Ik heb veel liever russen waarom/waarmee ik af en toe nog kan lachen, dan die britten die acteren als een global in een MG queue. No thanks.SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:13:
[...]
dat idd, in ieder geval met 1 of meer mensen op ts in de que spelen anders is het bijna niet te doen of je moet echt geluk hebben. van de pakweg 10 potten gespeeld afgelopen week, 3 met team van 3 of 4 op ts gespeeld, allemaal gewonnen, de soloq 2 van gewonnen. Ik heb 4 van de 7 soloq ook tegen full premades gespeeld, die ook zelfde tag en soort plaatje etc.hadden. Nu zegt dat niet alles gezien we een van die premades afgemaakt hebben met een geluksteam dat mics en enig inzicht van csgo gebruikte, maar geeft wel aan dat de kans veel groter is tegenwoordig om tegen een premade gematched te worden dan voorheen met alle mogelijke nadelen van dien.
Met andere bekenden samenspelen blijft gewoon leuker ook omdat je 9 van de 10 in soloq die verrekte oostblokkers krijgt, of van die hautaine britten (imho nog erger).
De enige ekte...