• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-07 20:14
Wat is daar nou fishy aan? Hoe vaak ik al niet spots prefire (zeker op inferno, holy map of prefires) en zo kills maak.

Triestige reacties hoor.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-07 12:24
r4ptor schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:21:
[...]

Het is allemaal niet zo simpel als het lijkt é.

Overigens:

https://www.reddit.com/r/...q?st=itdy876z&sh=816424f0

Plaats dus:

rate "786432"
cl_cmdrate "128"
cl_updaterate "128"
cl_interp "0"
cl_interp_ratio "1"

in je autoexec! Komt voornamelijk door die nieuwe networkupdate/fix
Klopt maar kijk naar dota2, daar zit echt wel een veel groter team ook, en denk dat dat continu balancen ook 10x zo moeilijk is als wat changes doen in csgo.

Maar ik bedoel komop ey, ze releasen updates met bugs die je direct zouden opvallen als je ook maar een keertje csgo zelf had opgestart...

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-07 14:23
Scrtz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:58:
[...]

Klopt maar kijk naar dota2, daar zit echt wel een veel groter team ook, en denk dat dat continu balancen ook 10x zo moeilijk is als wat changes doen in csgo.

Maar ik bedoel komop ey, ze releasen updates met bugs die je direct zouden opvallen als je ook maar een keertje csgo zelf had opgestart...
Het hele idee van de beta kunnen ze ook wel in de prullenbak flikkeren, zoals raptor eerder zei: ik heb de beta gespeeld en daar was geen jumpbug.
Waarom dan alsnog changes aanbrengen? 8)7

• r4ptor
Beetje risico nemen zeker? Misschien hadden ze niet verwacht dat aanpassing x in de code zou zorgen voor de jumpbug. Zeg nou zelf, waarom zou je uberhaupt crouchjumpen en nog eens crouchen in de lucht? Dat doe ik nooit standaard, dus het is ook perongeluk ontdekt.

Net zoals met de R8 geweest, zijn de meeste bugs ontdekt door manipulaties die niet common zijn. (waarbij je altijd accuraat kon schieten als je RMB bleef inhouden en dan LMB klikte.)
Scrtz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:58:
[...]

[ Voor 32% gewijzigd door r4ptor op 22-09-2016 10:18 ]

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 18:10
r4ptor schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:31:
[...]

Wat is daar nou fishy aan? Hoe vaak ik al niet spots prefire (zeker op inferno, holy map of prefires) en zo kills maak.

Triestige reacties hoor.
Maar kom op zeg die spot spammen is best nutteloos. Je doet bijna geen dmg en geeft alleen je positie weg.
ajaxalex schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:54:
[...]

Het hele idee van de beta kunnen ze ook wel in de prullenbak flikkeren, zoals raptor eerder zei: ik heb de beta gespeeld en daar was geen jumpbug.
Waarom dan alsnog changes aanbrengen? 8)7
Tja Volvo is lui en wil geen geld uitgeven om fatsoenlijke mensen te huren. Csgo heeft bijnageen concurrentie. Waarom moeite besteden als mensen toch niet weggaan naar andere shooters. Ik heb amper gezien dat ineens super veel mensen csgo ragequitten vanwege alle kleine bugs die nog erin zitten. Triest voor de serieuze speler, maar voor de gemiddelde csgo speler zal het geen zak boeien en die zijn er met meer , en valve wil gewoon $$$ geld verdienen.

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

IAmNice schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:32:
[...]

Maar kom op zeg die spot spammen is best nutteloos. Je doet bijna geen dmg en geeft alleen je positie weg.

[...]
Klopt, maar het is ook wel redelijk basic om met (minstens) 1 mid te spelen, dus de tegenstander kan daar ook wel iemand verwachten. Het is ook een redelijke plek in de buurt van wat default nades, dus met een beetje geluk raak je iemand en doe je wat damage.

Geheel handig vind ik het ook niet, maar nutteloos ook niet.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• r4ptor
IAmNice schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:32:
[...]

Hij cheat.

Nu blij? Doe even je tinfoild hoedje af, niet iedereen cheat.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
MisterChaoSs schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:35:
[...]
Geheel handig vind ik het ook niet, maar nutteloos ook niet.
Waarschijnlijk probeert hij utility gebruik uit te lokken. Wat ook lukt. Raakt hij hem überhaupt wel? Hij had trouwens wel de match van z'n leven. Alles ging goed en raak die map.

1x dood na 11 rondes en een 1 on 4 winnen: https://clips.twitch.tv/faceittv/HilariousAntelopeSmoocherZ

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

rnenator schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:26:
[...]

Waarschijnlijk probeert hij utility gebruik uit te lokken. Wat ook lukt. Raakt hij hem überhaupt wel? Hij had trouwens wel de match van z'n leven. Alles ging goed en raak die map.

1x dood na 11 rondes en een 1 on 4 winnen: https://clips.twitch.tv/faceittv/HilariousAntelopeSmoocherZ
Ja meestal inderdaad nades uitlokken. Je gebruikt sowieso wel flashes bij mid, maar door aan te geven dat hij daar al staat (aan de rechter kant vanaf de T's gezien) zullen zij eerder geneigd zijn om extra flash en eventueel zelfs extra smoke te gebruiken voor CT, als ze een Mid > B push willen doen o.i.d.

Ik pre-fire en wallbang ook altijd op plekken waar vaak mensen staan, denk aan checkers naar CT (Cache) en deuren sowieso 9 van de 10 keer wel even beetje op sprayen.

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-06 09:38

Insehh

Define good enough.

MisterChaoSs schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:33:
[...]

Ja meestal inderdaad nades uitlokken. Je gebruikt sowieso wel flashes bij mid, maar door aan te geven dat hij daar al staat (aan de rechter kant vanaf de T's gezien) zullen zij eerder geneigd zijn om extra flash en eventueel zelfs extra smoke te gebruiken voor CT, als ze een Mid > B push willen doen o.i.d.

Ik pre-fire en wallbang ook altijd op plekken waar vaak mensen staan, denk aan checkers naar CT (Cache) en deuren sowieso 9 van de 10 keer wel even beetje op sprayen.
Nu speel ik nog niet zo lang als jullie waarschijnlijk, maar dat heb ik mij inmiddels ook al aangeleerd. Doors to B bij Cobblestone, Doors to A, en inderdaad ook op Cache. Gisteren nog hacker genoemd op Cobblestone terwijl meeste Nova's/MG"s in het hoekje achter de gate staan op B. Ik denk dat Flusha hier inderdaad utility probeerde uit te lokken, kill was verder gewoon lucky, wrong place wrong time.

