Mag ik straks met ranked play spelen met een vriend die nog geen rank heeft of bv veel sterker/slapper is?
Als het verschil in ranks niet te groot is. Tenzij je met 5 man in een lobby gaat zitten, dan is het geen probleem.TweakerVincent schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:28:
Mag ik straks met ranked play spelen met een vriend die nog geen rank heeft of bv veel sterker/slapper is?
mag ik vragen waarom je je smurf zo nodig zo laag wil hebben?silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:26:
[...]
oja das shit, gelukkig had ik daar wel rekening mee gehouden
voor de update was smurf DMG en ik speelde 2 maand niet erop, ik doe 1 potje en ik grief om een slechte rank te krijgen en ik word gelijk nova 1
als ik jou bij mij in het team zou hebben zou ik er niet blij van worden.
ben nu zelf silver elite maar het gebeurd geregeld dat er mensen aan het griefen zijn.
en voor mij verziekt dat echt het hele spel, ik probeer wel een serieus potje te spelen.
/tot zover de rant op griefers, word er moe van om met die lui in 1 game te zitten.
smurf accounts zijn vaak gemaakt om lagere ranks te boosten voor geld/skins.sk1nny666 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:04:
[...]
mag ik vragen waarom je je smurf zo nodig zo laag wil hebben?
als ik jou bij mij in het team zou hebben zou ik er niet blij van worden.
ben nu zelf silver elite maar het gebeurd geregeld dat er mensen aan het griefen zijn.
en voor mij verziekt dat echt het hele spel, ik probeer wel een serieus potje te spelen.
/tot zover de rant op griefers, word er moe van om met die lui in 1 game te zitten.
Ik heb een smurf om fun te hebben met silvers om ze te taseren of met 5 man party fun te hebben (mijn andere vrienden hebben smurfs van silver 3-5). Zo bederven we het spel niet voor de rest als we met 5 man gaan
en het spel, bederf je ook niet voor je tegenstander?silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:31:
[...]
smurf accounts zijn vaak gemaakt om lagere ranks te boosten voor geld/skins.
Ik heb een smurf om fun te hebben met silvers om ze te taseren of met 5 man party fun te hebben (mijn andere vrienden hebben smurfs van silver 3-5). Zo bederven we het spel niet voor de rest als we met 5 man gaan
ik kom er ook wel eens tegen uit. en kan nou net zeggen dat ik me vermaak om tegen smurfs te spelen.
zolang hun winnen bederven wij het spel toch niet voor de tegenstander?sk1nny666 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:38:
[...]
en het spel, bederf je ook niet voor je tegenstander?
ik kom er ook wel eens tegen uit. en kan nou net zeggen dat ik me vermaak om tegen smurfs te spelen.
Als wij 5 man gaan is het sws de bedoeling om te verliezen, ik ga bijna nooit solo met smurf.
Verwijderd
LOLghostman schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:47:
Op mirage als je bij B apartments bent zijn daar ramen, eerste keer dat me dat opvalt
https://gfycat.com/SneakyHandsomeHumpbackwhale

dat zal jij een zijn die dat zo doet.silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:40:
[...]
zolang hun winnen bederven wij het spel toch niet voor de tegenstander?
Als wij 5 man gaan is het sws de bedoeling om te verliezen, ik ga bijna nooit solo met smurf.
er zijn alleen jammergenoeg ook genoeg mensen die het wel doen om te winnen.
en dan in eens 30 - 1 staan. (snap daar echt de lol niet van)
ik speel liever tegen mensen waar ik aan gewaagt ben.
een spannende game verliezen met 14 - 16 vind ik leuker dan winnen met 16 - 2.
maar ik zal wel een purist zijn, een multiplayer game kan nooit zo gespeeld worden zoals het bedoeld is.
ik geef je wel gelijk in, maar smurfs die gaan zweten tegen silvers vind ik ook niks aan......sk1nny666 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:50:
[...]
dat zal jij een zijn die dat zo doet.
er zijn alleen jammergenoeg ook genoeg mensen die het wel doen om te winnen.
en dan in eens 30 - 1 staan. (snap daar echt de lol niet van)
ik speel liever tegen mensen waar ik aan gewaagt ben.
een spannende game verliezen met 14 - 16 vind ik leuker dan winnen met 16 - 2.
maar ik zal wel een purist zijn, een multiplayer game kan nooit zo gespeeld worden zoals het bedoeld is.
