Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Aangezien sommige hier blijkbaar geen idee hebben hoe het er momenteel aan toe gaat qua cheats en controles op LAN toernooien.

Leuke video van Thorin over cheaten.

Follow up video van Ryu (coach van Selfless)

Video van Na'Vi waar ze het in een klein busje hebben over cheaten. (check vanaf 4.28)

[ Voor 41% gewijzigd door Grim op 22-07-2016 00:21 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Grim schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:17:
Aangezien sommige hier blijkbaar geen idee hebben hoe het er momenteel aan toe gaat qua cheats en controles op LAN toernooien.

Leuke video van Thorin over cheaten.
[video]

Follow up video van Ryu (coach van Selfless)
[video]

Video van Na'Vi waar ze het in een klein busje hebben over cheaten. (check vanaf 4.28)
[video]
Goede videos.

Echter zei ik volgens mij ook niet dat ik de oplossing had, maar in ieder geval wel een stap in de richting waar je heen zult moeten wil je het cheaten meer controleerbaar maken. Wat betreft het argument om geen nieuwe hardware te laten overvliegen (video van Ryu) lijkt mij het meer als een slap excuus. Het gaat om toernooien waar het prijzengeld hoog genoeg is dat je verplicht mag stellen dat de spelers door het toernooi verstrekte hardware gebruiken. Overigens vraag ik me ook af hoeveel spelers er zijn met hardware die niet meer geproduceerd wordt. Lijkt me sterk dat er nu nog veel spelers zijn met een Microsoft Intellimouse 1.1 of 3.0.

Dan moet ik er nog wel even aan toevoegen dat ik dan wel verwacht dat de toernooidirectie ervoor zorgt dat het up-to-date hardware is waar de spelers op gaan spelen zodat je geen situaties krijgt als (naam van het toernooi vergeten) dat ze ineens met aanzienlijk minder FPS moeten spelen dan dat ze gewend zijn (overigens zijn dat de systemen en niet de randapparatuur waar het vermoeden ligt dat de cheats in huisvesten).

Dat het niet makkelijk gaat zijn om alles door te voeren ben ik het mee eens, maar men moet zich niet nu al gelijk gaan indekken met redenen waarom, zonder het in te voeren.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Damien schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:44:
[...]

Wat betreft cheats is het wat mij betreft makkelijk op te lossen.
- ingame demo's;
- HLTV op 128 tic;
- en qua hardware zou je het op de Formule 1 toer kunnen gooien, dat men vooraf hun hardware inlevert zodat deze gecontroleerd kan worden door de toernooi-eigenaren.

Dit maakt het nog niet 100% cheatvrij, maar al een stuk eerlijker dan het momenteel gaat. En er zullen iets minder vraagtekens zijn bij bepaalde acties.

Dit maakt het voor de spelers ook prettiger zodat ze niet continu met argwaan bekeken worden.
Als je ingame demo's hebt heb je sowieso geen 128 tick HLTV meer nodig...

Bij ESL bijvoorbeeld moeten spelers al al hun hardware vantevoren inleveren, hoe ze deze hardware checken geen idee, maar aangezien tegenwoordig vrijwel alle hardware een onboard memorychip aan boord heeft weet je nooit wat er allemaal in verwerkt zit en het zou je al een hele dag kosten om dit voor elk stukje hardware uit te moeten testen, laat staan de toetscombinatie achterhalen om een bepaalde cheat uberhaupt te activeren.

Wat ze wel zouden kunnen doen is bijvoorbeeld HD camera's op muis en toetsenbord richten en een software programma op elke PC zetten die toetsaanslagen registreert, als je daar rare toetscombinaties uit kan filteren ( om dus een bepaalde cheat te toggelen ) zou je dus al een heel eind komen.

Maar het probleem van al deze leuke theorieën is dat het gewoon veel te veel tijd kost, en de accusaties reizen ook maar de pan uit door allemaal bekende streamers/youtubers die denken veel van CS te weten omdat ze global elite zijn geworden in matchmaking, dat zegt ook wel weer genoeg over de gemiddelde accusatie.

Je moet ook niet vergeten dat de gemiddelde pro 30-50 uur speelt per week, natuurlijk doen deze gasten een stuk vaker iets 'raars' dan dat wij leken zullen doen, alleen al om het feit dat wij veel minder spelen, en de kans dat je rare dingen doet of wat vage lucky shots achter elkaar ook aanzienlijk minder wordt.

@damage,damien etc

Tja zoals in dat na'vi filmpje al wordt gezegd door starix, het is hetzelfde met virussen en anti-virussen, virussen zijn altijd eerst en anti-virussen zijn er altijd pas als 2e, logisch ook, anders waren er geen anti-virussen nodig, dus ook geen anti-cheats.

Maar persoonlijk denk ik dat het cheatgedrag onder de pro's wel meevalt, denk dat de cheaters zich meer bevinden in de lagere tier 3-5 teams die nog veel te bewijzen hebben en waar er altijd wel wat gasten bij zitten die niet via de eerlijke manier de top willen betreden.. Wat veel mensen vergeten is dat alle pro's al een hele lang weg achter zich hebben, dat er een speler ineens optreed en een jaar later een major wint ( ik zeg maar wat ter voorbeeld ) en daarvoor dus altijd 'unknown' was voor de rest van de wereld, wil niet zeggen dat die speler daarvoor al jaren of al bijna een tiental jaren heeft gespendeerd om te komen waar hij nu is.

Er zijn veel mensen die de laatste paar jaar pas zijn ingestapt in de scene van CSGO, die geen flauw idee hebben dat get_right en f0rest bijvoorbeeld vroeger altijd voor fnatic speelden en ga zo maar door.

[ Voor 21% gewijzigd door Scrtz op 22-07-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Scrtz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:17:
[...]

Als je ingame demo's hebt heb je sowieso geen 128 tick HLTV meer nodig...

Bij ESL bijvoorbeeld moeten spelers al al hun hardware vantevoren inleveren, hoe ze deze hardware checken geen idee, maar aangezien tegenwoordig vrijwel alle hardware een onboard memorychip aan boord heeft weet je nooit wat er allemaal in verwerkt zit en het zou je al een hele dag kosten om dit voor elk stukje hardware uit te moeten testen, laat staan de toetscombinatie achterhalen om een bepaalde cheat uberhaupt te activeren.

Wat ze wel zouden kunnen doen is bijvoorbeeld HD camera's op muis en toetsenbord richten en een software programma op elke PC zetten die toetsaanslagen registreert, als je daar rare toetscombinaties uit kan filteren ( om dus een bepaalde cheat te toggelen ) zou je dus al een heel eind komen.

Maar het probleem van al deze leuke theorieën is dat het gewoon veel te veel tijd kost, en de accusaties reizen ook maar de pan uit door allemaal bekende streamers/youtubers die denken veel van CS te weten omdat ze global elite zijn geworden in matchmaking, dat zegt ook wel weer genoeg over de gemiddelde accusatie.

Je moet ook niet vergeten dat de gemiddelde pro 30-50 uur speelt per week, natuurlijk doen deze gasten een stuk vaker iets 'raars' dan dat wij leken zullen doen, alleen al om het feit dat wij veel minder spelen, en de kans dat je rare dingen doet of wat vage lucky shots achter elkaar ook aanzienlijk minder wordt.

@damage,damien etc

Tja zoals in dat na'vi filmpje al wordt gezegd door starix, het is hetzelfde met virussen en anti-virussen, virussen zijn altijd eerst en anti-virussen zijn er altijd pas als 2e, logisch ook, anders waren er geen anti-virussen nodig, dus ook geen anti-cheats.

