Ik ben niet LAN available maar zoek wel een groep om wat vaker mee te spelen ivm vervelende russen. Ik ben supreme met MG etc smurfs. Als jullie een sub willen hebben die misschien nog een beetje kan helpen qua coaching (speel sinds begin 1.6) laat maar weten :-)jeroenm17 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:50:
Ik weet niet als het hier toegestaan is, maar even een oproep. Wij als in 4 vrienden gaan ons team een nieuw leven inblazen. Na wat inactief te zijn geweest, zijn wij weer helemaal terug en zoeken nog een 5e man.
Wat zoeken wij;
minimaal 18+
Geen Rager
Lan Available
Goed communicatief
Lan Ervaring
Als team zijn wij actief geweest op lans, wij willen dit graag weer oppakken en vragen dus wel wat ervaring/skill.
Mocht je interesse hebben voeg mij dan toe op steam;
http://steamcommunity.com/id/jeroenski/
Voeg mij eens toe als je wiltDeBers schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:20:
[...]
Ik ben niet LAN available maar zoek wel een groep om wat vaker mee te spelen ivm vervelende russen. Ik ben supreme met MG etc smurfs. Als jullie een sub willen hebben die misschien nog een beetje kan helpen qua coaching (speel sinds begin 1.6) laat maar weten :-)
\/
Geplaatst in het foute topic! kan verwijderd worden
[ Voor 91% gewijzigd door joeri681 op 23-06-2016 09:47 ]
Ga ik vanavond doen. Je gebruikersnaam hier is je steam naam?
Zijn gebruikersnaam is: \/DeBers schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:17:
[...]
Ga ik vanavond doen. Je gebruikersnaam hier is je steam naam?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jongens, lees alsjeblieft de topicwarning. Nu krijgen we weer een reeks 'Voeg me even toe' berichten, terwijl in de topicwarning en de OP duidelijk staat hoe je elkaar kunt vinden en dat dit niet de bedoeling is. Daarnaast kun je ook je gegevens in je signature kwijt.
[ Voor 32% gewijzigd door Grotman op 23-06-2016 13:53 ]
Ik vind dat het is toegestaan. Als clan ga je niet elk channel van nehox.nl langs om te vragen of iemand nog een clan zoekt. Daarvoor is dit CS:GO forum een mooie plek voor. Om elkaar te ontmoeten en eventueel elkaar te versterken. Moderator heeft hier een foute keuze gemaakt.jeroenm17 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:50:
Ik weet niet als het hier toegestaan is
[mbr]Nope, zie topicwarning..[/]
Leuk dat jij dat vindt, maar dat doet er natuurlijk niet toe. Het gaat mij ook niet om Nehox, maar er is een site waar je aan kunt geven wat je steam-id is, dus waar je ziet onder welk steam-account de Tweakers spelen.pineapple23 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:11:
[...]
Ik vind dat het is toegestaan. Als clan ga je niet elk channel van nehox.nl langs om te vragen of iemand nog een clan zoekt. Daarvoor is dit CS:GO forum een mooie plek voor. Om elkaar te ontmoeten en eventueel elkaar te versterken. Moderator heeft hier een foute keuze gemaakt.
Daarnaast weet ik toevallig dat er, volgens mij vandaag, een clan-topic komt waar mensen geworven kunnen worden. Precies dus hiervoor. Dat is onder andere om te voorkomen dat centrale topics volstromen met 1-op-1'tjes en onderlinge communicatie, waar centrale topics niet voor bedoeld zijn en waar andere mensen zich aan storen getuige de topicreports.
Mocht dat nieuwe topic niet voldoen aan de behoefte, want ik snap en zie ook wel dat die er is, kan er misschien voor CS:GO een apart topic komen voor bijvoorbeeld een toernooitje of clanwerving. Maar eerst dat nieuwe topic maar even proberen lijkt me.
Overigens ben jij er niet voor om te beslissen of een moderator een foute beslissing neemt, dus dat soort opmerkingen kun je achterwege laten en voortaan mij per PM benaderen.
Super, maar zorg dan dat je doorverwijzing goed is. Er staat hierover niks in het openingspost en ook niet in de topicwarning. Dit is inderdaad clanwerving en niet om onderling af te spreken om samen te gamen. Over clanwerving zie ik niks geschreven. Dus ik vind dat je fout zat.Grotman schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Leuk dat jij dat vindt, maar dat doet er natuurlijk niet toe. Het gaat mij ook niet om Nehox, maar er is een site waar je aan kunt geven wat je steam-id is, dus waar je ziet onder welk steam-account de Tweakers spelen.
Daarnaast weet ik toevallig dat er, volgens mij vandaag, een clan-topic komt waar mensen geworven kunnen worden. Precies dus hiervoor. Dat is onder andere om te voorkomen dat centrale topics volstromen met 1-op-1'tjes en onderlinge communicatie, waar centrale topics niet voor bedoeld zijn en waar andere mensen zich aan storen getuige de topicreports.
Mocht dat nieuwe topic niet voldoen aan de behoefte, want ik snap en zie ook wel dat die er is, kan er misschien voor CS:GO een apart topic komen voor bijvoorbeeld een toernooitje of clanwerving. Maar eerst dat nieuwe topic maar even proberen lijkt me.
Overigens ben jij er niet voor om te beslissen of een moderator een foute beslissing neemt, dus dat soort opmerkingen kun je achterwege laten en voortaan mij per PM benaderen.
Niet zo aanvallend op de man, je opmerkingen kun je ook in normale taal overbrengen via PM of in het moderatie feedbacktopic.
[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 23-06-2016 19:55 ]
Dat topic is er volgens mij nog niet, er is toestemming voor gevraagd en die hebben we vandaag als moderators/admins gegeven. Daarom staat dit ook niet in de OP of topicwarning.pineapple23 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:36:
[...]
Super, maar zorg dan dat je doorverwijzing goed is. Er staat hierover niks in het openingspost en ook niet in de topicwarning. Dit is inderdaad clanwerving en niet om onderling af te spreken om samen te gamen. Over clanwerving zie ik niks geschreven. Dus ik vind dat je fout zat.
Ik heb verder geen zin om me in een kinderachtige discussie te laten lokken, maar wilde je initiële reactie ook niet verwijderen. Daarom heb ik ook gewoon normaal in een reactie geantwoord omdat meerdere mensen dezelfde vraag zouden kunnen hebben.
Als je verder nog meer opmerkingen hebt, PM.
Nu weer ontopic.
[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 23-06-2016 19:54 ]
Voor de enkelen die nog wel eens casual spelen, hoe kiezen jullie je team (CT/T) uit?
Ben ik de enige die niet als een gek op de CT knop zit te rammen, en gewoon altijd "Random" doet?
