Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Nadat iemand via Steam chat wist te vertellen over Prime accounts deze maar weer eens geinstalleerd. Echter na even gekeken te hebben of de game werkte mijn eerste comp match gestart. Game gevonden maar kreeg de melding dat ik niet kon connecten. Nog een keer en weer hetzelfde. PC herstart, maar te laat om het nog een keer te proberen en nu een 30 minuten cooldown. Om te voorkomen dat ik nog een cooldown krijg is er een manier om te testen, bijv via een andere game mode, om te zien of mijn game goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
_A3 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:21:
Nadat iemand via Steam chat wist te vertellen over Prime accounts deze maar weer eens geinstalleerd. Echter na even gekeken te hebben of de game werkte mijn eerste comp match gestart. Game gevonden maar kreeg de melding dat ik niet kon connecten. Nog een keer en weer hetzelfde. PC herstart, maar te laat om het nog een keer te proberen en nu een 30 minuten cooldown. Om te voorkomen dat ik nog een cooldown krijg is er een manier om te testen, bijv via een andere game mode, om te zien of mijn game goed is?
Je kan waarschijnlijk de gratis clients van cevo of faceit proberen. Die cooldown die je daar krijgt staat los van je mm cooldown.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
_A3 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:21:
Gewoon niet competitive modes toch? Dus casual, DM.
Als er een probleem is kun je het fixen met de optie 'Verify local content' o.i.d. via Steam, dan controleert hij je install op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Er zou blijkbaar een vac wave incoming zijn..

https://www.reddit.com/r/...4rflp6/vac_wave_incoming/

Als je kijkt op vac-ban.com, zie je dat de laatste 24 uur een hoop 'dure' accounts zijn geband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 13:43
r4ptor schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:10:
Er zou blijkbaar een vac wave incoming zijn..

https://www.reddit.com/r/...4rflp6/vac_wave_incoming/

Als je kijkt op vac-ban.com, zie je dat de laatste 24 uur een hoop 'dure' accounts zijn geband
Ik hoorde van een cheater dat er een bepaalde script is uitgekomen, waardoor hun andere cheaters geforceerd een overwatch kunnen laten krijgen. Geen idee hoe dit werkt geen idee of het echt is, ik weet alleen dat hij zei dat het er is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
TheDutchMrLQ schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:04:
[...]

Ik hoorde van een cheater dat er een bepaalde script is uitgekomen, waardoor hun andere cheaters geforceerd een overwatch kunnen laten krijgen. Geen idee hoe dit werkt geen idee of het echt is, ik weet alleen dat hij zei dat het er is. :?
Heb ook op een bepaald cheat forum gelezen dat als je profiel publiek is zowiezo een ban krijgt daardoor.. Allemaal beetje vreemd. Anyway 2500 cheaters minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Hallo iedereen,

Ik zou met een vriend van mij naar ESL Benelux in Amsterdan morgen met kaartjes die ik hier heb gewonnen, maar helaas heeft deze vriend op het laatste moment moeten afzeggen :( . Aangezien ik in Friesland woon en alleen gaan niet zo leuk vind als met z'n tweeën heb ik nog twee kaartjes voor morgen voor Gratis.

De tickets staan op mijn naam en ik sta ook op de gastenlijst, maar als je de tickets bij je hebt wordt hier denk ik niet naar gekeken, dus wil je 1 of 2 kaartjes, stuur dan even een PM en dan stuur ik ze via de mail naar je toe.

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Sigm4tic schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:06:
Hallo iedereen,

Ik zou met een vriend van mij naar ESL Benelux in Amsterdan morgen met kaartjes die ik hier heb gewonnen, maar helaas heeft deze vriend op het laatste moment moeten afzeggen :( . Aangezien ik in Friesland woon en alleen gaan niet zo leuk vind als met z'n tweeën heb ik nog twee kaartjes voor morgen voor Gratis.

De tickets staan op mijn naam en ik sta ook op de gastenlijst, maar als je de tickets bij je hebt wordt hier denk ik niet naar gekeken, dus wil je 1 of 2 kaartjes, stuur dan even een PM en dan stuur ik ze via de mail naar je toe.
Je kan beter de ESL major gaan kijken met wat vrienden, dan zie je nog wat niveau CS.

Het niveau van de benelux is daarmee vergeleken zo laag en vreselijk saai om naar te kijken. Niet dat dat heel gek is, gezien de 'echte pro's' 40-50 uur in de week praccen en de teams van de benelux dit vrij weinig tot niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
[YouTube: https://youtu.be/NEVkrmsC73U]

8)

Anyway.. RIP G2! Echt jammer dat er ze al uit liggen. Ze hadden natuurlijk wel de zwaarste groep, maar had fnatic gewonnen tegen faze dan had G2 er waarschijnlijk nog bij geweest.. :'(

rip scream, rip belgie.

Gelukkig hebben we nog het wielrennen om trots op te zijn 8)

http://en.esl-one.com/csgo/cologne-2016/bracket/

Teams die al uitgeschakeld zijn:
  • Counter Logic Gaming
  • OpTic Gaming
  • Team EnVyUs
  • G2 Esports
Matchen van vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KmtPbjn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:02
Zijn er nog mensen die in de arena zijn nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
therobber schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:53:
Zijn er nog mensen die in de arena zijn nu?
Vanavond pas wss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:02
Dan ben ik er ook nog hoor 😀 ik stuur wel ff pmmetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Raptor, hoe record jij alles? incl geluid.. heb je het altijd aanstaan of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Scr33x0r schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:45:
Wilde ik idd ook vragen!

Heb net gevonden dat je pas gespeelde matches van jezelf kunt downloaden en terugkijken. Hoe kun je hier een filmpje van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Scr33x0r schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:45:
Ik gebruik de software die meegeleverd is met AMD. Namelijk plays.tv. Ik heb een shortcut die ik dan indruk en dat hij de laatste 2 minuten savet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:35
r4ptor schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Ik gebruik de software die meegeleverd is met AMD. Namelijk plays.tv. Ik heb een shortcut die ik dan indruk en dat hij de laatste 2 minuten savet.
Bij Nvidia heet het Shadowplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 14:57
Zo dat prime lijkt nog voor geen meter te werken. Ik heb momenteel het idee dat ik tegen alleen maar hackers loop te spelen.

Bijna het idee dat zonder prime minder hackers tegenkom momenteel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Iemand zopas de half finale ESL Cologne gezien?

15-13, plots killt Elig 2 teammates en wordt de ronde herstart...

Wtf?
Heel raar dat er verder niets meer over gezegd wordt, ronde wordt herstart en thats it...
Iemand een idee wat het was?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:11:
Iemand zopas de half finale ESL Cologne gezien?

15-13, plots killt Elig 2 teammates en wordt de ronde herstart...

Wtf?
Heel raar dat er verder niets meer over gezegd wordt, ronde wordt herstart en thats it...
Iemand een idee wat het was?
Kan zijn dat er al wat aan de hand was en elige er een beetje mee wegliep, normaal gesproken word er niet herstart na de eerste frag/damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:18:
[...]

Kan zijn dat er al wat aan de hand was en elige er een beetje mee wegliep, normaal gesproken word er niet herstart na de eerste frag/damage.
Ja.
*JW : stop

*JW : off

*JW : off

*EliGE : ok

*JW : dennis pc broke or some shit

*nitr0 : nl

*jdm64 : KK

*JW : it started to beep 10000000000000000 times in his ears

*EliGE : how do we medic

*dennis : its back

*dennis : shit sound system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
@stuk hierboven, die drops door de stream te kijken zijn er al sinds eind 2013 :)

Wel supervet dat liquid door is, al de upsets maakt deze major tot een van de betere, als elke keer sk/fnatic maar alles winnen wordt het ook maar saai. Nu hoop ik ook echt dat ze door kunnen pakken en deze major op hun naam schrijven.

