Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
silverchaoz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:40:
Heeft iemand verstand van Kato 14 pricechecks? Zo ja, kan iemand deze pricechecken? :D

https://www.reddit.com/r/...kato_2014_stickers_titan/
Stickers die op guns geplakt zijn voegen helaas voor jou zelden waarden toe aan het wapen. Of je moet juist iemand vinden die het wel leukt vindt op die skin.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 23:15
NuCl3aR schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 00:11:
[...]

Stickers die op guns geplakt zijn voegen helaas voor jou zelden waarden toe aan het wapen. Of je moet juist iemand vinden die het wel leukt vindt op die skin.
In dit geval dus duidelijk wel. Een Titan Holo van Katowice 2014 voegt, op de juiste skin en juiste positie, redelijk tot erg veel wat waarde toe. Ook de LGB sticker heeft een behoorlijke waarde. Ik denk niet dat de 3DMAX stickers veel toevoegt, maar wel wat aangezien hij ook van Katowice 2014 is. Die fnatic sticker is in verhouding waardeloos. Een precieze prijs zou ik niet durven geven, maar een stevige prijs mag je wel verwachten in vergelijking met de prijs van de skin.

steam: VINK || esea: ViNK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Gisteren nog eens sinds lange tijd een ace + 1v3 clutch uit mijn vingers geschud.

[YouTube: https://youtu.be/DUpoE1z8QQY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:34
NuCl3aR schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 00:11:
[...]

Behalve Kato 14 stickers, die zijn atm extreem populair omdat al die prijzen stijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
silverchaoz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:40:
Heeft iemand verstand van Kato 14 pricechecks? Zo ja, kan iemand deze pricechecken? :D

https://www.reddit.com/r/...kato_2014_stickers_titan/
Stickers voegen niet echt veel waarde toe, zeker niet op brakke skins.... maar je post is verwijderd. Zelfde geldt eigenlijk ook voor je laatste gun, een p250 uit de Olofpass map.. alleen een scout uit die game is veel geld waard.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
hmr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:33:
[...]

Stickers voegen niet echt veel waarde toe, zeker niet op brakke skins.... maar je post is verwijderd. Zelfde geldt eigenlijk ook voor je laatste gun, een p250 uit de Olofpass map.. alleen een scout uit die game is veel geld waard.
Titan holo op de scope voegt zeker wel wat toe. Misschien niet voor iedereen, maar zeker op reddit kun je daar vele vinden die daar meer dan de market voor betalen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
macciez schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:41:
[...]

Titan holo op de scope voegt zeker wel wat toe. Misschien niet voor iedereen, maar zeker op reddit kun je daar vele vinden die daar meer dan de market voor betalen.
Ik zeg dat het niet veel zal toevoegen aan de waarde... iets boven market, maar verwacht geen vetpot

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
hmr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Ik zeg dat het niet veel zal toevoegen aan de waarde... iets boven market, maar verwacht geen vetpot
Veel is natuurlijk relatief :). Titan holo en IBP holo zijn de duurste en meest gewilde stickers. De IBP non-holo op mijn oude AK voegde 22 keys toe ^^.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
macciez schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Veel is natuurlijk relatief :). Titan holo en IBP holo zijn de duurste en meest gewilde stickers. De IBP non-holo op mijn oude AK voegde 22 keys toe ^^.
Was dat een jaguar of een redline?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
hmr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:50:
[...]

Was dat een jaguar of een redline?
Jep, dat had ik strategisch even niet verteld. Jaguar ST MW met de IBP op het hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
macciez schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:51:
[...]

Jep, dat had ik strategisch even niet verteld. Jaguar ST MW met de IBP op het hoofd.
I know my shit :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Laat maar.

[ Voor 92% gewijzigd door Lanithro op 20-05-2016 11:47 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Is er nog nieuws van dat mini tweakers toernooi ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
En een kleine csgo update: https://www.reddit.com/r/...fensive_update_for_51916/

Niet al te bijzonder, een nieuwe forklift op Cache, kippen kunnen eindelijk trappen oplopen en wat andere kleine dingen. Maar nog steeds niet het stopcontact op Cache verandert :(

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Ik hoop dat die forklift echt een verbetering zal zijn. Gisteren wat gespeeld op forklift ipv van quad en godverdomme. Ga je voor de spray, raak je de T met 84 in 3 en hoor je 10 keer klang klang door die forklift!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
hmr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:33:
[...]

en the souvenir awp pink ddpat. :). Je kan sws een bepaalde % krijgen van kato 14 stickers. Zeker voor holo stickers. Als ik op reddit kijk verkoopt iedereen het altijd voor tussen 3-9% meestal. De kato 14 stickers tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
silverchaoz schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:54:
[...]