En wat is MatchMaking met Russen kut zeg. Nooit luisteren, als CT nooit één plek kiezen die ze defenden (elke ronde is het random dus moet je zelf gaan balanceren zodat je niet met 4 man op 1 bombsite staat) en altijd maar rushen. Snel maar ff die MM-serverpicker gaan proberen.
[/rant]
E: Serverpicker werkt niet
Helaasch
Ben ik de enige die niet als een gek op de CT knop zit te rammen, en gewoon altijd "Random" doet?
En wat is MatchMaking met Russen kut zeg. Nooit luisteren, als CT nooit één plek kiezen die ze defenden (elke ronde is het random dus moet je zelf gaan balanceren zodat je niet met 4 man op 1 bombsite staat) en altijd maar rushen. Snel maar ff die MM-serverpicker gaan proberen.
[/rant]
E: Serverpicker werkt niet
[ Voor 4% gewijzigd door Booth op 24-06-2016 09:57 ]
Verwijderd
Sorry maar je verwacht nog enig coordinatie in casual? Gaat helaas nooit lukken, zelfs niet met die server-picker. Wat jij nog beter kan doen is ergens een publobby zoeken met vaste casual spelers en zo een leuk groepje vinden. Kans dat je 19 andere leuke mensen tegenkomt op casual is kleiner dan het winnen van de postcodeloterij.Booth schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:48:
Voor de enkelen die nog wel eens casual spelen, hoe kiezen jullie je team (CT/T) uit?
[/rant]
E: Serverpicker werkt nietHelaasch
En tsja, iedereen met een beetje zelfrespect speelt nu prime-MM, en dat zou ik als ik jou was ook gaan doen (zodra je kan). Nu MM minder cheaters bevat is het sowieso de betere keuze over casual, al heb ik persoonlijk casual altijd al vrij waardeloos gevonden.
Welke rank heb je? Je mag me altijd toevoegen hoor.Booth schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:48:
[/rant]
E: Serverpicker werkt nietHelaasch
Download TS, en ga naar ts3.nehox.nl altijd wel mensen die willen spelen.
Dit zie je overigens allemaal in de openingspost. Die ik al heb geupdate met al prime info!
Casual zal altijd kutblijven.
EDIT:
Ik zie net de discussie met pineapple en grotmann. Die site van anthony is verrevan up to date. Daarmee heb ik hem ook uit de openingspost verwijderd.
Ik ben van mening dat mensen hier wel mogen zoeken naar een clan of medespelers. Waar gaan we eigenlijk naar toe met dit topic? Filmpjes = probleem. Clan zoeken = probleem. 5v5 = probleem. Sorry, maar als er hier nog lang gezeverd zal worden, mogen jullie iemand anders zoeken die de openingspost en updates plaatst.
[ Voor 21% gewijzigd door r4ptor op 24-06-2016 11:13 ]
Voor degenen die merkten dat de Steamsales zijn begonnen. CS:GO kan je kopen, maar niet giften.
http://steamed.kotaku.com...s-steam-summer-1782520185
http://steamed.kotaku.com...s-steam-summer-1782520185
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ik zal nogmaals uitleggen wat de regels rondom centrale game-topics zijn en waarom ze zo zijn.
Iedereen is hier welkom om te posten over de game, tactics, nieuws, updates, ervaringen. Dat staat gewoon in de topicwarning en wordt nooit ook weggemod door mij.
Wat je gaat krijgen als mensen gaan werven voor clans of hier willen afspreken om samen te spelen, is dat het topic een waterval aan berichten krijgt aan steam-profiles, over gespeelde matches (voor de rest dus niet interessant), over discussie of iemand wel of niet goed speelde en ander soorten 1-op-1'tjes. Dat is gewoon niet goed voor een centraal-topic waar het over de game zelf hoort te gaan. Op een of andere manier loopt het in dit topic altijd uit de hand en ontstaan er ruzies. Daar zijn raar genoeg de mensen die hier het meest klagen ook het meest schuldig aan. Jullie zijn een bijzondere verzameling mensen wat dat betreft. Dat ik zo strak ben op het hanteren van regels is ook een direct gevolg hiervan, het loopt hier veel te vaak uit de hand.
Iemand heeft in het Schop het modje-forum (link) een verzoek geplaatst voor het starten van een Tweakers-clantopic met database erachter, waar medespelers gezocht kunnen worden en men zich in kan schrijven. Dit zal de centrale topics ontlasten met ongewenste posts, want -geloof het of niet- iedereen heeft weer andere wensen t.a.v. dit topic. De hoeveelheid topicreports is hier ook beduidend hoger dan in andere topics.
Ik ben met de initatiefnemer in gesprek over wat de beste opzet zou zijn en als hij het er mee eens is zal ik gericht mensen uitnodigen om mee te denken hierover.
Iedereen is hier welkom om te posten over de game, tactics, nieuws, updates, ervaringen. Dat staat gewoon in de topicwarning en wordt nooit ook weggemod door mij.
Wat je gaat krijgen als mensen gaan werven voor clans of hier willen afspreken om samen te spelen, is dat het topic een waterval aan berichten krijgt aan steam-profiles, over gespeelde matches (voor de rest dus niet interessant), over discussie of iemand wel of niet goed speelde en ander soorten 1-op-1'tjes. Dat is gewoon niet goed voor een centraal-topic waar het over de game zelf hoort te gaan. Op een of andere manier loopt het in dit topic altijd uit de hand en ontstaan er ruzies. Daar zijn raar genoeg de mensen die hier het meest klagen ook het meest schuldig aan. Jullie zijn een bijzondere verzameling mensen wat dat betreft. Dat ik zo strak ben op het hanteren van regels is ook een direct gevolg hiervan, het loopt hier veel te vaak uit de hand.
Iemand heeft in het Schop het modje-forum (link) een verzoek geplaatst voor het starten van een Tweakers-clantopic met database erachter, waar medespelers gezocht kunnen worden en men zich in kan schrijven. Dit zal de centrale topics ontlasten met ongewenste posts, want -geloof het of niet- iedereen heeft weer andere wensen t.a.v. dit topic. De hoeveelheid topicreports is hier ook beduidend hoger dan in andere topics.
Ik ben met de initatiefnemer in gesprek over wat de beste opzet zou zijn en als hij het er mee eens is zal ik gericht mensen uitnodigen om mee te denken hierover.
Dan kan de titel van dit topic beter het volgende worden:
[Multi]Counter-Strike: Global Offensive - slowchat
Dan zijn alle problemen opgelost. Als er een update wordt geplaatst, is er ook al slow chat (bugs, maps, skins, etc).