De enige ekte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
http://imgur.com/a/fLrRT

Net deze bug gehad..
Je ziet de kerel zijn model door de smoke..
Had ff een wtf momentje :P

[ Voor 4% gewijzigd door r4ptor op 22-09-2016 17:19 ]

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

r4ptor schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:17:
http://imgur.com/a/fLrRT

Net deze bug gehad..
Je ziet de kerel zijn model door de smoke..
Had ff een wtf momentje :P
Dit zit er al een tijdje in ja. Als ik mij niet vergis zorgt stof laten opwekken, kan door schieten of nade bijv, voor dit effect. Zo kun je bijvoorbeeld bij Cobble (drop) boven ook een boost aan zien komen door de smoke die boven ligt. Als CT's gaan boosten, omdat zij veilig zijn door de smoke, moet je rond het stuk schieten waar ze omhoog komen. Stof van je kogels tegen de muur verraad ze dan vaak.

Hetzelfde geldt voor de lamp bij Mirage (ramp). Smoke ramp af en hou de lamp achter de smoke in de gaten, als die even kort vager wordt, rent er iemand voorbij.

• Scrtz
https://www.faceit.com/en...ca-4d65-9ab5-219152588bfa

Kwam een FPL speler tegen die heel erg mad was op mij haha, speelde op mijn faceit smurf acc ^^ (dimask68)

[ Voor 3% gewijzigd door Scrtz op 22-09-2016 23:40 ]

• IAmNice
Scrtz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:40:
https://www.faceit.com/en...ca-4d65-9ab5-219152588bfa

Kwam een FPL speler tegen die heel erg mad was op mij haha, speelde op mijn faceit smurf acc ^^ (dimask68)
Zie niemand van FPL?

• Scrtz
die kreaz, iig toen we die queue hadden was die nog FPL, volgens mij nu niet meer ofzo, heel vreemd

• r4ptor
Nieuwe beta update:
The following changes are in the “1.35.5.0rc” CS:GO Beta depot.
AIR INACCURACY

Changed the way accuracy is calculated while a player is in the air. For details visit: http://blog.counter-strike.net/index.php/air-time/
+ analyse:

https://www.reddit.com/r/.../?st=itgp7wgz&sh=43b0140d

Rip jumpscout

• Scrtz
Geen rip jumpscout hoor, goed lezen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Scrtz schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:25:
[...]

Geen rip jumpscout hoor, goed lezen ;)
Ja oke, het is meer skillbased geworden. Dus eerder rip jumpscout op lagere levels ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Mensen die nu niet kunnen jumpscouten zijn mensen die huilen om jump-throw binds. Waarom speel je go als je timing zo bizar slecht is, lel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
RIP RAPTOR CARRY 34-13 (fzo)

1v1, ga ik dubbelscopen (per ongeluk) knal ik naast die gast (sta op 1 meter van hem) rip ronde

brogala en nehox waren getuigen

..
schandpaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r4ptor schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:43:
RIP RAPTOR CARRY 34-13 (fzo)

1v1, ga ik dubbelscopen (per ongeluk) knal ik naast die gast (sta op 1 meter van hem) rip ronde

brogala en nehox waren getuigen

..
schandpaal :(
Je weet wel welke video ik hier ga posten als jij je nieuw highlight video af hebt >:)

edit: en het mooie is dat je speciaal een p250 had gekocht bij je AWP maar die niet gebruikte bij close range combat. Om het goed te maken had je wel 33 kills gelukkig.

[ Voor 18% gewijzigd door Brogala op 25-09-2016 22:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
r4ptor schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:17:
[...]

Ja oke, het is meer skillbased geworden. Dus eerder rip jumpscout op lagere levels ;)
Wordt tijd ook, er moeten echt nog veel meer skillbased specialiteiten inkomen, enigste grote nadeel aan CSGO imo, dat alles door elke random lelnoob gedaan kan worden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrtz schreef op zondag 25 september 2016 @ 23:00:
[...]

Wordt tijd ook, er moeten echt nog veel meer skillbased specialiteiten inkomen, enigste grote nadeel aan CSGO imo, dat alles door elke random lelnoob gedaan kan worden haha.
CS:GO een skillbased game? ja man Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CtOALqmXYAA_bLr.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hi,
Ik heb sinds vandaag een probleempje in het buy menu. Ik heb gewoon normale FPS in de game zelf maar als ik wat wil kopen krijg ik enorm veel lag. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Mvg

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WahyuSchmidt schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:28:
Hi,
Ik heb sinds vandaag een probleempje in het buy menu. Ik heb gewoon normale FPS in de game zelf maar als ik wat wil kopen krijg ik enorm veel lag. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Mvg
Ik kan niet veel vinden over specifieke buy menu lag.
wat je altijd kan proberen zijn dingen als overwolf(teamspeak plugin) en andere overlays zoals de steam overlay uitzetten. Misschien wat onhandig, maar die krengen kunnen nogal vervelend doen.

Wat vind jij normale Fps ingame btw? Tussen de 60-100 kan worden beschouwt als laag.

edit: Er moet echt eens een ander woord komen voor fps-lag t.o.v. netwerk-lag. Die twee termen worden zovaak door elkaar heen gebruikt, terwijl ze echt heel wat anders doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 26-09-2016 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24
Anoniem: 604128 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:19:
[...]
edit: Er moet echt eens een ander woord komen voor fps-lag t.o.v. netwerk-lag. Die twee termen worden zovaak door elkaar heen gebruikt, terwijl ze echt heel wat anders doen.
Eens! Gefeliciteerd trouwens!

Toch jammer dat een ace op het moment dat je hem maakt specialer voelt dan dat hij in werkelijkheid is als je hem terug kijkt. :+ Gisteren op mijn smurfje (DMG) een game gespeeld en voor mij gevoel was het een mooie ace, totdat ik het resultaat later terug zag. Waarbij ik schoten mis, geluk heb dat ik in leven blijf door slecht cover te zoeken en uiteindelijk de ronde win door slechte coördinatie binnen het enemy team.

Gelukkig motiveerde het de rest van het team wel, want we bogen de 0-5 achterstand om tot een win uiteindelijk.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Lag en Lüg

Lag: netwerk lag
Lüg: fps lag

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

iLikeNoobies schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:13:
[...]

Lag en Lüg

Lag: netwerk lag
Lüg: fps lag
Hüluh Búlüh netwürk Lüggu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
[...]

Ik kan niet veel vinden over specifieke buy menu lag.
wat je altijd kan proberen zijn dingen als overwolf(teamspeak plugin) en andere overlays zoals de steam overlay uitzetten. Misschien wat onhandig, maar die krengen kunnen nogal vervelend doen.

Wat vind jij normale Fps ingame btw? Tussen de 60-100 kan worden beschouwt als laag.

Hi,
In ieder geval bedankt voor je reactie ik zal Google nog wel even afspeuren. Mijn normale FPS is trouwens tussen de 100-200 maar in het buy-menu doet me muis er gewoon 3-5 seconden over om van bijvoorbeeld van een smoke naar een molotov te gaan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze was ook wel leuk :)

YouTube: lol

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

WahyuSchmidt schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:18:
[...]