Verwijderd
Ik speelde bij het begin tegen veel smurfs.. Eerst was het irritant maar toen dacht ik bij mezelf als ik me nu al een beetje train door tegen betere tegenstanders te spelen het later makkelijker word. Ik zeg nu dat ik geen global ben maar ga tegenwoordig de meeste potjes positief. Dus smurfs kunnen mwa zijn.silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:53:
[...]
ik geef je wel gelijk in, maar smurfs die gaan zweten tegen silvers vind ik ook niks aan......
vaak zijn het smurfs van gold nova 4 die denken dat ze de hele wereld aankunnen. hogere smurfs kom ik niet vaak meer tegen als ik zelf smurfVerwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:57:
[...]
Ik speelde bij het begin tegen veel smurfs.. Eerst was het irritant maar toen dacht ik bij mezelf als ik me nu al een beetje train door tegen betere tegenstanders te spelen het later makkelijker word. Ik zeg nu dat ik geen global ben maar ga tegenwoordig de meeste potjes positief. Dus smurfs kunnen mwa zijn.
Verwijderd
Hahhaha PRECIES XD of silvers 1 lol.silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:13:
[...]
vaak zijn het smurfs van gold nova 4 die denken dat ze de hele wereld aankunnen. hogere smurfs kom ik niet vaak meer tegen als ik zelf smurf
Zijn er nog mensen die regelmatig spelen? Mijn smurf is nu GN1, mijn main was supreme
-
Kijk eens op de teamspeak server. Er zijn heel veel mensen te vinden van silver 3 tot GExheroxkefx schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:59:
Zijn er nog mensen die regelmatig spelen? Mijn smurf is nu GN1, mijn main was supreme
Leuk filmpjer4ptor schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:45:
[video]
Tijd voor nog een random complicatie..
Waar je op 1:45 naar kijkt is toch kitchen? En wat je teamgenoot kitchen noemt is dan shop.
[ Voor 3% gewijzigd door Natsu op 12-02-2016 14:41 ]
In 1.6 heet de locatie die jij shop noemt, Kitchen. Zodoende.WildeBeestje schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:40:
[...]
Leuk filmpje![]()
Waar je op 1:45 naar kijkt is toch kitchen? En wat je teamgenoot kitchen noemt is dan shop.
Sommige noemen het Shop, sommige Kitchen en sommige Market.
De kitchen in appartments wordt doorgaans gewoon Apps genoemd, or back apps.
Ik heb veel namen gehoord voor Shop. Maar ik heb nog nooit iemand de keuken in B appartments "kitchen" horen noemen.
Ah OK vandaar. Een vriend van me noemt het wel zo. Zal het wel niet overnemen, want dat is wel verwarrend dan.ErA schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:45:
[...]
In 1.6 heet de locatie die jij shop noemt, Kitchen. Zodoende.
Sommige noemen het Shop, sommige Kitchen en sommige Market.
De kitchen in appartments wordt doorgaans gewoon Apps genoemd, or back apps.
Ik heb veel namen gehoord voor Shop. Maar ik heb nog nooit iemand de keuken in B appartments "kitchen" horen noemen.
Dit is zo waar. Gisteren speelde ik lekker, 12-15 stond 2e of 3e. Maakt ik 1 fout door iemand niet neer te knallen wat een kill had moeten zijn, gelijk instant kick try! Gelukkig niet gelukt maar ging nergens overSouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 01:23:
[...]
Nee want je kan om niks gekicked worden, wat ook af en toe wel kan gebeuren vooral als je een premade van 4 in je team heeft. Je kan alleen om je gedrag in game worden beoordeeld.
Dat ze überhaupt een ronde hebben gehaald....
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Nog steeds in een stijgende lijn op de ELO rating op Faceit. Van de week maakte een maat van me wel een mooie ace in een 5v1 situatie.
YouTube: FightAH 5 v 1 ACE!
Op de één of andere reden hoor je in de demo het vijandelijke team praten. Best grappig om te horen op zich
Op de één of andere reden hoor je in de demo het vijandelijke team praten. Best grappig om te horen op zich
Heb ik ook wel eens gehad man in het verleden, echt super vaag.SkipZ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:52:
Aparte manier van matchmaking zojuist.
[afbeelding]
[ Voor 39% gewijzigd door k1NG op 13-02-2016 11:00 ]
Die 2 screenshots is dus DE reden dat er smurf accounts gebruikt worden. Speel je als 1 LEM/Supreme met een aantal vrienden die lager zijn dan krijg je enemies die allemaal rond de rang zitten van die ene LEM/Supreme die meedoet.
