Ik heb zelf geprobeerd om iets anders dan de standaard android auto apps te krijgen, ik begrijp dat jij er wel in geslaagd bent? hoe?The Eagle schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 20:17:
[...]
De makkelijkste tweak is gewoon een android toestel. Nog spotgoedkoop ook
Nu ook de eigenaar van een A3 Limousine 1.4 uit 2015
Tot nu toe rustig gereden, maar vandaag tijdens het invoegen op de snelweg viel mij toch wel iets op. Er lijkt een vertraging te zitten tussen het schakelen van D2 en D3. Je voelt dat het vermogen even weg is, en weer terugkomt en dan pas schakeld. In andere versnellingen heb ik dit niet. Is dit normaal?
[YouTube: slow stronic?]
probeer een bakupdate + kalibratie en anders lijkt het mij richting versleten platenDon3k schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 19:13:
Nu ook de eigenaar van een A3 Limousine 1.4 uit 2015Tot nu toe rustig gereden, maar vandaag tijdens het invoegen op de snelweg viel mij toch wel iets op. Er lijkt een vertraging te zitten tussen het schakelen van D2 en D3. Je voelt dat het vermogen even weg is, en weer terugkomt en dan pas schakeld. In andere versnellingen heb ik dit niet. Is dit normaal?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Duidelijk! Toch maar even langs de verkoper, alhoewel ik niet weet of dit onder garantie valt.
Particlier? Jouw probleem. Had je vooraf goed moeten testen.Don3k schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:35:
Duidelijk! Toch maar even langs de verkoper, alhoewel ik niet weet of dit onder garantie valt.
Bedrijf? Als er met garantie werd verkocht dan is dit de verantwoording van het bedrijf, als je 'm kocht zoals die was en je bent ermee akkoord gegaan, is het ook hier jouw probleem.
Daarom, goed testen vooraf, neem desnoods een monteur mee. Deedt ik ook altijd bij het kopen van een nieuwere auto. Nu weet ik inmiddels prima waar ik op letten moet bij het testen van een auto.
Als je het gewoon rustig rijdt kan dat nog heel lang meegaan. Ken hier ook iemand die exact dezelfde B6 heeft, laten chippen en nu is de koppeling gewoon op. Ook die had niet opgelet of de koppeling stevig genoeg was voor de tune die die erin liet zetten. Ook hier typisch ik wil sneller maar het mag niets kosten ofzo.
Inderdaad bij een bedrijf met garantie. Tijdens de test rit viel dit niet op, ondanks ik dit ook een aantal keer heb getest.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:11:
[...]
Bedrijf? Als er met garantie werd verkocht dan is dit de verantwoording van het bedrijf, als je 'm kocht zoals die was en je bent ermee akkoord gegaan, is het ook hier jouw probleem.
Daarom, goed testen vooraf, neem desnoods een monteur mee. Deedt ik ook altijd bij het kopen van een nieuwere auto. Nu weet ik inmiddels prima waar ik op letten moet bij het testen van een auto.
Daar je probleem aankaarten. Video meesturen. Kijken wat voor een oplossing ze bieden. Waarschijnlijk was bij de testrit de boel nog koud ofzo. Met warmte zet het e.a ook wat uit.Don3k schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:22:
[...]
Inderdaad bij een bedrijf met garantie. Tijdens de test rit viel dit niet op, ondanks ik dit ook een aantal keer heb getest.
Geen idee welke standaard zijn eerlijk gezegd. Welke apps zou je willen gebruiken?Spinez0r schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:27:
[...]
Ik heb zelf geprobeerd om iets anders dan de standaard android auto apps te krijgen, ik begrijp dat jij er wel in geslaagd bent? hoe?
VLC werkt onder AA, Waze, Spotify en tunein ook. Flitsmeister helaas nog niet.
Ik heb wel een AA die ik sideloaded heb (kan zonder root of jailbreak), maar android 10 zou AA vanuit de playstore moeten hebben.
Mijn opmerking was overigens meer bedoeld om an te geven dat je bij apple uberhaupt moet jailbreaken terwijl het bij android gewoon werkt, danwel zelfs out of the box (android 10).
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik heb mijn navigatie ge-update (dealer) en heb nu een originele 2018 voor MIB HS SD kaart liggen.
Wellicht interessant voor iemand?
Kunnen ze niet gebruiken, kaartje is chassis gebonden.Theone098 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:19:
Ik heb mijn navigatie ge-update (dealer) en heb nu een originele 2018 voor MIB HS SD kaart liggen.
Heb je nu 2020?
Oh, lekker dan. Maar wat kun jij dan met een kopie van 2020?Rainesh schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:21:
[...]
Kunnen ze niet gebruiken, kaartje is chassis gebonden.
Heb je nu 2020?Mag ik een kopie ervan?
Voor research en systeem herstelTheone098 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:22:
[...]
Oh, lekker dan. Maar wat kun jij dan met een kopie van 2020?
Afgelopen weekend een Audi A4 Avant 1.8 TFSI Multitronic S-edition uit 2015 aangeschaft, getuned door JD naar 220pk. Wat een heerlijke bak is dat zeg! Na 3 jaar Peugeot gereden te hebben, weer terug naar m'n oude liefde Audi.
Woont er nog iemand in de buurt van Amersfoort die wat VCDS opties kan vrijschakelen? Ben benieuwd wat er allemaal mogelijk is.
Bij m'n vorige Audi ging m'n rechterspiegel automatisch naar beneden bij het inparkeren, handig voor stoeprandjes
Woont er nog iemand in de buurt van Amersfoort die wat VCDS opties kan vrijschakelen? Ben benieuwd wat er allemaal mogelijk is.
Bij m'n vorige Audi ging m'n rechterspiegel automatisch naar beneden bij het inparkeren, handig voor stoeprandjes
:strip_exif()/f/image/sVgQ161bwxrsPzGSY0pCHFcE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door j0ynT op 08-06-2020 08:50 ]
Mooie auto, maar waarom ben je niet voor een 2016 model gaan kijken, dan ben je zeker dat je geen TFSI problemen gaat krijgen.j0ynT schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:49:
Afgelopen weekend een Audi A4 Avant 1.8 TFSI Multitronic S-edition uit 2015 aangeschaft, getuned door JD naar 220pk. Wat een heerlijke bak is dat zeg! Na 3 jaar Peugeot gereden te hebben, weer terug naar m'n oude liefde Audi.