#belgischeoplossingenzijndebeste
Is het omtoveren van dit topic tot slowchat topic dan ook niet de beste oplossing?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het is juist andersom. Als mensen zo reageren zoals Grotman zojuist beschrijft is het slowchat en dat is juist niet het doel van dit topic. Waarom juich je niet een topic toe dat als kerndoel heeft het zoeken en vinden van clans/spelers? Dan hoef je in dit topic niet meer 2 pagina's te scrollen door Steamprofielen en kunnen we hier informatie vinden over de updates en hoe dat het spelletje gaan beinvloeden enz.r4ptor schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:08:
[...]
Dan kan de titel van dit topic beter het volgende worden:
[Multi]Counter-Strike: Global Offensive - slowchat
Dan zijn alle problemen opgelost. Als er een update wordt geplaatst, is er ook al slow chat (bugs, maps, skins, etc).
#belgischeoplossingenzijndebeste
Do what you love, do it often
Ik denk dat een centraal topic gewoon gewenst is, maar het is inderdaad een idee om een slowchat-topic te openen. Moet nu even weg, maar zal het intern bespreken.hmr schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:13:
[...]
Is het omtoveren van dit topic tot slowchat topic dan ook niet de beste oplossing?
Als er een extra topic komt dan is het vrijwel zeker dat het "Centrale" topic gewoon leeg blijft. Als er al wat te melden is, dan valt het vanzelf snel onder het slowchat topic.Grotman schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:14:
[...]
Ik denk dat een centraal topic gewoon gewenst is, maar het is inderdaad een idee om een slowchat-topic te openen. Moet nu even weg, maar zal het intern bespreken.
Het hoeft niet persé een slowchat topic te worden, maar misschien gericht op samenspelen. Daar is de grootste behoefte aan. Al het andere mag gewoon hier hoor, een beetje slowchat over bijvoorbeeld nieuwe cases of patches, of wedstrijden tijdens de aankomende majors kunnen gewoon hier. Als het maar niet uit de hand loopt (oneindige discussies, snerende opmerkingen heen en weer) en erg offtopic gaat.Terranova schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:24:
[...]
Als er een extra topic komt dan is het vrijwel zeker dat het "Centrale" topic gewoon leeg blijft. Als er al wat te melden is, dan valt het vanzelf snel onder het slowchat topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 24-06-2016 13:29 ]
Maar Grotman, dat is toch al sinds de eerste beta een integraal onderdeel van de CS scene.. Gamelux was hier een goed voorbeeld van! CS:GO is een spelletje waar veel mensen gewoon niet goed genoeg in zijn en dat moet worden gecompenseerd met vreemd gedrag op een forum!Grotman schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:28:
[...]
Het hoeft niet persé een slowchat topic te worden, maar misschien gericht op samenspelen. Daar is de grootste behoefte aan. Al het andere mag gewoon hier hoor, een beetje slowchat over bijvoorbeeld nieuwe cases of patches, of wedstrijden tijdens de aankomende majors kunnen gewoon hier. Als het maar niet uit de hand loopt (oneindige discussies, snerende opmerkingen heen en weer) en erg offtopic gaat.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ah dus das de reden dat ik zo raar doe.hmr schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Maar Grotman, dat is toch al sinds de eerste beta een integraal onderdeel van de CS scene.. Gamelux was hier een goed voorbeeld van! CS:GO is een spelletje waar veel mensen gewoon niet goed genoeg in zijn en dat moet worden gecompenseerd met vreemd gedrag op een forum!
Terug naar het forum van Gamelux.nl, het Counter-Strike forum waar heel veel mocht en kan.
Heren en eventuele dames,
Facebook pagina van onze community is live. We willen hier de streams, plaatjes, funny moments en andere ongein gaan delen om ook op social media de boel aan de gang te krijgen.
Uiteraard terug linken naar dit topic zodat de serieuzere zaken hier kunnen worden besproken.
Hebben jullie nog ideeën om de boel een beetje te pimpen? Welke CS:GO zaken dienen we echt te belichten.
Zie www.nehox.nl
Facebook pagina van onze community is live. We willen hier de streams, plaatjes, funny moments en andere ongein gaan delen om ook op social media de boel aan de gang te krijgen.
Uiteraard terug linken naar dit topic zodat de serieuzere zaken hier kunnen worden besproken.
Hebben jullie nog ideeën om de boel een beetje te pimpen? Welke CS:GO zaken dienen we echt te belichten.
Zie www.nehox.nl
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Even een update: De user van het aanstaande clan-topic, World Citizen, heeft graag dat er meegedacht wordt door geïnteresseerden. Jullie kunnen mij PM-en als jullie interesse hebben om mee te denken over het format en de opzet.
Aangezien dat nog wel even op zich laat wachten hebben we als mod-team besloten om een extra topic over CS toe te staan waar samenspelen centraal staat. Dus recruiting voor clans, elkaar vinden en steam-id's uit te wisselen en om gespeelde matches te bespreken/analyseren.
Dan blijft dit topic schoon en gewoon over het spel zelf gaan en alles er omheen.
In dat nieuwe topic kunnen jullie dan wat meer met elkaar communiceren, hoewel de normale omgangsvormen uiteraard nog wel gelden.
Ik zie tijdens het schrijven van dit bericht de post van Nehox verschijnen. Lijkt me een prima initiatief, kan zo in de OP lijkt me. Geen idee of de FB-pagina de noodzaak voor het nieuwe topic wegneemt, maar dat zien we dan wel weer. Lijkt mij prima allemaal naast elkaar te kunnen bestaan.
Wie het nieuwe topic wil openen mag het zeggen. Wel even duidelijk de bedoeling van het topic melden in de OP uiteraard
Aangezien dat nog wel even op zich laat wachten hebben we als mod-team besloten om een extra topic over CS toe te staan waar samenspelen centraal staat. Dus recruiting voor clans, elkaar vinden en steam-id's uit te wisselen en om gespeelde matches te bespreken/analyseren.
Dan blijft dit topic schoon en gewoon over het spel zelf gaan en alles er omheen.
In dat nieuwe topic kunnen jullie dan wat meer met elkaar communiceren, hoewel de normale omgangsvormen uiteraard nog wel gelden.
Ik zie tijdens het schrijven van dit bericht de post van Nehox verschijnen. Lijkt me een prima initiatief, kan zo in de OP lijkt me. Geen idee of de FB-pagina de noodzaak voor het nieuwe topic wegneemt, maar dat zien we dan wel weer. Lijkt mij prima allemaal naast elkaar te kunnen bestaan.
Wie het nieuwe topic wil openen mag het zeggen. Wel even duidelijk de bedoeling van het topic melden in de OP uiteraard
COLOGNE 2016 HYPE MODUS + SHOTGUN SOUNDS UPDATE
NEW SOUNDSCOLOGNE 2016
Added team stickers, player autographs, Pick’Em and Fantasy Games for Cologne 2016 CS:GO Major Championship.
http://www.counter-strike.net/pickem/cologne2016
Added support for Cologne 2016 game authentication codes to allow third-party websites and applications to manage your Cologne 2016 Pick’Em and Fantasy Games without running the actual game client.
