEM/supreme? Doe je toch mooi hoor als 'nieuweling'..
Lanithro schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:24:
Grrrr. vrijdag weer eens gepseeld met twee vrienden en twee randoms... Waren twee gasten die aan het deranken waren... Ik heb nooit het geluk dat ik een goed team heb als ik geen full group heb...
Daarom derank ik mijn smurf altijd met een full lobby..
Anoniem: 604128 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:08:
[...]

Dat denk jij, ik ben mega goed en speel 1 maand.
TROLLOOS² confirmed! PLZ BAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Klopt.. supreme nu en als ik sommige globals zie moet dat niet te moeilijk zijn.. Maar het irriteert me gewoon dat ik inconsistent ben.. Of ik rush teveel dan, of zoals zaterdag doe ik eerst aimtraining maar omdat dat juist ook reflextraining was misschien daardoor wel veel te druk en te snel.. geen idee... Ik raakte die dag niks, maar wel 2 clutches 1v3 en 1v4 gehad.. dan moet het op zo'n moment en ben ik wel "volledig in control" zeg maar. Kortom, ik vind het maar raar :D

offtopic:
Overigens wel vroeger Q3 (op redelijk hoog niveau) en COD series gespeeld, dus aimen en reactievermogen heb ik altijd wel gehad, misschien pakte ik het daardoor relatief makkelijk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Anoniem: 604128 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:07:

Waar jij aan kan werken zijn je (off)angles en holds. Flusha is hier meester in, spec hem volgende keer als er een toffe match op goTV is. Ik ben zelf ook wel van het doorstampen en outplayen/aimen maar dat werkt niet altijd op CT, dus een beetje kek angletje hier en daar kan geen kwaad.

en wat betreft sprayen vs tappen, ik heb zelf ook de neiging altijd over te gaan in de paniek spray terwijl ik met tappen echt 10x beter ben.
Ja ligt ook aan de map en hoe agressief ik speel. Op Train en Mirage gaat het bijvoorbeeld vaak fantastisch.

Probeer ook regelmatig off-angles te pakken, scheelt een hoop :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Scr33x0r schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:07:
Klopt.. supreme nu en als ik sommige globals zie moet dat niet te moeilijk zijn.. Maar het irriteert me gewoon dat ik inconsistent ben.. Of ik rush teveel dan, of zoals zaterdag doe ik eerst aimtraining maar omdat dat juist ook reflextraining was misschien daardoor wel veel te druk en te snel.. geen idee... Ik raakte die dag niks, maar wel 2 clutches 1v3 en 1v4 gehad.. dan moet het op zo'n moment en ben ik wel "volledig in control" zeg maar. Kortom, ik vind het maar raar :D

offtopic:
Overigens wel vroeger Q3 (op redelijk hoog niveau) en COD series gespeeld, dus aimen en reactievermogen heb ik altijd wel gehad, misschien pakte ik het daardoor relatief makkelijk op :)
Als je van jezelf vindt dat je te snel dood gaat moet je je demo's eens een keertje terug bekijken en goed opletten wat er vooraf gaat aan je dood. Kun je best veel uit leren. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FaZe -kioshima +karrigan waarschijnlijk.

https://twitter.com/NWDeKay/status/788105046995021825.
https://twitter.com/kiocsgoo/status/788078058423058432
http://i.imgur.com/srUhNG8.png

FaZe profile photo weg en hij heeft playing for FaZe ook uit zijn profiel verwijderd.

(dit staat allemaal op /r/GO)

Snap dan echt niet waarom niet aizy, maar goed k1o is the problem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrtz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:27:
[...]

Draai eens een stresstest zoals intelburntest, linx, prime95 voor een aantal uren en kijk of je processor stabiel blijft en je pc niet uitvalt.

Test ook eens een keer je videokaart voor een aantal uren met furmark

Daarna kun je nog memtest via hiren's bootdisk draaien (ef branden op dvdtje of usb stick maken) en je geheugen laten testen, wel minimaal hele dag aan laten staan, 10+uur is aan te raden.

Wellicht heb je een hardware defect namelijk.
Bedankt voor het meedenken! Het was de videokaart; ik heb even een vergelijkbare kaart erin gestopt, en daar krijg ik standaard 150+ fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Brogala schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:23:
FaZe -kioshima +karrigan waarschijnlijk.

https://twitter.com/NWDeKay/status/788105046995021825.
https://twitter.com/kiocsgoo/status/788078058423058432
http://i.imgur.com/srUhNG8.png

FaZe profile photo weg en hij heeft playing for FaZe ook uit zijn profiel verwijderd.