Hi,
In ieder geval bedankt voor je reactie ik zal Google nog wel even afspeuren. Mijn normale FPS is trouwens tussen de 100-200 maar in het buy-menu doet me muis er gewoon 3-5 seconden over om van bijvoorbeeld van een smoke naar een molotov te gaan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze was ook wel leuk :)

YouTube: lol
Ja, ik zie het al. Je game is in het nederlands, dat is zo stom dat ie gaat laggen.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-07 20:36
Krijg je ook errors in console als je in het buymenu zit? Gamecache al eens geverifieerd?

Misschien een buy scriptje maken als niks anders werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor

Echt, good job valve! Breng maar live nu!

• r4ptor
Counter-Strike: Global Offensive update for 29/09/2016, 1.35.5.1
GAMEPLAY

Replaced accuracy model for shots taken while in the air. See http://blog.counter-strike.net/index.php/air-time/ for details. (Thanks /u/SlothSquadron for RC feedback)
SOUND

Increased fidelity and reduced distortion in fire sounds for Famas, Galil, Aug, SG553, M4A4, M4A1-S, unsilenced M4A1-S, and AK47.
Added unique distant, draw, and reload sounds for Famas, Galil, Aug, SG553, M4A4, M4A1-S, and unsilenced M4A1-S.
MISC

Added Series 2 Pins to available offers.
Added Bestiary Sticker Capsule to available offers.
Added Sugarface Sticker Capsule to available offers.
Added new convar sv_jump_impulse which controls initial upward speed of jumps.
Fixed watch streams tab to correctly show top twitch.tv CS:GO streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Verbaast me dat er geen ramp is met de nieuwe sound..

[YouTube: https://youtu.be/ZOCo_n_M1Kk]

Man man.. Die csgo demo's zijn toch bagger.. Gewoon hele delen van schoten en dergelijke zijn gewoon niet aanwezig.

Had nog een 4k, maar de laatste kill is echt een snap op het hoofd alsof het een aimbot is..

edit:

ACELELELELE =D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Dt1yZmqE_2s&]

[ Voor 63% gewijzigd door r4ptor op 02-10-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-07 14:55

Nutellaah

Bits N Sites

Ik kan me minder en minder vinden in de updates van cs:go. Wie vindt die update ivm de geluiden nu goed? Je kan de verschillende wapens nauwelijks nog onderscheiden...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nutellaah schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:08:
Ik kan me minder en minder vinden in de updates van cs:go. Wie vindt die update ivm de geluiden nu goed? Je kan de verschillende wapens nauwelijks nog onderscheiden...
Kwestie van wennen, iedereen zijn reactie is dezelfde als die van jou, was bij mij ook maar na een weekje spelen weet je al niet meer beter. De nieuwe geluiden zijn wel van een stuk hogere kwaliteit en je wordt er niet zo doof van als je het geluid wat harder zet.

tldr: on the long run toch echt een verbetering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

Scrtz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Kwestie van wennen, iedereen zijn reactie is dezelfde als die van jou, was bij mij ook maar na een weekje spelen weet je al niet meer beter. De nieuwe geluiden zijn wel van een stuk hogere kwaliteit en je wordt er niet zo doof van als je het geluid wat harder zet.

100% mee eens. veel minder schel en minder distortion. Het is echt even wennen maar zeker geen achteruitgang.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Scrtz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Dan ga ik deze week eens wat meer spelen... Ben benieuwd :p

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
New major update
Graffiti

Added ability to apply graffiti. http://www.counter-strike.net/graffiti/
Added Community Graffiti Box 1 to offers.
Added CS:GO Graffiti Box to offers.
For a limited time every player will get a graffiti pattern when they launch the game.
Added sealed graffiti to the list of possible weekly drops.
Graffiti FAQ: https://support.steampowe...le.php?ref=7737-UKVB-0657
Misc

Improved reliability of smoke grenades popping to extinguish fire when bouncing smoke grenade on displacement surfaces.
Fixed respawn waves not working outside of Guardian and Strike missions.
Added steam protocol support for connect and playcast commands:
steam://rungame/730/76561202255233023/
+connect%20127.0.0.1:27015
steam://rungame/730/76561202255233023/
+playcast%20%22http://cdn.net/match/id%22
Sound

Fixed bug where M4A1-S was audible at long range.
Lowered volume of weapon sounds.
Made minor volume mix adjustments.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
Ja beetje gaar dat die sprays maar 50x gebruikt kunnen worden per capsule/item of wat je het ook wilt noemen.

Ook zo kansloos dat er een reddit topic is over hoe ene Warowl dit 'gepredict' heeft terwijl het al lang in 1.6 en source zat, de jeugd van tegenwoordig heeft echt wat geschiedenis lessen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24
Scrtz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:04:
Ook zo kansloos dat er een reddit topic is over hoe ene Warowl dit 'gepredict' heeft terwijl het al lang in 1.6 en source zat, de jeugd van tegenwoordig heeft echt wat geschiedenis lessen nodig.
Ik ben overigens wel blij dat het niet in dezelfde trend is als in 1.6. Als menig nu al bijna klaarkomt over een skin, moet ik er niet aan denken als er een ietswat ontbloot vrouwelijk wezen op de muur geprint staat. Gisteren ook gewoon een game verloren vanwege skins. "Please drop your m4a4 cause I want to play with *insert skin*" Waardoor vervolgens desbetreffende personen te laat op hun plekken waren en de enemy vrolijk kon door pushen en de bombspot afdekken. En dit meerdere malen...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Warowl is een 1.6/source veteran.. Hij bedoelde dat we gingen moeten betalen voor deze sprays.

Wacht maar tot we glove skins gaan krijgen.

Valve is de laatste tijd wel goed bezig met updates. Hopelijk nog de smgs fixen.. (less run and gun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
r4ptor schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:01:
Warowl is een 1.6/source veteran.. Hij bedoelde dat we gingen moeten betalen voor deze sprays.

Wacht maar tot we glove skins gaan krijgen.

Valve is de laatste tijd wel goed bezig met updates. Hopelijk nog de smgs fixen.. (less run and gun)
Ik vind het maar een noob. Ja true de trend zal zeker doorzetten..

Nou niet alleen de smgs, ook de pistol run and gun mag uit de game gesloopt worden.
Damien schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Ik ben overigens wel blij dat het niet in dezelfde trend is als in 1.6. Als menig nu al bijna klaarkomt over een skin, moet ik er niet aan denken als er een ietswat ontbloot vrouwelijk wezen op de muur geprint staat. Gisteren ook gewoon een game verloren vanwege skins. "Please drop your m4a4 cause I want to play with *insert skin*" Waardoor vervolgens desbetreffende personen te laat op hun plekken waren en de enemy vrolijk kon door pushen en de bombspot afdekken. En dit meerdere malen...
Ja zeker waar hoor, maar in 1.6 en source stonden die custom decals sowieso uit in competitive dus dat scheelde al haha. Ja true merk het ook vaker met mensen, waar hou je je toch mee bezig tijdens een match denk ik dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:40
Als pizza guy wil ik wel die pizza-graffiti. Het verbaast mij niets aangezien terecht opgemerkt wordt dat zoiets gelijks al bestond in cs 1.6. En natuurlijk zal Valve dit koppelen aan een verdienmodel. Gelukkig maar ook, want custom sprays waren echt afschuwelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 07-10-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja en die aap van een warowl was de eerste die zag dat valve, een bedrijf, geld wil verdienen met hun product. Kom op zeg.

