Helemaal niet zo heel erg moeilijk:
http://www.esreality.com/...s/2007/60304-CIMG3270.JPG
http://www.esreality.com/...s/2007/60304-CIMG3270.JPG
Teveel petjes, lijkt wel Zaandam.... Ik haak af.Scrtz schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:13:
[...]
Hahaha, google maar eens op fnatic ins, dan snap je het welals je een foto vind met hem zonder petje, dan heb je goed je best gedaan ^^
De enige ekte...
Was een leuke game inderdaad. Had wel echt even warm-up moeten doen, had al 3 dagen geen CS gespeeld en faalde ook hard eerst helft.r4ptor schreef op woensdag 14 september 2016 @ 06:08:
Gisteren leuke pot gehad met brogala! Twee LE, DMG, MG2 en MG1. Ik had 34 kills, brog 30 en dan kwam de rest met 15.. Wel leuke game!
Warmup is voor mietjes.Brogala schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:45:
[...]
Was een leuke game inderdaad. Had wel echt even warm-up moeten doen, had al 3 dagen geen CS gespeeld en faalde ook hard eerst helft.
Hoezo dan? Als jij een paar dagen niet hebt gespeeld speel je toch niet even goed als normaal? Pro's doen ook warm-up met een reden.Scrtz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:41:
Hahaha, dat zit ook zo tussen de oren, moeten 'warmuppen'
Zal per persoon verschillen. Voor mij is het vaak juist andersom, als ik al de hele avond speel lijkt het juist steeds slechter te gaan.Brogala schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:30:
[...]
Hoezo dan? Als jij een paar dagen niet hebt gespeeld speel je toch niet even goed als normaal? Pro's doen ook warm-up met een reden.
Ik zeg niet dat het moet, maar het helpt zeker wel als je even 10 min hebt gewarm-upt.
Anoniem: 604128
Ja socra, jij denkt dat alle pro's altijd lekker spelen en niet even warm up draaien voor een match? Hoe komen ze dan altijd aan die foto's van pros die in de vroege ochtend uren al zitten te spelen om voor te bereiden.Scrtz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:41:
Hahaha, dat zit ook zo tussen de oren, moeten 'warmuppen'
YouTube: CS:GO Fnatic Flusha's warm upScrtz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:52:
Zijn ook zat pro's bij die geen warmup doen hoor, waaronder flusha, olofmeister.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 15-09-2016 12:54 ]
Dat is inderdaad een pro die geen warming up nodig heeft. Die heeft andere dingen die 'm helpen met aimen
ha.ha.ha. Wat een ruk meme is dat zeg. Flusha heeft meer skill in z'n kleine teen dan deze hele thread op z'n beste dag.HowsMyApple schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:56:
[...]
Dat is inderdaad een pro die geen warming up nodig heeft. Die heeft andere dingen die 'm helpen met aimen
Meme of niet die man had rare acties. YouTube: Flusha Aimlock on Cache (DreamHack2k15) Cluj-NapoccaAnoniem: 604128 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:57:
[...]
ha.ha.ha. Wat een ruk meme is dat zeg. Flusha heeft meer skill in z'n kleine teen dan deze hele thread op z'n beste dag.
Ja lekker 16t demo's en ruk streams gaan kijken om zo je eigen kleine pikkie een beetje goed te laten voelen. Niet zo janken en gewoon accepteren dat Robin goed is, wat denk je uberhaubt te bereiken met dit soort onzin.IAmNice schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:24:
[...]
Meme of niet die man had rare acties. YouTube: Flusha Aimlock on Cache (DreamHack2k15) Cluj-Napocca
Hoe verklaar je zoiets? Kan amper prefire zijn. Ook een bekender coder vond het al raar YouTube: PrOverwatch #001: ¿ Flusha Conspiracy Theory ? ¯\_(ツ)_/¯
Ja en als zoveel pros al in die tijd dachtten dat hij cheat.