Maar persoonlijk denk ik dat het cheatgedrag onder de pro's wel meevalt, denk dat de cheaters zich meer bevinden in de lagere tier 3-5 teams die nog veel te bewijzen hebben en waar er altijd wel wat gasten bij zitten die niet via de eerlijke manier de top willen betreden.. Wat veel mensen vergeten is dat alle pro's al een hele lang weg achter zich hebben, dat er een speler ineens optreed en een jaar later een major wint ( ik zeg maar wat ter voorbeeld ) en daarvoor dus altijd 'unknown' was voor de rest van de wereld, wil niet zeggen dat die speler daarvoor al jaren of al bijna een tiental jaren heeft gespendeerd om te komen waar hij nu is.

Er zijn veel mensen die de laatste paar jaar pas zijn ingestapt in de scene van CSGO, die geen flauw idee hebben dat get_right en f0rest bijvoorbeeld vroeger altijd voor fnatic speelden en ga zo maar door.
Vind het wel dat het echt verschilt per pro. Fnatic heeft geen moeite om de beste teams te verslaan met ongeveer 10/20 uur per 2 weken. Krimz voor e league en olof hadden ongeveer 25 uur total samen. Krimz zat volgens mij op 5 uur voor e league over 2 weken en zelfs voor de major zag je bijna niemand bij fnatic op 40 uur+ in 2 weken. Dat is dus ongeveer 20 uur/per week. Kijk je dan bijvoorbeeld naar Stewie2k/s1mple die zitten makkelijk op 100 uur in 2 weken. Ja goed het zijn pros, zegt al hoe goed fnatic is al ze met weinig practice nog zo goed kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe en wat, maar kan 't zijn dat ze buiten het internet/steam om oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 23:15
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:10:
Ik weet niet hoe en wat, maar kan 't zijn dat ze buiten het internet/steam om oefenen?
Ze kunnen op andere steam accounts oefenen/spelen. Ik snap daarom ook dat mensen die uren zo serieus nemen van pro's. Mij lijkt dat je meer waarde moet hechten aan de kwaliteit van practice dan aan de kwantiteit ervan. VOD's kijken op YouTube wordt natuurlijk niet meegerekend in je uren om maar eens een voorbeeld te noemen.

steam: VINK || esea: ViNK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
warmup....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
ViNK schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:36:
[...]

Ze kunnen op andere steam accounts oefenen/spelen. Ik snap daarom ook dat mensen die uren zo serieus nemen van pro's. Mij lijkt dat je meer waarde moet hechten aan de kwaliteit van practice dan aan de kwantiteit ervan. VOD's kijken op YouTube wordt natuurlijk niet meegerekend in je uren om maar eens een voorbeeld te noemen.
Juist, maar het lijkt er ook wel op dat fnatic een beetje de motivatie oid kwijt is, zo deden ze bijvoorbeeld ook een warmup tijdens de halve finale maar zaten ze gewoon SK-VP te kijken terwijl liquid al 2-3 uur aan het warmuppen was.

Maar er zijn al veel berichten over mogelijke lineup changes na E-League, ik voorzie ook wel wat tier 1 teams die lineups gaan switchen, niet zozeer fnatic hoor maar denk persoonlijk eerder aan NiP en Na'Vi.
Gast kom op.. je gaat toch geen filmpje posten van de warmup.. Nu weet ik dus aan wat voor type persoon ik mij erger als ze de warmup veels te serieus nemen...

[ Voor 17% gewijzigd door Scrtz op 25-07-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:18:
[...]

Juist, maar het lijkt er ook wel op dat fnatic een beetje de motivatie oid kwijt is, zo deden ze bijvoorbeeld ook een warmup tijdens de halve finale maar zaten ze gewoon SK-VP te kijken terwijl liquid al 2-3 uur aan het warmuppen was.

Maar er zijn al veel berichten over mogelijke lineup changes na E-League, ik voorzie ook wel wat tier 1 teams die lineups gaan switchen, niet zozeer fnatic hoor maar denk persoonlijk eerder aan NiP en Na'Vi.

[...]

Gast kom op.. je gaat toch geen filmpje posten van de warmup.. Nu weet ik dus aan wat voor type persoon ik mij erger als ze de warmup veels te serieus nemen...
Ja klopt, hoor hier ook steeds meer geruchten over een zweedse swap, maar dat geeft nog niet genoeg uitleg waarom fnatic aan het slacken is. Wat wss ook niet meehelpt is het aantal tournys, veels te veel. Kan me goed voorstellen dat je wel flauw word van elke week een nieuwe lan, nieuwe vliegreis etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:22:
[...]

Wat wss ook niet meehelpt is het aantal tournys, veels te veel. Kan me goed voorstellen dat je wel flauw word van elke week een nieuwe lan, nieuwe vliegreis etc.
Die LAN's zijn nog tot daar aan toe, ze moeten die online matches gewoon eruit gooien. Niemand die daar nog naar wil kijken, niemand die daar commentaar op wil geven en geen verstandige mensen willen daarop wedden.

VP heeft al laten zien dat hun motivatie om daar nog wat voor de doen compleet weg is. Ik denk dat het niet anders is voor de andere teams.

Daarnaast moeten die teams niet aan elke LAN mee willen doen. Er zijn niet teveel toernooien, de teams willen aan teveel toernooien meedoen. Dat NiP te weinig voorbereidingstijd heeft gehad voor de Keulen major, is hun eigen schuld. Hadden ze die laatste Dreamhack maar over moeten slaan.

[ Voor 3% gewijzigd door rnenator op 25-07-2016 14:16 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rnenator schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:16:
[...]

Die LAN's zijn nog tot daar aan toe, ze moeten die online matches gewoon eruit gooien. Niemand die daar nog naar wil kijken, niemand die daar commentaar op wil geven en geen verstandige mensen willen daarop wedden.

VP heeft al laten zien dat hun motivatie om daar nog wat voor de doen compleet weg is. Ik denk dat het niet anders is voor de andere teams.

Daarnaast moeten die teams niet aan elke LAN mee willen doen. Er zijn niet teveel toernooien, de teams willen aan teveel toernooien meedoen. Dat NiP te weinig voorbereidingstijd heeft gehad voor de Keulen major, is hun eigen schuld. Hadden ze die laatste Dreamhack maar over moeten slaan.
Ja, want de spelers bepalen idd zelf waar ze wel en niet naartoe willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Warmup Warriors helemaal los in de WU en dan met 0-4 beginnen en dan whinen dat verloren match is. _O-
Ik heb ze in elk geval al meegemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Eerste post binnen dit forum en hoop er wat nuttigs uit te halen :)

Speel nu bijna twee jaar CS:GO, bijna 1200 uur en ben Supreme. Ik heb een paar FaceIt matches gespeeld en dat ging redelijk.

Ondanks het hebben van een waslijst van mensen waarmee ik samengespeeld heb, is het toch niet erg vaak mogelijk om full premade matchmaking te spelen. Nu hoef ik denk ik niet te beginnen over randoms, cheaters, russen etc. :+ om jullie te laten begrijpen waarom ik een beetje moe wordt van matchmaking.

Zijn er mensen die ervaring hebben met ESEA? Ik weet niet of het waard is om ESEA te gaan spelen namelijk. Ik heb wat mensen in mn steamlijst die ESEA spelen en zijn er redelijk positief over, maar wilde graag ook nog jullie mening even horen.

Het gaat voornamelijk om teamplay (iedereen moet mic gebruiken) een hoeveelheid cheaters.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Nu is het wel weer even genoeg. Als ik thuis ben van het werk ga ik puinruimen. Als ik na deze modbreak nog meer rotzooi zie zitten er grotere gevolgen aan vast.