en the souvenir awp pink ddpat. :). Je kan sws een bepaalde % krijgen van kato 14 stickers. Zeker voor holo stickers. Als ik op reddit kijk verkoopt iedereen het altijd voor tussen 3-9% meestal. De kato 14 stickers tenminste.
Kon niet zien wat voor gun het was aangezien je post was verwijderd.. Overigens heb je zelf je pricecheck in je hoofd dus al gedaan :)

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 20-05-2016 11:23 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:45:
Vandaag 2 potjes competitive, 2x een team vol russen.
Spelen kunnen ze helaas niet.... Baal er echt van dat Valve dit land niet kan buitensluiten, verschrikkelijk.
loop ik ook telkens tegen aan. was er een teammate die vroeg of er aub engels gesproken kan worden. kreeg hij in slecht engels een scheld kanon over zich heen. :?

Wat is eigenijk de reden dat er niet gewoon servers zijn zoals dat er altijd was. dit lijkt wel alsof ik op de console speel als het via MM moet.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:32:
[...]

loop ik ook telkens tegen aan. was er een teammate die vroeg of er aub engels gesproken kan worden. kreeg hij in slecht engels een scheld kanon over zich heen. :?

Wat is eigenijk de reden dat er niet gewoon servers zijn zoals dat er altijd was. dit lijkt wel alsof ik op de console speel als het via MM moet.
Je moet helemaal niks... Die MM functie is er zodat je 'eerlijke' potjes krijgt. Dat het nog niet helemaal gestroomlijnt is, is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
hmr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:18:
[...]

Kon niet zien wat voor gun het was aangezien je post was verwijderd.. Overigens heb je zelf je pricecheck in je hoofd dus al gedaan :)
Ik twijfel zelf over normale stickers. Ik denk dat die 3% zijn maar ik weet dat niet zeker. Ben geen expert daarop. Denk dat die Titan Holo wel wat meer waard is. Zit op de scope en dat is sws al een goede sticker place.

Dit zijn de pics: http://imgur.com/a/yU0Z4

Ik denk dat ik beter ff deze kan houden voor een paar maand. Die normale sticker prijzen gaan ook steeds verder omhoog en verdwijnen steeds meer van de steam markt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:46:
[...]

Je moet helemaal niks... Die MM functie is er zodat je 'eerlijke' potjes krijgt. Dat het kut met peren is, is duidelijk.
ftfy

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Gewoon onzin, hier kan Valve weinig aan doen.

Onderwater zal de verdeling qua ELO best wel in de buurt zitten en zijn het dus 'eerlijke' matchups. Wat er niet in de ELO zit is de nationaliteit van de spelers en of ze een microfoon hebben, of ze überhaupt een goede dag hebben e.d.

Daar kan je Valve niet op afrekenen. Hooguit zouden ze iets met het commenden kunnen doen. Zodat je ook negatieve dingen zou kunnen toekennen aan teamgenoten en dat vervolgens meenemen in MM.

[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 20-05-2016 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Terranova schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:59:
[...]

Gewoon onzin, hier kan Valve weinig aan doen.

Onderwater zal de verdeling qua ELO best wel in de buurt zitten en zijn het dus 'eerlijke' matchups. Wat er niet in de ELO zit is de nationaliteit van de spelers en of ze een microfoon hebben, of ze überhaupt een goede dag hebben e.d.

Daar kan je Valve niet op afrekenen. Hooguit zouden ze iets met het commenden kunnen doen. Zodat je ook negatieve dingen zou kunnen toekennen aan teamgenoten en dat vervolgens meenemen in MM.
Zoiets als wat je als laatste noemt, zoiets zou ik inderdaad prettig vinden. Of iemand kunnen reporten voor slechte sportmanship en dus de voice logs erbij, iets in die trant. Commenden word toch misbruik van gemaakt.

Dat iemand slecht engels kan, of russisch is, kan valve niks aan doen inderdaad. Geo blocking lijkt mij ook geen oplossing. 1 ding weet ik wel, soloq oid met russen is kut, dus voor de beste ervaring lekker full premade :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:46:
[...]

Je moet helemaal niks... Die MM functie is er zodat je 'eerlijke' potjes krijgt. Dat het nog niet helemaal gestroomlijnt is, is duidelijk.
Nee ok, je moet dan misschien wel niks, maar iedereen wil ranked spelen, want rank is een leuk doel om voor te spelen. Maar dat kan dus alleen maar op officiële servers, en dan zit je wel vast aan dat MM. (als ik het goed heb begrepen)
Toch maar eens TS joinen waar jullie het altijd over hebben. want die russen ben ik wel zat.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021
Jelle Brolnir schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Zoiets als wat je als laatste noemt, zoiets zou ik inderdaad prettig vinden. Of iemand kunnen reporten voor slechte sportmanship en dus de voice logs erbij, iets in die trant. Commenden word toch misbruik van gemaakt.