Buiten dat, rip pickem deze major, maar sowieso gare badge dat design wat bij dreamhack cluj al gebruikt werd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

aaaah, ok verklaart alles dus :)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:29:
@stuk hierboven, die drops door de stream te kijken zijn er al sinds eind 2013 :)

Wel supervet dat liquid door is, al de upsets maakt deze major tot een van de betere, als elke keer sk/fnatic maar alles winnen wordt het ook maar saai. Nu hoop ik ook echt dat ze door kunnen pakken en deze major op hun naam schrijven.

Buiten dat, rip pickem deze major, maar sowieso gare badge dat design wat bij dreamhack cluj al gebruikt werd..
Eensch, alhoewel ik 't navi ook wel gunde vanwege Zeus z'n youtube filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:33:
[...]

Eensch, alhoewel ik 't navi ook wel gunde vanwege Zeus z'n youtube filmpjes.
De jeugd en hun youtube filmpjes, ik blijf me er over verbazen, of ik wordt gewoon oud..

Buiten dat doet na'vi zo hard hun best, zovaak zooooo dichtbij geweest, zeker gun ik het hun ook een keertje, maar ze vlammen net niet genoeg/leunen teveel op guardian ofzo, wel vond ik die match tijdje terug van SK vs navi op overpass een van de dikste matches ooit, waar ze beide even wat nieuwe boosts en triple boosts gingen doen in overtime, die match was echt zwaar finalewaardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:36:
[...]

De jeugd en hun youtube filmpjes, ik blijf me er over verbazen, of ik wordt gewoon oud..

Buiten dat doet na'vi zo hard hun best, zovaak zooooo dichtbij geweest, zeker gun ik het hun ook een keertje, maar ze vlammen net niet genoeg/leunen teveel op guardian ofzo, wel vond ik die match tijdje terug van SK vs navi op overpass een van de dikste matches ooit, waar ze beide even wat nieuwe boosts en triple boosts gingen doen in overtime, die match was echt zwaar finalewaardig!
Heb je ze niet gezien? Gast praat s'nachts met een kikker over CS in een vijver ergens in slav-city daar, mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost want edit pushed het topic niet

Voor iedereen die de major finale wil zien maar niet weet wanneer hij is, hij is nu!

wat achtergrond info: Het is een Bo3, dit betekend dat er maximaal 3 maps gespeeld worden, afhankelijk van een 1-1 of een 2-0.

SK - het oude luminocity (fallen en vriendjes) VS Liquid met S1mple i.p.v. Pimp.

Dit is de eerste keer dat een NA team in een Major finale staat, dat maakt deze best bijzonder en spannend. NA werd tot voorkort gezien als een 3e wereld land gezien CS, waar slechte acties worden beschreven door de meeste CS'ers als NA-actie. (NA nade, NA boost etc)

Voor iedereen die de stream gaat kijken hier wat tips:

Chat is kut.
ADR betekend average damage per round. Hoge ADR (~100 of meer) word als (zeer) goed gezien. ADR is zo goed als de beste manier om te kijken of een player impact heeft op het spel.

K/d ratio is niet zo belangrijk aangezien een lurker of een solosite speler mss veel meer overleeft/saved in z'n eentje, en zo een onnatuurlijk hoge K/dr heeft voor de impact die hij heeft gedaan.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2016 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Observing was zo ongelofelijk slecht, en dat in de finale van een major... Hoe? Verder saaie game, Liquid had geen kans. VP vs SK was veel leuker gisteren, hoewel de observing daar ook slecht was.

edit: pov van JDM's ace:

YouTube: jdm ace

edit2: Coldzera een 1.36 rating deze major, laagste rating 1.08 op Nuke tegen FlipSid3. Vorige major had hij ook al zo'n rating. Snel sens, gear, resolutie en dieet kopiëren om ook goed te worden dus!

[ Voor 46% gewijzigd door Brogala op 10-07-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:39:
Dubbelpost want edit pushed het topic niet

Voor iedereen die de major finale wil zien maar niet weet wanneer hij is, hij is nu!

wat achtergrond info: Het is een Bo3, dit betekend dat er maximaal 3 maps gespeeld worden, afhankelijk van een 1-1 of een 2-0.

SK - het oude luminocity (fallen en vriendjes) VS Liquid met S1mple i.p.v. Pimp.

Dit is de eerste keer dat een NA team in een Major finale staat, dat maakt deze best bijzonder en spannend. NA werd tot voorkort gezien als een 3e wereld land gezien CS, waar slechte acties worden beschreven door de meeste CS'ers als NA-actie. (NA nade, NA boost etc)

Voor iedereen die de stream gaat kijken hier wat tips:

Chat is kut.
ADR betekend average damage per round. Hoge ADR (~100 of meer) word als (zeer) goed gezien. ADR is zo goed als de beste manier om te kijken of een player impact heeft op het spel.

K/d ratio is niet zo belangrijk aangezien een lurker of een solosite speler mss veel meer overleeft/saved in z'n eentje, en zo een onnatuurlijk hoge K/dr heeft voor de impact die hij heeft gedaan.
Vraag me wel af of Liquid veel gaat voorstellen zonder s1mple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Louw Post schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Vraag me wel af of Liquid veel gaat voorstellen zonder s1mple.
Niet hetzelfde niveau dat is zeker. SK is op dit moment té goed. Saaie speelstijl, maar zo ontzettend goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 13:50

ghostman

dwarf

Zal vast wel eerder geplaatst zijn, maar ik vond hem wel leuk :+

Ruski

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Schijnt dat fnatic bijv vs liquid helemaal geen warmup heeft gedaan ook, waar liquid dus 3-4 uur vantevoren al zwaar aan het inschieten was, was fnatic gewoon met het hele team relaxed naar SK-VP aan het kijken. Ik vraag me af of sommige teams (noem geen namen) een beetje motivatieloos aan het worden zijn, misschien willen ze eens iets nieuws, krijgen we een SWEswap oid? Of er zijn gewoon teveel tournaments en/of ze verdienen gewoon al genoeg en denken, laat maar gaan..

iig hoop ik weer eens op een flinke verandering in de scene, SK die alles wint wordt ik ook wel een beetje moe, ik heb namelijk altijd een zwak gehad voor zweedse teams :P

ps: in 2010 oid is in 1.6 ook al eens zo'n SWEswap tussen SK(vergelijkbaar met NiP nu) en fnatic voorgekomen, terwijl ook toen fnatic en SK zowat alles wonnen (alhoewel NiP nu niet echt meer veel wint ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03
Hoe ver ben jij eigenlijk gekomen bij ESL-benelux?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:35:
Schijnt dat fnatic bijv vs liquid helemaal geen warmup heeft gedaan ook, waar liquid dus 3-4 uur vantevoren al zwaar aan het inschieten was, was fnatic gewoon met het hele team relaxed naar SK-VP aan het kijken. Ik vraag me af of sommige teams (noem geen namen) een beetje motivatieloos aan het worden zijn, misschien willen ze eens iets nieuws, krijgen we een SWEswap oid? Of er zijn gewoon teveel tournaments en/of ze verdienen gewoon al genoeg en denken, laat maar gaan..

iig hoop ik weer eens op een flinke verandering in de scene, SK die alles wint wordt ik ook wel een beetje moe, ik heb namelijk altijd een zwak gehad voor zweedse teams :P

ps: in 2010 oid is in 1.6 ook al eens zo'n SWEswap tussen SK(vergelijkbaar met NiP nu) en fnatic voorgekomen, terwijl ook toen fnatic en SK zowat alles wonnen (alhoewel NiP nu niet echt meer veel wint ^^)
Ik heb zelf een theorie dat fnatic niet van sk wil verliezen, en opzettelijk throwed om zo hun naam als 'beste' team hoog te houden. Sk wil niet het beste team genoemd worden tot ze fnatic verslaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik vond het persoonlijk echt een van de saaiste majors die ik gezien heb. Matches konden me gewoon niet boeien (op Flipside vs NIP na) en de finale was gewoon nooit een finale. Erg jammer.
Had trouwens ook problemen met Twitch icm Chromecast op m'n tv, meer mensen hier mee te maken gehad dat het totaal niet soepel afspeelde?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
teupje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:31:
Ik vond het persoonlijk echt een van de saaiste majors die ik gezien heb. Matches konden me gewoon niet boeien (op Flipside vs NIP na) en de finale was gewoon nooit een finale. Erg jammer.
Had trouwens ook problemen met Twitch icm Chromecast op m'n tv, meer mensen hier mee te maken gehad dat het totaal niet soepel afspeelde?
saaiste zeker niet, genoeg upsets geweest in de groups en de kwart/halve finales, die ook nog eens zeker spannend waren, de finale echter was idd wel erg saai.
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Ik heb zelf een theorie dat fnatic niet van sk wil verliezen, en opzettelijk throwed om zo hun naam als 'beste' team hoog te houden. Sk wil niet het beste team genoemd worden tot ze fnatic verslaan hebben.
nah dat is wel het laatste waar fnatic zich mee zou bezig houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Hier ook toen ik de finale op de TV wou kijken.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Mee eens, heb betere Majors gezien en toernooien voorgaand aan de Major waren ook beter.

