Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Door de Fnatic/Godsent trade betekent het dat Godsent nu Legendary status heeft voor de volgende Major en Fnatic via de qualifiers moet gaan om aan de eerstvolgende major te mogen meedoen.

De Europese major qualifiers gaan nog pittig worden op deze manier.

EDIT: De Major spot blijft toch bij Fnatic (zie laatste regel) - http://www.twitlonger.com/show/n_1sp0olr

[ Voor 17% gewijzigd door Grim op 16-08-2016 13:17 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik verwacht niet dat het gepatched gaat worden, maar ik stoor mij soms erg hard aan de damage van sommige pistols, met name de tec-9.

Uiteraard niet in mijn voordeel, op Cache bij site A, default plant en ik heb net de bom gepland. CT staat bij die houten box en schiet op mij, ik schiet op hem en hit 99 in 1 (hs) en ga daarna dood, just my luck.

Volgende ronde, iemand schiet vanaf SANDBAGS(!) met een CZ (hs) en hit mij voor 95 in 1.....

M4 schiet daarnaast nooit 1 shot kill (met helmet), ook al sta je een meter van iemand af. Ik weet dat het voor balance purposes is en dat CS niet realistisch is, maar man wat kan mij dat soms irriteren |:(

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:45
Grim schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:44:
Door de Fnatic/Godsent trade betekent het dat Godsent nu Legendary status heeft voor de volgende Major en Fnatic via de qualifiers moet gaan om aan de eerstvolgende major te mogen meedoen.

De Europese major qualifiers gaan nog pittig worden op deze manier.

EDIT: De Major spot blijft toch bij Fnatic (zie laatste regel) - http://www.twitlonger.com/show/n_1sp0olr
Die tweet gaat over ESL Pro League en niet de major. Fnatic moet zich kwalificeren voor de major. Godsent neem de major plek van fnatic nu over. In eerste instantie had je dus gelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
syren schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:49:
[...]

Die tweet gaat over ESL Pro League en niet de major. Fnatic moet zich kwalificeren voor de major. Godsent neem de major plek van fnatic nu over. In eerste instantie had je dus gelijk. ;)
Oopsie, niet goed gelezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:57:
Ik verwacht niet dat het gepatched gaat worden, maar ik stoor mij soms erg hard aan de damage van sommige pistols, met name de tec-9.

Uiteraard niet in mijn voordeel, op Cache bij site A, default plant en ik heb net de bom gepland. CT staat bij die houten box en schiet op mij, ik schiet op hem en hit 99 in 1 (hs) en ga daarna dood, just my luck.

Volgende ronde, iemand schiet vanaf SANDBAGS(!) met een CZ (hs) en hit mij voor 95 in 1.....

M4 schiet daarnaast nooit 1 shot kill (met helmet), ook al sta je een meter van iemand af. Ik weet dat het voor balance purposes is en dat CS niet realistisch is, maar man wat kan mij dat soms irriteren |:(
mensen die hierover op reddit klagen bereiken al 2 jaar niks, dus behalve stil huilen valt er niet veel aan te doen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:20:
[...]
mensen die hierover op reddit klagen bereiken al 2 jaar niks, dus behalve stil huilen valt er niet veel aan te doen ben ik bang.
Helaas ja, maar ik begrijp het wel, want dan worden force buys een stuk minder aantrekkelijk en kan je beter meteen dubbel eco doen.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:56:
[...]

Helaas ja, maar ik begrijp het wel, want dan worden force buys een stuk minder aantrekkelijk en kan je beter meteen dubbel eco doen.
Oh je denkt dat er een goede reden is? Nee je punt klopt gewoon 100% en pistols zijn broken, maar valve gaat er gewoon niks aan doen. Is geen reden voor, doen ze gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:13:
[...]

Oh je denkt dat er een goede reden is? Nee je punt klopt gewoon 100% en pistols zijn broken, maar valve gaat er gewoon niks aan doen. Is geen reden voor, doen ze gewoon niet.
Nou, tijdje terug was er wel die update waar ze de recoils en pistols hadden generfd, alleen hadden ze helaas een gehele rollback gedaan omdat de rifles niks meer waard waren en helaas de pistols ook, terwijl die eindelijk juist 'normaal' waren. Hopelijk brengen ze na de laatste recoil update de update van die pistols ook snel weer uit.

En idd echt sick van fnatic en godsent, ik zie fnatic wel falen en mergen met nip over een paar maandjes voor een nieuw superteam of ze moeten me echt verrassen. Godsent komt wel goed, keiharde lineup en snajder (vroeger schneider) krijgt ook na 10-15 jaar eens de kans om echt te shinen, sinds cs 1.6 was hij al het buitenbeentje van de zweedse pro scene, verscheen altijd wel hier of daar in een goed team, maar nooit voor lang.

Btw faze -fox +allu, ook een erg goede wissel :) die fox met zijn sens 600nogwat werkte gewoon echt niet, gast schoot alle easy shots mis maar alle flicks raak, snap niet hoe iemand op zo'n niveau niet inziet dat het niet viable is voor cs en zich niet aanpast..

2e btw, over 3 dagen zien we de eerste navi match met s1mple las ik op reddit, hier ben ik nog het meest benieuwd naar!

[ Voor 13% gewijzigd door Scrtz op 17-08-2016 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 01:26:
[...]

Nou, tijdje terug was er wel die update waar ze de recoils en pistols hadden generfd, alleen hadden ze helaas een gehele rollback gedaan omdat de rifles niks meer waard waren en helaas de pistols ook, terwijl die eindelijk juist 'normaal' waren. Hopelijk brengen ze na de laatste recoil update de update van die pistols ook snel weer uit.
Dat was alleen maar de accuracy, niet de dmg. Vanmiddag ff naar ChrisJ zitten kijken, die werd in FPL ook geowned op een eco door p250's, lekker met dennis in je team. Kut pistols.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Vanaf vandaag hebben we een Music Bot draaien in de lobby van onze TeamSpeak server. Deze speelt 24/7 een radiozender af die mashups draait van bekende en onbekendere artiesten. Niet te druk, wel lekker op de achtergrond. De bot stuurt ook de artiest en titel als tekst het kanaal in.

Laten jullie even weten wat jullie er van vinden?

Onze TeamSpeak is nog steeds bereikbaar op: NeHoX.nl

Iedere dag meer dan genoeg leden om CSGO mee te spelen. Bijna iedereen heeft z'n CSGO rank achter z'n naam staan. Makkelijk om even rond te vragen dus of je mee kan doen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
RIP skins 2012 - 2016. CSGOlounge sluit de inzet van virtuele items af.
Today we are announcing that we are closing our virtual items betting functionality with immediate effect. Depositing virtual skins and items in order to place a bet is not possible anymore.
Ik vind dit wel jammer. Al die lotto sites die afgesloten werden, prima, maar tijdens de major wat skins inzetten, die je toch maar gewoon gevonden of gewonnen had, maakte de kijkbeleving wel interessanter. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in wedden met euro's.

Als dit de waarde van skins niet gaan doen kelderen dan weet ik het ook niet meer.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Eens rnator, csgolounge had imo ook wel mogen blijven met skinbetting, ben ook benieuwd hoe de skins zich gaan ontwikkelen qua prijs, maar ook het aantal viewers van vooral de wat minder interessante matches.

Nip pyth met hand injury, disco doplan van epsilon valt in voor hem, mooi om weer een zweedse jonkie een kans te zien krijgen :) maar ik zie liever friberg weg gaan, en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
NeHoX schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:05:
Vanaf vandaag hebben we een Music Bot draaien in de lobby van onze TeamSpeak server. Deze speelt 24/7 een radiozender af die mashups draait van bekende en onbekendere artiesten. Niet te druk, wel lekker op de achtergrond. De bot stuurt ook de artiest en titel als tekst het kanaal in.

Laten jullie even weten wat jullie er van vinden?