Nou dan komen de accusations en memes er wel... Niks ruk aan , maar gewoon logisch dat mensen hem verdenken.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 15-09-2016 18:37 ]
Maar hoe is dit onzin. Je kan niet een 16tick demo blamen of stream met die flick van flusha die ik linkte. Ik probeer niks te bereiken, maar commente effe dat je het een 'ruk meme' vind. Tja ze zijn wel ergens begonnen...Anoniem: 604128 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:30:
[...]
Ja lekker 16t demo's en ruk streams gaan kijken om zo je eigen kleine pikkie een beetje goed te laten voelen. Niet zo janken en gewoon accepteren dat Robin goed is, wat denk je uberhaubt te bereiken met dit soort onzin.
zelfde als met die Subroza nu, die gast oefent 10+ u per dag, pugged meer dan iedereen en werkt er gewoon keihard voor. Plaatst een grappig videotje waarin die doet alsof ie aimlocked en iedereen klapt op reddit weer de cheat sticker op 'm.
Beetje jammer dat mensen altijd zo jaloers moeten zijn.
Shroud dacht van stewie dat ie cheatte, en waar zijn we nu?
Hij is meerdere malen gehacked op dingen als skype. Fodder van Faze heeft weer lekker lopen rellen voor wat youtube views. Ik snap 't allemaal wel, iedereen gaat hard op m dus hij haalt 't weg en hoopt dat de ellende eindigd.IAmNice schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:51:
[...]
Maar hoe is dit onzin. Je kan niet een 16tick demo blamen of stream met die flick van flusha die ik linkte. Ik probeer niks te bereiken, maar commente effe dat je het een 'ruk meme' vind. Tja ze zijn wel ergens begonnen...
Maar goed subroza is wel verdacht en het feit dat hij alles weer gedelete heeft en al zijn items heeft verplaatst. Ja nou geef me een verklaring waarrom je dat ineens doet net nu? Misschien cheat ie misschien niet, maar als ik hem was en ik cheatte niet, dan zou ik geen moer geven om die vods etc en gewoon lekker laten staan. Deleten, items verplaatsen levert alleen meer shit op voor hem.
Niks mis mee vooral als het in de scene zo slecht gaat qua anti cheat measures. Beter accusations dan helemaal niks en blij rondlopen dat niemand cheat.Anoniem: 604128 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:55:
[...]
Hij is meerdere malen gehacked op dingen als skype. Fodder van Faze heeft weer lekker lopen rellen voor wat youtube views. Ik snap 't allemaal wel, iedereen gaat hard op m dus hij haalt 't weg en hoopt dat de ellende eindigd.
En zelfs al cheaten ze wel, wat maakt dat nou uit? Wat denken al die reddit gastjes nou te bereiken. Zolang er niks gedetect word geeft VALVe geen fuck over wat wij vinden en gaan ze er zeerzeker ook niks aan doen. Je verziekt het o.a. ook voor jezelf, geniet gewoon van een potje CS op twitch.
Ik word een beetje flauw van die internetwarrior gastjes die valse info verspreiden omdat ze wat skins verloren zijn op lounge. Want ja, daar begint 't vaak mee.
[ Voor 4% gewijzigd door IAmNice op 15-09-2016 19:02 ]
Ja natuurlijk pakken ze kansen die ze kunnen. Kijk even naar het wielrennen en hoeveel ellende daar was. Maar nogmaals, zolang er niemand gepakt word doet valve niks (en zelfs spelers met VACs spelen soms gewoon nog lans). Deze discussie heeft geen eind en voegt zo enorm weinig toe aan dit spel.IAmNice schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:02:
[...]