(dit staat allemaal op /r/GO)

Snap dan echt niet waarom niet aizy, maar goed k1o is the problem...
Volledig Scandinavisch team dan. Verwacht ook wel een Frans shuffletje binnenkort weer, waar Kio prima in past nu hij zijn vorm weer heeft gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GeoffLx schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Volledig Scandinavisch team dan. Verwacht ook wel een Frans shuffletje binnenkort weer, waar Kio prima in past nu hij zijn vorm weer heeft gevonden.
2 norwegers, 2 denen en 2 finnen

is niet mijn grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-07 14:55

Nutellaah

Bits N Sites

Grim schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:17:
[...]

Als je van jezelf vindt dat je te snel dood gaat moet je je demo's eens een keertje terug bekijken en goed opletten wat er vooraf gaat aan je dood. Kun je best veel uit leren. :)
Klopt, meestal ondervind ik achteraf dat ik een domme actie deed. Wanneer ik dan de volgende keer in die situatie kom speel ik een stuk beter.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Tip voor de nieuwe inferno: ipv banana te peaken als CT met een awp, wallbang dat muurtje. Heb gisteren met AWP vaak gedaan en als hun banana komen kun je toch al 1 of 2 zo damagen voor 50hp op body. HS is ie zowiezo dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
r4ptor schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:54:
Tip voor de nieuwe inferno: ipv banana te peaken als CT met een awp, wallbang dat muurtje. Heb gisteren met AWP vaak gedaan en als hun banana komen kun je toch al 1 of 2 zo damagen voor 50hp op body. HS is ie zowiezo dood.
Ik zag ook al mensen die gewoon met een auto blijven spammen. Als T gooi ik er nu standaard een HE/molly overheen. En met een flash is die plek wel te clearen. Moet je wel een team hebben dat snapt dat je dan ook een molly op Sandbags moet gooien.

Ik denk wel dat deze inferno nog meer CT sided is. Je kan mid zo makkelijk diep smoken nu, als je er 1 neergooit ter hoogte van waar eerst die lantaarnpaal zat. Dan kan je zonder risico's wat HE's naar ramp gooien en op die manier van 2 kanten banaan volledig dichtgooien. Ik hoop dat er snel wat pro matches op deze versie komen, want ik ben heel benieuwd.

Ik snap die team samenstelling soms voor geen meter. Gisteren word ik als LE gematcht met een silver4(?), gn2, dmg en unranked. Zelfs als het een party van 4 was, zou er dan niet op zijn minst 1 LE moeten zijn? En ze waren zo fucking slecht, niet te kort. Totaal geen basis: Geen nades gebruiken, geen crosshair placement, geen geluid en continu op de voeten richten. Als bonus nog zeiken dat de tegenstander cheat 8)7 |:( :O.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de nieuwe inferno nodigt toch wel uit voor heel wat nieuwe tactieken en mogelijke posities/rushes die je kan aannemen bij het gooien van wat goede smokes. CT gaat of een stuk naar voren vallen wss of juist een stuk meer terug op de spots, wordt interessant iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
rnenator schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Ik zag ook al mensen die gewoon met een auto blijven spammen. Als T gooi ik er nu standaard een HE/molly overheen. En met een flash is die plek wel te clearen. Moet je wel een team hebben dat snapt dat je dan ook een molly op Sandbags moet gooien.

Ik denk wel dat deze inferno nog meer CT sided is. Je kan mid zo makkelijk diep smoken nu, als je er 1 neergooit ter hoogte van waar eerst die lantaarnpaal zat. Dan kan je zonder risico's wat HE's naar ramp gooien en op die manier van 2 kanten banaan volledig dichtgooien. Ik hoop dat er snel wat pro matches op deze versie komen, want ik ben heel benieuwd.

