Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Audi topic - Deel 5 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 84 85 86 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Naif0n
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 25-05 13:44
Rainesh schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:37:
[...]

En als je je ventilatie helemaal uitzet?
Hier op terugkomend. Ik heb het 3 dagen terug even geprobeerd en dit lijkt niet te gebeuren als ik wat normalere snelheden rij (niet harder dan 180kmph zonder pieken naar de 270, op de Autobahn natuurlijk) De vorige keer dat ik het had was het vooral als ik erg hard had gereden.

Zou denk ik dan nog een keer moeten proberen als ik goede nieuwe zomerbandjes erop heb zitten (ga denk ik voor Pilot sport 4S)

Dan heb je wel weer 3 verschillende soorten van de 4S waarvan ik niet weet wat de verschillen nou zijn behalve de prijs:

Pilot Sport 4S MO1 XL FSL
Pilot Sport 4S N0 XL FSL
Pilot Sport 4S XL FSL

Ik snap niet echt het verschil tussen deze 3 behalve de namen en de prijs... Iemand enig idee?

• AndRo555
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:53
Die MO1 en N0 zijn typisch kenmerken dat die band specifiek voor fabrikant/model x/y is gemaakt. Geen idee of het echt veel uitmaakt, Pilot Sport 4S is sowieso al een erg goede band.

• Rainesh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01:13
Ik heb de XL FSL eronder. Rijdt lekker

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• F41R
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:03
Na total loss verklaring van onze vorige A1 (8x) heb ik de navigatie SD met de kaarten van 2018 uit de auto genomen. Inmiddels hebben wij een andere A1 aangeschaft, waar weer oud kaartmateriaal in verwerkt zit in de MMI.
Volgens de dealer worden de activatiecodes slechts 1 maal uitgegeven en op voertuig geregistreerd. Hetgeen betekend dat ik weer minimaal €99,- uit zou moeten trekken voor een nieuwe update.

Nu vraag ik mij af of 1 van jullie misschien nog een mogelijkheid kent om deze toch te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01:02
Weet iemand een plek waar je die adapters voor de dynamische achterlichten relatief goedkoop kan krijgen. Ik zie ze alleen op eBay staan voor 400 euro, dat vind ik best duur. Geen interesse overigens in die semi-dynamische oplossing. De dynamische achterlichten kan ik zelf wel regelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rainesh
@F41R Nee kan helaas niet.

@NotSoSteady wat voor auto?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01:02
Rainesh schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:21:
@F41R Nee kan helaas niet.

@NotSoSteady wat voor auto?
Oh sorry, A3 (2015) Sportback.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rainesh

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 16:27

Yzord

MediConnect.io Investor

Sorry voor mijn 'dommigheid', maar waar staat "bis Bj.2011" voor? Ik heb een auto van 2010, dus is deze voor mij van toepassing of is het vanaf 2011?

Wil ook de dynamische achterlichten haha

Acties:
  • +3Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:18

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Yzord schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 14:13:
Sorry voor mijn 'dommigheid', maar waar staat "bis Bj.2011" voor? Ik heb een auto van 2010, dus is deze voor mij van toepassing of is het vanaf 2011?

Wil ook de dynamische achterlichten haha
BIS is Duits voor TOT.

Von = van
Bis = tot

GerCor wijzigde deze reactie 23-05-2019 15:38 (3%)

Me.

Acties:
  • 0Henk 'm!

A.s vrijdag staat ie hier bij mij voor de deur in Lissabon. Eindelijk. *O*

Ik was de laatste paar dagen aan het kijken voor verschillende S5's / A5's. Eentje van ruim 24k die echt de dag ervoor verkocht was. Vandaag helemaal naar porto gereden, om deze te bekijken:

Alles leek zoverre in orde, totdat ik dit zag:

-O-

Hoe groot is de kans dat je een teller van een auto op exact, 181750km ziet staan? Mijn eerste gedachte was: daar is een flash in gezet, en er is geen moeite genomen op een niet zo'n rond stand te zetten, laat staan het ding een paar km te hebben gereden. Toen ik de verkoper vroeg hoe groot de kans was dat die km-stand exact zo zou zijn, voelde die zich aangevallen. Heel verhaal over VIN controleren bij audi, terwijl iedereen wel weet dat dat geen heilige graal is.

Hier in portugal is men als de dood dat hun zaak afgeschilderd wordt als auto's met aangepaste km-standen. Voor een A5 uit 2008 (11 jaar oud) en een stand van 181k lijkt me erg stug. Een diesel ga je pas rijden als je meer dan 20k per jaar gaat doen. Anders is het economisch niet haalbaar.

Auto was mooi hoor, daar niet van, maar dat was de reden waarom ik afzag van de koop. Welnu terug naar de RS6:

Hij is echt in mint conditie. Motor compleet uit elkaar gehaald, alles gereviseerd, versterkt, gevlakt, enz enz enz. Ergens in dit topic staan wat eerdere foto's. Gaat woensdag de auto-ambulance op, een rit van ruim 2600km maken om vervolgens bij mij afgeleverd te worden met een strikje erom heen en alles :+

Dan naar de locale mercedes dealer, om deze in te gaan voeren op Portugees kenteken. Qua BPM val ik in een gunstig tarief, het is dus geen duizenden euro's ofzo. Eerste wat ik laat doen is glascoating. Ik heb geleerd na een jaar wonen in Portugal dat men geen reet om auto's geeft en het gewoon ziet als gebruiksvoorwerp. Dus de kans dat iemand tegen je auto aanrijdt, schade maakt en geen notitie achterlaat ofzo, aanzienlijk is.

Ik wil de RNS-D gaan vervangen met een Apple Carplay capable ding. Maar het zal geen eenvoudige opgave worden *want* de RNS-D heeft weer een afwijkend front, formaat en niet universeel. Qua audio moet ik echt ff luisteren hoe het exact allemaal klinkt, er zit volgens mij standaard een dubbele subwoofer ipv een enkele bij de RS4 het geval was.

Motorisch onder de 140k. Net gereviseerd. Rij ik er zuinig mee dan heb ik het eerste jaar *hopelijk* nul problemen ermee. Qua verzekering ga ik natuurlijk zo hoog mogelijk inzetten. Qua parkeren is het een huis met eigen garage. Nooit op de straat laten staan.

Er zijn wat tweaks toegepast om diefstal te voorkomen. Qua uiterlijk blijft ie gewoon lekker stock. Hier ga ik echt plezier van beleven weer. :+ _/-\o_

M'n magische bol werken.

Pagina: 1 ... 84 85 86 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True