Onze TeamSpeak is nog steeds bereikbaar op: NeHoX.nl

Iedere dag meer dan genoeg leden om CSGO mee te spelen. Bijna iedereen heeft z'n CSGO rank achter z'n naam staan. Makkelijk om even rond te vragen dus of je mee kan doen.
Ik had liever wat betere mods gezien. Maar hey, het is jouw channel! Keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

r4ptor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:08:
[...]

Ik had liever wat betere mods gezien. Maar hey, het is jouw channel! Keep up the good work
Niet gaan schreeuwen dat er iets kut is en het dan laten gaan. Wat is er mis met welke mods en waarom? Eventueel privé mag ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:21:
Eens rnator, csgolounge had imo ook wel mogen blijven met skinbetting, ben ook benieuwd hoe de skins zich gaan ontwikkelen qua prijs, maar ook het aantal viewers van vooral de wat minder interessante matches.

Nip pyth met hand injury, disco doplan van epsilon valt in voor hem, mooi om weer een zweedse jonkie een kans te zien krijgen :) maar ik zie liever friberg weg gaan, en snel.
Ik hoop zo erg dat disco doplan goed gaat presteren. Dan ziet NiP misschien in dat ze Friberg moeten kicken voor disco doplan, als pyth weer normaal is. Volgens mij zei HeatoN in een interview dat ze een major gaan winnen dit jaar, lol. Met friberg die een <0.90 rating rockt en ook geen super goede IGL is zoals pronax. Maar denk dat ze -friberg +dico doplan best een kans maken om een top 5 team te worden, misschien zelfs wel meer als ze allemaal goed spelen. GTR is bijvoorbeeld niet erg goed laatste tijd.

Overigens, afgelopen dagen 3 potjes ESEA gespeeld. 16-5, 16-5 en 16-4 gewonnen. Heb nu 20.74 RWS deze maand, lol. Meer mensen die niet echt balanced matches spelen? Laatste match speelde ik ook al met een hele toxic Duitser, die na ronde één mij al een baiter noemde toen ik lowers ging checken (we rushten met z'n 5en B @ Dust2 dus de CT's hadden makkelijk tunnels in kunnen gaan). Toen hij erachter kwam dat er nog 2 Duitsers in het team waren ging hij alleen maar Duits praten, maar wel zeiken als ik niet wist wat het plan was. Heb het gevoel dat de ESEA playerbase steeds meer toxic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

Ik hoop zo erg dat disco doplan goed gaat presteren. Dan ziet NiP misschien in dat ze Friberg moeten kicken voor disco doplan, als pyth weer normaal is. Volgens mij zei HeatoN in een interview dat ze een major gaan winnen dit jaar, lol. Met friberg die een <0.90 rating rockt en ook geen super goede IGL is zoals pronax. Maar denk dat ze -friberg +dico doplan best een kans maken om een top 5 team te worden, misschien zelfs wel meer als ze allemaal goed spelen. GTR is bijvoorbeeld niet erg goed laatste tijd.

Overigens, afgelopen dagen 3 potjes ESEA gespeeld. 16-5, 16-5 en 16-4 gewonnen. Heb nu 20.74 RWS deze maand, lol. Meer mensen die niet echt balanced matches spelen? Laatste match speelde ik ook al met een hele toxic Duitser, die na ronde één mij al een baiter noemde toen ik lowers ging checken (we rushten met z'n 5en B @ Dust2 dus de CT's hadden makkelijk tunnels in kunnen gaan). Toen hij erachter kwam dat er nog 2 Duitsers in het team waren ging hij alleen maar Duits praten, maar wel zeiken als ik niet wist wat het plan was. Heb het gevoel dat de ESEA playerbase steeds meer toxic wordt.
Esea ben ik idd ook alweer klaar mee, tijdje gedaan met vrienden, zelfs rond rank a/b wordt het niveau niet echt hoger. Queu nu gewoon faceit free weer, weinig problemen mee de laatste tijd en de meerwaarde van premium zie ik ook niet echt in na het een half jaartje geprobeerd te hebben.

Heb ook het idee dat er zeker in Europa 10x meer mensen faceit spelen ipv esea, jammer aangezien esea wel een fatsoenlijke anticheat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Esea ben ik idd ook alweer klaar mee, tijdje gedaan met vrienden, zelfs rond rank a/b wordt het niveau niet echt hoger. Queu nu gewoon faceit free weer, weinig problemen mee de laatste tijd en de meerwaarde van premium zie ik ook niet echt in na het een half jaartje geprobeerd te hebben.

Heb ook het idee dat er zeker in Europa 10x meer mensen faceit spelen ipv esea, jammer aangezien esea wel een fatsoenlijke anticheat heeft.
Heb in ESEA nog nooit het gevoel gehad dat ik tegen een cheater speelde, echt super fijn en is dan ook de voornaamste reden dat ik ESEA speel.

Ben zelf niet zo'n hoge rank, C- met 74 punten. Maar ik kom ook echt niet vooruit, was toen die ranks waren toegevoegd in D+ geplaatst. Letterlijk 100 punten vooruit gegaan, als ik dan naar B wil komen moet ik nog meer dan 200 punten.

Faceit free ga ik ook maar weer eens proberen, hoewel soloq supreme MM ook wel prima is als je een niet zo populaire map doet zoals Overpass of Train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://pbs.twimg.com/media/CqEvWn2XgAAEjiK.jpg:large

GG, coaches mogen nu alleen maar met de spelers praten tijdens de warm-up, half-time en timeouts. Omdat Valve wil dat de average GN2 hetzelfde spel kijkt als ze thuis spelen. Echt ongelofelijk hoe ze dit willekeurig aankondigen. Zoveel teams hebben nu een probleem. Na'Vi die net Zeus heeft gekicked voor Flamie omdat Starix al een goede IGL was, Liquid die hun coach Peacemaker als IGL hebben, NiP met threat en nog een aantal teams. Behoorlijk vreemd dat ze dit 4 jaar aankondigen nadat CS:GO uitkwam, zonder van te voren te laten weten dat dit kwam. Goede IGLs worden nu wel super belangrijk, en SK wordt nu nog beter gezien ze een zeer goede IGL hebben die ook nog beter fragt dan de gemiddelde pro. Ben benieuwd hoe GODSENT versus SK gaat maar denk toch dat SK nmr 1 blijft.
'Valve Dev's explained the coach spec option in-game took off more than they originally intended. They want to protect the integrity of the 5v5 team experience for the lower levels who do not have coaches. Essentially they want viewers at home who play the game to be watching the same game that they play at home. To keep the competitive pressure spread across 5 people and supported by a 6th not a full 6v6 game where the brains of the game is outsourced fully to an out of game leader. '
http://www.twitlonger.com/show/n_1sokcn1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:17:
https://pbs.twimg.com/media/CqEvWn2XgAAEjiK.jpg:large

GG, coaches mogen nu alleen maar met de spelers praten tijdens de warm-up, half-time en timeouts. Omdat Valve wil dat de average GN2 hetzelfde spel kijkt als ze thuis spelen. Echt ongelofelijk hoe ze dit willekeurig aankondigen. Zoveel teams hebben nu een probleem. Na'Vi die net Zeus heeft gekicked voor Flamie omdat Starix al een goede IGL was, Liquid die hun coach Peacemaker als IGL hebben, NiP met threat en nog een aantal teams. Behoorlijk vreemd dat ze dit 4 jaar aankondigen nadat CS:GO uitkwam, zonder van te voren te laten weten dat dit kwam. Goede IGLs worden nu wel super belangrijk, en SK wordt nu nog beter gezien ze een zeer goede IGL hebben die ook nog beter fragt dan de gemiddelde pro. Ben benieuwd hoe GODSENT versus SK gaat maar denk toch dat SK nmr 1 blijft.