Steam: Grim
Oeh zou wel leuk zijn als dit inderdaad klopt.
Een Nederlandse map erin
Yeah mijn rank gekregen, Silver Elite Master. Denk niet echt hoog maar wel tof dat ik nu van placement af ben.
Meestal krijg ik bij dead comp. modus een mooi overzicht van de de spelers, 5 geweren links en 5 rechts met info,
Bij sommige games krijg ik dit overzicht niet? Moet ik dat handmatig aanzetten oid? En hoe mappen jullie genaten? allemaal een losse key? of onder 1 key die je x aantal keer kunt indrukken?
Meestal krijg ik bij dead comp. modus een mooi overzicht van de de spelers, 5 geweren links en 5 rechts met info,
Bij sommige games krijg ik dit overzicht niet? Moet ik dat handmatig aanzetten oid? En hoe mappen jullie genaten? allemaal een losse key? of onder 1 key die je x aantal keer kunt indrukken?
i know, die heb ik zelf maar eens gekocht omdat hij er wel epic uit zietSmokingSig schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:29:
Vdg deze drop
[afbeelding]
Is geen hol waard
vrijdag avond eindelijk mn eerste mijlpaal gehaald en ben nu GN1 
ter gelegenheid een filmpje gemaakt van mn ace uit dat potje
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9JUQ1dnveeE]
ter gelegenheid een filmpje gemaakt van mn ace uit dat potje
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9JUQ1dnveeE]
Tulip speelt best leuk dus laat maar komen ! volgens de video binnen 2 weken een nieuwe operation, heb ik dat goed gehoord?
stuck in Silver Hell
Nee, hij zei 2 weken na de 9e. Dus ligt eraan hoe snel hij de video gepost heeft. Opgenomen voor 9 februari is het inderdaad over 2 weken. Opgenomen na 9 februari is dus nog anderhalve maand.UNB1337 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:21:
Tulip speelt best leuk dus laat maar komen ! volgens de video binnen 2 weken een nieuwe operation, heb ik dat goed gehoord?
Geloof niets van die operation maps. Ze kunnen het wel zijn, maar die datum.. De nuke new zou ook op 8 december komen. Zelfs pro die het bevestigen..
Wel grappig, valve zei meer te communiceren en we weten eigenlijk niets. 26 februari begint MLG columbus, dus als ze de mappool of iets anders willen veranderen gaan ze vlug moeten zijn. De stickers enzo gaan we weer krijgen, maar operation zal voor na MLG zijn of nooit
Mlg is pas eind maart. Sorry.
Wel grappig, valve zei meer te communiceren en we weten eigenlijk niets. 26 februari begint MLG columbus, dus als ze de mappool of iets anders willen veranderen gaan ze vlug moeten zijn. De stickers enzo gaan we weer krijgen, maar operation zal voor na MLG zijn of nooit
[ Voor 4% gewijzigd door r4ptor op 13-02-2016 22:40 ]
Ach Valve vind geld leuk, maar het hele spel is eigenlijk nog een opgepoetste beta game soms. Dat zoveel kleine bugs zoals de lobby bugs er nog inzitten jaren na release zegt al genoeg. Om maar te zwijgen over hoeveel aandacht ze Dota 2 geven(al 4 updates ofzo deze maand) en csgo negeren. Csgo heeft bijna geen concurrentie en zo Valve hoeft weinig te doen voor csgo. Ze gaven csgo op consoles al op na de eerste dag en csgo op pc zit nog met zoveel bugs en problemen waar ze eigenlijk ook weinig om geven.
Op de APM lan van nu nog gezien dat pro's klagen om fps problemen. Hoe kan dat eigenlijk met zulke goede pc's? Komt doordat Valve het spel nog steeds niet fatsoenlijk heeft geoptimaliseerd na al die jaren. Kan ze geen ongelijk geven, als ze tijd en mankracht in dit spel stoppen levert het niet meer op dan als ze niks doen aangezien csgo toch zo populair is en winstgevend is.
Op de APM lan van nu nog gezien dat pro's klagen om fps problemen. Hoe kan dat eigenlijk met zulke goede pc's? Komt doordat Valve het spel nog steeds niet fatsoenlijk heeft geoptimaliseerd na al die jaren. Kan ze geen ongelijk geven, als ze tijd en mankracht in dit spel stoppen levert het niet meer op dan als ze niks doen aangezien csgo toch zo populair is en winstgevend is.