[Afbeelding]
BlaBlaBla
Ik had juist begrepen dat de B8.5 1.8 TFSI 170pk niet in het rijtje valt van de probleem gevallen.Strider schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:52:
[...]
Mooie auto, maar waarom ben je niet voor een 2016 model gaan kijken, dan ben je zeker dat je geen TFSI problemen gaat krijgen.
Quote van Hartog-Tuning
"De 1.8 en 2.0 T(F)Si bouwtype EA888 motoren (met uitzondering van de 170pk 1.8TFSI en latere types met dubbele nokkenasverstelling) staan bekend als notoire olieverbruikers."
http://hartogtuning.nl/?p=1171
Ik heb voor de zekerheid wel 6 maanden BOVAG garantie erbij genomen. Van de zomer rijden we naar zuid-Frankrijk, dus kom ik er snel genoeg achter als er wat mis is.
Vandaag mogen gaan ophalenLambo LP670 SV schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:40:
[...]
Nette config! Ziet er mooi uit qua kleuren.
Zelf mag ik me bijna terug melden hier. Heb begin januari een A4 Berline besteld voor leasing en deze heeft 2 maanden stil gestaan op de parking bij D'Ieteren. Nu wordt eindelijk de nummerplaat aangevraagd dus komt er schot in de zaak.
:strip_exif()/f/image/tQT9nlbVUs8uF9MIOEL19pl1.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/XkOVOAUlQpySShQfEodSDGDU.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/MFtHymklpB5PApLTdz3RaRGe.jpg?f=fotoalbum_medium)
Doen of niet doen? Audi S3 8L van '99 met
732K op de teller (2e motor). (Ja, de auto heeft 732.xxx KM gelopen, geen typo).
Kost me 1250,- auto heeft gewoon NAP, rijdt en schakelt prima.
732K op de teller (2e motor). (Ja, de auto heeft 732.xxx KM gelopen, geen typo).
[ Voor 25% gewijzigd door Zucht123 op 11-06-2020 16:49 ]
Hoeveel de 2e motor gelopen?Zucht123 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:48:
Doen of niet doen? Audi S3 8L van '99 met
1000 euro auto's kan je plezier mee hebben maar je moet er niet teveel van verwachten.
Gewoon mee knallen tot die kapot is / niet meer door de apk komt en dan door naar de sloop.
Die heeft 380K ongv. gelopen is gechipt rond de 220K heeft nu 240 PK dat voel je wel.wm1234 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:10:
[...]
Hoeveel de 2e motor gelopen?
1000 euro auto's kan je plezier mee hebben maar je moet er niet teveel van verwachten.
Gewoon mee knallen tot die kapot is / niet meer door de apk komt en dan door naar de sloop.
Al op de brug gekeken hoe die eruit ziet aan de onderkant? Lekkage's, speling etc.?
Klinkt wel als veel kilometers en dat die bijna op is. Is inderdaad geval een groot risico (niet financieel maar hoelang je er nog plezier ervan kan hebben).
Je moet maar eens kijken bij klokje rond op Youtube, Autoweek. Hoe goed die ook onderhouden en bereden is, de jaren en kilometers tellen toch en ze halen er relatief veel punten nog uit, die behoorlijk storend zijn.
Klinkt wel als veel kilometers en dat die bijna op is. Is inderdaad geval een groot risico (niet financieel maar hoelang je er nog plezier ervan kan hebben).
Je moet maar eens kijken bij klokje rond op Youtube, Autoweek. Hoe goed die ook onderhouden en bereden is, de jaren en kilometers tellen toch en ze halen er relatief veel punten nog uit, die behoorlijk storend zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door wm1234 op 11-06-2020 17:18 ]
Oke misschien leuke a4 gevonden. Heeft iemand ervaring met het 3.0TDI 272pk blok (quattro)? Zijn die betrouwbaar? Of wat zijn bekende euvels ermee?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Zijn zeer betrouwbaar ik heb een gehad met 240 of 245 PK, weliswaar handgeschakeld maar beest van auto met chipje had ik 290 PK daarna, heb er 20K probleemloos mee gereden plusminus haalde ik 750 op een volle tank met zo nu en dan stevig doorrijden.Tylen schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:40:
Oke misschien leuke a4 gevonden. Heeft iemand ervaring met het 3.0TDI 272pk blok (quattro)? Zijn die betrouwbaar? Of wat zijn bekende euvels ermee?
Let wel op ketting/bijgeluiden tijdens het starten.
Dat van die ketting lees ik meer. Maar is dat dan slecht of doen ze dat gewoon allemaal?Zucht123 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:43:
[...]
Zijn zeer betrouwbaar ik heb een gehad met 240 of 245 PK, weliswaar handgeschakeld maar beest van auto met chipje had ik 290 PK daarna, heb er 20K probleemloos mee gereden plusminus haalde ik 750 op een volle tank met zo nu en dan stevig doorrijden.
Let wel op ketting/bijgeluiden tijdens het starten.
Blijkbaar wel een zwak punt van Audi bij de dikkere diesels, ik lees er ook veel narigheid over.
Kan de adaptive cruise control makkelijk omgezet worden naar traditioneel cc? Kan het niet zo snel vinden en het staat mij bij dat dat niet kan. Ga zo kijken bij een a4 avant (b9).
Ik kan op de bmw heel simpel switchen met knopje op stuur namelijk. En dat gebruik ik echt gigantisch vaak. ACC is alleen fijn in de file (vind ik).
Ik kan op de bmw heel simpel switchen met knopje op stuur namelijk. En dat gebruik ik echt gigantisch vaak. ACC is alleen fijn in de file (vind ik).
[ Voor 29% gewijzigd door Tylen op 17-06-2020 07:30 ]
Nope niet mogelijk
Ik kan me anders nog heel goed herinneren dat jij zat te pochen dat die vuilcontainer met piepende performance remmen van jou dat wel kan toen het ter discussie kwam.Tylen schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 07:29:
Kan de adaptive cruise control makkelijk omgezet worden naar traditioneel cc? Kan het niet zo snel vinden en het staat mij bij dat dat niet kan. Ga zo kijken bij een a4 avant (b9).
