Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

"They know me for my wan tepz" :+

Had gister wel paar lekkere AK en Deagle one-taps, daarna knifede ik mn teammate per ongeluk in een 2v2.

(Goed verhaal, lekker kort ook)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
IAmNice schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Er is eigenlijk meer jump accuracy. Je bent meet accuraat als je jump schiet. Geen idee waarom Valve dit bufft. Verder ben ik al een beetje rond gaan kijken met de ak. Tappen is meer viable, maar eigenlijk nog niet zo viable als bursten(wat nu ook meer viable is), wat echt niet viable is is sprayen op long range.

Pre update
Short range>spray
Medium range>spray
Long range>Burst/tap

Post update
Short range>spray
Medium range>spray/burst
Long range>tap

Om even een vergelijking te geven waarom tappen eigenlijk niet super viable is nu. Je kan 4 shots tappen met de ak OF in dezelfde tijd 10 kogels bursten met de ak. Als je niet iemand insta hs met de ak dan heb je meestal 4 kogels nodig om hem te killen. Dus moet je met tappen 4/4 hitten terwijl als je burst je maar 4/10 kogels moet hitten. Zelfs met de nieuw update hebben ze de eerste paar burst kogels verbeterd dus in mijn ogen blijft het meer lonen om te bursten dan om de tappen. Je hebt meestal niet meer dan 10 kogels nodig om iemand te killen als je op een redelijk niveau speelt, als je meer nodig hebt ben je zelf dood of heb je al terug getrokken achter cover. Als je een redelijke eerste flick hebt kun je meestal <5 kogels al iemand killen. Zelfs als we 15 kogels burst als voorbeeld nemen, in dezelfde tijd kun je 6 kogels tappen.

Ik vind dit wel een goede update want op Long range is tappen wel viable en dat is prima. Als je ooit een pro game kijkt dan sprayen ze letterlijk van elke range en dat was "pray to rngjesus" in plaats van echte aim battles.
Nee juist niet, Het gaat om de skill en het risico dat je in bepaalde situaties loopt, tappen/bursten is in ELKE situatie beter dan sprayen. Maar wat je zelf al zegt, het ligt er wel aan of je raakt of niet.

Zoals de laatste update hoort het gewoon te zijn imo, tappen/bursten moet gewoon in elke situatie dan ook beloond worden, het mag nooit zo worden dat sprayen in een bepaalde range veel te effectief wordt om niet meer te gaan tappen/bursten, want juist dan zou je alle skill uit het spel halen.

Sprayen is eigenlijk gewoon zwakte en onmacht, het is alleen maar skilloos en rng als dit teveel gebufft is in een skill based spel als csgo. Ze mogen voor mijn part ook nog die 1st bullet accuracy naar 100% verhogen bij bijvoorbeeld de Ak-47, het moet gewoon niet zo zijn dat 1tappen iets RNG is waardoor je het niet waard vind om te leren en maar in vrijwel alle situaties gaat sprayen, dat haalt de hele skillgap weg en dan zouden we net zo goed een silver team in de major mee laten doen.

Over s1mple naar navi, ik ben vooral erg benieuwd hoe navi zich gaat ontwikkelen, zullen ze hun rustige afwachtende speelstijl behouden of toch gaan veranderen qua team? Zeker omdat s1mple toch van onverwachte/gekke acties houdt en hij daar ook in zijn element in is. Ik zie s1mple iig niet elke ronde 1.25 min wachten om vervolgens de laatste 30 sec pas iets te ondernemen, zoals navi met zeus nog deed.

Ohja die gunsounds, daar snap ik ook echt helemaal niks van, in 15 jaar 1.6 hebben ze daar ook nooit wat aan veranderd, snap de onderliggende gedachte hier ook echt niet van, vind elke gun nu ook klinken als een of andere proppenschieter oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Scrtz op 06-08-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice play from a friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Niet slecht niet slecht :D

Ik ben nu ook sinds een paar weekjes wat serieuzer begonnen te spelen.
Moet echt nog super veel leren, maar het gaat wel steeds lekkerder. Misschien komen we er nog wel een keer.
Zo zie je me in onderstaand filmpje naar het pistool kijken wat daar ligt, omdat ik ze dus nog niet allemaal herken moest ik eerst ff de naam zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 02:17:
Niet slecht niet slecht :D

Ik ben nu ook sinds een paar weekjes wat serieuzer begonnen te spelen.
Moet echt nog super veel leren, maar het gaat wel steeds lekkerder. Misschien komen we er nog wel een keer.
Zo zie je me in onderstaand filmpje naar het pistool kijken wat daar ligt, omdat ik ze dus nog niet allemaal herken moest ik eerst ff de naam zien :P

[video]
Fonta, die naam komt me bekend voor :P

Mooie 1v3. Overigens, je kan beter een p2000/usp hebben dan een deagle in de pistol ronde. Deagle heeft namelijk minder bullets en schiet minder snel. Deagle heeft wel 1 hit kill tegen armor mits het een headshot is, maar in de pistol ronde heeft niemand head armor dus is het efficienter om de p2000/usp te gebruiken. Daarmee kill je mensen ook gelijk met een headshot als ze geen head armor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Brogala schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Fonta, die naam komt me bekend voor :P

Mooie 1v3. Overigens, je kan beter een p2000/usp hebben dan een deagle in de pistol ronde. Deagle heeft namelijk minder bullets en schiet minder snel. Deagle heeft wel 1 hit kill tegen armor mits het een headshot is, maar in de pistol ronde heeft niemand head armor dus is het efficienter om de p2000/usp te gebruiken. Daarmee kill je mensen ook gelijk met een headshot als ze geen head armor hebben.
Hahaha ja, dat zou zomaar kunnen natuurlijk :)

Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed gespeeld, maar die default crosshair? Weet niet of die van jou of van je vriend is maar knap dat je met dat ding LE bent geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:27:
[...]

Nee juist niet, Het gaat om de skill en het risico dat je in bepaalde situaties loopt, tappen/bursten is in ELKE situatie beter dan sprayen. Maar wat je zelf al zegt, het ligt er wel aan of je raakt of niet.

Zoals de laatste update hoort het gewoon te zijn imo, tappen/bursten moet gewoon in elke situatie dan ook beloond worden, het mag nooit zo worden dat sprayen in een bepaalde range veel te effectief wordt om niet meer te gaan tappen/bursten, want juist dan zou je alle skill uit het spel halen.
van, vind elke gun nu ook klinken als een of andere proppenschieter oid.
Ik hoop dat Valve eens besluit om de AK 100% 1st bullet accuracy te geven, en iets doet aan de run en gun pistols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:12:
[...]

Ik hoop dat Valve eens besluit om de AK 100% 1st bullet accuracy te geven, en iets doet aan de run en gun pistols.
Jep en dat, pistols en smg's zijn ook nog veels te sterk, dat run en gun had je geeneens in 1.6 bijvoorbeeld (wilt niet zeggen dat csgo dat dan ook niet moet hebben oid) maar als je 300/500 voor een p250/fiveseven/tec9 investeert moet het niet zo zijn dat je rennend 2-3 man met full armor neer kan maaien, zelfde gaat op voor smgs, die zijn in veel situaties ook te sterk, hoevaak ik met een 1250 kostende ump op longrange ak/m4's eruit schiet, het moet eigenlijk gewoon niet kunnen.

Ik hoop dat ze nu doorzetten en de update van den tijd terug weer terughalen voor het pistol/smg gedeelte, dus geen run en gun meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Scrtz schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:27:
[...]

Sprayen is eigenlijk gewoon zwakte en onmacht, het is alleen maar skilloos en rng als dit teveel gebufft is in een skill based spel als csgo. Ze mogen voor mijn part ook nog die 1st bullet accuracy naar 100% verhogen bij bijvoorbeeld de Ak-47, het moet gewoon niet zo zijn dat 1tappen iets RNG is waardoor je het niet waard vind om te leren en maar in vrijwel alle situaties gaat sprayen, dat haalt de hele skillgap weg en dan zouden we net zo goed een silver team in de major mee laten doen.

Over s1mple naar navi, ik ben vooral erg benieuwd hoe navi zich gaat ontwikkelen, zullen ze hun rustige afwachtende speelstijl behouden of toch gaan veranderen qua team? Zeker omdat s1mple toch van onverwachte/gekke acties houdt en hij daar ook in zijn element in is. Ik zie s1mple iig niet elke ronde 1.25 min wachten om vervolgens de laatste 30 sec pas iets te ondernemen, zoals navi met zeus nog deed.