Dat iemand slecht engels kan, of russisch is, kan valve niks aan doen inderdaad. Geo blocking lijkt mij ook geen oplossing. 1 ding weet ik wel, soloq oid met russen is kut, dus voor de beste ervaring lekker full premade :-)
Ik ben wel benieuwd hoe intensief een systeem met bepaalde variabelen wordt.

In Steam en CSGO kiezen veel mensen vooral Russen hun eigen taal. Op die gekozen instelling zou je een bepaalde voorkeur kunnen maken lijkt me.

De vraag is dan echter of dit een oplossing is, ik zou liever een systeem/oplossing zien wat voor opvoeding en op die manier eenheid houdt dan dat we alles gaan opknippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:05
Valve boeit het geen ruk tbh. Die report options van misbruik van chat/microfoon is nutteloos, want overwatch ziet dat niet. Laat staan dat overwatch uberhaupt goed werkt, aangezien weinig mensen het echt serieus doen, 16 tick is(lol) en ook nog eens maar een gedeelte van de mensen pakt. En je kan ook mensen reporten in casual, maar dat doet echt helemaal niks. Zo lui is valve :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
IAmNice schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:25:
Valve boeit het geen ruk tbh. Die report options van misbruik van chat/microfoon is nutteloos, want overwatch ziet dat niet. Laat staan dat overwatch uberhaupt goed werkt, aangezien weinig mensen het echt serieus doen, 16 tick is(lol) en ook nog eens maar een gedeelte van de mensen pakt. En je kan ook mensen reporten in casual, maar dat doet echt helemaal niks. Zo lui is valve :D
Naja ik heb begrepen dat report in casual wel meetellen om je demo van comp. in overwatch te krijgen (maar ja, dat blijven geruchten) en die report voor microfoon en chat is inderdaad bullshit. 16 tick vind ik inderdaad ook ruk, want iemand kan er een silent aim op nahouden en je ziet het dus nooit of je kan er geen goede verdict op geven vanwege de lage tickrate. Tenzij ze er natuurlijk een meter af zitten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
144hz scherm gekocht. Morgen in huis :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
IAmNice schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:25:
Dringend eens uit je trollengrot komen.
1) Overwatch is iets meer als 11 maanden geleden uit Beta gekomen en biedt sinds toen 32 tick demo's.
- https://www.reddit.com/r/...fensive_update_for_61015/

2)
All reports against cheaters are helpful. You should always report a player if you suspect they are cheating, regardless of the game mode or context.

Also, we’ve noticed a lot of people talking about the criteria for a reported player entering Overwatch (e.g., “players need X reports in a day to enter Overwatch”). So far, none of these descriptions have been accurate. While we won’t reveal our process here, we can say that we do not rely on simple thresholds or easily-bypassed time windows.
- https://www.reddit.com/r/...ing_in_casualdm_worth_it/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NuCl3aR schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:33:
[...]

Dringend eens uit je trollengrot komen.
1) Overwatch is iets meer als 11 maanden geleden uit Beta gekomen en biedt sinds toen 32 tick demo's.
- https://www.reddit.com/r/...fensive_update_for_61015/

2)

[...]

- https://www.reddit.com/r/...ing_in_casualdm_worth_it/
Het is wel waar dat Overwatch niks doet, maar ja veel te weinig mensen doen het ook. Ik doe het zelf ook niet, speel toch nooit meer MM. Wacht op m'n smurf nog steeds op de griefing ban, maar geloof niet dat die er komt (ik troll trouwens overigens alleen als ik met de cyka blyat Russen/Oostblokkers kom die geen skype, teamspeak of zoiets en alleen maar DROP AWP DROP AWP RASH zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Ik heb een nieuwe muismate nodig. Veel groter ik vlieg er constant af :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
https://www.reddit.com/r/..._disconnect_from_a_match/

Misschien hebben ze de servers gereset?!
Misschien is EU West 128 tick geworden?!

Of misschien was er gewoon een probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 07:30:

ik weet het haast zeker, ze moeten wel wat aan het doen zijn. Dit gebeurt nou al veel te lang om geen persberichtje eruit te knallen dat zegt waarom. Aan de andere kant, het is valve dus das voor hun vrij normaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
r4ptor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 07:30:

We stonden 13-4 ofzo achter, toen dik gerusht en naar 15-14 voor. Zij hadden een slechte buy, ronde begint, niemand van ons kan bewegen en dan alle timeout. Weg win, hallo tie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Gisteren van gold nova 2 naar gold nova 3 geranked in 10-12 matchekes (niet allemaal win) was er echter wel van verschoten maar toch blij :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
OMFG! 144HZ IS DE BOM! EINDELIJK 300+FPS!
Direct begonnen met een knalprestatie en een 16-0

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/273970070576138681/A0F2384D3635307D6A8EE598C671B5DA55D0F494/

(mijn vorig scherm was nog eentje met VGA aansluiting)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
r4ptor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:29:

[afbeelding]

Je scherm heeft niets te maken met het aantal FPS dat je CPU/GPU eruit kan pompen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:34:
[...]