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Leverdatum (onder voorbehoud) bekend; laatste week augustus. Valt mee!Eiríkr schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:25:
A1 besteld! Na veel wikken en wegen, ook de feedback van @Spinez0r in acht genomen, voor de volgende configuratie gekozen.
Ben heel benieuwd naar de leverrtijd...
Audi A1 Sportback Pro Line S 30 TFSI S tronic
Aanpassingen Pro Line S:
Dynamic pack
Chronosgrijs metallic
Dak en dakbogen in contrastkleur (mythoszwart)
Velgen, lichtmetaal 7,5J x 18 Audi Sport in "7-spaak-rotor" design, antracietzwart glanzend
Contrastpakket exterieur (mythoszwart)
Zonder type- en motoraanduiding
Optiekpakket zwart
Driespaaks afgevlakt multifunctioneel sportstuurwiel met leder bekleed
Buitenspiegels, elektrisch verstel- inklap- en verwarmbaar
Bagageruimtepakket
Audi sound system
Parkeerhulp plus
https://www.audi.nl/A4SUQG2A
Hier had uw reclame kunnen staan.
😂😂GerCor schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:13:
[...]
Ik kan me anders nog heel goed herinneren dat jij zat te pochen dat die vuilcontainer met piepende performance remmen van jou dat wel kan toen het ter discussie kwam.
Ik noem dat "Komo grijs". Lijkt op een vuilniszak kleur of een kleur die er wordt opgespoten voordat de echte kleur erop komt. Maar ieder z'n smaak
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zo noemen wij dat ookArfman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:23:
Ik noem dat "Komo grijs". Lijkt op een vuilniszak kleur of een kleur die er wordt opgespoten voordat de echte kleur erop komt. Maar ieder z'n smaak
Ach past goed bij die managers consultants met happy socks en roze overhemdenArfman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:23:

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Bij mijn A6 werkt nog steeds de Myaudiapp niet naar aanleiding van bovenstaand avontuur.Grolsch schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:38:
[...]
Kleine update, vorige week dinsdag naar de dealer geweest, 1,5 uur lopen te wachten, ze hebben de reset uitgevoerd, maar het probleem is niet verholpen.
Na nog een aantal keren mail contact en diverse dingen proberen (zoals het heractiveren van mijn Myaudi account) werkt het nog niet.
laatste contact met de dealer was:
[...]
We blijven geduldig afwachten.
Ze hadden beter dat appje niet kunnen bedenken, dan had ik het ook niet gemist![]()
Kleine update, ze hebben antwoord van Audi gehad en de dealer "mag" een onderdeel vervangen, iets met "Gateway" ofzoiets.
Vanavond breng ik hem, morgen onderdeel vervangen, en morgenavond weer ophalen.
Laatste keer kreeg ik een A1 mee, best wel een geinig karretje en loopt ook goed, maar toch wel een "stukje" kleiner
Ik ben benieuwd of hiermee het probleem verholpen is.
Ik ben het type tshirt, spijkerbroek en sneakersJoopieboy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:26:
[...]
Ach past goed bij die managers consultants met happy socks en roze overhemden
Hij is juist tof zo met die zwarte accenten.Tylen schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:47:
[...]
Ik ben het type tshirt, spijkerbroek en sneakers
Ik heb een Manhattan Grey met zwart optiekpakket en dat toont net even anders dan het geijkte met chroom. Gaaf hoor
Nee, Komo is donkerder. Mijn Passat Urano Grey en dat is wel echt Komo grijs:Arfman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:23:
:strip_exif()/f/image/eFTXGOMsI0SwdL9TgGXXwtjv.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier in wintertrim (BRAINZZZ..I WANT BRAINZZZZZ
[ Voor 5% gewijzigd door The Eagle op 17-06-2020 19:16 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Prachtige kleur. Nou moet mijn auto altijd wit zijn maar alleen bij deze kleur zou ik niet willen moeten kiezen.Tylen schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:37:
Oeps 😍😍😍
Opties lijst: *.* - standkachel - carplay. 👍🏻👍🏻
[Afbeelding]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Pak een komo vuilniszak, trek hem uit, tada nardo grijsThe Eagle schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:12:
[...]
Nee, Komo is donkerder. Mijn Passat Urano Grey en dat is wel echt Komo grijs:
[Afbeelding]
Hier in wintertrim (BRAINZZZ..I WANT BRAINZZZZZ) maar gaat om het idee
Zal binnenkort eens testen. Buurman verderop rijdt een Etron in die kleur en ik heb komo zakken liggen. Keep u posted
Heb je dit al opgelost gekregen en hoe? Zit met exact hetzelfde probleem.Tijntje schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:39:
[...]
Vorige week ben ik inderdaad ook naar de dealer in Tilburg geweest en die had een update gedaan en nu had ik in ieder geval weer een data verbinding. Echter blijf ik uitgelogd worden.
Echt Duitse auto's en softwarewat een slechte combi.
Plaatwerk, mechanica en premium afwerking van de binnenzijde zijn ze goed in.
Mijn 'hoofdgebruiker' is zogezegd al lang niet meer ingelogd, terwijl het nog geen 24u geleden is..
Nadien elke keer terug volledig inloggen. Ook een nieuwe A4.
Breek me de bek niet openLambo LP670 SV schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:30:
[...]
Heb je dit al opgelost gekregen en hoe? Zit met exact hetzelfde probleem.
Mijn 'hoofdgebruiker' is zogezegd al lang niet meer ingelogd, terwijl het nog geen 24u geleden is..
Nadien elke keer terug volledig inloggen. Ook een nieuwe A4.
Toevallig afgelopen week is de auto weer naar de dealer geweest en zijn er enkele modules vervangen dat zou de oplossing zijn volgens de fabriek in Duitsland.
Het begon veel belovend en ik kon zowaar mijn vrouw als MyAudi gebruiker aanmaken.
Echter na 2 dagen was ik weer uitgelogd en kon ik weer niet inloggen.
Vandaag ga ik weer bellen met de dealer, ondertussen heb ik al 3 maanden geen gebruik kunnen maken van de online functionaliteiten, terwijl het contract maar 2 jaar loopt.
Zou je adviseren net zo veel te klagen bij https://twitter.com/audi_nederland en je dealer, tot het is opgelost.
