Met trolls winnen is echt lastig hoor, tenzij het lichte trolls zijn. Dat hij niet uprankt komt doordat hij met een trackball muis speelt.Kser schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:28:
[...]
Reden gevonden waarom je niet hoger komt.
Ik speel zelf puur solo queue, zonder mic, slechte aim, trage reactie, gooi foute smokes en flashes, heb wel LEM bereikt. Het is te doen hoor, zolang je niet opgeeft en onnodige games verliest.
Wh33l mooie game daarnet van je. Ookal was je de silver elite, je deed goed mee tegen die mg1's. Jammer dat we hem zo nipt verloren.
Eens, wheel. Je hoort echt hoger.r4ptor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:39:
Wh33l mooie game daarnet van je. Ookal was je de silver elite, je deed goed mee tegen die mg1's. Jammer dat we hem zo nipt verloren.
Wat betreft een andere teammaat, die hoort op jouw rank. Beetje ragen als je het raar vind als ie op ct gaat zitten als de tegenstander via short komt (terwijl ie dus on spot stond). Staan ze daar met zn tweeen op ct xD
[ Voor 3% gewijzigd door Jelle Brolnir op 28-01-2016 23:53 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Als je gaat afken omdat dingen niet mee zitten ben je zelf ook onderdeel van het probleem.Kser schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:28:
[...]
Reden gevonden waarom je niet hoger komt.
Ik speel zelf puur solo queue, zonder mic, slechte aim, trage reactie, gooi foute smokes en flashes, heb wel LEM bereikt. Het is te doen hoor, zolang je niet opgeeft en onnodige games verliest.

Zondag ga ik ook weer spelen... kan iemand me dan AUB carry-en?1
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ach hmr, ik haal m'n supreme smurf wel weer uit de kast om met jou te spelen
Do what you love, do it often
Gisteren had ik ook een soloque. Ik gebruikte als enige een mic de andere niet (en ze begrepen Engels). Rank was DMG/LE. Na 4 rondes abandon. Ik steek mijn tijd niet meer in zo een potjes.
Ok! Maand niet gespeeld, Lets go!macciez schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:46:
ach hmr, ik haal m'n supreme smurf wel weer uit de kast om met jou te spelen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dik voor elkaar, heb er alweer 5 potjes ofzo opzitten vandaag
. Zometeen even boodschappen en eten enzovoort en dan ben ik er klaar voor.
De hele ochtend word ik op ESEA met dezelfde gozer in een team gestopt. Na 4 matches voeg ik hem maar even toe, omdat hij ook aardig was. Volgende potje zitten we dan niet bij elkaar, maar speelt hij tegen 3 spelers van SK. Daar wilde ik dus bij zijn!
De hele ochtend word ik op ESEA met dezelfde gozer in een team gestopt. Na 4 matches voeg ik hem maar even toe, omdat hij ook aardig was. Volgende potje zitten we dan niet bij elkaar, maar speelt hij tegen 3 spelers van SK. Daar wilde ik dus bij zijn!
Zaterdag middag /avond ga ik MM weer eens serieus proberen. Als er mensen zijn die eventueel mee willen doen add me dan s.v.p. Eens zien of ik uit het huidige dal kan komen.
stuck in Silver Hell
[YouTube: https://youtu.be/yp3Ad7W76ww]
Kleine toelichting bij het eerste clipje: we stonden 11-0 voor. Ik speelde drop, maar ze kwamen er amper waardoor ik dus amper kills had en me begon te vervelen.
De zeuskill op het einde is ook uit dezelfde match
Kleine toelichting bij het eerste clipje: we stonden 11-0 voor. Ik speelde drop, maar ze kwamen er amper waardoor ik dus amper kills had en me begon te vervelen.
Geïnspireerd door Raptor was ik ook van plan om wat demo's op te nemen. Om in 60fps op te nemen (met Shadowplay), speelde ik de demo op 1/4 van de snelheid af, die ik later dan weer versnelde in Adobe Premiere, terwijl ik het geluid apart opgenomen had. Alleen is het resultaat nog niet heel er soepel. Heeft iemand een suggestie hoe ik het wat smoother kan krijgen, zoals dit filmpje?
[ Voor 3% gewijzigd door Propuls1on op 30-01-2016 16:14 ]
Je kunt het toch gewoon met je 'normale fps' opnemen en dan maakt vegas/windows movie maker er wel 60fps van.
iemand die silver/gold speelt? Ik zoek nog een aantal mensen om zo nu en dan ff competitive te spelen.
Ik neem het op in m'n csgo fps, en via adobe verandert het dan in 60fps. Al mijn games worden direct opgenomen via AMD Gaming Evolved. Highlights van 2 minuten kan ik saven via een combinatie ctrl+f2.
Zo moet ik niet altijd hele filmpje afzoeken voor leuke dingetjes.
Ondertussen nog een nieuwtje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q5ci8aHeH4w&]
Die granaat had ik graag gezien vanuit het T perspectief.