Ohja die gunsounds, daar snap ik ook echt helemaal niks van, in 15 jaar 1.6 hebben ze daar ook nooit wat aan veranderd, snap de onderliggende gedachte hier ook echt niet van, vind elke gun nu ook klinken als een of andere proppenschieter oid.
Tappen/bursten beter in elke situatie? Denk dat je een beetje overdrijft, op close/medium range blijft sprayen toch lonen. Medium range kan je wel gaan tappen/bursten hoor. Je kan de ak eigenlijk niet buffen naar 100%, dan maak je andere wapens useless en dan kan je net zo goed geen awp/beter wapen kopen enzo. Het is juist beter dat die RNG er is, want dan moet je strats gebruiken om dichterbij te komen ipv overal die aim fight te nemen. Geen een wapen in csgo is zonder RNG en dat is juist goed. Wil je een beter minder RNG wapen, dan moet je maar meer geld besteden, maar dan heb je weer minder nades etc. Als ze de ak 100% accuracy geven dan kun je net zo goed alle andere wapens duurdere wapens eruit scrappen.

S1mple kan eigenlijk wel mee met de rustige speelstijl, hij heeft zat ervaring ermee in zijn CIS tijd bij F3/HR. Denk dat dat minder een probleem wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door IAmNice op 07-08-2016 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:40:
[...]

Tappen/bursten beter in elke situatie? Denk dat je een beetje overdrijft, op close/medium range blijft sprayen toch lonen. Medium range kan je wel gaan tappen/bursten hoor. Je kan de ak eigenlijk niet buffen naar 100%, dan maak je andere wapens useless en dan kan je net zo goed geen awp/beter wapen kopen enzo. Het is juist beter dat die RNG er is, want dan moet je strats gebruiken om dichterbij te komen ipv overal die aim fight te nemen. Geen een wapen in csgo is zonder RNG en dat is juist goed. Wil je een beter minder RNG wapen, dan moet je maar meer geld besteden, maar dan heb je weer minder nades etc. Als ze de ak 100% accuracy geven dan kun je net zo goed alle andere wapens duurdere wapens eruit scrappen.

S1mple kan eigenlijk wel mee met de rustige speelstijl, hij heeft zat ervaring ermee in zijn CIS tijd bij F3/HR. Denk dat dat minder een probleem wordt.
Tappen/bursten kan ook gewoon op close/mid range, als je maar raak schiet ;).

Tuurlijk kan dat wel, waarom niet? Skill moet beloond worden in plaats van afgestraft door RNG in het spel te houden. Die first bullet mag zeker 100% recht zijn. Maar zelfs al zou je die first bullet 100% maken (nu wijkt die ook niet zo gek veel af, maar in enkele gevallen) dan zou dat echt niet ineens gamechanging zijn, de mens is imperfect, dus zal ook nooit 100% direct op het koppie mikken, zelfs een pro niet, en zelfs ScreaM niet altijd. Maar skill afstraffen door RNG is het stomste wat je kan doen in een skillbased game als CS.

Sprayen moet in mijn ogen gewoon zoveel mogelijk afgestraft worden, het moet een laatste redmiddel zijn in plaats van dat je het verkiest boven tappen/bursten, of zie jij liever alle pro's sprayen de hele match in plaats van dat ze zich kapot trainen om iedereen neer te tappen/bursten? Als alle pro's alleen maar sprayde en de hele game dus zo RNG als wat werd, dan zou niemand er meer naar kijken (of spelen).

[ Voor 11% gewijzigd door Scrtz op 07-08-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:25:
[...]

Tappen/bursten kan ook gewoon op close/mid range, als je maar raak schiet ;).

Tuurlijk kan dat wel, waarom niet? Skill moet beloond worden in plaats van afgestraft door RNG in het spel te houden. Die first bullet mag zeker 100% recht zijn. Maar zelfs al zou je die first bullet 100% maken (nu wijkt die ook niet zo gek veel af, maar in enkele gevallen) dan zou dat echt niet ineens gamechanging zijn, de mens is imperfect, dus zal ook nooit 100% direct op het koppie mikken, zelfs een pro niet, en zelfs ScreaM niet altijd. Maar skill afstraffen door RNG is het stomste wat je kan doen in een skillbased game als CS.

Sprayen moet in mijn ogen gewoon zoveel mogelijk afgestraft worden, het moet een laatste redmiddel zijn in plaats van dat je het verkiest boven tappen/bursten, of zie jij liever alle pro's sprayen de hele match in plaats van dat ze zich kapot trainen om iedereen neer te tappen/bursten? Als alle pro's alleen maar sprayde en de hele game dus zo RNG als wat werd, dan zou niemand er meer naar kijken (of spelen).
Dus je wil dat de ak 100% accuraat is, de sg 553 useless daarna, awp minder accuraat dan ak en dus kun je net zo goed engagements nemen tegen de awp in plaats van strats gebruiken/nades om closer te komen zodat de awp minder een advantage hebt? Als de ak 100% accuraat is er meer skill nodig, maar dan is er weer minder tactics. Een beetje rng mag wel in ruil voor meer gebruik van tactics.

Als je ooit een pro game kijkt voor deze update dan was alles sprayen vrijwel op elke range en ook toen keken zat mensen. Sprayen is ook een skill eigenlijk. Vind het nu na die update wel prima tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:47:
[...]

Dus je wil dat de ak 100% accuraat is, de sg 553 useless daarna, awp minder accuraat dan ak en dus kun je net zo goed engagements nemen tegen de awp in plaats van strats gebruiken/nades om closer te komen zodat de awp minder een advantage hebt? Als de ak 100% accuraat is er meer skill nodig, maar dan is er weer minder tactics. Een beetje rng mag wel in ruil voor meer gebruik van tactics.

Als je ooit een pro game kijkt voor deze update dan was alles sprayen vrijwel op elke range en ook toen keken zat mensen. Sprayen is ook een skill eigenlijk. Vind het nu na die update wel prima tbh.
Nee alleen de eerste kogel. Wat je zegt over strats is ook wel erg overdreven zeg, hoelang speel je dit spelletje? Juist door de guns meer te finetunen wordt de skillgap tussen slechte en goede mensen hoger, dus de skillgap tussen goede mensen (pro's) ook, juist dan hebben ze nog meer strats nodig om harde knallers tegen te houden.

Het aantal tactics veranderd nooit, de meta en maatstaaf verschuift alleen met wat meer effectief is en wat minder.

Waarom heeft de awp minder advantage als de AK harder schiet? Je moet nog veel leren over het spelletje volgens mij.. het gaat er geeneens zozeer om wat voor wapen je in je hand hebt, meer om WIE het wapen in de hand heeft en of diegene kan schieten wel of niet. Al schiet de ak 100% de first bullet kaarsrecht, zul je het alsnog nooit winnen van een gezoomede of zelfs dubbel gezoomede awp die een of andere mini-angle houdt en jou dus veel eerder ziet en schiet dan jij ooit met je AK kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:27:
[...]

Nee alleen de eerste kogel. Wat je zegt over strats is ook wel erg overdreven zeg, hoelang speel je dit spelletje? Juist door de guns meer te finetunen wordt de skillgap tussen slechte en goede mensen hoger, dus de skillgap tussen goede mensen (pro's) ook, juist dan hebben ze nog meer strats nodig om harde knallers tegen te houden.

Het aantal tactics veranderd nooit, de meta en maatstaaf verschuift alleen met wat meer effectief is en wat minder.

Waarom heeft de awp minder advantage als de AK harder schiet? Je moet nog veel leren over het spelletje volgens mij.. het gaat er geeneens zozeer om wat voor wapen je in je hand hebt, meer om WIE het wapen in de hand heeft en of diegene kan schieten wel of niet. Al schiet de ak 100% de first bullet kaarsrecht, zul je het alsnog nooit winnen van een gezoomede of zelfs dubbel gezoomede awp die een of andere mini-angle houdt en jou dus veel eerder ziet en schiet dan jij ooit met je AK kan doen.
Ik bedoel dat als de eerste kogel zo accuraat is teams minder op tactics gaan relyen en meer op raw aim. Je hebt veel teams die minder de focus leggen op zo zeer strats, maar vooral die aim duels nemen. Minder plekken afmoken/molotov/nades en in plaats daarvan de fight nemen omdat ze denken dat ze de advantage wel met hun aim hebben. Dat kan als je 100% eerste accurate kogels hebt, als je die kogel accurater maakt dan zijn de daaropvolgende kogels ook meer accuraat als je een snelle burst doet. Dat bedoel ik ermee. Het wordt meer aantrekkelijk om zo te spelen.

De AWP heeft altijd die advantage van accuracy gehad, je speelt minder close range, maar long range omdat je accurater was. Zelfs de awp is niet 100% accuraat, dus als je de AK zo erg bufft dan neem je al een advantage weg van de AWP. Dus dan de awp iets minder effectief. Op dit moment neem je medium range duels al bijna niet als je weet dat een awper daar is, aangezien de ak al op medium range het eerste schot mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:43:
[...]