For more information on game authentication codes, visit: https://developer.valveso...PickEm_Fantasy_Management
GOTV
Community GOTV relays will now reliably sign in to Steam and CS:GO backend when launched straight with +tv_advertise_watchable 1 +tv_relay addr:port.
GOTV relays will now correctly communicate their statistics about connected proxies and clients upstream and downstream.
Added convars commonly used in GOTV relay chains to common dictionary encoding.
SOUND
Added sounds for players joining and leaving party lobbies.
Upgraded sound fidelity for Nova, Sawed Off, and XM1014 shotguns.
Molotov:
Fixed a bug where an in-hand fire sound would persist when a player was killed while holding a primed Molotov.
Upgraded sound fidelity for Molotov priming sound.
Reduced volume of in-hand fire sound for a primed Molotov
UI
Added convar cl_spec_swapplayersides to flip display of competitive HUD to match teams seating on stage.
Spectator UI – Player panel now tints yellow or blue based on the team of the person you are spectating.
SDK
Fixed broken flex data in studiomdl

Verwijderd
Goeie ding! Updates zijn altijd een verbetering op het spel! Nieuwe geluiden zijn wel interessant, hopen dat ze niet alleen betere geluidjes voor tv maken, maar het hele directional sound ook fftjes wat aanspannen.
offtopic: Summer sale is erg duidelijk in z'n prijscatagoriën.

Haha, ChrisJ is creatief geweest met zijn handtekening
SK stickers zijn vet, wil even uitproberen hoe die er op mijn whiteout uit zouden zien. Ook op aan graphite zijn die vast erg nice.
Die van scream met 1tap erop. Zalig! Niko is ook tof met die o als aim.
Sinds 1 Oktober niet echt meer gespeeld ivm werk. Laatste 2 weken ben ik het weer wat aan het oppakken door middel van wat SoloQueues op MM. Ligt het nou aan mij, of is het niveau van LEM+ nog steeds zo laag als voor de rank updates?
Ik ben van Global Elite naar Master Guardian Elite gegaan, daarvandaan nu terug aan het SoloQueuen naar Global, nu LEM atm. En dan speel ik dus niet eens Prime, want ja... geen level 21
Ik ben van Global Elite naar Master Guardian Elite gegaan, daarvandaan nu terug aan het SoloQueuen naar Global, nu LEM atm. En dan speel ik dus niet eens Prime, want ja... geen level 21
Nou 3 hoeraatjes voor G2 hoor, ze hebben het verdiend
(en het was tijd dat LG ook weer eens een grand final verloor)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nk5194Cxffw&feature=youtu.be]YannickL schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:25:
Nou 3 hoeraatjes voor G2 hoor, ze hebben het verdiend![]()
Deze 4k van Shox...
Heb je de dag daarvoor die 4K van Olof tegen G2 gezien op Dust2? Ongelooflijk hoe die lui mikken
Weet nog iemand wat GOEDE oplossing tegen terugkerende VAC Authentication errors? Ik heb inmiddels alle oplossingen al geprobeerd die gegeven worden van Steam zelf en ook het programmatje die al deze zaken ook afwerkt heeft inmiddels geen succes meer.
Ik heb ook al geprobeerd om op een ander steam-account in te loggen en dan een game te starten om vervolgens weer uit te loggen en weer het op mijn main te proberen maar ook dat werkt niet meer.
Het ging enkele dagen goed, maar momenteel zit ik weer met hetzelfde probleem als voorheen. Ik kan ongeveer 10 rondes spelen en dan knalt hij er weer uit.
Ik draai geen CCleaner of iets dergelijks dus dat kan het volgens mij ook niet zijn.
Ik heb ook al geprobeerd om op een ander steam-account in te loggen en dan een game te starten om vervolgens weer uit te loggen en weer het op mijn main te proberen maar ook dat werkt niet meer.
Het ging enkele dagen goed, maar momenteel zit ik weer met hetzelfde probleem als voorheen. Ik kan ongeveer 10 rondes spelen en dan knalt hij er weer uit.
Ik draai geen CCleaner of iets dergelijks dus dat kan het volgens mij ook niet zijn.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Zijn er trouwens nog teams hier die het gehaald hebben tot de finales in de Amsterdam Arena?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is voor ingame items.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:50:
[...]
offtopic: Summer sale is erg duidelijk in z'n prijscatagoriën. [afbeelding]
-verify in je launch options zetten?Damien schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:44:
Weet nog iemand wat GOEDE oplossing tegen terugkerende VAC Authentication errors? Ik heb inmiddels alle oplossingen al geprobeerd die gegeven worden van Steam zelf en ook het programmatje die al deze zaken ook afwerkt heeft inmiddels geen succes meer.
Heb hier ook een tijd last van gehad. Als het goed is wordt er een website van steam geopend met allemaal oplossingen die je kan proberen. Weet niet welke voor mij heeft geholpen, maar je kan ze natuurlijk allemaal even proberen.Damien schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:44:
Dank je. Ik zal het er eens bij zetten.
Deze heb ik allemaal uitgevoerd. Ik zag echter dat om één of andere reden DEP niet geactiveerd was op mijn pc, dus dat heb ik gisteren even doorgevoerd. Nu is het afwachten om te zien of het de oplossing was.plientje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:50:
[...]
Heb hier ook een tijd last van gehad. Als het goed is wordt er een website van steam geopend met allemaal oplossingen die je kan proberen. Weet niet welke voor mij heeft geholpen, maar je kan ze natuurlijk allemaal even proberen.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Wat vinden we eigenlijk van het m0e schandaal? Hij en csgodiamond schijnen de boel te hebben geflest.. Best bizar eigenlijk...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Altijd al een rare kwast gevonden. Schijnt dat hij een $97000 aan bitcoins te hebben gekregen zodat hij z'n mond zou houden en niet csgodiamonds negatief in het daglicht zou zetten. Vervolgens krijgt hij het geld en gaat hij alsnog zn waffel open trekken. Beetje trieste vent vind ik het.hmr schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:02:
Wat vinden we eigenlijk van het m0e schandaal? Hij en csgodiamond schijnen de boel te hebben geflest.. Best bizar eigenlijk...
Ik vind het denk ik erger dat die websites dus kennelijk dat soort lijsten beschikbaar hebben.... Ik ga iig niet meer naar die kut website!Robonnl schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:08:
[...]