Ik snap die team samenstelling soms voor geen meter. Gisteren word ik als LE gematcht met een silver4(?), gn2, dmg en unranked. Zelfs als het een party van 4 was, zou er dan niet op zijn minst 1 LE moeten zijn? En ze waren zo fucking slecht, niet te kort. Totaal geen basis: Geen nades gebruiken, geen crosshair placement, geen geluid en continu op de voeten richten. Als bonus nog zeiken dat de tegenstander cheat 8)7 |:( :O.
Ja, agressief zijn op banana loont wel vind ik persoonlijk als terrorist. Met wat geluk kill je erin, en de tweede is nog wat in paniek en pak je mee in zijn val. Ik ga daarom als CT nooit naar 'car'. Ook al vaak uit geflasht geweest tijdens het wallbangen ja. Dan moet je een goeie teammate hebben die ofwel counterflasht, smoket of molotov gooit. Meestal zeg ik dat ook dat ze moeten klaarstaan met de nodige nade.

Persoonlijk vind ik deze nieuwe apps ook lastig. Ik gooide liever een molotov in darkroom/bedroom dan deze nieuwe spot nu. Kun je niet echt goed clearen met een molotov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je snel genoeg bent en een goede spawn hebt kun je redelijk ver voor de nades komen die de ct's gooien, en je kunt ze natuurlijk zelf ook gooien over de muur. Wat dat betreft is met de juiste utility banana goed te doen en ook wel vrij even nu.

Rushen als CT naar car is idd risky maar je wordt dan wel direct beloond met een compleet overzicht over banana in plaats dat je voorheen ineens verrast werd door een verborgen T achter een van die pilaren links.

Ook als je bijv T doorkomt als banana is de fight tussen de ct's op B en de T's in banana/pit niet meer zo'n fight van CT gooit smoke en de T's kunnen niks doen/wachten of als een malle door de smoke rennen. Een beetje misgeplaatste smoke en de T's kunnen er langs peaken of bijv elkaar boosten en zo boven de smoke een kill op B pakken.

Nu 4-5x Inferno gespeeld en begin de map steeds beter te vinden, alles is gewoon prima gebalanced, ben erg benieuwd wat voor heerlijke pro finales we hier op gingen zien, nog betere dan de vorige Inferno wss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Gisteren avond na lange tijd weer eens CS:GO aangeraakt en een paar potjes gekalt nadat ik via hier mijn max ping heb geselecteerd dit scheelde al een hoop stress met wat polen russen of ander balkan volk.
Eerst spray patterns en aimtraining gedaan, daarna gespeelt op mirage dust2.

2de potje was het weer zo ver een cheater, had gehoopt dat ik deze minder vaak zou tegen komen. Dit doordat het gewoon te toevallig was en mensen van zijn team zelfs zeide dat dit niet kon. Random wallbangs met een awp waar de kans 1/1000 is om te raken. Vraag me alleen vaker af of er uberhaup iets wordt gedaan met reports van mensen, lijkt alsof ik er steeds meer tegen kom.

Ik ben pas naar nova gegaan, ben niet super goed maar heb wel mijn plays. Als ik zo iets tegen kom dan ben ik totaal klaar met counter.
Hebben jullie dit ook zo vaak?

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Nee. Maar gewoon reporten via overwatch, ze krijgen echt wel een gameban als het zo is.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Inferno is inderdaad best leuk geworden, toch nog wel wennen steeds die changes, heb nu al 4 verschillende inferno's gespeeld 8)7

Edit Grotman: Werving, reclame etc. is hier inderdaad niet toegestaan, ook vanwege het feit dat wij niet kunnen controleren of het geheel veilig is en wij onze users willen beschermen. Nothing personal ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Grotman op 19-10-2016 21:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r4ptor
Laatste 8 potjes heb ik er 7 inferno gespeeld.. I'M LOVING IT!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tja weetje wat wel is, als een nova zegt dat ie een cheater in zijn game had vraag ik het me af of het klopt, niet lullig bedoeld maar vaak hebben ze gewoon totaal geen idee hoe iemand (voor hun dus vaak een smurf) goed kan zijn in het spelletje tov hun eigen niveau.. dus roep nooit te snel cheater haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Scrtz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:36:
Tja weetje wat wel is, als een nova zegt dat ie een cheater in zijn game had vraag ik het me af of het klopt, niet lullig bedoeld maar vaak hebben ze gewoon totaal geen idee hoe iemand (voor hun dus vaak een smurf) goed kan zijn in het spelletje tov hun eigen niveau.. dus roep nooit te snel cheater haha.
Dat klopt en dat doe ik zelf ook te snel, maar laat dat nooit aan de tegenstanders weten. Maar ik kom de laatste tijd regelmatig echt cheaters tegen. Deze noobs zijn te herkennen aan hun slechte movement en crosshair placement. Ik ben zelf nu MG1 en voorheen LEM(Half jaar break gehad). De noobs hiden het niet eens meer en het lijken vooral oostblockers te zijn. Ik heb in deze week al 2 keer de melding gehad dat de mensen die ik heb gereport gebanned zijn voor cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Scrtz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:36:
ik weet niet of je al eens iemand tegen je hebt gehad die ronde na ronde mensen wallbangd door een muur box etc zonder dat deze uberhaup zigbaar zijn of iedere ronde een instant headshot maakt ookal slowwalk je de hele game