Dat met fps vind ik vaag hoor. Er zijn meer dan genoeg spelers die zonder problemen continue op 200-300fps spelen. Als ze op die LAN daarmee problemen hebben lijkt het mij meer een probleem van die LAN dan van het product CSGO. In die paar maand dat ik nu speel heb ik 1 keer problemen met fps gehad, toen ik een hele lading zooi open had op mijn computer. Dat was dus mijn eigen schuld.
Do what you love, do it often
Ben het wel eens. Vind valve's houding tegenover cs:go zwaar irritant. Steek ook aub eens wat geld in een support afdeling ofzo want de huidige staat van valve support is echt om te janken voor een miljardenbedrijf.IAmNice schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:57:
Ach Valve vind geld leuk, maar het hele spel is eigenlijk nog een opgepoetste beta game soms. Dat zoveel kleine bugs zoals de lobby bugs er nog inzitten jaren na release zegt al genoeg. Om maar te zwijgen over hoeveel aandacht ze Dota 2 geven(al 4 updates ofzo deze maand) en csgo negeren. Csgo heeft bijna geen concurrentie en zo Valve hoeft weinig te doen voor csgo. Ze gaven csgo op consoles al op na de eerste dag en csgo op pc zit nog met zoveel bugs en problemen waar ze eigenlijk ook weinig om geven.
Tja en ik zit hier met 40-50 fps, en voor die animatie patch had ik rond de 90-100. Absoluut niks veranderd aan mijn pc of software tussen die patches. Ik ben trouwens niet de enige. Eigenlijk zwaar kut voor een spel die zo oud is.macciez schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:36:
Dat met fps vind ik vaag hoor. Er zijn meer dan genoeg spelers die zonder problemen continue op 200-300fps spelen. Als ze op die LAN daarmee problemen hebben lijkt het mij meer een probleem van die LAN dan van het product CSGO. In die paar maand dat ik nu speel heb ik 1 keer problemen met fps gehad, toen ik een hele lading zooi open had op mijn computer. Dat was dus mijn eigen schuld.
Tja, de enige manier waarmee je kan zorgen dat er wat gebeurt is met je portemonnee. Also, stop met overwatchen. Dan helpt het spel zichzelf naar de klote.
Dat CSGO gedropped is van consoles komt mede door de skins, aangezien MS/Xbox een limiet stelt aan het aantal updates of de grootte daar van. Zie bijvoorbeeld ook GTA5 op de oudere generatie, krijgen ook geen updates meer. Maar goed dit hadden ze wel aan kunnen zien komen en hadden gewoon spel nooit op consoles uit moeten brengen, maja dat waren andere tijdenIAmNice schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:57:
Doet me erg denken aan Battlefield waar je maanden kon wachten op een patch (ahum...DLC update) en dan nieuwe bugs krijgen waar je weer maanden mee kon spelen tot de volgende DLC expansion... Goed dat zij over zijn gegaan op die Community Test Environment, tijd dat CSGO ook een beta krijgt voor dat je met game changing updates aan komt.
ik ook xdk1NG schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:56:
Nog steeds in een stijgende lijn op de ELO rating op Faceit. Van de week maakte een maat van me wel een mooie ace in een 5v1 situatie.
[...]
Heb ik ook wel eens gehad man in het verleden, echt super vaag.
[afbeelding]
en het zielige was dat we tegen allemaal silver 4's moesten en ik was LEM en ons team verloor ook nog xD. Toch wel dieptepunt van mijn carriere

Dit eindelijk een paar potjes gespeeld op mijn nieuwe PC. Wat een verademing om rond de 300+ constant te hebben.. Het lijkt echt of de game dan nog vloeiender loopt op mijn 144hz scherm...
Wel kut dat ik 1.5 maand niet echt had gespeeld en nog steeds op een 4g verbinding aan het spelen ben..
. Al met al ging het niet slecht!
Wel kut dat ik 1.5 maand niet echt had gespeeld en nog steeds op een 4g verbinding aan het spelen ben..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ga je dan eindelijk voor een uprank naar Global? Als je internet hebt, dan heb je geen excuses meer hehmr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:59:
Dit eindelijk een paar potjes gespeeld op mijn nieuwe PC. Wat een verademing om rond de 300+ constant te hebben.. Het lijkt echt of de game dan nog vloeiender loopt op mijn 144hz scherm...
Wel kut dat ik 1.5 maand niet echt had gespeeld en nog steeds op een 4g verbinding aan het spelen ben... Al met al ging het niet slecht!