Altijd al een rare kwast gevonden. Schijnt dat hij een $97000 aan bitcoins te hebben gekregen zodat hij z'n mond zou houden en niet csgodiamonds negatief in het daglicht zou zetten. Vervolgens krijgt hij het geld en gaat hij alsnog zn waffel open trekken. Beetje trieste vent vind ik het.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb afgelopen week Thorin zijn aflevering erover gezien. Het is echt jammer dat de community zo'n figuur ondersteunt. Niet alleen om dit schandaal, maar puur om zijn persoonlijkheid. Als je een voorbeeld voor de community bent, kun je niet zo toxic zijn. Beetje voorbeeldfunctie zou mooi zijn. Kijk naar bv Fallen (maar er zijn zoveel goede), die zie ik nooit schreeuwen, zelfs niet als hij voor de grap MM gaat doen ofzo.hmr schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:02:
Schreeuwen vind ik ook leuk om te doen tijdens MM met nehox maatjes.. ben bijna nooit serieus... tenzij mensen waarvan ik de naam niet zal noemen weer eens vergeten armor te kopen/niet callen/blind erinstormen zonder overleg of pushen zonder dat het nodig is...macciez schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Heb afgelopen week Thorin zijn aflevering erover gezien. Het is echt jammer dat de community zo'n figuur ondersteunt. Niet alleen om dit schandaal, maar puur om zijn persoonlijkheid. Als je een voorbeeld voor de community bent, kun je niet zo toxic zijn. Beetje voorbeeldfunctie zou mooi zijn. Kijk naar bv Fallen (maar er zijn zoveel goede), die zie ik nooit schreeuwen, zelfs niet als hij voor de grap MM gaat doen ofzo.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik was misschien niet specifiek genoeg, schreeuwen is okay (alhoewel ik het graag buiten de voice hou), net als mensen vragen wtf ze aan het doen zijn en tips geven.hmr schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:27:
[...]
Schreeuwen vind ik ook leuk om te doen tijdens MM met nehox maatjes.. ben bijna nooit serieus... tenzij mensen waarvan ik de naam niet zal noemen weer eens vergeten armor te kopen/niet callen/blind erinstormen zonder overleg of pushen zonder dat het nodig is...
Wat mij zwaar irriteert aan die Moe is dat hij het gevoel heeft dat iedereen fouten maakt, behalve hij. Hij gaat dood? Jouw fout. Jij gaat dood? Jouw fout. En in plaats van het dan uitleggen waarom hij dat vindt komt er niks dan geschreeuw uit. Dát vind ik toxic en geen gedrag voor iemand die zo erg in de spotlight staat. (het schijnt trouwens iets te zijn dat velen hebben. Zij zijn de enige die het spelletje begrijpen kennelijk)
Agh als "normale" csgo speler is het gewoon gokken. Valt niks te manipuleren lijkt mij. Af en toe gokje wagen is wel de moeite waard. Nota bene mijn vakantie met CS:GO betting winst betaaldhmr schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Ik vind het denk ik erger dat die websites dus kennelijk dat soort lijsten beschikbaar hebben.... Ik ga iig niet meer naar die kut website!
Zolang ze uitbetalen lijkt mij weinig aan de hand.
Af en toe een gokje wagen is wel de moeite waard? Natuurlijk niet, je moet nooit gokken met geld wat je niet makkelijk kan verliezen. En natuurlijk kan je geluk hebben.Robonnl schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:36:
[...]
Agh als "normale" csgo speler is het gewoon gokken. Valt niks te manipuleren lijkt mij. Af en toe gokje wagen is wel de moeite waard. Nota bene mijn vakantie met CS:GO betting winst betaald.
Zolang ze uitbetalen lijkt mij weinig aan de hand.
Als je als normale speler tegen een streamer gokt is er dus een grote kans dat de streamer gaat winnen, omdat de site daar gewoon voor zorgt. Vervolgens denken kijkers van de stream: 'Hé, die verdient veel geld met het gokken, dat ga ik ook proberen.' Vervolgens merken ze het veel minder gemakkelijk gaat en maakt de goksite dikke winst.
Het is natuurlijk gewoon heel erg shady allemaal.. Kijk op wedstrijden betten etc, prima, dat is redelijk transparant en niet veel anders dan een bwin of een toto of whatever.
Alle andere dingen, de lotto, roulette, coinflip, zelfs rock paper siccors.. het verbaast me niks als dat doorgestoken kaart is.
Ikzelf ben developer en heb gedacht om ook eens zo'n site te maken, maar met het aantal uren dat erin gaat zitten heb ik daar niet zo'n zin in. Als je kijkt naar bijv csgodouble, waarin staat hoe de getallen worden berekend open is, en dat er dan bij staat: provenly fair.. tja, dat kan, maar het verbaast me niks als ze phantomlord van te voren die hash geven en hij zo kan zien hoe alle rolls eruit zien.
Ik neem ook aan dat het, doordat je bet met skins, niet aan normale regelingen hoeft te voldoen? Waardoor het allemaal lekker shady kan blijven.. Ik heb met een scriptje prima van 30.000 coins op csgodouble 40.000 coins kunnen maken, maar dat is peanuts als je het vergelijkt met wat anderen vergokken..
Alle andere dingen, de lotto, roulette, coinflip, zelfs rock paper siccors.. het verbaast me niks als dat doorgestoken kaart is.
Ikzelf ben developer en heb gedacht om ook eens zo'n site te maken, maar met het aantal uren dat erin gaat zitten heb ik daar niet zo'n zin in. Als je kijkt naar bijv csgodouble, waarin staat hoe de getallen worden berekend open is, en dat er dan bij staat: provenly fair.. tja, dat kan, maar het verbaast me niks als ze phantomlord van te voren die hash geven en hij zo kan zien hoe alle rolls eruit zien.
Ik neem ook aan dat het, doordat je bet met skins, niet aan normale regelingen hoeft te voldoen? Waardoor het allemaal lekker shady kan blijven.. Ik heb met een scriptje prima van 30.000 coins op csgodouble 40.000 coins kunnen maken, maar dat is peanuts als je het vergelijkt met wat anderen vergokken..
Gewoon niet tegen streamers spelen en je bent zelf verantwoordelijk hoeveel geld je vergokt. Dat is precies hetzelfde als in het casino. Casino's maken ook genoeg reclame hoeveel geld je er wel niet kan winnen.Brogala schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Af en toe een gokje wagen is wel de moeite waard? Natuurlijk niet, je moet nooit gokken met geld wat je niet makkelijk kan verliezen. En natuurlijk kan je geluk hebben.
Als je als normale speler tegen een streamer gokt is er dus een grote kans dat de streamer gaat winnen, omdat de site daar gewoon voor zorgt. Vervolgens denken kijkers van de stream: 'Hé, die verdient veel geld met het gokken, dat ga ik ook proberen.' Vervolgens merken ze het veel minder gemakkelijk gaat en maakt de goksite dikke winst.
Het is meer dat mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen en te hebberig worden
Iemand de laatste unboxfragathon gezien va' Warowl. Daar zegt hij dat hij ook benaderd is geweest voor zo'n zaken en hij sprak ook over 10.000 dollar..