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Goeie cheaters merk je niet... dat is het probleem. En zelfs daarnaast zit de game vol met cheaters die wel worden gecaught. Tja MM is echt een cheatfest dus het zou me niet verbazen als die nova toch gelijk had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-07 23:19
Hier is de reden dat brogala niet meer global is: http://plays.tv/video/580...rogala-is-blind?from=user |:(

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Hebk ook eens gehad met een awp en een p250. Stond praktisch naast hem. Maar ging toch voor awp. Ripronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben weer global geworden hoor! :(

En dat was wel raar ja, ik ging er zo van uit dat hij daarachter was dat ik totaal niet meer oplette.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Brogala schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:18:
[...]

Ben weer global geworden hoor! :(

En dat was wel raar ja, ik ging er zo van uit dat hij daarachter was dat ik totaal niet meer oplette.
En dan had je toch tijdens die game toch deze geweldige play, terwijl ik de prachtige flickshots maakte. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 23-10-2016 23:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

10 man doen met KZ mensen is leuk; krijg je dit soort plays.

En ik heb kei-hard gewerkt aan deze fragvideo, valt te zien aan de edit.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 23-10-2016 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 604128 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:27:
10 man doen met KZ mensen is leuk; krijg je dit soort plays. [video]

En ik heb kei-hard gewerkt aan deze fragvideo, valt te zien aan de edit. [video]
Hoe organiseerde jullie die 10 man dan? Gewoon ff 10 mensen op een KZ server vragen en dan iemand's server gebruiken? Mooie clutch van hem, hoewel zijn sens wel echt super hoog lijkt :P

markdm schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:22:

[...]
En dan had je toch tijdens die game toch deze geweldige play, terwijl ik de prachtige flickshots maakte. ;)
Wacht maar tot ik shadowplay heb, dan ga ik alle easy shots die jij mist ook opnemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brogala schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:36:
[...]

Hoe organiseerde jullie die 10 man dan? Gewoon ff 10 mensen op een KZ server vragen en dan iemand's server gebruiken? Mooie clutch van hem, hoewel zijn sens wel echt super hoog lijkt :P

[...]

Wacht maar tot ik shadowplay heb, dan ga ik alle easy shots die jij mist ook opnemen >:)
Blasdfa speelt 800/1.7 en kan idd. 180's met pols alleen. Maarja, als je een van de beste KZers bent dan heb je wel je muis onder controle :)

En ik zit in een subgroep van een streamer waar veel semi-goeie spelers rondhangen.

edit: en we gebruiken Cevo, meestal wel een iemand met MVP en die kan dan de game starten. Gebruiken normaal gesproken NA omdat 70% NA is, maar nu hadden we eens een EU 10man.

2e edit: trouwens wel vreemd van nu standaard 110+ ping spelen weer terug naar 30 ping.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 24-10-2016 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-07 21:37
We hebben hier een hackertje in ons midden. Paar keer met hem meegekeken en van andere mensen hoor ik het ook. Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

pineapple23 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:48:
We hebben hier een hackertje in ons midden. Paar keer met hem meegekeken en van andere mensen hoor ik het ook. Jammer hoor.
Ik merk dat ik groei in mijn skills, maar om het dan maar meteen daarop te gooien.... :9

spoiler: dus..
Grapje naturlich he. Ik vind op Nehox nooit mensen die beschikbaar zijn. xD

De enige ekte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pineapple23 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:48:
Als je proof hebt mag je dat best posten hier hoor, hoeft ie hier niet meer te komen en op jullie nehox ts ook niet meer lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Scrtz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

Als je proof hebt mag je dat best posten hier hoor, hoeft ie hier niet meer te komen en op jullie nehox ts ook niet meer lijkt me.
Bezig met materiaal verzamelen en dan komt er een filmpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pineapple23 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:52:
[...]