Edit: Heb wat posts verwijderd. Zodra er op de man gespeeld wordt of gescholden wordt loopt het hier altijd uit de hand. Dat is ook gewoon niet toegestaan.
Vanaf nu is de discussie dan ook voorbij en gaat iedereen weer inhoudelijk verder.

[ Voor 57% gewijzigd door Grotman op 25-07-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door CH4OS op 25-07-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Goed, zand erover, ik zal mij in proberen te houden.

Laten we een nieuw discussiepunt aanhalen, de vraag welke teams er na e-league lineup changes gaan maken, en wie komt er voor bepaalde personen in de plaats?

Ik denk na'vi
+s1mple
-zeus of edward

NiP
-friberg
+geen idee eigenlijk, ik hoop een top awper zodat f0rest en pyth weer full rifle kunnen gaan, dan zijn ze op hun optimaalste. Nog altijd zonde dat allu eruit ging voordat threat even kwam cleanen..

Envyus en g2 mix
+shox, scream, kennys, happy, bodyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:28:

Laten we een nieuw discussiepunt aanhalen, de vraag welke teams er na e-league lineup changes gaan maken, en wie komt er voor bepaalde personen in de plaats?

Ik denk na'vi
+s1mple
-zeus of edward

NiP
-friberg
+geen idee eigenlijk, ik hoop een top awper zodat f0rest en pyth weer full rifle kunnen gaan, dan zijn ze op hun optimaalste. Nog altijd zonde dat allu eruit ging voordat threat even kwam cleanen..

Envyus en g2 mix
Navi vind ik prima zo, met spelers zoals guardian flamie en seized heb je niet meer Fire power nodig en nog een extra ster. Want simple is een waste als tweede awp met de spelers die ze al hebben. En seized zelf kan al een prima tweede awper zijn. Zeus als igl met zoveel ervaring lijkt me een te grote risk.

-friberg +disco doplan. F0rest en pyth als de awpers kan prima en laat lekker doplan entry spelen, want -friberg is zaad.

Vind die nV en g2 mix echt niks eigenlijk. Een team met happy en bodyy is bijna 3v5 en al hoewel kenny/scream/shox bijna voor twee tellen kunnen ze ook niet altijd hard carryen. Is ook misschien wat moeilijk met 3 spelers die de ster van het team willen zijn. Vind dat ze de huidige g2 mogen houden, smithzz eruit voor Kenny en misschien nbk voor bodyy is een veel betere optie. Ben niet onder de indruk van botyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk na'vi
+s1mple
-zeus of edward

NiP
-friberg

Envyus en g2 mix
Happy en shox in 1 team? Dat gaat niet werken, of happy/shox moet stoppen met lurken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik liet me ook een beetje gaan, niet zo netjes van mijn part ook. Forget it, laten we het gezellig houden hé!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op maandag 25 juli 2016 @ 20:03:
[...]

Happy en shox in 1 team? Dat gaat niet werken, of happy/shox moet stoppen met lurken.
Inb4 team met 5 lurkers #1 team world.
Scrtz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:18:

Wacht ff dan maak ik wat vette frags tegen bots.

Ik denk na'vi
+s1mple
-zeus of edward

NiP
-friberg
Maar friberg is zo leuk :(

Ik had het idee dat forest juist wou awpen atm? Maar zoals thorin ook zei in z'n AMA, godsent/nip/fnatic complete swap zit er best in.
Qua na'vi denk ik dat het nog heel leuk kan worden met simpel. Edward en zeus hebben beiden zo hun momenten, dus dat word ook een lastige keus. Mede omdat s1mple gewoon een klootzakje blijft en edward/zeus matties zijn. Mja, skill > vriendschap als je wil winnen,

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edward is wel echt goed laatste tijd, 1.14 LAN rating afgelopen 3 maanden.

http://www.hltv.org/?page...sfilter=2053&playerid=483

Leek me vreemd als ze die nu kicken, of ze hebben andere redenen. Flamie leek mij best een optie, die hoort een star speler te zijn maar is de laatste maanden niet echt goed. Enige probleem is is dat je dan 3 AWPers hebt mits je hem met s1mple replaced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:26:
Edward is wel echt goed laatste tijd, 1.14 LAN rating afgelopen 3 maanden.

http://www.hltv.org/?page...sfilter=2053&playerid=483

Leek me vreemd als ze die nu kicken, of ze hebben andere redenen. Flamie leek mij best een optie, die hoort een star speler te zijn maar is de laatste maanden niet echt goed. Enige probleem is is dat je dan 3 AWPers hebt mits je hem met s1mple replaced.
Mja, dat simpele ventje mag ook wel gewoon keiblij zijn als die net navi kan meedoen, mag ie ook best gaan riflen en dan als 2e awper. Laat m zichzelf eerst maar eens bewijzen of ie met de echte bigboys kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
MisterChaoSs schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:25:
Eerste post binnen dit forum en hoop er wat nuttigs uit te halen :)

Speel nu bijna twee jaar CS:GO, bijna 1200 uur en ben Supreme. Ik heb een paar FaceIt matches gespeeld en dat ging redelijk.

Ondanks het hebben van een waslijst van mensen waarmee ik samengespeeld heb, is het toch niet erg vaak mogelijk om full premade matchmaking te spelen. Nu hoef ik denk ik niet te beginnen over randoms, cheaters, russen etc. :+ om jullie te laten begrijpen waarom ik een beetje moe wordt van matchmaking.

Zijn er mensen die ervaring hebben met ESEA? Ik weet niet of het waard is om ESEA te gaan spelen namelijk. Ik heb wat mensen in mn steamlijst die ESEA spelen en zijn er redelijk positief over, maar wilde graag ook nog jullie mening even horen.

Het gaat voornamelijk om teamplay (iedereen moet mic gebruiken) een hoeveelheid cheaters.
Dat ga je overal niet-vinden maat. Helaas maar waar, geen premade = mad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:22:
[...]

Mja, dat simpele ventje mag ook wel gewoon keiblij zijn als die net navi kan meedoen, mag ie ook best gaan riflen en dan als 2e awper. Laat m zichzelf eerst maar eens bewijzen of ie met de echte bigboys kan omgaan.
S1mple heeft volgens mij dat wel bewezen... hij hakt ze de pan in links rechts online offline pugs awp rifle zo beetje hoor...

http://i.imgur.com/9oI7aQ6.png

Dat was deze major, maar we kunnen jaren terug gaan toen ie een 15 jarige ventje was die ook namen als fnatic/ldlc/navi(oude navi dan)/VP ook gewoon lekker mee kan en beter speelt dan ze.

Hij hoeft qua skill echt niks meer te bewijzen, alleen zijn mentaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Wereldkaart schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:24:
[...]

Dat ga je overal niet-vinden maat. Helaas maar waar, geen premade = mad.
En daar baal ik toch wel van, de toxic-community. Zelf reageer ik ook wel tamelijk fel op mensen die alleen maar lopen te kutten, geen mic hebben, niet communiceren, CoD spelen in MM etc. en dat op Supreme niveau...

Tijd om een squad te gaan regelen met mensen, want dat maakt de frustraties, die vaak resulteren in 'bad-aim', wellicht wat kleiner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:16:
[...]

En daar baal ik toch wel van, de toxic-community. Zelf reageer ik ook wel tamelijk fel op mensen die alleen maar lopen te kutten, geen mic hebben, niet communiceren, CoD spelen in MM etc. en dat op Supreme niveau...

Tijd om een squad te gaan regelen met mensen, want dat maakt de frustraties, die vaak resulteren in 'bad-aim', wellicht wat kleiner :+
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:18:
[...]

Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar :P
Daarmee bedoel ik run and gun, mensen die alleen voor kills gaan en niet voor het winnen van rondes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Daarmee bedoel ik run and gun, mensen die alleen voor kills gaan en niet voor het winnen van rondes etc.
Oh ja, die zijn verschrikkelijk, zeker als ze daarna mensen gaan uitschelden met minder kills(die meestal belangrijker zijn voor het team dan zij zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:20:
[...]

Oh ja, die zijn verschrikkelijk, zeker als ze daarna mensen gaan uitschelden met minder kills(die meestal belangrijker zijn voor het team dan zij zelf)
Exact mijn punt. Vooral als ik mijn frustraties uit, 18-9 sta en hij 23-10 in ronde 16, en hij begint te schelden dat ik 'low noob' ben en dat ik niet mag zeiken... Ondertussen pakt hij alleen safe kills, exit kills, dropt de bom altijd, bij site holden voert het geen fuck uit etc en ik probeer de boel te safen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:22:
[...]

Ja maar seized houdt ook van AWPen, dus dan moeten ze even kijken wie er wanneer als tweede gaat AWPen. We weten al dat s1mple qua raw skill een van de beste is, nu moet hij zich nog gaan gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Inb4 team met 5 lurkers #1 team world.

[...]

Wacht ff dan maak ik wat vette frags tegen bots.

[...]

Maar friberg is zo leuk :(

Ik had het idee dat forest juist wou awpen atm? Maar zoals thorin ook zei in z'n AMA, godsent/nip/fnatic complete swap zit er best in.
Qua na'vi denk ik dat het nog heel leuk kan worden met simpel. Edward en zeus hebben beiden zo hun momenten, dus dat word ook een lastige keus. Mede omdat s1mple gewoon een klootzakje blijft en edward/zeus matties zijn. Mja, skill > vriendschap als je wil winnen,
Dno man, weetje wat het is, f0rest en pyth kunnen zeker aardig goed awpen, maar tov een guardian/kennys/jw vallen ze in het niet + f0rest en pyth zijn gewoon kapot harde riflers, laat ze second awp zijn en replace friberg met een of andere superharde zweedse awper.
Brogala schreef op maandag 25 juli 2016 @ 20:03:
[...]

Ja dat + dat ik altijd overal lees dat die fransen het allemaal niet zo heel erg goed met elkaar kunnen vinden, dus een swap tussen nv en g2 gaat nog puzzelen worden, maar zal er vast en zeker komen.

@hierboven, lange tijd werd s1mple idd als jong toxic persoontje gezien, maar hij heeft inmiddels bewezen dat hij veel te hard is om niet opgepakt te worden door een team als Na'Vi. Iig gaat de komende maand heel interessant worden qua swaps, zeg nooit nooit he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:49:
[...]

Dno man, weetje wat het is, f0rest en pyth kunnen zeker aardig goed awpen, maar tov een guardian/kennys/jw vallen ze in het niet + f0rest en pyth zijn gewoon kapot harde riflers, laat ze second awp zijn en replace friberg met een of andere superharde zweedse awper.

[...]

Ja dat + dat ik altijd overal lees dat die fransen het allemaal niet zo heel erg goed met elkaar kunnen vinden, dus een swap tussen nv en g2 gaat nog puzzelen worden, maar zal er vast en zeker komen.

@hierboven, lange tijd werd s1mple idd als jong toxic persoontje gezien, maar hij heeft inmiddels bewezen dat hij veel te hard is om niet opgepakt te worden door een team als Na'Vi. Iig gaat de komende maand heel interessant worden qua swaps, zeg nooit nooit he ;)
Ik vind als nip een awper wil dan moet ie aggressive en entry awper willen spelen. Een beetje a la Oskar/kennys die aggressive picks willen maken. Als je -friberg als entry weg haalt wie moet dan bij nip entry spelen? Ik vind dat elk andere member van nip decent kan entryen maar je gaat toch vaker dood en dat is een waste of a player. Perfecte Zweed die aggressive awp entry kan spelen is eigenlijk jw, maar goed die wil vast niet zomaar downgraden naar nip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
[...]

Gister in Faceit, vanaf ronde 1 hadden we een gast in het team die liep te trollen en constant al onze posities callde. Na 5 rondes verliet een ander de match, dus die troll gaat zsm dood om de bot te pakken en daar ook dood mee te gaan om vervolgens onze posities te callen.
21-18 verloren :(
Snap dat soort mensen echt niet, dat je een uur lang van je leven wilt verneuken om een spelletje van een ander te verzieken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:07:
[...]

Ik vind als nip een awper wil dan moet ie aggressive en entry awper willen spelen. Een beetje a la Oskar/kennys die aggressive picks willen maken. Als je -friberg als entry weg haalt wie moet dan bij nip entry spelen? Ik vind dat elk andere member van nip decent kan entryen maar je gaat toch vaker dood en dat is een waste of a player. Perfecte Zweed die aggressive awp entry kan spelen is eigenlijk jw, maar goed die wil vast niet zomaar downgraden naar nip.
F0rest en pyth kunnen ook prima entryen zover ik weet. Ja true, een andere zweedse top awper vinden wordt moeilijk, sowieso geen maikelele iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:39:
[...]

S1mple heeft volgens mij dat wel bewezen... hij hakt ze de pan in links rechts online offline pugs awp rifle zo beetje hoor...

http://i.imgur.com/9oI7aQ6.png

Dat was deze major, maar we kunnen jaren terug gaan toen ie een 15 jarige ventje was die ook namen als fnatic/ldlc/navi(oude navi dan)/VP ook gewoon lekker mee kan en beter speelt dan ze.

Hij hoeft qua skill echt niks meer te bewijzen, alleen zijn mentaliteit...
Ik bedoel niet bewijzen qua skill dan ook ;) Dat weten we allemaal wel. Maar als je altijd een toxic ventje blijft wil na'vi je ook niet hebben, hoe goed je ook fragged. Teams hoeven geen beste matties te zijn, maar ruzie werkt ook alleen maar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:49:
[...]

[...]

De ego's van de Fransen zijn ook best groot, best jammer want ze kunnen echt een super team creëren mits ze 'werk' voorop plaatsen en niet met elkaar gaan ruziën.

https://twitter.com/EL/status/757987126059360256

Interessante tweet van RL (?).
I'd pay particular attention to EnvyUs, fnatic and Na'Vi.
Zal het toch wel erg jammer vinden als JW verwijderd wordt, mijn favoriete speler. Leek me verder vreemd als iemand anders weg gaat bij fnatic.

Na'Vi -Zeus, seized of flamie en +s1mple

nV hopelijk een swap met G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:48:
[...]

https://twitter.com/EL/status/757987126059360256

Interessante tweet van RL (?).

[...]

Zal het toch wel erg jammer vinden als JW verwijderd wordt, mijn favoriete speler. Leek me verder vreemd als iemand anders weg gaat bij fnatic.
JW naar NiP en Allu naar Fnatic? ALS er iemand van NiP weggaat iig. Persoonlijk denk ik niet dat ze veel gaan omgooien toch, of is dat al confirmed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Maar zou niet weten waarom jw fnatic zou leaven? Sowieso ook geen allu, die spreekt geen/amper zweeds en fnatic is toch wel een close teampje. Ik denk eerder NiP, navi en nv. Geloof niet zo in een fnatic swap, eerder dat ze deze zomer wat rust hebben gepakt qua pracc en in september weer vol er tegenaan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:33:
Maar zou niet weten waarom jw fnatic zou leaven? Sowieso ook geen allu, die spreekt geen/amper zweeds en fnatic is toch wel een close teampje. Ik denk eerder NiP, navi en nv. Geloof niet zo in een fnatic swap, eerder dat ze deze zomer wat rust hebben gepakt qua pracc en in september weer vol er tegenaan gaan.
Lewis heeft wel bijna altijd gelijk, ik had het zelf ook niet verwacht maar denk toch wel dat de kans groot is iemand bij fnatic gekicked wordt of leavet. NiP en Na'Vi zeiden allebei dat er geen changes kwamen, verwacht ze eigenlijk wel, snap niet waarom je dat dan zo zou zeggen. Maar ja dit is allemaal speculatie.