Beetje jammer dat G2 en Nip zo eruit vlogen.

Wel kras hoe groot het spel geworden is. Als ik dit vergelijk met de lans die we hadden in 2000-2004 en nu...

Had 20 jaar later geboren moeten worden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:48:
[...]

saaiste zeker niet, genoeg upsets geweest in de groups en de kwart/halve finales, die ook nog eens zeker spannend waren, de finale echter was idd wel erg saai.

[...]

nah dat is wel het laatste waar fnatic zich mee zou bezig houden
ja dat zal wel, ik zet mn aluhoedje wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 18:23
Argh 3 games na elkaar getrashed (@LEM), scores van 16-1 / 16-3 tegen gastjes met <1 jaar oude accounts met enkel CS GO erop.
Het zullen wel allemaal pros zijn die aant smurfen zijn zeker ...

(Dit was op prime matchmaking btw ...)

[ Voor 9% gewijzigd door Phaex op 11-07-2016 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Grim schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:53:
[...]

Hier ook toen ik de finale op de TV wou kijken.
Ok dan, op web ook wel aantal klachten gevonden maar de meeste ook al wat ouder.
Ben dus niet de enige. Vervelend want voorheen keek ik de hele major op m'n tv zonder enig probleem. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Heb een cobblestone souvernir gedropt gekregen.... Nu is de vraag: openen of gewoon lekker verkopen voor 22 euro? :/

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:05:
Heb een cobblestone souvernir gedropt gekregen.... Nu is de vraag: openen of gewoon lekker verkopen voor 22 euro? :/
Nice! Nog even bewaren en dan voor ong 35 euro verkopen is een goede optie als je nu het geld niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Grotman schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:14:
[...]

Nice! Nog even bewaren en dan voor ong 35 euro verkopen is een goede optie als je nu het geld niet nodig hebt.
Heb het geld absoluut niet nodig.. :) De median price van zo'n ding gaat naar de 35? Dan is het zonde om hem nu te verkopen voor 21.. :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:15:
[...]

Heb het geld absoluut niet nodig.. :) De median price van zo'n ding gaat naar de 35? Dan is het zonde om hem nu te verkopen voor 21.. :D
Ik had 'm zelf ong 2 jaar terug en uiteindeljk verkocht voor ong €45 dacht ik, dus netto 38 ofzo. Twee vrienden hadden er beiden eentje later gekregen en hebben hem voor ong 35 verkocht. Dus je moet wel minstens een jaar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Grotman schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:48:
[...]

Ik had 'm zelf ong 2 jaar terug en uiteindeljk verkocht voor ong €45 dacht ik, dus netto 38 ofzo. Twee vrienden hadden er beiden eentje later gekregen en hebben hem voor ong 35 verkocht. Dus je moet wel minstens een jaar wachten.
Vorig jaar had ik er twee... Die heb ik toen geopend.. Twee skins van 20 cent voor het totaal van 60+ euro..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Aan de andere kant, als je 21EUR niet nodig hebt, heb je waarschijnlijk 35EUR ook niet nodig. Ik heb er ook 1 en zodra ik terug ben ga ik hem openen. Die 35EUR gaat het verschil niet maken en wellicht zijn wij de 0,0001% die een dlore eruit trekt :D.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Iemand die hier enigszins verstand heeft van (fake) fire & ice marble fades? Heb namelijk voor een leuk bedrag net deze bayo gescoord maar durf met geen mogelijkheid te zeggen of dit een max fake fire & ice is of een min true fire & ice.

Metjm: http://s.metjm.net/wTmj1cq.jpg

Ingame: http://i.imgur.com/3vVCzD7.jpg

Terugkomende op de major, het gene wat mij echt tegenviel was de finale wedstrijd. Liquid werd daar door SK gestompt alsof het een tier 2 of 3 team was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeroamd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:04:
Iemand die hier enigszins verstand heeft van (fake) fire & ice marble fades? Heb namelijk voor een leuk bedrag net deze bayo gescoord maar durf met geen mogelijkheid te zeggen of dit een max fake fire & ice is of een min true fire & ice.

Metjm: http://s.metjm.net/wTmj1cq.jpg

Ingame: http://i.imgur.com/3vVCzD7.jpg

Terugkomende op de major, het gene wat mij echt tegenviel was de finale wedstrijd. Liquid werd daar door SK gestompt alsof het een tier 2 of 3 team was.
Misschien een PC in /r/gotrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
*kruipt uit zn pokemon go leven*

http://store.steampowered.com/news/22883/

Check de AWP Asiimov crashen!

[ Voor 17% gewijzigd door r4ptor op 14-07-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
r4ptor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:01:
*kruipt uit zn pokemon go leven*

http://store.steampowered.com/news/22883/

Check de AWP Asiimov crashen!
HIDE YO SKINS. HIDE YO KNIFE.

Tijd om uit te cashen als je nog skins in zo'n site hebt zitten. Ik ben benieuwd of csgolounge getroffen gaat worden. Het lijkt me sterk dat ze door mogen gaan.

Hopelijk wordt dit ook het einde van hoe CSGO altijd in het nieuws komt: met weer een gamble schandaal.

Toch denk ik dat veel skins en knives nog een hoge waarde behouden. Als het maar zeldzaam genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
rnenator schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:08:
[...]

HIDE YO SKINS. HIDE YO KNIFE.

Tijd om uit te cashen als je nog skins in zo'n site hebt zitten. Ik ben benieuwd of csgolounge getroffen gaat worden. Het lijkt me sterk dat ze door mogen gaan.

Hopelijk wordt dit ook het einde van hoe CSGO altijd in het nieuws komt: met weer een gamble schandaal.

Toch denk ik dat veel skins en knives nog een hoge waarde behouden. Als het maar zeldzaam genoeg is.
Als je wat leuke skins wilt is waarschijnlijk de komende week een goed moment om te kopen. Zag de Kara's al een stuk lager dan normaal. FN Howls vanaf 500, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
macciez schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:12:
[...]
Als je wat leuke skins wilt is waarschijnlijk de komende week een goed moment om te kopen. Zag de Kara's al een stuk lager dan normaal. FN Howls vanaf 500, etc.
Ik zou toch even wachten of Opskins niet ook aangepakt gaat worden. Zonde als je nog geld in je wallet hebt als dat wel gebeurd. En ik kan me best voorstellen dat Valve de marketplace die skins direct monetary value geeft wil afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ik heb 5 AWP Asiimovs in me inventory om door te verkopen, heb er verder geen haast mee..Moet ik dat wel hebben nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ik probeer mn Cologne pins te slijten, maar dat gaat ook niet echt hehehe..

Heb een Phoenix en een Bravo voor diegene die geinteresseerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
rnenator schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:04:
[...]