Bezig met materiaal verzamelen en dan komt er een filmpje. :)
Ohh spannend, mag ik een pmetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:29
Brogala schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:36:
[...]

[...]

Haha ben jij Global? Lekker knulletje! Gratz!

Wie is die hacker dan.. ben benieuwd. Weer een Tweakers witchhunt :+.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markdm
hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:01:
[...]

Haha ben jij Global? Lekker knulletje! Gratz!

Wie is die hacker dan.. ben benieuwd. Weer een Tweakers witchhunt :+.
Er is een hacker...
Brogala is opeens global....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

markdm schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Er is een hacker...
Brogala is opeens global....
;)
Is geen nederlander en voor zover ik weet is brogala helaas nederlands :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Anoniem: 604128 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Ik ben legit MGE na een tijd inactief te zijn geweest :|. Kom vechten dan!

Ben het eens met Scrtz overigens... Ben alweer zo vaak cheater genoemd door dat soort ranks. En ik speel echt bijna nooit meer... Kiddies will be kiddies O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Ik ben legit MGE na een tijd inactief te zijn geweest :|. Kom vechten dan!

Ben het eens met Scrtz overigens... Ben alweer zo vaak cheater genoemd door dat soort ranks. En ik speel echt bijna nooit meer... Kiddies will be kiddies O-)
Ik ben ook mge nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Jij speelt nog dagelijks.. haha ik paar keer per maand ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:14:
[...]

Jij speelt nog dagelijks.. haha ik paar keer per maand ;)
Ik speel mm eens in de zoveel maanden, lol. Doe alleen nog 1v1's, retake, KZ en 10mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Anoniem: 604128 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Ik speel mm in keer in de paar maanden, lol. Doe alleen nog 1v1's, retake, KZ en 10mans.
Word global dan!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom man, ik speel met genoeg globals waar ik me makkelijk aan kan bijhouden, zie het niet zo zitten om eerst door die MM ellende heen te moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07 14:00
[...]

Nu wordt ik ook nieuwsgierig. Hoelang moeten we wachten op de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajaxalex schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

Nu wordt ik ook nieuwsgierig. Hoelang moeten we wachten op de demo?
37 dagen precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de persoon in kwestie hier al vanaf weet, kan je beter gewoon meteen toegeven dat je hacked en dan wegblijven ofzo. Ik vond je al verdacht voordat ik wist dat 't m jou ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 14:32

Loetn

All-time lurker

[...]

Een Belg dan? :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja, welke landen behalve waar hmr dan ook vandaan komt zijn hier nog meer aanwezig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Anoniem: 604128 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Tsja, welke landen behalve waar hmr dan ook vandaan komt zijn hier nog meer aanwezig?
Ik ben het sowieso niet! |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Anoniem: 604128 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:04:
Als de persoon in kwestie hier al vanaf weet, kan je beter gewoon meteen toegeven dat je hacked en dan wegblijven ofzo. Ik vond je al verdacht voordat ik wist dat 't m jou ging :)
Het zal altijd een wellus nietus verhaaltje worden, maar ik ben er van overtuigd. Tenzij hij opeens een vac / game ban heeft. :)

[ Voor 6% gewijzigd door pineapple23 op 24-10-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:32:
[...]

Ik ben het sowieso niet! |:(
Dat was m'n punt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen mag trouwens denken wat ie wil, totdat die persoon het toegeeft of gebanned word laten we het wel civiel houden. Geen familie meer benaderen dit keer...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wauw pineapple.

Had dit echt niet van je verwacht man. Moet ik anders even een hele game recorden om te tonen dat ik niet wallhack, zoals je me aanspraak in chat? En dat gedoe over mijn spray?

Echt, vind dit maar triestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r4ptor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:08:
Wauw pineapple.

Had dit echt niet van je verwacht man. Moet ik anders even een hele game recorden om te tonen dat ik niet wallhack, zoals je me aanspraak in chat? En dat gedoe over mijn spray?

Mja, ik heb heel lang niet met je gespeeld, maar je bent van ronduit slecht 4 maand terug naar global geklommen. Ik vond dat al verdacht voordat bakker uberhaubt ergens over begon.
Maar als jij zeker weet dat je niet cheat, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Zie mijn youtube kanaal dan.