Kan me herinneren dat GTR ook super positief over Maikelele zat te praten, paar weken later werd hij gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brogala schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:44:
[...]

Lewis heeft wel bijna altijd gelijk, ik had het zelf ook niet verwacht maar denk toch wel dat de kans groot is iemand bij fnatic gekicked wordt of leavet. NiP en Na'Vi zeiden allebei dat er geen changes kwamen, verwacht ze eigenlijk wel, snap niet waarom je dat dan zo zou zeggen. Maar ja dit is allemaal speculatie.

Kan me herinneren dat GTR ook super positief over Maikelele zat te praten, paar weken later werd hij gekicked.
Fnatic kan misschien nog wel wat in switchen. Ben even vergeten wie, maar iemand binnen Fnatic had het over slechte prestaties en dat er meer aankomen o.i.d.

We zien het allemaal wel, maar speculeren is nooit erg :)

NiP zit redelijk vast denk ik, als je een van de vier vaste spelers nu weg doet gaan ze denk ik slechter spelen dan ze nu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:18:
[...]

Fnatic kan misschien nog wel wat in switchen. Ben even vergeten wie, maar iemand binnen Fnatic had het over slechte prestaties en dat er meer aankomen o.i.d.

NiP zit redelijk vast denk ik, als je een van de vier vaste spelers nu weg doet gaan ze denk ik slechter spelen dan ze nu doen
Denk dat NiP friberg best wel kan verwijderen zonder dat ze daar slecht van gaan spelen, hij is helaas geen T1 speler meer. Ik zie NiP met JW bv. best wel zitten.

Overigens: ik heb ergens in de afgelopen 4 dagen een berichtje gekregen dat één van mijn party members gebanned is. Hebben meer mensen dit bericht ontvangen? Heb verder bij friends / recently played with niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:18:
[...]

NiP, en dan vooral f0rest staan er juist om bekend om supergoed te spelen na een lineup change. Zeker f0rest bewees dit al keer op keer voorheen.

@brogala, true lewis heeft bijna altijd gelijk,vach we gaan het zien, moet zeggen dat ik ook echt wel toe ben aan wat nieuwe teams, ofja nieuwe lineups met nieuwe motivatie.

Het lijkt er nu een beetje op alsof veel teams het een beetje moe zijn, kan het me goed voorstellen dat als je het hele jaar met dezelfde 5 mensen pracct, rondreist en weken samenleeft, je toe bent aan iets nieuws, zelfs al win je bijna alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:33:
Als RL weer gelijk heeft(wanneer niet eigenlijk...)dan snap ik wel waarom fnatic van JW weg wil.
Omdat hij de slechste speler is in het team en ze willen hem weg met de wat mindere prestaties van afgelopen maanden. Hij is niet slecht, maar met zo'n lineup in fnatic is hij de slechste. Hoe gek dat ook klinkt. Olof en flusha kick je sws niet, Dennis doet het iets beter dan JW en Krimz is de ultieme support. Dus kick je JW als fnatic niet zo goed performt.

Denk dat NiP hem een contract moet geven als ie weg is.

[ Voor 3% gewijzigd door IAmNice op 26-07-2016 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik denk dat rain niet zou misstaan bij Fnatic. Goed het is geen Zweed, maar ik denk dat ze daar wel uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Maar dan zou alleen fnatic geen dedicated awper meer hebben aangezien olofm het liefste doet waar hij op dat moment zin in heeft, rifle/awp dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Valve is begonnen met het verwijderen van game bans op je steamprofiel indien deze voor griefing waren. Als je nog een lopende griefing ban hebt blijft deze uiteraard tot het einde. Dit om ervoor te zorgen dat mensen niet meer voor cheater worden uitgemaakt wanneer het een griefing ban is (zoals bij anomaly gebeurde).

https://www.reddit.com/r/...e_the_game_bans_that_got/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Scrtz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:29:
Maar dan zou alleen fnatic geen dedicated awper meer hebben aangezien olofm het liefste doet waar hij op dat moment zin in heeft, rifle/awp dus.
Een beetje zoals NIP dus. Ik denk opzich wel dat ze daar om heen kunnen werken.

Ik zou NIP overigens ook wel graag wat wijzigingen zien doen (deze zullen nooit gebeuren, maar goed):
- friberg
- xizt
+ JW
+ pronax

Ik begin het idee te krijgen dat THREAT niet meer zoveel impact heeft en dan kan een ingame leader als pronax daar mooi voor invullen en JW zodat ze een dedicated AWPer krijgen zodat f0rest weer kan riflen en eventueel 2nd AWP kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
[...]

Ik speel op het moment eigenlijk alleen nog maar ESEA (2 MM in de laatste 5 weken) en ben er echt positief over. Zo 1 op de 10 potjes heb ik een idioot in het team en wat vaker heb je wat teammates die alleen lurken of er gewoon echt geen verstand van hebben, maar het overgrote deel zijn gewoon lui die normaal willen spelen en die het ook "serieus" nemen. Het hele ranking systeem is wel ietwat vaag en daarom zijn potjes soms onmogelijk of super makkelijk, maar in ieder geval doet iedereen normaal mee, ook in die potjes. Zelfs als je 0-0-9 staat, maar wel normaal communiceert, doen de meeste gewoon nog normaal tegen je. Kan ik je dus aanraden.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

macciez schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:44:
[...]

Ik speel op het moment eigenlijk alleen nog maar ESEA (2 MM in de laatste 5 weken) en ben er echt positief over. Zo 1 op de 10 potjes heb ik een idioot in het team en wat vaker heb je wat teammates die alleen lurken of er gewoon echt geen verstand van hebben, maar het overgrote deel zijn gewoon lui die normaal willen spelen en die het ook "serieus" nemen. Het hele ranking systeem is wel ietwat vaag en daarom zijn potjes soms onmogelijk of super makkelijk, maar in ieder geval doet iedereen normaal mee, ook in die potjes. Zelfs als je 0-0-9 staat, maar wel normaal communiceert, doen de meeste gewoon nog normaal tegen je. Kan ik je dus aanraden.
Hmm dan is het misschien wel waard om een maandje te testen. Ik laat later wel weten wat ik er van vind, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
[...]

Hmm dan is het misschien wel waard om een maandje te testen. Ik laat later wel weten wat ik er van vind, thanks!
Ik kan geloof ik elke maand 1 iemand een week kado geven. Laat maar weten als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

macciez schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Ik kan geloof ik elke maand 1 iemand een week kado geven. Laat maar weten als je interesse hebt.
Heb nu via paypal voor maand subscribed haha. Echter, ze zeggen dat dit 4-6 dagen duurt, dus laat wel volgende week weten wat ik er van vind na een potje of 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Heb nu via paypal voor maand subscribed haha. Echter, ze zeggen dat dit 4-6 dagen duurt, dus laat wel volgende week weten wat ik er van vind na een potje of 15
Waarom zou dat zolang moeten duren? paypal is instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:35:
[...]