Ik bedoel dat als de eerste kogel zo accuraat is teams minder op tactics gaan relyen en meer op raw aim. Je hebt veel teams die minder de focus leggen op zo zeer strats, maar vooral die aim duels nemen. Minder plekken afmoken/molotov/nades en in plaats daarvan de fight nemen omdat ze denken dat ze de advantage wel met hun aim hebben. Dat kan als je 100% eerste accurate kogels hebt, als je die kogel accurater maakt dan zijn de daaropvolgende kogels ook meer accuraat als je een snelle burst doet. Dat bedoel ik ermee.

De AWP heeft altijd die advantage van accuracy gehad, je speelt minder close range, maar long range omdat je accurater was. Zelfs de awp is niet 100% accuraat, dus als je de AK zo erg bufft dan neem je al een advantage weg van de AWP. Dus dan de awp iets minder effectief. Op dit moment neem je medium range duels al bijna niet als je weet dat een awper daar is, aangezien de ak al op medium range het eerste schot mist.
Dat vind ik niet zo zeer slecht, eerder juist interessant, want dat maakt het mogelijk voor teams om meer verschillende speelstijlen qua team aan te nemen, de een die heavy is op ruwe skill/aim, de ander die erg diep in de tactics gaat. Lijkt me juist geen slechte ontwikkeling. Als er maar een manier is die naar Rome leidt, dan wordt het ook wel erg saai.

De AK mist op dit moment ook niet altijd het eerste schot, slechts enkele keren zoals ik al zei. Maar de AWP is verder meer dan accuraat genoeg, voor mijn part maken ze hem 100% accuraat als je stilstaat en zoomed schiet (wat dacht ik al zo was, not sure). Spel wordt er alleen maar spannender van en risky peeks worden sneller gereward/afgestraft. Hoe je het went of keert, het blijft altijd een spelletje van kat en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:07:
[...]

Dat vind ik niet zo zeer slecht, eerder juist interessant, want dat maakt het mogelijk voor teams om meer verschillende speelstijlen qua team aan te nemen, de een die heavy is op ruwe skill/aim, de ander die erg diep in de tactics gaat. Lijkt me juist geen slechte ontwikkeling. Als er maar een manier is die naar Rome leidt, dan wordt het ook wel erg saai.

De AK mist op dit moment ook niet altijd het eerste schot, slechts enkele keren zoals ik al zei. Maar de AWP is verder meer dan accuraat genoeg, voor mijn part maken ze hem 100% accuraat als je stilstaat en zoomed schiet (wat dacht ik al zo was, not sure). Spel wordt er alleen maar spannender van en risky peeks worden sneller gereward/afgestraft. Hoe je het went of keert, het blijft altijd een spelletje van kat en muis.
Het is eigenlijk best grappig. De aug/sg zijn beide accurater dan de awp (scope). Vraag me niet waarom, maar iemand bij valve dacht dat het een goed idee was.

Verder is de ak niet zo accuraat als je waarschijnlijk denkt, 'enkele keren' is eigenlijk in meer dan 50% van de gevallen. Zelfs bij a Long Doors dust 2 naar pit is je ak al inaccuraat en dat is niet echt long range naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:19:
[...]

Het is eigenlijk best grappig. De aug/sg zijn beide accurater dan de awp (scope). Vraag me niet waarom, maar iemand bij valve dacht dat het een goed idee was.

Verder is de ak niet zo accuraat als je waarschijnlijk denkt, 'enkele keren' is eigenlijk in meer dan 50% van de gevallen. Zelfs bij a Long Doors dust 2 naar pit is je ak al inaccuraat en dat is niet echt long range naar mijn idee.
Daarom mogen ze hem ook wel 100% maken bij het eerste schot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:24:
[...]

Daarom mogen ze hem ook wel 100% maken bij het eerste schot ;)
Nou goed, er moet nog werk gebeuren. Denk dat dit mijn thoughts confirmt YouTube: Time to kill: AK vs M4, Tap vs Spray, etc

TLDR: http://i.imgur.com/KMnd3v7.png

Vind dat Valve dus nog wel het een en ander mag veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door IAmNice op 07-08-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:33:
[...]

Nou goed, er moet nog werk gebeuren. Denk dat dit mijn thoughts confirmt YouTube: Time to kill: AK vs M4, Tap vs Spray, etc

TLDR: http://i.imgur.com/KMnd3v7.png

Vind dat Valve dus nog wel het een en ander mag veranderen.
Ja ik kende het filmpje, ze mogen imo ook wel wat aan die m4's doen, hoe vaak je daarmee -95t/m-99 schiet in 2-3 hits slaat ook echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Holy shit, er is blijkbaar een exploit met EAC (EasyAntiCheat) dat sv_cheats 1 kan overriden in de client. Zo kan men bijvoorbeeld "r_drawothermodels 2" activeren en zo alle models in de server door de muren heen zien.
Not sure of je een ban ervan kan krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door iTeV op 08-08-2016 00:10 ]

Are you a one or a zero

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als Valve de AK's 1st bullet niet 100% accuraat wilt maken zorgen ze er maar voor dat hij vanaf een bepaalde range maar 96 oid damage doet als het een headshot is. Vind het zelf raar dat ik als ik bv. vanaf A ramp naar pit schiet (Dust2) geen kill heb als ik precies op het hoofd mik maar als ik er dan een beetje naast mik opeens een headshot heb.

Sowieso gaat die 100% accuracy er niet gelijk voor zorgen dat raw aim opeens veel belangrijker wordt, het zorgt er alleen voor dat goed mikken beloond wordt. Het is niet dat je ineens geen AWP meer hoeft te hebben omdat je toch gelijk door een AK geoneshot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:20:
Als Valve de AK's 1st bullet niet 100% accuraat wilt maken zorgen ze er maar voor dat hij vanaf een bepaalde range maar 96 oid damage doet als het een headshot is. Vind het zelf raar dat ik als ik bv. vanaf A ramp naar pit schiet (Dust2) geen kill heb als ik precies op het hoofd mik maar als ik er dan een beetje naast mik opeens een headshot heb.

Sowieso gaat die 100% accuracy er niet gelijk voor zorgen dat raw aim opeens veel belangrijker wordt, het zorgt er alleen voor dat goed mikken beloond wordt. Het is niet dat je ineens geen AWP meer hoeft te hebben omdat je toch gelijk door een AK geoneshot wordt.
imo maakt het de AWP wel minder waardevol gezien zijn prijs. Een AWP is net zo duur als een T met AK-47, Armor+Helmet + full set of nades. Als je dan met 100% accuracy schiet dan verliest de AWP wel wat waarde t.o.v. een AK denk ik. Neemt overigens niet weg dat een AWP beter is in het houden van 'off-angles'. Met 100% accuracy is een pre-fire natuurlijk wel wat makkelijker t.o.v. een AWP die een standaard angle houdt. Immers, je hebt als AWPer in een standaard angle minder voordeel t.o.v. een niet standaard angle omdat je bijna nooit sneller kan reageren op een pre-fire.

We zullen zien :)

Overigens gisteren EINDELIJK Global Elite geworden. Heb laatste tijd alleen full pre-made gespeeld met supremes only, 11 win streak en still going strong _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Overigens gisteren EINDELIJK Global Elite geworden. Heb laatste tijd alleen full pre-made gespeeld met supremes only, 11 win streak en still going strong _/-\o_
Nu ESEA aanschaffen en jezelf terug noob voelen. >:)

[ Voor 46% gewijzigd door Grim op 09-08-2016 12:31 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Grim schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Nu ESEA aanschaffen en jezelf terug noob voelen. >:)
Haha true, ga ik van de week doen denk ik. Hoewel ik op 128 tick nog wat betere aim heb, maar ik heb het voornamelijk van gamesense moet ik bekennen. Aim gaat soms heel erg goed maar meestal normaal voor dit niveau.

Benieuwd naar de eerste ESEA matches, maar eerst nog even MM haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zelf het gevoel dat het ESEA niveau niet echt hoog is, maar misschien ligt dat aan mijn C- rank :/

https://play.esea.net/users/1108588

Voeg me maar toe als iemand over een week wilt gaan spelen. Had mijn subcription gecancelled via PayPal maar kennelijk heb ik iets verkeerd gedaan, heb nu nog 3 maanden erbij.

@MisterChaoSs, heeft er ook wel iets mee te maken dat je niet altijd op obvious spots moet gaan staan als een AWP. Als je bijvoorbeeld bij Dust2 long gaat staan met een AWP, precies bij die hoek word je echt super makkelijk geprefired.

[ Voor 27% gewijzigd door Brogala op 09-08-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Brogala schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:03:
Heb zelf het gevoel dat het ESEA niveau niet echt hoog is, maar misschien ligt dat aan mijn C- rank :/

Voeg me maar toe als iemand over een week wilt gaan spelen. Had mijn subcription gecancelled via PayPal maar kennelijk heb ik iets verkeerd gedaan, heb nu nog 3 maanden erbij.