't grotere probleem is dat sprays weer gebruikt gaan worden voor afleiden etc. Nu je er voor moet betalen heeft valve een semi-p2w element toegevoegd. 't is natuurlijk lang niet zo erg als echt pay2win, maar 't blijft wel apart dat iets wat iedereen ziet (want je betaald ervoor dus kan het ook niet uit) en tactisch gebruikt kan worden een bedrag per spray heeft.

edit: die smg run and gun valt wel mee, anders zou het meer gebruikt worden in pro matches. Maar pistols blijven stom, hoevaak zien we nu dat de verliezer uit de eerste ronde de force wint omdat pistols.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 07-10-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 22:40
Oke, ik heb wel weer een csgo break verdient. Matchmaking wordt er niet echt beter op gedurende tijd. Ik hoef niet een uitgebreide verhaal te vertellen waarom matchmaking een ramp is (jullie hebben zelf genoeg persoonlijke ervaringen). Ik vind het wel oprecht jammer. Ik denk vaak 'ik heb zin in csgo' en dan wil ik geen moeite doen om een team bij elkaar te rapen. Het komt er eigenlijk op neer dat ze een systeem ontwerpen dat griefers efficienter aanpakt ipv de huidige systeem. ;( MGE --> MG2 en inmiddels weer 8 matches verloren dus ben bang dat het MG gaat worden. :-( blijkbaar ook verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
FireBladeX schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:00:
Oke, ik heb wel weer een csgo break verdient. Matchmaking wordt er niet echt beter op gedurende tijd. Ik hoef niet een uitgebreide verhaal te vertellen waarom matchmaking een ramp is (jullie hebben zelf genoeg persoonlijke ervaringen). Ik vind het wel oprecht jammer. Ik denk vaak 'ik heb zin in csgo' en dan wil ik geen moeite doen om een team bij elkaar te rapen. Het komt er eigenlijk op neer dat ze een systeem ontwerpen dat griefers efficienter aanpakt ipv de huidige systeem. ;( MGE --> MG2 en inmiddels weer 8 matches verloren dus ben bang dat het MG gaat worden. :-( blijkbaar ook verdient.
Yup, mm is broken. Komt goed, je kan lose streaks hebben. Ik ben zelf nog niet gederankt na 13 lose streaks. En toen weer een stuk of 10 gewonnen en weer uprank. Hangt er van af of je tegenstander ook een goede rank heeft. Als je allemaal 5/5 MG ziet dan kun je pas panicken.

[ Voor 6% gewijzigd door IAmNice op 09-10-2016 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Scrtz schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:43:
[...]

Als je dit zegt snap je echt helemaal niks van games en hoor je al helemaal niet thuis in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FireBladeX schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:00:
Op welke maps soloq je? Ik ben een paar dagen geleden na alleen maar duoqueuen met failsnail voor ~15 matches global geworden. We speelden bijna altijd train en kregen redelijke teammates, maar een paar keer teammates gehad die echt goed communiceerde maar meestal wel teammates die gewoon 15-20 frags haalden (vaak meer frags dan failsnail haalde :+ ) en redelijk communiceerde. Het is alleen echt een ramp als Valve besluit je op EU east te zetten, dan kan je zo'n beetje uitgaan van een lose tenzij je super hard carried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Ik merk meer en meer dat als je MM speelt dat je na een match gewoon teleurgesteld van je pc komt.
Hoe dit verhinderen?
Speel geen dust2, speel met enkele vrienden (of mensen uit je list, ik heb er altijd die me inviten) of speel faceit.
Wanneer ik join en er begint iemand te trollen, dan leave ik... penalty of niet... Verkies het plezier boven het verliezen van een aantal punten.
Natuurlijk ga ik ook niet leaven vanaf de eerste ronde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nutellaah schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:58:
Ik merk meer en meer dat als je MM speelt dat je na een match gewoon teleurgesteld van je pc komt.
Hoe dit verhinderen?
Speel geen dust2, speel met enkele vrienden (of mensen uit je list, ik heb er altijd die me inviten) of speel faceit.
Wanneer ik join en er begint iemand te trollen, dan leave ik... penalty of niet... Verkies het plezier boven het verliezen van een aantal punten.
Natuurlijk ga ik ook niet leaven vanaf de eerste ronde :p
tja het is een teamgame, niet heel gek. Maarja soms kan het idd niet anders jammer genoeg dan soloQ'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jongens, laten we die trolloos aub negeren. Die post geen enkele normale comment. Geef aub dan ook niet de aandacht waar hij hard om vraagt.

Ik ben nu ook global 8) (nee echt é)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Gaat nu beter bij mij, speel nu sinds afgelopen vrijdag met righthand op 0. Even wennen, maar lijkt stuk prettiger te spelen. Kom als MG2 nu MGE's tegen in games, dus ik moet dicht tegen de volgende rank aanhangen.

Edit:
Wat is Cobblestone toch een heerlijk map. _/-\o_ _/-\o_ .
Tot twee keer toe CT side verliezen met 11-4, en winnen met 16-13 & 16-14. 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Insehh op 10-10-2016 16:20 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Insehh schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:19:
Gaat nu beter bij mij, speel nu sinds afgelopen vrijdag met righthand op 0. Even wennen, maar lijkt stuk prettiger te spelen. Kom als MG2 nu MGE's tegen in games, dus ik moet dicht tegen de volgende rank aanhangen.

Edit:
Wat is Cobblestone toch een heerlijk map. _/-\o_ _/-\o_ .
Tot twee keer toe CT side verliezen met 11-4, en winnen met 16-13 & 16-14. 8)7
Knopje binden aan cl_righthand 0 en dan lekker switchen als het uitkomt. Sommige angles zit je viewmodel iets in de weg, kan je 'm aan de andere kant doen.

edit: en cbble is een ruk map, 2 grote open plekken waar niks mee gedaan word behalve rare chokepoints creeeren. Map is ooit gemaakt voor veel grotere lobbys/pub servers. Wat mij betrefd mag cbble eens stevig onder handen genomen worden.

edit 2: voorbeeldje: T mid, totaal onnodig. Vroegâh zat er een raam boven CTmid/con en was er reden voor die sniper toren oa.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 10-10-2016 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Bedankt voor de topicreports, topic opgeschoond.
Vanaf nu dus weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Anoniem: 604128 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:21:
[...]