En hoppathee, van de laatste 8 er 6 verloren
[ Voor 30% gewijzigd door macciez op 31-01-2016 22:31 ]
Kreeg een ongelukkige HS door de smoke in het begin, heb vervolgens maar een awp opgepakt. Team dropte de bom onhandig in het midden, er was geen tijd voor mij om de bom te planten, dan is er maar een manier om de ronde alsnog te winnen.
De ronde daarna maakte Pisti een team kill aan het begin, hij kreeg een suspension, de overige CTs gaven zich over.
Sommige acties leiden tot rage quits
Nou vandaag weer wat potjes gespeeld mn eerste ace gehaald had het niet eens in de gaten maar de rest van me team freakte haha. Vindt het wel jammer als ik slecht ga aangezien ik tegen veel betere mensen soms speel dat mn team ligt te rage op mij.
We zijn allemaal ergens begonnen toch?
Stance Fanatic
afgelopen dagen niet echt veel kunnen spelen. maar zaterdag toch nog een promotie naar SEM gemaakt. dus het schiet nog steeds aardig op met de progressie en de eerste mijlpaal in mijn soloque to global
is in zicht. nog 1 rankup en ik kan het hoofdstuk road out of silver afsluiten.
ben aan het denk daar ook maar een compilatie filmpje van te maken. zal eerste echter maar eens geschikte software moeten vinden
ben aan het denk daar ook maar een compilatie filmpje van te maken. zal eerste echter maar eens geschikte software moeten vinden
Ik zie de laatste tijd steeds meer filmpjes van mensen die mooie volle kleuren hebben in CS. Die kleuren van mij zijn zo licht en zo flets. Weet iemand hoe je dit makkelijk aan kan passen. Ik wil niet de instellingen van mijn monitor aanpassen.
Dat is helemaal waar, daarom hebben we als het echt niet lukt altijd de pro90 nogNicknamee schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:00:
Nou vandaag weer wat potjes gespeeld mn eerste ace gehaald had het niet eens in de gaten maar de rest van me team freakte haha. Vindt het wel jammer als ik slecht ga aangezien ik tegen veel betere mensen soms speel dat mn team ligt te rage op mij.
Dan zou je een digital vibrance tooltje kunnen gebruiken. Die heb ik ook, puur alleen voor CSGO. Ik kan vanaf hier helaas niet linken.Lanithro schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:41:
Ik zie de laatste tijd steeds meer filmpjes van mensen die mooie volle kleuren hebben in CS. Die kleuren van mij zijn zo licht en zo flets. Weet iemand hoe je dit makkelijk aan kan passen. Ik wil niet de instellingen van mijn monitor aanpassen.
http://vibrancegui.com/Lanithro schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:41:
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Heeft iemand hier een csgo exchange access pass? Ik zoek een specifieke skin met sticker die ik nergens kan krijgen, maar csgo exchange kent een paar die je echter alleen kunt zien met een access pass
.

Morgen is m'n smurf terug vrij, dus doen we dan nog eens potje?
Jezus raptor hoe houden jullie het uit.
Ik ga wel even een nieuwe mic bestellen, want wat een kutstem heb ik zo.
En die nade.
En die nade.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wat bedoel je?hexta schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:40:
Jezus raptor hoe houden jullie het uit.![]()
En die nade.![]()
Ik klink als een kapotte dinkytoy.
Ach, ik heb last van een constante echo. Ik speel met headset en toch heb ik er last van.
weet het nog niet zeker, maar denk dat ik morgen wel kanr4ptor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:36:
[...]
Morgen is m'n smurf terug vrij, dus doen we dan nog eens potje?
Flash en smoke je dochter, paralyze. Get rekt scrub. En spelen maar. EZ EZ EZ.estrion schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:44:
[...]
weet het nog niet zeker, maar denk dat ik morgen wel kanhangt een beetje af van hoe goed mn dochter wil slapen
zelfde geld voor vanavond, hopelijk tijd voor een potje of 2
Mooie vid weer raptor. Leuk ook dat je dino geluidjes maakt zo aan het eind van cobble als je switched naar mirage
leuk filmpje
als je nog steeds een paar potjes wil doen. ik ben rond half 9 wel online als het goed is.
Kreeg vandaag een 2x 4-kill achterelkaar en ook nog een Ace met een Bizon later in de match. Slechte aim, self-flash, roekeloes rushen en hackusations zijn ook aanwezig. Eén van de tegenspelers kwam terug met wallhack en aimbot en won de match 
Voetstappen waren niet te horen in de demo, iemand een idee hoe dat op te lossen is?
Voetstappen waren niet te horen in de demo, iemand een idee hoe dat op te lossen is?
Hmm https://www.reddit.com/r/...8955175_is_the_best_zoom/ / https://www.reddit.com/r/...zoomed_sensitivity_works/ waar of niet waar ... zal het eens gaan testen
.