@MisterChaoSs, heeft er ook wel iets mee te maken dat je niet altijd op obvious spots moet gaan staan als een AWP. Als je bijvoorbeeld bij Dust2 long gaat staan met een AWP, precies bij die hoek word je echt super makkelijk geprefired.
Dus je vind het een goed idee om de ak accurater te maken dan de awp? Ok dan. Kan je zeggen dat 100% ak accuracy de balanced in de game eruit haalt. Hoe zit het dan met de andere wapens? Ook buffen? Of gewoon laten zoals ze zijn? Sg meer useless maken dan ie nu al is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:03:

Exact mijn punt, maar off angles zijn vaak ook weer juist erg open > meer risico om gehit te worden. Ik denk dat ze de AK zo moeten laten zoals hij nu is. De M4(s) mogen ze in mijn ogen iets aanpassen, zodat hij ietsje sterker wordt, maar niet té. CT's moeten voornamelijk wachten, dus het hebben van een te krachtig wapen, zoals een AK, maakt het houden van een bombsite makkelijker.

In principe moeten ze de balance zo houden imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Dus je vind het een goed idee om de ak accurater te maken dan de awp? Ok dan. Kan je zeggen dat 100% ak accuracy de balanced in de game eruit haalt. Hoe zit het dan met de andere wapens? Ook buffen? Of gewoon laten zoals ze zijn? Sg meer useless maken dan ie nu al is?
Grapje, de SG is 100% first shot accuracy je hele argument in duigen wat een heugelijke vertoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:47:
[...]

Grapje, de SG is 100% first shot accuracy je hele argument in duigen wat een heugelijke vertoning.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Zoals Merijn al zegt: de SG is al 100% accuraat en ik zie geen enkel team dat niet meer AWPt omdat ze toch gelijk worden neergemaaid door een SG.

Andere wapens natuurlijk niet buffen. Het is sowieso niet waar dat elke gun goed moet zijn, dat de AK buff de SG useless maakt maakt helemaal niks uit. Ben hem letterlijk 0x tegengekomen afgelopen 30 MM matches, pro's gebruiken hem niet (behalve chrisJ af en toe voor de grap). Enige die ik ken die heb gebruikt is Breekijzer haha.

Weet verder niet wat voor een andere wapens gebuffed moeten worden volgens jou als de AK ook gebuffed wordt. Shotguns hoeven niet gebuffed worden. SMG's zijn al heel erg krachtig voor wat je ervoor betaalt (vooral de MP9 en UMP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij willen dat de AK zijn eerste schot 100% accuraat wordt. De SG heeft al 100% accuracy bij zijn eerste schot. De SG wordt niet gebruikt in pro matches, dus als de 100% accuracy bij AK de balance van de game echt zo zou verstoren dan zouden we dat al lang gemerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Brogala schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Wij willen dat de AK zijn eerste schot 100% accuraat wordt. De SG heeft al 100% accuracy bij zijn eerste schot. De SG wordt niet gebruikt in pro matches, dus als de 100% accuracy bij AK de balance van de game echt zo zou verstoren dan zouden we dat al lang gemerkt hebben.
Ik weet niet of jullie me nou niet serieus nemen of niet, maar de sg is niet 100% accuraat bij zijn eerste schot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Zoals Merijn al zegt: de SG is al 100% accuraat en ik zie geen enkel team dat niet meer AWPt omdat ze toch gelijk worden neergemaaid door een SG.

Andere wapens natuurlijk niet buffen. Het is sowieso niet waar dat elke gun goed moet zijn, dat de AK buff de SG useless maakt maakt helemaal niks uit. Ben hem letterlijk 0x tegengekomen afgelopen 30 MM matches, pro's gebruiken hem niet (behalve chrisJ af en toe voor de grap). Enige die ik ken die heb gebruikt is Breekijzer haha.
Jup, en ik ken een hoop engelse die achter die streamert die alleen de SG gebruikt aanlopen. Zijn echt wel wat mensen, maar over het algemeen zijn pro's zo gewend aan de AK, die 90% van de tijd toch accuraat genoeg is en dan ook nog eens 300(?) extra dollarinos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

Ik weet niet of jullie me nou niet serieus nemen of niet, maar de sg is niet 100% accuraat bij zijn eerste schot...
Ja, dat is 'ie wel. oh en wat sowieso wel komisch is is dat de spray veel makkelijk is dan die van de AK.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

Ja, dat is 'ie wel. oh en wat sowieso wel komisch is is dat de spray veel makkelijk is dan die van de AK.
Nee dat is ie niet. Als je dat gelooft dan vraag ik je bewijs te leveren dat ie wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:19:
[...]

Nee dat is ie niet. Als je dat gelooft dan vraag ik je bewijs te leveren dat ie wel zo is.
Jij hebt echt geen idee waarover je aan het praten bent deze laatste paar pagina's. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Grim schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

Jij hebt echt geen idee waarover je aan het praten bent deze laatste paar pagina's. |:(
In plaats van dat je mijn kennis beledigt kun je ook een bewijs leveren waarom ik fout zit en die andere twee goed zitten. Ga maar eens in een server die SG 553 schieten en vergelijk maar met de AK en zeg me dat de SG 553 100% accuraat is op zijn eerste schot. Hij is accuraat, maar niet 100%. :F

[ Voor 3% gewijzigd door IAmNice op 09-08-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

In plaats van dat je mijn kennis beledigt kun je ook een bewijs leveren waarom ik fout zit en die andere twee goed zitten. Ga maar eens in een server die SG 553 schieten en vergelijk maar met de AK en zeg me dat de SG 553 100% accuraat is op zijn eerste schot. Hij is accuraat, maar niet 100%. :F
Spreadsheet van niemand minder dan SlothSquadron.
https://docs.google.com/s...Snh5AVYzCP060c/edit#gid=0

Ok doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Afbeeldingslocatie: http://www.extremehealthradio.com/wp-content/uploads/2013/09/Dangers-of-Excessive-Salt-Intake.jpg
Kelere zeg...

Maar, ik snap niet waarom de AK nog meer accuracy nodig heeft of überhaupt een tweak. Je kan beter de M4 dan gaan buffen... die kost 400 meer, met helmet nooit 1 shot kill en minder damage per kogel dan een AK...

Laat de AK lekker met rust :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:42:
[afbeelding]
Kelere zeg...

Maar, ik snap niet waarom de AK nog meer accuracy nodig heeft of überhaupt een tweak. Je kan beter de M4 dan gaan buffen... die kost 400 meer, met helmet nooit 1 shot kill en minder damage per kogel dan een AK...

Of gewoon met de SG gaan spelen, best rifle ever :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
[afbeelding]
Kelere zeg...

De AK is niet zo accuraat als je denkt. Is al inaccuraat bij A long door naar A pit Dust 2. Dat is de range waar het al begint(800 units), en bij ongeveer B tunnel naar B site hit je ongeveer de helft van je headshots(1500 units). Tja , sommige vinden dit accuraat genoeg, sommige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

De AK is niet zo accuraat als je denkt. Is al inaccuraat bij A long door naar A pit Dust 2. Dat is de range waar het al begint(800 units), en bij ongeveer B tunnel naar B site hit je ongeveer de helft van je headshots(1500 units). Tja , sommige vinden dit accuraat genoeg, sommige niet.
100% accuracy bij het eerste schot, ietwat overdreven. Helft van de shots hitten is prima imo voor de damage die het wapen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
[afbeelding]
Kelere zeg...

Je eerste shot zou gewoon 100% accuraat moeten zijn als je stil staat. Nu is er een beetje RNG bij betrokken. Een spel als CS:GO waarbij skill een groot deel uitmaakt is dit zeker belangrijk.

Het feit dat de CT uitrusting meer kost dan T heeft met de balance van het spel te maken. Dat zou je als Global Elite ondertussen toch moeten weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Grim schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:48:
[...]

Je eerste shot zou gewoon 100% accuraat moeten zijn als je stil staat. Nu is er een beetje RNG bij betrokken. Een spel als CS:GO waarbij skill een groot deel uitmaakt is dit zeker belangrijk.

Het feit dat de CT uitrusting meer kost dan T heeft met de balance van het spel te maken. Dat zou je als Global Elite ondertussen toch moeten weten. ;)
Als we het logisch gaan bekijken, 100% accuraat bij stil staan, dan moeten de M4's ook een 1 shot headshot geven :+

Het blijft een game, voor de damage die het wapen doet, is 100% accuracy voor het eerste schot teveel voor de balance als de M4's niet gebuffed worden ;)

Edit: En ja uiteraard snap ik dat het voor de balance is, zie mijn post hierover zelf ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MisterChaoSs op 09-08-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:50:
[...]

Als we het logisch gaan bekijken, 100% accuraat bij stil staan, dan moeten de M4's ook een 1 shot headshot geven :+

Het blijft een game, voor de damage die het wapen doet, is 100% accuracy voor het eerste schot teveel voor de balance als de M4's niet gebuffed worden ;)
De weapon damage is een hele andere discussie. Het gaat hier nu over de first shot accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

Soggney

Zeekomkommer

MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:50:
[...]
Neem een AUG, die heeft de hoogste first shot accuracy. Balance opgelost.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Grim schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:51:
[...]