[...]

http://www.twitlonger.com/show/n_1sokcn1
VALVe doet weer erg z'n best om maar te zorgen dat CS idd deaud bloed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
Mwa ik snap het best hoor, je eerste reactie is meteen 'kut valve' zoals met vrijwel elke verandering die ze doorvoeren, maar hun standpunt is wel duidelijk, en er zit zeker een kern van waarheid in. Een coach is geacht te 'coachen' wat iets heel anders is dan de hele game analyseren, strats callen ofwel ingame leader zijn. Coachen is ondersteunen van je team.

Zeker tov mindere teams die geen IGL coach kunnen vinden of uberhaupt betalen is het ook een verbetering dat het niet meer mag.

Tevens werden door de coaches die als igl fungeerde ook zekere spelers buitengesloten die talentvolle igl's zijn of waren, een klasse en talent die maar weinig spelers beschikken, maar vaak al snel wordt vergeten door de sterspelers in bepaalde teams. Spelers als robban, walle, fallen, pronax, cArn, zeus, ave, threat en gob b verdienen daarom eigelijk nog het meeste respect. (Velen hiervan waren 13-15 jaar geleden al active igl)

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Scrtz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 02:11:
Mwa ik snap het best hoor, je eerste reactie is meteen 'kut valve' zoals met vrijwel elke verandering die ze doorvoeren, maar hun standpunt is wel duidelijk, en er zit zeker een kern van waarheid in. Een coach is geacht te 'coachen' wat iets heel anders is dan de hele game analyseren, strats callen ofwel ingame leader zijn. Coachen is ondersteunen van je team.

Zeker tov mindere teams die geen IGL coach kunnen vinden of uberhaupt betalen is het ook een verbetering dat het niet meer mag.

Tevens werden door de coaches die als igl fungeerde ook zekere spelers buitengesloten die talentvolle igl's zijn of waren, een klasse en talent die maar weinig spelers beschikken, maar vaak al snel wordt vergeten door de sterspelers in bepaalde teams. Spelers als robban, walle, fallen, pronax, cArn, zeus, ave, threat en gob b verdienen daarom eigelijk nog het meeste respect. (Velen hiervan waren 13-15 jaar geleden al active igl)
Ik begrijp al je punten, maar heb toch wat aanmerkingen. Coaches moeten juist hele games analyseren, strats callen en aanwezig zijn. Dat doen coaches in vrijwel elke teamsport, waarom niet in eSports?

En als mindere teams geen IGL coach kunnen vinden moeten ze beter zoeken, of iemand opleiden. Als ze willen dat eSports en/of CSGO een echte sport wordt, hoort dit er gewoon bij. Zo gaat het in alle sporten. Geld == winnen.

Je laatste punt begrijp ik ook, maar misschien hoort dat gewoon bij de revolutie van het spelletje en de pro scene.

Uiteindelijk maakt het me allemaal niet zo heel veel uit, maar ik vond het wel leuk dat je met de coaches matches te zien kreeg die van een hoger niveau waren. Geloof ook dat de meeste best met de veranderingen kunnen leven, maar de argumentatie van Valve is gewoon krom. In geen enkele sport heeft de hobbyist dezelfde resources als de professional, waarom pushen ze dat er dan zo door? Bovendien heb je in andere sporten altijd een lange tijd voordat nieuwe regels zomaar worden doorgevoerd.

Do what you love, do it often

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Scrtz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 02:11:
Als men esports serieuzer wil zien dan het momenteel is, kun je coaches simpelweg niet uitsluiten. Kijk naar voetbal, ijshockey of welke teamsport dan ook. Daar staat een coach naast de kant die de strategie op zijn spelers probeert over te brengen. Oftewel deze keuze van Valve is ronduit vreemd te noemen.
Elk team moet wel in staat zijn om een coach binnen te kunnen halen. Er zit echter een verschil in kwaliteit, maar je ziet een Mourinho ook niet bij Telstar coachen en het lijkt me logisch waarom (en toch hebben ze een coach naast de kant staan).
Ik denk juist dat je het voor deze spelers lastiger maakt om na hun carrière als actieve speler nu verder te kunnen in de esports. Want ze kunnen nu de vacature van coach doorstrepen om zo hun kennis en ervaring over te brengen. Plus een jonge IGL zou bijvoorbeeld veel kunnen opsteken van een coach als bijvoorbeeld pronax, robban, Fallen.

Tevens kan het nu zijn dat de kwaliteit van de games strategisch een stuk minder zal zijn.

Kortom, een besluit die ik totaal niet kan rechtvaardigen. Dit is eerder een stap achteruit dan een stap vooruit.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ook wel grappig, bij Liquid hadden ze volgens mij hadden ze Jame^s vervangen door Peacemaker omdat Peacemaker meer een IGL rol heeft en Jame^s niet.. Althans, dat heb ik Hiko ooit eens horen zeggen..

Ik snap de keuze ook niet helemaal, elke andere sport heeft coaches die ook tijdens het sporten kunnen schreeuwen/coachen.. Sowieso is dit volgens mij ook al per event verschillend, ik heb ze er achter zien lopen of zelfs op hun eigen pc zien zitten. Limiteer daar dan iets.. Je mag alleen erachter lopen, en geen elektronische hulpmiddelen gebruiken als coach.. Wat gaat er nu gebeuren met gasten als Threat en bijv Peacemaker? Leuk voor Navi, gooien ze hun IGL eruit voor S1mple.. heb je nu weer een IGL nodig..

• Scrtz
Er mogen ook nog coaches zijn, het is niet helemaal uitgesloten he. Valve bedoeld dat er geen andere sporten zijn waar de coach elke seconde in contact is met zijn/haar team, continu strategieen callt, de game analyseert en dus als 6e speler fungeert.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond de coach als igl ook heel tof, maar probeer alleen de opinie van valve wat meer uit te leggen, en kan mij er best in vinden.

Kijk coaches kunnen nu nog in warmup, halftime break en 4x 30 seconden timeouts aanvragen om dingen te bespreken, bij bijvoorbeeld voetbal is het niet veel anders, oke de coach staat langs het veld maar ligt niet elke seconde strats te roepen, laat staan dat zijn spelers uberhaupt verstaan wat zo'n persoon allemaal uitkraamt. Bij andere sporten is het vaak vergelijkbaar, een coach is zeker aanwezig maar heeft vaak niet meer dan een adviserende rol tijdens pauzes en afentoe tijdens het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Kan het niet zo snel terugvinden maar dacht gisteren op reddit gelezen te hebben dat in de NFL (American football) iets van een 15 seconden (per play?) tijd is om te communiceren tussen coach en 2(!) spelers. Excuses als ik fout ben hierin.

Maar zoiets zou wel goed lijken om zowel de coach als IGL een waarde te laten hebben. De coach kan tijdens freezetime (de tijd dat je stil staat in spawn voor de ronde echt begint) en mogelijk nog de eerste 5 seconden van de ronde communiceren.

Als je dan bijvoorbeeld 10s freezetime hebt kan de coach gedurende 15 seconden spreken. Hierin kan de coach dan de strat callen voor die ronde of eventueel bijsturen op een paar kleine zaken. De rol van de IGL is dan om mid round te callen. Dit is ook een belangrijk aspect van de game want zoals je weet loopt zelden een ronde 100% zoals je hem gepland had.

Wat is jullie mening hierover?

PS: FaceIt/ECS is niet van plan deze coachings 'ban' door te voeren op hun standalone events.

[ Voor 8% gewijzigd door Grim op 18-08-2016 12:38 ]

Verwijderd

Scrtz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:33:
Er mogen ook nog coaches zijn, het is niet helemaal uitgesloten he. Valve bedoeld dat er geen andere sporten zijn waar de coach elke seconde in contact is met zijn/haar team, continu strategieen callt, de game analyseert en dus als 6e speler fungeert.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond de coach als igl ook heel tof, maar probeer alleen de opinie van valve wat meer uit te leggen, en kan mij er best in vinden.