Je scherm heeft niets te maken met het aantal FPS dat je CPU/GPU eruit kan pompen. :F
Ja idd, je kon dikke 75 hertz bam!
Het principe van VGA-aansturing is gebaseerd op analoge aansturing met behulp van gescheiden kleuren. Deze drie kleuren, rood, groen en blauw (RGB) worden apart over een lijn gestuurd en de horizontale en verticale uitlijning wordt door een horizontale en verticale sync (=synchronisatie) aangestuurd. Het grote voordeel van RGB-aansturing t.o.v. composite is dat er met RGB veel hogere resoluties haalbaar zijn. De VGA-poort van de pc gebruikt altijd een D-type connector met 15 pinnen. De gebruikte analoge grafische kaarten accepteren aparte sync en een 'sync-on-green' signaal en een standaard bereik van 55 Hz tot ruim 75 Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
NuCl3aR schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:34:
[...]

Hoe komt dan dat ik met mijn VGA kabel slechts 150-200fps op 1400x900 haal en nu met een DVI D aansluiting 250-350fps haal op 1080p?

Alle settings zijn anders hetzelfde geleven (alles medium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:50:
[...]

Hoe komt dan dat ik met mijn VGA kabel slechts 150-200fps op 1400x900 haal en nu met een DVI D aansluiting 250-350fps haal op 1080p?

Alle settings zijn anders hetzelfde geleven (alles medium)
Wat voor'n kaart/cpu heb je? CSGO is native 1080p en zal daarop soms beter draaien. Vaak met hele slechte gpu ga je pas wat merken dat lagere reso's hogere fps bieden, maar nooit in de 300 range anyway, dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb echt geen idee behalve native res, eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:22:
[...]

Wat voor'n kaart/cpu heb je? CSGO is native 1080p en zal daarop soms beter draaien. Vaak met hele slechte gpu ga je pas wat merken dat lagere reso's hogere fps bieden, maar nooit in de 300 range anyway, dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb echt geen idee behalve native res, eigenlijk...
R9 380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nee dan heb ik geen idee. Je zou ipc geen lagere FPS moeten krijgen, tenzij op een of andere manier VGA/lage reso je kaart downclocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn 144hz (XL2411Z) gaat weer terug naar de fabrikant, er komt om de 10 minuten een soort van raar kraak geluid uit. Dacht zelf aan de voeding, toen met Coolblue contact opgenomen en die dachten hetzelfde. Wordt maar even op 60hz dan :P Wel echt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:58
r4ptor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:29:

Mss een beetje offtopic, maar welk 144hz scherm ?

Steam: ShApeBE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
ShApeBE schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:07:
[...]

Mss een beetje offtopic, maar welk 144hz scherm ?
Iiyama GB2488HSU.

Nou heb ik een 'ander' probleem. Als ik offline een map test haal ik 300 fps, online geraak ik ik nog amper aan 150 fps.. Lekker leuk met 144hz want soms zal ie onder de 144.

Iemand tips?
I5 4460
R9 380
8gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:44
Ik haal de laatste tijd ook niet hele soepele fps... heb een i5 4690K@4.5ghz, een R9 390 en 16gb ram.. Speel overigens wel op 2560x1440 (144hz scherm), maar tis iets van de laatste maand bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
En dan zit ik hier met 50 fps gemiddeld ofzo. :) Zou anders gewoon 800x600 doen voor meer fps. Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:49:
[...]

Iiyama GB2488HSU.

Nou heb ik een 'ander' probleem. Als ik offline een map test haal ik 300 fps, online geraak ik ik nog amper aan 150 fps.. Lekker leuk met 144hz want soms zal ie onder de 144.

Iemand tips?
I5 4460
R9 380
8gb ram
euuuy iiyama fo lyfe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

kek

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 00:51

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Soms heeft iemand in je team een goede tip! Het is helemaal leuk als het nog geen twee minuten later een waardeloze tip blijkt :')

[ Voor 18% gewijzigd door JoSchaap op 21-05-2016 18:56 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Jongens wat houd een Game Ban in in plaats van een Vac Ban. Iemand hier op het forum heeft die gisteravond gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:48:
Jongens wat houd een Game Ban in in plaats van een Vac Ban. Iemand hier op het forum heeft die gisteravond gekregen.
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
pineapple23 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:48:
Game ban is een ban uitgedeeld doordat de demo in overwatch is terecht gekomen en die persoon schuldig is bevonden. Als het voor griefing is, dan is het een 30 dagen ban. Als het voor iets anders is(wall/aim/...) dan is het voor altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
NuCl3aR schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:51:
[...]