De weapon damage is een hele andere discussie. Het gaat hier nu over de first shot accuracy.
Blijft uiteindelijk een balance kwestie toch? Als je de accuracy omhoog gooit en damage hetzelfde blijft, dan krijgt het wapen dus een buff. Accuracy omhoog, damage omlaag/tegenovergestelde wapen accuracy/damage beter = redelijk zelfde balance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
Soggney schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:52:
[...]

Neem een AUG, die heeft de hoogste first shot accuracy. Balance opgelost.
Ja maar die kan een melkpak niet eens penetreren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Terranova schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:55:
[...]

Ja maar die kan een melkpak niet eens penetreren :P
Volgens mij meer armour penetration dan de geliefde AK hoor. Kan ook 1 hit headshots op close range en schiet sneller dan de m4a1s. Is niet zo veel mis qua armour pentration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

Volgens mij meer armour penetration dan de geliefde AK hoor. Kan ook 1 hit headshots op close range en schiet sneller dan de m4a1s. Is niet zo veel mis qua armour pentration.
Dus nu zit je de aug te verdedigen terwijl je de betere variant slecht noemt? Jij bent een :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

Damage voor beide wapens (16 juli 2016)
AK: Head Chest Stomach
Armor: 143 35 44
Armor+helmet: 111 27 34

AUG:
Armor: 111 27 34
Armor+helmet: 100 25 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:00:
[...]

Armor: 143 35 44

AUG:
Armor: 111 27 34
Ok dat klopt dus niet van mij, keek alleen in game naar de armour pentration values(stond 90% bij aug en 77 bij ak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

Ok dat klopt dus niet van mij, keek alleen in game naar de armour pentration values(stond 90% bij aug en 77 bij ak).
Bron
Ja misschien is dan armour penetration wel meer, maar damage per kogel gewoon lager bij de AUG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:59:
[...]

Dus nu zit je de aug te verdedigen terwijl je de betere variant slecht noemt? Jij bent een :+
Ik mag de aug niet verdedigen op armour pentration, omdat ik de SG minder gebruikt zie worden? Wat een argument man, spelen we wel dezelfde game? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:04:
[...]

Bron
Ja misschien is dan armour penetration wel meer, maar damage per kogel gewoon lager bij de AUG?
http://counterstrike.wikia.com/wiki/AUG

Klopt blijkbaar, lijkt me in de praktijk dat ze wel bijna dezelfde TTK heeft als de aug ook nog eens 10% sneller schiet. Rond de ~4 kogels als je geen hs hit. Dus misschien daarom dat die armour pentration hoger ligt, om te compenseren voor de low base damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:00:
[...]

no armor: 143 35 44

AUG:
no armor: 111 27 34
EXCUSES, het is niet met armor<zonder helmet> het is gewoon helemaal geen armor!

Houdt dus in dat de AUG inderdaad gewoon lagere base damage heeft. De AUG doet tegen no armor dus dezelfde damage als een AK tegen MET armor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[afbeelding]
Kelere zeg...

Bijna alle maps zijn al CT sided, waarom zou je ze dan ook nog goede wapens gaan geven? Er is een reden dat de AK beter is dan de M4 en ook nog goedkoper.

Overigens heeft het niks te maken met zout, het heet een discussie. Maar als iemand eerst een slecht argument geeft en daarna ook nog beweert dat de SG geen 100% first shot accuracy heeft, ja dan kan je wel gefrustreerd raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Brogala schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:00:
[...]

Bijna alle maps zijn al CT sided, waarom zou je ze dan ook nog goede wapens gaan geven? Er is een reden dat de AK beter is dan de M4 en ook nog goedkoper.

Overigens heeft het niks te maken met zout, het heet een discussie. Maar als iemand eerst een slecht argument geeft en daarna ook nog beweert dat de SG geen 100% first shot accuracy heeft, ja dan kan je wel gefrustreerd raken.
Wordt gefrustreerd van mensen die iets beweren, geen bewijs leveren en daarna boos op iemand worden die gelijk heeft en het enige argument dat ze kunnen zeggen "het is gewoon niet zo". _/-\o_ Ben je ook iemand die gelooft dat alle snipers 100% accuraat is op hun eerste schot?

[ Voor 6% gewijzigd door IAmNice op 09-08-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:00:
[...]

De manier waarop discussie gevoerd wordt is wel degelijk Salt. Alleen inferno is redelijk CT sided, hoewel dat tegendeel vrijwel dagelijks bewezen wordt.

Voornaamste reden waarom M4's duurder zijn, is omdat CT de sites houdt en gewoon op ze kan wachten, terwijl T moet pushen en maar moet gokken waar CT zit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:51:
[...]

Wordt gefrustreerd van mensen die iets beweren, geen bewijs leveren en daarna boos op iemand worden die gelijk heeft en het enige argument dat ze kunnen zeggen "het is gewoon niet zo". _/-\o_ Ben je ook iemand die gelooft dat alle snipers 100% accuraat is op hun eerste schot?
Grim kwam net met bewijs, en jij probeert nog steeds het tegendeel te bewijzen... Mag jij nu eens raden van wie ik gefrustreerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:50:
[...]

Grim kwam net met bewijs, en jij probeert nog steeds het tegendeel te bewijzen... Mag jij nu eens raden van wie ik gefrustreerd word.
Bewijs van dat ik gelijk heb? http://i.imgur.com/Gy2UDbE.png

Zie je hier ergens een 1 dat duidt op 100% first shot accuracy?

Nog een flimpje om het duidelijk te maken? YouTube: CS:GO - Galil VS AK47 VS SG553 En dat is pas als je scopet en 1 seconde wacht tussen tappen, wat de meeste mensen niet doen.

[ Voor 8% gewijzigd door IAmNice op 09-08-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:21:
[...]

Bewijs van dat ik gelijk heb? http://i.imgur.com/Gy2UDbE.png

Zie je hier ergens een 1 dat duidt op 100% first shot accuracy?

Nog een flimpje om het duidelijk te maken? YouTube: CS:GO - Galil VS AK47 VS SG553 En dat is pas als je scopet en 1 seconde wacht tussen tappen, wat de meeste mensen niet doen.
Ja, en de Awp is super onzuiver als je loopt dus is ie niet accurate. Goddome, als je zoomed met de SG, en op de meeste maps zelfs zonder, heb je 100% accuracy omdat csgo maps niet zo heel lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Neem ff een chillpill jongens. Ik snap dat je je aan elkaar kunt ergeren, maar gewoon duidelijk je punt maken en verder de ander negeren is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:55:
[...]

De manier waarop discussie gevoerd wordt is wel degelijk Salt. Alleen inferno is redelijk CT sided, hoewel dat tegendeel vrijwel dagelijks bewezen wordt.

Voornaamste reden waarom M4's duurder zijn, is omdat CT de sites houdt en gewoon op ze kan wachten, terwijl T moet pushen en maar moet gokken waar CT zit ;)
Als je kijkt naar HLTV en dan laatste 3 maanden zie je dat vijf maps CT sided zijn en 3 T sided. Nou zijn de CT sided maps niet super CT sided zoals Nuke maar 8-7 of 9-6 helften zijn normaal. Drie maps zijn T sided, waarvan het verschil bij 2 bijna niks is.

Als je kijkt naar 'all' dan zie je dat de maps meer CT sided zijn, maar de meta is veranderd en T's zijn beter geworden. Komt denk ik ook doordat je de economie van de CT's heeft snel kan verpesten, CT's kunnen 3 rondes achter elkaar winnen en er dan 1 verliezen en gelijk 2x eco moeten.

Ik gaf aan dat je de M4 niet kan buffen omdat de maps dan te CT sided worden. Dat dat onder andere komt doordat de CT's sites moeten houden en kunnen wachten spreekt voor zich natuurlijk.

http://www.hltv.org/?pageid=183&statsfilter=5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Spelen jullie maar lekker met de SG en AUG, voordat jullie ingezoomed hebben heb ik jullie hoofd er al afgeknald ;). Daarom is de SG/AUG dus ook niet viable genoeg.

En iamnice, ik begrijp niet echt waarom je nu tegen iedereen uitlegt waarom csgo RNG zou moeten hebben? Nogmaals, Csgo moet op skill zijn, als iemand de moeite neemt om op iemand zijn hoofd te mikken ipv meteen te gaan sprayen zoals de gemiddelde silverhero in dit topic, dan moet dit beloond worden in plaats van afgestraft door middel van RNG.

Het ergste in dit topic is af en toe nog de mensen die net komen kijken oftewel 1-2 jaar pas spelen, denken alles te weten omdat ze van een paar (bekende) baardapen filmpjes en streams hebben gekeken, daar wordt ik persoonlijk een beetje moe van als CS speler die al 10 jaar meedraait.