Kijk coaches kunnen nu nog in warmup, halftime break en 4x 30 seconden timeouts aanvragen om dingen te bespreken, bij bijvoorbeeld voetbal is het niet veel anders, oke de coach staat langs het veld maar ligt niet elke seconde strats te roepen, laat staan dat zijn spelers uberhaupt verstaan wat zo'n persoon allemaal uitkraamt. Bij andere sporten is het vaak vergelijkbaar, een coach is zeker aanwezig maar heeft vaak niet meer dan een adviserende rol tijdens pauzes en afentoe tijdens het spel.
Wat jammer is is dat mensen nu geen coach rol meer willen. Slemmy die leaved, die gast van Sk die weer ging spelen. Grote kans dat ze ook wat minder geld gaan verdienen als je alleen nog maar 4 minuten per match wat mag zeggen.

@grim, ja zo zou ik het ook het liefst zien. Tijdens buytime een strat callen, zoals bij football, TEN HUUUUT. En dan is het aan het team om zo'n strat te leren en uit te voeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 13:40 ]

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:38:
[...]

Wat jammer is is dat mensen nu geen coach rol meer willen. Slemmy die leaved, die gast van Sk die weer ging spelen. Grote kans dat ze ook wat minder geld gaan verdienen als je alleen nog maar 4 minuten per match wat mag zeggen.

@grim, ja zo zou ik het ook het liefst zien. Tijdens buytime een strat callen, zoals bij football, TEN HUUUUT. En dan is het aan het team om zo'n strat te leren en uit te voeren.
Denk dat dat ook de beste manier is ja.. Desnoods alleen communicatie met IGL als ze niet communicatie met hele team willen toestaan.. Maar goed.. we shall see what happens.. Valve is iig lekker bezig met veranderingen (al dan niet verbeteringen)

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Vraagje! (Als ik verkeerd zit verwijder post maar)

Razer deathadder chroma of Steelseries rival 300 voor csgo? Iemand ervaringen?

Verwijderd

Booyaa schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:19:
Vraagje! (Als ik verkeerd zit verwijder post maar)

Razer deathadder chroma of Steelseries rival 300 voor csgo? Iemand ervaringen?
- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost

Check eerst ff de post warning...

• Booyaa
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost

Check eerst ff de post warning...
I know ;) Maar ik zie niks in de OP staan

Verwijderd

Booyaa schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:33:
[...]

Om je toch maar een richting te geven, belangrijkst is de sensor. Google iets in de richting als best censor csgo en dan kom je wr wel uit. (3366) daarnaast is de vorm gewoon puur eigen mening, en kan echt niemand je daar mee helpen. Ga langs een computer winkel en probeer er wat uit, winkels als mediamarkt en mycom hebben/hadden steelseries en razer.

Daarnaast is een muis maar een muis, zoveel maakt t ook niet uit. Geef elke muis een week om er aan te wennen, dat gaat niet in 10 minuten.

edit: 3366 niet 3360

• Scrtz
Booyaa schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:33:
[...]

Er is een muizentopic op tweakers en het is eigenlijk niet de bedoeling het hier over te hebben omdat dagelijks dezelfde vragen terugkomen, vandaar de topic waarschuwing

Maar.. beide muizen hebben iig perfecte sensoren, qua vorm is persoonlijk maar ze lijken vrij veel op elkaar. Zou zeggen bestel ze beide en stuur er een terug, het is niks anders als schoenen passen. Pak ook niet wat anderen hebben want daar heb je zelf niks aan.

• Booyaa
  • Niet online
Scrtz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Er is een muizentopic op tweakers en het is eigenlijk niet de bedoeling het hier over te hebben omdat dagelijks dezelfde vragen terugkomen, vandaar de topic waarschuwing

Maar.. beide muizen hebben iig perfecte sensoren, qua vorm is persoonlijk maar ze lijken vrij veel op elkaar. Zou zeggen bestel ze beide en stuur er een terug, het is niks anders als schoenen passen. Pak ook niet wat anderen hebben want daar heb je zelf niks aan.
Oke oke, thanks voor beide antwoorden ;)

• Scrtz
Grim schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:36:
Kan het niet zo snel terugvinden maar dacht gisteren op reddit gelezen te hebben dat in de NFL (American football) iets van een 15 seconden (per play?) tijd is om te communiceren tussen coach en 2(!) spelers. Excuses als ik fout ben hierin.

Maar zoiets zou wel goed lijken om zowel de coach als IGL een waarde te laten hebben. De coach kan tijdens freezetime (de tijd dat je stil staat in spawn voor de ronde echt begint) en mogelijk nog de eerste 5 seconden van de ronde communiceren.

Als je dan bijvoorbeeld 10s freezetime hebt kan de coach gedurende 15 seconden spreken. Hierin kan de coach dan de strat callen voor die ronde of eventueel bijsturen op een paar kleine zaken. De rol van de IGL is dan om mid round te callen. Dit is ook een belangrijk aspect van de game want zoals je weet loopt zelden een ronde 100% zoals je hem gepland had.

Wat is jullie mening hierover?

PS: FaceIt/ECS is niet van plan deze coachings 'ban' door te voeren op hun standalone events.
Lijkt me inderdaad een goede tussenoplossing, even aankijken hoe valve er mee om gaat.

Tja, uiteindelijk gaan ze toch wel mee als valve en ook esl deze regels al hanteren, het heeft voor teams weinig zin om op deze manier nog te praccen als het het ene event/league wel mag en de volgende week op lan X ineens weer niet.

• macciez
Grim schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:36:
In de NFL beslissen coaches de plays, de QB zal dan dat uitvoeren en reageren op de situatie. De QB heeft een headset in z'n helm en staat daardoor in contact met de coach, zodra de bal in het spel is mag je echter niet meer communiceren. Verschil is, dat elke play maar een paar seconden duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55

ErA

rnenator schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:12:
RIP skins 2012 - 2016. CSGOlounge sluit de inzet van virtuele items af.

[...]

Ik ben totaal niet geïnteresseerd in wedden met euro's.
Skins zijn geld. Ervoor zorgen dat iedereen het ontkent en de relatie niet legt is de mooiste truuk die Valve ooit heeft uitgehaald lol.

• rnenator
ErA schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Skins zijn geld. Ervoor zorgen dat iedereen het ontkent en de relatie niet legt is de mooiste truuk die Valve ooit heeft uitgehaald lol.
True, maar er is een verschil met wedden met skins > €1,- die je krijgt na een game en geld uit je eigen portemonee trekken (daarmee skins kopen) en wedden.

Verwijderd

[...]

Dat er echt geld in skins omgaat is helemaal niet wat VALVe ooit wou. Dat geld wat je krijgt op valve moet je eerder zien als VALVe-Coins dan als geld, want je kan het alleen omzetten in VALVe producten.

edit: Het feit dat je met je VALVe-coins spelletjes etc. kan kopen is een beetje waar het fout ging. Als het puur binnen skins(en dus een aparte betaalmunt aka VALVe-coin) bleef was 't heel anders gegaan, omdat er nu al een waarde in $ staat.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 20:48 ]

• Scrtz
[...]

Dit dus 100%, mooi verwoord.

@rnenator, dat geld misschien voor jou, en zo zijn veel anderen waarschijnlijk ook (ooit) begonnen, maar vaak houden mensen het niet vol en gaan ze toch steeds weer dat ene tientje, twintigje, vijftigje bijleggen om die ene vette pot een keer te winnen, of hun verlies terug te winnen of gewoon voor de kick.

Skins zijn echt een miljardenbusiness gebleken, ze kosten niks voor valve (op de opslag servers na, maarja een skin is 1kb oid, of nog minder een klein regeltje .txt) en ze vergaan nooit. Neem een skin van 100 euro die Jan op de market zet, Pietje koopt deze en betaald 10% aan valve en 10% aan csgo (20% in totaal was het dacht ik?) hij speelt er 2 maanden mee en zet die skin weer voor 100 euro op de market, vervolgens koopt Fred die skin weer en zo gaat het verhaal eindeloos door.