Ik zou toch even wachten of Opskins niet ook aangepakt gaat worden. Zonde als je nog geld in je wallet hebt als dat wel gebeurd. En ik kan me best voorstellen dat Valve de marketplace die skins direct monetary value geeft wil afsluiten.
Gaat niet gebeuren denk ik. Dit is puur door Valve om zelf zeker te zijn mbt die rechtszaak die nu in Amerika loopt. Even alle banden via de API met goksites sluiten, en opskins is geen goksite (en heeft ook gezegd dat er geen contact is geweest vanuit Valve). Er komen nieuwe manieren waarop die goksites aan je inventory komen en dan is alles zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 16-09 20:05
Elke keer dat Valve zoiets doet denk ik weer waarom waarom zo vaag. Ik word er bijna verdrietig van.

In plaats van een duidelijk bericht te sturen hebben ze op dit moment een statement geplaats dat op verschillende manieren gelezen en geïnterpreteerd kan worden. Het is zelfs zo vaag dat OPskins een bericht heeft moeten plaatsen dat ze DENKEN dat er niks aan de hand is voor hun(wat ik ook hoop). Waarom hebben ze niet één iemand dit bericht laten lezen en een paar minder vage termen erin gegooid.

Gambling? Valt match betting daaronder? Verschillende betting sites zeggen al dat voor hun niks gebeurt, maar volgens mij is de definitie gambling ook geldig op betten voor een deel. Maar de vraag is hoe interpreteert Valve dit? Ze kunnen letterlijk later nog zeggen "Ja we bedoelen alles, ook betten." of twisten op elk manier mogelijk. Het feit dat er zoveel paniek en chaos is bij mensen zegt al hoe onduidelijk dit bericht is. Ze zijn financieel zichzelf in de voet aan het schieten als ze besluiten om CSGL/Fanobet aan te pakken. De 'match betting' sites. En dan nog dat stukje over hoe bots voor gambling hun TOS ondermijnt. Maar opskins/bitskins gebruikt hetzelfde bot systeem, alleen voor een ander doel. Dit ondermijnt volgens mij ook de TOS en in die statement zeggen ze dat het gebruik van een bot die de steam API gebruikt als een mens niet mag. Wat OPskins doet, maar wat heeft OPskins dan met gambling te maken?

Vele vragen, vaag en onduidelijk van Valve. Hebben ze geen PR manager of iemand ingehuurd voor dit grote probleem? Want ze wisten jaren geleden ook al dat underage betting(wat het probleem is imo) gebeurt. Maar in plaats van toen effe 1 dagje besteden aan snel wat regels bedenken of enforcen, hebben ze het probleem laten uitlopen en nou op dit moment proberen ze nog steeds alle verantwoordelijkheid weg te schuiven(het is vgm ook niet hun probleem trouwens) en ook nog eens paniek te zaaien met hun vage woording.

Ik heb het liefst dat ze gewoon regels gaan stellen en lekker simpel naar andere sports kijken. Gewoon bookies toelaten, ID checks doen(zoals fanobet op dit moment) en dan heb je 90% van het probleem opgelost. Volgens mij hebben ze met die oude escrow update ook best wat sites(OPskins/bitskins/csgl) bots ge-whitelist(niet zeker , meer een herinnering). Nou doe dit lekker dan nog een keer zou ik zeggen. Huur een fatsoenlijk gozer in , want als zelfs ik dit kan bedenken moet een professioneel bedrijf als Valve toch wel ook een plan in gedachte hebben? Toch? Helaas is het niet zo eenvoudig met Valve, als ze al geen aandacht besteden aan het spel zelf met zoveel kleine bugs dan denk ik ook niet dat ze dit effe oplossen.

[ Voor 3% gewijzigd door IAmNice op 14-07-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
IAmNice schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:26:
Elke keer dat Valve zoiets doet denk ik weer waarom waarom zo vaag. Ik word er bijna verdrietig van.
Ik heb het idee dat ze nu zo vaag doen om gebruikers de kans te geven hun inventory terug te halen van de getroffen websites. Als ze nu keihard gaan handhaven en meteen die trade bots aanpakken houden die websites honderd-duizenden euro's aan skins over.

Daarnaast is het CSGO development team erg klein voor een game die zo groot is. Dan mis je toch echte daadkracht bij dit soort zaken.

Ik denk dat csgolounge geld en naamsbekenheid genoeg heeft om over te stappen naar een gereguleerde goksite die geen skins maar gewoon geld accepteert om mee te gokken. Hoewel zij ook buiten de Valve API het skins traden kunnen automatiseren verwacht ik. Het zal alleen meer resources kosten en het is nog maar de vraag of Valve die vorm dan ook niet gaat blokkeren.

En match betten is natuurlijk gewoon een vorm van gambling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Heb al die heisa nooit begrepen rond skins maar mogen aan de andere kant blij zijn dat er nu stappen worden ondernomen.

Krijg af en toe het idee dat sommige vergeten dat gaming en alles wat daarbij komt kijken, heel anders in zijn schoenen staat dan vroeger(WON tijdperk zeg maar).

Het is ook leren voor bedrijven zoals Valve etc. Wat zijn de grenzen, wat is wenselijk wat niet, zoveel factoren waar rekening meegehouden moet worden.

Aan de ene kant super blij dat het uit het verdom hoekje komt en mensen er zelfs van kunnen leven, aan de andere kant brengt dit ook het deel mee van commercie die ik liever niet zie, helaas zijn die altijd met elkaar verbonden:(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
CS:GO update :)
[ Operation Wildfire ]
– Operation Wildfire has come to a close.
– The Operation Wildfire case is available for all players.
[ Misc ]
– Added ESL One Cologne 2016 tournament finalists and champions to the Major Trophy.
[ Sound ]
– Increased fidelity for Bizon, Mac10 and UMP45 weapons.
– Unique reload and draw sounds for Bizon, Mac10 and UMP45 weapons.
– New sound for C4 disarm start and disarm finish, more in line with C4 plant sounds.
– New sound for empty magazine impacting with ground.
– Lowered volume of low ammo sound and added unique sound.
– Lowered volume of smoke grenade tail.
[ Maps ]
– Cache
— Added graffiti to commemorate ESL One Cologne 2016.
[ Mac/Linux ]
– Fixed maps that use Squirrel scripting, including the Weapons Course map.
– Fixed a Linux memory leak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
r4ptor schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 07:17:
New defuse sound:

[video]

New PP Bizon, Mac10, UMP sound

[video]
Noooooo niet de UMP ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Had laatst ook een VACshot O-) Werd gecalled dat er iemand op short zat. Nou ja daar moet dan even een kogeltje in natuurlijk! Helaas wel van een demo opgenomen. Audio bij de eerste video is wel gaar trouwens. Maar dat is inmiddels gefikst. Audio clipte (stond te hard voor mijn capture card)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ICHFT8g-_Cc]

En deze 1v4 clutch ook wel grappig (waarom zat er niemand bij de bom!?)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_Yx4wSAnbDY]

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 19-07-2016 15:17 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:14:
Had laatst ook een VACshot O-) Werd gecalled dat er iemand op short zat. Nou ja daar moet dan even een kogeltje in natuurlijk! Helaas wel van een demo opgenomen. Audio bij de eerste video is wel gaar trouwens. Maar dat is inmiddels gefikst. Audio clipte (stond te hard voor mijn capture card)

En deze 1v4 clutch ook wel grappig (waarom zat er niemand bij de bom!?)
Gebruik je OBS voor het opnemen van de gameplay ? want als ik met OBS gameplay opneem dan is de videokwaliteit niet zo goed als bij jouw video's , welke instellingen gebruik je hiervoor ?

Hieronder een voorbeeld van gameplay wat ik met OBS heb opgenomen en de videokwaliteit wel iets minder is:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iEt0CeWLKmg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PyroNL in game en Chainthunder als nickname hier. Dat is een echte pyro. Die mensen herken ik! haha ben er zelf ook eentje.