Waarom zou dat zolang moeten duren? paypal is instant.
Excuus, via ING > PayPal > ESEA. Had even geen balance op PayPal en ging te snel met doorklikken dus nu pakt PayPal het van mn gekoppelde ING rekening, dat kost dus blijkbaar meer tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:41:
[...]

Excuus, via ING > PayPal > ESEA. Had even geen balance op PayPal en ging te snel met doorklikken dus nu pakt PayPal het van mn gekoppelde ING rekening, dat kost dus blijkbaar meer tijd?
Van je normale ING rekening naar Paypal is zoals een overschrijving. Dit duurt dus enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Grim schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:42:
[...]

Van je normale ING rekening naar Paypal is zoals een overschrijving. Dit duurt dus enkele dagen.
Yeah, agh het maakt ook niet zoveel uit. Kan ik mij even op scriptie focussen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grim schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:42:
[...]

Hebben ze in belgenland ook ing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Hebben ze in belgenland ook ing?
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is van de belgen ing naar de echte ing dan ook instant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
macciez schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:44:
[...]

True, het gros op ESEA is wel aardig, afentoe wel een paar downers maar dat hou je toch overal. Moet wel zeggen dat als je richting rank A/B gaat je nog steeds met hetzelfde niveau queued.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Is van de belgen ing naar de echte ing dan ook instant?
Geen idee. Echter is dit extreem off topic. Voor meer informatie verwijs ik je door naar je dichtstbijzijnde ING kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Scrtz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:50:
[...]

True, het gros op ESEA is wel aardig, afentoe wel een paar downers maar dat hou je toch overal. Moet wel zeggen dat als je richting rank A/B gaat je nog steeds met hetzelfde niveau queued.
Het queue systeem is ietwat apart. Toen ik nog in de C ranks zat speelde ik altijd tegen normale lui. Eerste keer B- moest ik ineens 3 potjes tegen teams die uit A en S bestonden. Natuurlijk allemaal verloren, terug naar C en daar weer makkelijke potjes. Zelfde gebeurde toen ik in B kwam. Het probleem is dat je rank niet zo heel veel zegt, en je RWS ook weer niet.

edit: aangezien dat tegenstrijdig is, even een toelichting: Of je wint of niet hangt 80% van je team af, tenzij je fantastisch veel beter bent dan de tegenstander is een slecht team vrijwel altijd een loss. Je hebt wins nodig voor betere ranks. Als je verliest krijg je ook veel minder RWS. De slechtste speler in een winnend team kan makkelijk meer RWS krijgen dan de beste speler in een verliezend team, ook al is de speler in het verliezende team veel beter. Heb je dus pech in je match ups, kom je niet verder. Je komt echter niet zomaar aan 15 RWS of 110 ADR of op rank A, daar moet je wel degelijk goed voor zijn. Rank D - B zegt niet zo heel veel, zelfde als 8-11 RWS. imo

[ Voor 33% gewijzigd door macciez op 27-07-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Scrtz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:29:
Dennis weer op de awp zoals in de good old times. Kan prima werken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren 2000 viewers toen tweeday in het andere team zat maar helaas wel verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:11:
Ik had gisteren 2000 viewers toen tweeday in het andere team zat maar helaas wel verloren.
Had hetzelfde dit weekend, dik gewonnen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ja mijn team zij na 2 ronden GG alsof het een of andere pro god was maar dat vind ik wel meevallen. Laatste tijd wel veel unranked in mijn team. Terwijl als ik soms ook 3 unranked in het andere team heb maar dan waren ze wel dikke pros in face-it ofzo en dan wordt ik alsnog gerekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 21:02
http://fraglider.pt/10962...tida-em-sites-de-gambling
Valve heeft nog meer brieven naar betting sites gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
GAME BREAKING GLITCH?! TELEPORTING BUG?!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9Tc3jcuc4RY&]

Ronde 16:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-ObVcY-N44E7-bL9bq-qxyZA-QzBND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Hoogst waarschijnlijk fake, eigenaar van 1 van de websites al aangegeven dat ie van niks weet....maar goed dat kan net zo goed zichzelf indekken zijn. Blijft een vreemde situatie, vooral voor de mensen met hoop skins.
Ik zou in elk geval in deze periode echt geen enkele skin in een bot van een externe site meer houden.

Vreemd genoeg draait CSGOLounge ook nog steeds inclusief bets, dit terwijl het nu de 11e dag is sinds de brieven boven water kwamen...en mogelijk dus ook al een dag eerder of meer zijn rond gegaan.
r4ptor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:59:
GAME BREAKING GLITCH?! TELEPORTING BUG?!

[video]

Ronde 16:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-ObVcY-N44E7-bL9bq-qxyZA-QzBND
Dit is inderdaad een glitch die meerdere mensen nu gebruiken, aangezien het bekend is gemaakt hoe je het kan doen en het is vrij simpel. Wachten tot valve met een fix komt dus :). Het is wel grappig om 1 keer te doen, maar zou zeker niet abusen zoals de smoke glitch van tijd terug. Overwatchers kunnen je daarop pakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Ik ben Eagle! Jeuj! :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Haha gratz, ranken gaat niet zo snel meer tegenwoordig. Maat van me was ook Supreme, nu DMG vanwege inactiviteit haha.

Hopelijk snel Global, gaat wel lekker met wins als je squad hebt. Vandaag 5 potten achter elkaar gewonnen met 4 andere retards en dat ging lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
MisterChaoSs schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:19:
[...]

Haha gratz, ranken gaat niet zo snel meer tegenwoordig. Maat van me was ook Supreme, nu DMG vanwege inactiviteit haha.

Hopelijk snel Global, gaat wel lekker met wins als je squad hebt. Vandaag 5 potten achter elkaar gewonnen met 4 andere retards en dat ging lekker :+
Man wat een ranks hebben jullie. Ben verdorrie al weken bezig om gold uit te komen. Wat ik ook doe het lukt me maar niet. Winstreak van 10(!!) was al niet genoeg, let wel: bij de meeste stond ik 1 of 2 met aanzienlijk meer kills dan de rest.
Het blijft apart dat ranking systeem.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 09:27
teupje schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:35:
[...]
Man wat een ranks hebben jullie. Ben verdorrie al weken bezig om gold uit te komen. Wat ik ook doe het lukt me maar niet. Winstreak van 10(!!) was al niet genoeg, let wel: bij de meeste stond ik 1 of 2 met aanzienlijk meer kills dan de rest.
Gewoon doorzetten, zolang je wins pakt komen die upranks vanzelf. Dit weekend zelf mijn LEM binnengetikt in een leuke pot met Robbert, Picard, Les en Yde.

Overigens zijn het niet alleen je kills waarmee je upranked. Een goeie teamplayer zijn is belangrijker dan topfragger.

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Het is een combinatie van k/d, score en win/lose. Maar je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dan maak je alleen maar fouten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 01-08-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Niemand weet precies hoe het systeem werkt, zeker na die grote ranks update. Wat ik heb begrepen is dat ze de ranks wat meer uit willen vlakken in plaats van het gros in MGE/DMG laten spelen.

Grootste kans om te ranken is gewoon full premade te spelen. Ik heb nu een fun squad, echt compleet gevalletje mogolen eerste klas. Wij hebben veel lol en redelijke 'skill' om richting Global te gaan met z'n allen. Als je fun hebt en lekkere pace hebt dan gaat het vanzelf, tot een bepaald niveau natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:53
teupje schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:35:
[...]