Het is schandalig als je een auto koopt van bijna €60000 dat dit soort basis functies niet werken.
EDIT:
Net gebeld en de dealer geeft aan mij niet meer te kunnen helpen en afhankelijk te zijn van de Audi Duitsland en dat er veel auto's zijn met dit probleem.
Ik heb aangegeven dat ik iets van compensatie verwacht, omdat het contact wel gewoon doorloopt.
Daar konden ze met niet mee helpen dus heb ik het nu bij de Fleet Manager en Lease Maatschappij neergelegd om druk te gaan zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door Tijntje op 18-06-2020 10:08 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Helaas is de hoeveelheid monteurs die nog denken in hamers en steeksleutels aan de hoge kant. Je moet echt mazzel hebben dat er eentje bij zit die ook wat van software en printplaten snapt.
Vandaag auto gebracht naar de Garage voor Onderhoudt + hu, jammer genoeg moet een deel van de uitlaat toch vervangen worden want het gat was toch net even te en gaat echt niet door de Abgasuntersuch komen, remmen moeten binnenkort vervangen gaan worden. Iemand een tip waar je misschien een goede zet kan vinden? Blokken + schijven voor voorkant van een S7.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
@Tijntje omdat je leased gaan er hele andere krachten spelen. Voor de particuliere koper: je hebt niets te maken met Audi Nederland, alleen met jouw dealer waar je de auto hebt gekocht en of in onderhoud hebt als het gaat om klachten over onderhoud.
[ Voor 14% gewijzigd door Theone098 op 18-06-2020 12:26 ]
Een S7, heb je daar ook foto's van? Staat leuk in dit topic, komt hier niet zo heel vaak voorNaif0n schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:46:
Vandaag auto gebracht naar de Garage voor Onderhoudt + hu, jammer genoeg moet een deel van de uitlaat toch vervangen worden want het gat was toch net even te en gaat echt niet door de Abgasuntersuch komen, remmen moeten binnenkort vervangen gaan worden. Iemand een tip waar je misschien een goede zet kan vinden? Blokken + schijven voor voorkant van een S7.
BlaBlaBla
Zojuist contact gehad met Audi Nederland Twitter, zij geven aan dat ze gaan compenseren zodra het is opgelost, omdat dan bekend is hoelang ik zonder heb gezeten.
Dan ga ik zelf ook maar eens horen. Het is gewoon irritant en werkt maar half (of zelfs nog niet) op deze manier. Jammer om te horen dat ze nog geen oplossing hebben.Tijntje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:17:
Zojuist contact gehad met Audi Nederland Twitter, zij geven aan dat ze gaan compenseren zodra het is opgelost, omdat dan bekend is hoelang ik zonder heb gezeten.
Wat zal er gebeuren als het nooit opgelost wordt?Tijntje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:17:
Audi en software.....
Iedere maand ga ik wel een keer aan de bel hangen en als het te lang duurt komen ze maar met een andere compensatieMLLL schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:37:
[...]
Wat zal er gebeuren als het nooit opgelost wordt?
Audi en software.....
En vanmiddag een belletje van de dealer dat "De Gateway" was uitgewisseld en het probleem was opgelost.Grolsch schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:30:
[...]
Bij mijn A6 werkt nog steeds de Myaudiapp niet naar aanleiding van bovenstaand avontuur.
Kleine update, ze hebben antwoord van Audi gehad en de dealer "mag" een onderdeel vervangen, iets met "Gateway" ofzoiets.
Vanavond breng ik hem, morgen onderdeel vervangen, en morgenavond weer ophalen.
Laatste keer kreeg ik een A1 mee, best wel een geinig karretje en loopt ook goed, maar toch wel een "stukje" kleiner
Ik ben benieuwd of hiermee het probleem verholpen is.
Ik hang op, en denk laat ik dan maar eens de app proberen, want daar was het toch allemaal om begonnen.
Je raad het al, geen verbinding............
Ik bel de dealer weer op me deze melding "Ja meneer, uw probleem is nu verholpen, maar nu heeft Audi Duitsland een probleem, alle "Myaudi" gebruikers hebben hier op dit moment last van, maar uw gateway is echt vervangen.
Als bewijs mailt hij mij onderstaande:

het zou dus gaan om de 2e regel, de cGW.
Ik geloofde er niet zo heel veel van dus auto maar opgehaald.
Maar zowaar, de app maakt weer verbinding sinds 24-02-2020, dus het probleem lijkt toch echt opgelost
Kom ik bij de Audi dealer nog ff Ron Jans tegen, die mocht natuurlijk een nieuwe Audi uitzoeken van zijn nieuwe werkgever
Teringzooi, audi weg. 
Of gejat of weggesleept door lokale politie. Had 'm nogal op een plekje staan daar waar het normaal niet mocht. Maar iedereen parkeert op die manier daar.
Of gejat of weggesleept door lokale politie. Had 'm nogal op een plekje staan daar waar het normaal niet mocht. Maar iedereen parkeert op die manier daar.
Da's pech, auto weg
Toch maar ff bellen met de politie dan

Toch maar ff bellen met de politie dan
Jup. 2 dagen terug weggesleept kwam ik net achter. Mag 'm ophalen voor ongeveer 100 euro weer. 
Tip als je ooit in portugal komt met een (huur)auto, zet 'm niet op plekken neer dat niet mag. Ze nemen het genadeloos mee. Dit is de derde keer dat het me overkwam.
Tip als je ooit in portugal komt met een (huur)auto, zet 'm niet op plekken neer dat niet mag. Ze nemen het genadeloos mee. Dit is de derde keer dat het me overkwam.
Haha, een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen, maar sommige mensen dus zelfs 3 x
Dat is toch geen tip?Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:22:
Jup. 2 dagen terug weggesleept kwam ik net achter. Mag 'm ophalen voor ongeveer 100 euro weer.
Beetje hetzelfde als je zegt. Schijt niet naast de toiletpot, doortrekken wordt dan een beetje lastig.

Ik heb een A3 3.2 van 2007 met turbo gekocht, ja idd. met Turbo! Auto heeft nu 443 PK heb ik laten checken op de rollerbank, enige issue is dat hij alleen soms zich inhoudt bij ongv. 3500,- toeren en schiet dan weer gelijk. Het is een 6-bak.