Niks mis mee vooral als het in de scene zo slecht gaat qua anti cheat measures. Beter accusations dan helemaal niks en blij rondlopen dat niemand cheat.
je kan tot best een hoog niveau gaan zelfs als je hackt, kijk maar naar alle lans en zelfs wat grote toernooien waar het best makkelijk mogelijk is om te hacken. Northern Arena, je kon best een koptelefoon niet op hebben en niet gestraft worden, of zelfs een telefoon bij je hebben tot de finale... op star ladder lekker internet op de PCs. Semphis van TSM and een RNG speler hadden er ook nog eerder naar gesproken, hoe op grote lans je best makkelijk kan cheaten. Northern Arena en Starladder zijn niet de minste lans qua prijzen, zou me niks verbazen als iemand misbruik willen maken van de shitty anti cheat.
Tsja ik geloof gewoon het tegendeel tot bewezen. Ik heb met mensen gepraat die 'm persoonlijk kennen en die zeggen (natuurlijk) dat 'ie niet cheat.Scrtz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:52:
Flusha oke, paar rare dingen maar die gast heeft dan ook een superlage sens, maar die subroza, die cheat echt kapot hard hoor. Zulke rare perfecte aimtoggles, zo debiel snel beweegtie dat ie gewoon echt niet elke keer weer zo perfect kan locken. Sorry maar dit heb ik in 10 jaar CS nog niemand zien doen.
Die gast beweegt gewoon zo snel zodat je niet kunt zien of die toggled of niet, maar die clip waarie op garage mid als T ineens links schuin naar boven iemand zwaar op het hoofd aimt, dat was voor mij al genoeg.
Ik bedoel tuurlijk aim je een paar keer precies naar iemand toe door de muur, zeker als pro zijnde en er duizenden mensen naar je kijken, maar opeens plotseling links schuin naar boven kijken, dat doet echt geen enkele normale persoon.
gevonden op 1:20
YouTube: CLG new pick up CHEATING? Subroza aimlock evidence
Filmpje van shroud gezien die dat ook kan?Scrtz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:30:
Ja maar die aim maat sorry, in 10 jaar nog niet zulke dingen gezien, zo kapot snel reageren en elke keer is alles raakt. ook 'overaimed' die alles in zijn streamstukje, heel vreemd, en daarna is direct de aim weer op de koppie van de bot.
Ja maar die 'overaimed' niet als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kan ook wel zo snel bots neerknallen met perfecte headies, maar dat ziet er toch anders uit als die gast, het is bij subroza net alsof er een elastiek aan elke bot zit die zijn aim erheen trekt aka cheatsAnoniem: 604128 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:31:
[...]
Filmpje van shroud gezien die dat ook kan?
[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 15-09-2016 21:54 ]
ja die ko1n moet ook z'n mondje houden, die doet 't zelfde als fodderIAmNice schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:54:
Dat flimpje is kapot raar. Dit kun je niet logisch verklaren anders dan hacks. Het was ook niet alsof je daar ineens even naar links moet flicken en hij geen muispad ruimte meer heeft. Ik denk dat hij gewoon hackts. Zelfs ko1n gelooft dat hij hacks. Tja, en dan al die rare moves van hem nog met vods deleten... Zo ver kom je zelfs met hacks...
Maar wat jij nu zegt is niet echt het tegenovergestelde van wat ik zei. Ik vind het alleen gewoon fijn om voordat ik ga spelen (vooral als ik al een paar dagen niet heb gespeeld) even 10 minuten deathmatch te doen, het is niet echt uit te leggen maar mijn aim voelt dan weer soepel.HowsMyApple schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:43:
[...]
Zal per persoon verschillen. Voor mij is het vaak juist andersom, als ik al de hele avond speel lijkt het juist steeds slechter te gaan.
Paar dagen terug voor het eerst weer een potje gedaan sinds een maand (was ook m'n rank kwijt geraakt) en had na een 36bomb gelijk m'n global weer terug
Nou fodder liegt alleen maar, ko1n is niet bepaald een iemandje. Die heeft volgens mij ook aardig wat duitse pros in zijn vriendlijst...meest prominente is wel spiidi van mousesports. Tja, spiidi heeft een bekende cheat coder op zijn friendslist, waarom weet ik niet. Maar dat zegt wel iets over dat ko1n niet alleen bullshit lult.Anoniem: 604128 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:57:
[...]
ja die ko1n moet ook z'n mondje houden, die doet 't zelfde als fodder
Beetje roepen voor het roepen dat.
