Ik speel ook voor de fun, maar haal de fun uit de competitie. Vind het prima om te verliezen, winnen op zicht maakt me nog geeneens zoveel uit zolang het potje dat je speelt maar spannend is en iedereen zich op de positieve, goede manier in zet.
Echter zijn er zoveel debielen nu aangezien csgo zo populair is geworden de laatste jaren (alleen maar goed hoor) die je vaak al het plezier weten te ontnemen. Zo speel ik zelf al 10 jaar cs en zitten veel matties en bekenden van 1.6 rond faceit level 8-10, terwijl ik zelf blijf steken op lvl 4-6 omdat het gewoon niet te carryen valt. 30-40 kills maakt niks uit want dan heb je weer 3 mongolen in je team, duo queue met mattie leverde 47% winrate op.. en nee dat ligt verre van aan ons.
Komt dus allemaal omdat ik ooit met faceit begon en met minder goede mensen speelde, maar rond level 4-6 is echt de hell waar je nooit meer uit komt tenzij je je door een cheater laat boosten zoals zoveel doen of je 24/7 met 5 vaste mensen kunt queuen, maar vaak krijg je dan ook weer stukken betere matchups/teams als enemies.
Het ergste is nog dat het vaak de 1e of 2e ronde al gebeurd, iemand die gewoon spontaan gaat liggen kankeren op je of een van je matties, terwijl er nog helemaal niks aan de hand is en terwijl mijn matties en ik gewoon altijd serieus spelen en toch wel het hogere niveau van de benelux zouden moeten voorstellen. Probleem is omdat er zoveel spelers zijn je totaal geen idee hebt of dat report systeem in faceit/esea/mm wel werkt want voor die ene toxic/griefer die dan ooit een keer een ban krijgt zijn er al weer honderden anderen die op je liggen te wachten.
Maar ik blijf lekker doorspelen en hoop er ooit eens uit te komen, faceit smurf is level 8 nu, kon ik de stats van mijn main maar resetten..
[
Voor 24% gewijzigd door
Scrtz op 13-10-2016 00:23
]