Iemand enige idee? Heb hem laten uitlezen, het gebeurt niet altijd meer heel sporadisch, slang van turbo is vervangen waar een kleine scheur in zat.
Iemand enige idee? Heb hem laten uitlezen, het gebeurt niet altijd meer heel sporadisch, slang van turbo is vervangen waar een kleine scheur in zat.
Turbo control valve al dan niet in combinatie met een net wel/net niet vacuumlek.Zucht123 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:18:
Ik heb een A3 3.2 van 2007 met turbo gekocht, ja idd. met Turbo! Auto heeft nu 443 PK heb ik laten checken op de rollerbank, enige issue is dat hij alleen soms zich inhoudt bij ongv. 3500,- toeren en schiet dan weer gelijk. Het is een 6-bak.
Fatsoenlijk kunnen parkeren in drukke steden zoals Lissabon of Almada is nogal een dingetje. Je loopt zo de kans dat je je auto een blok of 3 verderop mag zetten. Omdat veel mensen op de stoep maar klakkeloos parkeren en het tijden goed kan gaan ga je het ook maar doen. De volgende ochtend om meestal 08:00 neem je het ding toch weer mee en niemand die het ziet.JPM85 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:11:
[...]
Dat is toch geen tip?
Beetje hetzelfde als je zegt. Schijt niet naast de toiletpot, doortrekken wordt dan een beetje lastig.
Nou ja het kan dus 9 van de 10 keer goed gaan, de 10de keer ben je de sjaak. Je zou gelijk denken dat het gejat is want je voertuig staat er niet meer zonder papiertje, sticker op de grond ofzo. Nee je moet eerst politie bellen, die verwijst je weer door naar de lokale parkeerdienst en daar kunnen ze je vertellen of ze m hebben of niet. Raar dat ik het alarm ook niet heb gehoord. Gaat best hard af.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1YFFUIxT2KHrcJjdH97xHEoe.jpg?f=user_large)
Lollol... Het stond buiten het terrein van waar ze normaal auto's neerzetten, geparkeerd. Weliswaar een wielklem maar de sleutel was gewoon een grote imbus ofzo. Dikke sticker erop in het portugees dat het in beslag genomen was en ik niet moet parkeren op gebieden waar dat niet mocht.
Feitje: als je modificaties aan je auto wilt aanbrengen, zoals getinte ruiten, dan moet het op je kentekenbewijs staan. Geloof het of niet; als je auto met een bepaalde specificatie velgen c.q banden komt, en de politie wil je eens goed te pakken nemen, dan kunnen ze je daar een boete voor geven omdat je het ter voorbeeld niet op je kentekenbewijs vermeld hebt staan. Op kenteken staat gelukkig welke velgen ik hebben mag (15, 16, 17, 18 inch) tesamen met de bandenmaat. Ook staat er getinte ruiten vermeld, en de code van wat er op je kentekenbewijs staat moet ook vermeld staan in de ruiten

Dacht al, duitsland was streng (TUV wet) maar portugal doet voor iedere modificatie er nog eens een schepje bovenop.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2020 18:46 ]
Hoi ik heb een vraag achter boxen van mijn a3 uit 2003 doen niet meer mijn zoon heeft ook een a3 dus radio omgewisseld en doen nog niet ligt dus niet aan de radio wat kan het probleem zijn gr freddy
Als het goed is zijn de achterste speakers apart versterkt. Zekering al nagekeken?Ftemmink schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:15:
Hoi ik heb een vraag achter boxen van mijn a3 uit 2003 doen niet meer mijn zoon heeft ook een a3 dus radio omgewisseld en doen nog niet ligt dus niet aan de radio wat kan het probleem zijn gr freddy
Dat hangt af natuurlijk van de initieele setup. Die versterkers kunnen stukgaan aan de hand van vocht / corrosie, dus je moet ff het sidepanel eraf halen, en testen of het ding uberhaubt werkt.Rainesh schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:34:
[...]
Als het goed is zijn de achterste speakers apart versterkt. Zekering al nagekeken?
Daarnaast als je een aftermarket radio inbouwt dan moet dat wel matchen met de bedrading en toestanden. Vooral als er bose in hangt ofzo, dat is vaak spul wat afwijkt van de standaard enzo.
Ik verkoop m'n A4 trouwens, ik ga voor een A6. Koper al gevonden. Die heeft een identieke B6 bouwjaar 2001. Zit waterschade in, de bodem heeft een tijd onder water gestaan. Allemaal electrische storingen ook, airbags die niet meer werken, interieurverlichting stuk etc.
Ik zei 'm al je hebt de perfecte basis, bouw je interieur zoals stoelen en metallic spul over en je hebt een prima auto weer.
Wel van de radio die is goed maar welke zekering moet ik nakijken en waar zit die
Je hebt als het goed is 3 fuse boxes in je auto. Mijn schatting is dat je diegene links in het dashboard hebben moet bij bestuurderszijde. Dat kapje wik je eraf met een platte schroevendraaier, en op de achterkant van dat kapje staat precies uitgelegd welke zekering voor wat precies is.Ftemmink schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:26:
Wel van de radio die is goed maar welke zekering moet ik nakijken en waar zit die

De andere zekeringkastjes vindt je hoogstwaarschijnlijk onder het stuur bestuurderskant ter hoogte van de pedalen (erachter) en waarschijnlijk ter hoogte van je accu onder de motorkap.
Maar het kan prima zijn dat ze allemaal in orde zijn; en dat je versterker die bij de Audi set hoort gewoon stuk is. Dat gebeurd vaak omdat vocht, corrosie daar vaak de oorzaak toe is.
Edit: Gisteren wou ik wegrijden, wat voelt dat stuur zwaar ineens. Stap uit, band lek. Tankstation zit / zat om de hoek, dus ff daarheen om de band op te pompen. Binnenzijde van de band heeft piepklein gaatje. Wist dat ik een reservewiel achterin had, trek die velg eruit om 'm on te spot te vervangen, bouwjaar band, 2003.
Oftewel vandaag een prop laten schieten, 5 euro. Hier mag dat wel nog (legaal).
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2020 08:12 ]
Mensen hier met de nieuwe Q3 (SB) ? Zoja werkt Android Auto bij jullie ?