Dat is wel het idee ja... global onder de nieuwe rankings!Terranova schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:03:
[...]
Ga je dan eindelijk voor een uprank naar Global? Als je internet hebt, dan heb je geen excuses meer he
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Woehoe, met 15 wins nu in Gold Nova 2 terecht gekomen
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Dat is ook zo. Je krijgt nu telkens het meest ge-update beeld. Dus dan wordt het vanzelf nog vloeiender.hmr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:59:
Wel kut dat ik 1.5 maand niet echt had gespeeld en nog steeds op een 4g verbinding aan het spelen ben... Al met al ging het niet slecht!
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
4g? Kost dat niet een fortuin zo?hmr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:59:
CSGO en teamspeak gebruiken niet zo heel veel data. Zolang je niet de hele dag speelt valt het best mee.
Steam: Grim
Ah, dat scheelt dan weer.NuCl3aR schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:06:
[...]
CSGO en teamspeak gebruiken niet zo heel veel data. Zolang je niet de hele dag speelt valt het best mee.
Meld het anders nog ff een keerhmr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:59:
Hm, ik was eerst een lange tijd MGE en even DMG. Toen kwam er een kickwave van hier tot aan Tokyo, en heb ik een paar keer een week ban gekregen. Of het nou goed ging of niet, na elk verlies degradeerde ik een rank tot het stopte bij Gold Nova 1, lol. Snel erna was ik Gold Nova 2. Daar zit ik nu echt al een hele tijd met meer dan 20 potjes een score als 30-9 tegen spelers met dezelfde rank. Best grappig, maar opzich wil ik nu wel weer naar MG toe.
...
Haha, nu voel ik me nog schuldig ookghostman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:30:
Net 2 potjes gedaan, krijg ik een shadow case gedropt en zegt iemand open hem (cerenas?). Dus ik open hem en ik zie:
Usp kill confirmend![]()
M4A-1S golden coil![]()
Wat krijg ik, auto sniper marine
doe eens nietghostman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:30:
Net 2 potjes gedaan, krijg ik een shadow case gedropt en zegt iemand open hem (cerenas?). Dus ik open hem en ik zie:
Usp kill confirmend![]()
M4A-1S golden coil![]()
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 16-02-2016 09:17 ]
ga geen cases openen tenzij je anomaly heet of zon vriend van mij die al een paar knifes eruit heeft gehaald in een paar cases (toen kreeg die 200 op een rij niks meer).ghostman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:30:
Usp kill confirmend![]()
M4A-1S golden coil![]()
Weet het, maar het is wel grappig om een keertje te doen. Heb totaal nu 3 kisten geopend in een jaar tijd ofzo.silverchaoz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:26:
[...]
ga geen cases openen tenzij je anomaly heet of zon vriend van mij die al een paar knifes eruit heeft gehaald in een paar cases (toen kreeg die 200 op een rij niks meer).
Lol als iemand die reddit post heeft gelezen. Zelfs hackers vragen zich nu af waarom Valve weinig meer doet aan hacks. Afgezien van de idiote dank memes en reactions kreeg ik nog een redelijk aanneembare complottheorie die een vriend van mij vertelde na het lezen van die post. Wat als Valve nou gewoon geld verdiend aan al die extra accounts. VAC is goed genoeg om de meeste simpele free cheats te pakken, het duurt meestal wel effe om andere moeilijke cheats te pakken en VAC krijg dure private cheats niet te pakken.
Dus als je als hacker/cheater op je eerste account door een simpele free cheat gevact wordt na een maandje ofzo koop je een tweede account met wat andere cheats die ook na een tijdje gevact wordt en daarna koop je weer een nieuw account. Als VAC zo goed was, dat het iedereen zo snel gebant krijgt, dan is het niet leuk om te hacken, want je wordt toch meteen gebant.
Als hacker vind je de free cheats leuk in die ene maand dat je niet gebant bent>je wordt gebant door vac>koopt weer een nieuw account met betere cheats.Ondertussen heeft Valve al twee keer verdiend aan je. Klinkt aannemelijk als je ziet hoe weinig Valve om csgo geeft, maar wel om geld natuurlijk.
Te idioot misschien of toch niet?
Dus als je als hacker/cheater op je eerste account door een simpele free cheat gevact wordt na een maandje ofzo koop je een tweede account met wat andere cheats die ook na een tijdje gevact wordt en daarna koop je weer een nieuw account. Als VAC zo goed was, dat het iedereen zo snel gebant krijgt, dan is het niet leuk om te hacken, want je wordt toch meteen gebant.