Knopje binden aan cl_righthand 0 en dan lekker switchen als het uitkomt. Sommige angles zit je viewmodel iets in de weg, kan je 'm aan de andere kant doen.

edit: en cbble is een ruk map, 2 grote open plekken waar niks mee gedaan word behalve rare chokepoints creeeren. Map is ooit gemaakt voor veel grotere lobbys/pub servers. Wat mij betrefd mag cbble eens stevig onder handen genomen worden.

edit 2: voorbeeldje: T mid, totaal onnodig. Vroegâh zat er een raam boven CTmid/con en was er reden voor die sniper toren oa.
Ah, dat werkt ook prettig, dank u !

But..But... ;(

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Insehh schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:27:
[...]

Ah, dat werkt ook prettig, dank u !

But..But... ;(
Ja 't idee van cbble is leuk, en het kan zeer lekker spelen helemaal als je tegenstanders geen timings kennen. Maar theoritisch gezien is het een slechte map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

r4ptor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:46:
Jongens, laten we die trolloos aub negeren. Die post geen enkele normale comment. Geef aub dan ook niet de aandacht waar hij hard om vraagt.

Ik ben nu ook global 8) (nee echt é)
Nice, in hoeveel uren heb je dit bereikt? Want je speelt nu toch nog niet zo lang cs:go he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Nutellaah schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:33:
[...]

Nice, in hoeveel uren heb je dit bereikt? Want je speelt nu toch nog niet zo lang cs:go he?
Hij heeft momenteel 1266 uur.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grim schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:37:
[...]

Ghehe das meer dan ik heb. 1150 ex smurfs. Was ooit supreme maar mm kan me niet meer bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Anoniem: 604128 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:39:
[...]

Ghehe das meer dan ik heb. 1150 ex smurfs. Was ooit supreme maar mm kan me niet meer bekoren.
Raptor is dan ook global en jij mg2 :+

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik ben ook trots op mijn mg2. Ben al een jaar lang mg2. Dat is pas een achievement. ;) #not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grim schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:44:
[...]

Raptor is dan ook global en jij mg2 :+
Ja nu, maar dat was na een win op full globals met 4 globals dus f u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Grim schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:37:
[...]

Nice! Dan heb je wel veel gespeeld op korte tijd neem ik aan?
Ik zit op zo'n 400 uren op supreme. Speel wel slechts enkele uren per week (gespreid over 2 jaar nu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Knip, niet volwassen genoeg blijkbaar

[ Voor 159% gewijzigd door Grotman op 10-10-2016 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Modbreakje: knip. Sneu. Tijd voor een GoT-pauze :z

[ Voor 70% gewijzigd door F_J_K op 10-10-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutellaah schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:11:
[...]

Nice! Dan heb je wel veel gespeeld op korte tijd neem ik aan?
Ik zit op zo'n 400 uren op supreme. Speel wel slechts enkele uren per week (gespreid over 2 jaar nu).
83.1 hours past 2 weeks, dus ja r4ptor speelt behoorlijk veel :P

En binnen 400 uur supreme is ook netjes hoor, veel FPS ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Brogala schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:55:
[...]

83.1 hours past 2 weeks, dus ja r4ptor speelt behoorlijk veel :P

En binnen 400 uur supreme is ook netjes hoor, veel FPS ervaring?
Vroeger heb ik een 'lichte verslaving' gehad in Half-Life Deathmatch, daarna overgeschakeld op cs1.6, maar toen vrij snel gestopt.
Toen haalde ik wel een hoog niveau ja... Dus qua aim zit ik goed, enkel het inzicht in cs:go is nog niet zoals het moet.
Vroeger trainde ik uren op jumps/smokes/grens/teamplay. Nu doe ik dit niet meer, het is meer genieten van het spel zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 07-07 10:34
Global krijg je al jaren bij een pakje boter en zegt dan ook geen reet. 0 teamplay in die rank (ik wil dan ook echt niet weten hoe het er in de lagere ranks aan toe gaat). MM is gewoon ruk!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
Ik speelnde de laatste maand inderdaad enorm veel. 3 a 6 games per dag.. Dusja.

Anyway.. All board the hype train! Infernew zit in de betabranch!
MAPS

A revised version of de_inferno is available in the Beta depot. Check it out and send us your feedback!
GAMEPLAY

Added a 0.4 second cooldown to the crouch button to reduce the visual noise from spamming crouch in the air.
This is tunable via the convar sv_timebetweenducks.
Fixed a case where a player’s crouch state did not match the state of the +duck key. The most noticeable case was when taking over a bot that was crouching.
Adjusted bomb plant animation when planting the bomb while already crouched.
Fixed a bug where molotovs/incendiary grenades did not generate flames when they exploded on the corner of a ledge.
Reduced viewmodel rotational effect when pointing a weapon at near-vertical angles
Xbox Game DVR

Added a performance recommendation for Windows 10 users explaining how to disable Game DVR if it is enabled.
UI

Sniper scopes are much more responsive to your actual accuracy; the blur is driven by your current inaccuracy.
NOTE: There are no gameplay changes to scoped accuracy. The display now more-correctly represents your current inaccuracy.
Crosshair blur fidelity improved.
New console variable cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy (default 0) includes standing inaccuracy and spread in your sniper crosshair blur.
MISC

Gameplay convars for community servers & workshop maps:
weapon_air_spread_scale (default 1): Games that focus on air combat can set this to a lower value to improve weapon accuracy for players in the air.
sv_enablebunnyhopping (default 0): Disables the air-velocity clamping to 110% of maximum running speed.
sv_autobunnyhopping (default 0): Holding +jump causes players to automatically re-jump at the exact landing tick.
Enkele fotos:

http://imgur.com/a/jdxGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e1ndbaas schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 01:00:
Global krijg je al jaren bij een pakje boter en zegt dan ook geen reet. 0 teamplay in die rank (ik wil dan ook echt niet weten hoe het er in de lagere ranks aan toe gaat). MM is gewoon ruk!
Maar er is ook niet echt een goed alternatief... Enige is eigenlijk een team zoeken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

ESEA is iets beter dan MM qua teamplay maar het niveau ligt daar wel lager, plus er spelen redelijk veel Turken ESEA die dan of een mic uit 1914 hebben of altijd 'lurken' oftewel baiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r4ptor schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:32:
Ik speelnde de laatste maand inderdaad enorm veel. 3 a 6 games per dag.. Dusja.

Anyway.. All board the hype train! Infernew zit in de betabranch!

[...]

Enkele fotos:

http://imgur.com/a/jdxGN
Ik vind mooie ding. Paar dingen werken nu echt wel beter, maar ook de kleine vervelende dingen hebben ze aan gewerkt. Moet nog tegen iets spelen, maar van rondhoppen en lopen ziet het er goed uit. 100x beter dan newke.

edit: die autohop feature is wel tof, beetje phoon nadoen :+ (editit: vanwege de snelheid, hoppen kan ik alle kanten op.)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 11-10-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Maar er is ook niet echt een goed alternatief... Enige is eigenlijk een team zoeken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

ESEA is iets beter dan MM qua teamplay maar het niveau ligt daar wel lager, plus er spelen redelijk veel Turken ESEA die dan of een mic uit 1914 hebben of altijd 'lurken' oftewel baiten.
Met een team leer je pas echt wat CS is, het is allemaal leuk en aardig dat je 30 kills kan krijgen in een random MM/faceit/esea match, maar het is heel iets anders om met een team tegen een ander team te spelen en dan op een beetje niveau te komen.