[ Voor 22% gewijzigd door IAmNice op 15-09-2016 23:19 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Ja want als je pro's in je vriendenlijst hebt dan weet je veel van het spelletje? Wie the fuck is ko1n?IAmNice schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:11:
[...]
Nou fodder liegt alleen maar, ko1n is niet bepaald een iemandje. Die heeft volgens mij ook aardig wat duitse pros in zijn vriendlijst...meest prominente is wel spiidi van mousesports. Tja, spiidi heeft een bekende cheat coder op zijn friendslist, waarom weet ik niet. Maar dat zegt wel iets over dat ko1n niet alleen bullshit lult.
https://play.esea.net/ind...=stats&d=match&id=5791899
En hij heeft ook nog een paar games gespeeld op zijn hacker smurf op redelijk esea niveau met wat redelijke bekende pros. Amo,dukii die wel bekend zijn van hun hacking accusations en denis van mousesports. Hij heeft wel contacten hoor, in tegenstelling tot fodder
[ Voor 23% gewijzigd door r4ptor op 16-09-2016 09:20 ]
Thanks, dat ga ik eens proberen want ik heb ook soms last van choke zodra ik enemies zie!r4ptor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:15:
https://www.reddit.com/r/.../?st=it5fe3it&sh=6ba97d35
net_splitrate 4
net_droponsendoverflow 1
TLDR: blijkbaar zouden deze settings een bepaalde choke tegenhouden + minder lag..
quote uit het topic:
https://www.reddit.com/r/...e?st=it5filzv&sh=48ddf308
Anoniem: 750941
een safety pin ga jij echt niet even snel met je duim verwijderen hoor haha.Soggney schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:26:
[...]
Safety kan je snel met je duim verwijderen. Daarom dat de safety zo'n handig ringetje heeft.
[...]
Na onderzoek is het duidelijk, in het echt nee, dan doe je dat niet met je duim. Tenzij je 5-8 kg kan verplaatsen met je duim. Maar in CS(:GO), waarom niet?Anoniem: 750941 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:01:
[...]
een safety pin ga jij echt niet even snel met je duim verwijderen hoor haha.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Anoniem: 377816
Mooi, wat is je steam? Dan voeg ik je even toe!jesse111 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:07:
Eindelijk klaar met mijn placements![]()
Ik ben geplaatst in Gold Nova Master met 10 wins en 3 losses, best wel tevreden met dit resultaat!
https://steamcommunity.com/id/k4llahzAnoniem: 377816 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:22:
[...]
Mooi, wat is je steam? Dan voeg ik je even toe!
True, laten we aub niet het onderwerp 'realisme' aankaarten bij een game als CSGO..Soggney schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:14:
[...]
Na onderzoek is het duidelijk, in het echt nee, dan doe je dat niet met je duim. Tenzij je 5-8 kg kan verplaatsen met je duim. Maar in CS(:GO), waarom niet?
Jawel realisme! Als ik een kogel in mijn been krijg wil ik niet meer kunnen lopenScrtz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:23:
[...]
True, laten we aub niet het onderwerp 'realisme' aankaarten bij een game als CSGO..
nieuwe sounds:Gameplay
The first-person camera of players, spectators, and demo-viewers is no longer allowed to rise higher than their third-person head. This should prevent first-person players from being able to see from perspectives where their third-person head is not also exposed.
When a player’s first-person camera is adjusted, bullets fired from both their client and server-side locations are also adjusted to emit from the corrected position.
If for any reason the third-person player animation lowers a player’s head beneath the client’s first-person camera, the client’s first-person camera is lowered to stay at or under the height of their third-person head. This means that the third-person motion of the player is now represented more accurately from the first-person perspective.