Anyway ik gebruik GEEN OBS om te recorden. Ik heb hier een behoorlijke stream-setup staan waarmee ik stream via OBS, maar daarnaast ook opneem via een tweede capture card. Voor streamen heb ik de AVermedia Extreme Cap U3 en voor opnemen gebruik ik een Elgato HD60.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chainthunder schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:38:
[...]

Gebruik je OBS voor het opnemen van de gameplay ? want als ik met OBS gameplay opneem dan is de videokwaliteit niet zo goed als bij jouw video's , welke instellingen gebruik je hiervoor ?

Hieronder een voorbeeld van gameplay wat ik met OBS heb opgenomen en de videokwaliteit wel iets minder is:

[video]
Als je alleen maar je gameplay opneemt en dus niet streamed (en je een nvidia kaart hebt) is shadowplay echt de way to go. AMd heeft iets dergelijks, maar wel van mindere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Waarom hebben ze nu alle drie de smg's dezelfde sound gegeven? erg matig geluid wat mij betreft, ump heeft wat dat ook ander kaliber. Vond het geluid wat die ervoor had prima van de ump, de bison en mac10 waren wel erg vlak dus dat kan prima met huidige geluid.

Is de rate of fire van de mac10 ook wat lager? of is dat alleen door het geluid dat het zo lijkt?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:06:
Is de rate of fire van de mac10 ook wat lager? of is dat alleen door het geluid dat het zo lijkt?
Enkel het geluid is aangepast.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Het csgo betting topic kan wel dicht. Naast al die jackpot websites wordt ook csgolounge afgesloten door Valve. Here is de cease and desist brief: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P9S6RWT.jpg

OPskins staat niet op de lijst, hoewel ze ook andere gambling websites niet vermelden, denk ik dat OPskins nog wel mag bestaan als marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 13:09
rnenator schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:37:
Het csgo betting topic kan wel dicht. Naast al die jackpot websites wordt ook csgolounge afgesloten door Valve. Here is de cease and desist brief: [afbeelding]

OPskins staat niet op de lijst, hoewel ze ook andere gambling websites niet vermelden, denk ik dat OPskins nog wel mag bestaan als marketplace.
Het gaat hier volgens mij niet om het sluiten van de sites zelf, ze zeggen alleen dat de bots die ze gebruiken de TOS van steam violaten.

Dus het is een kwestie van tijd tot ze een andere manier hebben om de items over te zetten / te gebruiken voor de sites.

In ieder geval zo lijkt het in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er maar van uit dat Valve er of helemaal voor gaat of niet. Met alle negativiteit rond betten/gamblen waar ze absoluut niks mee te maken willen hebben, gaan ze waarschijnlijk gewoon alles stopzetten. Valve heeft er ook een handje van te doen wat ze willen, en niet wat het publiek verlangt. Dat is absoluut hun volrecht om te doen btw maar hoop maar niet dat er uitzondingeren gemaakt gaan worden.

Ik vind het allemaal wel best dit, iedereen doet wel alsof csgolounge een backbone van de community was maar ook die eigenaren zaten in de business voor het geld, niet omdat ze de community nou zo lief vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:21:
PyroNL in game en Chainthunder als nickname hier. Dat is een echte pyro. Die mensen herken ik! haha ben er zelf ook eentje.

Anyway ik gebruik GEEN OBS om te recorden. Ik heb hier een behoorlijke stream-setup staan waarmee ik stream via OBS, maar daarnaast ook opneem via een tweede capture card. Voor streamen heb ik de AVermedia Extreme Cap U3 en voor opnemen gebruik ik een Elgato HD60.
Haha toevallig dat er hier nog meer pyro's zijn dan :D

Oke dan weet ik genoeg , een capturecard is natuurlijk altijd wat beter dan alleen gameplay opnemen met OBS bijvoorbeeld .
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:04:
[...]

Als je alleen maar je gameplay opneemt en dus niet streamed (en je een nvidia kaart hebt) is shadowplay echt de way to go. AMd heeft iets dergelijks, maar wel van mindere kwaliteit.
Ik heb zelf een AMD kaart , dan probeer ik die software eens kijken hoe de videokwaliteit daarvan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chainthunder schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Oke dan weet ik genoeg , een capturecard is natuurlijk altijd wat beter dan alleen gameplay opnemen met OBS bijvoorbeeld .

[...]

Ik heb zelf een AMD kaart , dan probeer ik die software eens kijken hoe de videokwaliteit daarvan is
Als je geen geld gaat verdienen met die capture cards is het geld door de snipperaar gooien. Krengen zijn enorm duur voor wat ze doen, en goedkopere alternatieven zijn ver van goed. Zoals ik dus al zei, als je alleen maar je gameplay opneemt voor de fun, is software de oplossing. Goedkoper zou zelfs nog zijn om een (tweedehands) 970 te kopen en shadowplay te gebruiken dan een goeie 1080/60fps capture card te kopen volgens mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
tdm850ed schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:48:
[...]

Het gaat hier volgens mij niet om het sluiten van de sites zelf, ze zeggen alleen dat de bots die ze gebruiken de TOS van steam violaten.

Dus het is een kwestie van tijd tot ze een andere manier hebben om de items over te zetten / te gebruiken voor de sites.

In ieder geval zo lijkt het in mijn ogen.
Ja volgens mij denken die websites dat ook allemaal. Net als dat de iBuyPower bans na 1 jaar zouden worden opgeheven, is Valve lekker vaag en blijven die gasten nog hopen. Erg zuur voor als je werkzaam bent bij zo'n bedrijf en je in onzekerheid verkeert en uiteindelijk je baan verliest door deze beslissing.

Ik heb zelf geen waardevolle skins en vind het wel geinig om wat van die troep op csgolounge in te zetten om te kijken of ik er iets beters voor terug krijg. Het gewone betten blijft gewoon, alleen denk ik dat ze skins betten de nek omdraaien. Super hypocriet dat wel, want met die kistjes openen is Valve een grotere casino dan al die websites bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
rnenator schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Ja volgens mij denken die websites dat ook allemaal. Net als dat de iBuyPower bans na 1 jaar zouden worden opgeheven, is Valve lekker vaag en blijven die gasten nog hopen. Erg zuur voor als je werkzaam bent bij zo'n bedrijf en je in onzekerheid verkeert en uiteindelijk je baan verliest door deze beslissing.

Ik heb zelf geen waardevolle skins en vind het wel geinig om wat van die troep op csgolounge in te zetten om te kijken of ik er iets beters voor terug krijg. Het gewone betten blijft gewoon, alleen denk ik dat ze skins betten de nek omdraaien. Super hypocriet dat wel, want met die kistjes openen is Valve een grotere casino dan al die websites bij elkaar.
Dit is anders, die gasten hebben nooit gehoopt. Steel zelf heeft gezegd dat ze geen hoop hadden en hij is zelf overwatch pro.

Vind wel weer extreem vaag en half van Valve. Waarom zijn andere sites niet erop? Ik mis een grote naam in fanobet. Je kan zeggen , ze doen aan 18+ ID checks, maar dat gebeurt pas na ongeveer 2k+. En raad maar dat al die kindjes meestal niet eens aan dat bedrag komen. Hoe zit het dan met andere gok sites?

Waar is een van de grootste gambling sites genaamd csgojackpot? Waarom is deze brief zo vaag en onprofessioneel? Waarom zeggen ze dat het gaat om het "commercial use of steam accounts", hieronder vallen ook OPskins/Bitskins. Waarom zeggen ze 'should' en niet 'must' in een brief van zo'n belang.

Welk idioot heeft dit geschreven zonder ook een datum neer te zetten? Het is wel duidelijk voor de sites neem ik aan, maar kom op zeg een datum is een van de eerste dingen die ik neerzet in zo'n professionele brief.

Waarom gebruiken ze weer vage termen zoals 'unregulated', betekent dit dan dat de bedrijven regulated kunnen gaan als ze effe bij Valve aankloppen en gaan praten? Dit is volgens mij gebeurt vorige keer toen Valve al die bots van csglounge/opskins/bitskins/etc white listte.