Zo heeft valve dit voor elkaar bij oa csgo, tf2 en dota2. Die lachen zich helemaal kapot, hoeven geeneens een superdure game op de markt te zetten als grand theft auto, nee valve verdiend waarschijnlijk nogeens het tiendubbele met alleen al die hele market.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
macciez schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

In de NFL beslissen coaches de plays, de QB zal dan dat uitvoeren en reageren op de situatie. De QB heeft een headset in z'n helm en staat daardoor in contact met de coach, zodra de bal in het spel is mag je echter niet meer communiceren. Verschil is, dat elke play maar een paar seconden duurt.
En dan nog gewoon codes (seattle, popcorn, etc etc) die ze krijgen.. Heb zelf nog American Football gespeeld en het is echt niet hersenloos rondlopen. Ik was Offensive Lineman. Dat was soms wel hersenloos erin rammen -O-

Btw, nieuwe skins. Nieuwe update. Nieuwe sound.
CSGO

Added the Gamma 2 Case.
SERVERS

Added official game servers in Peru.
SPECTATOR

Player xray glow now dims when player is not making any audible sound. Several convars are available to tweak this behavior; “find spec_glow” for a list.
MISC

Restored availability of cl_avatar_convert_rgb command used by tournament organizers.
LINUX

Fix a bug where some users would have a bad mem_level set which would cause poor performance.
SOUND

Increased fidelity and reduced distortion for fire sounds of the Glock, HKP2000, USP-S and Deagle.
Unique distant, reload and draw sounds for Glock, HKP2000, USP-S and Deagle
http://imgur.com/a/WNi4U = skins

YouTube: CSGO: NEW PISTOL SOUNDS 19/08/2016 (Glock, USP-S, P2000, Deagle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, heeft er iemand anders sinds gister ook rare fps drops in CS? Ik heb een gtx970 (en i5-6500), en waar ik voorheen nog 270-300 fps draaide, val ik nu af en toe onder de 100 (tot max 180, dus het gaat ook nog eens wild op en neer). Het gekke is, die drop is alleen als ik zelf aan het spelen ben (controle heb). Zodra ik iemand spectate, bam, 300 fps. Speel ik weer, hoppa alles weg 120fps.

Ik heb al met alle settings gekloot, drivers geupdate, vsynch uitgezet, metrics in de gaten gehouden (wordt in CS echt niet warm, geen rare spikes in cpu/ram/hdd gebruik), die rare xbox game capture uit gezet (eerder deze week al - dat hielp toen wel met hogere fps, maar de huidige problemen begonnen daarna).

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:16:
Yo, heeft er iemand anders sinds gister ook rare fps drops in CS? Ik heb een gtx970 (en i5-6500), en waar ik voorheen nog 270-300 fps draaide, val ik nu af en toe onder de 100 (tot max 180, dus het gaat ook nog eens wild op en neer). Het gekke is, die drop is alleen als ik zelf aan het spelen ben (controle heb). Zodra ik iemand spectate, bam, 300 fps. Speel ik weer, hoppa alles weg 120fps.

Ik heb al met alle settings gekloot, drivers geupdate, vsynch uitgezet, metrics in de gaten gehouden (wordt in CS echt niet warm, geen rare spikes in cpu/ram/hdd gebruik), die rare xbox game capture uit gezet (eerder deze week al - dat hielp toen wel met hogere fps, maar de huidige problemen begonnen daarna).

Iemand enig idee?
Een idee is 1/2 drivers terug gaan, ik had wat gelezen dat de laatste nv driver een beetje brak kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:50:
[...]
Een idee is 1/2 drivers terug gaan, ik had wat gelezen dat de laatste nv driver een beetje brak kan zijn.
Ik had het probleem dus ook voor de update. Dus zowel met een oude als met de nieuwste versie.

Ik zal morgen alsnog proberen de driver terug te rollen, kijken of dat helpt. Thanks voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Wel nice om te zien dat twitch nu de html5 beta publiekelijk heeft gemaakt, man wat scheelt dat op mijn macbook qua accuduur en hitte/geluid van de blazers.
r4ptor schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 07:57:
[...]

En dan nog gewoon codes (seattle, popcorn, etc etc) die ze krijgen.. Heb zelf nog American Football gespeeld en het is echt niet hersenloos rondlopen. Ik was Offensive Lineman. Dat was soms wel hersenloos erin rammen -O-

Btw, nieuwe skins. Nieuwe update. Nieuwe sound.

[...]

http://imgur.com/a/WNi4U = skins

YouTube: CSGO: NEW PISTOL SOUNDS 19/08/2016 (Glock, USP-S, P2000, Deagle)
Saaie skins imo, die nieuwe AK is wel weer zo lelijk dat hij eigelijk ook wel weer tof is, wel weer de zoveelste covert(legendary) AK skin..

[ Voor 70% gewijzigd door Scrtz op 20-08-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raarste vond ik dat Valve het aankondigde en niet van te voren vertelde dat er nieuwe regels voor coaches kwamen, Na'Vi heeft nu bv. een best groot probleem, gezien ze net Zeus hebben gekicked (waarschijnlijk omdat starix genoeg kon in-game leaden).

Maar ik las een paar dagen terug dat Valve het teams al wel had laten weten, dus dan snap ik het wel. Ik vind het zelf ook jammer als mensen zoals Zeus, pronax, sean@gares etc. minder waard worden omdat je ook 5 goede fraggers en een goede IGL als coach kan hebben.

http://blog.counter-strike.net/index.php/coaching/
At past Majors, we have had conversations with pro teams about the participation of their coaches in the gameplay responsibilities of players and they assured us that their coaches focused on activities traditionally associated with coaching, such as preparation, support, opponent study, etc.
We were always open with them about our opinion that distributing the work of 5 players (e.g. keeping track of the economy, calling plays and mid-round calls, and general situational awareness) across 6 people was not in line with our goals, one of which was to make it possible for new teams to emerge and compete at the highest levels. We had no concerns with the other coaching responsibilities and at the time any potential harm was hypothetical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:22:
Raarste vond ik dat Valve het aankondigde en niet van te voren vertelde dat er nieuwe regels voor coaches kwamen, Na'Vi heeft nu bv. een best groot probleem, gezien ze net Zeus hebben gekicked (waarschijnlijk omdat starix genoeg kon in-game leaden).

Maar ik las een paar dagen terug dat Valve het teams al wel had laten weten, dus dan snap ik het wel. Ik vind het zelf ook jammer als mensen zoals Zeus, pronax, sean@gares etc. minder waard worden omdat je ook 5 goede fraggers en een goede IGL als coach kan hebben.

http://blog.counter-strike.net/index.php/coaching/

[...]
Tja Valve is niet echt van het aankondigen, die doen gewoon dingen zoals al jaren blijkt haha. Ineens zal HL3 ook een keer komen ^^

Maar ze zeiden inderdaad wel er het vaker over gehad te hebben met pro's, maar krijg ook niet echt het idee dat de pro's en Valve medewerkers ooit eens op één lijn hebben gezeten, of überhaupt geprobeerd hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:26:
[...]

Tja Valve is niet echt van het aankondigen, die doen gewoon dingen zoals al jaren blijkt haha. Ineens zal HL3 ook een keer komen ^^

Maar ze zeiden inderdaad wel er het vaker over gehad te hebben met pro's, maar krijg ook niet echt het idee dat de pro's en Valve medewerkers ooit eens op één lijn hebben gezeten, of überhaupt geprobeerd hebben..
Nope geloof niet dat Valve veel om pro feedback of überhaupt feedback geeft, bv. die R8 had natuurlijk nooit moeten worden toegevoegd en ik snap ook niet hoe iemand die CS:GO voor langer dan 100 uur heeft gespeeld (CS:GO devs hebben dat hopelijk gedaan) dat ding heeft kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:02:
[...]

