• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik had niets te doen en het is 35 graden waar ik zit dus niet vooruit te branden... Dus hele filmpje gekeken... En zeker 95% van de kills is prima te doen zonder hacks. Als je dan zo'n filmpje maakt (als jij het al gemaakt hebt) neem dan alleen de super obvious shit en niet elke kill die hij maakt. Hij pre-aimt op het ene moment perfect en dan in dezelfde clip het moment daarna totaal niet. Ik ben niet overtuigt in ieder geval.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 18:10

Anoniem: 325202

rnenator schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:31:
[...]

Ik had niets te doen en het is 35 graden waar ik zit dus niet vooruit te branden... Dus hele filmpje gekeken... En zeker 95% van de kills is prima te doen zonder hacks. Als je dan zo'n filmpje maakt (als jij het al gemaakt hebt) neem dan alleen de super obvious shit en niet elke kill die hij maakt. Hij pre-aimt op het ene moment perfect en dan in dezelfde clip het moment daarna totaal niet. Ik ben niet overtuigt in ieder geval.
Ja maar je begrijpt het niet. Alles wat Fodder doet is ook prima te doen zonder hacks.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-07 12:24
Maar ik heb het al eens eerder gezegd in dit topic, maar wat moeten wij in godsnaam met een 'cheatmovie' van een random persoon die miemand kent in dit topic, laat staan in heel Nederland? Cheaters blijven toch altijd bestaan, zeker in shooters. Het beste wat je kunt doen is er zo min mogelijk aandacht aan besteden, of doe er iets mee en stuur het naar valve, esea, faceit of waar dan ook je die zogenaamde cheater tegenkwam.

Als ik toch van elke cheater een filmpje moest maken en het hier in dit topic moest plaatsen had ik er een fulltime baan aan overgehouden..

Anoniem: 604128

Beetje jammer dat die kei nep is. Z'n console is clear, hoe komen die npcs daar? Das een clear, waarom zou je clearen als je niks te verbergen hebt? A.k.a, die gast had sv_cheats aan en geen recoil.

Scrtz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:58:
Maar ik heb het al eens eerder gezegd in dit topic, maar wat moeten wij in godsnaam met een 'cheatmovie' van een random persoon die miemand kent in dit topic, laat staan in heel Nederland? Cheaters blijven toch altijd bestaan, zeker in shooters. Het beste wat je kunt doen is er zo min mogelijk aandacht aan besteden, of doe er iets mee en stuur het naar valve, esea, faceit of waar dan ook je die zogenaamde cheater tegenkwam.

Als ik toch van elke cheater een filmpje moest maken en het hier in dit topic moest plaatsen had ik er een fulltime baan aan overgehouden..
Doe man, leuke carriere!

Anoniem: 325202

Scrtz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:58:

Rank 77 in esea van de allerbeste spelers.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198166085725 2800 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
En nog altijd unknown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met het recente gezeik rond kogels die missen en een Dev die daadwerkelijk actief is in de community, hoe vaak maken jullie mee dat je kogels niet reggen? En dan niet de salty shots die je gewoon mist, maar shots die gewoon niet tellen en wel raak zijn.

Ik kan me best wat momenten bedenken dat het gebeurt is, maar denk dat 90%+ af te schrijven is naar die (achterlijke) first bullet (in)accuracy van de AK.

edit: Ff een hsonly dm server opzoeken en SG gebruiken ipv AK, als je wil weten hoe het is om scream te zijn. Wat een wereld van verschil maakt die eerste kogel zeg. Je hoeft niet eens te zoomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 26-08-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:39:
Met het recente gezeik rond kogels die missen en een Dev die daadwerkelijk actief is in de community, hoe vaak maken jullie mee dat je kogels niet reggen? En dan niet de salty shots die je gewoon mist, maar shots die gewoon niet tellen en wel raak zijn.
Wat ik heel erg irritant vind is dat je tegen 2 mensen aanstaat en altijd alleen de eerste dood krijgt in een spray down. Van die 15 kogels die je schiet, komen er 5 aan, terwijl je dus bijna tegen iemand aan staat. Op 128 tick heb je dat weer veel minder.

Maar goed, ik ben 1.6 gewend geweest, waar het wel 1000x erger was, als de tegenstander met de verkeerde rates speelde.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Scrtz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:10:
[...]

wss heb je steam op de een en CS op de ander geinstalleerd? Anders is het wel een heel rare constructie..

Verder game je niet op wifi?
Nee speel via de kabel niet via wifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 14:32

Loetn

All-time lurker

rnenator schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Wat ik heel erg irritant vind is dat je tegen 2 mensen aanstaat en altijd alleen de eerste dood krijgt in een spray down. Van die 15 kogels die je schiet, komen er 5 aan, terwijl je dus bijna tegen iemand aan staat. Op 128 tick heb je dat weer veel minder.