Als hacker vind je de free cheats leuk in die ene maand dat je niet gebant bent>je wordt gebant door vac>koopt weer een nieuw account met betere cheats.Ondertussen heeft Valve al twee keer verdiend aan je. Klinkt aannemelijk als je ziet hoe weinig Valve om csgo geeft, maar wel om geld natuurlijk.
Ik heb hem ook voorbij zien komen inderaad. De theorie zoals jij hem beschrijft zou je bijna wel denken gezien de *aandacht* die CSGO krijgt van Valve.IAmNice schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:26:
Lol als iemand die reddit post heeft gelezen. Zelfs hackers vragen zich nu af waarom Valve weinig meer doet aan hacks. Afgezien van de idiote dank memes en reactions kreeg ik nog een redelijk aanneembare complottheorie die een vriend van mij vertelde na het lezen van die post. Wat als Valve nou gewoon geld verdiend aan al die extra accounts. VAC is goed genoeg om de meeste simpele free cheats te pakken, het duurt meestal wel effe om andere moeilijke cheats te pakken en VAC krijg dure private cheats niet te pakken.
In de screenshot van dat topic (linkje) las ik iets wat ik zelf meer aanneembaar vond het dat is dat VAC nu alleen 32 bit processen zou kunnen scannen en Valve werkt aan een update die ook 64 bit processen kan scannen.
Hopelijk komt er dus een flinke update voor VAC die in ieder geval een groot gedeelte van de cheaters kan weren.
Theorie was wel interessant. Natuurlijk lachte ik hem eerst uit, maar goed als je kijkt naar wat Valve aan andere spellen doet en ze laten csgo links liggen. Ze verdienen alleen maar meer geld zo met het systeem dat ze nu hebben. Beetje jammer dat er geen concurrent is zoals Dota heeft met LoL. Dat is de enige manier om ze een beetje te laten werken... CSGO kan zoveel meer zijn.
Doe geen moeite cerenas. Cheaters zijn een mythe volgens enkele hier.Louw Post schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:40:
[...]
Ik heb hem ook voorbij zien komen inderaad. De theorie zoals jij hem beschrijft zou je bijna wel denken gezien de *aandacht* die CSGO krijgt van Valve.
In de screenshot van dat topic (linkje) las ik iets wat ik zelf meer aanneembaar vond het dat is dat VAC nu alleen 32 bit processen zou kunnen scannen en Valve werkt aan een update die ook 64 bit processen kan scannen.
Hopelijk komt er dus een flinke update voor VAC die in ieder geval een groot gedeelte van de cheaters kan weren.
Gisteren 4 'verdachte' matchen nog eens gecheckt. 3 vac bans erbij. Gg vale
Yay weer Gold Nova Master n een leuke winstreak van 5. Nu kijken of ik deze trend kan voortzetten.
verlies je er 1 word je weer gederanked xdLanithro schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:02:
Yay weer Gold Nova Master n een leuke winstreak van 5. Nu kijken of ik deze trend kan voortzetten.
Zal best wel ja... ach ik speel niet om Global Elite te worden. Ik speel voor de lol met vrienden.silverchaoz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:31:
[...]
verlies je er 1 word je weer gederanked xd
ik bedoelde meer van het idee dat je veel moeite insteekt en je rankt eindelijk en door dat skere ranksysteem word je na 1 potje alweer gederankedLanithro schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:33:
[...]
Zal best wel ja... ach ik speel niet om Global Elite te worden. Ik speel voor de lol met vrienden.

Ik probeer Competitive strategy guides te vinden (dus niet hoe je moet schieten maar positie spel). Welke bron kan ik het beste gebruiken? Ik vind nu zoveel verschillende bronnen dat ik niet goed weet welke goed is en welke niet?
Volgens mij duurt dat gemiddeld 2 tot 3 potjes.silverchaoz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:31:
[...]
verlies je er 1 word je weer gederanked xd
ik ben in 3 potjes 3 keer gederanked en ik speelde normaal. zelfde geld voor een vriend van mij maar dan met zijn smurf. Het maakt tegenwoordig niet uit wat je score is, het systeem is zo opgebouwd dat je kan insta deranken :\Jelle Brolnir schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:24:
[...]
Volgens mij duurt dat gemiddeld 2 tot 3 potjes.