[Video: https://www.youtube.com/shared?ci=TTMoF-UPiS4]
In de laatste 5 minuten.
En als moe zijn er waarschijnlijk nog.. Sparkles, tweeday, nickbunyun,... Op matchen betten is veel 'beter' en zuiverder (tenzij bij ibp..)
[Video: https://www.youtube.com/shared?ci=TTMoF-UPiS4]
In de laatste 5 minuten.
En als moe zijn er waarschijnlijk nog.. Sparkles, tweeday, nickbunyun,... Op matchen betten is veel 'beter' en zuiverder (tenzij bij ibp..)
FalleN zie je niet schreeuwen nee, maar die in die hele situatie met SK en Luminosity heeft hij zo veel domme dingen gedaan. Ook naar de community toe heeft hij, vooral op reddit, mensen voor de gek gehouden en SK Gaming in diskrediet gebracht.macciez schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Heb afgelopen week Thorin zijn aflevering erover gezien. Het is echt jammer dat de community zo'n figuur ondersteunt. Niet alleen om dit schandaal, maar puur om zijn persoonlijkheid. Als je een voorbeeld voor de community bent, kun je niet zo toxic zijn. Beetje voorbeeldfunctie zou mooi zijn. Kijk naar bv Fallen (maar er zijn zoveel goede), die zie ik nooit schreeuwen, zelfs niet als hij voor de grap MM gaat doen ofzo.
Dat zou goed kunnen, heb ik jammer genoeg niet gevolgd. Ik nam Fallen als voorbeeld, omdat ik afgelopen jaar een paar filmpjes zag waar hij MM speelt en iedereen echt probeert tips te geven, ipv te schreeuwen dat ze dom zijn.ViNK schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:42:
[...]
FalleN zie je niet schreeuwen nee, maar die in die hele situatie met SK en Luminosity heeft hij zo veel domme dingen gedaan. Ook naar de community toe heeft hij, vooral op reddit, mensen voor de gek gehouden en SK Gaming in diskrediet gebracht.
Ja op z'n stream is hij een inderdaad een voorbeeldfunctie. Vergeleken met mOE is hij zeker een voorbeeldfunctie. Als je dat interview met Richard Lewis gezien hebt, dan weet je wel dat die gast een vrij beperkt stel hersens heeft en totaal geen schuld gevoel. Thorin heeft daar ook nog een video over gemaakt waarin mOE helemaal afmaakt, imo terecht ook.macciez schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:47:
[...]
Dat zou goed kunnen, heb ik jammer genoeg niet gevolgd. Ik nam Fallen als voorbeeld, omdat ik afgelopen jaar een paar filmpjes zag waar hij MM speelt en iedereen echt probeert tips te geven, ipv te schreeuwen dat ze dom zijn.
Voor degene die het interview nog eens wilt bekijken: Interview
Nog een video van Thorin over de hele situatie: Video
Kleine kleine update vannacht.. De serie 2 pins zijn bekend. Deze kunnen momenteel alleen bemachtigd worden via ESL Cologne waar iedere bezoeker 1 krijgt.
Bekijk de pins:
http://imgur.com/gallery/rg2ga
Ook is er nu ook een Steam app voor Windows Phone. Hier te downloaden.
Bekijk de pins:
hmr schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:27:
[...]
Schreeuwen vind ik ook leuk om te doen tijdens MM met nehox maatjes.. ben bijna nooit serieus...
lol!hmr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:54:
IK WIL DIE CACHE PIN!!!!!!!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Koop jij maar zo'n pin voor mij, in ruil voor die carry van laatst... Ok doei gg!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die bloodhound is wel erg tofr4ptor schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:50:
Kleine kleine update vannacht.. De serie 2 pins zijn bekend. Deze kunnen momenteel alleen bemachtigd worden via ESL Cologne waar iedere bezoeker 1 krijgt.
Bekijk de pins:
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Mja ik moet er idd niet teveel van verwachten denk ik. MM Prime heb ik al aanstaan.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:27:
[...]
Sorry maar je verwacht nog enig coordinatie in casual? Gaat helaas nooit lukken, zelfs niet met die server-picker. Wat jij nog beter kan doen is ergens een publobby zoeken met vaste casual spelers en zo een leuk groepje vinden. Kans dat je 19 andere leuke mensen tegenkomt op casual is kleiner dan het winnen van de postcodeloterij.
En tsja, iedereen met een beetje zelfrespect speelt nu prime-MM, en dat zou ik als ik jou was ook gaan doen (zodra je kan). Nu MM minder cheaters bevat is het sowieso de betere keuze over casual, al heb ik persoonlijk casual altijd al vrij waardeloos gevonden.
Cool, ga ik doen. Thanks!r4ptor schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:06:
[...]
Welke rank heb je? Je mag me altijd toevoegen hoor.
Download TS, en ga naar ts3.nehox.nl altijd wel mensen die willen spelen.
Dit zie je overigens allemaal in de openingspost. Die ik al heb geupdate met al prime info!
Casual zal altijd kutblijven.
EDIT:
Ik zie net de discussie met pineapple en grotmann. Die site van anthony is verrevan up to date. Daarmee heb ik hem ook uit de openingspost verwijderd.
Ik ben van mening dat mensen hier wel mogen zoeken naar een clan of medespelers. Waar gaan we eigenlijk naar toe met dit topic? Filmpjes = probleem. Clan zoeken = probleem. 5v5 = probleem. Sorry, maar als er hier nog lang gezeverd zal worden, mogen jullie iemand anders zoeken die de openingspost en updates plaatst.
[edit] Rank is trouwens Silver Master geloof ik
NACS in Amsterdam. Misschien kunnen we ze les geven ofzo: http://www.teamliquid.net...sgo-fan-meet-in-amsterdam
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Hier even de zeldzame derank na een win.
Morgen start ESL Cologne 2016!
Wie gaat er allemaal? Wie gaat het op de voet volgen? Wat zijn jou voorspellingen?
https://www.reddit.com/r/...2016_schedule_discussion/
Wie gaat er allemaal? Wie gaat het op de voet volgen? Wat zijn jou voorspellingen?
Ik ga naar ESL benelux.r4ptor schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:53:
Waarom de fuck is dat op donderdag... ik wil ook gaan, maar ga er geen vrije dag voor opnemen... Echt amateuristisch!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Donderdag en vrijdag ja Best sneu, maar wss zodat fans die daarheen gaan erna door kunnen naar keulen.hmr schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:40:
[...]
Waarom de fuck is dat op donderdag... ik wil ook gaan, maar ga er geen vrije dag voor opnemen... Echt amateuristisch!
Ik wss ook wel. Dank u Tweakers voor de tickets
Same here
Pff ik wil ook, maar ik kan niet!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik had ook kaartjes gewonnen. Ik wilde na mijn werk gaan, maar helaas kan ik niet. Heb ze dus niet geïnd. Iedereen die gaat GL HF!