Maar goed, ik ben 1.6 gewend geweest, waar het wel 1000x erger was, als de tegenstander met de verkeerde rates speelde.
Rates, the Good ol' days O-)

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
rnenator schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Hmm ik let er eigelijk niet zo op, merk wel dat het met een rifle in csgo veel moeilijker is om meerdere mensen neer te sprayen zoals rnenator al zegt, in 1.6 deed je in een spray gewoon 4-5 man als ze bijv eco rushte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als we het toch over rates hebben:

rate "128000"
cl_interp "0"
cl_interp_ratio "1"
cl_cmdrate "128"
cl_updaterate "128"

Stop deze commands in je autoexec, hiermee heb je de juiste rates voor 128 tick. Via console > status kan je de rates zien van alle mensen die in de server zitten en ik zie dat veel mensen op 128 tick alsnog een te lage rate hebben.

edit: en deze video van Reddit is ook leuk

YouTube: Good old days

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 27-08-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Brogala schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:13:
Als we het toch over rates hebben:

rate "128000"
cl_interp "0"
cl_interp_ratio "1"
cl_cmdrate "128"
cl_updaterate "128"

Stop deze commands in je autoexec, hiermee heb je de juiste rates voor 128 tick. Via console > status kan je de rates zien van alle mensen die in de server zitten en ik zie dat veel mensen op 128 tick alsnog een te lage rate hebben.

edit: en deze video van Reddit is ook leuk

YouTube: Good old days
maar heb je helaas vrij weinig aan als je niet via esea of faceit ofzo speelt. MM is toch altijd 64 ticks max.
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:39:

Ik kan me best wat momenten bedenken dat het gebeurt is, maar denk dat 90%+ af te schrijven is naar die (achterlijke) first bullet (in)accuracy van de AK.

edit: Ff een hsonly dm server opzoeken en SG gebruiken ipv AK, als je wil weten hoe het is om scream te zijn. Wat een wereld van verschil maakt die eerste kogel zeg. Je hoeft niet eens te zoomen.
zo af en toe zeker, je richt op paar meter afstand op iemand, ziet 3-4 hits, kijk je daarna als je natuurlijk toch nog dood bent of na de ronde hoeveel schade, zie je maar 1-2 hit daadwerkelijke damage.

Voor die ak inaccuracy gebruik ik wanneer het geld toelaat ook liever de sg dan de ak.Enige waar je daar mee op moet letten is die andere spray tov de ak.

[ Voor 42% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-08-2016 16:16 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:12:
[...]

maar heb je helaas vrij weinig aan als je niet via esea of faceit ofzo speelt. MM is toch altijd 64 ticks max.

[...]

zo af en toe zeker, je richt op paar meter afstand op iemand, ziet 3-4 hits, kijk je daarna als je natuurlijk toch nog dood bent of na de ronde hoeveel schade, zie je maar 1-2 hit daadwerkelijke damage.

Voor die ak inaccuracy gebruik ik wanneer het geld toelaat ook liever de sg dan de ak.Enige waar je daar mee op moet letten is die andere spray tov de ak.
Daarom zeg ik ook '..., hiermee heb je de juiste rates voor 128 tick'.

En ik maak echt weinig mee dat ik spray en dan maar 1-2 hits heb hoor, hitreg is gewoon goed in CS:GO. MM servers zijn wel kut als je in EU North of East wordt geplaatst, maar dat ligt niet aan de hitreg maar aan de server. Of je komt tegen een of andere Rus met 80 ping, dan verbaast het me ook niet dat ik daar slechte hitreg op heb. Via net_graph 1 kan je ook even naar je eigen choke / ping / andere latencies kijken.

edit: en Faceit servers zijn gewoon kut, ze gebruiken bv. server side anticheat.

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 29-08-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 22-05 15:43
En server-side anticheat is slecht in aanvulling omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:34:
En server-side anticheat is slecht in aanvulling omdat?
Server-side anticheat is niet slecht, maar Faceit zijn server side anti-cheat wel. Mensen teleporten in je scherm, ivm anti wallhack zie je soms de defuse draden niet, en nog wat dingen die ik niet allemaal weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Zijn er hier mensen die met een in-ear headphones spelen? Zoja, hoe is de kwaliteit van de sound? Beter of slechter dan een over-ear headphone?

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
iTeV schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:53:
Zijn er hier mensen die met een in-ear headphones spelen? Zoja, hoe is de kwaliteit van de sound? Beter of slechter dan een over-ear headphone?
In-ear van de Aldi is beter dan mijn Sennheisers.
Maar even serieus, domme vraag.

Guys! Wat is beter, een trackpad of een muis?

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 29-08-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
unfor schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:57:
[...]

In-ear van de Aldi is beter dan mijn Sennheisers.
Maar even serieus, domme vraag.

Guys! Wat is beter, een trackpad of een muis?
Hm, ik vraag het specifiek aan de mensen die wel met in-ear headphone spelen en wat hun ervaring ermee is.

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
iTeV schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:52:
[...]

Hm, ik vraag het specifiek aan de mensen die wel met in-ear headphone spelen en wat hun ervaring ermee is.
Mensen die met in-ear spelen, die doen dat omdat ze even niks anders hebben liggen ;)
Maar serieus, wat denk je zelf: Waar komt beter geluid uit? Een driver van een cm of 4 of een van een halve cm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

unfor schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:56:
[...]

Mensen die met in-ear spelen, die doen dat omdat ze even niks anders hebben liggen ;)
Maar serieus, wat denk je zelf: Waar komt beter geluid uit? Een driver van een cm of 4 of een van een halve cm?
Een driver op enkele mm's van je trommelvlies doet niet onder voor goede speakers.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
NeHoX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:59:
[...]

Een driver op enkele mm's van je trommelvlies doet niet onder voor goede speakers.
Qua geluid misschien niet, maar zeker wel qua positioneel geluid. Zoals unfor al zegt heeft een normale koptelefoon/headset veel grotere drivers wat zorgt voor beter positioneel geluid maar ook een dieper en voller geluid. Nogal logisch want anders zouden ze op festivals ook genoeg hebben aan kleine speakers.

