Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Zijn er nog mensen die hier faceit spelen met een ELO van rond de 1250 á 1400? Zo ja, ik ben op zoek naar nog twee á drie personen met het liefst premium. Wordt een beetje gek om constant te verliezen door toxic team mates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1NG schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 00:39:
Zijn er nog mensen die hier faceit spelen met een ELO van rond de 1250 á 1400? Zo ja, ik ben op zoek naar nog twee á drie personen met het liefst premium. Wordt een beetje gek om constant te verliezen door toxic team mates..
Dit kan je simpelweg te voorkomen door een csgo gezegde.

Skins will make you PRO :9
Everybody knows this. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer eens matchmaking opgepakt na een aantal maanden. Ik was toen GNM.
Kom ik terecht een potje met enkel Russen silver 2/3.. En wordt na winst tot mijn verbazing ingedeeld in Silver 3. Daarna nog 2 potjes gespeeld, dik gewonnen, top fragger.. nog steeds Silver 3. Heel fijn dit!
Heb nu dus opeens een smurf account |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:02:
[...]

Everybody knows this. ^^
skins > skill. Iedereen weet dat. Waarom denk je dat de pro's met een Howl spelen?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:16:
Gisteren weer eens matchmaking opgepakt na een aantal maanden. Ik was toen GNM.
Kom ik terecht een potje met enkel Russen silver 2/3.. En wordt na winst tot mijn verbazing ingedeeld in Silver 3. Daarna nog 2 potjes gespeeld, dik gewonnen, top fragger.. nog steeds Silver 3. Heel fijn dit!
Heb nu dus opeens een smurf account |:(
De ranks zijn aangepast... als je destijds GNM was, dan is Silver 3 een prima rank..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:17:
[...]

skins > skill. Iedereen weet dat. Waarom denk je dat de pro's met een Howl spelen?
hahaha 8)7 daarom wil ik de AWP Dragon Lore ik heb dan het gevoel dat ik een LCS pro ben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:02:
[...]

Everybody knows this. ^^
Werd een tijdje terug ook helemaal verrot gescholden door iemand die wou beweren dat CSGO niet pay2win was, pfff 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Louw Post schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:21:
[...]

Werd een tijdje terug ook helemaal verrot gescholden door iemand die wou beweren dat CSGO niet pay2win was, pfff 8)7
erg spijtig dit |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macciez
Het is statistisch bewezen dat je met een dlore meer raakt. Geloof dat zelfs het hs percentage van een Poseidon 50% hoger dan een standaard M4 is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
[...]

Die m4a4 daydream doet het hem voor je. Je bent de enige met zo'n skin die ik ken. Zegt genoeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

Ik werd gereport toen ik een 4K rondje had met mijn negev.
Hadden ze niet gezien dat het een Loudmouth was :') 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
hexta schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:39:
[...]

Ik werd gereport toen ik een 4K rondje had met mijn negev.
Hadden ze niet gezien dat het een Loudmouth was :') 8)7
Noobs.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:17:
[...]

De ranks zijn aangepast... als je destijds GNM was, dan is Silver 3 een prima rank..
Zo voelt het anders niet, wordt nu echt bij complete retards geplaatst 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Zo voelt het anders niet, wordt nu echt bij complete retards geplaatst 8)7
Dat was GNM voor de nerf toch ook al.... ;)

deze gaf je zelf voor

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:22

ghostman

dwarf

Lol :P
http://www.kitguru.net/ga...ters-into-getting-banned/

Iemand heeft een hack gemaakt voor counter strike wat niks doet, maar er wel voor zorgt dat je een VAC ban krijgt. 3000 Mensen hebben door hem een VAC ban :P

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
ghostman schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:27:

Iemand heeft een hack gemaakt voor counter strike wat niks doet, maar er wel voor zorgt dat je een VAC ban krijgt. 3000 Mensen hebben door hem een VAC ban :P
Dat is echt baas. Hopelijk gaan meer mensen zoiets flikken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Louw Post schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:25:
[...]

Dat is echt baas. Hopelijk gaan meer mensen zoiets flikken. >:)
Zodra steam sale voor csgo er weer is kopen ze het weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ghostman schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:27:

_O-

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:43:
[...]