Prop schieten doen ze in NL ook nog gewoon hoor. Alleen niet in alle delen van de band, wang is nogo want die krijgt teveel te verduren. Maar loopvlak geen probleem
Het is inderdaad het loopvlak en aan de binnenzijde van de band (als je er vanuitgaat dat ie onder de auto zit). Reservewiel ga ik niet eens op de snelweg wagen met een leeftijd van 17 ~ 18 jaar. Er zit hier gelukkig zo'n bandenboer precies naast het tankstation, voor 5 euro een prop laten schieten straks.The Eagle schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:37:
Prop schieten doen ze in NL ook nog gewoon hoor. Alleen niet in alle delen van de band, wang is nogo want die krijgt teveel te verduren. Maar loopvlak geen probleem
Wel prettig een auto hebben dat van alles voorzien is (gereedschap, reservewiel, krik etc). Als je het dan gebeurd ben je op alles voorbereid.
Wellicht hebben jullie ervaring met het volgende: ik reed gisteren op de snelweg en toen begon het glas in de buitenspiegels te bewegen. Bij aankomst kon ik de spiegel (puur alleen de spiegel) loshalen. Zat nog maar op 1 punt een beetje vast.
Kan ik dit weer vastlijmen of doe ik er verstandig aan een dergelijk setje te kopen: https://www.winparts.nl/c...623838-hagus/p454092.html
Ik lees hier wisselende verhalen over, mede omdat het verwarmde buitenspiegels zijn.
Kan ik dit weer vastlijmen of doe ik er verstandig aan een dergelijk setje te kopen: https://www.winparts.nl/c...623838-hagus/p454092.html
Ik lees hier wisselende verhalen over, mede omdat het verwarmde buitenspiegels zijn.
Bekend probleempjeTimmieVelthuis schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:47:
Wellicht hebben jullie ervaring met het volgende: ik reed gisteren op de snelweg en toen begon het glas in de buitenspiegels te bewegen. Bij aankomst kon ik de spiegel (puur alleen de spiegel) loshalen. Zat nog maar op 1 punt een beetje vast.
Nieuw glaasje bestellen en klaar
Op mn cabrio had ik er ook last van. Oplossing? De ups mee naar buiten genomen, tesamen met een hete lijm pistool, vervolgens vastkitten en klaar. Auto ging toch al weg 
Was 8 euro kwijt voor prop plus verwisselen band.
Was 8 euro kwijt voor prop plus verwisselen band.
Ik meld me ook even. Spiegelglas zat los. Helemaal losgehaald, secondelijm op de buitenste randen gedaan, weer terugplaatsen en hatseflats: muurvast.TimmieVelthuis schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:47:
Ik ben echt woest op het moment. Als je soms video's ziet hoe lui mensen van parking diensten te lijf gaan heb ik daar alle begrip voor. Ze hebben m'n auto voor de 2de (!) keer meegenomen, omdat ik volgens hun verkeerd geparkeerd stond en hier nota bene woon. Echt ik kook van woede op het moment. Dat is 400 euro in amper 5 dagen, en dan alle hassle nog erbij aangezien het 'kantoor daar' nu dicht is en ik morgen pas weer terecht kan. Maar de dag dat je wachten moet wel ff 30 euro meerprijs er gratis bij krijgt.
Heb gisteren bewust mijn auto elders neergezet; foto's van de situatie gemaakt, en echt was niet de enige ook he, en uitgerekend mijn auto moesten ze hebben weer. Situatie was precies hetzelfde als dat ik vanochtend de straat verliet om een prop in de band te laten schieten als dat ik terugkwam.
Of mijn buren lopen te bellen of ze moesten mijn auto hebben, want een andere auto stond er wel nog en geparkeerd op de stoep notabene. Laat dan een sticker of een flyer op de auto met waarschuwing je staat hier verkeerd. Oke, begrijpelijk, maar totaal geen reden / bam klats auto mee. Heb het alarm ook niet gehoord.
Heb gisteren bewust mijn auto elders neergezet; foto's van de situatie gemaakt, en echt was niet de enige ook he, en uitgerekend mijn auto moesten ze hebben weer. Situatie was precies hetzelfde als dat ik vanochtend de straat verliet om een prop in de band te laten schieten als dat ik terugkwam.
Of mijn buren lopen te bellen of ze moesten mijn auto hebben, want een andere auto stond er wel nog en geparkeerd op de stoep notabene. Laat dan een sticker of een flyer op de auto met waarschuwing je staat hier verkeerd. Oke, begrijpelijk, maar totaal geen reden / bam klats auto mee. Heb het alarm ook niet gehoord.
Auto in een parkeervak zetten werkt meestal goed om deze situatie te voorkomen, spreek uit ervaring.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:27:
Ik ben echt woest op het moment. Als je soms video's ziet hoe lui mensen van parking diensten te lijf gaan heb ik daar alle begrip voor. Ze hebben m'n auto voor de 2de (!) keer meegenomen, omdat ik volgens hun verkeerd geparkeerd stond en hier nota bene woon. Echt ik kook van woede op het moment. Dat is 400 euro in amper 5 dagen, en dan alle hassle nog erbij aangezien het 'kantoor daar' nu dicht is en ik morgen pas weer terecht kan. Maar de dag dat je wachten moet wel ff 30 euro meerprijs er gratis bij krijgt.
Je moet Android Auto ff los installeren vanaf www.apkmirror.com en dan werkt het prima.SmokingSig schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:33:
Mensen hier met de nieuwe Q3 (SB) ? Zoja werkt Android Auto bij jullie ?
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan, ik heb onderstaand stappenplan gevolgd.
https://www.androidplanet.nl/tips/android-auto-downloaden/
Toen ik het eenmaal geïnstalleerd had was de lol er snel af, ik zie er eigenlijk geen toegevoegde waarde in
Wat ik alleen irritant vind is dat als ik m'n telefoon aansluit via USB (met de intentie om m'n telefoon te laden) hij elke keer dat Android Auto op start, wat ik dus niet wil.
Eens kijken of ik dat kan uitschakelen ergens.
Toen ik het eenmaal geïnstalleerd had was de lol er snel af, ik zie er eigenlijk geen toegevoegde waarde in
Wat ik alleen irritant vind is dat als ik m'n telefoon aansluit via USB (met de intentie om m'n telefoon te laden) hij elke keer dat Android Auto op start, wat ik dus niet wil.