Maar goed zo heel veel maakt het in csgo niet uit aangezien het positioneel geluid toch niet zo geweldig is vergeleken met cs 1.6 bijv, en in de meeste teams wordt er zoveel info gegeven dat je ook weinig sound nodig hebt, laat staan veel hoort door al dat gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-07 20:18
iTeV schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:53:
Ik ben van over ear headphones naar, Shure SE215's geswitcht. Ikzelf vind het echt geen wereld van verschil maken, en merk nou niet dat ik de enemies slechter/beter hoor(maar dat kan ook omdat ik maar een MGE ben :+ )
unfor schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:56:
[...]

Ik ben anderstoevallig niet geswitcht omdat ik
niks anders heb liggen hoor ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Frostbiter op 30-08-2016 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Frostbiter schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 01:39:
[...]

Ik ben van over ear headphones naar, Shure SE215's geswitcht. Ikzelf vind het echt geen wereld van verschil maken, en merk nou niet dat ik de enemies slechter/beter hoor(maar dat kan ook omdat ik maar een MGE ben :+ )

[...]

Wil wel zeggen dat vele pros in ears spelen. Misschien heeft dat een reden. Denk dat het gewoon voorkeur is misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-07 20:14
Frostbiter schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 01:39:
[...]

[...]

Nou, ik merk het wel verschil dat ik dingen hoor die jij niet hoort hoor.. 8) :+ Ik ben dan ook DMG :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
r4ptor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:28:
[...]

Nou, ik merk het wel verschil dat ik dingen hoor die jij niet hoort hoor.. 8) :+ Ik ben dan ook DMG :')
Wat heb jij dan voor headgear?

Ik merk toch wel dat ik vaak te horen krijg "Wtf heb je geen geluid ofzo, dat hoorde je toch?" terwijl het antwoord, te zien aan mijn levenloze lichaam toch duidelijk -nee- aanduidt.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 10:03
Tja.. ik heb vrij ok headphones en ik ben er van overtuigd dat ik redelijk veel hoor.. maar soms zijn er GE's of SUP's die echt nog een tikkie meer horen dan ik.. Maar geen idee of dat aan de headphones of instellingen ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
IAmNice schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:37:
[...]

Wil wel zeggen dat vele pros in ears spelen. Misschien heeft dat een reden. Denk dat het gewoon voorkeur is misschien.
De meeste pro's doen dit enkel op LAN. Ze gebruiken in-ear's en dan van die dikke 'helicopter' headsets als extra noise cancelling + microfoon. Als je gaat kijken naar pro's terwijl ze thuis aan het streamen zijn gaat zo goed als iedereen een headset gebruiken.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grim schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

De meeste pro's doen dit enkel op LAN. Ze gebruiken in-ear's en dan van die dikke 'helicopter' headsets als extra noise cancelling + microfoon. Als je gaat kijken naar pro's terwijl ze thuis aan het streamen zijn gaat zo goed als iedereen een headset gebruiken.
En een hoop spelen met gesponsorde cloud 2tjes enzo, geen extreem dure/speciale headsets. Geluid in go is kut, gaat een headset niet veel aan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hexta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:43:
[...]

Wat heb jij dan voor headgear?

Ik merk toch wel dat ik vaak te horen krijg "Wtf heb je geen geluid ofzo, dat hoorde je toch?" terwijl het antwoord, te zien aan mijn levenloze lichaam toch duidelijk -nee- aanduidt.
Trust Quasar van 29 euro en ik hoor echt veel, merk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scrtz
r4ptor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Trust Quasar van 29 euro en ik hoor echt veel, merk ik.
Trust..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Laatst online: 06-07 20:18
r4ptor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:28:
[...]

Oke oke, ik ben gewoon een boosted nova :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Nou, ik vind het een goeie headset. Beter dan mijn sehnheiser die ik gebruikte voor mijn gitaaropnames.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24
r4ptor schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:16:
[...]

Nou, ik vind het een goeie headset. Beter dan mijn sehnheiser die ik gebruikte voor mijn gitaaropnames.
Dit zegt natuurlijk maar weinig. Zonder rugnummer van je Sennheiser weet niemand of dit een budget model was of 1 van de duurdere kwalitatieve modellen. Trust is over het algemeen gemaakt met low-med segment materiaal, vandaar dat ook menigeen niet gelijk onder de indruk is van Trust hardware. Tuurlijk doet het zijn werk wel, maar meestal met een paar tientjes meer (mits je die hebt) kun je al een kwalitatief betere (hardwarewise) headset aanschaffen dan een Trust.

Door de jaren heen verschillende headsets gebruikt van verschillende merken, en over het algemeen kwam er maar weinig in de buurt van een fatsoenlijke Sennheiser of AKG.

Voor gaming echter (en dan uitgaande van CSGO) kan een standaard gaming headset prima en is een Sennheiser/AKG overkill.

Ik heb het dan over:
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Red
pricewatch: Steelseries Siberia V2 Zwart
pricewatch: Razer Kraken 7.1 Chroma
pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset
Headsets in de prijsklasse van 80 euro.

Voor LAN zijn deze dingen stuk voor stuk ongeschikt (mits je de oordoppen kun vervangen zoals bij de cloud II) aangezien ze simpelweg te weinig geluid dempen. Voor thuisgebruik prima.