Zodra steam sale voor csgo er weer is kopen ze het weer :X
Zolang ze de zelfde 'cheats' dan gebruiken vind ik het niet zo erg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghostman schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:56:
[...]

Zolang ze de zelfde 'cheats' dan gebruiken vind ik het niet zo erg :9
Agreed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Tgohja, het is inderdaad wel een leuke actie. Alleen jammer dat een game als CSGO zoveel cheats heeft. Achja, deel 595 over cheats en CSGO. Drie dagen geleden nog eens CSGO Demo Analyzer open gedaan, waarmee ik mijn verdachte demo's bij houden, 5 nieuwe VAC's erbij.. Momenteel 10 op 30.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:58:
Tgohja, het is inderdaad wel een leuke actie. Alleen jammer dat een game als CSGO zoveel cheats heeft. Achja, deel 595 over cheats en CSGO. Drie dagen geleden nog eens CSGO Demo Analyzer open gedaan, waarmee ik mijn verdachte demo's bij houden, 5 nieuwe VAC's erbij.. Momenteel 10 op 30.....
Explain yourself ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Nu online
Your* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Dat CSGO vol zit met cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
r4ptor schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:58:
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als 10 van de 30 mensen die jij verdacht vond daadwerkelijk cheaters waren, dan roep je misschien iets te snel dat iemand cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 23:15
Broud schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:41:
[...]

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als 10 van de 30 mensen die jij verdacht vond daadwerkelijk cheaters waren, dan roep je misschien iets te snel dat iemand cheat.
In zijn verhaal heeft hij het over de mensen die gepakt zijn door een anti cheat/overwatch. Die andere '20' zouden dus ook kunnen cheaten en nog niet gepakt kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door ViNK op 05-02-2016 19:05 . Reden: edit/toevoeging ]

steam: VINK || esea: ViNK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Nu online
[...]

Kansloos vind ik dat, dat jij vanachter je toetsenbord bepaald of iemand iets goed in kan schatten. Vraag dan om de demo's zodat je het zelf kan beoordelen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
[...]

ViNK schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:04:
[...]

In zijn verhaal heeft hij het over de mensen die gepakt zijn door een anti cheat/overwatch. Die andere '20' zouden dus ook kunnen cheaten en nog niet gepakt kunnen zijn.
VAC is echt niet helemaal betrouwbaar hoor. Ik roep zelf eerlijk gezegd veel te vaak dat mensen cheaten, maar ik heb een paar tegenstanders gehad die echt overduidelijk aimbot en/of wallhack hadden, en ik krijg maar geen bericht binnen dat iemand die ik reported heb gebanned is. Ik heb in november zelfs tegen een spinbotter gespeeld. Sinds midden december is hij niet meer online gegaan, maar hij heeft nog steeds geen ban.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
[...]

Als ik 1 op 3 juist inschat, vind ik toch dat ik echt niet te vaak cheater roep.
ViNK schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:04:
[...]

Klopt, of ze zijn toch legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Jelle Brolnir schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:23:
[...]

Kansloos vind ik dat, dat jij vanachter je toetsenbord bepaald of iemand iets goed in kan schatten. Vraag dan om de demo's zodat je het zelf kan beoordelen. :/
Hij noemt zelf de cijfers, en daar kan ik dan een conclusie uit trekken, beetje raar om dat kansloos te noemen. Zelf vind ik 1 op 3 dus niet heel veel, maar wellicht zijn er inderdaad een groot deel mee weggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Nu online
Broud schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:57:
[...]

Hij noemt zelf de cijfers, en daar kan ik dan een conclusie uit trekken, beetje raar om dat kansloos te noemen. Zelf vind ik 1 op 3 dus niet heel veel, maar wellicht zijn er inderdaad een groot deel mee weggekomen.
Dan had je dus beter je tweede conclusie kunnen trekken, als je een beetje op let zie je op reddit en hier veel berichten dat spinbottets rustig nog een jaar spelen. Dat is belachelijk !