Volgens mij kan dat alleen als je in android auto op je telefoon alle auto's "vergeet", hierdoor zal je auto niet automatisch verbinden met je telefoon.Grolsch schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:21:
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan, ik heb onderstaand stappenplan gevolgd.
Ik heb zelf nog geen manier gevonden om de auto-startup van Android Auto tegen te gaan.
Misschien de USB functie op alleen laden zetten, dat ga ik eens proberen.
Die elke nacht en dag zo goed als bezet zijn.MLLL schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:26:
[...]
Auto in een parkeervak zetten werkt meestal goed om deze situatie te voorkomen, spreek uit ervaring.
Ik heb een klacht ingediend. Ik ga iedere dag foto's sturen van dat stuk waar mijn auto heeft gestaan, en hoeveel auto's erin overtreding zijn. Nee uitgerekend de mijnes moeten ze hebben.
Het zijn schoften man. Heel maps staat vol met negatieve recensies over de handels en werkwijze. Onlogische borden, geen waarschuwing vooraf, bam weg auto. De initieleele boete is amper 30 euro, de afsleep kosten 150 euro. En dan mag je door heel een papierwerk heen om je auto terug te krijgen.
Mijn S7 komt niet door de tüv heen omdat de remschijven voor te versleten zijn, om ze te lten vervangen gaat het me 1800 euro kosten. Geen idee of dit beetje normale prijs is of aan de hoge kant. Zit al een beetje te kijken naar wat de dingen kosten als ik het zelf haal, maar denk dat dit even een aanslag gaat worden.
--
Kleine edit, even gekeken wat ik moet betalen als ik de dingen zelf haal, kom al makkelijk op 50% minder uit./f/image/3LwhrmiD6vcD3FzvsweMbSKH.png?f=fotoalbum_large)
Ik ga maar eens dubbel navragen of ik ook zelf de onderdelen kan leveren, want als ik bijna 800 pegels kan sparen, word toch mijn innerlijke Nederlander even blij.
--
Kleine edit, even gekeken wat ik moet betalen als ik de dingen zelf haal, kom al makkelijk op 50% minder uit.
/f/image/3LwhrmiD6vcD3FzvsweMbSKH.png?f=fotoalbum_large)
Ik ga maar eens dubbel navragen of ik ook zelf de onderdelen kan leveren, want als ik bijna 800 pegels kan sparen, word toch mijn innerlijke Nederlander even blij.
[ Voor 49% gewijzigd door Naif0n op 23-06-2020 09:49 ]
Dat heb ik gedaan. Maar als ik men gsm verbind met de USB poort gebeurt er helemaal nietsRainesh schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:16:
[...]
Je moet Android Auto ff los installeren vanaf www.apkmirror.com en dan werkt het prima.
Als ik diezelfde kabel gebruik aan mijn computer dan komt er een popup, dus aan de kabel scheelt het niet.
Moet je ook met Bleutooth verbonden zijn of zou het zonder ook moeten werken (enkel kabel) ?
[ Voor 25% gewijzigd door SmokingSig op 23-06-2020 09:53 ]
Ik heb vorige week een boete gekregen omdat ik willens en wetens 80 reed waar ik 60 mocht. Aan de kant gezet, 150 euro boete en weer door. Ik ben niet tegen die agent gaan zeiken dat daar zoveel mensen te hard rijden en veel van die mensen geen boete krijgen. Ik heb me bewust niet aan de regels gehouden en daar een boete voor gekregen.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2020 @ 23:43:
[...]
Die elke nacht en dag zo goed als bezet zijn.
Ik heb een klacht ingediend. Ik ga iedere dag foto's sturen van dat stuk waar mijn auto heeft gestaan, en hoeveel auto's erin overtreding zijn. Nee uitgerekend de mijnes moeten ze hebben.
Het zijn schoften man. Heel maps staat vol met negatieve recensies over de handels en werkwijze. Onlogische borden, geen waarschuwing vooraf, bam weg auto. De initieleele boete is amper 30 euro, de afsleep kosten 150 euro. En dan mag je door heel een papierwerk heen om je auto terug te krijgen.
Je mag daar niet parkeren, dat weet je, parkeer daar dan ook niet. Schei toch uit man
Heb je wel smartphone interface erin?SmokingSig schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:45:
[...]
Dat heb ik gedaan. Maar als ik men gsm verbind met de USB poort gebeurt er helemaal niets
Als ik diezelfde kabel gebruik aan mijn computer dan komt er een popup, dus aan de kabel scheelt het niet.
Moet je ook met Bleutooth verbonden zijn of zou het zonder ook moeten werken (enkel kabel) ?
Is dat nog een extra optie? Ik heb het Platinum pakket daarin zit onder andere:
Audi virtual cockpit Plus (als een upgrade van de Audi virtual cockpit)
Audi smartphone interface
MMI Navigatie Plus
Edit: ik ga even dubbelchekken of Audi smartphone interface er effectief tussenzit
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingSig op 23-06-2020 11:01 ]
Ik wil jou wel eens horen als je auto verdwenen is, tot 2x toe in 5 dagen. Maakt niet uit. Ik speel de komende weken ff adolf hier en blijf foto's sturen van andere mensen die ook misparkeren maar mij er wel 2x toe uit moesten hebben.FastFred schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:04:
[...]
Ik heb vorige week een boete gekregen omdat ik willens en wetens 80 reed waar ik 60 mocht. Aan de kant gezet, 150 euro boete en weer door. Ik ben niet tegen die agent gaan zeiken dat daar zoveel mensen te hard rijden en veel van die mensen geen boete krijgen. Ik heb me bewust niet aan de regels gehouden en daar een boete voor gekregen.
Je mag daar niet parkeren, dat weet je, parkeer daar dan ook niet. Schei toch uit man
Naif0n schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:12:
Mijn S7 komt niet door de tüv heen omdat de remschijven voor te versleten zijn, om ze te lten vervangen gaat het me 1800 euro kosten. Geen idee of dit beetje normale prijs is of aan de hoge kant. Zit al een beetje te kijken naar wat de dingen kosten als ik het zelf haal, maar denk dat dit even een aanslag gaat worden.