Nope geloof niet dat Valve veel om pro feedback of überhaupt feedback geeft, bv. die R8 had natuurlijk nooit moeten worden toegevoegd en ik snap ook niet hoe iemand die CS:GO voor langer dan 100 uur heeft gespeeld (CS:GO devs hebben dat hopelijk gedaan) dat ding heeft kunnen toevoegen.
Ja heel rare keuzes maakt Valve omtrent CSGO, maar gelukkig ook nog genoeg goede. Dus we doen het er maar mee.. Ze zouden echt eens pro's of ex-pro's moeten gaan inhuren zoals een lurppis oid die hun kan helpen met de ontwikkeling van csgo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Ze zullen helaas nooit een flikker geven om csgo. Is 4 jaar lang niet anders geweest. Zoveel shit die niet gefixt is ondanks vele meldingen ervan en zelfs wanneer pros iets zeggen kan het ze echt niks schelen. Zijn zat pros die wel iets hebben gezegd over de balance etc , maar dat nemen ze nooit serieus. Gewoon geld binnenhalen en hopen dat mensen het niet zo kut vinden om ermee te stoppen. Simpel en effectief. Kut voor de community, maar top plan voor een bedrijf.

Ze kunnen het wel, kijk maar naar dota2, maar ze willen het niet voor csgo dat is al duidelijk voor lange tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door IAmNice op 21-08-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
IAmNice schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:55:
Ze kunnen het wel, kijk maar naar dota2, maar ze willen het niet voor csgo dat is al duidelijk voor lange tijd.
Het feit dat Dota2 meer aandacht krijgt is omdat het 'moet'. Het is een constant gevecht tussen dota en LoL als beste moba. Er is helaas geen andere game dat zich met CS:GO kan meten zoals je bij de moba's hebt en zijn ze dus ook niet 'verplicht' om alles up-to-date te houden en de bugs te fixen zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Ik erger me meer en meer aan de nutteloze updates ze uitvoeren...

Ze zouden beter eens dingen updaten die wat aan het spel zelf doen ipv geluiden van de guns...

En wtf, nog nades etc terwijl je aan het defussen bent??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grim schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

Het feit dat Dota2 meer aandacht krijgt is omdat het 'moet'. Het is een constant gevecht tussen dota en LoL als beste moba. Er is helaas geen andere game dat zich met CS:GO kan meten zoals je bij de moba's hebt en zijn ze dus ook niet 'verplicht' om alles up-to-date te houden en de bugs te fixen zoals het zou moeten.
Eensch, VALVe heeft 0 intentie om hard te werken, totdat ze opeens wel geld gaan verliezen. Mja, zo werkt dat nou eenmaal.

Jammer dat overwatch niet de concurrent is die het had kunnen zijn, andere doelgroep en teveel verschillen, VALVe verliest nauwelijks spelers aan dat spel, dus hoeven ze ook niet drastisch uit te pakken. Als COD nou met een nieuwe promod achtige game kwam, die kan opboksen tegen CS dan word het pas weer leuk. Nieuwe games hebben weinig kans om beter te worden, want ze hebben geen achterban. En zonder achterban word je niet zomaar groter dan CS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Gio469 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:17:

En wtf, nog nades etc terwijl je aan het defussen bent??
Dat is toch niets nieuws?

PS: één hand om de cijfertjes in te drukken, de andere om een flash te gooien :+

[ Voor 22% gewijzigd door Grim op 21-08-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:02:
[...]

Eensch, VALVe heeft 0 intentie om hard te werken, totdat ze opeens wel geld gaan verliezen. Mja, zo werkt dat nou eenmaal.

Jammer dat overwatch niet de concurrent is die het had kunnen zijn, andere doelgroep en teveel verschillen, VALVe verliest nauwelijks spelers aan dat spel, dus hoeven ze ook niet drastisch uit te pakken. Als COD nou met een nieuwe promod achtige game kwam, die kan opboksen tegen CS dan word het pas weer leuk. Nieuwe games hebben weinig kans om beter te worden, want ze hebben geen achterban. En zonder achterban word je niet zomaar groter dan CS.
Zoals CS ooit Tactical Ops had als tegenhanger (verschrikkelijke game overigens) maar het bood wel concurrentie. Het ligt opzich ook een beetje aan het genre, shooters raken nou eenmaal een kleinere groep dan een MOBA doet en zijn hierdoor minder aantrekkelijk om veel geld en tijd in te steken. Vandaar dat er ook minder focus op is, op de 2 grote titels na die niet te vergelijken zijn (CoD / BF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:35
Grim schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:45:
[...]

PS: één hand om de cijfertjes in te drukken, de andere om een flash te gooien :+
Ik vind dat ze dat er wel in mogen houden, anders haalt dat ook weer een deel van het spel weg.
En tja de gun sounds zouden vast kinderen leuk vinden, maar het had niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Guns sounds zijn toch een pak realistischer.. die glock is prachtig!

en ook de p2000.. allemaal zo echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17
r4ptor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:09:
Guns sounds zijn toch een pak realistischer.. die glock is prachtig!

en ook de p2000.. allemaal zo echt :D
De geluiden storen mij. Ik herken ze niet meer in game..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
hmr schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

De geluiden storen mij. Ik herken ze niet meer in game..
Jij bent gewoon oud en je bent vernieuwing niet gewoon.

/s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
r4ptor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Jij bent gewoon oud en je bent vernieuwing niet gewoon.

/s
Thanks, ik keek even naar zijn profiel en geboortedatum...

met deze redenatie ben ik dus antiek... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Thanks, ik keek even naar zijn profiel en geboortedatum...

met deze redenatie ben ik dus antiek... :'(
Hmr liegt op z'n profiel, in het echt is hij 60.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
Dan maar even een onpopulaire mening; ik vind de nieuwe geluiden vet :). Helemaal de deagle vind ik super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:01:
Dan maar even een onpopulaire mening; ik vind de nieuwe geluiden vet :). Helemaal de deagle vind ik super
Ugh, idd jij bent niet populair meer /s. Die deagle is mislukt, met een duidelijke reden. De sounds stoppen/starten niet direct, ze hebben allemaal een rare opbouw en een afloop die niet in echte wapens zit. Als een soort echo, dit is waarom de p250 en de deagle minder 'snappy' klinken. ~dit is geen mening, het is te zien aan de soundwaves~

edit: een van de weinige die dit bijna niet heeft is de usps silenced, en dit is waarom die ook zo goed klinkt (objectief gezien).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

Ugh, idd jij bent niet populair meer /s. Die deagle is mislukt, met een duidelijke reden. De sounds stoppen/starten niet direct, ze hebben allemaal een rare opbouw en een afloop die niet in echte wapens zit. Als een soort echo, dit is waarom de p250 en de deagle minder 'snappy' klinken. ~dit is geen mening, het is te zien aan de soundwaves~

edit: een van de weinige die dit bijna niet heeft is de usps silenced, en dit is waarom die ook zo goed klinkt (objectief gezien).
Kan best zijn dat er een soort van echo inzit, ik vind het wel lekker klinken. Moet ik ook meteen bij vertellen dat m'n oren echt niet meer zo goed werken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Kan best zijn dat er een soort van echo inzit, ik vind het wel lekker klinken. Moet ik ook meteen bij vertellen dat m'n oren echt niet meer zo goed werken ^^
Kan er ook aan liggen wat voor een headset je hebt. De nieuwe geluiden klinken ff 10x beter via een goeie headset, zoals een sennheiser hd600. Daar kan een gameheadset met achterlijk veel bass (wat de deagle wss beter doet klinken) niet tegen op, maar je hoort wel meer die echo, waardoor sommige guns wat langzaam klinken. Ik mag 't geluid van de deagle wel, hij klinkt alleen niet meer zo 'lekker' als je iemand raakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Kan er ook aan liggen wat voor een headset je hebt. De nieuwe geluiden klinken ff 10x beter via een goeie headset, zoals een sennheiser hd600. Daar kan een gameheadset met achterlijk veel bass (wat de deagle wss beter doet klinken) niet tegen op, maar je hoort wel meer die echo, waardoor sommige guns wat langzaam klinken. Ik mag 't geluid van de deagle wel, hij klinkt alleen niet meer zo 'lekker' als je iemand raakt :+
Een gameheadset heeft vaak juist weinig bass, aangezien bass geluid 'opblaast' waardoor je het positioneel geluid er niet meer uit kunt onderscheiden ;)