Heb de afgelopen dagen best veel cases gedaan, er is er nog geen 1 verooordeeld terwijl 4 van de 10 obvious waren. Het duurt zo lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Laatst nog iemand gevonden op reddit die zijn games had bijgehouden. Hij kwam uit op dat 1/3 van zijn games zat er wel een cheater bij die een vac ban kreeg. Dus vele cheaters werden niet eens gepakt. Ik had zelf nog een vriend die een jaar lang een private cheat had(iets van 50 euro)en niet gebant werd. Hij speelde weliswaar niet zoveel, maar 800 uur zonder gepakt te worden. Tja, VAC kan bijna niks tegen private cheats. Als we zelfs zien dat sommige pro's nog cheaten zonder gepakt te worden(Planetkey), dan vraaag ik me af wat Valve nog doet aan cheaters...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qhlmT9CzvLo]

Veel dankjes aan wh33l! We deden de one way smoke al de hele CT, maar geen enkele keer kwamen ze rushen tot in de laatste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
Iemand een idee waarom er weer zo'n verschrikkelijke drop in skin prijzen is?

Ik wil verdikkeme uptraden, dat wil zo niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Steam sales (again).. Veel mensen verkopen hun skins om een andere game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
r4ptor schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:01:
Steam sales (again).. Veel mensen verkopen hun skins om een andere game te kopen.
Ai, inderdaad. Sinds ik CSGO speel vind ik de Steam sales wat minder leuk worden haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Louw Post schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Ai, inderdaad. Sinds ik CSGO speel vind ik de Steam sales wat minder leuk worden haha :+
Als je kijkt naar de beste verkochte..

CSGO + CS Collector edition.. Een pak nieuwe cheaters inkomend zeker?

Meeste skins zijn nu 2-3 euro goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Huh wat, een van mijn smurfs heeft na 9 competitive wins nu een rank, kreeg em op een tie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Mooi, ik heb na 17 losses uit de laatste 20 matches dan eindelijk een de-rank te pakken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
r4ptor schreef op zondag 07 februari 2016 @ 07:48:
[video]

Veel dankjes aan wh33l! We deden de one way smoke al de hele CT, maar geen enkele keer kwamen ze rushen tot in de laatste ronde.
hey leuk, bedankt voor de vermelding in het filmpje :)

ben daarna druk verder gegaan in de solo que. alles gewonnen maar helaas dit weekend geen rankup voor elkaar gekregen. dus voorlopig blijf ik nog even verder ploeteren als SEM. ik zit nu al een weekje of 2 op deze rank en in het begin was het behoorlijk 50/50 qua winnen en lastig om mee te komen. maar nu we weer wat verder zijn en wat vaker mee speel met wat hogere ranks merk ik toch dat een verbetering en win ik binnen de solo mm inmiddels meer dan ik verlies. de eerste mijlpaal van GN1 zal denk ik niet te lang meer op zich laten wachten als ik zo door ga.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Wohoow, gisteren na paar weken frustratie ontdekt dat mijn Windows muis sensitivity weer met precisie aan stond.
Intussen weer 3 games gespeeld en heb mijn aim terug => Van LE naar LEM.
Weet iemand hoe het komt dat Windows zo plots die precisie van de muisaanwijzer weer aan zet? Relatief frustrerend en ik wil het niet altijd controleren.
Mss een script schrijven die net voordat CS:GO wordt opgestart dit controleert.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Onlangs heb ik mijn sensitivity verlaagd (nu 1.5 bij 800 dpi) en moet echt wennen aan hoe laag dat is. Ik beweeg nu veel meer mijn arm maar krijg daardoor soms last van mijn schouder.
Hebben jullie nog tips hoe ik het best mijn arm kan neerleggen (elleboog ook op bureau bijv.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
nichan schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:15:
Onlangs heb ik mijn sensitivity verlaagd (nu 1.5 bij 800 dpi) en moet echt wennen aan hoe laag dat is. Ik beweeg nu veel meer mijn arm maar krijg daardoor soms last van mijn schouder.
Hebben jullie nog tips hoe ik het best mijn arm kan neerleggen (elleboog ook op bureau bijv.)?
Ik zelf heb hetzelfde doorgemaakt. Ik begon zelfs met 1600DPI en 6 sensitivity ( 8)7 ), nu zit ik op 800 en 1.2.