Ben zelf lang gold nova master geweest, tot nog niet zo heel lang geleden.
Plotseling komt het wel hoor, ik had er ongeveer een 50 tal matchen gespeeld dan naar mg1 , en had ik ongeveer 5 wins onmiddelijk naar mg2 dan een match of 15 en nu al mge waar ik ook nog goed meekom.
Wat kan schelen is ofwel als je soloque speelt slechts een of twee maps spelen zodat je de map beter en beter begint te kennen( en zeker geen dust 2 ) of je speelt bijna altijd premade. Staar je ook niet blind op zoveel wins in een row want dit werkt ook niet altijd.

Steam: ShApeBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste 4 rankups waren na exact 10 wins.
Of ik er nu 1 of 5 tussendoor verloor, bij de 10e win een rank up :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
Ik moet even mijn frustratie uitten, laatste 10 games soloq 8/10 verloren. 4 games hadden een speler onder 200 uur die effe 30 kills+ maakt. 2 games speelde ik met een opponent die 30 kills+ maakt en waarvan ik vrijwel zeker ben dat ze hackte. 2 games met Russen waarvan ik in eentje gekickt werd last moment toen we 14-16 verloren, hele game geen woord Engels gehoord anders dan "kick?". Dus ik ben nu mg1 en heb twee games gespeeld waarbij ik zelf veel kills maak en inmiddels al minimaal 5x ben gereport, nee ik hack niet ik hoor gewoon niet thuis op dit niveau. Leuk dit csgo matchmaking. Risk ik misschien ook eens nog een overwatch, omdat overwatch zelf ook bagger is. :( Misschien maar minder soloq spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat is MM voor je en de aller ergste matchmaking is inderdaad in je eentje gaan spelen met 4 keer kans op een stel idioten in je team. Als je jezelf wilt pijnigen en tergen is dat inderdaad exact de juiste manier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
Ik ben maar op andere continenten gaan spelen met wat andere mensen. Samen met een Rus en iemand uit Singapore heb ik 3 games op 3 continenten gespeeld.

1. Azië, we kwamen op Singapore servers terecht. Met 300 ping gespeeld, ze konden goed Engels en ik kon nog mooi carryen met p90 lag rush spray and pray.

2. Zuid Amerika op Brazilië servers, ik ging voor de grap maradona>Pelé spammen en kreeg nog wat Braziliaanse insults naar me toegeslingerd. Er was een iemand die Engels kon die me uitlegede dat "kkkkkk" hun versie van "lol" was en dat fallen echt hun idool/god/jesus is. Verloren door de vele forces, maar die man kon me uitleggen dat ze in Brazilie echt niet van het woord 'eco' hielden, wat overigens ook voor hun regering geldt.

3. Murica, volgens mij was het de East Coast server en dat was prima te doen voor mijn ping(120), samen met mijn andere twee premades hebben we hard gecarried en weer bewezen Eu>na. De Rus met 170 ping die even 30 kills pakt in na. No problem. Eu>na :D

Vandaag van plan om een potje in Afrika en midden oosten te spelen. Eigenlijk allemaal even erg als Europa, maar ach het is soms gewoon leuker zo'n nieuwe ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:53:

Vandaag van plan om een potje in Afrika en midden oosten te spelen. Eigenlijk allemaal even erg als Europa, maar ach het is soms gewoon leuker zo'n nieuwe ervaring.
Ik heb perongelijk ooit mn max_searchping op 300 gehad ofzo, zat met 280ping op een zuidafrikaanse server, dat was echt lachen. Gasten konden geen nederlands, maar ze verstonden 't wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:01
Nieuwe update, voornamelijk nieuwe pistol sounds, ook is het spray patroon aangepast voor de M4 en AK:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[GAMEPLAY]
– New accuracy recovery method and new recovery rates for the M4A1-S, M4A4, and AK-47. See details HERE.
[SOUND]
– Increased fidelity of firing sounds for P250, Five-Seven, Tec-9, CZ75-Auto, and Dual Berettas.
– Added unique reload and distant sounds for P250, Five-Seven, Tec-9, and Dual Berettas.
[MISC]
– Added defusekit player state to game state integration support.
– cl_weapon_debug_print_accuracy 2 is now a tab delimited formatted output of information.
– Fix a bug that rarely caused a player to be on the wrong team in competitive mode.
– Fix a bug that allowed players to spawn in unexpected (invalid) locations on various maps.
– Added logic to prevent airstalling (where a player appears to float in midair by disrupting their network stream).
– Added sv_clamp_unsafe_velocities convar (default: 1) that community servers can disable to support surfing, etc.
– Misc security improvements.
– Modified report and commend GC logic to clearly signal failure in the case of spoofed reports.

Meer info via Reddit;
https://www.reddit.com/r/...ad_update_for_8316_13544/

Nieuwe maps komen eraan middels een nieuwe "Operations".

De maps zijn:

Austria
Shipped
Concert
Lite
Thrill

YouTube: Next Operation MAPS + Release Date! (CS:GO)

[ Voor 4% gewijzigd door Freeman op 04-08-2016 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DAMAGE schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:00:
Dat is MM voor je en de aller ergste matchmaking is inderdaad in je eentje gaan spelen met 4 keer kans op een stel idioten in je team. Als je jezelf wilt pijnigen en tergen is dat inderdaad exact de juiste manier ;)
Klopt, ik heb vergelijkbaar verhaal als iamnice, constant het team met de idioten, de russen die na 1 ronde a gg roepen, de laggers met 200+ pings, mensen met mics die slechter klinken dan de 2 blikjes met een touwtje er tussen (gister nog een heel team van russen die zulke idiot slechte mic met micboost op 200% hadden). blijft helaas lastig om met deze tijden beetje constant team aan te houden, dan wel met een aantal ongeveer zelfde niveau spelende friends te spelen. iedereen heeft op een andere dag wel tijd en dan kan de ander weer niet.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-08-2016 10:43 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
SouLLeSSportal schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:40:
[...]

Klopt, ik heb vergelijkbaar verhaal als iamnice, constant het team met de idioten, de russen die na 1 ronde a gg roepen, de laggers met 200+ pings, mensen met mics die slechter klinken dan de 2 blikjes met een touwtje er tussen (gister nog een heel team van russen die zulke idiot slechte mic met micboost op 200% hadden). blijft helaas lastig om met deze tijden beetje constant team aan te houden, dan wel met een aantal ongeveer zelfde niveau spelende friends te spelen. iedereen heeft op een andere dag wel tijd en dan kan de ander weer niet.
Ik ben al blij als ik met 1 maat kan spelen. :) Dat is vaak in MM al het verschil tussen winnen en verliezen.

Afgelopen vrijdag savonds met vrienden echt flink gezopen, daarna de stad in gegaan, om een uur of 3 snachts thuis gekomen en ik zag tot mijn verbazing dat een maat van me nog online was. Hij was ook flink lazerus, dus het werd MM.
uiteindelijk 16-5 gewonnen, en wij waren de nummer 1 en 2 van ons team. :'( :D :F Wel enorm goed vermaak. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnnyzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 03:51:
Nieuwe update, voornamelijk nieuwe pistol sounds, ook is het spray patroon aangepast voor de M4 en AK:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[GAMEPLAY]
– New accuracy recovery method and new recovery rates for the M4A1-S, M4A4, and AK-47. See details HERE.
[SOUND]
– Increased fidelity of firing sounds for P250, Five-Seven, Tec-9, CZ75-Auto, and Dual Berettas.
– Added unique reload and distant sounds for P250, Five-Seven, Tec-9, and Dual Berettas.
[MISC]
– cl_weapon_debug_print_accuracy 2 is now a tab delimited formatted output of information.
– Fix a bug that rarely caused a player to be on the wrong team in competitive mode.
– Fix a bug that allowed players to spawn in unexpected (invalid) locations on various maps.
– Added logic to prevent airstalling (where a player appears to float in midair by disrupting their network stream).
– Added sv_clamp_unsafe_velocities convar (default: 1) that community servers can disable to support surfing, etc.
– Modified report and commend GC logic to clearly signal failure in the case of spoofed reports.