Anyway, ietswat teveel offtopic, excuses.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Dit zegt natuurlijk maar weinig. Zonder rugnummer van je Sennheiser weet niemand of dit een budget model was of 1 van de duurdere kwalitatieve modellen. Trust is over het algemeen gemaakt met low-med segment materiaal, vandaar dat ook menigeen niet gelijk onder de indruk is van Trust hardware. Tuurlijk doet het zijn werk wel, maar meestal met een paar tientjes meer (mits je die hebt) kun je al een kwalitatief betere (hardwarewise) headset aanschaffen dan een Trust.

Door de jaren heen verschillende headsets gebruikt van verschillende merken, en over het algemeen kwam er maar weinig in de buurt van een fatsoenlijke Sennheiser of AKG.

Voor gaming echter (en dan uitgaande van CSGO) kan een standaard gaming headset prima en is een Sennheiser/AKG overkill.

Ik heb het dan over:
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Red
pricewatch: Steelseries Siberia V2 Zwart
pricewatch: Razer Kraken 7.1 Chroma
pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset
Headsets in de prijsklasse van 80 euro.

Voor LAN zijn deze dingen stuk voor stuk ongeschikt (mits je de oordoppen kun vervangen zoals bij de cloud II) aangezien ze simpelweg te weinig geluid dempen. Voor thuisgebruik prima.

Anyway, ietswat teveel offtopic, excuses.
Mja op een drukke lan werkt maar weinig echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Anoniem: 604128 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
Mja op een drukke lan werkt maar weinig echt goed.
Daarom dat je op een LAN ook steeds in-ears gebruikt icm je normale headset als extra geluidsdemping en microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grim schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

Daarom dat je op een LAN ook steeds in-ears gebruikt icm je normale headset als extra geluidsdemping en microfoon.
Ik gebruik altijd zo'n blik aan een draadje. Valt ook niks aan te hacken :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Wauw. Ik had de lelijkste Ace ooit vandaag. _O-
Met de aug, en op letterlijk 4 van de 5 kills een heel magazijn nodig. :')
Met bij 1 het excuus dat ik vol geflashed was though. :') _O-
Wat een potje :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Scrtz
Grim schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

Sennheiser game zero werkt wel goed dan vind ik, wel het volume ontiegelijk hard zetten, altijd leuk als je dan weer thuis komt, schrik je je rot hoe hard je het hele weekend hebt gegamed qua volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HcYpiXM.png

Ook hierin is België beter dan Nederland 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
r4ptor schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:52:
[afbeelding]

Ook hierin is België beter dan Nederland 8)
Het is alleen een beetje een vertekend beeld, aangezien alle belgen die naar majors gaan, eigenlijk walen zijn oftewel frans sprekende belgen die met franse teams daarheen gaan.

Van de Nederlandssprekende belgen zijn er zover ik weet 0 geweest, Nederland heeft er dan nog 1, chrisJ.

En dan heb je nog cruc1al in Splyce, die ook een aanzienlijke kans heeft een major te attenden binnenkort, van de (Nederlands sprekende) belgen zie ik nog niemand in de buurt komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Scrtz op 02-09-2016 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loetn

Loetn

All-time lurker

Scrtz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:58:
[...]

Het is alleen een beetje een vertekend beeld, aangezien alle belgen die naar majors gaan, eigenlijk walen zijn oftewel frans sprekende belgen die met franse teams daarheen gaan.

Van de Nederlandssprekende belgen zijn er zover ik weet 0 geweest, Nederland heeft er dan nog 1, chrisJ.

En dan heb je nog cruc1al in Splyce, die ook een aanzienlijke kans heeft een major te attenden binnenkort, van de (Nederlands sprekende) belgen zie ik nog niemand in de buurt komen.
Waarom is het een vertekend beeld? Wallonië ligt in België, dus zijn het twee Belgen. :) Nederland heeft dan ook geen meerdere officiële landstalen, dus daarmee kan je niet echt vergelijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Loetn op 02-09-2016 15:47 ]

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Loetn schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:40:
[...]

Waarom is het een vertekend beeld? Wallonië ligt in België, dus zijn er twee Belgen. :) ChrisJ speelt in een Duits team, dus daar gaat je vlieger ook niet op :+
Tuurlijk zijn het wel belgen, maar ik heb het over Nederlands sprekende belgen, goed lezen ;).

Klopt Chris speelt voor een Duits team maar praat wel Nederlands. Als we het dan toch over de benelux scene hebben, dan vallen de frans sprekende belgen daar niet echt in, aangezien de benelux scene in het algemeen nogal weinig voorstelt omtrent CS.

Dat meegenomen betekent het dus dat Nederland het beter doet tot nu toe dan België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn

Loetn

All-time lurker

Scrtz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:47:
[...]

Tuurlijk zijn het wel belgen, maar ik heb het over Nederlands sprekende belgen, goed lezen ;).

Klopt Chris speelt voor een Duits team maar praat wel Nederlands. Als we het dan toch over de benelux scene hebben, dan vallen de frans sprekende belgen daar niet echt in, aangezien de benelux scene in het algemeen nogal weinig voorstelt omtrent CS.

Dat meegenomen betekent het dus dat Nederland het beter doet tot nu toe dan België.
Daar volg ik je niet. Volgens mij staat BeNeLux nog altijd voor België, Nederland en Luxemburg :) Als je het specifiek over Vlaanderen hebt, oke. Maar als je spreekt over België hoort Wallonië daar 100% bij (voor sommige Vlamingen niet, maar daar gaat het hier niet over..).