Wat bij mij veel scheelde is dat ik eerst de Logitech G502 had, die iets van 130gram is zonder gewichtjes en ik heb nu de Zowie ZA11 die veel makkelijker glijd en ook veel lichter is (90 gram zo uit mijn hoofd). Na deze switch ging het zoveel beter op lagere sensitivity.

Ik heb zelf wel een diep bureau, waardoor ik mijn hele armen op het bureau heb liggen, of dat verder uitmaakt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Laatst online: 11:44
r4ptor schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 17:08:
[...]

Dat CSGO vol zit met cheaters.
Dan ligt het denk ik aan mij, want ik heb in een heel jaar CSGO maar 3 cheaters gezien waarvan ik 100% wist dat ze een macro gebruikten of wat anders om vals te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Ik gebruik zelf Wrist aim ( voor 75% ) ik heb ook alleen me pols op 't randje van me bureau. voor 180 grade moet ik de boel wel ff optille uiteraard :-). Ik speel met 450DPI 1.7 sens. Heb nooit ergens last van :P
nichan schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:15:

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
silverchaoz schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Dan ligt het denk ik aan mij, want ik heb in een heel jaar CSGO maar 3 cheaters gezien waarvan ik 100% wist dat ze een macro gebruikten of wat anders om vals te kunnen spelen
Laatste tijd (niveau LEM) op zich ook maar erg weinig mensen meegemaakt waarvan ik dacht dat deze aan het cheaten waren. Mocht ik toch de twijfel hebben dan keek ik de demo nog eens na om dan te zien dat deze persoon simpelweg puur op geluid en enigszins wat geluk (hitreg) zijn kills binnen harkte.

Ik had meer moeite met de mensen op FaceIT, waarin je de demo ging bekijken en ze vervolgens je door elke muur gewoon on point gingen volgen. Waarna ik mijn FaceIT abbo ook gelijk heb stopgezet.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
Damien schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:31:
[...]

Laatste tijd (niveau LEM) op zich ook maar erg weinig mensen meegemaakt waarvan ik dacht dat deze aan het cheaten waren. Mocht ik toch de twijfel hebben dan keek ik de demo nog eens na om dan te zien dat deze persoon simpelweg puur op geluid en enigszins wat geluk (hitreg) zijn kills binnen harkte.

Ik had meer moeite met de mensen op FaceIT, waarin je de demo ging bekijken en ze vervolgens je door elke muur gewoon on point gingen volgen. Waarna ik mijn FaceIT abbo ook gelijk heb stopgezet.
Op LEM niveau is het nu lastiger om te zeggen of het cheaters zijn of niet. Ik ga er juist NIET vanuit, omdat het derank systeem globals naar Supreme, LEM of LE gederanked zijn. Echter ze spelen nog als globals aangezien je for no reasson word gederanked hoe hard je ook bovenaan staat. Dus het is soms lastig nu in te schatten of het legit of vals spelen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Louw Post schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:47:
[...]

Ik zelf heb hetzelfde doorgemaakt. Ik begon zelfs met 1600DPI en 6 sensitivity ( 8)7 ), nu zit ik op 800 en 1.2.

Wat bij mij veel scheelde is dat ik eerst de Logitech G502 had, die iets van 130gram is zonder gewichtjes en ik heb nu de Zowie ZA11 die veel makkelijker glijd en ook veel lichter is (90 gram zo uit mijn hoofd). Na deze switch ging het zoveel beter op lagere sensitivity.

Ik heb zelf wel een diep bureau, waardoor ik mijn hele armen op het bureau heb liggen, of dat verder uitmaakt weet ik niet.
Ik heb de cm storm mizar. Deze muis is wel wat klein voor mijn hand dus ik raak hem eigenlijk alleen met mn vingers aan.
Ik heb zojuist weer de armsteun van mijn stoel gemonteerd (ik had die er af gehaald want vond het iets te hoog). Ik merkte gelijk dat ik nauwkeuriger schoot. Mijn arm kan zo goed draaien, ik heb de stoel gewoon iets verlaagd zodat mijn schouder niet te opgetrokken is.