[ Voor 21% gewijzigd door Scrtz op 09-08-2016 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:51:
Spelen jullie maar lekker met de SG en AUG, voordat jullie ingezoomed hebben heb ik jullie hoofd er al afgeknald ;). Daarom is de SG/AUG dus ook niet viable genoeg.

En iamnice, ik begrijp niet echt waarom je nu tegen iedereen uitlegt waarom csgo RNG zou moeten hebben? Nogmaals, Csgo moet op skill zijn, als iemand de moeite neemt om op iemand zijn hoofd te mikken ipv meteen te gaan sprayen zoals de gemiddelde silverhero in dit topic, dan moet dit beloond worden in plaats van afgestraft door middel van RNG.

Het ergste in dit topic is af en toe nog de mensen die net komen kijken oftewel 1-2 jaar pas spelen, denken alles te weten omdat ze van een paar (bekende) baardapen filmpjes en streams hebben gekeken, daar wordt ik persoonlijk een beetje moe van als CS speler die al 10 jaar meedraait.
Afgezien van de tijd om te scopen niet zo heel lang is, is de sg/aug beter ook zonder scope, maar dat terzijde.

Tuurlijk moet csgo op skill gebaseerd zijn, maar wat definieert iedereen onder skill? Moeten we rng op het eerste schot helemaal weghalen uit het spel(of bedoel je alleen bij bepaalde wapens?) ,is niet zo goed als je mij vraagt. Het mag voor mijn part wel zo blijven of een beetje gebufft worden zoals bij deze update, als je echt minder rng wil op bijvoorbeeld je ak dan koop je maar en sg, betaal je meer in ruil voor minder nades of iets dergelijks. Maar als je rng helemaal weg haalt, dan maakt dat tactisch best wat uit. In plaats van dat je slim speelt en de range closer probeert te maken tussen jij en je tegenstander zodat rng minder een rol speelt kun je makkelijker aim duels gaan nemen op meer ranges dan nu. De een zal zeggen dit is goed, want dan is de game meer gebaseerd op aim en skill, de ander zal het jammer vinden dat het tactische aspect daardoor minder wordt.

Het is maar wat je definieert als 'skill'. Ik vind persoonlijk dat de balans een beetje weg is als bijvoorbeeld de ak 100% accuracy first shot krijgt. In plaats van misschien een bepaalde plek af te flashen en te smoken, kan het dan bijvoorbeeld beter zijn om die duel te nemen tegen een m4a4, want je hebt nu die gun advantage.

Ik denk wel dat als valve iets wil veranderen, ze eerst jump accuracy veel minder accuraat maken dan nu en misschien bepaalde wapens een kleine buff geven. Awp/auto mag wel accurater dan sg/aug. Pistols mogen qua rng wel wat meer naar mijn mening als je aan het rennen bent of ze moeten de one tap van de 5-7/tec/p250 veranderen. De ak nog meer straffen als je sprayt vind ik ook prima.

Ik speel csgo net een jaar, maar maakt dat nou veel uit bij deze discussie? Het is niet alsof ik rng niet begrijp(zoals sommige hier) bij bepaalde wapens etc. Ik volg de csgo pro scene best intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:44:
[...]

Als je kijkt naar HLTV en dan laatste 3 maanden zie je dat vijf maps CT sided zijn en 3 T sided. Nou zijn de CT sided maps niet super CT sided zoals Nuke maar 8-7 of 9-6 helften zijn normaal. Drie maps zijn T sided, waarvan het verschil bij 2 bijna niks is.

Als je kijkt naar 'all' dan zie je dat de maps meer CT sided zijn, maar de meta is veranderd en T's zijn beter geworden. Komt denk ik ook doordat je de economie van de CT's heeft snel kan verpesten, CT's kunnen 3 rondes achter elkaar winnen en er dan 1 verliezen en gelijk 2x eco moeten.

Ik gaf aan dat je de M4 niet kan buffen omdat de maps dan te CT sided worden. Dat dat onder andere komt doordat de CT's sites moeten houden en kunnen wachten spreekt voor zich natuurlijk.

http://www.hltv.org/?pageid=183&statsfilter=5
Dat bedoel ik meer met 'CT' of 'T' sided, zelfs als CT iets meer voordeel heeft, dan kan het zo snel omgedraaid worden.

Ik geef alleen aan dat je de M4 ook een kleine buff moet geven, wanneer je de AK 100% accuracy geeft. Geef de S bijvoorbeeld een mag meer en de A4 iets anders oid

Edit: 3kliksphilip even over de nieuwe update :)

[ Voor 4% gewijzigd door MisterChaoSs op 10-08-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het is wel enigszins ironisch dat een spel dat zo hard op skillbased gameplay blijf hameren, wel rng toepast op wapens. Ik heb ook met enige regelmaat headshots gemist die eigenlijk 100% raak waren qua aim met ak van niet al te lange afstand op stilstaande spelers die gewoon vrolijk wegliepen. waar zit je skill dan als je met je aim on point bent maar alsnog mist want fuck you zegt gaben. Dat in ogenschouw nemend zou je dan alles 100% accuracy first shot moeten geven maar dan komt de hele balans in het slop, pistols zijn dan veel te sterk in verhouding, evenals smgs, de awp en scout veel minder nuttig. alleen de rifles dan betere accuracy geven zou beter zijn maar dan ligt daar nog meer de nadruk op als go to wapen.

Aan de andere kant kun je ook stellen dat je het enigszins met de realiteit wil laten overeenkomen en voor balans een lagere prijs en lagere accuracy aan de ak geeft tov de andere wapens, wat in real life ook het geval is.

Ik gebruik zelf de sg553 ook best vaak als ik het geld heb puur voor de one tap accuracy die je hebt die toch net wat beter is dan de ak. De zoom is soms ook wel handig op langere afstand als A naar pit of op train etc.

kortom, voor de balance gewoon lekker zo laten en even tot 10 tellen als je weer eens een ongenschijnlijke hs mist. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 01:59:
[...]

Afgezien van de tijd om te scopen niet zo heel lang is, is de sg/aug beter ook zonder scope, maar dat terzijde.

Tuurlijk moet csgo op skill gebaseerd zijn, maar wat definieert iedereen onder skill? Moeten we rng op het eerste schot helemaal weghalen uit het spel(of bedoel je alleen bij bepaalde wapens?) ,is niet zo goed als je mij vraagt. Het mag voor mijn part wel zo blijven of een beetje gebufft worden zoals bij deze update, als je echt minder rng wil op bijvoorbeeld je ak dan koop je maar en sg, betaal je meer in ruil voor minder nades of iets dergelijks. Maar als je rng helemaal weg haalt, dan maakt dat tactisch best wat uit. In plaats van dat je slim speelt en de range closer probeert te maken tussen jij en je tegenstander zodat rng minder een rol speelt kun je makkelijker aim duels gaan nemen op meer ranges dan nu. De een zal zeggen dit is goed, want dan is de game meer gebaseerd op aim en skill, de ander zal het jammer vinden dat het tactische aspect daardoor minder wordt.

Het is maar wat je definieert als 'skill'. Ik vind persoonlijk dat de balans een beetje weg is als bijvoorbeeld de ak 100% accuracy first shot krijgt. In plaats van misschien een bepaalde plek af te flashen en te smoken, kan het dan bijvoorbeeld beter zijn om die duel te nemen tegen een m4a4, want je hebt nu die gun advantage.

Ik denk wel dat als valve iets wil veranderen, ze eerst jump accuracy veel minder accuraat maken dan nu en misschien bepaalde wapens een kleine buff geven. Awp/auto mag wel accurater dan sg/aug. Pistols mogen qua rng wel wat meer naar mijn mening als je aan het rennen bent of ze moeten de one tap van de 5-7/tec/p250 veranderen. De ak nog meer straffen als je sprayt vind ik ook prima.

Ik speel csgo net een jaar, maar maakt dat nou veel uit bij deze discussie? Het is niet alsof ik rng niet begrijp(zoals sommige hier) bij bepaalde wapens etc. Ik volg de csgo pro scene best intensief.
Als je de AK zou buffen naar first bullet 100% accuracy is het echt niet zo dat iedereen ineens onetap entry frags maakt ofzo. Waarom zou het tactische element verloren gaan? Misschien wordt het juist dan nog belangrijker om t's met ak's af te houden. Feit is dat de T's de eerste stap moeten maken en de ct's gewoon een easy angle kunnen houden. De meta zou er juist een beetje door veranderen, maar het tactische element wordt er zeker niet minder van.