Nope zo werkt het systeem totaal niet.silverchaoz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:15:
[...]
ik ben in 3 potjes 3 keer gederanked en ik speelde normaal. zelfde geld voor een vriend van mij maar dan met zijn smurf. Het maakt tegenwoordig niet uit wat je score is, het systeem is zo opgebouwd dat je kan insta deranken :\
Die 3 potjes 3 deranks is waarschijnlijk tijdens de rankshift gebeurd. Anders heb je op een andere manier flink wat ELO punten verloren waar je eigenlijk al 3 ranks lager was. Maar je maar 1x per rank kan deranken.
Ach dat deranken gebeurt elk jaar weer een paar keer, of het nou zoals deze keer is vanwege een aanpassing aan het ranksysteem of al die russen die je tegenkomt als csgo weer een keer in de sale is geweest. Het was wel leuk om een keer LEM te zien staan bij je rank
dat snap ik dan ook weer niet, ik ben nu DMG maar ik sta altijd bovenaan als ik met LEM speel (screenshots staan op mn steam profiel in case pic or didnt happen). Na een 8 winstreak ben ik nog steeds geen LE, maar mijn games zijn goed genoeg om met LE, LEM en supreme mee te gaan dus ik snap het hele systeem niet maar goedTerranova schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:19:
[...]
Nope zo werkt het systeem totaal niet.
Die 3 potjes 3 deranks is waarschijnlijk tijdens de rankshift gebeurd. Anders heb je op een andere manier flink wat ELO punten verloren waar je eigenlijk al 3 ranks lager was. Maar je maar 1x per rank kan deranken.

Soms lees ik hier weleens over fps drops, maar dat heb ik nooit, het gaat altijd ~300 fps. Maarja ik speel altijd op low (resolutie wel max). Dat lijkt me toch normaal voor Counterstrike? Ik gebruikte bij 1.6 ook altijd een high fps config. Dat komt bij mij hetzelfde over als beste game performance (hitreg etc).
Spelen er misschien mensen op max en kunnen dan nog wel fatsoenlijk meekomen dan?
Spelen er misschien mensen op max en kunnen dan nog wel fatsoenlijk meekomen dan?
...
Alles max hier en haal tussen de 200-300 fps. Wil kwaliteit ook al zijn sommige effecten minder goed voor je spelLuxicon schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:49:
Soms lees ik hier weleens over fps drops, maar dat heb ik nooit, het gaat altijd ~300 fps. Maarja ik speel altijd op low (resolutie wel max). Dat lijkt me toch normaal voor Counterstrike? Ik gebruikte bij 1.6 ook altijd een high fps config. Dat komt bij mij hetzelfde over als beste game performance (hitreg etc).
Ik heb eens 12 games op rij verloren met mijn 2nd account voor ik van GN2 naar GN1 ging..silverchaoz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:19:
[...]
dat snap ik dan ook weer niet, ik ben nu DMG maar ik sta altijd bovenaan als ik met LEM speel (screenshots staan op mn steam profiel in case pic or didnt happen). Na een 8 winstreak ben ik nog steeds geen LE, maar mijn games zijn goed genoeg om met LE, LEM en supreme mee te gaan dus ik snap het hele systeem niet maar goed
Joah hangt van een hoop variabelen af hoor. Mijn eigen ervaring is dat ik 3 potten nodig heb voor een derank. Wel afhankelijk waarmee en waartegen je verliest.r4ptor schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:26:
[...]
Ik heb eens 12 games op rij verloren met mijn 2nd account voor ik van GN2 naar GN1 ging..
Snap je vraag niet helemaal maar here we go: Ik speel alles op max, res 1920/1080 omdat ik een grafixcandywhore ben en knal er gemiddeld 300 fps uit en soms 250.Luxicon schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:49:
[ Voor 21% gewijzigd door Jelle Brolnir op 17-02-2016 23:56 ]
Hm oke, maar ik vind het met max settings minder fijn spelen, misschien zit het tussen mijn oren? Ik zet de resolutie dus wel max, maar de graphics niet. Het komt bij mij over dat de hitreg - met de settings op max - niet zo precies werkt. Daar gaat het om, niet zozeer welke settings je gebruikt.Jelle Brolnir schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:55:
[...]
Joah hangt van een hoop variabelen af hoor. Mijn eigen ervaring is dat ik 3 potten nodig heb voor een derank. Wel afhankelijk waarmee en waartegen je verliest.
[...]
Snap je vraag niet helemaal maar here we go: Ik speel alles op max, res 1920/1080 omdat ik een grafixcandywhore ben en knal er gemiddeld 300 fps uit en soms 250.