Wie weet verlaag ik binnenkort nog meer mn sens en word ik weer gold nova 1 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:25
Lekker was dat, gisteren competitive pot gespeeld, was er een gast die zich trollmaster oid noemde. Belooft al genoeg die nick. Ging die idioot non stop irriteren, je klem zetten in een hoek en blijven staan, voor je staan zodat je niet kon schieten, non stop loos op een muur schieten en friendly fire... bleef maar doorgaan.

Pas na 4 votes gekickt. Hoop niet dat dit vaker voorkomt? Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
TweakerVincent schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:05:
Lekker was dat, gisteren competitive pot gespeeld, was er een gast die zich trollmaster oid noemde. Belooft al genoeg die nick. Ging die idioot non stop irriteren, je klem zetten in een hoek en blijven staan, voor je staan zodat je niet kon schieten, non stop loos op een muur schieten en friendly fire... bleef maar doorgaan.

Pas na 4 votes gekickt. Hoop niet dat dit vaker voorkomt? Erg irritant.
Reporten voor griefen en doorspelen. Niet terug gaan team killen ofzo want dan loop je zelf het risico om in OW terecht te komen.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NuCl3aR schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:13:
[...]

Reporten voor griefen en doorspelen. Niet terug gaan team killen ofzo want dan loop je zelf het risico om in OW terecht te komen.
Ik heb het gevoel dat OW zelden tegen griefers werkt. Ben in MM genoeg met retards gekomen die teamkillden etc, hebben nooit een OW ban gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
NuCl3aR schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:13:
[...]

Moest me echt enorm inhouden om hem niet voor zijn kop te knallen. Zwaar irritant. Gelukkig was hij later weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Brogala schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:40:
[...]

Ik heb het gevoel dat OW zelden tegen griefers werkt. Ben in MM genoeg met retards gekomen die teamkillden etc, hebben nooit een OW ban gekregen.
Dat ligt dan aan de mensen die de OW cases beoordelen. Zodra ik zie dat er expres op iemand geschoten wordt, ook al is het maar 1 kogel dan is dat voor mij voldoende.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Wat gebeurt er eigenlijk als iemand gekickt wordt bij competitive? Wordt dat ook beoordeeld? Kan hij een ban krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

TweakerVincent schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:35:
Wat gebeurt er eigenlijk als iemand gekickt wordt bij competitive? Wordt dat ook beoordeeld? Kan hij een ban krijgen?
Nee want je kan om niks gekicked worden, wat ook af en toe wel kan gebeuren vooral als je een premade van 4 in je team heeft. Je kan alleen om je gedrag in game worden beoordeeld.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Gisteren eindelijk weer eens een hele goede pot gespeeld na een hele reeks ergens in de onderste regionen terecht te komen afgelopen drie potjes in de bovenste regionen. Het meeste met dank aan de P90. Ik begin dat wapen steeds meer te waarderen. Laats een mooie 4vs1 clutch mee gewonnen. Wat vinden jullie eigenlijk van de P90. Tegenstanders zaten gisteren te zeuren dat ik alleen maar daar mee speelde.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Laatst online: 17:10

Loetn

All-time lurker

Lanithro schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:18:
... Wat vinden jullie eigenlijk van de P90. Tegenstanders zaten gisteren te zeuren dat ik alleen maar daar mee speelde.
Ik snap niet waarom mensen zeuren over het gebruik van een bepaald wapen. Het is aanwezig in het spel en dus mag er mee gespeeld worden.
De meeste vinden het dan wel weer ok als ze daardoor winnen... 8)7

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Loetn schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:25:
[...]

Ik snap niet waarom mensen zeuren over het gebruik van een bepaald wapen. Het is aanwezig in het spel en dus mag er mee gespeeld worden.
De meeste vinden het dan wel weer ok als ze daardoor winnen... 8)7
Nou het enige wat ik verschrikkelijk vind is de Auto Snipe. Daar kan ik echt niet tegen. Verder maakt het mij ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 01:23:
[...]