Heb je het specifiek over BeNeLux teams, dan vallen zowel België als Nederland uit de boot, aangezien geen enkele be/nl team aan de top speelt :)

PS: Daarjuist wat te snel geantwoord, ik moest inderdaad beter lezen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Loetn op 02-09-2016 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Loetn schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:52:
[...]

Daar volg ik je niet. Volgens mij staat BeNeLux nog altijd voor België, Nederland en Luxemburg :) Als je het specifiek over Vlaanderen hebt, oke. Maar als je spreekt over België hoort Wallonië daar 100% bij (voor sommige Vlamingen niet, maar daar gaat het hier niet over..).

Heb je het specifiek over BeNeLux teams, dan vallen zowel België als Nederland uit de boot, aangezien geen enkele be/nl team aan de top speelt :)
Goed dan bedoel ik Vlaanderen. Nou teams hoeven we helemaal niet over te beginnen, want wat dat betreft heeft heel Benelux dan nog geen zak bereikt. Maar kijkende naar Nederlands sprekende benelux spelers dan krijg je spelers als ChrisJ, MikeS en Cruc1al. Van Vlaanderen blijft er dan eigenlijk niks over wat op een beetje niveau speelt, daarmee wil ik niet zeggen dat er geen goede belgen zijn hoor binnen de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Typische Nederlanders. Ze zien iets waar ze niet goed in zijn, maar ze proberen er wel met een heuse omweg zich er wel goed in te maken. :P

(GRAPJE!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
r4ptor schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:27:
Typische Nederlanders. Ze zien iets waar ze niet goed in zijn, maar ze proberen er wel met een heuse omweg zich er wel goed in te maken. :P

(GRAPJE!!!!)
Nja helaas doet de hele Benelux het rampzalig aangezien er geen enkel Benelux team is dat ooit iets noemenswaardig bereikt heeft, laat staan het bereiken van langer samen zijn dan 2 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Er scheelt toch iets met de ranks hoor..

Mijn team (3LE,2DMG) komen tegen 3LE,LEM,DMG. We winnen met 16-9. Niet te moeilijke game, alles normaal.
Wat later mijn team (DM,3MGE,MG2) komen tegen 3DMG,2MGE. Overal waar je gaat verstoppen, prefiren ze. Zit je onder palace komt een molotov, zit je er op, komt er niets maar schieten ze je alsnog neer. Zit je sandwich komt er daar een molotov, zit je noobspot een molotov.. Fishy..

Idem match gehad op inferno. Ik ga niet zeggen wallhack ofzo. Ik vond het allemaal gewoon enorm raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die rank decay is trouwens wel echt achterlijk zeg. Van supreme naar Mge (+- 4 maand inactief in mm) op een win tegen 4globals en een supreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Anoniem: 604128 schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:34:
Die rank decay is trouwens wel echt achterlijk zeg. Van supreme naar Mge (+- 4 maand inactief in mm) op een win tegen 4globals en een supreme.
Join the club. Ik heb daarstraks ook nog eens MM gedaan, dik gewonnen en DMG gekregen. :'(

EDIT: simpele 3k en je krijgt reported naar je hoofd geslingerd op MGE<->LE niveau :+
[YouTube: https://youtu.be/kgG1H4353MQ]

[ Voor 16% gewijzigd door Grim op 04-09-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:14
Herkenbaar. Mijn main ging ook van Global naar MGE. Inmiddels terug op LEM.

Met mijn smurf, die SMFC was, was ik ineens MGII. Ben daar nu MGE, maar kan daar wel met real life mates mee spelen. Zij ranken wel up, terwijl ik op MGE blijf hangen, ondanks dat ik elke game >35k drop en tig reports naar mijn hoofd geslingerd krijg. Tevens winnen we 9/10 games, ook tegen andere GE/SMFC smurfs.

Vanavond nog tegen een obvious cheater gespeeld op MGE ranks... Toch nog 15-15 eruit weten te persen. :D

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eXec schreef op maandag 05 september 2016 @ 05:46:
Herkenbaar. Mijn main ging ook van Global naar MGE. Inmiddels terug op LEM.

Met mijn smurf, die SMFC was, was ik ineens MGII. Ben daar nu MGE, maar kan daar wel met real life mates mee spelen. Zij ranken wel up, terwijl ik op MGE blijf hangen, ondanks dat ik elke game >35k drop en tig reports naar mijn hoofd geslingerd krijg. Tevens winnen we 9/10 games, ook tegen andere GE/SMFC smurfs.

Vanavond nog tegen een obvious cheater gespeeld op MGE ranks... Toch nog 15-15 eruit weten te persen. :D
De match erna was direct tegen 5 globals ( dat is trouwens ook iets aparts, we waren met 3 GE een gn4 en ik, eerst unranked toen mge) en tegen die 5 globals verloren we 16-11 oid. Meteen derank naar mg2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grim schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:09:
[...]

Join the club. Ik heb daarstraks ook nog eens MM gedaan, dik gewonnen en DMG gekregen. :'(

EDIT: simpele 3k en je krijgt reported naar je hoofd geslingerd op MGE<->LE niveau :+
[video]
Kan aan mij liggen, maar zijn de galil en de famas fucking makkelijk sinds die tapupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Anoniem: 604128 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:09:
[...]

Kan aan mij liggen, maar zijn de galil en de famas fucking makkelijk sinds die tapupdate?
die zijn niet geupdate. Alleen m4's + ak.