--
Kleine edit, even gekeken wat ik moet betalen als ik de dingen zelf haal, kom al makkelijk op 50% minder uit. [Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door jadjong op 23-06-2020 13:01 ]
Heb het even nagevraagd. Audi smartphone interface is nog maar sinds een maand toegevoegd.SmokingSig schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:59:
[...]
Is dat nog een extra optie? Ik heb het Platinum pakket daarin zit onder andere:
Audi virtual cockpit Plus (als een upgrade van de Audi virtual cockpit)
Audi smartphone interface
MMI Navigatie Plus
Edit: ik ga even dubbelchekken of Audi smartphone interface er effectief tussenzit
Met andere woorden ik heb het niet. Activatie kost 950 € BTW Inc.
LAAT MAAR

Kan iemand die een programmeerkabel heeft en handig is met VCDS toch wel voor je doen
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Geen idee waar ik zou moeten zoeken (BE). Is ook een leasing wagen...Joopieboy schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:54:
Kan iemand die een programmeerkabel heeft en handig is met VCDS toch wel voor je doen
ik parkeer mijn auto niet op plekken waar dat niet magVerwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:45:
[...]
Ik wil jou wel eens horen als je auto verdwenen is, tot 2x toe in 5 dagen. Maakt niet uit. Ik speel de komende weken ff adolf hier en blijf foto's sturen van andere mensen die ook misparkeren maar mij er wel 2x toe uit moesten hebben.
Je parkeert waar je niet mag parkeren, je auto wordt afgesleept en je krijgt een boete, een dag later (?) parkeer je weer op die zelfde plek en wordt je weer afgesleept.
Sorry hoor, maar dan ben je gewoon dom bezig.
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 23-06-2020 15:17 ]
Jo, Jism. Nou ben je zelf topicstarter maar wat staat er nou in het roze kader onderaan deze topic?Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2020 @ 18:27:
Niet zeiken over boetes .......
@GerCor Ja maar Jism woont in Portugal, en de TW gaat over Nederlands boetebeleid
Nee joh. Heb de auto net opgehaald, was iets goedkoper dan zaterdag, 130 euro. En dan komt de boete er nog bij (x2) per post (2x 30 euro). Ik heb gezegd iedere dag staan daar foutparkeerders. Ook nu. Foto's per mail gestuurd, toestanden. Ja maar dit dat ... Uiteindelijk toen ik naar buiten ging om de auto op te halen liep zo'n mannetje mee met mij en ik zei 'm ook, zoek eens echt werk man. Gaf 'm de folie terug die rondom m'n auto zat. Dahaaag.
Nu staat m'n auto dus wel 3 blokken verderop geparkeerd weer, schijt. Dan maar wat meer lopen. Maar ik ga ze iedere dag stangen nu. Mails sturen, foto's, KIJK FOUTPARKEERDERS. En dan zal je zien dat ze helemaal niet zo pro-actief meer optreden ineens.
Puta's.
school is notabene dicht, staan iedere dag hier 5 auto's geparkeerd op de stoep. Neen uitgerekend 2x mijn auto moeten hebben.
Nu staat m'n auto dus wel 3 blokken verderop geparkeerd weer, schijt. Dan maar wat meer lopen. Maar ik ga ze iedere dag stangen nu. Mails sturen, foto's, KIJK FOUTPARKEERDERS. En dan zal je zien dat ze helemaal niet zo pro-actief meer optreden ineens.
Puta's.
Hoe zit dat nou tegenwoordig?SmokingSig schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:34:
[...]
Heb het even nagevraagd. Audi smartphone interface is nog maar sinds een maand toegevoegd.
Met andere woorden ik heb het niet. Activatie kost 950 € BTW Inc.
LAAT MAAR
Audi SmartPhone Interface is de Apple Carplay module?
En om dat te krijgen moet er iets "geactiveerd" worden?
Of moet er hardware geplaatst worden?
(Ik mis Apple Carplay in de A4, en wil die er dus ook in hebben (mmi+ a4 b9 2017)
Ik ben blij dat ik belangrijkere zaken in mijn leven heb om druk over te maken.....Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:16:
Nee joh. Heb de auto net opgehaald, was iets goedkoper dan zaterdag, 130 euro. En dan komt de boete er nog bij (x2) per post (2x 30 euro). Ik heb gezegd iedere dag staan daar foutparkeerders. Ook nu. Foto's per mail gestuurd, toestanden. Ja maar dit dat ... Uiteindelijk toen ik naar buiten ging om de auto op te halen liep zo'n mannetje mee met mij en ik zei 'm ook, zoek eens echt werk man. Gaf 'm de folie terug die rondom m'n auto zat. Dahaaag.
Puta's.school is notabene dicht, staan iedere dag hier 5 auto's geparkeerd op de stoep. Neen uitgerekend 2x mijn auto moeten hebben.
Ja die had ik inderdaad ook gevonden, ik heb nu zelf de Remblokken en Schijven gekocht, dit gaat mij in totaal 800 schelen dus. Gelukkig dat de dealers hier daar niet zo moeilijk over doen. Scheelt wel
Nouja als jij er ook 2 keer uitgepikt word zou je ook pissed zijn lijkt mij.MLLL schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:19:
[...]
Ik ben blij dat ik belangrijkere zaken in mijn leven heb om druk over te maken.....
Tuurlijk, maar als je je auto neerzet waar het niet mag kun je zoiets verwachten.Tylen schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:27:
[...]
Nouja als jij er ook 2 keer uitgepikt word zou je ook pissed zijn lijkt mij.
Ik heb het overigens maar één keer meegemaakt in mijn leven.
Dacht een keer verstandig te zijn om op Hemelvaart een taxi te pakken vanuit de kroeg niet wetende dat het vrijdag markt was op de desbetreffende weg waar mijn auto geparkeerd stond.
Die was dus weggesleept toen ik hem wilde ophalen, kostte 270 eurootjes.
Ze hebben nog wel geprobeerd contact te leggen om 6 uur 's ochtends , maar het was een Passat van de zaak en daar was toen nog niemand aanwezig.
Ik ben eigenlijk wel jaloers op Jism, als dit het ergste is wat er in je leven gebeurt mag je jezelf gelukkig prijzen.MLLL schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:19:
[...]
Ik ben blij dat ik belangrijkere zaken in mijn leven heb om druk over te maken.....
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Let op:
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.