Nee want je kan om niks gekicked worden, wat ook af en toe wel kan gebeuren vooral als je een premade van 4 in je team heeft. Je kan alleen om je gedrag in game worden beoordeeld.
Een vriend van me had een 7 dagen ban gekregen omdat hij te vaak mensen kickte, dus dat is blijkbaar ook mogelijk. :+
Lanithro schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:18:
Gisteren eindelijk weer eens een hele goede pot gespeeld na een hele reeks ergens in de onderste regionen terecht te komen afgelopen drie potjes in de bovenste regionen. Het meeste met dank aan de P90. Ik begin dat wapen steeds meer te waarderen. Laats een mooie 4vs1 clutch mee gewonnen. Wat vinden jullie eigenlijk van de P90. Tegenstanders zaten gisteren te zeuren dat ik alleen maar daar mee speelde.
Komt voornamelijk door het feit dat je er veel minder skill voor nodig hebt, in ieder geval op kortere afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Louw Post schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:08:
[...]

Komt voornamelijk door het feit dat je er veel minder skill voor nodig hebt, in ieder geval op kortere afstanden.
Ja daar zit wat in, maar ook op afstand lukt het me toch om aardig wat te raken. Ik sta vaak op bomspots B en raar genoeg zijn dit vaak close combat plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrobo1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 10:57
Ook dat hoeft niet zo te zijn. Natuurlijk p90 heeft veel kogels dus sprayen. Maar op afstand is die niet fijn. Raak je op afstand fatsoenlijk heb je al meer dan gemiddeld skills.
Maar naar mijn idee zit de kracht van de p90 in de prijs en dat je altijd in beweging kan blijven.

Ik gebruik hem altijd met plezier op short distance mappen zoals nuke cache bijvoorbeeld. Ik heb het ook vaak zat gelezen in de chat, lekker belangrijk. Gewoon doen waar je je lekker bij voelt;)

Edit: Wat me opvalt is dat mensen die een pro90 killer niet kunnen waarderen zelf vaak niet goed met een p90 kunnen omgaan.

[ Voor 9% gewijzigd door djrobo1989 op 09-02-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Eindelijk mijn 10 competitive wins binnen, in SEM geplaatst. Beter dan verwacht aangezien ik altijd moeite had met PC shooters :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-09 20:36
Gisteren weer twee waardeloze matchen gespeeld. Speelde samen met een GE en een andere SMFC ( ben ik zelf ook ). We begonnen als T op mirage en speelde 12-3... Uiteindelijk de match gewonnen met 16-6 ofzo. Tweede matchke was ook een zevermatchke, op dd2 als Ct begonnen en eindigde de match met 16-3... Enemy team bestond uit supremes en 1 global. Ons team hetzelfde en toch zo rekken? Gekke ranks :(

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Laatst online: 23-08 21:56
Van de week weer veel faceit potjes gespeeld. Tot gisteren ging het wel lekker.. Een winning streak van 7 wat er voor zorgde dat m'n ELO rating bijna met 200 punten omhoog ging. Merk nu wel dat ik tegen veel gold members speel. Hopelijk kunnen m'n team en ik dit een beetje doortrekken tot het einde van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
P90 is een vrij leuk en 'simpel' wapen. Als je de spray wat kent, zit je save. Al meermaals 3v1 of dergelijke gewonnen. Val er wel graag op terug, net als de UMP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverchaoz
[b][message=45793741,noline] Wat vinden jullie eigenlijk van de P90. Tegenstanders zaten gisteren te zeuren dat ik alleen maar daar mee speelde.
de P in P90 staat voor Pro. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor

Tijd om nog eens wat smokes te leren jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Dat had ik kunnen weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Nu online
r4ptor schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:09:
[video]

Tijd om nog eens wat smokes te leren jongens!
Blegh al veel van dit soort filmpjes gezien. Ben blijkbaar dementerend want zodra ik ingame ben, ben ik ze weer vergeten -.- Nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jelle Brolnir schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:09:
[...]

