Niet voor niets wordt een dealer stealer genoemd.
[ Voor 3% gewijzigd door GioStyle op 30-03-2019 18:09 ]
[ Voor 3% gewijzigd door GioStyle op 30-03-2019 18:09 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Volgende keer dus gewoon beter kijken als je wat aanschaftUser schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:33:
@Rainesh, niet goed gevoeld blijkbaar, dit staat er aan de binnenkant op:
[Afbeelding]
Geen Audi logo te bekennen, geen onderdeelnummer te bekennen, "Not OE"...
Opmerking van de verkoper: "Ik ben 99% zeker dat het geen originele velgen zijn, maar je koopt de auto 'as is', dus d'r valt weinig aan te doen voor mij.".
Dus opletten jongens, bij officiële Audi-dealer Autoland Van den Brug verkopen ze dus nep Audi spullen en dat boeit ze geen reet.
Bout jij ook bij elke auto die je koopt even de banden er af om te checken of het logo wat er op staat er wel op hoort te staan?Convoy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:25:
[...]
Volgende keer dus gewoon beter kijken als je wat aanschaft
Ja. Zou je ook eens moeten doenUser schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:28:
[...]
Bout jij ook bij elke auto die je koopt even de banden er af om te checken of het logo wat er op staat er wel op hoort te staan?
Bij een Apple store mag je toch ook aannemen dat de spullen die een Apple logo ook echt Apple zijn en geen namaak?
[ Voor 4% gewijzigd door Convoy op 30-03-2019 18:32 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Oktober vorig jaar, en zodra ik dit door kreeg ben ik linea recta naar de dealer gereden.GerCor schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:53:
Ik weet niet wanneer jij de auto hebt gekocht maar het is een beetje schemergebied. Je koopt de auto zoals die wordt aangeboden. Het is ook niet zo dat het een 'verborgen gebrek' is. Die knakker van Profile had snel in de gaten dat het geen originele velgen zijn, jij hebt dat nooit gezien en de dealer heeft nooit gezegd dat je originele velgen krijgt voor die prijs.
Kortom, dikke pech. Ze zijn jou, neem ik aan, kwijt voor onderhoud e.d. en dat doet ze waarschijnlijk meer pijn.
Je kunt wel van alles 'vinden' maar je schiet er -juridisch- niet zoveel mee op.User schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:19:
knip…...Voor mij is dit dus wel zeker een verborgen gebrek. Had de dealer het kunnen weten? Ik denk het wel, de auto heeft een beurt en APK gehad voor aflevering.
Op een foto uit 2015 staat ie met andere Audi velgen, en de velgen die er nu onder zitten zijn gemaakt in mid-2015. Ik heb dus geen idee hoe of wat deze velgen op deze auto terecht zijn gekomen.knip
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Ik moet zeggen als "kenner" zie ik wel meteen dat het immi velgen zijn.User schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:19:
[...]
Oktober vorig jaar, en zodra ik dit door kreeg ben ik linea recta naar de dealer gereden.
Punt is dus dat er naafdop met Audi logo op zat wat niet bij de velg hoorde. Ik heb verder niks tegen aftermarket velgen, maar ik wil wel kwaliteit, m'n wintervelgen heb ik dus ook wel van een goed merk (Brock, voor zover ik kon vinden wel een degelijk merk). Maar ik heb nu dus geen idee wat voor velgen dit zijn qua kwaliteit. Als er een Audi logo opzit, verwacht ik Audi kwaliteit. Ik wil echt geen meuk onder mijn auto. Banden en velgen moeten gewoon van goede kwaliteit zijn, als ik dit had geweten had ik de auto hoogstwaarschijnlijk niet gekocht. Voor mij is dit dus wel zeker een verborgen gebrek. Had de dealer het kunnen weten? Ik denk het wel, de auto heeft een beurt en APK gehad voor aflevering.
Op een foto uit 2015 staat ie met andere Audi velgen, en de velgen die er nu onder zitten zijn gemaakt in mid-2015. Ik heb dus geen idee hoe of wat deze velgen op deze auto terecht zijn gekomen.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 31-03-2019 09:18 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Er staat nergens een audi logo op je velgen dus ja, je hoeft niks te verwachten. De center caps die zullen wel audi kwaliteit zijn...maar dan liever die caps uit china dan de velgen uit china.User schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:19:
[...]
Oktober vorig jaar, en zodra ik dit door kreeg ben ik linea recta naar de dealer gereden.
Punt is dus dat er naafdop met Audi logo op zat wat niet bij de velg hoorde. Ik heb verder niks tegen aftermarket velgen, maar ik wil wel kwaliteit, m'n wintervelgen heb ik dus ook wel van een goed merk (Brock, voor zover ik kon vinden wel een degelijk merk). Maar ik heb nu dus geen idee wat voor velgen dit zijn qua kwaliteit. Als er een Audi logo opzit, verwacht ik Audi kwaliteit. Ik wil echt geen meuk onder mijn auto. Banden en velgen moeten gewoon van goede kwaliteit zijn, als ik dit had geweten had ik de auto hoogstwaarschijnlijk niet gekocht. Voor mij is dit dus wel zeker een verborgen gebrek. Had de dealer het kunnen weten? Ik denk het wel, de auto heeft een beurt en APK gehad voor aflevering.