Spelers zijn er zat hoor, dus teams ook, gewoon een 'vriendenkringetje' ontwikkelen en dat gaat alles vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik speel cs:go alleen nog maar voor de fun ... anyway inferno beta ziet er wel retestrak uit.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:47:
Ik speel cs:go alleen nog maar voor de fun ... anyway inferno beta ziet er wel retestrak uit.
Dat is toch uiteindelijk ook waarom je speelt? Omdat het leuk is.
Ik snap best dat je een beetje competitief wilt zijn met een spel, maar al dat opschepperige gedoe over ranks etc.. |:( uiteindelijk is er maar een enkeling die er zijn geld mee kan verdienen, en zelfs dat is maar voor een paar jaar.

Inferno beta looks nice ! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-07 21:37
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Dat is toch uiteindelijk ook waarom je speelt? Omdat het leuk is.
Ik snap best dat je een beetje competitief wilt zijn met een spel, maar al dat opschepperige gedoe over ranks etc.. |:( uiteindelijk is er maar een enkeling die er zijn geld mee kan verdienen, en zelfs dat is maar voor een paar jaar.

Inferno beta looks nice ! :D
Zou ik ook zeggen als ik een Silver4 was.

Inferno ziet er zeker goed uit, ik hou van simpel, Nuke zouden ze ook weer moeten aanpakken.

Gisteren stond ik trouwens 8-1 achter, we waren TrioQ, een maat kreeg 30min ban voor teamkill in ronde 10 en daarna werd een rus ook gebanned omdat hij leavde in ronde 10.
En je raad het nooit we hebben 16-11 gewonnen 3tegen5! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pineapple23 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Ik val je niet aan hoor, goed argument ook!
Ben overigens MG1 nu. Gewoon lekker spelen zonder capsones ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Ik val je niet aan hoor, goed argument ook!
Ben overigens MG1 nu. Gewoon lekker spelen zonder capsones ;w
Zit je maar te pesten :+
Moet ik je boosten, ik win namelijk potjes 3 tegen 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 07-07 10:34
Brogala schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Ja dat is ook, daar gaat het ook fout bij pugs (esea) allemaal spelers die geen teamplay (spelen in een vast team) hebben.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pineapple23 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Inferno ziet er zeker goed uit, ik hou van simpel, Nuke zouden ze ook weer moeten aanpakken.

Gisteren stond ik trouwens 8-1 achter, we waren TrioQ, een maat kreeg 30min ban voor teamkill in ronde 10 en daarna werd een rus ook gebanned omdat hij leavde in ronde 10.
En je raad het nooit we hebben 16-11 gewonnen 3tegen5! _/-\o_
Valve heeft 't zelf ook door denk ik, liggen nukes in grafkisten op B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dat zijn de games, van die shittalkers terwijl je een bot hebt en dan alsnog tryharden en winnen. Zo laatst nog 4v5 16-12 gewonnen omdat het hele team gewoon trollde aan de overkant en wij gingen tryharden en toen ging het toch te mis voor de enemy. Leuke potjes als je team niet meteen opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

IAmNice schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:20:
Dat zijn de games, van die shittalkers terwijl je een bot hebt en dan alsnog tryharden en winnen. Zo laatst nog 4v5 16-12 gewonnen omdat het hele team gewoon trollde aan de overkant en wij gingen tryharden en toen ging het toch te mis voor de enemy. Leuke potjes als je team niet meteen opgeeft.
Exact. Wij stonden een keer 14-2 achter op Mirage, 16-14 uiteindelijk gewonnen. Hadden wel gewoon vol team, maar aan de andere kant waren ze elke ronde maar aan het shittalken en elke kills belachelijk aan het maken.

Geniaal hoe hard mensen kunnen ragen (dat was nog in de tijd dat je tijdens halftime en na de match mics kon gebruiken)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pineapple23
MisterChaoSs schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:52:
[...]

Exact. Wij stonden een keer 14-2 achter op Mirage, 16-14 uiteindelijk gewonnen. Hadden wel gewoon vol team, maar aan de andere kant waren ze elke ronde maar aan het shittalken en elke kills belachelijk aan het maken.

Geniaal hoe hard mensen kunnen ragen (dat was nog in de tijd dat je tijdens halftime en na de match mics kon gebruiken)
Jup gisteren was het helaas andersom 15-6 voor ofzo en toen hebben we 15-15 gespeeld. Maar daar wordt ik zelf dan ook beetje toxic van. Vooral dat we eigenlijk al 16-6 hadden kunnen winnen, maar doordat mensen gaan funnen terwijl de winst nog niet binnen is kan je gewoon zo je game vergooien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Vind de nieuwe inferno er ook wel prima uitzien, paar aanpassingen zoals extra uitgang T spawn naar second mid en de trap ipv de hooiwagen + ramen waar je ook doorheen kan kijken maken het leven in csgo ietsje makkelijker. Ook helpt het weghalen van de overdekking van A bombsite met meer grenade mogelijkheden en retakes. Denk dat het wel een verbetering wordt maar alleen praktijk ervaring zal dat leren.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:43:
Vind de nieuwe inferno er ook wel prima uitzien, paar aanpassingen zoals extra uitgang T spawn naar second mid en de trap ipv de hooiwagen + ramen waar je ook doorheen kan kijken maken het leven in csgo ietsje makkelijker. Ook helpt het weghalen van de overdekking van A bombsite met meer grenade mogelijkheden en retakes. Denk dat het wel een verbetering wordt maar alleen praktijk ervaring zal dat leren.
Ben zo blij dat A site en banana zijn verbeterd, dat waren echt dingen waar ik me aan irriteerde. En het ziet er echt mooi uit, maar wel gewoon goed FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:43:
Het ziet er naar uit dat ze de map minder CT-sided willen maken, althans dat pik ik er uit:
- Verdedigen van A in zijn algeheel is moeilijker. De site is open, graveyard is open, pit is open. Je werkt een stuk makkelijker naar de site toe als T zijnde gok ik.
- Het verbreden en ruimtelijker maken van Banana zorgt voor minder makkelijke hold als CT zijnde. Lijkt mij best een uitdaging nu.
- De site van B is ook wat meer open en ruimtelijker, minder makkelijk te verstoppen.

Ik ben benieuwd hoe dit in MM/ESEA/door Pro's gespeeld gaat worden. Hopelijk zijn ze niet te ver gegaan met het open maken van de map, maar de tijd zal het leren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

Het ziet er naar uit dat ze de map minder CT-sided willen maken, althans dat pik ik er uit:
- Verdedigen van A in zijn algeheel is moeilijker. De site is open, graveyard is open, pit is open. Je werkt een stuk makkelijker naar de site toe als T zijnde gok ik.
- Het verbreden en ruimtelijker maken van Banana zorgt voor minder makkelijke hold als CT zijnde. Lijkt mij best een uitdaging nu.
- De site van B is ook wat meer open en ruimtelijker, minder makkelijk te verstoppen.