Helaas kan ik geen demos met TS sound enzo bij niet meer opnemen. Mijn Playstv die ik gebruik neemt mijn geluid altijd in delay op (eigen microfoon). Hoor je bv in dat filmpjes Banger. Ik lach plots 5 seconden later. Vind ik enorm storend. Al geprobeerd met OBS en dergelijke maar vind dit wat omslachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
r4ptor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:08:
Wauw pineapple.

Ah, kijk zonder namen te noemen komt hij toch uit de kast.
Filmpje is in de maak, dus maak je geen zorgen. Het is dat ik 5 a 10 man heb gesproken die allemaal het idee hebben dat je aan het hacken bent, dus daar ben ik werk van aan het maken. Ik ben nu demo's aan het verzamelen van je laatste matches. En gaan we die is goed bestuderen.

En zoals ik eerder zei het zal altijd een wellus nietus verhaal blijven totdat je wel een echte game/vac ban aan je broek hebt.

//EDIT je YouTube kanaal zie je je nieuwe speelstijl al. Je gaat heel makkelijk af op je enemy, omdat je weet dat je stapje voor hebt. Maar ik ben benieuwd wat er uit komt en ill keep my eyes on you.

[ Voor 11% gewijzigd door pineapple23 op 24-10-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

Jullie kunnen filmpjes posten tot je een ons weegt ik oordeel pas bij een OW of VAC ban. Cheaters worden toch wel gepakt vroeg of laat.

Wie maakt er nou niet zieke shots met regelmaat? Ik ben ook van LE naar SMFC gegaan in 2 maanden. Na de laatste spray/burst updates, hitbox aanpassingen, rate aanpassingen schiet ik voor m'n gevoel ook raker/harder dan voorheen.

Dont judge a book by its cover.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeHoX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:41:
Jullie kunnen filmpjes posten tot je een ons weegt ik oordeel pas bij een OW of VAC ban. Cheaters worden toch wel gepakt vroeg of laat.

Wie maakt er nou niet zieke shots met regelmaat? Ik ben ook van LE naar SMFC gegaan in 2 maanden. Na de laatste spray/burst updates, hitbox aanpassingen, rate aanpassingen schiet ik voor m'n gevoel ook raker/harder dan voorheen.

Dont judge a book by its cover.
af en toe ziek schieten is een, van 0 game sense op mg naar global tussen alle cheaters door is heel wat anders. Nou zegt dit niet bijzonder veel aangezien ik lang niet met hem gespeeld heb, dus neem het met een korrel zout.

Ik schiet ook wel eens écht goeie spelers eruit, en soms ga ik 3-10 tegen supremes... Maar consistent zo hard vooruit schieten blijft wel apart.

Daarnaast is naar muren kijken en dan roepen dat doe ik voor het geluid wel het kutste excuus wat ik ooit heb gehoord. Een beetje speler zit of een flash te ontwijken (waar de gemiddelde global nog te dom voor is) of je preaimed waar je denkt dat je enemy vandaan komt. Je staat niet met je neus tegen een muur om 'te luisteren'. Zo werkt het geluid in cs:go trouwens ook niet, dus doe je dit wel legit mag je er weer mee stoppen.

Edit: en dat cheaters gepakt worden is onzin. Er zijn zo achterlijk veel private cheats met maar een paar hele voorzichtige gebruikers die er net die 5% voordeel uithalen en nooit gepakt worden. Mja, als 10 mensen je verdenken ben je al niet subtiel genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 24-10-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r4ptor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:27:
Zie mijn youtube kanaal dan.

Helaas kan ik geen demos met TS sound enzo bij niet meer opnemen. Mijn Playstv die ik gebruik neemt mijn geluid altijd in delay op (eigen microfoon). Hoor je bv in dat filmpjes Banger. Ik lach plots 5 seconden later. Vind ik enorm storend. Al geprobeerd met OBS en dergelijke maar vind dit wat omslachtig.
Ik heb geen ts nodig om te zien of jij silent aim of wh gebruikt. Voor die 1 op de 20 incidenten waarbij iemand een call maakt waar je wat aan hebt? Lel.

Overigens is obs rete makkelijk op te zetten, kostte mij nog geen half uur incl alles voor m'n stream. (Streamlabs incl berichtjes, obs, nightbot etc.)

Edit: en hack je niet, mag je dit allemaal lekker als een compliment zien :) ik ben niet overtuigd, maar je spontane skill is wel apart.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 24-10-2016 16:02 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.