Third-person landing recovery animations are now weighted based on altitude traversed and duration in-air. Players landing from small jumps or falling from lesser heights will play more subtle landing animations.
The anti-crouch-spam system has been changed to use degrading speed, instead of logging keypress-count. As before, the more often players crouch, the slower they will rise or lower. But this should now prevent bugs where players would instantly stand, or lose their crouch-spam penalty by moving a tiny amount. If players crouch even more, eventually they will just stay standing up.
First-person and third-person crouch speed is now more closely related. The third-person player lowers more quickly to match the first-person representation.
Players landing in crouch positions play a more subtle landing animation that raises their third-person head less noticeably.
Molotovs are no longer extinguished by smokes that are significantly below them, so now it is possible to smoke inside hut on Nuke and throw a molotov on top of hut, or smoke under palace balcony on Mirage and throw a molotov on balcony floor.
Molotovs are no longer extinguished by smokes that are above the fire height.
Molotovs no longer spread under closed doors.
Smoke grenades no longer get stuck in player clips when they extinguish flames upon bouncing off a wall.
Sound
Increased fidelity and reduced distortion for fire sounds for AWP, SSG 08, G3SG1 and SCAR-20.
Added unique reload, distant and draw sounds for SSG 08, G3SG1 and SCAR-20.
Gunshot tails for AWP, SSG 08, G3SG1 and SCAR-20 no longer remain at the position they were fired, and instead more accurately spread over the environment.
Maps
Latest version of de_cache, minor bug fixes.
Misc
Lag compensation system will now reliably restore pose parameters responsible for animation layering which makes server-side hitboxes for lag compensated players better match client-side rendered models. (Thanks, /u/Spurks)
Fixed a bug where player body pitch could improperly rotate the entire player entity inside lag compensation processing.
[ Voor 4% gewijzigd door r4ptor op 17-09-2016 10:18 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 17-09-2016 13:33 ]
Jaja, met je kqly hacks!Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:18:
https://www.youtube.com/watch?v=-GNhsIUBAKE uitleg er bij is dan wel handig!
edit: Updates testen met noobies is altijd leuk [video]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
kqly hacks
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 17-09-2016 21:03 ]
Meest positieve is de reactie van je teammates wanneer je op ze springt terwijl ze rechtop staan....en das niks goedspineapple23 schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:49:
Zo net 1 potje gespeeld, ik ben er klaar mee totdat ze de fixes weer uitbrengen.
Do what you love, do it often
Beter trappen ze al die animaties het spel gewoon uit. Voegen echt niks toe ook.Scrtz schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:57:
Waar zitten die hersenen dan als Valve zijnde als je besluit om ten eerste een beta release te doen, maar vervolgens nog wat veranderen uitbrengt bij de release, gooi dat dan ook eerst in de beta?
Echt weer een hoogstandje dit hoor jezus
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 18-09-2016 19:23 ]
Ik weet niet of het een erkende bug is of dat ze het erin willen laten?Scrtz schreef op maandag 19 september 2016 @ 00:23:
Het is gewoon niet spelen zo, beter fixxen ze dat vannacht nog, of morgenvroeg iig.
Nja het is dan nog niet erkend door VALVe, maar dit is 100% een bug. De reden waarom die er is is al bekend, de oplossing is al bekend en er is visuele data van hoe het daadwerkelijk bugged is ook te vinden.ajaxalex schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:03:
[...]
Ik weet niet of het een erkende bug is of dat ze het erin willen laten?
De enige ekte...
[ Voor 65% gewijzigd door pineapple23 op 19-09-2016 10:20 ]
pineapple23 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:18:
Ik zit ook steeds te zoeken of Valve het al heeft erkend en of de update er snel komt. Vind dit best wel kut.
Trouwens iets heel anders en dat was ook al voor de jump nog normaal was.
Op 64 tic, lukt het me bijna niet op Cache op tspawn op die containers te springen met 128tic lukt het gewoon in 1x zonder moeite. Kan dit aan een setting aan mij kant liggen. Ik buk en spring met ctrl + spatie.