Ik ben benieuwd hoe dit in MM/ESEA/door Pro's gespeeld gaat worden. Hopelijk zijn ze niet te ver gegaan met het open maken van de map, maar de tijd zal het leren :+
Ja precies, ben ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen, ook pushen vanuit B naar banaan als CT zit er echt niet meer in. De standaard spots/holds gaan dus wat meer naar achteren vallen denk ik, en gewoon een heel stuk veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrtz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:04:
[...]

Ja precies, ben ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen, ook pushen vanuit B naar banaan als CT zit er echt niet meer in. De standaard spots/holds gaan dus wat meer naar achteren vallen denk ik, en gewoon een heel stuk veranderen.
Ja ipv banana en mid houden worden de sites nu veel belangrijker. Hiervoor was het in mm iig vooral retakes doen.
Met een open a zullen smoke executes wel leuk worden denk ik.

Edit ik heb t niet echt getest, maar zijn de timings naar a nog anders door die tweede uitgang van t spawn? Volgens mij is t even al dan niet verder.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 12-10-2016 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 604128 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:07:
[...]

Ja ipv banana en mid houden worden de sites nu veel belangrijker. Hiervoor was het in mm iig vooral retakes doen.
Met een open a zullen smoke executes wel leuk worden denk ik.

Edit ik heb t niet echt getest, maar zijn de timings naar a nog anders door die tweede uitgang van t spawn? Volgens mij is t even al dan niet verder.
Niet getest maar volgens mij scheelt het bijna niks, misschien 1 of 2 tiende. Je hoeft nu alleen niet meer met 5 lui door dat nauwe kutgangetje, waar als je niet met 5 premades speelt, zo'n droeftoeter in kan gaan stilstaan en de boel blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ja idd, scheelt een hoop irritatie. Ook wel de beste remake van valve sinds tijden dit, weg met al die random zooi in de map die ervoor zorgen dat jij een enemy 'wallbangt' door een of ander sprietje of paaltje en je vervolgens gekilld wordt, stukken beter zo.

Het lijkt er ook op alsof valve wallbangen meer wil zien, vrij veel obstakels zijn ineens van hout zoals banaan boxes wat voorheen car was en de hele a bombspot boxes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:41:
Ja idd, scheelt een hoop irritatie. Ook wel de beste remake van valve sinds tijden dit, weg met al die random zooi in de map die ervoor zorgen dat jij een enemy 'wallbangt' door een of ander sprietje of paaltje en je vervolgens gekilld wordt, stukken beter zo.

Het lijkt er ook op alsof valve wallbangen meer wil zien, vrij veel obstakels zijn ineens van hout zoals banaan boxes wat voorheen car was en de hele a bombspot boxes.
Die auto's in CSGO maps waren ook altijd kut (onzichtbare hitboxes etc) dus ben blij dat die weg zijn, en ook zijn er nu helemaal vierkante dozen op inferno, eerst was het echt super vaag dat je 10 cm omhoog ging door tegen zo'n box aan te lopen bv.

Super goede remake, en de map ziet er ook echt goed uit.

edit: oh en over dat 'voor fun spelen', iedereen speelt hier voor fun, anders zou je het niet spelen. Ik speel ook voor fun maar dat betekent niet dat ik niet geirriteerd raak als we na ronde 4 4v5 spelen omdat één of andere Rus ragequit. Plus winnen = fun :>

Werd hier niet specifiek genoemd maar soms zeggen mensen 'ik speel voor fun dus het boeit me niet dat ik X en Y beter kon doen' of 'boeiend dat we net 2 potjes met ragers in ons team komen, gewoon voor fun spelen'.

[ Voor 22% gewijzigd door Brogala op 12-10-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ik speel ook voor de fun, maar haal de fun uit de competitie. Vind het prima om te verliezen, winnen op zicht maakt me nog geeneens zoveel uit zolang het potje dat je speelt maar spannend is en iedereen zich op de positieve, goede manier in zet.

Echter zijn er zoveel debielen nu aangezien csgo zo populair is geworden de laatste jaren (alleen maar goed hoor) die je vaak al het plezier weten te ontnemen. Zo speel ik zelf al 10 jaar cs en zitten veel matties en bekenden van 1.6 rond faceit level 8-10, terwijl ik zelf blijf steken op lvl 4-6 omdat het gewoon niet te carryen valt. 30-40 kills maakt niks uit want dan heb je weer 3 mongolen in je team, duo queue met mattie leverde 47% winrate op.. en nee dat ligt verre van aan ons.

Komt dus allemaal omdat ik ooit met faceit begon en met minder goede mensen speelde, maar rond level 4-6 is echt de hell waar je nooit meer uit komt tenzij je je door een cheater laat boosten zoals zoveel doen of je 24/7 met 5 vaste mensen kunt queuen, maar vaak krijg je dan ook weer stukken betere matchups/teams als enemies.

Het ergste is nog dat het vaak de 1e of 2e ronde al gebeurd, iemand die gewoon spontaan gaat liggen kankeren op je of een van je matties, terwijl er nog helemaal niks aan de hand is en terwijl mijn matties en ik gewoon altijd serieus spelen en toch wel het hogere niveau van de benelux zouden moeten voorstellen. Probleem is omdat er zoveel spelers zijn je totaal geen idee hebt of dat report systeem in faceit/esea/mm wel werkt want voor die ene toxic/griefer die dan ooit een keer een ban krijgt zijn er al weer honderden anderen die op je liggen te wachten.

Maar ik blijf lekker doorspelen en hoop er ooit eens uit te komen, faceit smurf is level 8 nu, kon ik de stats van mijn main maar resetten..

[ Voor 24% gewijzigd door Scrtz op 13-10-2016 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 10:43
Ik heb mijn 1e ace in matchmaking vanavond gehaald! :D
Op het moment heb ik 53 wins en Silver Master Elite(S6), dus niet de beste speler, Maar ben wel heel blij met mn 1e ace hoewel ik het tijdens de game zelf niet helemaal doorhad :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gammro op 13-10-2016 02:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:14
Scrtz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:20:
Het ergste is nog dat het vaak de 1e of 2e ronde al gebeurd, iemand die gewoon spontaan gaat liggen kankeren op je of een van je matties, terwijl er nog helemaal niks aan de hand is en terwijl mijn matties en ik gewoon altijd serieus spelen en toch wel het hogere niveau van de benelux zouden moeten voorstellen. Probleem is omdat er zoveel spelers zijn je totaal geen idee hebt of dat report systeem in faceit/esea/mm wel werkt want voor die ene toxic/griefer die dan ooit een keer een ban krijgt zijn er al weer honderden anderen die op je liggen te wachten.