Ik bedoelde alleen de AK ja, qua pistols mogen ze het run&gun er uit halen, imo moet je gewoon vrijwel kansloos zijn met een pistol/smg tov een m4/ak/awp, zeker dat rennend schieten moet er gewoon uit.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:44:
Het is wel enigszins ironisch dat een spel dat zo hard op skillbased gameplay blijf hameren, wel rng toepast op wapens. Ik heb ook met enige regelmaat headshots gemist die eigenlijk 100% raak waren qua aim met ak van niet al te lange afstand op stilstaande spelers die gewoon vrolijk wegliepen. waar zit je skill dan als je met je aim on point bent maar alsnog mist want fuck you zegt gaben. Dat in ogenschouw nemend zou je dan alles 100% accuracy first shot moeten geven maar dan komt de hele balans in het slop, pistols zijn dan veel te sterk in verhouding, evenals smgs, de awp en scout veel minder nuttig. alleen de rifles dan betere accuracy geven zou beter zijn maar dan ligt daar nog meer de nadruk op als go to wapen.

Aan de andere kant kun je ook stellen dat je het enigszins met de realiteit wil laten overeenkomen en voor balans een lagere prijs en lagere accuracy aan de ak geeft tov de andere wapens, wat in real life ook het geval is.

Ik gebruik zelf de sg553 ook best vaak als ik het geld heb puur voor de one tap accuracy die je hebt die toch net wat beter is dan de ak. De zoom is soms ook wel handig op langere afstand als A naar pit of op train etc.

kortom, voor de balance gewoon lekker zo laten en even tot 10 tellen als je weer eens een ongenschijnlijke hs mist. :)
Mwa, niet helemaal mee eens. Op dit moment is CSGO ook wel vrij awp heavy, je ziet vrij vaak 2 awp's op bepaalde maps, de AWP blijft altijd wel zijn nut houden al zou je rifles een accuracy buff geven. De buff van rifles zou meer positief effect hebben versus pistols en smg's die in mijn ogen echt wel een nerf mogen krijgen. Als je investeert in een rifle/awp a 2700-4750(excl armor nog) moet je imo geen competitie hebben vs iemand die een pistol/smg koopt van 300-1750 en dan leuk rennend een paar headshots uitdeelt en de ronde naar zich toetrekt.

[ Voor 26% gewijzigd door Scrtz op 10-08-2016 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:44:

Maar dat je dan alles 100% moet geven vind ik niet waar. Pistols etc is dat natuurlijk een heel ander verhaal, die dingen zijn niet gemaakt om te 'snipen', behalve dan de Deagle, maar die geeft van A barrels Dust2 naar pit geen insta hs en is ook niet duur. SMG's zijn niet bedoeld voor accuracy. Shotsguns ook niet. Rifles daar in tegen moeten gewoon accuraat zijn met hun eerste schot (niet de famas en galil, maar dat spreekt voor zich), het kan niet zo zijn dat je beter kan gaan sprayen op een lange afstand omdat je dan een beter kans hebt om iemand te killen.

Ik heb het gevoel dat mensen heel erg overdrijven, er gaat echt niet zoveel gebeuren als de AK 100% first shot accuracy krijgt (of iig genoeg accuracy om op een active duty map gewoon instaheadshot te geven). Niet iedereen komt vliegend om de hoek en geeft een AWP of M4 gelijk een instaheadshot, dat zie ik pro's ook niet altijd doen. Zeker op LAN waar peekers advantage minder is of niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Als je de AK zou buffen naar first bullet 100% accuracy is het echt niet zo dat iedereen ineens onetap entry frags maakt ofzo. Waarom zou het tactische element verloren gaan? Misschien wordt het juist dan nog belangrijker om t's met ak's af te houden. Feit is dat de T's de eerste stap moeten maken en de ct's gewoon een easy angle kunnen houden. De meta zou er juist een beetje door veranderen, maar het tactische element wordt er zeker niet minder van.

Ik bedoelde alleen de AK ja, qua pistols mogen ze het run&gun er uit halen, imo moet je gewoon vrijwel kansloos zijn met een pistol/smg tov een m4/ak/awp, zeker dat rennend schieten moet er gewoon uit.

[...]

Mwa, niet helemaal mee eens. Op dit moment is CSGO ook wel vrij awp heavy, je ziet vrij vaak 2 awp's op bepaalde maps, de AWP blijft altijd wel zijn nut houden al zou je rifles een accuracy buff geven. De buff van rifles zou meer positief effect hebben versus pistols en smg's die in mijn ogen echt wel een nerf mogen krijgen. Als je investeert in een rifle/awp a 2700-4750(excl armor nog) moet je imo geen competitie hebben vs iemand die een pistol/smg koopt van 300-1750 en dan leuk rennend een paar headshots uitdeelt en de ronde naar zich toetrekt.
Nou ik bedoel het tactische element blijft er wel, maar je wil die goede balans tussen tactics-aim hebben. Een team met wat mindere aim zou een andere team ook kunnen verslaan als ze betere tactics hebben. Perfect voorbeeld is flipside op dit moment. Blade en shara zijn twee bots als het gaat om fraggen, maar als het gaat om tactics dan heeft blade en hun coach frost er wel zat om teams als lg/nip/navi toch aardig close to kunnen spelen.

Een voorbeeld van een team die heel veel op aim speelt is dan MK. Je zal maar een game van hun kijken. Ze hebben 4 geweldige fraggers en maken er goed gebruik van. Ze spelen minder op executes, maar op het feit dat ze hun spelers opening picks laten maken op beide sites, veel force buys want ze vertrouwen op hun 'ability to outaim' ook met die deagles en tecs etc en ze spelen liever maps waar je wat meer aim puggish kan spelen zoals dust 2 en cache. Ze hebben keer op keer bewezen zeer irritant te zijn voor sommige top teams die denken dat ze qua aim game wel ff winnen van MK(nV, navi, tsm verslagen en nip een map van gewonnen op jawel een aim puggish map cache). Het is niet dat ze helemaal gaan tactics hebben, maar ze leggen toch iets meer nadruk op aim.

Ik geloof sterk dat als je de ak 47 dan bufft, dan moet je ook al die andere wapens een beetje veranderen. De m4a4 had altijd de accuracy advanatge over de ak dus die moet je ook buffen anders is ie een beetje te zwak. De awp mag dan helemaal naar 100%, mag niet zo zijn dat een sniper rifle bijna 1/2 de price minder accuraat is dan de ak imo.

Die pistols mogen dan meteen veranderen ook wat mij betreft. Rot op met die tec 9 train lucky rng one taps rennend OF springend. Dat gebeurt zo vaak dat het helemaal niet meer een 'lucky' jump Run spam hs is. Ook die silver kan springend en rennend random spammen voor die ene hs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik doelde meer op als je het 100% op skill zou willen zetten moet je rng er gewoon uithalen, maar qua balans kun je dit gewoon niet doen idd. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
Is er al een discord server van dit topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

muusq schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:15:
Is er al een discord server van dit topic?
ts3.nehox.nl Ik zie geen reden waarom er een discord moet komen totdat ze hun channels wat updaten etc. 't is nu nog te basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Ik zie in die TS voornamelijk wat hogere ranks, ik ben zojuist geplaatst als Silver 2. (Heb lang niet meer gespeeld, was tijd terug geplaatst als Nova Gold 3) Zijn er ook mensen die wat lagere ranks hebben en met Nederlanders willen spelen?

Steam: rh1991

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Teamspeak gaat perfect jongens. Er zijn 25 kanalen voor comp en dan nog eens een hoop voor The Division, Overwatch, ... en dan nog eens 10 overige kanalen..

Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd inderdaad iets minder volk aanwezig is. Ik weet nog een tijd dat van de 25 kanalen er 22 vol waren. Nu, het is ook vakantie natuurlijk..

En trouwens, discord sucks. Lang leve teamspeak.

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Goed gespeeld, maar die default crosshair? Weet niet of die van jou of van je vriend is maar knap dat je met dat ding LE bent geworden :P
Die is zelfs Supreme geweest met die crosshair. :(

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
r4ptor schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:25:
Teamspeak gaat perfect jongens. Er zijn 25 kanalen voor comp en dan nog eens een hoop voor The Division, Overwatch, ... en dan nog eens 10 overige kanalen..

Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd inderdaad iets minder volk aanwezig is. Ik weet nog een tijd dat van de 25 kanalen er 22 vol waren. Nu, het is ook vakantie natuurlijk..

En trouwens, discord sucks. Lang leve teamspeak.
vakantie? wat is dat ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

Die is zelfs Supreme geweest met die crosshair. :(
Default kan soms best relaxed zijn hahaha. Van de week nog gebruikt (toen nog supreme alvorens ik rank up was) en ging nog redelijk. Nu gebruik ik een iets dikkere versie met wat meer gap van f0rest.

Overigens, welke DPI/muisinstellingen ingame gebruiken jullie eigenlijk?

DPI 200
Ingame 3.48

(Dit mag toch in dit topic of interpreteer ik het verkeerd? Gaat puur om belangstelling namelijk)

[ Voor 9% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-08-2016 16:02 ]

• Grim
MisterChaoSs schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:47:
[...]