Ja, ESL Benelux in Amsterdam. Brussel is toch de hoofdstad van de Benelux/Europa/de wereld/ het heelal?
Ik ga het wel volgen, maar de tijden zijn klote ivm werk.r4ptor schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:53:
Ik juich voor NIP iig
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ow, ik dacht dat Brussel een hellhole én een land is. En dat België een mooie stad is.r4ptor schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:17:
Ja, ESL Benelux in Amsterdam. Brussel is toch de hoofdstad van de Benelux/Europa/de wereld/ het heelal?
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Ik ben er ondertussen alweer een maandje of 2 uit geweest. Geen idee wat m'n rank gaat zijn mocht ik weer starten (was GE)... maar hoe zit het nu met Prime MM? Merk je er iets van? Is het niveau een beetje omhoog? Aantal oostblokkers omlaag? Aantal cheaters veel verschil?
Prime vind ik tot nu toe heel goed, wat de toekomst er van brengt is maar de vraag natuurlijk.trix0r schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:50:
Ik ben er ondertussen alweer een maandje of 2 uit geweest. Geen idee wat m'n rank gaat zijn mocht ik weer starten (was GE)... maar hoe zit het nu met Prime MM? Merk je er iets van? Is het niveau een beetje omhoog? Aantal oostblokkers omlaag? Aantal cheaters veel verschil?
Voorbeeld van gisteren.
Een iemand had geen prime bij onze 5 man pre made dus kom je ook tegen non prime accounts uit. Allemaal van die 20 uur accountjes (dmg/le) die de meest vage schoten maken (wil niet gelijk zeggen dat ze cheaten). Match erna wel volle 5 man prime en queuen tegen Lem en supremes welke je makkelijk alle kanten van de map liet zien.
Of het veel tegen cheaten helpt geen idee maar wel tegen Smurf accounts.
Zeker, helaas kan ik die donderdag alleen in de avond, dus nog net even de finale meepakken. Vrijdag dan weer wel de hele dag.
Toevallig had ik ook kaartjes gewonnen, maar bad luck brian als ik ben was het voor csgo 16+ 
Zit er dan eigenlijk een leeftijds minimum aan csgo?
[ Voor 22% gewijzigd door Frostbiter op 04-07-2016 16:02 ]
Volgens mij wel.. iets met violence enz..Frostbiter schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:00:
Toevallig had ik ook kaartjes gewonnen, maar bad luck brian als ik ben was het voor csgo 16+
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik verwittig alvast kindbescherming dat je ouders je slecht opvoeden.Frostbiter schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:00:
Na een maand geen csgo gespeeld te hebben wegens examens en geen team meer. Vandaag maar eens terug paar potjes csgo gespeeld. Beetje DM om op te warmen en dan maar eens een keer Prime MM proberen om mijn rang terug te krijgen en vanwege de goede verhalen hierover + ik niet direct terug ESEA wou spelen na een maand geen CS gespeeld te hebben.
1ste game: teammates lijken in orde en gebruiken voor MM standaard die ik mij herinnerde best veel hun microfoon. We verloren de ene na de andere ronde en buiten onze topfragger schoot niemand wat raak, mezelf inclusief. Communicatie ging na 3 rondes dus ook al de goot in en werd terug een kleine scheldtirade door de topfragger en de rest die daar op reageerde. Fast forward naar de 2de helft. Ik stond nog steeds meters onderaan maar nieuwe helft, nieuwe kansen. Vaak genoeg dat ik slecht speel op 1 helft en dat compleet recht trek de volgende. Nu ja, hier was ik dus in de eerste 2-3 rondes van de tweede helft goed mee bezig tot er een kickvote aankwam om mij te kicken die ook redelijk snel lukte.
Tot dusver een goede Prime ervaring.
2de game: niets bijzonder terug goede communicatie in het begin maar na een opmerking van een oostblokker en de repliek hierop heen en terug ging het alweer snel een stuk minder. Deze game verloren maar draaide terug deftig mee met de middenmoot.
3de game: goede communicatie gedurende de hele game maar dat ligt vast en zeker omdat we 11-0 voor kwamen en daarna niet meer uit handen hebben gegeven met een 16-5 eindstand, denk ik.
4de game: een 4-stack Engelsen waarvan er 3 niets van bakte inclusief 1 James Bond. Mij slecht noemen na een mislukte 1v3 clutch, maar zelf wel de domste dingen doen zoals bij een 2v1 bomb down (wij zijn T) en dan rustig 1 voor 1 gaan peaken en uiteraard de ronde verliezen. Na 9 rondes was er eentje gedisconnect die ook al een cooldown te pakken had en dus niet meer terug kwam. Ze probeerden te surrenderen terwijl het 6-4 was. Als T side op mirage is dit nog heel goed te doen. Na enkele mislukte surrender votes omdat ik steeds NO votete en hun via voice comm toch proberen te laten verder spelen werd ik weer gekicked.
TL;DR: (Prime) MM is nog steeds kut en ik ga terug naar ESEA. Ook al ga ik de komende twee weken kletsen krijgen terwijl ik terug op niveau kom.
1ste game: teammates lijken in orde en gebruiken voor MM standaard die ik mij herinnerde best veel hun microfoon. We verloren de ene na de andere ronde en buiten onze topfragger schoot niemand wat raak, mezelf inclusief. Communicatie ging na 3 rondes dus ook al de goot in en werd terug een kleine scheldtirade door de topfragger en de rest die daar op reageerde. Fast forward naar de 2de helft. Ik stond nog steeds meters onderaan maar nieuwe helft, nieuwe kansen. Vaak genoeg dat ik slecht speel op 1 helft en dat compleet recht trek de volgende. Nu ja, hier was ik dus in de eerste 2-3 rondes van de tweede helft goed mee bezig tot er een kickvote aankwam om mij te kicken die ook redelijk snel lukte.
2de game: niets bijzonder terug goede communicatie in het begin maar na een opmerking van een oostblokker en de repliek hierop heen en terug ging het alweer snel een stuk minder. Deze game verloren maar draaide terug deftig mee met de middenmoot.
3de game: goede communicatie gedurende de hele game maar dat ligt vast en zeker omdat we 11-0 voor kwamen en daarna niet meer uit handen hebben gegeven met een 16-5 eindstand, denk ik.
4de game: een 4-stack Engelsen waarvan er 3 niets van bakte inclusief 1 James Bond. Mij slecht noemen na een mislukte 1v3 clutch, maar zelf wel de domste dingen doen zoals bij een 2v1 bomb down (wij zijn T) en dan rustig 1 voor 1 gaan peaken en uiteraard de ronde verliezen. Na 9 rondes was er eentje gedisconnect die ook al een cooldown te pakken had en dus niet meer terug kwam. Ze probeerden te surrenderen terwijl het 6-4 was. Als T side op mirage is dit nog heel goed te doen. Na enkele mislukte surrender votes omdat ik steeds NO votete en hun via voice comm toch proberen te laten verder spelen werd ik weer gekicked.