Waarom verstuur je zo'n brief met vage termen, onprofessioneel en ook weer vele grote sites niet op de lijst staat? Ik ben zelf een beetje boos, dat merk je wel , maar kom op zeg Valve schiet zichzelf toch wel heel makkelijk in de voet zo. Lijkt alsof ze gewoon een of andere idioot die brief hebben laten schrijven en dachten dat het wel ok was. Rip csgo voorspel ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
IAmNice schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Waarom verstuur je zo'n brief met vage termen, onprofessioneel en ook weer vele grote sites niet op de lijst staat?
Een klein development team bij een bedrijf dat zijn aandacht vooral op Dota 2 richt. Dat zou een hoop verklaren.

Het zou mij verbazen als deze websites door mogen gaan als ze de steam api niet gebruiken. Die skins moeten toch getrade worden met behulp van iets van valve, anders kunnen ze niet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Chainthunder schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 12:39:
[...]

[...]

Als je opneemt op dezelfde PC als waarop je speelt kun je idd beter shadowplay gebruiken. Of Dxtory. Ik neem op een aparte stream pc op zodat ik geen dips in mijn framerate heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Valve heeft deze brief naar meerdere goksites gestuurd:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P9S6RWT.jpg

Zal dit het einde van CS:GO goksites zijn?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
UrbanWoodz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 20:58:
Valve heeft deze brief naar meerdere goksites gestuurd:

[afbeelding]

Zal dit het einde van CS:GO goksites zijn?
Is net boven gepost lol. Einde van competitieve csgo. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Oh, had ik niet gezien. Sorry!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
IAmNice schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:02:
[...]

Dit is anders, die gasten hebben nooit gehoopt. Steel zelf heeft gezegd dat ze geen hoop hadden en hij is zelf overwatch pro.

Vind wel weer extreem vaag en half van Valve. Waarom zijn andere sites niet erop? Ik mis een grote naam in fanobet. Je kan zeggen , ze doen aan 18+ ID checks, maar dat gebeurt pas na ongeveer 2k+. En raad maar dat al die kindjes meestal niet eens aan dat bedrag komen. Hoe zit het dan met andere gok sites?

Waar is een van de grootste gambling sites genaamd csgojackpot? Waarom is deze brief zo vaag en onprofessioneel? Waarom zeggen ze dat het gaat om het "commercial use of steam accounts", hieronder vallen ook OPskins/Bitskins. Waarom zeggen ze 'should' en niet 'must' in een brief van zo'n belang.

Welk idioot heeft dit geschreven zonder ook een datum neer te zetten? Het is wel duidelijk voor de sites neem ik aan, maar kom op zeg een datum is een van de eerste dingen die ik neerzet in zo'n professionele brief.

Waarom gebruiken ze weer vage termen zoals 'unregulated', betekent dit dan dat de bedrijven regulated kunnen gaan als ze effe bij Valve aankloppen en gaan praten? Dit is volgens mij gebeurt vorige keer toen Valve al die bots van csglounge/opskins/bitskins/etc white listte.

Waarom verstuur je zo'n brief met vage termen, onprofessioneel en ook weer vele grote sites niet op de lijst staat? Ik ben zelf een beetje boos, dat merk je wel , maar kom op zeg Valve schiet zichzelf toch wel heel makkelijk in de voet zo. Lijkt alsof ze gewoon een of andere idioot die brief hebben laten schrijven en dachten dat het wel ok was. Rip csgo voorspel ik al.
Waar zie jij unregulated?

Ik vind de brief wat summier, maar er staat in wat er in moet staan.

Taalgebruik als "must" ipv "should" zou ik zelf ook niet doen. De meeste juristen overigens niet. Ik heb het idee dat je zelf niet in die tak van sport actief bent.

Overigens het ontbreken van een datum is wel opvallend..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Waar zie jij unregulated?

Ik vind de brief wat summier, maar er staat in wat er in moet staan.

Taalgebruik als "must" ipv "should" zou ik zelf ook niet doen. De meeste juristen overigens niet. Ik heb het idee dat je zelf niet in die tak van sport actief bent.

Overigens het ontbreken van een datum is wel opvallend..
Natuurlijk weet jij best, maar ik vond best veel opvallend aan die brief. Die lijst, geen datum, vrij onduidelijk over hoe en wat er nou precies niet mag.
Zijn ze uberhaubt verplicht zo'n brief te sturen? Kunnen ze niet gewoon Tos aanpassen, dat delen en dan aangeven dat per xx-xx-20xx elke verbreking met TOS resulteerd in terminatie van account(s) oid?

edit: Dat lounge bijv een brief krijgt maar opskins niet, vind ik best apart. Lounge deelt geen echt geld uit, waar opskins er alleen maar is om skins tot cash om te zetten, of omgekeerd. Dat is waar Valve een hekel aan heeft als het goed is, want dat stukje maakt dat skins een monetaire waarde krijgen. Dit hele fiasco had weer eens veel beter geregeld kunnen zijn lijkt me. Vooralsnog is dit voornamelijk schade beperking bij Valve lijkt het zo, volgens mij geven ze geen reet om het minderjarige gokken, aangezien ze er prima aan verdienen. Die hele schadebeperking is sowieso een terugkomend punt bij Valve, want echt luisteren naar de community zit er niet in.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:40:
[...]

Is net boven gepost lol. Einde van competitieve csgo. :>
Als jij je lol uit een e-sport haalt met gokken kan je dan niet beter gewoon gaan gokken? Lijkt me meer dan prima dat we afzijn van de mensen die niet om kunnen gaan met teams die verliezen, pro's vertellen zichzelf maar af te maken omdat ze een asiimov verloren zijn... niet? Einde van comp, laat me niet lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:38:
[...]

Als jij je lol uit een e-sport haalt met gokken kan je dan niet beter gewoon gaan gokken? Lijkt me meer dan prima dat we afzijn van de mensen die niet om kunnen gaan met teams die verliezen, pro's vertellen zichzelf maar af te maken omdat ze een asiimov verloren zijn... niet? Einde van comp, laat me niet lachen.
Ik deel de mening dat dit niet het einde van competitive CS zou betekenen. Er zijn genoeg alternatieve manieren om op games te wedden voor bijvoorbeeld geld ipv skins. Tevens is gokken niet de enige drive achter competitive CS, je hebt namelijk ook gewoon FANS. Waarbij het enige boeit is dat hun team wint. League of Legends is mateloos populair, terwijl de games van uit mijn oogpunt echt ruk zijn om naar te kijken. Maar toch trekt het vele malen meer viewers dan de CS:Go matches. En de enige optie tot gokken bij League of Legends is dezelfde die zou overblijven bij CS:Go. Dus nee, als MOBA succesvol kan zijn zonder gokken met skins, dan is het voor CS:Go hetzelfde geval.

Een MOBA heeft nu eenmaal meer vrouwelijke kijkers vandaar het verschil in viewercounts.

Zolang de boxes maar blijven droppen bij Major's ga je geen verschil zien in viewercounts. Oftewel het einde voor CS:Go is nog lang niet in zicht. Niets mis met een grote schoonmaak.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Ik deel de mening dat dit niet het einde van competitive CS zou betekenen. Er zijn genoeg alternatieve manieren om op games te wedden voor bijvoorbeeld geld ipv skins. Tevens is gokken niet de enige drive achter competitive CS, je hebt namelijk ook gewoon FANS. Waarbij het enige boeit is dat hun team wint. League of Legends is mateloos populair, terwijl de games van uit mijn oogpunt echt ruk zijn om naar te kijken. Maar toch trekt het vele malen meer viewers dan de CS:Go matches. En de enige optie tot gokken bij League of Legends is dezelfde die zou overblijven bij CS:Go. Dus nee, als MOBA succesvol kan zijn zonder gokken met skins, dan is het voor CS:Go hetzelfde geval.

Een MOBA heeft nu eenmaal meer vrouwelijke kijkers vandaar het verschil in viewercounts.