Ik word altijd uitgelachen omdat ik daar niet op kan springen hahaha. Maar op 128 tic heb ik der geen problemen mee.
Dit is echt niet de bedoeling hoor. Hierdoor zijn boosts oa niet meer nodig en kan elke mongool zonder jumpskills binnen notime op de andere kant van de map zijn.ajaxalex schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:03:
[...]
Ik weet niet of het een erkende bug is of dat ze het erin willen laten?
Ik mis de dubbel boost van 1.6 bij bijvoorbeeld bij inferno window.. dat waren nog is tijden. En nu kan ik niet eens zelf op cache containers springen hhahaScrtz schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:47:
[...]
Dit is echt niet de bedoeling hoor. Hierdoor zijn boosts oa niet meer nodig en kan elke mongool zonder jumpskills binnen notime op de andere kant van de map zijn.
Haha ja elke game zn eigen ding ofcourse maar die triple boosts waren wel dope in cs 1.6 iddpineapple23 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:55:
[...]
Ik mis de dubbel boost van 1.6 bij bijvoorbeeld bij inferno window.. dat waren nog is tijden. En nu kan ik niet eens zelf op cache containers springen hhaha
Ach in csgo is dit gaaf:
YouTube: CS:GO - TOP 10 BEST PRO RUN BOOSTS OF ALL TIME!
Hahahah jij ben die loser waarbij het nooit lukt, jij heet Yde ingame zeker hahahhahapineapple23 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:18:
Ik zit ook steeds te zoeken of Valve het al heeft erkend en of de update er snel komt. Vind dit best wel kut.
Trouwens iets heel anders en dat was ook al voor de jump nog normaal was.
Op 64 tic, lukt het me bijna niet op Cache op tspawn op die containers te springen met 128tic lukt het gewoon in 1x zonder moeite. Kan dit aan een setting aan mij kant liggen. Ik buk en spring met ctrl + spatie.
Ik word altijd uitgelachen omdat ik daar niet op kan springen hahaha. Maar op 128 tic heb ik der geen problemen mee.
ja, grappig.Sjef_ schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:41:
hahahahahahahahha
je moet ook springen en dan bukken. spatie + ctrl
[...]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
JaBrogala schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:07:
Zijn er hier mensen die de window naar short jump @ Mirage consistent kunnen doen? Mij lukt het maar niet, heb het wel een paar keer gehaald in een competitive match maar ik val vaker en dan zit ik echt in een kut positie.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 19-09-2016 19:33 ]
Om op die container te geraken waarover gepraat wordt moet je effectief ctrl + spatie doen en niet spatie + ctrl.Sjef_ schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:41:
hahahahahahahahha
je moet ook springen en dan bukken. spatie + ctrl
[...]
Steam: Grim
Nu sowieso geen problemen mee om op de container te komen met die jump bug hahaha.Grim schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:31:
[...]
Om op die container te geraken waarover gepraat wordt moet je effectief ctrl + spatie doen en niet spatie + ctrl.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Ik zag hem gister nog een paar keer mislukken hoorpineapple23 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:41:
[...]
Nu sowieso geen problemen mee om op de container te komen met die jump bug hahaha.
Carried global, gg nice aim.MisterChaoSs schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:07:
Zucht.... M'n aim was in het begin niet best, maar dit soort dingen kunnen echt niet
[video]
Carried my ass
Moet je ook op ze kop mikken, je schiet er naast en onder ze kop. Dus gewoon dikke fail.MisterChaoSs schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:07:
Zucht.... M'n aim was in het begin niet best, maar dit soort dingen kunnen echt niet
[video]
Het gaat niet over de eerste kogels, ik schiet er 5 recht op hem, waarvan 1 vlak langs zijn hoofd gaat, 1 hit en de rest in de muur verdwijnt, dwars door zijn lichaam.pineapple23 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:37:
[...]