Blegh al veel van dit soort filmpjes gezien. Ben blijkbaar dementerend want zodra ik ingame ben, ben ik ze weer vergeten -.- Nog een keer proberen.
Veel smokes zijn nochtans echt simpel om te houden. Best is dat je het filmpje opzet, de game starten en de map laad, deze smoke exec gebruikt, en dan alt tabben. Gooi hem 10 keer en je checkt of ie goed lukt of niet. Zo niet, redo. Pas na 5 goede ga je verder naar een volgende smoke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Nu online
r4ptor schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Veel smokes zijn nochtans echt simpel om te houden. Best is dat je het filmpje opzet, de game starten en de map laad, deze smoke exec gebruikt, en dan alt tabben. Gooi hem 10 keer en je checkt of ie goed lukt of niet. Zo niet, redo. Pas na 5 goede ga je verder naar een volgende smoke.
Thx raptor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Je hebt ook specifieke Smoke maps binnen de Steamworks. zoek op nade practice oid...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
Lanithro schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:59:
Je hebt ook specifieke Smoke maps binnen de Steamworks. zoek op nade practice oid...
Die staan ook in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik snap niet echt waarom er een cooldown is bij nieuwe competitive spelers. Ik mag max 2 wins per dag hebben en krijg dan een cooldown. Lees net dat de volgende cooldown nog langer is... Lekker is dit :(

[ Voor 38% gewijzigd door TweakerVincent op 09-02-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
TweakerVincent schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:24:
Ik snap niet echt waarom er een cooldown is bij nieuwe competitive spelers. Ik mag max 2 wins per dag hebben en krijg dan een cooldown. Lees net dat de volgende cooldown nog langer is... Lekker is dit :(
Nee die cooldown blijft even lang. Een cooldown van een match leaven etc. zal wel steeds oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Terranova schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:07:
[...]

Nee die cooldown blijft even lang. Een cooldown van een match leaven etc. zal wel steeds oplopen.
ok dat is iig beter. Match leaven etc doe ik niet aan :)

[ Voor 62% gewijzigd door TweakerVincent op 09-02-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

TweakerVincent schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:24:
Je hebt de eerste 10 wins een cooldown per 2 gewonnen rondes van 24 uur (dus je kunt 10 games spelen per dag, maar dan moet je er 8 verliezen :+). Als je je 10 wins hebt krijg je je rank en kun je gewoon non stop spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Gisteren twee super potjes (overpass en mirage) en dan twee super slechte.

Misschien kwam dat laatste door de mm. Eagle dmg mge mg2 mg2 en wij dmg mge mg2 mg1 gnm. Ach, we kunnen er maar van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:45
ghostman schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Je hebt de eerste 10 wins een cooldown per 2 gewonnen rondes van 24 uur (dus je kunt 10 games spelen per dag, maar dan moet je er 8 verliezen :+). Als je je 10 wins hebt krijg je je rank en kun je gewoon non stop spelen :)
Het is verlaagd naar 20 of 21 uur. Dus dat valt mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Op mirage als je bij B apartments bent zijn daar ramen, eerste keer dat me dat opvalt :P

https://gfycat.com/SneakyHandsomeHumpbackwhale
ajaxalex schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:46:
[...]

Het is verlaagd naar 20 of 21 uur. Dus dat valt mee:)
Nog beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:45
ghostman schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:47:
Op mirage als je bij B apartments bent zijn daar ramen, eerste keer dat me dat opvalt :P

[...]

Nog beter :)
LOL is mij echt nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:47:

[...]
Cultuurbarbaar. Geniet eens van de omgeving. Zoals de vissen in inferno op b site of de muziek bij t spawn. Ook op overpass leuke elctro muziek bij t spawn (bij die paletten).
Of de ballonen die je kapot kunt schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Nu online
r4ptor schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:07:
[...]

Cultuurbarbaar. Geniet eens van de omgeving. Zoals de vissen in inferno op b site of de muziek bij t spawn. Ook op overpass leuke elctro muziek bij t spawn (bij die paletten).
Of de ballonen die je kapot kunt schieten.
Ja,killer balloons.

• TweakerVincent
Na het spelen van diverse compet. gamen vind ik casual veel te chaotisch. Ik kan helaas geen 5vs5 casual games vinden :( Mag helaas maar 2 comp. wins p dag hebben voorlopig...

5vs5 is zoveel strategisch imo. Hoe doen jullie dat? toch af en toe 10vs10 casual spelen of bestaan er wel 5vs5 casual games?