Gisteren deze ace gemaakt!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yj6AC2_IQmM]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Laatst online: 08-07 14:23
Gister na een tijd minder spelen weer even een avondje geknald. Met 5 premade, het is wel even wennen hoe die ak nu schiet.
Maar wel 4 wins uit 4 potjes en een mooie ace gepakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r4ptor schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:25:
[...]

die zijn niet geupdate. Alleen m4's + ak.

Gisteren deze ace gemaakt!

[video]
Weet wel bijna zeker dat die reset ook aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Anoniem: 604128 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:39:
[...]

Weet wel bijna zeker dat die reset ook aangepast is.
Zie openingspost voor de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r4ptor schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:46:
[...]

Zie openingspost voor de update ;)
Nah 8)

• ajaxalex
We hebben het een tijdje terug gehad over een toernooi, hoe staat het hiermee eigenlijk?

ajaxalex schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:48:
We hebben het een tijdje terug gehad over een toernooi, hoe staat het hiermee eigenlijk?
Mag je 't van de mods niet over hebben volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Anoniem: 604128 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:13:
[...]

Er wordt hier bijna niks meer gepost. Dan kun je net zo goed dit topic sluiten

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 10:03
Er is ook een tijdje sprake geweest van een clan/team search topic, heb ik ook niet teruggezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-06 17:53
Ik was echt exteem lang heeel slecht in dit spel, ben sinds 3 dagen weer bezig met spelen en het ging weer echt heel slecht. Toen was een vriend van mij bezig op zijn smurf account die hij net had gemaakt en zat te zeiken op het feit dat ie z'n crosshairs nog niet had aangepast en dat hij dat gelijk na de match ging doen.

Vroeg toen aan hem of het echt veel uit maakte en heb zelf ook maar mijn crosshairs aangepast. Het gaat nu echt een heeeeeel stuk beter! Ik kon gewoon echt niet overweg met die vorige crosshairs :D

Nu mijn placements afmaken en kijken waar ik beland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
jesse111 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:25:
Ik was echt exteem lang heeel slecht in dit spel, ben sinds 3 dagen weer bezig met spelen en het ging weer echt heel slecht. Toen was een vriend van mij bezig op zijn smurf account die hij net had gemaakt en zat te zeiken op het feit dat ie z'n crosshairs nog niet had aangepast en dat hij dat gelijk na de match ging doen.

Vroeg toen aan hem of het echt veel uit maakte en heb zelf ook maar mijn crosshairs aangepast. Het gaat nu echt een heeeeeel stuk beter! Ik kon gewoon echt niet overweg met die vorige crosshairs :D

Nu mijn placements afmaken en kijken waar ik beland :)
Zit allemaal tussen je oren ;)

Tevens al mijn skins verkocht, even 500 euro gecasht via opskins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-06 17:53
Scrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:34:
[...]

Zit allemaal tussen je oren ;)

Dat weet ik, maar op de een of andere manier werkt het net even wat soepeler. Ik zie nu waar mn kogels heen gaan en waar ik ongeveer moet mikken. Super chill gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, is toch hilarisch? Hoe the fuck kan dit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor

Deze toont het beter met de hitboxes..

Nou, euhm.. Dit is de reden waarom ik geen global ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24
Scrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:34:
[...]
Heb ik iets gemist? Of is dit gewoon omdat de waarde in skins redelijk gedaald is en er nu nog enigszins wat winst te behalen valt?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Damien schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:17:
[...]

Heb ik iets gemist? Of is dit gewoon omdat de waarde in skins redelijk gedaald is en er nu nog enigszins wat winst te behalen valt?
Nee niks gemist hoor, maar ik heb alles gehad (wat ik wou dan) en ik bleef er maar mee bezig + idd de veranderingen van de markt en de wat onzekere toekomst in mijn ogen.

En het is gewoon de enige manier om mij er van te weerhouden haha, als ik een paar skins hou wil ik uiteindelijk weer meer :P nu kan ik ook iig genoeg 'cheater' verklaringen sparen aangezien ik geen skins heb, dan moet je wel cheaten toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik neem aan dat een van de OP's nog wel beter werk doet, maar hier zijn de nieuwe patchnotes.

CS:GO heeft een betatak gestart waar je bij kan via steam. O.a. zijn ze nu bezig met val en spring werk.

• r4ptor
Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:43:
Ik neem aan dat een van de OP's nog wel beter werk doet, maar hier zijn de nieuwe patchnotes.

CS:GO heeft een betatak gestart waar je bij kan via steam. O.a. zijn ze nu bezig met val en spring werk.
Zag ze deze morgen om 8u00. Helaas nog niet kunnen updaten. Nu lekker kopje koffie en ik doe dit zo!

Belangrijke pre update eigenlijk! De crouching bug is geupdate. (de view was anders voor 1st person en 3th person. De laatste kwam achter.)