[ Voor 22% gewijzigd door TheAnthonyNL op 02-02-2016 19:16 ]
Ja heb het ook ingesteld vanmiddag. Zo even proberen.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:14:
Hmm https://www.reddit.com/r/...8955175_is_the_best_zoom/ / https://www.reddit.com/r/...zoomed_sensitivity_works/ waar of niet waar ... zal het eens gaan testen.
Na twee potjes via 4g verbinding ben ik eagle.. Licht teleurgesteld, maar na een maand niet spelen en op een mobiele connectie is het niet slecht...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik wil me graag aanmelden voor het samenspelen van competitive csgo.
Het lijkt me leuk en zeker een voordeel om premade een team te hebben.
Huidige rank is nu GN4, maar was MGE/DMG. wegens tijdje afwezigheid unreanked geworden
Voeg me toe als je wilt.. http://steamcommunity.com/profiles/76561197960412910/
Huidige rank is nu GN4, maar was MGE/DMG. wegens tijdje afwezigheid unreanked geworden
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Aanmelding niet nodig, kom gewoon op de teamspeak kijken.Nickrsd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:24:
Ik ben net begonnen met csgo. Het werkt eindelijk...
Mooi spel, maar ik speel nu een level waar de terroristen zwarte pakjes aan hebben. Ze zijn nauwelijks van de helden te onderscheiden. Kan ik dat aanpassen?
Mijn R290 verveelt zich dood met alles op max. ik haal 240-280 fps. Kan ik nog zaken extra zwaar maken zodat ik 80 fps oid haal?
Mooi spel, maar ik speel nu een level waar de terroristen zwarte pakjes aan hebben. Ze zijn nauwelijks van de helden te onderscheiden. Kan ik dat aanpassen?
Mijn R290 verveelt zich dood met alles op max. ik haal 240-280 fps. Kan ik nog zaken extra zwaar maken zodat ik 80 fps oid haal?
[ Voor 23% gewijzigd door Tennisbal op 03-02-2016 01:41 ]
Waarom zou je ?Tennisbal schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:47:
Als ik alles max zet krijg ik niet zoveel fps, hoe kan dat? Ik haal dan alsnog veel fps (150+), maar dan is de registry niet goed, want ik zie de anderen later, dan zij mij. Daarom zet ik alles op low, behalve de resolutie (2560 x 1440). Met die settings is alles zoals het hoort.Tennisbal schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:47:
Dat is eigenlijk altijd al zo met Counterstrike (ook bij 1.6 & Source).
...
Haha nice van je. Ik was inderdaad wat furieus gisteren en heb je dan direct gekickt. Sorry hiervoor.Nickrsd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:24:
Gisteren was gewoon m'n dagje niet. Zo wat tegen iedereen zitten ragen. Ragetor ipv raptor
gisteren 2 potjes gespeeld met wat mensen van tweakers/nehox. en een raptor die zn dagje blijbaar niet had
overpass ging niet al te best, 2 tegenstander die mg1 waren en toch duidelijk de overhand op ons groepje hadden. communicatie ging ook niet lekker, vermoedelijk ook mijn schuld ik ken de map en de callouts niet goed genoeg. volgende map mirage ging een stuk beter
deze dik kunnen winnen en zelf ook een goede score kunnen neer zetten.
over de raptorrage, als iemand niet doet wat je zelf verwacht heeft het over het algemeen een beter resultaat om die persoon rustig te vragen wat anders te doen. zeker als je sort of de rol van ingame leader op je neemt. het was verder gewoon een leuk groepje gisteren alleen zit niet iedereen op het zelfde punt op de curve qua game sense. daar is niks mis mee, maar moet ook niet vergeten worden
overpass ging niet al te best, 2 tegenstander die mg1 waren en toch duidelijk de overhand op ons groepje hadden. communicatie ging ook niet lekker, vermoedelijk ook mijn schuld ik ken de map en de callouts niet goed genoeg. volgende map mirage ging een stuk beter
over de raptorrage, als iemand niet doet wat je zelf verwacht heeft het over het algemeen een beter resultaat om die persoon rustig te vragen wat anders te doen. zeker als je sort of de rol van ingame leader op je neemt. het was verder gewoon een leuk groepje gisteren alleen zit niet iedereen op het zelfde punt op de curve qua game sense. daar is niks mis mee, maar moet ook niet vergeten worden
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik verwachtte teveel van mezelf en van jullie.
http://plays.tv/video/56b1cc7ccc92fd1882macciez schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:28:
Die granaat had ik graag gezien vanuit het T perspectief.
volgende keer speel ik graag weer een potje mee hoorr4ptor schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:48:
[...]
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik verwachtte teveel van mezelf en van jullie.
Nou als je niet eens positief kan staan tegen LE/DMGhmr schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:13:
Na twee potjes via 4g verbinding ben ik eagle.. Licht teleurgesteld, maar na een maand niet spelen en op een mobiele connectie is het niet slecht...
Bizar joh dat je met die 4G nog betere ping had dan wat teamgenoten uit het hoge noorden. Al was het volgens mij niet te doen met awpen met al die L(A/E)G shots van je.