(en vooral omdat mensen drops krijgen, met low settings krijg je dat volgens mij niet?)
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 18-02-2016 02:29 ]
...
Nieuwe operation is uit! http://counter-strike.net
[ Voor 17% gewijzigd door Pandawan op 18-02-2016 07:38 ]
Door de nieuwe drops is m'n inventory van 420USD naar 360USD gegaan in 1 nachtje. Danku Valve
Dit gebeurt altijd bij operations en sales. Bekijk het gewoon positief, het is nu het perfecte moment om skins in te slaanmacciez schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:52:
Door de nieuwe drops is m'n inventory van 420USD naar 360USD gegaan in 1 nachtje. Danku Valve
Nieuwe operation, en nieuwe Nuke. Yay!
Gisteren potje gespeeld, verloren en ondanks 111ms ping en 32% loss toch 3e plek op het scorebord.
Daarna nog een geprobeerd, weer op een spaanse server, 100ms ping en 25~40% loss...
Ik wil die nieuwe spaanse servers blokkeren, is de nieuwe MM server picker niet meer virus vrij. Windows geeft aan dat er een trojan in zit, dus ik zoek zelf de IP ranges wel op en ga het zelf wel blokkeren.
Gisteren potje gespeeld, verloren en ondanks 111ms ping en 32% loss toch 3e plek op het scorebord.
Daarna nog een geprobeerd, weer op een spaanse server, 100ms ping en 25~40% loss...
Ik wil die nieuwe spaanse servers blokkeren, is de nieuwe MM server picker niet meer virus vrij. Windows geeft aan dat er een trojan in zit, dus ik zoek zelf de IP ranges wel op en ga het zelf wel blokkeren.
Waaaaw die nuke ziet er vet uit ! Vvd direct aanschaffen die operations !
nukepics voor de mensen opt werk: http://imgur.com/a/caFmT ... (klinkt fout
)
nukepics voor de mensen opt werk: http://imgur.com/a/caFmT ... (klinkt fout
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingSig op 18-02-2016 08:49 ]
Ziet er inderdaad wel goed uit. Hopelijk is hij nu wel wat meer gebalanceerd dan eerst. Want de oude Nuke was echt zwaar CT sided.SmokingSig schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:49:
Waaaaw die nuke ziet er vet uit ! Vvd direct aanschaffen die operations !
nukepics voor de mensen opt werk: http://imgur.com/a/caFmT ... (klinkt fout)
Welke maps zijn er naast Nuke bij gekomen eigenlijk, kan het niet vinden op die site eigenlijk.
Bij nuke kun je nu die fans open en dicht doen met E staat op Reddit.
http://gfycat.com/WastefulLividAchillestang
http://gfycat.com/WastefulLividAchillestang
Heb zojuist alle nieuwe maps even in DM gespeeld. Voor mijn gevoel zijn die alle te complex voor competitive (maar ik heb ook een slecht humeur vanwege de prijsdrop van m'n Poseidon), behalve misschien Royal. Voornamelijk bij Cruise vraag ik me af wat ze daar dachten, wat een kutmap. Er is wel 1 map die in Amsterdam is, das dan wel weer cool.
Fuck was van plan een week niet te spelen, nu moet het
Heb alle andere operations steeds gemist.
Het klopte dus wel dat filmpjer4ptor schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:05:
Geloof niets van die operation maps. Ze kunnen het wel zijn, maar die datum.. De nuke new zou ook op 8 december komen. Zelfs pro die het bevestigen..
Wel grappig is dat je alleen maar comp hoeft te doen voor de blitz missies, de campaign missies zijn veelal deathmatch, arms race, co-op, guardian of casual
.
Maar goed dat ik de maps al flink verkend heb vorige week
Brengt zo'n pass ook iets? Behalve dat hij statistics bijhoudt?
Een mooie coin, en drops van die nieuwe casemacciez schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:28:
Brengt zo'n pass ook iets? Behalve dat hij statistics bijhoudt?
ik heb me wel laten horen dat die mappen niet fijn zijn om te spelen op die map van amsterdam na, is dat zo?TheAnthonyNL schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:29:
[...]
Een mooie coin, en drops van die nieuwe case.
Je krijgt alleen drops van die nieuwe cases met een pass?!
Yesmacciez schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:33:
Je krijgt alleen drops van die nieuwe cases met een pass?!
Gelukkig vind ik die skins niet mooi, dus ik koop die pass niet! Lekker voor je Valve!
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.