Ook de bug met de hitboxes, een paar posts hierboven zou gefixt zijn/worden
Pre-Release Notes for 9/09/2016
9 SEP 2016 -

The following changes are in the “1.35.4.7rc” CS:GO Beta depot.
[Gameplay]
– The first-person camera of players, spectators, and demo-viewers is no longer allowed to rise higher than their third-person head. This should prevent first-person players from being able to see from perspectives where their third-person head is not also exposed.
– When a player’s first-person camera is adjusted, bullets fired from both their client and server-side locations are also adjusted to emit from the corrected position.
– If for any reason the third-person player animation lowers a player’s head beneath the client’s first-person camera, the client’s first-person camera is lowered to stay at or under the height of their third-person head. This means that the third-person motion of the player is now represented more accurately from the first-person perspective.
– Third-person landing recovery animations are now weighted based on altitude traversed and duration in-air. Players landing from small jumps or falling from lesser heights will play more subtle landing animations.
– The anti-crouch-spam system has been changed to use degrading speed, instead of logging keypress-count. As before, the more often players crouch, the slower they will rise or lower. But this should now prevent bugs where players would instantly stand, or lose their crouch-spam penalty by moving a tiny amount. If players crouch even more, eventually they will just stay standing up.
– First-person and third-person crouch speed is now more closely related. The third-person player lowers more quickly to match the first-person representation.
– Players landing in crouch positions play a more subtle landing animation that raises their third-person head less noticeably.
[Misc]
– Lag compensation system will now reliably restore pose parameters responsible for animation layering which makes server-side hitboxes for lag compensated players better match client-side rendered models. (Thanks, /u/Spurks)
– Fixed a bug where player body pitch could improperly rotate the entire player entity inside lag compensation processing.
edit2: en eigenlijk is deze patch nog niet uit é. Het is slechts een prerelease. Dus nog niet officieel. Is nog in beta

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-07 22:30
Even een paar vragen van iemand die vroeger vooral CS:S speelde. Een paar dingen vallen me op aan CS:GO die me niet helemaal bevallen.

- Het geluid van headshots klinkt verschrikkelijk. Is dit anders in te stellen?
- Kan het buymenu met de stijl van CS:S ingesteld worden?
- Ik heb de brighness ingame hoog gezet, als ik naar windows ga is daar mijn brightness opeens ook een stuk lichter
- Console krijg ik niet geopend

Uiteraard heb ik instellingen ingame goed staan. Weet iemand oplossingen voor deze zaken?

• r4ptor
GrazendeKoe schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:05:
Even een paar vragen van iemand die vroeger vooral CS:S speelde. Een paar dingen vallen me op aan CS:GO die me niet helemaal bevallen.

- Ik heb de brighness ingame hoog gezet, als ik naar windows ga is daar mijn brightness opeens ook een stuk lichter

Uiteraard heb ik instellingen ingame goed staan. Weet iemand oplossingen voor deze zaken?
1. kun je niet ander instellen.
2. neen
3. snap het probleem niet echt
4.Console: https://diaryofdennis.com...-strike-global-offensive/

• Scrtz
GrazendeKoe schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:05:

- wennen, het is niet cs:source, source was sowieso rampzalig slecht
- wennen, zie hierboven
- de ingame brightness doet echt niks met je windows brightness hoor, of heb je je brightness van je monitor veranderd? Dan wel ja.
- Wellicht moet je console nog aanzetten via de game options dacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Om de community met alle mensen hier verder uit te breiden hebben we een website in de lucht gebracht.

Uiteraard www.nehox.nl met koppelingen naar Facebook en TeamSpeak. Wat vinden jullie er van?

Plan ligt bij de organisatie om meer games te gaan betrekken in het geheel.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Anoniem: 604128 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:13:
[...]

Dat was net voor mijn tijd als moderator en ik kan me herinneren dat er veel geklaagd werd door users over dat dit topic overspoeld werd met posts over het toernooi en de (oefen)potjes die onderling gespeeld werden toen.

Het lijkt me geen probleem als er een extra topic komt voor een toernooi dat georganiseerd wordt.
Scr33x0r schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:34:
Er is ook een tijdje sprake geweest van een clan/team search topic, heb ik ook niet teruggezien :)
Dat topic is er ook in het HSA-forum, maar dat liep totaal niet storm en ik weet ook niet of de topicstarter er uberhaupt nog iets mee doet.

[ Voor 27% gewijzigd door Grotman op 10-09-2016 12:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hoop nu dat ze nog iets doen aan MM, ik wil graag tegen andere EU west/North spelers (met een <70 ping) gematched worden en niet tegen Oosterse Europeanen met 100 ping. Net weer een match tegen 3 Polen met 100 ping, dik gewonnen maar niet leuk als ze je scherm in teleportte.

Heb wel de meest salty persoon op aarde ontmoet (hij was een beetje boos omdat ik cheats had):
Thugger: i saw
Thugger: i will share ur profile and demo on facebook group
Thugger: 1800 members
Thugger: ez reported
Thugger: ez vac
Thugger: go die bastard
Thugger: fuck ur fuckin family
Thugger: fuck ur fuckin dog
Thugger: fuck you
Thugger: fuck your friends
Thugger: and fuck your girlfriend if u have fuckin nolife
Thugger: with cheats
Thugger: you should die
Thugger: with ur fuckin account
Thugger: retarded shit
Thugger: stfu
Br0g: Being AFK for 10 seconds now means you are configuring your cheats I guess
Thugger: i saw you
Thugger: 100% cheats
Br0g: okay report me
Thugger: i shared\
Br0g: thank you
Br0g: I will get vac soon now right?
Thugger: 12 975 członków509 nowych
Thugger: 12 975 members
Thugger: 509 new members
Thugger: https://www.facebook.com/...425160384/?ref=ts&fref=ts

[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 10-09-2016 13:03 ]

• IAmNice
Soloq is echt zo kut. http://i.imgur.com/7TnJqpc.png

Ik heb 16-2 verloren, meer kills dan 4/5 opponent. Dan moet je nagaan dat ik de helft van de tijd een eco moest doen. Zoveel 2k/3k op gun rounds. Mijn teammates waren niet eens toxic, gewoon zo slecht.