IK merk ook altijd dat als iemand negatief doet (niet zozeer raptor want daar valt het altijd wel mee) dat ik dan daadwerkelijk een stuk slechter ga spelen. teveel denken aan "wat zou ik moeten doen" in plaats van doen wat ik moet doen. Teveel proberen te focussen, gespannen worden, gefrustreerd raken, en dan denken "fuck it".estrion schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:29:
Terwijl bij een rustige tip (naast je staat een box, daar kan je in het vervolg beter achter gaan staan dan heb je een goede overview op Main -oid-) mijn spel verbeterd.
Deze week komt mijn internet binnen en daarnaast ook mijn nieuwe pc-tje!Terranova schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:08:
[...]
Nou als je niet eens positief kan staan tegen LE/DMG![]()
Bizar joh dat je met die 4G nog betere ping had dan wat teamgenoten uit het hoge noorden. Al was het volgens mij niet te doen met awpen met al die L(A/E)G shots van je.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit zou je dan wel moeten corrigeren naar FoV. Die bij mij way off is van gebruikelijk geloof ik.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:14:
Hmm https://www.reddit.com/r/...8955175_is_the_best_zoom/ / https://www.reddit.com/r/...zoomed_sensitivity_works/ waar of niet waar ... zal het eens gaan testen.
Kijk dat is beter nieuwshmr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:25:
[...]
Deze week komt mijn internet binnen en daarnaast ook mijn nieuwe pc-tje!Dan kunnen we weer fatsoenlijk gaan knallen!
Ja dat hoeft dus niet volgens de schrijver. Aangepaste fov is ook min of meer een cheathexta schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:32:
[...]
Dit zou je dan wel moeten corrigeren naar FoV. Die bij mij way off is van gebruikelijk geloof ik.
Met mijn nieuwe specs wordt alles een stuk vloeiender en ook een stuk makkelijker om filmpjes te maken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je het 2e stukje leest klopt het geloof ik welJelle Brolnir schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:56:
[...]
Ja dat hoeft dus niet volgens de schrijver. Aangepaste fov is ook min of meer een cheat
En tjah, cheat, dan moeten ze maar zorgen dat het speelbaar is met normale settings op een 21:9 scherm
Ik kan nergens vinden of ik de outfit van de terroristen kan aanpassen. Met donkere pakjes vind ik ze lastig te onderscheiden. Mag/kan wss niet?
Kan/mag inderdaad niet meer. Vroeger had je Csbanana ofzo, ik heb nog een tijd gespeeld met kerstmannen versus elfjes.Tennisbal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:28:
Ik kan nergens vinden of ik de outfit van de terroristen kan aanpassen. Met donkere pakjes vind ik ze lastig te onderscheiden. Mag/kan wss niet?
jammer. Nu ben ik soms te laat omdat ik denk dat het een CT is. Zal wel meer moeten spelen. Wel mooi spel, aardig old school.hexta schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:29:
[...]
Kan/mag inderdaad niet meer. Vroeger had je Csbanana ofzo, ik heb nog een tijd gespeeld met kerstmannen versus elfjes.
In de OP zie ik geen tip voor de beste crosshair. Ik ben er nu wat aan het proberen. Iemand nog een tip? Of maakt het niet zoveel uit?
Neem dat wat jij het lekkerste vindt spelen. Ikzelf heb een oldschool 1.6 crosshair, maar ook alleen omdat ik dat gewend ben van vroeger.
Leek me dat er beste configs waren maar valt dus mee? Ik ben nu op zoek naar een autoxec.cfg csgo tester. Ik krijg een "?" error als ik hem laad en ik denk dat niet alles ingeladen wordt?>macciez schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:38:
Neem dat wat jij het lekkerste vindt spelen. Ikzelf heb een oldschool 1.6 crosshair, maar ook alleen omdat ik dat gewend ben van vroeger.
Er is geen beste config. Er zijn wel beste netwerk settings, maar resolutie, monitor, sensitivity, muis, keyboard, etc. zijn allemaal puur wat je lekker vindt spelen.
Dit ja.macciez schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:48:
Er is geen beste config. Er zijn wel beste netwerk settings, maar resolutie, monitor, sensitivity, muis, keyboard, etc. zijn allemaal puur wat je lekker vindt spelen.
Zelf kloten en kijken wat fijn is
Behalve qua crosshair. Die heb ik van Wambam overgenomen en vind ik echt chill
Wat zijn de beste netwerksettings dan? EN maakt het nog wat uit of je xDSL, Kabel of Glas hebt?macciez schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:48:
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Misschien wel leuke site dan voor je: http://csgocrosshairs.com/Tennisbal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:34:
[...]
jammer. Nu ben ik soms te laat omdat ik denk dat het een CT is. Zal wel meer moeten spelen. Wel mooi spel, aardig old school.
In de OP zie ik geen tip voor de beste crosshair. Ik ben er nu wat aan het proberen. Iemand nog een tip? Of maakt het niet zoveel uit?
Kun je ze zien en makkelijk kopiëren > plakken naar je console.