(Dit mag toch in dit topic of interpreteer ik het verkeerd? Gaat puur om belangstelling namelijk)
Zie het tweede streepje ( - ) in de topic waarschuwing.

EDIT: de update notes in de openingspost mogen ook wel eens aangepast worden

[ Voor 27% gewijzigd door Grim op 11-08-2016 16:06 ]

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Grim schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:04:
[...]

Daar staat alleen waar ik aan moet denken bij DPI e.d. en wat pro's voor settings hebben. Ik ben juist benieuwd wat de gemiddelde player hier gebruikt, maar beetje jammer als dat niet open ter discussie staat. Snap het wel om eeuwige discussie's te voorkomen, maar dat is met tamelijk veel onderwerpen haha ;)

• Scrtz
Het heeft ook gewoon geen zin om het er over te hebben aangezien het een persoonlijke kwestie is.

Mijn enigste bruikbare advies aan jou is dus, kies wat je zelf fijn vind en kijk niet naar anderen, dan blijf je bezig en je wordt er gewoonweg niet beter van.

[ Voor 45% gewijzigd door Scrtz op 11-08-2016 16:54 ]

• Grim
MisterChaoSs schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Daar staat alleen waar ik aan moet denken bij DPI e.d. en wat pro's voor settings hebben. Ik ben juist benieuwd wat de gemiddelde player hier gebruikt, maar beetje jammer als dat niet open ter discussie staat. Snap het wel om eeuwige discussie's te voorkomen, maar dat is met tamelijk veel onderwerpen haha ;)
Gebruik de zoekfunctie voor dit topic en het vorige en je hebt 1000 antwoorden, waarvan 900 duplicaten. Zegt genoeg lijkt me waarom dat hier niet meer welkom is.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Scrtz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:53:
Het heeft ook gewoon geen zin om het er over te hebben aangezien het een persoonlijke kwestie is.

Mijn enigste bruikbare advies aan jou is dus, kies wat je zelf fijn vind en kijk niet naar anderen, dan blijf je bezig en je wordt er gewoonweg niet beter van.
Ik weet dat het een persoonlijke kwestie is en ben zeker niet van plan andere instellingen te proberen, vroeg mij gewoon af wat beetje gemiddelde gebruik hier is

• Scrtz
MisterChaoSs schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:10:
[...]

Ik weet dat het een persoonlijke kwestie is en ben zeker niet van plan andere instellingen te proberen, vroeg mij gewoon af wat beetje gemiddelde gebruik hier is
Zou zeggen, maak een korte survey en werk dit uit in grafiekjes, dan is het iig niet zo storend in het topic :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Grim schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:04:
[...]

EDIT: de update notes in de openingspost mogen ook wel eens aangepast worden

[...]
Valve update zo vaak dat ik niet kan bij volgen schat.

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik weet niet zeker of ik hier wel goed zit, maar zou niet weten waar ik het beter kan vragen.

Mijn neefjes zijn 10 en 12 en spelen nu al 2 jaar CS. Zeker de oudste kan serieus goed spelen. Nu willen ze niets liever dan een keer een LAN-party bijwonen waar CS wordt gespeeld.

Nu ben ik gaan zoeken, maar de meeste LAN-party's waren het eerste half jaar. Zijn er aankomende LAN-party's waar CS:GO gespeeld kan worden waar mijn neefjes ook welkom zijn?

We houden zelf wel eens een LAN-party, maar dat is met max 8 man. Dit is niet te vergelijken bij de grote LAN-party's waarbij ze ook naar andere wedstrijden kunnen kijken.

Bedankt :+

• Grim
r4ptor schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:46:
[...]

Valve update zo vaak dat ik niet kan bij volgen schat.
Valve en vaak updaten. 8)7

EDIT:
Squ1zZy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:22:
Nu ben ik gaan zoeken, maar de meeste LAN-party's waren het eerste half jaar. Zijn er aankomende LAN-party's waar CS:GO gespeeld kan worden waar mijn neefjes ook welkom zijn?

We houden zelf wel eens een LAN-party, maar dat is met max 8 man. Dit is niet te vergelijken bij de grote LAN-party's waarbij ze ook naar andere wedstrijden kunnen kijken.

Bedankt :+
Op een LAN zijn normaal gezien wel alle leeftijden welkom. Best wel dat er een volwassenen bij is aangezien de jonge leeftijd.

Voor aankomende LAN-party's zie: http://www.lanpartykalender.nl/ en http://www.lanparty.be/

Er komen uiteraard heel wat mensen naar een LAN voor een weekendje fun en voornamelijk bij de competitieve games zoals CS/LoL/... dat er voornamelijk teams aanwezig zijn. Deze zijn daar voor de competitie dus die gaan niet zomaar eventjes tijd maken om met je neefjes een MM game te spelen. Afhankelijk van welke LAN je gaat zijn er wel kleinere (niet cs compo's) voor 1-2 personen of als je geluk hebt is er misschien een klein 1v1/2v2 aim toernooitje. Deze 1v1/2v2 compo's zijn dan vaak gesponserd door bijvoorbeeld intel en vinden plaats op een setup die er reeds staat. Niet op je eigen PC.

Je moet met de mindset ernaar toe gaan puur voor het plezier en om een keertje te kijken hoe het er aan toe gaat. Je gaat immers niet aan de echte compo's mee kunnen doen als je niet met 5 man bent.

[ Voor 78% gewijzigd door Grim op 11-08-2016 21:25 ]

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Die kalender kon ik nog niet. Bedankt!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8h6Sx3rda1Q]

Pro skills incoming, NOT.
Ik ben echt wel slecht in CS:GO, maar veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even terugkomend op de SG discussie van laatst:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik mis operation wildfire. Kan ik die levels nog competitive spelen? En wanneer komt de volgende operation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:51:
ik mis operation wildfire. Kan ik die levels nog competitive spelen? En wanneer komt de volgende operation?
Als ze niet in de lijst staan, nee. En dat is volgens mij nog niet bekend, er was laatst wat gelekt over de nieuwe maps maar dat was fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Als ze niet in de lijst staan, nee. En dat is volgens mij nog niet bekend, er was laatst wat gelekt over de nieuwe maps maar dat was fake.
Jammer, de coop missies waren vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Na een lange vakantie break weer begonnen met CSGO. Maar wat een graf updates zeg.. Die nieuwe sounds klinken echt nergens naar. Heb ook echt het gevoel dat het sprayen veel slechter is geworden..

Wordt dus weer lekker oefenen op tap shooting en wennen aan die 57 en tec9 sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1NG schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:45:
Na een lange vakantie break weer begonnen met CSGO. Maar wat een graf updates zeg.. Die nieuwe sounds klinken echt nergens naar. Heb ook echt het gevoel dat het sprayen veel slechter is geworden..

Wordt dus weer lekker oefenen op tap shooting en wennen aan die 57 en tec9 sounds.
Aan sprayen is bijna niks veranderd, de eerste 5 zijn accurater (meer heb je ipc niet nodig) en de laatste 10 zijn iet wat lastiger maar dat was toch al rng. 2kogel bursts met m4 zijn nu wel echt ezpz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 23:15
k1NG schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:45:
Die nieuwe sounds klinken echt nergens naar. Heb ook echt het gevoel dat het sprayen veel slechter is geworden..

Precies dat. Ten eerste lijken bijna alle pistol sounds nu op elkaar, ten tweede zijn ze super luid ten opzichte van andere wapens. Dat laatste is nogal irritant aangezien het positioneel geluid van cs:go echt ruk is.

Bursten met een ak of m4 gaat naar mijn idee beter, maar die first bullet accuracy mogen zo ook wel een tandje bijschroeven voor rifles.

steam: VINK || esea: ViNK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pure gekte, fnatic -3 en Godsent nu dus met pronax, krimz, flusha, JW en Znajder.

https://www.reddit.com/r/...5q/fnatic_roster_changes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:45:
Pure gekte, fnatic -3 en Godsent nu dus met pronax, krimz, flusha, JW en Znajder.

https://www.reddit.com/r/...5q/fnatic_roster_changes/
Ik speel zelf nu ff minder CSGO, maar toen ik dit las, viel mijn mond open.

RIP Fnatic? Zou mijn Black Laminite AK met 4 fnatic stickers nu niet veel geld waard zijn?

edit: natuurlijk niet.
+ openingspost geupdate met de laatste twee update notes! (sorry voor het wachten, maar rust is zoveel leuker!)

[ Voor 13% gewijzigd door r4ptor op 16-08-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Ik speel zelf nu ff minder CSGO, maar toen ik dit las, viel mijn mond open.

RIP Fnatic? Zou mijn Black Laminite AK met 4 fnatic stickers nu niet veel geld waard zijn?

edit: natuurlijk niet.
+ openingspost geupdate met de laatste twee update notes! (sorry voor het wachten, maar rust is zoveel leuker!)
Oh ik las het verkeerd, ja dat zou dus kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2016 12:34 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.