@
MisterEagle Mooie auto! Realiseer je dat eind dit jaar de nieuwe A3 komt, vandaar dat ook de Advanced Sport nu in de aanbieding is met een mooi aantal opties. De auto die jij beschrijft is erg goed qua opties. Over vier jaar is het het oude model, ik verwacht dan rond de 17k-20k, is mijn schatting. Gebaseerd op modellen van 2015 nu.
De 1.5 in de Audi vind je ook in de Octavia terug. Fijne blokken, zeker met de Automaat. Kinderwagen in de A3 lijkt me gevoelsmatig wat krap overigens, dan is een A4 of Octavia praktischer. De Octavia is wel van een ander kaliber dan een Fabia (beter). Realiseer je wel dat als jij een 2e hands A4 koopt de kop eraf is en je daarmee weer kosten bespaard. Ook kijkende naar je verbouwingsplannen en kinderwens zou ik zelf voor een Avant/Station gaan.
Edit: mocht je in omgeving Tilburg wonen mag je evt. wel even je toekomstige kinderwagen in mijn A3 SB passen / opmeten.
Edit2: De Advanced Sport is overigens écht heel straf afgeveerd. Met kinderen erin zou ik persoonlijk of het sportonderstel deselecteren of de adaptieve kiezen. Ik vind zelf met 2 passagiers op een wat slechter wegdek de auto oncomfortabel. Sommige mensen vervangen dan ook direct na aanschaf de veren voor aftermarket.
[
Voor 24% gewijzigd door
Fedde op 29-06-2019 10:52
]