Tja het geluid is wennen maar wel realistisch idd, over 2 maanden is iedereen het al weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Een gameheadset heeft vaak juist weinig bass, aangezien bass geluid 'opblaast' waardoor je het positioneel geluid er niet meer uit kunt onderscheiden ;)

Tja het geluid is wennen maar wel realistisch idd, over 2 maanden is iedereen het al weer vergeten.
Ligt er aan hoeveel je uitgeeft aan je gameheadset. Over het algemeen hoe goedkoper hoe meer (slechte) bas er in zit wat dat klinkt 'cool'. Maar idd, goeie gameheadsets hebben weinig bass. sennheiser game-zeros bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:50

iLikeNoobies

With Big Boobies

De Deagle is de enige verandering die wel oké is. Voor de rest is het allemaal k*t. Ik sluit me aan bij HMR dat ik inderdaad de wapens niet meer kan onderscheiden.

Daarnaast leiden ze mij teveel af. Bijvoorbeeld iemand die met een Bizon loopt te sprayen, je hoort helemaal niets meer. Ik heb het idee dat het volume van de shots omhoog is gegaan..

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuke vind ik dat ze alle geluiden veranderen, maar die van de AWP en AK als laatst. Ik heb mijn geluid in CS:GO best zacht staan omdat anders een AWP schot of AK spray echt keihard klinkt. Hoop echt dat ze die geluiden wat zachter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Gisteren na drie weken niet gespeeld te hebben ivm vakantie weer eens een potje geknald met vrienden. Elke keer als ik langere tijd weg ben geweest ga ik als een malle. Onmogelijke shots en een mooie Ace en sta dus heerlijk bovenaan. De rest van de tijd sta ik meestal in de onderste regionen...

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Lanithro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:42:
Gisteren na drie weken niet gespeeld te hebben ivm vakantie weer eens een potje geknald met vrienden. Elke keer als ik langere tijd weg ben geweest ga ik als een malle. Onmogelijke shots en een mooie Ace en sta dus heerlijk bovenaan. De rest van de tijd sta ik meestal in de onderste regionen...
Omdat je fris begint en enkele slechte gewoontes bent afgeleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Grim schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

Omdat je fris begint en enkele slechte gewoontes bent afgeleerd. :)
Dat zal het zijn.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
IAmNice schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:55:
ondanks vele meldingen ervan en zelfs wanneer pros iets zeggen kan het ze echt niks schelen. Zijn zat pros die wel iets hebben gezegd over de balance etc
Tja, als je aan de pro's vraagt of er iets moet veranderen, weet ik niet of je het beste resultaat krijgt.

Als voorbeeld: Als veteran 1.6-er vind ik die fixed spray patterns nergens op slaan. Fijn voor al die mensen die hem in hun muscle memory hebben zitten, maar ik hoop dat ze die nog een keer randomizen. Sprayen over long range zou nooit een goede optie moeten zijn. De pro's willen absoluut niet dat dit aangepast wordt, omdat ze dit nou eenmaal gewend zijn.

Ander voorbeeld: First bullet inaccuracy vind ik een moeilijk punt. Ben bang dat de ak (en t side) ongebalanceerd wordt als die 100% accuraat is op de eerste kogel. Pro's willen 100% accuracy.

Dat jumping accuracy aangepast moet worden en de overpowered pistols is iedereen het mee eens.

[ Voor 3% gewijzigd door rnenator op 23-08-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Ach Valve heeft inderdaad nooit geluisterd naar de kritiek omtrend CS, vroeger toen ik nog veel cs:s speelde was er een topic op het valve forum waarin iemand bijhield hoeveel dagen er geen update had plaats gevonden. Volgens mij stond de teller op iets van 650 a 700 dagen, in dat topic was ook te vinden wat er allemaal mis was.

Toen heeft valve eindelijk besloten een update te doen, maar inplaats van de problemen te verhelpen die de community had aangegeven besloten ze alles te porten naar source engine 2, hiermee was cs:s helemaal verpest en is het een langzame dood gestorven. De meeste gingen terug naar 1.6 of naar andere games.

De nieuwe gun geluiden vind ik goed klinken, maar waarom toch de geluiden van guns zoals de P90 veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Pandanl schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:14:
Maar waarom toch de geluiden van guns zoals de P90 veranderen :(
Ze hebben wel geleerd van de vorige updates. Ze gaan alle geluiden aanpassen. De AK/AWP/M4 komen ook nog aan de beurt. Maar in plaats van dat ze alles in 1x doen, doen ze het in kleine behapbare porties.

De community-backlash als ze alles in 1x gedaan hadden was echt gigantisch geweest. Ze doen het wel beter wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
rnenator schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Tja, als je aan de pro's vraagt of er iets moet veranderen, weet ik niet of je het beste resultaat krijgt.

Als voorbeeld: Als veteran 1.6-er vind ik die fixed spray patterns nergens op slaan. Fijn voor al die mensen die hem in hun muscle memory hebben zitten, maar ik hoop dat ze die nog een keer randomizen. Sprayen over long range zou nooit een goede optie moeten zijn. De pro's willen absoluut niet dat dit aangepast wordt, omdat ze dit nou eenmaal gewend zijn.

Ander voorbeeld: First bullet inaccuracy vind ik een moeilijk punt. Ben bang dat de ak (en t side) ongebalanceerd wordt als die 100% accuraat is op de eerste kogel. Pro's willen 100% accuracy.

Dat jumping accuracy aangepast moet worden en de overpowered pistols is iedereen het mee eens.
Ik denk bij de first bullet accuracy dat ik juist van vele pros heb gehoord dat het niet 100% maar gewoon wat meer balanced in mag zitten zoals de awp wel meer accuraat fan sg/aug etc. Laatst weken geleden in chrisj zijn stream nog gehoord dat hij juist wil dat de balance logica heeft. Niet dat sg/aug meer accurater zijn dan de awp en dat de ak iets meer accuraat mocht, maar nog veel rng op Long range zoals nu het geval.

Denk toch wel dat pros beter weten wat er moet gebeuren in dit spel dan iemand anders. De devs zijn zelf echte idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
Grim schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:45:
[...]

Met 1 hand bakje vast houden en cijfertjes induwen...

Met andere hand nade vast houden, terwijl de safety verwijderen???

Ze willen de sounds net echt dien klinken maar dat defuse kan niet...

En de guns klinken meer als mijn airsoft replicas dan echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Gio469 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:17:
[...]

Als je realisme wilt dan moet je een keertje kijken naar Arma 3. Dit is namelijk iets waar totaal niemand over klaagt buiten enkelingen hier op dit forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:24

Soggney

Zeekomkommer

Gio469 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:17:
[...]

[...]
Safety kan je snel met je duim verwijderen. Daarom dat de safety zo'n handig ringetje heeft.
Same Quote
[...]
En de guns klinken meer als mijn airsoft replicas dan echte
Ik heb even gezocht, maar ik vind geen vergelijk video tussen de nieuwe cs go sounds en de echte. Dat zou handig zijn voor deze discussie.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
Realisme? Tijd om als je geschoten wordt in he voet je niet meer kan lopen en als je een schot in je arm krijgt werkt m1 niet meer. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Soggney schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:26:
[...]

Safety kan je snel met je duim verwijderen. Daarom dat de safety zo'n handig ringetje heeft.

[...]