Zolang de boxes maar blijven droppen bij Major's ga je geen verschil zien in viewercounts. Oftewel het einde voor CS:Go is nog lang niet in zicht. Niets mis met een grote schoonmaak.
Niet helemaal waar, viewercounts zullen zeker omlaag gaan, helemaal bij shit-tier teams. Waar je vroeger keek naar een t10 match omdat je er een skin op had staan, boeit die match nu niemand meer. Die zullen dus ook wel verdwijnen van twitch langzamer hand, met kans dat de opkomende scene weer doodbloed. Daarintegen zijn ze volgens mij bezig met een junior-league.

Maar ook grote matches krijgen al minder viewers. Na de grote rank daling zijn veel mensen gestopt met MM, en veel compleet. Die laatste zullen wss ook minder interesse tonen bij matches. Samen met het slechte casten van IBP en de directie van de vorige major, gaan ook de niet fans/ niet spelers niet echt geïnteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Maar ook grote matches krijgen al minder viewers. Na de grote rank daling zijn veel mensen gestopt met MM, en veel compleet. Die laatste zullen wss ook minder interesse tonen bij matches. Samen met het slechte casten van IBP en de directie van de vorige major, gaan ook de niet fans/ niet spelers niet echt geïnteresseerd zijn.
IBP heb ik gemist, maar wel kleine stukjes op reddit gezien. Zou je kunnen samenvatten waar het daar mis ging? Was het niet de normale groep van casters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:23:
[...]

IBP heb ik gemist, maar wel kleine stukjes op reddit gezien. Zou je kunnen samenvatten waar het daar mis ging? Was het niet de normale groep van casters?
Er werd in de eerste dagen gebruikt gemaakt van casters die hoogstwaarschijnlijk robots waren. Nul. emotie. Daarnaast leken ze niet super veel verstand te hebben van het spel, of niet snel genoeg om dingen te zien, maar dit deed wel af aan het kijken als je constant verkeerde dingen hoorde Voorbeeld.

edit: Dit is van de major, maar ook een voorbeeld van hoe je viewers wegjaagd naar gotv/andere kanalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:27:
[...]

Er werd in de eerste dagen gebruikt gemaakt van casters die hoogstwaarschijnlijk robots waren. Nul. emotie. Daarnaast leken ze niet super veel verstand te hebben van het spel, of niet snel genoeg om dingen te zien, maar dit deed wel af aan het kijken als je constant verkeerde dingen hoorde Voorbeeld.
Hehe, het tempo van praten is inderdaad net een robot :D. Dit commentaar met het beeld van de laatste major == de dood van CSGO kijken. Gelukkig hebben we een paar echt leuke en goede casters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:30:
[...]

Hehe, het tempo van praten is inderdaad net een robot :D. Dit commentaar met het beeld van de laatste major == de dood van CSGO kijken. Gelukkig hebben we een paar echt leuke en goede casters.
En directors, Sapphire en Prius! Maar dan moeten ze wel ingezet worden, en willen. Een hoop casters willen bijv liever geen offline dingen doen, betaald niet goed en die tijd kunnen ze ook andere dingen doen.
Daar krijg je dus amateur casters en die vallen soms tegen, en soms mee. Wat je wel ziet is dat casters het beter doen in vaste paren. Denk anders/semmler, henryG/sadokist etc. Een leuke interactie tussen de casters maakt het veel vloeiender voor de kijker. Als ze door elkaar heen praten of stil zijn omdat ze denken dat de ander wat moet zeggen... Tsja.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Niet helemaal waar, viewercounts zullen zeker omlaag gaan, helemaal bij shit-tier teams. Waar je vroeger keek naar een t10 match omdat je er een skin op had staan, boeit die match nu niemand meer. Die zullen dus ook wel verdwijnen van twitch langzamer hand, met kans dat de opkomende scene weer doodbloed. Daarintegen zijn ze volgens mij bezig met een junior-league.

Ik heb het over een major he, waarbij ook naar shitteams gekeken worden zolang ze maar op de_cbble rondhuppelen. En dat is toch bijna een standaard pick. Dus daar ga je niets aan merken. De kleinere toernooien zullen inderdaad viewers inleveren, maar goed dan denk ik ook... who really cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:38:
[...]

Beetje kut van mijzelf geformuleerd, maar zonder skins en die vele sites had csgo niet zoveel viewers and sponsorships opgehaald. Csgo zal in ieder geval vele sponsorships verliezen, wat gevolgen heeft vooral op low tier games en dat gaat uiteindelijk ook de top pijn doen. Einde van de groei van csgo is beter gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Damien schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:18:
[...]

Ik heb het over een major he, waarbij ook naar shitteams gekeken worden zolang ze maar op de_cbble rondhuppelen. En dat is toch bijna een standaard pick. Dus daar ga je niets aan merken. De kleinere toernooien zullen inderdaad viewers inleveren, maar goed dan denk ik ook... who really cares?
Ook de grote toernooien zullen er onder lijden. Al die goksites hebben sponsorships zelfs bij de grootste top teams. SK bijvoorbeeld was lang gesponsord door csgowild, fallen zag je wel om de dag weer effe een tweet uitgooien over csgowild.

De kleinere toernooien waren wel belangrijk voor de groei van csgo en is zeker van grotere belang dan je denkt. Zonder al die viewers hadden sponsors geen zin en zullen vele kleine teams geen inkomen/weinig inkomen krijgen en dan heb je uiteindelijk helemaal geen zin om pro csgo te spelen. Wat uiteindelijk vele talenten wegjaagt aangezien je helemaal geen toekomst in csgo hebt. Je moet ergens beginnen als pro.

Laat ik een paar voorbeelden noemen, team mortal kombat, makkelijk een top 30 team in de wereld heeft zoveel problemen gehad met sponsorships vinden dat ze zelfs op dit moment geen sponsor hebben en in het verleden ook moeite ermee hebben gehad om goede sponsors te vinden. Friis van ex-sk(ook makkelijk nog een top 30 team) heeft nog tot kort geleden een baan als carpenter gehad, omdat csgo simpelweg niet genoeg betaalde. Als al die gok sites en viewership weg vallen, dan hebben ook zij het moeilijk en zal het pijn doen voor competitieve csgo.

En zeg me nou eerlijk, heeft de gemiddelde fan eigenlijk enig idee welke teams er zijn naast diegene op de major en top 20? Die pros komen allemaal niet nergens vandaan. De low tier scene geeft vele talenten mogelijkheden op of een redelijke carrière als low tier pro of een springplank naar de echte top. Denk aan spelers zoals bodyy, zeg me nou niet dat de meeste mensen enig idee hadden waar hij hiervoor speelde en op wat niveau dat team speelde, maar zonder al die viewers en interesse van sponsors was het zeker niet mogelijk. Als het niet meer aantrekkelijk word om door te spelen op low tier vanwege weinig interesse van de buitenwereld en geld problemen dan komen die talenten er helaas niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
IAmNice schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Beetje kut van mijzelf geformuleerd, maar zonder skins en die vele sites had csgo niet zoveel viewers and sponsorships opgehaald. Csgo zal in ieder geval vele sponsorships verliezen, wat gevolgen heeft vooral op low tier games en dat gaat uiteindelijk ook de top pijn doen. Einde van de groei van csgo is beter gezegd.
Zie het meer als stap naar professionaliteit en een einde aan het cowboy tijdperk. Denk dat als de eSports scene (zeker CSGO) zichzelf serieus wilt nemen dit een goede stap is richting professionaliteit. En ja er zullen cowboys wegvallen waarmee ze voor een uitdaging komen te staan. Een dergelijk brief ziet er ook niet zo professioneel uit... toen ik deze eerst zag dacht ik dat dit door iemand buiten Valve is opgesteld om te trollen na de aankondigingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Djie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:47:
[...]