Game ban is een ban uitgedeeld doordat de demo in overwatch is terecht gekomen en die persoon schuldig is bevonden. Als het voor griefing is, dan is het een 30 dagen ban. Als het voor iets anders is(wall/aim/...) dan is het voor altijd.
Door een overwatch? Maar ik doe ook wel is een overwatch, maar als ik dan zeg die gast hackt, dan wordt ie toch niet op basis van 1 overwatch gebanned?

https://support.steampowe...ef=6899-IOSK-9514&l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:28:
[...]

Door een overwatch? Maar ik doe ook wel is een overwatch, maar als ik dan zeg die gast hackt, dan wordt ie toch niet op basis van 1 overwatch gebanned?

nee klopt, als je een OW ban krijgt dan komt dat uit een pool van votes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
pineapple23 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:28:
[...]

Nee, dit is niet op basis van wat één persoon aanvinkt. Meerdere mensen krijgen dezelfde demo te zien. Hoeveel precies, only GabeN knows. :)

Ook krijgt elke persoon die overwatch doet een score. Hoe vaker je correct bent, hoe hoger je score en hoe zwaarder jou beslissing mee weegt. Omgekeerd uiteraard ook, als je vaak fout zit, vergeleken met de rest die de demo bekijkt, krijg je een lagere score en telt jou resultaat niet zo zwaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
NuCl3aR schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:36:
[...]

Nee, dit is niet op basis van wat één persoon aanvinkt. Meerdere mensen krijgen dezelfde demo te zien. Hoeveel precies, only GabeN knows. :)

Ook krijgt elke persoon die overwatch doet een score. Hoe vaker je correct bent, hoe hoger je score en hoe zwaarder jou beslissing mee weegt. Omgekeerd uiteraard ook, als je vaak fout zit, vergeleken met de rest die de demo bekijkt, krijg je een lagere score en telt jou resultaat niet zo zwaar mee.
Dus dan is de kans dat je dus een game ban terwijl krijgt en dus helemaal niet cheat. Vaag verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:12:
[...]

Dus dan is de kans dat je dus een game ban terwijl krijgt en dus helemaal niet cheat. Vaag verhaal
Ja, maar daar ging 't hier laatst ook al over. Die kans is superklein, en die ga je zeker op reddit frontpage zien als 't gebeurt. Screams smurf is ooit gebanned zonder cheats, maar dat is echt een van de weinigen.

Valve roept ook dat ze nooit een ban terugnemen, maar das niet helemaal zo. Ze doen dit meer vanwege het feit dat anders iedereen die wel hacked ook zn account terugwil door stug vol te houden dat 't niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
[...]

Het aantal false positives van niet cheaters die gebanned worden is extreem laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wie is het dan wel? Iemand van nehox?

Edit: Ik weet, denk ik, wie het is. Geen main account.

[ Voor 43% gewijzigd door r4ptor op 22-05-2016 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
r4ptor schreef op zondag 22 mei 2016 @ 06:57:
Wie is het dan wel? Iemand van nehox?

Edit: Ik weet, denk ik, wie het is. Geen main account.
Wie is dat dan? Misschien wel zo eerlijk zodat we zelf kunnen bepalen om met deze persoon te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Precies, dan kan hij ons allemaal een paar ranks boosten. :P

Om serieus te zijn, dan heeft hij wel een bagger cheat hoor. 80% van de cheats worden niet opgepakt. Ken nog iemand die 1 jaar speelt met een private cheat van 10 euro en nog steeds niks na een jaar. Geen vac/overwatch. Gewoon lekker aan/uit doen op die belangrijke rondes en daarna normaal doorspelen. Als je effe walls aandoet en gewoon weet waar ze komen is dat al het helft van de werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:04:
Precies, dan kan hij ons allemaal een paar ranks boosten. :P

Om serieus te zijn, dan heeft hij wel een bagger cheat hoor. 80% van de cheats worden niet opgepakt. Ken nog iemand die 1 jaar speelt met een private cheat van 10 euro en nog steeds niks na een jaar. Geen vac/overwatch. Gewoon lekker aan/uit doen op die belangrijke rondes en daarna normaal doorspelen. Als je effe walls aandoet en gewoon weet waar ze komen is dat al het helft van de werk.
Dan report je die gast toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Een jaar lang en niks heeft hem gepakt. Als hij zo obvious hackt was ie al lang weg door overwatch. Zoals ik al zei, overwatch systeem werkt bijna niet en VAC is al best wel zwak op zich.

[ Voor 36% gewijzigd door IAmNice op 22-05-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
macciez schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:27:
[...]

Wie is dat dan? Misschien wel zo eerlijk zodat we zelf kunnen bepalen om met deze persoon te spelen?
Precies, kunnen weer een heksenjacht beginnen net zoals bij paRis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
IAmNice schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:26:
Een jaar lang en niks heeft hem gepakt. Als hij zo obvious hackt was ie al lang weg door overwatch. Zoals ik al zei, overwatch systeem werkt bijna niet en VAC is al best wel zwak op zich.
Overwatch is dan ook bedoelt voor de overduidelijke cheaters. Dus de full on spinbot, door de muren tracken, enemies proberen te wallbangen op plaatsen waar het totaal niet kan.

Het is niet gemaakt voor de closet cheaters zoals uw 'vriend'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Zoals ik al zei, het was op z'n smurf account en niet op z'n main. Persoon reageert hier af en toe, ik laat het aan hem over of ie reageert. Ik heb er zelf mee gespeeld, en volgens mij is ie legit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 11:07
r4ptor schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:49:
Zoals ik al zei, het was op z'n smurf account en niet op z'n main. Persoon reageert hier af en toe, ik laat het aan hem over of ie reageert. Ik heb er zelf mee gespeeld, en volgens mij is ie legit
Als die een OW ban heeft is die niet legit, daar durf ik aardig wat op te wedden.
Dus vertel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan een game ban niet ook betekenen dat je 40 dagen bent geband vanwege griefen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Brogala schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:16:
Kan een game ban niet ook betekenen dat je 40 dagen bent geband vanwege griefen?
30* en ja. Degene die de ban heeft gekregen kan dat ingame zien of hij een minor of major infraction heeft. Iets in die aard iig.

[ Voor 24% gewijzigd door Grim op 22-05-2016 20:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1NG
xeoMe schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:37:
[...]

Als die een OW ban heeft is die niet legit, daar durf ik aardig wat op te wedden.
Dus vertel...
Zal vast deze man zijn:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198003211372

Is de enige met een recente OW ban in zijn vrienden lijst.

Main account:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197986344376

Ben benieuwd of het een minor of een major is.

[ Voor 5% gewijzigd door k1NG op 22-05-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
pfff ik probeer een beetje te uptraden, maar dat wil niet echt lukken. Heb nu een AWP Corticera Field tested, maar krijg alleen maar slechte offers.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverchaoz
[...]

Mijn smurf heeft een keer een overwatch ban van 30 dagen gekregen. Ik had een silver 3 smurf en als je zelf LE bent dan word je elke game 100x verteld dat je gereport word enzo :+ . Uiteindelijk loop je het risico dat je een overwatch ban krijgt zonder dat je hackt. Dat hele overwatch systeem is niet flawless, maar dat is geen enkel anti cheat systeem. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robonnl
  • Laatst online: 28-12-2024
silverchaoz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:06:
[...]

Mijn smurf heeft een keer een overwatch ban van 30 dagen gekregen. Ik had een silver 3 smurf en als je zelf LE bent dan word je elke game 100x verteld dat je gereport word enzo :+ . Uiteindelijk loop je het risico dat je een overwatch ban krijgt zonder dat je hackt. Dat hele overwatch systeem is niet flawless, maar dat is geen enkel anti cheat systeem. :O
Daarom mensen pas overwatch rechten geven als ze minimaal DMG zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

[...]

Daarom wordt je demo ook door meerdere en hogere ranks bekeken. Het feit dat 100 silvers je reporten wil niet zeggen dat die LEM die je demo bekijkt je ook flagged als cheater. En volgens mij is overwatch zo ingericht dat je alleen gameplay van je eigen rank of lager krijgt te zien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
[...]

30 dagen is voor griefing. Je hebt je dan dus op een andere manier misdragen dan extreem veel beter zijn dan de rest dat het lijkt of je hackt...

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:35
iLikeNoobies schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:21:
[...]

Daarom wordt je demo ook door meerdere en hogere ranks bekeken. Het feit dat 100 silvers je reporten wil niet zeggen dat die LEM die je demo bekijkt je ook flagged als cheater. En volgens mij is overwatch zo ingericht dat je alleen gameplay van je eigen rank of lager krijgt te zien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Vanaf 150 winst krijg je overwatch. IMO is dit niet genoeg. Het zou beter dmg + zijn. Ik mag hopen dat je vanaf DMG wel kunt zien wie goed speelt en wie hackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
ajaxalex schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Vanaf 150 winst krijg je overwatch. IMO is dit niet genoeg. Het zou beter dmg + zijn. Ik mag hopen dat je vanaf DMG wel kunt zien wie goed speelt en wie hackt.
Volgens mij was het ook vanaf rank MG2 dat je Overwatch kreeg bij 150 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
Grotman schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:03:
[...]

Volgens mij was het ook vanaf rank MG2 dat je Overwatch kreeg bij 150 wins.
Nope! Ik had mijn overwatch na 150 matches als GN3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
rnenator schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:00:
[...]