• r4ptor
Ja hoor vincent. Bij play zoek je onder community servers. Als je dan op spelers rangschikt, vind je zo de servers met een max op 10 spelers. Ook retake servers zijn handig om wat te oefenen.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Jeuj na 3 wins na mijn 10 placement games nu gepromoveerd naar Gold Nova 1 :D

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:41:
Jeuj na 3 wins na mijn 10 placement games nu gepromoveerd naar Gold Nova 1 :D
Grats!

Ik zit na 5 wins nog steeds in Silver 3 de boel te carry-en. Top fragger, etc. FML |:(

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
och, toen ik weer begon was het back to silver 1. zit een inmiddels een weekje of wat op SEM en speel regelmatig met wat tweakers mee op gn 2/3/4 en daar kan ik ook goed mee komen. ik win een hoop meer dan dat ik verlies maar een promotie naar gn1 wil nog maar niet lukken.

WoT Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Was mijn smurf maar silver.. haha :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Grats!

Ik zit na 5 wins nog steeds in Silver 3 de boel te carry-en. Top fragger, etc. FML |:(
Snap het ook niet echt, speel met een vriend die paar niveaus hoger is en af en toe carried hij wel hard. Maar we verliezen af en toe nog wel eens. Zelf ga ik meestal wel prima maar niet bijzonder goed of zo. Top 3 in ieder geval.

• TweakerVincent
Ik vind het jammer dat xp upgraden na level 3 niet echt interessant meer is. Je krijgt volgens mij alleen drops af en toe? Bij andere shooters was upgraden belangrijk

• Terranova
TweakerVincent schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:30:
Ik vind het jammer dat xp upgraden na level 3 niet echt interessant meer is. Je krijgt volgens mij alleen drops af en toe? Bij andere shooters was upgraden belangrijk
Maar dat is juist het verschil met andere shooters. In Counter-strike is elk wapen voor iedereen meteen beschikbaar en niet dat er van die kansloze XP-grinders de beste wapens/traits/whatever hebben.

• Flex00
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 22:30
Terranova schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:59:
[...]

Maar dat is juist het verschil met andere shooters. In Counter-strike is elk wapen voor iedereen meteen beschikbaar en niet dat er van die kansloze XP-grinders de beste wapens/traits/whatever hebben.
Bij level 40 kun je de rank die je behaald hebt inruilen voor een medaille. Dan ga je weer terug naar rank 1.

• silverchaoz
hmr schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:08:
Was mijn smurf maar silver.. haha :D
die heb ik nog niet :\

ik ben gold nova 1 en ik doe alles om silver 2 of silver 1 te worden met smurf

atm op 8 losestreak en ik word NIET gederanked (gabe pls)

Mijn vriend was mg1 met zijn smurf, verliest 3 potjes, deranked 3x, verliest er daarna 2 geen derank, vervolgens verliest die weer wat is die silver 4 en ik blijf stuck in gold nova 1 :'( :'( :'(

• hmr
silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Mijn vriend was mg1 met zijn smurf, verliest 3 potjes, deranked 3x, verliest er daarna 2 geen derank, vervolgens verliest die weer wat is die silver 4 en ik blijf stuck in gold nova 1 :'( :'( :'(
Mijn smurf was lang inactive en op het potje dat ik weer active werd had ik 32 frags :S had er even niet bij stil gestaan.. smurf is nu MG2

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• r4ptor
silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Zwijg me erover. Ik had 15 losses (!) nodig om van GN2 naar GN1 te gaan. Twee wins later was ik terug GN2. GG VAVLE PLZ FIX OMFG RANKING SYSTEM IS BROKING

• TweakerVincent
Flex00 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Bij level 40 kun je de rank die je behaald hebt inruilen voor een medaille. Dan ga je weer terug naar rank 1.
ja klopt dat las ik. Kan nog vaker dan 1 keer sinds een van de laatste patches.

• silverchaoz
hmr schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:06:
[...]

Mijn smurf was lang inactive en op het potje dat ik weer active werd had ik 32 frags :S had er even niet bij stil gestaan.. smurf is nu MG2
oja das shit, gelukkig had ik daar wel rekening mee gehouden

voor de update was smurf DMG en ik speelde 2 maand niet erop, ik doe 1 potje en ik grief om een slechte rank te krijgen en ik word gelijk nova 1 _/-\o_
Pagina: 1 ... 5 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.