Ik wissel ze soms wel eens af.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
En als je gemakkelijk je eigen crosshair wil maken:Phyt_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Misschien wel leuke site dan voor je: http://csgocrosshairs.com/
http://crosshairgenerator.com/apps/csgo/
tnx! die gebruikte ik net idd.Phyt_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Misschien wel leuke site dan voor je: http://csgocrosshairs.com/
Ik speel nu met een cheapass headset van 5 euro. Ik neem aan dat een goede headset veel meer voordelen heeft of is dat onzin? Liefst draadloos of is dat af te raden?
Merk dat ik het spel erg tof vind...
En net was er een idioot die een script gebruikte om continu namen te wijzigen, waardoor je tig messages in je beeld kreeg. Komt dit vaker voor? Ben maar uit die server gestapt
[ Voor 14% gewijzigd door Tennisbal op 03-02-2016 15:47 ]
Ja dat maakt allemaal uit. Precies kan ik het je niet zeggen hoe je dat berekent, maar er zijn wel tutorials die precies vertellen wat je waardes zouden moeten zijn voor jouw verbinding.NeHoX schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:10:
[...]
Wat zijn de beste netwerksettings dan? EN maakt het nog wat uit of je xDSL, Kabel of Glas hebt?
edit: sorry, dit was een reply op NeHox
[ Voor 42% gewijzigd door macciez op 03-02-2016 15:53 ]
Neem geen crosshairs van pro's over als je nieuw bent. Je moet nog leren omgaan met alle weapons en hun recoil. De dynamische default crosshair geeft je daarbij visuele feedback. Goede spelers hebben die niet nodig en gebruiken statische crosshairs.Tennisbal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:47:
[...]
tnx! die gebruikte ik net idd.
Ik speel nu met een cheapass headset van 5 euro. Ik neem aan dat een goede headset veel meer voordelen heeft of is dat onzin? Liefst draadloos of is dat af te raden?
Merk dat ik het spel erg tof vind...
En net was er een idioot die een script gebruikte om continu namen te wijzigen, waardoor je tig messages in je beeld kreeg. Komt dit vaker voor? Ben maar uit die server gestapt
Bekijk deze misschien eens: YouTube: CS:GO - Crash'z Crosshair Generator v2 - First Look! | BananaGaming
Zelf niet gebruikt, maar ziet er wel makkelijk uit om dingen uit te testen zonder constant commands te moeten intypen.
Voor een beginner zou ik een dynamische crosshair aanraden, met outline en wellicht een dikkere setting dan de default. Maak het niet te groot, je wilt wel kunnen zien als iemand in je crosshair verschijnt. Bekijk voor jezelf met welke kleur je goed kunt zien. (Een gele crosshair op dust2 is bijvoorbeeld niet zo handig)
Groen, turquoise en paarsachtige crosshairs worden vaak gebruikt.
Goede headset is belangrijk, je moet voetstappen kunnen horen en bepalen waar ze vandaan komen. Draadloze gamingheadsets kunnen wel goed zijn, maar er ook niets mis goedkopere maar degelijke (20+ euro?) oordoppen.
[ Voor 25% gewijzigd door Kser op 03-02-2016 16:07 ]
Ik heb dit maar 1x gezien in mijn 1000+ uren dat ik CSGO speel.Tennisbal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:47:
[...]
Volgens mij komt het niet zo heel vaak voor. Russen/Polen die irritant in hun goedkope headset schreeuwen zijn er vaker.
En idioten die bij start een negev kopen en een decoy naast je neergooien.TheRecklezz schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Ik heb dit maar 1x gezien in mijn 1000+ uren dat ik CSGO speel.
Volgens mij komt het niet zo heel vaak voor. Russen/Polen die irritant in hun goedkope headset schreeuwen zijn er vaker.
Weet niet precies wat je met autoexec tester bedoelt, maar dit is mijn autoexec:Tennisbal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:44:
[...]
Leek me dat er beste configs waren maar valt dus mee? Ik ben nu op zoek naar een autoxec.cfg csgo tester. Ik krijg een "?" error als ik hem laad en ik denk dat niet alles ingeladen wordt?>
http://pastebin.com/CcPVjfnq
Je kan je viewmodel en crosshair (raad Crash' crosshair map aan als je nog een goede wilt maken/kopiëren) vervangen door je eigen, verder zijn de rates aangepast voor als je op 128 tick server speelt en heb je een uitgezoomde radar, zodat je kan zien waar al je teammates zijn.
edit: en nog meer dingen, oa een jumpthrow script.
[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 03-02-2016 16:21 ]
ik bedoelde een autoexec tester die checkt op fouten. Ik vermoed namelijk dat de helft van mijn autoexec niet uitgevoerd wordt. Heb veel settings erin. Ik ga je autoexec bekijken tnx.Brogala schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:20:
[...]