Ik kan echt gewoon niet upranken zelfs niet met premades. Kan zelf wel makkelijk op LE niveau spelen, maar soloq is echt broken. |:(

IAmNice schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:33:

Ik heb 16-2 verloren, meer kills dan 4/5 opponent. Dan moet je nagaan dat ik de helft van de tijd een eco moest doen. Zoveel 2k/3k op gun rounds. Mijn teammates waren niet eens toxic, gewoon zo slecht.

Ik kan echt gewoon niet upranken zelfs niet met premades. Kan zelf wel makkelijk op LE niveau spelen, maar soloq is echt broken. |:(
Ga dan niet soloqueuen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor

Wat merryb zegt.. Je ziet toch vaak genoeg in de friendlist dat er mensen bijna gedaan zijn? Vraag dan even of je kan meedoen man. (zoals gisteren..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

r4ptor schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:06:
[...]

Wat merryb zegt.. Je ziet toch vaak genoeg in de friendlist dat er mensen bijna gedaan zijn? Vraag dan even of je kan meedoen man. (zoals gisteren..)
Lol, het klinkt alsof die mensen dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-07 20:36
Soloqueuen op dust2 is dan ook wel vragen om een oostblok team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
gewoon faceit spelen, MM links laten liggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SoloQ op DustII, ja dan vraag je ook wel om 4 slechte teammates... Als je gaat soloq'en moet je sowieso Overpass of Train oid gaan doen, dan heb je nog kans op een goed team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r4ptor schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:06:
[...]

Gedaan zijn? Is dit iets Belgisch :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn

Loetn

All-time lurker

Brogala schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:58:
[...]

Gedaan zijn? Is dit iets Belgisch :P ?
Neen, dat is iets Raptorisch :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Ik weet ook niet of je wel eens bij ons op TeamSpeak bent geweest maar hier zit savonds zeker een mannetje of 80. Meestal is er binnen 10-15min wel een premade team te vinden die op jouw niveau speelt.

Voeg mij anders toe, als ik online ben kun je mee knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex

Zoals nehox al zegt gewoon even de ts joinen en zoeken naar mensen, de meeste hebben netjes hun rank erachter staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh
  • Laatst online: 13-06 09:38

Insehh

Define good enough.

Is weer van eventjes geleden maar vergeten te delen, spring momentje. :P 8)7

De enige ekte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-07 21:37
SoloQ is fijn, doe ik af en toe om mijn rank te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Insehh schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:53:
[video]

Is weer van eventjes geleden maar vergeten te delen, spring momentje. :P 8)7
Je hebt de nickname van een oud cs 1.6 professional van fnatic.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-07 16:09
Scr33x0r schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:18:
Tja.. ik heb vrij ok headphones en ik ben er van overtuigd dat ik redelijk veel hoor.. maar soms zijn er GE's of SUP's die echt nog een tikkie meer horen dan ik.. Maar geen idee of dat aan de headphones of instellingen ligt..
Dat ligt aan jou ;)!

Je kunt overigens ook met de commands in je console spelen! Er zijn verschillende commands voor sound!

Guide voor CS:GO sound ;)!

Ik heb zelf de config van Olofmeister een keer gejat en deze gemixt met m'n CS:S setting / Banana gaming / andere spelers. Vrijwel zeker dat de mijne niet perfect zijn, maar je kunt dus dingen voor je sound aanpassen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
TheMadd schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:07:
[...]

Dat ligt aan jou ;)!

Je kunt overigens ook met de commands in je console spelen! Er zijn verschillende commands voor sound!

Guide voor CS:GO sound ;)!

Ik heb zelf de config van Olofmeister een keer gejat en deze gemixt met m'n CS:S setting / Banana gaming / andere spelers. Vrijwel zeker dat de mijne niet perfect zijn, maar je kunt dus dingen voor je sound aanpassen :).
Vrijwel alle pro's spelen gewoon volledig met standaard instellingen hoor.

CSGO sound is sowieso bagger, zou niet teveel aankloten met zulke settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Scrtz schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:21:
[...]

Je hebt de nickname van een oud cs 1.6 professional van fnatic.. haha
Ik moest even zoeken, maar inderdaad !
Speelde eerst (2003-2005) Enemy Territory al onder deze naam, gewoon meegenomen. Wel grappig. :-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Insehh schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:15:
[...]

Ik moest even zoeken, maar inderdaad !
Speelde eerst (2003-2005) Enemy Territory al onder deze naam, gewoon meegenomen. Wel grappig. :-)
Heb je ook altijd een rood petje op :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Scrtz schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:16:
[...]

Heb je ook altijd een rood petje op :P?
Que ? :9

Ik speel pas CS sinds februari ergens, still learning. Heb hem nooit gezien, maar schaf wel een rood petje aan dan... 8)7 8)7

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Insehh schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:00:
[...]

Que ? :9

Ik speel pas CS sinds februari ergens, still learning. Heb hem nooit gezien, maar schaf wel een rood petje aan dan... 8)7 8)7
Hahaha, google maar eens op fnatic ins, dan snap je het wel :P als je een foto vind met hem zonder petje, dan heb je goed je best gedaan ^^
Pagina: 1 ... 35 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.