TL;DR: (Prime) MM is nog steeds kut en ik ga terug naar ESEA. Ook al ga ik de komende twee weken kletsen krijgen terwijl ik terug op niveau kom.
Steam: Grim
Bijna 3 maand weg, gedaan met CS GO
Da wordt lachen als ik trgben.
Worden er weer souvenir cases gedropt bij de ESL One Cologne 2016 als je spectate?
[ Voor 5% gewijzigd door crab- op 05-07-2016 08:22 ]
Nou, mijn ervaring met ESEA is ook niet goed hoor, ook altijd toxic mensen en mensen die constant onnodig peeken. +laatste keer dat ik supreme MM deed was het niveau daar een stuk hoger dan in ESEA.
Speel laatste tijd veel met mijn gold nova vrienden, lekker relaxt en dan heb je niet de hele tijd toxic mensen die na 0-4 of zelfs 0-1 al zeggen 'GG'.
[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 05-07-2016 08:25 ]
Verwijderd
Ja!crab- schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:19:
Worden er weer souvenir cases gedropt bij de ESL One Cologne 2016 als je spectate?
Ik begin eindelijk een beetje goed te mikken met mijn USP. Had in een Casual opwarm ronde 5 headshots in ronde 1. Uiteraard ben ik meteen een cheater. Maar ik ga daar wat meer op oefenen 
Verder merk ik dat ik per potje of goed ben met een ak of met een M4. Dat wat resulteert in een potje waarbij ik bij de eerste ronde niets raakt en de tweede ronde onmogelijke kills maak.
Verder merk ik dat ik per potje of goed ben met een ak of met een M4. Dat wat resulteert in een potje waarbij ik bij de eerste ronde niets raakt en de tweede ronde onmogelijke kills maak.
Major weer begonnen! Kijken op het werk kan via https://www.twitch.tv/esl_csgo vergeet niet je steam account te koppelen voor die souvenir drops.A quick reminder, since Valve seems to have forgotten the obligatory blog post only just made passing mention of it: souvenir cases will be a thing for Cologne 2016. If you want to get drops while watching on the Twitch stream, go here to link your Steam account: https://www.twitch.tv/settings/connections
Alternatively, watch in-game through GOTV. You won't have to do anything extra
The usual "unofficial FAQ" about souvenirs on this subreddit will go up later tonight as Valve doesn't typically bother with an official FAQ
Astralis vs Team Dignitas. Denk dat Dignitas beter is dan Astralis met een invaller, maar moet een mooie pot worden.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
sorry, verkeerde topicrnenator schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:56:
[...]
Major weer begonnen! Kijken op het werk kan via https://www.twitch.tv/esl_csgo vergeet niet je steam account te koppelen voor die souvenir drops.
Astralis vs Team Dignitas. Denk dat Dignitas beter is dan Astralis met een invaller, maar moet een mooie pot worden.
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 05-07-2016 11:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Iets maar niet veel gok ik, je kan voor vrijwel niks een simkaartje halen, die even in je tel (of backup tel) duwen, ook die smurf activeren en hops. klaar.therobber schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:00:
[...]
Prime vind ik tot nu toe heel goed, wat de toekomst er van brengt is maar de vraag natuurlijk.
Voorbeeld van gisteren.
Een iemand had geen prime bij onze 5 man pre made dus kom je ook tegen non prime accounts uit. Allemaal van die 20 uur accountjes (dmg/le) die de meest vage schoten maken (wil niet gelijk zeggen dat ze cheaten). Match erna wel volle 5 man prime en queuen tegen Lem en supremes welke je makkelijk alle kanten van de map liet zien.
Of het veel tegen cheaten helpt geen idee maar wel tegen Smurf accounts.
Ik vind trouwens dat de boel steeds slechter loopt, matige hitreg, superveel laggende spelers die ofwel vrijwel geen damage krijgen of letterlijk door de maps teleporten. Ik laat het wel even voor wat het is en wacht wel op een patch die de boel weer verbeterd.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Toch gewoon bijna 400k kijkers op een maandag avond/dinsdag ochtend afhankelijk van NA/eu, en dat op de eerste map
Mooie cijfers maar ongetwijfeld ook veel AFK nummers vanwege het drop systeem.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:01:
Toch gewoon bijna 400k kijkers op een maandag avond/dinsdag ochtend afhankelijk van NA/eu, en dat op de eerste map
Verwijderd
Tsja, ik vind 't gewoon bijzonder hoe groot CS is geworden in 1-2 jaar, en dit zijn niet eens belangrijke potjes (want bo1)Grim schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:36:
[...]
Mooie cijfers maar ongetwijfeld ook veel AFK nummers vanwege het drop systeem.
Zat me ook te verbazen over de aantallen die nu al gehaald worden. Die drops waren vorig jaar ook al toch? Of is het systeem veranderd?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Tsja, ik vind 't gewoon bijzonder hoe groot CS is geworden in 1-2 jaar, en dit zijn niet eens belangrijke potjes (want bo1)
Zondag gaan ze de 1 miljoen halen met de grand final
Verwijderd
Nee precies 't zelfde, volgens mij zat de finale vorig jaar ruim over de 1mil kijkers..!teupje schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:19:
[...]
Zat me ook te verbazen over de aantallen die nu al gehaald worden. Die drops waren vorig jaar ook al toch? Of is het systeem veranderd?
Bij ESL Cologne vorig jaar hadden ze een piek van 1.3 miljoen viewers. Tijdens de laatste major was er een piek van 1.6 miljoen.teupje schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:19:
[...]
Zat me ook te verbazen over de aantallen die nu al gehaald worden. Die drops waren vorig jaar ook al toch? Of is het systeem veranderd?
Je mag dus eerder benieuwd zijn of bij deze major de piek van 2 miljoen gehaald gaat worden.
EDIT: source: https://esports.yahoo.com...us-had-1-6-143455288.html
[ Voor 6% gewijzigd door Grim op 05-07-2016 14:44 ]
Ik loop achter merk ik welGrim schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:43:
[...]
Bij ESL Cologne vorig jaar hadden ze een piek van 1.3 miljoen viewers. Tijdens de laatste major was er een piek van 1.6 miljoen.
Je mag dus eerder benieuwd zijn of bij deze major de piek van 2 miljoen gehaald gaat worden.
EDIT: source: https://esports.yahoo.com...us-had-1-6-143455288.html
Vanavond maar is even paar potjes checken, jammer dat ik er s'middags al een paar mis ivm werk.
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.