Weet niet precies wat je met autoexec tester bedoelt, maar dit is mijn autoexec:
http://pastebin.com/CcPVjfnq
Je kan je viewmodel en crosshair (raad Crash' crosshair map aan als je nog een goede wilt maken/kopiëren) vervangen door je eigen, verder zijn de rates aangepast voor als je op 128 tick server speelt en heb je een uitgezoomde radar, zodat je kan zien waar al je teammates zijn.
edit: en nog meer dingen, oa een jumpthrow script.
Die mensen heb je er ook tussen zittenTennisbal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:47:
Wat raden jullie aan? Ik ben bijna level 3 en wil dan ranked spelen ipv casual. Lijkt me toffer om met zelfde cat. spelers te spelen. Of kan ik beter casual ff blijven doen?
Ben beginner met csgo en wel veel fps gespeeld en vroeger cs.
En voorkom daarmee ook die achterlijke "foutje ik knife je per ongeluk met 21 of 55 damage" acties. zo irritant en onnodig.
Zorg dat je een beetje bekend bent met de maps, hoe ze in elkaar steken en de belangrijkste callouts, al is dit een beetje afhankelijk van je begin rank of dit heel relevant is of niet, maar beter om gelijk goed te beginnen imho. Korte en duidelijke communicatie is gewoon belangrijk om op een beetje niveau te spelen, naast ook kunnen richten en tactisch inzicht te gebruiken.Tennisbal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:10:
Wat raden jullie aan? Ik ben bijna level 3 en wil dan ranked spelen ipv casual. Lijkt me toffer om met zelfde cat. spelers te spelen. Of kan ik beter casual ff blijven doen?
[ Voor 50% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2016 00:01 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Goh, in het begin vind ik het niet zo erg (buiten dan die per ongelukkige knives). Maar als ik mensen zie roteren van A naar B zonder te weten of er een enemy zit. Ik begin stiekem al te koken. Haal dan gewoon je pistol uit. Bv op inferno bom is B geplant. Roteren via banana en met je knife uitlopen en bam afgeknalt worden omdat je te laat ben met je gun uit te halen.SouLLeSSportal schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:58:
[...]
En voorkom daarmee ook die achterlijke "foutje ik knife je per ongeluk met 21 of 55 damage" acties. zo irritant en onnodig.
[...]
Ik ren ook met een mes, maar alleen waar ik zeker weet dat ik niemand tegen kom. Vaak zie ik wel mensen die met een mes rondrennen waar ze helemaal niet kunnen weten dat er geen vijanden zijn.
Komt denk ik doordat spelers vaak beperkte gamesense hebben en dingen slecht overnemen van pro's. Die rennen namelijk ook met een mes en pakken hun wapen pas vlak voordat ze iemand tegenkomen. Wat deze kijkers dan niet weten is dat deze pro's vaak precies weten waar de tegenstanders wel en niet zijn of in ieder geval bijhouden waar ze tegenstanders kunnen verwachten.
Komt denk ik doordat spelers vaak beperkte gamesense hebben en dingen slecht overnemen van pro's. Die rennen namelijk ook met een mes en pakken hun wapen pas vlak voordat ze iemand tegenkomen. Wat deze kijkers dan niet weten is dat deze pro's vaak precies weten waar de tegenstanders wel en niet zijn of in ieder geval bijhouden waar ze tegenstanders kunnen verwachten.
Dat ook zeker. Daarnaast gebruik ik altijd Q om te swappen met last used weapon, en als je dan snel switched naar je main gun, die leeg is en je nog iemand ziet of je pushed, dan krijg je dus niet je pistol maar je knife en sta je daar met een knife vs een ak of m4 ofzo. Ik loop eigenlijk altijd met pistol als ik snel moet rotaten, of als het echt nodig is en veilig is kies ik knife maar dat is 1 op de 10 x ofzo.Kser schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:42:
Ik ren ook met een mes, maar alleen waar ik zeker weet dat ik niemand tegen kom. Vaak zie ik wel mensen die met een mes rondrennen waar ze helemaal niet kunnen weten dat er geen vijanden zijn.
Ja, maar daarom pak je dan ook eerst je pistool voordat je je rifle tevoorschijn tovert.SouLLeSSportal schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:36:
[...]
Dat ook zeker. Daarnaast gebruik ik altijd Q om te swappen met last used weapon, en als je dan snel switched naar je main gun, die leeg is en je nog iemand ziet of je pushed, dan krijg je dus niet je pistol maar je knife en sta je daar met een knife vs een ak of m4 ofzo. Ik loop eigenlijk altijd met pistol als ik snel moet rotaten, of als het echt nodig is en veilig is kies ik knife maar dat is 1 op de 10 x ofzo.
Maarja, rennen met pistool is zo slecht nog niet.
Tevens, SMG ronde? Met de eerste 2 SMG's ren je even snel als met een pistol.
Met de anderen iets langzamer, maar dan rond de 2% langzamer. Dus ren met SMG ipv Pistol, tenzei je gaat voor longrange schot oid.
Roteren met mes zou ik wel globaal gezien aanmoedigen. Dat levert rustig 10% van mijn easykills op.r4ptor schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:30:
[...]
Goh, in het begin vind ik het niet zo erg (buiten dan die per ongelukkige knives). Maar als ik mensen zie roteren van A naar B zonder te weten of er een enemy zit. Ik begin stiekem al te koken. Haal dan gewoon je pistol uit. Bv op inferno bom is B geplant. Roteren via banana en met je knife uitlopen en bam afgeknalt worden omdat je te laat ben met je gun uit te halen.
Maar eh..... wanneer is er weer een nieuwe missie met een paar andere mappen, ik ben er wel weer aan toe.
Office en de Dust kan voor mij wel even weer in de kast
Ik ook, behalve bij teammates!hexta schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:43:
[...]
Roteren met mes zou ik wel globaal gezien aanmoedigen. Dat levert rustig 10% van mijn easykills op.
Overpass? Cobble?RoaDHouse schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:43:
Maar eh..... wanneer is er weer een nieuwe missie met een paar andere mappen, ik ben er wel weer aan toe.
De nieuwe operation, daar weet niemand aan datum voor. Iedereen is aan het wachten, effin bijna iedereen.
Ik roteer vaak met een mes.. heeft gewoon te maken met je eigen intelligentie en game sense...hexta schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:43:
[...]
Roteren met mes zou ik wel globaal gezien aanmoedigen. Dat levert rustig 10% van mijn easykills op.
@rapt0r Het is wat te kort door de bocht om te zeggen dat dat nooit mag... Nogmaals wellicht maken mensen op lagere ranks daar wat fouten mee door het op een verkeerde wijze te doen..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
We hebben het wel over mensen die nieuwer zijn, die niet weten waar de vijanden zitten he. Niet over de veteranen.hmr schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:59:
[...]
Ik roteer vaak met een mes.. heeft gewoon te maken met je eigen intelligentie en game sense...
@rapt0r Het is wat te kort door de bocht om te zeggen dat dat nooit mag... Nogmaals wellicht maken mensen op lagere ranks daar wat fouten mee door het op een verkeerde wijze te doen..
Hij vermeld toch ook in zijn post dat het wel kan, maar dat je dan goede gamesense nodig hebt, wat de meeste nieuwe spelers niet hebben?hexta schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:01:
[...]
We hebben het wel over mensen die nieuwer zijn, die niet weten waar de vijanden zitten he. Niet over de veteranen.
hoe belangrijk is je inventory wbt wapens?
Ik speel nu altijd met ak47 of M4A1silencer. en Desert eagle. De famas krijg ik alleen als ik geen pieken heb.
In hoeverre heb je wat aan de overige wapens?
en kan ik de secondary weapon uitzetten van de M4A1? Ik klik soms per ongeluk op mouse 2 en dan gaat hij uitgebreid de silencer eraf schroeven...
Ik speel nu altijd met ak47 of M4A1silencer. en Desert eagle. De famas krijg ik alleen als ik geen pieken heb.
en kan ik de secondary weapon uitzetten van de M4A1? Ik klik soms per ongeluk op mouse 2 en dan gaat hij uitgebreid de silencer eraf schroeven...
[ Voor 26% gewijzigd door Tennisbal op 04-02-2016 19:37 ]
Iemand zin om te spelen? Global level http://steamcommunity.com/id/Djmaddox/
snel wapen switchen is bij je silencer voldoende om dit te stoppen.Tennisbal schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:37:
hoe belangrijk is je inventory wbt wapens?
Je zult idealiter eigenlijk alleen met m4/ak/ aug/sg553 en awp spelen. Heb je daar geen geld voor maar de rest van het team wel maar weer niet genoeg om een extra wapen te droppen zou je een famas/galil/scout kunnen halen of nog goedkoper, een smg. Die kan je ook in de tweede ronde halen als je de pistol gewonnen hebt of in ieder geval een bomb plant, of je kiest dan een pistol + armor om in ronde 3 full buy te kunnen doen als je de ronde niet gewonnen hebt als T side.
Pistolen zijn wat afhankelijk van waar je comfortabel mee bent te spelen, de ct wapens zijn beter op long range en accurater, T wapens op short range en meer sprayen. Deagle is goed voor de mensen die in eco rounds headshot kunnen maken vs een awper of ak speler bv.
smg's zijn ook ideaal om tijdens een sprong mee te sprayen, bv een hoekje om springend al schieten, evenals de mag7. De lmg's zijn eigenlijk niet echt iets wat serieus gebruikt wordt evenals de autosnipers (al is dat meer omdat men het een noobwapen vind)
Bizon is eigenlijk alleen effectief vs unarmored spelers en dan ook nog dichtbij, dual beretta's, hoewel wat beter dan eerst, zijn nog steeds niet heel goed maar zouden evt in situaties waar je meerdere vijanden hebt zonder armor wat beter zijn dan een glock of p250, maar als je een beetje Cs speler bent, koop je dan gewoon een tec9 met 6 kogels minder maar meer damage.
Uiteindelijk heeft elk wapen wel een plaats en situatie waar die voor werkt, maar veel wapens zijn behoorlijk situationeel, zoals shotguns, smg's en deagle/r8.