Moet je ook op ze kop mikken, je schiet er naast en onder ze kop. Dus gewoon dikke fail.
[ Voor 12% gewijzigd door MisterChaoSs op 20-09-2016 13:41 ]
Gewoon geen dual beretta's gebruiken.MisterChaoSs schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:39:
[...]
Het gaat niet over de eerste kogels, ik schiet er 5 recht op hem, waarvan 1 vlak langs zijn hoofd gaat, 1 hit en de rest in de muur verdwijnt, dwars door zijn lichaam.
Als je goed kijkt zie je zeker 3 kogelgaten exact waar ik op zijn lichaam richtte en waar de kogels ook heen gingen
Steam: Grim
Pistol round van die helft van de match had ik een Ace met de dual baretta's met headshots only
Met duelies blijven rennen en dan op het middenrif/net onder de borst mikken en spammen. Ez headshotsMisterChaoSs schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:09:
[...]
Pistol round van die helft van de match had ik een Ace met de dual baretta's met headshots only
Misschien wat te enthousiast met het opnieuw kopen, gebruik ze inderdaad nooit namelijk haha
Jup, inferno banana hold. Eerst rond de houten kar wachten en eerste pakken, dan wat opschuiven en rest beetje neer blaffenAnoniem: 604128 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:20:
[...]
Met duelies blijven rennen en dan op het middenrif/net onder de borst mikken en spammen. Ez headshots
[ Voor 3% gewijzigd door pineapple23 op 21-09-2016 07:27 ]
Een beta kan je toch ook testen?r4ptor schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:15:
Op de post van pineapple:
DIT IS EEN BETA! Deze veranderingen zitten nog niet in de game!
Daar gaat het nu toch niet om? Ik zou niet willen dat mensen denken dat alles gefixt is, terwijl dat momenteel nog niet zo is.
Die wil ik ook wel!IAmNice schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:36:
https://oddshot.tv/shot/e.../Uzq2ie6e2idJybw4N9MPJcqE
Mag ik ook flusha zijn gaming chair?
Hoop toch dat dit een geintje is he, als je zoiets dodgy vind dan speel je echt pas 2 weken cs.IAmNice schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:36:
https://oddshot.tv/shot/e.../Uzq2ie6e2idJybw4N9MPJcqE
Mag ik ook flusha zijn gaming chair?
Ja echt he. Dit is pas de eerste keer dat flusha zo'n clip heeft...Scrtz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:29:
[...]
Hoop toch dat dit een geintje is he, als je zoiets dodgy vind dan speel je echt pas 2 weken cs.
Nouja, kan best gewoon een random timing spray zijn volgens mij. Maar goed , met x ray enzo blijft het een beetje raar...Scrtz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:29:
[...]
Hoop toch dat dit een geintje is he, als je zoiets dodgy vind dan speel je echt pas 2 weken cs.
Super common spot om te wallbangen, gewoon toevallig dat daar net een T staat, dat komt zo vaak voor. Als je dan fishy flusha clips wilt dan zijn er nog 1000x ergere te vinden, dit is gewoon normaal hoog level CS.IAmNice schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:44:
[...]
Nouja, kan best gewoon een random timing spray zijn volgens mij. Maar goed , met x ray enzo blijft het een beetje raar...
Toch vrij kansloos dat het nog zo lang heeft moeten duren die updatefix.r4ptor schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:14:
De patch notes van de beta zijn vandaag al live!
Rip self boost! Never forget.
Het is allemaal niet zo simpel als het lijkt é.Scrtz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:18:
[...]
Toch vrij kansloos dat het nog zo lang heeft moeten duren die updatefix.
Snap dat echt niet, bedoel Valve maakt zo kapot veel geld aan Steam en dan vooral aan de market en alle skin unboxes van Dota2, CSGO en TF2 en dan is het te moeilijk om 10-20 man 24/7 aan een game te laten werken terwijl ze een heel leger in zouden kunnen huren met die omzet van ze.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq