Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Hmhm!

[video]
Dit is goeie aim, je ziet namelijk dat ie daadwerkelijk op z'n koppie getikt word, ipv iets wat er voor zorgt dat een random misser een HS is. (of dat nou RNG was, of cheats, tsja...)
Wat een heerlijke tap. De finale in het algemeen was lekker om naar te kijken

Are you a one or a zero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Je crosshairplacement is waardeloos, je crosshair is overal behalve waar hij moet zijn, en ineens schiet je zonder ooit te missen raak. Ik geloof er niks van. En zelfs als het legit is, dan is het nog steeds verkeerd en kinderachtig om de games van mensen met een lagere rank te verpesten. Jammer dat er geen downvote button op tweakers is.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten dit was mijn main ik ben nu silver 3 :( vanwege mijn movement. Hahahah :(

En mijn crosshair placement ja bizar slecht.

Oh ja rip scream zijn smurf
https://twitter.com/g2scream/status/607502183869771776

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2016 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:38:
Gasten dit was mijn main ik ben nu silver 3 :( vanwege mijn movement. Hahahah :(

Leek me toch wel een beetje vreemd dat je na 501 ESEA competitive matches (en waarschijnlijk ook nog veel matchmaking matches) nog steeds dat soort movement en crosshair placement hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah sure, ga gewoon een eind heen.
En die failsnail die vertrouw ik wel, die let op de details. Zoals electrical sockets op cache

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:49:
Yeah sure, ga gewoon een eind heen.

[...]

En die failsnail die vertrouw ik wel, die let op de details. Zoals electrical sockets op cache
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was jij toch neem ik aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:54:
[...]
dat was jij toch neem ik aan? :P
Ja dat was mijn post. De mods hadden hem zelfs nog verwijderd omdat die te vaak gereport was wegens low quality ofzo, maar na een berichtje was die gelukkig weer online. :P

Link naar post voor de rest: https://www.reddit.com/r/...mistake_in_the_new_cache/

[ Voor 15% gewijzigd door markdm op 16-05-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[00:09, 16/5/2016] Mark: https://www.reddit.com/r/...mistake_in_the_new_cache/
[00:09, 16/5/2016] Mark: Upboat pls
[00:16, 16/5/2016] Mark: OP NAAR DE FRONTPAGE

edit: trolloos, er is een verschil tussen jouw aim en ScreaM's aim. Jij aimt op super rare plekken en haalt alsnog altijd zieke flicks, ScreaM's aim is onder andere flicks maar hij houdt z'n crosshair ook gewoon op hoofdniveau en aimt op de plek waar hij een enemy kan verwachten.

[ Voor 46% gewijzigd door Brogala op 16-05-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is die false-positive waar ik het over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:17

Ok.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben meer fan van Freakazoid dan scream. Scream maakt nooit entry frags hij staat altijd in de achtergrond. Dus hij zou ook wel meer tijd hebben om stil te staan en aanpassingen te maken aan zijn crosshair. Freakazoid is veel boeiender om te volgen maar iedereen heeft altijd zijn eigen rol toch. Jullie zijn duidelijk altijd de gasten die achteraan staan als je B rusht ofzo.
YouTube: CS:GO - BEST OF fREAKAZOiD! (Crazy Plays, Funny Moments, Stream Highlights & More)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:25:
Ik ben meer fan van Freakazoid dan scream. Scream maakt nooit entry frags hij staat altijd in de achtergrond. Dus hij zou ook wel meer tijd hebben om stil te staan en aanpassingen te maken aan zijn crosshair. Freakazoid is veel boeiender om te volgen maar iedereen heeft altijd zijn eigen rol toch. Jullie zijn duidelijk altijd de gasten die achteraan staan als je B rusht ofzo.
YouTube: CS:GO - BEST OF fREAKAZOiD! (Crazy Plays, Funny Moments, Stream Highlights & More)
<taalgebruik, niet zo op de man spelen..>

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 17-05-2016 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:29:
[...]

Wat ben jij een randdebiel.
Kijk naar zijn naam, die heeft hij niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:08
Is er iets veranderd aan het elo/rank systeem in cs go? Ik heb ruim een half jaar niet gespeeld (competitive). Ik had de supreme rank en nu, na het spelen (en overtuigend winnen) van mijn 1e game krijg ik de MGE rank?!
Paar games later was ik alweer tegen LE(M) aant spelen maar wat is dit voor onzin? Moet ik weer door heel die ranks gaan grinden -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Phaex schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:48:
Is er iets veranderd aan het elo/rank systeem in cs go? Ik heb ruim een half jaar niet gespeeld (competitive). Ik had de supreme rank en nu, na het spelen (en overtuigend winnen) van mijn 1e game krijg ik de MGE rank?!
Paar games later was ik alweer tegen LE(M) aant spelen maar wat is dit voor onzin? Moet ik weer door heel die ranks gaan grinden -_-'
Ja, er is een grote change geweest in de ranks aangezien Valve vond dat er te veel GE/SMFC/LEM/LE waren in verhouding tot de lagere ranks. Ze willen dat het grootste gedeelte van de spelers in de middelste 3-4 ranks zit.

E.e.a. is nog wel terug te vinden op internet, zie o.a.: http://read.navi-gaming.c...go_rank_changes_whats_new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
Paar keer met je gespeeld en zo indrukwekkend goed ben je niet... zeker een eagletje ofzo

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben na een jaartje stoppen weer terug bij CS:GO, lekker weer terug in MG1 (vanaf LEM) en slechter dan ooit! Zijn er mensen van de Tweakers community die rond mijn rank spelen en er nog een kunnen gebruiken?
Spelen in een team vindt ik altijd een stuk gezelliger in plaats van de russen die of constant flamen of leaven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:25:
Jullie zijn duidelijk altijd de gasten die achteraan staan als je B rusht ofzo.
_O- :')

<niet schelden..>

[ Voor 2% gewijzigd door Grotman op 17-05-2016 11:40 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik had Trolloos ook gereport als ik hem tegen mij zou hebben. Waarschijnlijk zelfs als hij in mijn eigen team speelde en nu ik het filmpje kijk is het inderdaad erg verdacht allemaal.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 07:07
na 4 maand geen csgo kunnen spelen heb ik gister mijn eerste mm potje gedaan, ik was in de eerste helft als t side erg slecht, na het switchen na ct, ging ik van de 4e plaats naar topfragger, eenmaal toen t potje klaar was werd ik ingedeeld als silver 3 rank :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
vlam12 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:02:
na 4 maand geen csgo kunnen spelen heb ik gister mijn eerste mm potje gedaan, ik was in de eerste helft als t side erg slecht, na het switchen na ct, ging ik van de 4e plaats naar topfragger, eenmaal toen t potje klaar was werd ik ingedeeld als silver 3 rank :O
Wat was je hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
gn3, was ik vergeten erbij te zetten, dit houdt in dat ik veel moet oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlam12 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:06:
gn3, was ik vergeten erbij te zetten, dit houdt in dat ik veel moet oefenen.
Netjes! Welkom in de wereld van competative MM CS:GO :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Als je een maand (28 dagen) geen MM game gedaan hebt verdwijnt je rank wegens inactiviteit. Vanaf dan begint langzaamaan je rank naar beneden te gaan wegens die inactiviteit. Hierdoor krijg je een veel lagere rank als je enkele maanden niet meer gespeeld hebt. Als je 6+ maanden geen MM game meer hebt gedaan kun je dit combineren met de rank shift en dan kom je in het begin gewoon veel lager uit als je eerder was.

Deal with it. 8)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

ErA

Je zit nu tegen LE(m) aan en je hebt het over ranks grinden? SMFC is maar 2 ranks verderop, dat weet je toch? En ga je stoppen met spelen zodra je supreme bent?

Ik vind ranking echt zo nutteloos. In mijn optiek zijn er maar 2 ranks in CS:GO.

1: Je bent goed genoeg om er je brood mee te verdienen.
2: Je bent een recreant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
ErA schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:57:
[...]

Je zit nu tegen LE(m) aan en je hebt het over ranks grinden? SMFC is maar 2 ranks verderop, dat weet je toch? En ga je stoppen met spelen zodra je supreme bent?

Ik vind ranking echt zo nutteloos. In mijn optiek zijn er maar 2 ranks in CS:GO.

Tuurlijk weet ik dat :) Ik maak er me verder ook niet druk over maar games winnen omdat je in een foute bracket zit is ook niet zo leuk imo.. Ik smurf ook nooit om die reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
ErA schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:57:
[...]

In mijn optiek zijn er maar twee ranks in het leven.

1: Je hebt genoeg geld om nooit meer te hoeven werken, je bent de elite.
2 :Je bent gemiddeld in het leven dus je hoeft nergens meer naar te streven want je bent niet zoals 1.

Kom op Era, mensen mogen toch fanatiek zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Als ik het goed begrijp zijn de Supremes van 'vroeger' de (LE/)LEMs van nu, gezien de verschuiving van de ranks.. Qua ELO zal je dus nu beter je best moeten doen om Supreme te worden.

Merk je dat je nu makkelijkere games hebt t.o.v. de matches die je had toch je nog Supreme was, of is dit ongeveer gelijk?

[ Voor 42% gewijzigd door Roflzor op 17-05-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
De games op MGE/DMG waren beduidend gemakkelijker dan ik gewend was. Tegen LE(M) spelers voelt het niveau correct aan gelijk vroeger. Supreme is niet meer haalbaar denk ik tenzij met 5man premade.

Dit is wat ik ook opmerk in mijn friendslist. Kameraden die vroeger supreme en global waren staan nu op LEM rank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phaex schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:38:
De games op MGE/DMG waren beduidend gemakkelijker dan ik gewend was. Tegen LE(M) spelers voelt het niveau correct aan gelijk vroeger. Supreme is niet meer haalbaar denk ik tenzij met 5man premade.

Dit is wat ik ook opmerk in mijn friendslist. Kameraden die vroeger supreme en global waren staan nu op LEM rank.
Dit vindt ik opzich ook wel goed, om global elite te zijn moet je nu ook wel echt een heel klein beetje elite zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Trolloos als je ff aangeeft wanneer je op TS bent, maakt het permabannen van je achterlijke ass wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:29:
Als je een maand (28 dagen) geen MM game gedaan hebt verdwijnt je rank wegens inactiviteit. Vanaf dan begint langzaamaan je rank naar beneden te gaan wegens die inactiviteit. Hierdoor krijg je een veel lagere rank als je enkele maanden niet meer gespeeld hebt. Als je 6+ maanden geen MM game meer hebt gedaan kun je dit combineren met de rank shift en dan kom je in het begin gewoon veel lager uit als je eerder was.

Deal with it. 8)
haha mn supreme main ging naar DMG, mn Supreme smurf ging naar MG1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Trolloos, kan je de link naar die demo eens plaatsen? Ik wil hem graag helemaal bekijken.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
NuCl3aR schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:29:
Als je een maand (28 dagen) geen MM game gedaan hebt verdwijnt je rank wegens inactiviteit. Vanaf dan begint langzaamaan je rank naar beneden te gaan wegens die inactiviteit. ...

Deal with it. 8)
dat was bij mij al bekend, aangezien ik +400 uur in het spel heb zitten, ik dacht dat de rank verdween na 30 dagen inactiviteit van mm.
Soloque wordt nu een stuk minder leuk, ik denk dat dit voor zichzelf spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
vlam12 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:28:
[...]

dat was bij mij al bekend, aangezien ik +400 uur in het spel heb zitten, ik dacht dat de rank verdween na 30 dagen inactiviteit van mm.
Soloque wordt nu een stuk minder leuk, ik denk dat dit voor zichzelf spreekt.
https://www.reddit.com/r/..._i_know_exactly_how_long/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021
Phaex schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:38:

Ligt er ook aan welke maps je speelt, ik ben onlangs Global geworden soloq op voornamelijk dust2/cache. Het is niet zo dat ik elke game hard carry ofzo, ik was daarom ook wel enigszins verbaasd dat ik weer Global werd. Ik denk zelf dat het belangrijk is hoe je een game ingaat. Als je gewoon je best doet en goed called reflecteert dit vaak wel (positief) op je medespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig een tweakers steamgroup gericht op CS:GO?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
De Steam groepen zijn redelijk dood. Gewoon op teamspeak komen (zie start post) en van daaruit met andere spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:18:
Trolloos als je ff aangeeft wanneer je op TS bent, maakt het permabannen van je achterlijke ass wat makkelijker.
Dit riekt naar adminabuse... persoonlijke issues zijn m.i. geen reden voor een ban. }:O

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Dit riekt naar adminabuse... persoonlijke issues zijn m.i. geen reden voor een ban. }:O
Hij cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gisteren bij gebrek aan mensen online om premade te maken, weer gewaagd aan soloQ, wat wederom een ramp was, 1 pot easy gewonnen omdat halverwege andere team opgaf. 2de pot alleen maar 15jarige pauper engelsen die met hun 5 quid mics constant aan het bleren waren tegen elkaar over alles behalve cs go. Gelijk maar gemute en uiteraard ook die match hard verloren door gebrek aan (relevante) communicatie. 2de helft nog even geprobeerd maar ging net zo hard over alles behalve cs. :/
Moet ik toch maar weer eens mee ophouden dat soloqen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:21:
Gisteren bij gebrek aan mensen online om premade te maken, weer gewaagd aan soloQ, wat wederom een ramp was, 1 pot easy gewonnen omdat halverwege andere team opgaf. 2de pot alleen maar 15jarige pauper engelsen die met hun 5 quid mics constant aan het bleren waren tegen elkaar over alles behalve cs go. Gelijk maar gemute en uiteraard ook die match hard verloren door gebrek aan (relevante) communicatie. 2de helft nog even geprobeerd maar ging net zo hard over alles behalve cs. :/
Moet ik toch maar weer eens mee ophouden dat soloqen.
Als ik soloq ben ik altijd zo global.. stelletje noobs zijn jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pineapple23 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:43:
[...]

Als ik soloq ben ik altijd zo global.. stelletje noobs zijn jullie.
Ik weet het, naabs for life steamgroup aangemaakt. B)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Net lekkere carry gehad op cache dankzij hmr.. Thx boi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:29:
Net lekkere carry gehad op cache dankzij hmr.. Thx boi
Haha, dank!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ben nu een maandje ESEA aan het proberen, gisteren even geprobeerd een PUG te vinden, maar na 20 minuten wachten toch maar gewoon MM gaan doen. Ik had verwacht dat je om 20:00 toch wel wat sneller een match zou kunnen vinden. Is dit standaard voor ESEA?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
rnenator schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:56:
Ben nu een maandje ESEA aan het proberen, gisteren even geprobeerd een PUG te vinden, maar na 20 minuten wachten toch maar gewoon MM gaan doen. Ik had verwacht dat je om 20:00 toch wel wat sneller een match zou kunnen vinden. Is dit standaard voor ESEA?
Gisteren en eergisteren heb ik een paar potjes gedaan en alle vier de keren had ik binnen ongeveer 3 minuten een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
rnenator schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:56:
Het kan soms wel een tijdje duren (+-5m) eer je een game hebt aangezien het een betalende service is en dus veel minder mensen op ESEA zitten dan de gratis diensten zoals MM en FaceIt. Echter is 20 minuten toch wel aan de (heel) lange kant. Welke maps had je allemaal aangevinkt om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
NuCl3aR schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:48:
[...]
Welke maps had je allemaal aangevinkt om te spelen?
Ik heb geen aan te vinken opties gezien, alleen ping 75/125. Ik ga nog wel een poging doen dan. Het installeren met reboots en dergelijke duurde al meer dan 30 min, dus toen het eenmaal draaide gewoon meteen op looking for PUG geklikt (soloq) en dacht gaan met die banaan. Maar na al met al een uur van niet spelen had ik het maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:34
Ik heb gisteravond toevallig op OPskins nog een glock-18 night weggesniped voor 5 dollar. Die dingen zijn veel goedkoper maar ik heb een Pixelwalk/Olofpass glock-18.

http://imgur.com/a/HJ26O

Ik denk dat die veel meer waard is, maar voorlopig hou ik hem. Best unieke skin en kon hem niet vinden op de steam markt.

Verder kwam ik gisteren iemand op reddit tegen die deze pixelwalk Mag-7 Storm verkocht voor een paar keys: http://imgur.com/MH0Cftu . Heb hem maar gekocht voor een paar keys. Kon deze vinden op de steam markt voor 35 euro en 1 voor 140 euro maar dat is ziek overpriced. Ik kijk wel hoeveel ze waard worden later maar zeldzaam zijn ze zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door silverchaoz op 18-05-2016 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Nou gut het is zover.. ben dan eindelijk ook weer LEM. Supreme moet ook nog wel makkelijk te doen zijn.. Global wordt een uitdaging...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
rnenator schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:42:
[...]

Ik heb geen aan te vinken opties gezien, alleen ping 75/125. Ik ga nog wel een poging doen dan. Het installeren met reboots en dergelijke duurde al meer dan 30 min, dus toen het eenmaal draaide gewoon meteen op looking for PUG geklikt (soloq) en dacht gaan met die banaan. Maar na al met al een uur van niet spelen had ik het maar opgegeven.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NxG91Yj.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
hmr schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:34:
Nou gut het is zover.. ben dan eindelijk ook weer LEM. Supreme moet ook nog wel makkelijk te doen zijn.. Global wordt een uitdaging...
Ah joh dat red jij, je moet gewon niet met die noobs spelen hahaha
Gisteren hadden wij ook match tegen LEM/LE, die waren kneiter goed, en daarna weer een match op dd2 tegen LEM/LE en die waren zo slecht dat je ze bijna kon knife...

Ik hoop als prime verplicht is dat het een stuk beter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:05
Werk en school bijna voorbij voor nu.

Misschien eindelijk een GPU kopen en een normale muis(deze right click + scroll doet het niet meer lol). Misschien ook een nieuwe monitor na 10 jaar en dan eindelijk eens goed worden in CSGO. Pay2win game right? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door IAmNice op 18-05-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
IAmNice schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:41:
Werk en school bijna voorbij voor nu.

Misschien eindelijk een GPU kopen en een normale muis(deze right click + scroll doet het niet meer lol). Misschien ook een nieuwe monitor na 10 jaar en dan eindelijk eens goed worden in CSGO. Pay2win game right? ;)
Vergeet je gaming chair niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23

Loetn

All-time lurker

Jelle Brolnir schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:27:
[...]

En je Gunnar :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Raptor's want list
-gaming chair
-144hz monitor
-gunnar

Come on bois, bankrekening volgt na contact via pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik heb een oude bureaustoel van 10 jaar geleden, dus een gaming chair is wel handig misschien :P Of een fatsoenlijke stoel uberhaupt. Misschien een headset ook :D Kan ik jullie eindelijk carryen.

[ Voor 9% gewijzigd door IAmNice op 18-05-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:42:
Raptor's want list
-gaming chair
-144hz monitor
-gunnar

Come on bois, bankrekening volgt na contact via pm.
Die stoelen zijn me toch een partij onzin. 144hz daarintegen _/-\o_ Gunnars zijn alleen leuk als je denkt dat je het nodig hebt vanwege pijn / de brightness knop van je monitor niet kan vinden.

best leuke stoelen hoor, maar 't is niks anders dan een gewone bureaustoel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 22:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:43
Even mijn kinda lucky 1v5 ace showen ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ExFlJ0f4Mgc]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Ik had gewoon alle maps aan staan. 8)7 Misschien omdat ik unranked ben, dat het moeilijker is een game te vinden. Maar zo is het voor mij als iemand die op zich wel het geld heeft voor esea, maar weinig tijd heeft om te spelen, totaal niet interessant. Ik speel liever 2 games 64tick waarvan 1 met debielen, dan 20+ minuten wachten op 1 game, terwijl ik er nog extra voor betaal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
DaTiezl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:42:

[video]
Haha TIezel... GG! lekker hoor! Potjes daarna waren leuk, althans Cache. Ik haat fucking Overpass.

Overigens zo'n Gunnar schreeuwt echt keihard: "IK BEN MAAGD FOR LIFE BITCH".. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Jelle Brolnir schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:27:
[...]

Jelle heeft ook gaming chair nodig op T side.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rnenator
DaTiezl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:42:

[video]
Ik vind het niet echt lucky. Je neemt zoveel goede beslissingen: pakt 2 gasten in de rotate, die jou daar nooit verwacht hadden. De derde is schiet je er gewoon uit en ook de vierde outplay je ook. Je pakt die awp omdat je weinig HP hebt en verwacht dat je er anders uitgeschoten wordt. Dan heb je pech met de timing van die laatste.

Hoewel je die awp niet perse had moeten pakken, maar toch. Op basis van die eerste 4 kills verdiende je die ace ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
rnenator schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:34:
[...]

Ik vind het niet echt lucky. Je neemt zoveel goede beslissingen: pakt 2 gasten in de rotate, die jou daar nooit verwacht hadden. De derde is schiet je er gewoon uit en ook de vierde outplay je ook. Je pakt die awp omdat je weinig HP hebt en verwacht dat je er anders uitgeschoten wordt. Dan heb je pech met de timing van die laatste.

Hoewel je die awp niet perse had moeten pakken, maar toch. Op basis van die eerste 4 kills verdiende je die ace ook wel.
Ik snap alleen de buys niet.... Hij loopt met een Bizon in een full buyronde van de tegenstander, normaliter echt een slechte buy! De tegenstander varieert van autoshotties tot AWP's..

Daarnaast (ik kan het misschien niet goed zie) die derde CT kijkt niet naar shop.. Twee van zijn teammates gaan dood in de rotate en callen dus niet...

@silverchaoz: Waarom zou een gun meer waard zijn uit de Olofpass map indien het geen scout is? Volgens mij is alleen de scout veel meer geld waard..

[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 19-05-2016 11:38 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
@menator: bedankt voor de positieve feedback ;) veel van de keuzes heb ik echter onbewust gemaakt maar dat gooi ik dan op gamesense :D

@hmr: ik heb geen idee of ik die Bizon gekocht heb of opgeraapt maar we stonden dik achter en moesten iets forcen omdat de tegenstander op 15 ronden stond. PP-Bizon is zeker gezien de armour penetration dan idd geen goede keuze. Tegenstanders dachten de buit al binnen te hebben en zijn voor JOLO buys gegaan denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
DaTiezl schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:49:
@menator: bedankt voor de positieve feedback ;) veel van de keuzes heb ik echter onbewust gemaakt maar dat gooi ik dan op gamesense :D

@hmr: ik heb geen idee of ik die Bizon gekocht heb of opgeraapt maar we stonden dik achter en moesten iets forcen omdat de tegenstander op 15 ronden stond. PP-Bizon is zeker gezien de armour penetration dan idd geen goede keuze. Tegenstanders dachten de buit al binnen te hebben en zijn voor JOLO buys gegaan denk ik...
YOLO****
Weet je wel waar het voor staat? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
pineapple23 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Jelle heeft ook gaming chair nodig op T side.
:'( Bek houden schijt ananas. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:21:
[...]

YOLO****
Weet je wel waar het voor staat? 8)7
Je only liv owans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
héhé typo! :p Niet zo toxic mannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
DaTiezl schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:53:
[...]

héhé typo! :p Niet zo toxic mannen...
Ik ben alleen toxic tijdens games op Overpas >:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06
hmr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Ik ben alleen toxic tijdens games op Overpas >:)
Je zou denken dat Monster goed bij je zou passen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
[YouTube: https://youtu.be/SAxIPT1MN70]

Zo'n fake die lukt vind ik toch zo fijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
r4ptor schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:41:
[video]

Zo'n fake die lukt vind ik toch zo fijn!
Bij ons is deze al omgedoopt tot raptor tactic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
Nette actie, gebruik je vaker de help guide? ((bomb site A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Ekte matchmaking strats 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
vlam12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:47:
Nette actie, gebruik je vaker de help guide? ((bomb site A)
Dat kan soms makkelijk zijn om er achter te komen waar de bom ligt als deze bijvoorbeeld in de smoke ligt of als je niet exact weet waar de bom ligt kan je bijvoorbeeld al bij dust_2 buiten B al zien of de bom daar ligt of bij A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Lanithro schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:10:
[...]