Voor mij gaat het meestal zo: pistol round, armor (want mg1, lang niet iedereen schiet perfecte hs daar en vooral als CT erg handig vs glock op afstand) of als we echt een smoke nodig hebben een p250 + smoke + flash
Winnen we de ronde, full armor + mp9/mac10 of evt een mp7 en nades + kit als ct.
Verliezen we als T zonder bomb plant: meestal full save of evt een p250 of mocht het team willen tec9 + full armor.
Verliezen we als T met bomb plant: meestal force buy mac10 + armor en evt nades indien mogelijk.
Ct verloren ronde 2: full save of alleen nade of smoke.
ronde 3: full buy ak/sg553 of m4a1S full armor + smoke/flash+ kit, heel soms awp als ik denk dat ik die rol moet aannemen.
ronde 4 winst: restock/full buy
Ronde 4 loss: force buy smg zoals ronde 2 of als economy erg laag is alleen p250
ronde 5 winst: restock of full buy
Ronde 5 loss: full save.
de rest is eigenlijk hetzelfde principe, na eerste full buy, elke eerste verloren ronde, force of full buy, tweede op eenvolgende loss, een eco. totdat je een ronde wint en weer full buy kan doen. Soms kan je wat varieren als je bijv. weet dat er op inferno vaak apps gepushed wordt, koop een mag7 oid.
Of een p90 rush in een loss round kan ook goed werken.
Als je de eerste ronde als T verliest zonder bomb plant moet je (naar mijn mening) juist kopen, dan heb je best nog een goede kans om te winnen. Verlies je dan weer kan je de derde ronde saven en kan je de vierde ronde gewoon kopen. Als je de tweede ronde al saved zonder bomb plants kan je in de derde ronde alsnog niet voluit kopen!SouLLeSSportal schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:03:
[...]
Verliezen we als T zonder bomb plant: meestal full save of evt een p250 of mocht het team willen tec9 + full armor.
Verliezen we als T met bomb plant: meestal force buy mac10 + armor en evt nades indien mogelijk.
Juist als je de bomb wél hebt geplant maar toch verliest moet je de tweede ronde eco doen, dan kan je in ronde drie al kopen!
[ Voor 6% gewijzigd door Sebastiaannn op 04-02-2016 21:25 ]
Daarom heb je fakes op je 2de ronde als je t plant faalt. Een risico, maar ik heb ongeveer bij fakes een succesratio van 7 op 10.
Tenzij jij een fake op A wilt doen, wij B rushen zodat iedereen daar heen gaat van de vijand en voordat wij überhaupt bij B zijn al een teken zien dat de bom is gevallen en jij doodt bentr4ptor schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:38:
[...]
Daarom heb je fakes op je 2de ronde als je t plant faalt. Een risico, maar ik heb ongeveer bij fakes een succesratio van 7 op 10.
Zeker met tegenstanders die de tweede ronde rushen is de p250 echt de moeite waard. Als je goed schiet win je regelmatig van een smg.
Om een hoekje staan en one-tappen.Flex00 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:14:
Zeker met tegenstanders die de tweede ronde rushen is de p250 echt de moeite waard. Als je goed schiet win je regelmatig van een smg.
Steam: Grim
Tnx voor de uitgebreide reply. Ik lees nu ergens dat je minimaal 64 fps moet halen ivm de tickrate(deze heb ik op 128 staan bij servers die het ondersteunen) kan ik beter vsync uitzetten en 240 fps halen?
Vsync sowieso uitzetten want dat zorgt voor input lag en beperkt het aantal fps dat er wordt gegenereerd.Tennisbal schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:41:
Tnx voor de uitgebreide reply. Ik lees nu ergens dat je minimaal 64 fps moet halen ivm de tickrate(deze heb ik op 128 staan bij servers die het ondersteunen) kan ik beter vsync uitzetten en 240 fps halen?
Aangezien de Valve servers 64 tick zijn (de server update de game wereld 64x/seconde en stuurt dit naar de spelers) is het sterk aangeraden om hierboven te zitten qua fps. Bij 128 tick servers moet je dus zorgen dat je boven de 128 fps zit. Als je fps niet boven de tickrate van de server zit zie je niet de nieuwste 'update' van de spelwereld. Let wel op dat 128 tick servers meer van je pc vragen. Een persoon is een tijdje terug ons team 'moeten' leaven omdat hij slechts 40-50 fps haalde op 128 tick servers.
Ook wil je ervoor zorgen dat je fps hoger is dan de refreshrate van je scherm (mocht je een 144Hz scherm hebben). Zo kan je scherm steeds het allernieuwste beeld tonen dat door je GPU beschikbaar is gemaakt.
Standaard staat de max_fps waarde op 300 en als je er niet teveel van snapt (zoals ik wel vermoed afgeleid aan je vragen hier) kun je dat best zo laten.
[ Voor 11% gewijzigd door Grim op 04-02-2016 23:25 ]
Steam: Grim
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.