30 dagen is voor griefing. Je hebt je dan dus op een andere manier misdragen dan extreem veel beter zijn dan de rest dat het lijkt of je hackt...
Lees zijn bericht nog eens. Maandagochtend, i guess. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
NuCl3aR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:11:
[...]
Misschien mis ik nog extra context, maar op basis van het bericht dat ik quote, is mijn bericht zo gek niet. En heel scherp, het is inderdaad maandagochtend.

Het komt echt zelden voor dat je een onterechte gameban voor hacken krijgt als je niet hackt. In het bericht dat ik quote, wordt smurfen op silver 3 gekoppeld aan een OW ban, en meteen daarna begint hij over hackers. Je zal nooit een 30 dagen ban krijgen voor hacken. Je zal ook geen ban voor griefen krijgen als je je tegenstanders vierkant eruit schiet. Je zit dan op een andere manier de boel te irriteren. Of het nou AFK zijn is, teamkillen, blokken, whatever.

[ Voor 41% gewijzigd door rnenator op 23-05-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
rnenator schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:13:
[...]

Misschien mis ik nog extra context, maar op basis van het bericht dat ik quote, is mijn bericht zo gek niet. En heel scherp, het is inderdaad maandag ochtend.
Hij zegt toch dat hij een OW ban van 30 dagen heeft gekregen. Maar dat hij wel steeds door alle silvers gereport wordt en dus in principe het risico loopt op een major ban omdat zijn demo in OW terecht komt.
rnenator schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:00:
[...]

Zoek de fout. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
NuCl3aR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:17:
[...]
Hij zegt toch dat hij een OW ban van 30 dagen heeft gekregen. Maar dat hij wel steeds door alle silvers gereport wordt en dus in principe het risico loopt op een major ban omdat zijn demo in OW terecht komt.
[...]
Zoek de fout. :)
Ja, zijn post is op meerdere manieren te interpreteren, dat betekend niet dat jouw manier beter is dan de mijne, of je moet extra context hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
rnenator schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:19:
[...]

Ja, zijn post is op meerdere manieren te interpreteren, dat betekend niet dat jouw manier beter is dan de mijne, of je moet extra context hebben.
Man man man jullie lijken wel 2 ongestelde wijven die beide hun gelijk willen hebben.... Stuur elkander ff een DM en discussiëer daar verder please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Robonnl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Man man man jullie lijken wel 2 ongestelde wijven die beide hun gelijk willen hebben.... Stuur elkander ff een DM en discussiëer daar verder please.

:F ;w 8)7 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:35
rnenator schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:22:
[...]

:F ;w 8)7 :X
Heel leuk jullie discussie. Maar Jelle heeft zelf nooit aangegeven hoelang zijn game ban is. Wat we weten is dat hij een game ban heeft gekregen. Dit was tijdens een potje Mirage. (helaas verloren we dit potje). Maar er is nooit gezegd hoelang zijn game ban is.

Of dit nou 30/40/50 dagen is hangt van de case af lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
iLikeNoobies schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:21:
En volgens mij is overwatch zo ingericht dat je alleen gameplay van je eigen rank of lager krijgt te zien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
1) A single person won't ban you.
2) Each investigator is given test cases to test their skills.
3) Each investigator has their own score, and each new investigator starts with the lowest score. The more correct cases they do, the higher score they get meaning their verdicts will apply more weight to the final verdict.
4) Gold Nova or Global Elite, it doesn't make a difference. They have their own Overwatch score and also a rank is not the only factor that makes someone an Overwatch investigator.

So as you can see, banning an innocent is extremely unlikely and pretty much never happened before other than some professional players. It's either a blatant cheater or there's not enough evidence.

dus rank is geen issue, maar de kans dat je onterecht gebanned wordt is nihil
ajaxalex schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Valve tests everyone -- from Nova to GE -- and has determined and stated that rank plays no significant role in determining how good of an Overwatcher someone is. Therefore, the OP's position of being against Novas as Overwatchers goes against Valve's interpretation of their statistical data.

Dus nee, je hebt ongelijk. Empirisch bewijs spreekt jouw denkbeeld (hogere rank is accurater bij het beoordelen) tegen.

[ Voor 25% gewijzigd door hexta op 23-05-2016 10:44 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
ajaxalex schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Heel leuk jullie discussie. Maar Jelle heeft zelf nooit aangegeven hoelang zijn game ban is. Wat we weten is dat hij een game ban heeft gekregen. Dit was tijdens een potje Mirage. (helaas verloren we dit potje). Maar er is nooit gezegd hoelang zijn game ban is.

Griefing ban is altijd 30 dagen. De rest is een major infraction en dus voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NuCl3aR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:43:
[...]

Griefing ban is altijd 30 dagen. De rest is een major infraction en dus voor altijd.
Ik heb ook zo'n gevoel dat het een griefing ban is, paar keer met hem gespeeld, als het om Jelle gaat, maar leek me geen persoon die cheats gebruikt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
rnenator schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:13:
[...]