Zie het meer als stap naar professionaliteit en een einde aan het cowboy tijdperk. Denk dat als de eSports scene (zeker CSGO) zichzelf serieus wilt nemen dit een goede stap is richting professionaliteit. En ja er zullen cowboys wegvallen waarmee ze voor een uitdaging komen te staan. Een dergelijk brief ziet er ook niet zo professioneel uit... toen ik deze eerst zag dacht ik dat dit door iemand buiten Valve is opgesteld om te trollen na de aankondigingen :)
Ja goed dit is waar, vond dat ze zichzelf echt in de voet schieten met zulke onprofessionele brieven.
Ze kunnen makkelijk 2 dingen doen nu nog in mijn ogen.

1. Goksites de mogelijk bieden om tegen regels en betaling open te blijven. 18+ id checks zoals de meeste bookies lost al het probleem van underage gokken op.
2. Licenses uitdelen aan sites die mee willen werken.

Dit levert geld op voor hun, geen gezeik over underage betten meer en zo blijven nog vele sponsors in csgo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IAmNice schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:47:
[...]

Ook de grote toernooien zullen er onder lijden. Al die goksites hebben sponsorships zelfs bij de grootste top teams. SK bijvoorbeeld was lang gesponsord door csgowild, fallen zag je wel om de dag weer effe een tweet uitgooien over csgowild.

De kleinere toernooien waren wel belangrijk voor de groei van csgo en is zeker van grotere belang dan je denkt. Zonder al die viewers hadden sponsors geen zin en zullen vele kleine teams geen inkomen/weinig inkomen krijgen en dan heb je uiteindelijk helemaal geen zin om pro csgo te spelen. Wat uiteindelijk vele talenten wegjaagt aangezien je helemaal geen toekomst in csgo hebt. Je moet ergens beginnen als pro.

Laat ik een paar voorbeelden noemen, team mortal kombat, makkelijk een top 30 team in de wereld heeft zoveel problemen gehad met sponsorships vinden dat ze zelfs op dit moment geen sponsor hebben en in het verleden ook moeite ermee hebben gehad om goede sponsors te vinden. Friis van ex-sk(ook makkelijk nog een top 30 team) heeft nog tot kort geleden een baan als carpenter gehad, omdat csgo simpelweg niet genoeg betaalde. Als al die gok sites en viewership weg vallen, dan hebben ook zij het moeilijk en zal het pijn doen voor competitieve csgo.

En zeg me nou eerlijk, heeft de gemiddelde fan eigenlijk enig idee welke teams er zijn naast diegene op de major en top 20? Die pros komen allemaal niet nergens vandaan. De low tier scene geeft vele talenten mogelijkheden op of een redelijke carrière als low tier pro of een springplank naar de echte top. Denk aan spelers zoals bodyy, zeg me nou niet dat de meeste mensen enig idee hadden waar hij hiervoor speelde en op wat niveau dat team speelde, maar zonder al die viewers en interesse van sponsors was het zeker niet mogelijk. Als het niet meer aantrekkelijk word om door te spelen op low tier vanwege weinig interesse van de buitenwereld en geld problemen dan komen die talenten er helaas niet denk ik.
Denk dat je het erg zwart/wit ziet. Waar nu sponsoren weg zullen vallen komen er heus wel weer nieuwe voor in de plek die het waarschijnlijk niet op een shady manier hoeven te doen. Voorbeeld uit bijvoorbeeld League of Legends. Schalke'04 die een geheel team onder zijn hoede neemt, en dan heb je het over een groter assortiment aan sponsoren dan de inkomsten uit goksites. En al meerdere voetbalclubs staan in de rij om hier te volgen. Dit kan uiteraard ook gewoon gebeuren voor CS:Go.

Om hiervoor te zorgen zul je echter wel een omgeving moeten creëren die niet samenhangt van schandalen. Dus geen gokschandalen of vermeende cheatpartijen op LAN toernooien. Zodra je dat op orde hebt komen de sponsoren vanzelf wel zolang je maar kwaliteit levert aan het te vertonen product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Damien schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:11:
[...]

Denk dat je het erg zwart/wit ziet. Waar nu sponsoren weg zullen vallen komen er heus wel weer nieuwe voor in de plek die het waarschijnlijk niet op een shady manier hoeven te doen. Voorbeeld uit bijvoorbeeld League of Legends. Schalke'04 die een geheel team onder zijn hoede neemt, en dan heb je het over een groter assortiment aan sponsoren dan de inkomsten uit goksites. En al meerdere voetbalclubs staan in de rij om hier te volgen. Dit kan uiteraard ook gewoon gebeuren voor CS:Go.

Om hiervoor te zorgen zul je echter wel een omgeving moeten creëren die niet samenhangt van schandalen. Dus geen gokschandalen of vermeende cheatpartijen op LAN toernooien. Zodra je dat op orde hebt komen de sponsoren vanzelf wel zolang je maar kwaliteit levert aan het te vertonen product.
Ik hoop zeker ook dat nieuwe sponsoren komen, maar het voorbeeld met LoL is in dit geval volgens mij niet van toepassing. CSGO is groot geworden dankzij al die skins en goksites, dat is bij LoL niet gebeurt. LoL is al zo groot en heeft al die viewers niet te danken aan de vele goksites, dat is bij csgo wel het geval. Views levert al die sponsorships op.
Het is btw al gebeurt dat voetbal teams csgo teams sponsort. Zie maar in Brazilië. Santos heeft al een team en die is in de top van Brazil op dit moment.

CSGO is inderdaad op dit moment een grote ramp met die gokschandalen en cheats, je zou bijna denken dat het een drama show is en dat de game gewoon iets op de achtergrond is. Vind ik ook helaas jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IAmNice schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:33:
[...]
CSGO is inderdaad op dit moment een grote ramp met die gokschandalen en cheats, je zou bijna denken dat het een drama show is en dat de game gewoon iets op de achtergrond is. Vind ik ook helaas jammer. :'(
Wat betreft cheats is het wat mij betreft makkelijk op te lossen.
- ingame demo's;
- HLTV op 128 tic;
- en qua hardware zou je het op de Formule 1 toer kunnen gooien, dat men vooraf hun hardware inlevert zodat deze gecontroleerd kan worden door de toernooi-eigenaren.

Dit maakt het nog niet 100% cheatvrij, maar al een stuk eerlijker dan het momenteel gaat. En er zullen iets minder vraagtekens zijn bij bepaalde acties.

Dit maakt het voor de spelers ook prettiger zodat ze niet continu met argwaan bekeken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die cheats die benaderen directx en values uit het geheugen. Dit zijn hex values. Ik vraag me af waarom ze die values niet elke keer als CSGO start laten encrypten met een bepaalde random hash? Dan kunnen kwaad willenden ze niet zo maar uitlezen. Weten ze niet welke waarden ze moeten hebben om aan te passen met hun cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 13:06

Soggney

Zeekomkommer

DAMAGE schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:59:
Die cheats die benaderen directx en values uit het geheugen. Dit zijn hex values. Ik vraag me af waarom ze die values niet elke keer als CSGO start laten encrypten met een bepaalde random hash? Dan kunnen kwaad willenden ze niet zo maar uitlezen. Weten ze niet welke waarden ze moeten hebben om aan te passen met hun cheat.
Obscurity != Security. Dan lezen ze de values uit, en decrypten ze die voor ze die verder verwerken. Het is enkel een extra stap.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Maar als je de random hash steeds laat genereren bij het starten van CSGO, dan heeft dus elke instance steeds een unieke hash waarmee de values encrypt worden. Dat lijkt mij niet heel gemakkelijk om die steeds opnieuw te vinden. Valve kan die hash op basis van verschillende unieke variablen opbouwen iets wat heel moeilijk is om terug te herleiden lijkt mij. Ze hoeven de hash niet eens op te slaan. Als de coders maar weten uit welke unieke values de random hash steeds opgebouwd wordt.

Of is dit werkelijk zo makkelijk te achterhalen?

Ik vind het wel interessant om te bedenken hoe je die values meer closed te maken. Maar cheatmakers zijn altijd een stap vooruit dat is wel irritant. Uiteindelijk zullen ze vast wel weer een workaround vinden.

Pagina: 1 ... 31 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.