Ik heb even gezocht, maar ik vind geen vergelijk video tussen de nieuwe cs go sounds en de echte. Dat zou handig zijn voor deze discussie.
Serieus?

eerste link gaat direct naar wat je zoekt, misschien volgende keer wel even zoeken voordat je roept dat je niks kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:24

Soggney

Zeekomkommer

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Serieus?

eerste link gaat direct naar wat je zoekt, misschien volgende keer wel even zoeken voordat je roept dat je niks kan vinden.
Ik zei niet dat ik grondig had gezocht, sinds ik momenteel op het werk ben, en ik geen fucking google gebruik.
*de fucking is niet gericht op jou, maar op google

[ Voor 4% gewijzigd door Soggney op 23-08-2016 13:40 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Soggney schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:38:
[...]

Ik zei niet dat ik grondig had gezocht, sinds ik momenteel op het werk ben, en ik geen fucking google gebruik.
Dus... Jij zoekt dingen op het internet zonder google? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Misschien moet Valve csgo meer updaten en offsets enzo? Had wat freetime op het werk en las dat bij updates blijkbaar de offsets veranderen en dat zo hacks tijdelijk niet werken. Valve plz update more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
r4ptor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:01:
Misschien moet Valve csgo meer updaten en offsets enzo? Had wat freetime op het werk en las dat bij updates blijkbaar de offsets veranderen en dat zo hacks tijdelijk niet werken. Valve plz update more!
:?

Nu in het Nederlands. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Soggney schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:38:
[...]

je kan op youtube zelf bijv ook gewoon zoeken en gezien dat het eerste resultaat hetgeen geeft wat je zocht, heeft merryb ook niet heel grondig gezocht ;)

Ik vind dat de geluiden te veel op elkaar lijken, je hoort bv bijna geen verschil tussen p90 en bison qua geluid, of de pistolen met 9mm formaat sounds. In het echt lijkt het ook allemaal op elkaar maar het was juist handig in csgo dat je aan de geluiden goed kon horen welk wapen iemand gebruikte. Daarmee kon je je strategie bepalen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

je kan op youtube zelf bijv ook gewoon zoeken en gezien dat het eerste resultaat hetgeen geeft wat je zocht, heeft merryb ook niet heel grondig gezocht ;)

Ik vind dat de geluiden te veel op elkaar lijken, je hoort bv bijna geen verschil tussen p90 en bison qua geluid, of de pistolen met 9mm formaat sounds. In het echt lijkt het ook allemaal op elkaar maar het was juist handig in csgo dat je aan de geluiden goed kon horen welk wapen iemand gebruikte. Daarmee kon je je strategie bepalen.
Mijn hele punt was dat ik juist niet grondig hoefde te zoeken om direct het antwoord te vinden, wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Mijn hele punt was dat ik juist niet grondig hoefde te zoeken om direct het antwoord te vinden, wat is je punt?
Dat geef ik toch ook aan? jouw zoekresultaat was 1ste hit de juiste info.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-08-2016 14:55 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo een cheater opgenomen in esea met 2 pugs. En hij pre-aimt alles zijn positie is bizar hij loopt gewoon terug als enemeys eraan komen en hij ontwijkt flashes die hij nog niet kan zien. Maar iedereen denkt dat hij legit is?

Als dit niet obvious is weet ik het ook niet meer:
YouTube: mex^ the new A+ esea pug god

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:16
geweldig al die discussies over sounds... Ik vind eigenlijk sounds nauwelijks irritant of geweldig in games. De enige game die voor mij opviel (positief) was battlefield 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:17:
Ik heb zo een cheater opgenomen in esea met 2 pugs. En hij pre-aimt alles zijn positie is bizar hij loopt gewoon terug als enemeys eraan komen en hij ontwijkt flashes die hij nog niet kan zien. Maar iedereen denkt dat hij legit is?

Als dit niet obvious is weet ik het ook niet meer:
YouTube: mex^ the new A+ esea pug god
Tja wat moeten wij er mee? Stuur het op naar Esea zou ik zeggen..
Xenophoben schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:31:
geweldig al die discussies over sounds... Ik vind eigenlijk sounds nauwelijks irritant of geweldig in games. De enige game die voor mij opviel (positief) was battlefield 4
In CSGO is de sound gewoon erg belangrijk vooral voor het positionele aspect, vandaar dat het zoveel ophef opwekt :P

Maar inderdaad ietwat off-topic, in Battlefield is het geluid echt realistisch, al helemaal met die speciale modus die je aan kan zetten in de options, ben de naam even kwijt..

[ Voor 34% gewijzigd door Scrtz op 24-08-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:42:
[...]

Tja wat moeten wij er mee? Stuur het op naar Esea zou ik zeggen..

[...]

In CSGO is de sound gewoon erg belangrijk vooral voor het positionele aspect, vandaar dat het zoveel ophef opwekt :P

Maar inderdaad ietwat off-topic, in Battlefield is het geluid echt realistisch, al helemaal met die speciale modus die je aan kan zetten in de options, ben de naam even kwijt..
War tapes? En BF4 sound is ook lekker gebalanceerd. Snipers klinken niet hard en een rifle spray ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:51:
[...]

War tapes? En BF4 sound is ook lekker gebalanceerd. Snipers klinken niet hard en een rifle spray ook niet.
Ja War tapes! dat was het, maar we dalen af haha.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:04:
[...]

Ja War tapes! dat was het, maar we dalen af haha.. :P
Snel weer terug naar praten over 144 hz, sensitivities en Russen in MM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
Even wat anders...

Vaak last van lag in de game!
Maar heb de indruk dat het meer vanuit mijn pc komt dan van het internet...

Ping is nooit boven de 40...

Wel opgemerkt dat cs blijkbaar verdeeld staat over 2 schijven, kan dit de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gio469 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:22:
Even wat anders...

Vaak last van lag in de game!
Maar heb de indruk dat het meer vanuit mijn pc komt dan van het internet...

Ping is nooit boven de 40...

Wel opgemerkt dat cs blijkbaar verdeeld staat over 2 schijven, kan dit de oorzaak zijn?
Tenzij een van die schijven enorm traag is, ipc niet. Hij zal nooit 2 bestanden verdelen, maar wel twee dirs aan maken voor andere functies. Aka, je gedownloade troep staat op de ander, maar niet de game zelf. Als dat wel zo is, ff opnieuw installeren en kijken wat er gebeurt. Dit kan trouwens sowieso geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:33:
[...]

Tenzij een van die schijven enorm traag is, ipc niet. Hij zal nooit 2 bestanden verdelen, maar wel twee dirs aan maken voor andere functies. Aka, je gedownloade troep staat op de ander, maar niet de game zelf. Als dat wel zo is, ff opnieuw installeren en kijken wat er gebeurt. Dit kan trouwens sowieso geen kwaad.
Wel, 1 deel staat op ssd en andere op hdd...

Maar ik probeer het alvast eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Gio469 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:54:
[...]

Wel, 1 deel staat op ssd en andere op hdd...

Maar ik probeer het alvast eens!
wss heb je steam op de een en CS op de ander geinstalleerd? Anders is het wel een heel rare constructie..

Verder game je niet op wifi?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
De game zelf op 2 verschillende fysieke schijven lijkt mij ook maar raar. Wat Scrtz zegt is wel logisch. Zo heb ik het hier ook. Steam op HDD en CS op SSD, werkt perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Mannen de TeamSpeak server is vannacht gemigreerd. Voor de mensen die nog connecten via ip, vanaf nu graag connecten via: nehox.nl / ts3.nehox.nl / ts.nehox.nl

Edit: r4ptor of Topic Starter kun jij het IP in de openingspost veranderen naar nehox.nl / 163.172.173.212

[ Voor 25% gewijzigd door NeHoX op 25-08-2016 11:54 ]

• Scrtz
YouTube: Jumping accuracy in CS:GO

Mogen ze ook wel snel fixxen, als je counter-strafed raak je dus al je air shots

oftewel, A+D of W+S

naar links op de grond (A dus) > springen > naar rechts in de lucht (D) > schieten
Pagina: 1 ... 34 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.