Meer info via Reddit;

De maps zijn:

Austria
Shipped
Concert
Lite
Thrill

Je zegt het net iets te simpel, het spray patroon is niet aangepast. Het gaat om de tijd die je nodig had om van schieten met recoil naar geen recoil te gaan. Die tijd is korter tussen de eerste kogels, dat betekend dat bursten(2-5kogels) en tappen (1-2kogels) beter te doen is sinds de update.
Ik vind dit een prima update, zoals gewoonlijk werkt de helft niet maar dat komt wel.

Tapping +1
Minder jump acc +1
Geluidjes zijn een beetje meh, maar zullen ze bij eleague wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Johnnyzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 03:51:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[GAMEPLAY]
[SOUND]
[MISC]

Meer info via Reddit;

De maps zijn:

Austria
Shipped
Concert
Lite
Thrill

YouTube: New Pistol Sounds - CS:GO Update 8/3/16 (CZ,Dualies,5-7,p250,tec-9)

Ik vind de geluiden niet super, maar dat kan ook aan mijn werk koptelefoon liggen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hexta schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:01:
[...]

YouTube: New Pistol Sounds - CS:GO Update 8/3/16 (CZ,Dualies,5-7,p250,tec-9)

Ik vind de geluiden niet super, maar dat kan ook aan mijn werk koptelefoon liggen.
Vreemd dat ze de proppeschieter de glock en usp niet hebben meegenomen, vooral de glock is wel echt matig geluid. Maar veel slechter dan de p90 sound kan het niet denk ik... :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
SouLLeSSportal schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Vreemd dat ze de proppeschieter de glock en usp niet hebben meegenomen, vooral de glock is wel echt matig geluid. Maar veel slechter dan de p90 sound kan het niet denk ik... :X
Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt updaten ze enkele guns per keer per update. Glock en USP komen dus nog wel aan de beurt. Vroeg of laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grim schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt updaten ze enkele guns per keer per update. Glock en USP komen dus nog wel aan de beurt. Vroeg of laat.
Alhoewel je gelijk hebt, vind ik dit zo'n domme zet van valve. Als ze dit gebruiken om te testen snappen ze er echt niks van, en die geluidjes kunnen lang niet zo veel werk zijn dat ze er zolang over moeten doen. Ze hadden beter in 1x een geluids update kunnen uitbrengen. Met beter positional sound bijv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Je zegt het net iets te simpel, het spray patroon is niet aangepast. Het gaat om de tijd die je nodig had om van schieten met recoil naar geen recoil te gaan. Die tijd is korter tussen de eerste kogels, dat betekend dat bursten(2-5kogels) en tappen (1-2kogels) beter te doen is sinds de update.
Ik vind dit een prima update, zoals gewoonlijk werkt de helft niet maar dat komt wel.

Tapping +1
Minder jump acc +1
Geluidjes zijn een beetje meh, maar zullen ze bij eleague wel leuk vinden.
Er is eigenlijk meer jump accuracy. Je bent meet accuraat als je jump schiet. Geen idee waarom Valve dit bufft. Verder ben ik al een beetje rond gaan kijken met de ak. Tappen is meer viable, maar eigenlijk nog niet zo viable als bursten(wat nu ook meer viable is), wat echt niet viable is is sprayen op long range.

Pre update
Short range>spray
Medium range>spray
Long range>Burst/tap

Post update
Short range>spray
Medium range>spray/burst
Long range>tap

Om even een vergelijking te geven waarom tappen eigenlijk niet super viable is nu. Je kan 4 shots tappen met de ak OF in dezelfde tijd 10 kogels bursten met de ak. Als je niet iemand insta hs met de ak dan heb je meestal 4 kogels nodig om hem te killen. Dus moet je met tappen 4/4 hitten terwijl als je burst je maar 4/10 kogels moet hitten. Zelfs met de nieuw update hebben ze de eerste paar burst kogels verbeterd dus in mijn ogen blijft het meer lonen om te bursten dan om de tappen. Je hebt meestal niet meer dan 10 kogels nodig om iemand te killen als je op een redelijk niveau speelt, als je meer nodig hebt ben je zelf dood of heb je al terug getrokken achter cover. Als je een redelijke eerste flick hebt kun je meestal <5 kogels al iemand killen. Zelfs als we 15 kogels burst als voorbeeld nemen, in dezelfde tijd kun je 6 kogels tappen.

Ik vind dit wel een goede update want op Long range is tappen wel viable en dat is prima. Als je ooit een pro game kijkt dan sprayen ze letterlijk van elke range en dat was "pray to rngjesus" in plaats van echte aim battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:12:
[...]Er is eigenlijk meer jump accuracy. Je bent meet accuraat als je jump schiet.
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Dat is een bug.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik wou je eigenlijk alleen verbeteren op die jumling accuracy. Die hele post daarna was gewoon mijn view op de update. :D

Maar ja de helft werkt weer niet, want ze hebben eigenlijk alle guns veranderd volgens slothsquadron terwijl ze dat nergens in de update hebben neergezet. Elke wapen is beter met tappen nu.

Tja, Valve weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Ik wou je eigenlijk alleen verbeteren op die jumling accuracy. Die hele post daarna was gewoon mijn view op de update. :D

Tja, Valve weer...
Ik snap je idee, maar die jumping acc is dus een bug, je kan er weinig aan verbeteren omdat ik gewoon goed zit.

overigens is de famas nu grappig accuraat op burst.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na'Vi -Zeus +s1mple, dus toch. Ben toch wel benieuwd of Na'Vi nu nummer 1 kan worden. Ze hebben best een kans met GuardiaN, s1mple en Edward die super goed speelt laatste tijd. Zeker als GuardiaN zijn pols (?) heelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:59:
Na'Vi -Zeus +s1mple, dus toch. Ben toch wel benieuwd of Na'Vi nu nummer 1 kan worden. Ze hebben best een kans met GuardiaN, s1mple en Edward die super goed speelt laatste tijd. Zeker als GuardiaN zijn pols (?) heelt.
Rip volodya :(

Nu maar hopen dat s1mple z'n bekkie houd en zo blijft spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nehox ga je ooit ook een discord maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Meeste sounds vind ik echt verschrikkelijk, de P250 is net een nietmachientje....

Overigens, Scream-heaven update aangezien je one-taps kan gaan 'sprayen'. Het duurt veel minder lang om van een tap te herstellen dus kan je ze sneller achter elkaar schieten. I.c.m. een AK-47 wordt dit dus vanaf mid-range one taps geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:14:
Meeste sounds vind ik echt verschrikkelijk, de P250 is net een nietmachientje....

Overigens, Scream-heaven update aangezien je one-taps kan gaan 'sprayen'. Het duurt veel minder lang om van een tap te herstellen dus kan je ze sneller achter elkaar schieten. I.c.m. een AK-47 wordt dit dus vanaf mid-range one taps geven :+
5x schieten 1x raken is geen wun teps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:46:
[...]

5x schieten 1x raken is geen wun teps.
Jah, "one-taps" bedoelde ik. Het tappen is iig een stuk makkelijker geworden op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

Jah, "one-taps" bedoelde ik. Het tappen is iig een stuk makkelijker geworden op deze manier.
wun teps ;) Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/6-30-2016/IIBmbD.gif
Pagina: 1 ... 32 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.