Maar ik blijf lekker doorspelen en hoop er ooit eens uit te komen, faceit smurf is level 8 nu, kon ik de stats van mijn main maar resetten..
Heerlijk herkenbaar dit. Speel geen Faceit meer om die reden. Hoogstens eens een keer als invaller voor een team of als 5e man.

Speel overigens al een tijdje ook niet meer op het hoge niveau zoals ik tot een jaar geleden deed. Gestopt met mijn team van destijds na The Reality omdat ik er de tijd niet meer voor had (en nog steeds niet :D).

Enerzijds vind ik het jammer, maar aan de andere kant kom ik nog steeds goed mee met die teammates, ondanks ik nouwelijks meer speel. Als ik al speel, speel ik met real life mates MM, rond de Master Guardian ranks, waarin ik altijd moet carryen en dan nog niet kan winnen met 35+ kills.

Ben trouwens wel blij dat mijn favoriete map eindelijk terug komt. Kan niet wachten om Inferno weer eens lekker als vanouds te rocken.

eXec op Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

Brogala schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:54:
[...]

Werd hier niet specifiek genoemd maar soms zeggen mensen 'ik speel voor fun dus het boeit me niet dat ik X en Y beter kon doen' of 'boeiend dat we net 2 potjes met ragers in ons team komen, gewoon voor fun spelen'.
Met fun spelen bedoel ik het feit dat je gewoon lekker met 5 man (who cares welke rank) gaat knallen/ouwehoeren (natuurlijk wel stil tijdens clutches) tijdens het spelen.

Er zijn mensen die gehecht zijn aan hun rank en deze niet willen verliezen dus gaan lopen zeiken (tot schelden aan toe) dat persoon X te laag is en dus kunnen vertrekken.

Natuurlijk voorheen hechtte ik ook waarde aan mijn rank, heb ik ook net zoals elk ander hier mensen afgewezen om dezelfde reden.

Maar wat hebben we hier uiteindelijk aan, die persoon wil gewoon net zoals jij lekker potje knallen met hier en daar een beetje nederlandse/belgische humor.

Als je dan nog moet zeiken, zoek gewoon een team of stel er zelf een op en ga op weg naar de top.

Tot slot kap met dat opscheppen over welke rank je bent :( !

Mocht er nog onduidelijkheid zijn stuur gerust een DM of praat met me op steam.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gammro schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 02:30:
Ik heb mijn 1e ace in matchmaking vanavond gehaald! :D
Op het moment heb ik 53 wins en Silver Master Elite(S6), dus niet de beste speler, Maar ben wel heel blij met mn 1e ace hoewel ik het tijdens de game zelf niet helemaal doorhad :P

[video]
Afgezien van het niveau van je tegenstanders, netjes gedaan !
Ik begrijp dat je nieuw bent met CS?
Hecht niet teveel waarde aan je rank. Naarmate je meer speelt en beter wordt, rank je vanzelf.
Zoals hierboven al wordt gezegd; heb gewoon plezier!
Wat is je steam dan voeg ik je even toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:15

Aapje

Opel-beun
Mooie is, intussen ben ik MGE.... maar sinds ik die gehaald heb durf ik niet meer op de groene knop te drukken _O- haha Elke keer als ik solo-Q in ga kom ik met spelers die of aan het trollen zijn of expres willen de_ranken. En met m'n maatjes spelen lukt de laatste tijd amper omdat ze vrijwel weinig online zijn(of ik zelf niet). Speelde gisteren even deathmatch.... maar kan wel merken dat twee weken Rust spelen niet goed is voor je game-sense/aim :D Dus :W mge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Aapje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:41:
Mooie is, intussen ben ik MGE.... maar sinds ik die gehaald heb durf ik niet meer op de groene knop te drukken _O- haha Elke keer als ik solo-Q in ga kom ik met spelers die of aan het trollen zijn of expres willen de_ranken. En met m'n maatjes spelen lukt de laatste tijd amper omdat ze vrijwel weinig online zijn(of ik zelf niet). Speelde gisteren even deathmatch.... maar kan wel merken dat twee weken Rust spelen niet goed is voor je game-sense/aim :D Dus :W mge
Hou op. ;(

Afgelopen week is het elke avond 2 x spelen als MG2 tegen MGE's, en dan vervolgens een keer verliezen en weer opnieuw tegen die uprank grens aanhikken. 8)7

Edit: Dat was ik vergeten...

Sinds ik constant ertegenaan hik merk ik wel dat het leuker is om gewoon met een vast groepje wat te ouwehoeren en soms even paar rondjes te pieken. Speel af en toe met 4 dezelfde teammates, dan loopt het net wat soepeler maar lach 10 x zo hard.

[ Voor 15% gewijzigd door Insehh op 13-10-2016 12:13 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 10:43
Anoniem: 377816 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Afgezien van het niveau van je tegenstanders, netjes gedaan !
Ik begrijp dat je nieuw bent met CS?
Hecht niet teveel waarde aan je rank. Naarmate je meer speelt en beter wordt, rank je vanzelf.
Zoals hierboven al wordt gezegd; heb gewoon plezier!
Wat is je steam dan voeg ik je even toe.
Ìk speel al een tijdje CS(heb CSS rond 2006 gekocht maar nooit veel gespeeld), maar pas sinds een tijdje meer en ook competitive matchmaking. Heb nu net geen 200 uur erin zitten.
Mn naam op steam is hetzelfde als op forum(en in de video :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Insehh schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:59:
[...]

Hou op. ;(

Afgelopen week is het elke avond 2 x spelen als MG2 tegen MGE's, en dan vervolgens een keer verliezen en weer opnieuw tegen die uprank grens aanhikken. 8)7

Edit: Dat was ik vergeten...

Sinds ik constant ertegenaan hik merk ik wel dat het leuker is om gewoon met een vast groepje wat te ouwehoeren en soms even paar rondjes te pieken. Speel af en toe met 4 dezelfde teammates, dan loopt het net wat soepeler maar lach 10 x zo hard.
dat idd, in ieder geval met 1 of meer mensen op ts in de que spelen anders is het bijna niet te doen of je moet echt geluk hebben. van de pakweg 10 potten gespeeld afgelopen week, 3 met team van 3 of 4 op ts gespeeld, allemaal gewonnen, de soloq 2 van gewonnen. Ik heb 4 van de 7 soloq ook tegen full premades gespeeld, die ook zelfde tag en soort plaatje etc.hadden. Nu zegt dat niet alles gezien we een van die premades afgemaakt hebben met een geluksteam dat mics en enig inzicht van csgo gebruikte, maar geeft wel aan dat de kans veel groter is tegenwoordig om tegen een premade gematched te worden dan voorheen met alle mogelijke nadelen van dien.

Met andere bekenden samenspelen blijft gewoon leuker ook omdat je 9 van de 10 in soloq die verrekte oostblokkers krijgt, of van die hautaine britten (imho nog erger).

Pagina: 1 ... 37 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.