Dat kan soms makkelijk zijn om er achter te komen waar de bom ligt als deze bijvoorbeeld in de smoke ligt of als je niet exact weet waar de bom ligt kan je bijvoorbeeld al bij dust_2 buiten B al zien of de bom daar ligt of bij A.
Je kan ook 'E' inhouden en dan begin je automatisch met defusen zodra je in de buurt bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
NuCl3aR schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:15:
[...]

Je kan ook 'E' inhouden en dan begin je automatisch met defusen zodra je in de buurt bent. :)
Als elke seconde telt is het makkelijk niet te hoeven zoeken in de smoke of soms wel 3 smokes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Lanithro schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:17:
[...]

Als elke seconde telt is het makkelijk niet te hoeven zoeken in de smoke of soms wel 3 smokes.
Correct, echter is die hulp functie voor mij niet van toepassing. Dit wordt namelijk op server niveau geblokkeert wanneer je op 3rd party sites speelt (FaceIt/ESEA/CEVO/ESL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
NuCl3aR schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:15:
[...]

Ben jij inmiddels als Global?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
pineapple23 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:44:
[...]

Bij ons is deze al omgedoopt tot raptor tactic
8) - Bij velen in mijn friends is het zo hehe. Het lukt best vaak, ook op Cache B lukt ie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
hmr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:23:
[...]

Ben jij inmiddels als Global?
Nope, speel ook maar 1-2x/maand matchmaking om rang te behouden. :p
Voor de rest speel ik ESEA/pcw's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
Lanithro schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:10:
[...]

bedankt voor de informatie, dat ik hier zelf nooit aan had gedacht. dit moet ik gaan key binden. sommige aspecten van de hulp functie kunnen vervelend overkomen tijden het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
vlam12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:48:
[...]

bedankt voor de informatie, dat ik hier zelf nooit aan had gedacht. dit moet ik gaan key binden. sommige aspecten van de hulp functie kunnen vervelend overkomen tijden het spelen.
Kijk eens naar

[ Voor 8% gewijzigd door Lanithro op 19-05-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan even goed in ESEA helaas, het niveau is daar echt zwaar gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Brogala schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:38:
[...]

Kan even goed in ESEA helaas, het niveau is daar echt zwaar gedaald.
Ekte PUG strats* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 2 potjes competitive, 2x een team vol russen.
Spelen kunnen ze helaas niet.... Baal er echt van dat Valve dit land niet kan buitensluiten, verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:45:
Vandaag 2 potjes competitive, 2x een team vol russen.
Spelen kunnen ze helaas niet.... Baal er echt van dat Valve dit land niet kan buitensluiten, verschrikkelijk.
Vind datje zou moet kunnen aanvinken EU only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
En dan heb je de smurfs. Effe leuk een potje doen, enemy gaat 45/16 in 25 rondes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
IAmNice schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:10:
En dan heb je de smurfs. Effe leuk een potje doen, enemy gaat 45/16 in 25 rondes...
Watch and learn.... Niet over zeiken en kijk hoe die persoon speelt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Een ananas die jouw carried. Of had je de match gewonnen die je om half1 ging spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
hmr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:18:
[...]

Watch and learn.... Niet over zeiken en kijk hoe die persoon speelt!
Kan niet veel leren als ie in zijn eentje mijn teammates en ik uitmoord en gemiddeld over 2 kills krijgt per ronde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
pineapple23 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:51:
[...]

Een ananas die jouw carried. Of had je de match gewonnen die je om half1 ging spelen?
Echt hoor, hoor hem nou xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:34
Heeft iemand verstand van Kato 14 pricechecks? Zo ja, kan iemand deze pricechecken? :D

https://www.reddit.com/r/...kato_2014_stickers_titan/
Pagina: 1 ... 24 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.