Het komt echt zelden voor dat je een onterechte gameban voor hacken krijgt als je niet hackt.
Dit is niet CSGO relevant maar COD, gaat wel over een onterechte ban. Een vriend van mij is geband op BO3 voor niks. Hij is niet ge-VAC-band, maar een Game ban door de ontwikkelaars zelf. Hij hackte niet eens en zou die tevens nooit doen. Hij was nummer 1 in competitive (screenshot staat in zn profiel). Maar ja, het is super moeilijk te geloven soms dat iemand onschuldig is terwijl die een ban heeft gekregen op een spel. Ga dat maar eens uitleggen aan een toxic cod community. |:( . Hij had tevens behoorlijk veel videos dat liet zien dat die legit speelt, maar de ontwikkelaars negeren hem gewoon als hij een thread aanmaakt op de cod forums 8)7

EDIT: zijn profiel: http://steamcommunity.com/profiles/76561198018715875

[ Voor 4% gewijzigd door silverchaoz op 23-05-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
k1NG schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:17:
[...]

Zal vast deze man zijn:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198003211372

Is de enige met een recente OW ban in zijn vrienden lijst.

Main account:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197986344376

Ben benieuwd of het een minor of een major is.
Niet verwonderlijk dat die gast hax heeft gebruikt. Schiet nog geen headie op een paard xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minor Overwatch 'bans' zijn nooit op een Steam profiel zichtbaar, alleen de permanente major disruptive bans zijn op die manier zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Vanaf vannacht 01.00 verwacht ik een tijdelijke pauze te houden met CS:GO :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:01:
Vanaf vannacht 01.00 verwacht ik een tijdelijke pauze te houden met CS:GO :D
Bang voor die 'Overwatch'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wereldkaart schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Niet verwonderlijk dat die gast hax heeft gebruikt. Schiet nog geen headie op een paard xD
Hij heeft geen hacks gebruikt. Een OW ban bewijst dat niet. Alleen dat andere spelers hem verdacht vinden en daardoor geband is.

Feit dat zijn main account niet gebant is, zegt genoeg voor me.

Niet vergeten dat een Nova 1 ook OW heeft. Als die een smurf moet beoordelen die 80% hs schiet.. Sja, onee Belgische trots Scream heeft ook nog een OW ban gehad e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
r4ptor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:07:
[...]

Hij heeft geen hacks gebruikt. Een OW ban bewijst dat niet. Alleen dat andere spelers hem verdacht vinden en daardoor geband is.
Heb jij helemaal niks gelezen van wat er boven je geschreven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
[...]

Niet vergeten dat een Nova 1 ook OW heeft. Als die een smurf moet beoordelen die 80% hs schiet.. Sja, onee Belgische trots Scream heeft ook nog een OW ban gehad e..
Haha zijn genoeg mensen die hacks gebruiken op alleen een smurf account om even te kloten of wat dan ook. Niet zo moeilijk om je hacks aan en uit te zetten als je switched van je main naar een second account. Blijft me altijd verbazen hoe naïef mensen op dit forum wel niet zijn als het gaat om een OW ban.

"Oh ik speel dagelijks met hem en het is een super aardige knul, hij zal vast geen cheats gebruiken zo is hij niet"

Totdat je eens even goed de demo's terugkijkt en het gewoon obvious as fuck is.

[ Voor 13% gewijzigd door k1NG op 23-05-2016 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 09:43
ajaxalex schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Helaas verloren we het potje ook omdat we het grootste deel met 4 man moesten spelen ;)

Overigens heb ik een screenshot van de ban waarin volgens mij staat 'Account has been confiscated. [user] has been permanently banned from game servers"

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

1-Jawel.

2-Hoezo?

3-Lees eens terug.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Het heeft geen zin om te vechten tegen de bierkaai.

MAAR TOCH KAN IK HET NIET LATEN!

Ik had onlangs een OW case met het volgende:
Inferno: de one way banana smoke, wel gekend bij jullie zeker? Killde zo in 4 rondes 12 enemies. Daarvoor ga ik hem echt niet reporten, maar als een Nova 1-2 (met crappy pc bv) denkt van hun door de smoke enzo! Dikke WH! Lekker opzouten!

Nog eentje op inferno: als de T's CT smoke op B side en ik speel CT, dan wacht ik 2 seconden na de smoke pop en spray ik m'n gun leeg. Zeker maak ik 1, misschien 2 kills. Is dat dit dan wallhack? Hierdoor kan ik wel een OW ban krijgen als de suspect dit verdacht vind.
The problem with OW is that people don't follow the whole "innocent if not beyond reasonable doubt" thing.

[ Voor 87% gewijzigd door r4ptor op 23-05-2016 16:32 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.