Op een foto uit 2015 staat ie met andere Audi velgen, en de velgen die er nu onder zitten zijn gemaakt in mid-2015. Ik heb dus geen idee hoe of wat deze velgen op deze auto terecht zijn gekomen.
Nou, het zijn in ieder geval aziatische velgen....anders zou er geen jwl/via keurmerk op,staan. Die jwl kom je nog wel tegen op eu velgen mar die via niet echt.(2 japanse keurmerken) al wil dat niks zeggen als het china velgen zijn. (Wat ik denk van niet want die gaan er nooit NOT OE opzettenUser schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:33:
[Afbeelding]
Opmerking van de verkoper: "Ik ben 99% zeker dat het geen originele velgen zijn, maar je koopt de auto 'as is', dus d'r valt weinig aan te doen voor mij.".
Dus opletten jongens, bij officiële Audi-dealer Autoland Van den Brug verkopen ze dus nep Audi spullen en dat boeit ze geen reet.
[ Voor 40% gewijzigd door SadisticPanda op 31-03-2019 10:23 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
www.google.nl
Als ik de reacties lees bestaan er ook gewoon RS B5-jes die wel normaal onderhoud nodig hebben.....MisteRMeesteR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:34:
De broer van @Verwijderd ?
https://www.autojunk.nl/2...to-audi-rs4-avant-van-bas
30K aan onderhoud in 3 jaar
Verwijderd
Met dat in gedachte mag je raden van welke oliestaat de Q8 tankstations zijnGerCor schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:52:
Ik zat gisteren naar een filmpje te kijken naar het concept voor de Q4 e-tron. Mooie auto maar het viel me nu pas op dat onze oosterburen de Q uitspreken als KOE.![]()
Dus, Nederlanders, Q-rijders …… jullie rijden in een KOE
Ik ken m! Verkocht m de soft RS4 velgen en bracht die bij m thuis. Hij reed in ieder geval geen 120k met 280 bij aanschafMisteRMeesteR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:34:
De broer van @Verwijderd ?
https://www.autojunk.nl/2...to-audi-rs4-avant-van-bas
30K aan onderhoud in 3 jaar
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2019 09:08 ]
Moet via de dealer, is een retrofitkit voor inc vrijschakelcode. Staat op shop.audi.nlkoendio schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:12:
sinds afgelopen week hebben we een q2 op de oprit staan. Leuke wagen die best lekker rijdt. Weet iemand of het mogelijk is om eenvoudig apple carplay erop te krijgen? Zit er nu niet op (lease), maar wellicht is het softwaretechnisch makkelijk aan te passen?
Reden is dat ik graag via Waze navigeer (weet trouwens ook niet of dit wel lukt met apple carplay)
Xbox Live: Miesjh NL
1) dab wordt een dure grap. Main unit vervangen, antenne, coderen etcMiesjh schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:43:
Vraagje. Heb vrijdag mijn Audi A4 Avant (B9) opgehaald maar heb toch wat vragen.
Ik heb Audi MMI Plus maar geen DAB radio. Weet iemand hoe dit zit? Ik kan met Audi Connect wel Radio Streams luisteren.
Verder heb ik geen achteruitrijcamera. Is dit achteraf nog makkelijk te monteren?
@Rainesh
1: Staat dit niet gewoon uit? Kan me niet voorstellen dat dit er niet op zit.Rainesh schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:57:
[...]
1) dab wordt een dure grap. Main unit vervangen, antenne, coderen etc
2) ja dat kan ik voor je regelen. Originele camera en gekalibreerd
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Kan dat niet met de Fistune tuner?Rainesh schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:57:
[...]
1) dab wordt een dure grap. Main unit vervangen, antenne, coderen etc
En ze verkopen er blijkbaar ook nog eens kromme wielenUser schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:33:
[Afbeelding]
1) nope technisch andersMiesjh schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:06:
[...]
1: Staat dit niet gewoon uit? Kan me niet voorstellen dat dit er niet op zit.
2:Wat kost dat?
Done
Jij hebt MIB2....geen mmi3g
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Kan je niet kijken of je bij PON coulance kan krijgen?Casejunkie schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:37:
Afgelopen vrijdag mijn Audi A6 naar de dealer gebracht voor onderhoudsbeurt en APK.
Ik heb helaas de melding gekregen dat de ketting bij een koude start begint te rammelen en dat deze dus er aan zit te komen. Gaat overigens niet bij de Audi gebeuren aangezien zij absurde prijzen vragen. (>4,5K)
Betreft een Audi A6 3.0 TDI quattro uit 2012 met 178k op de tellerIk wist dat het een zwak punt was bij deze motoren maar had niet de hoop dat ik er al zo snel aan toe zou zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Spinez0r op 08-04-2019 13:43 ]
Is een geïmporteerde auto dus daar hoef ik denk ik niet bij PON proberen aan te kloppen.Spinez0r schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:43:
[...]
Kan je niet kijken of je bij PON coulance kan krijgen?
Het lijkt me niet normaal dat hij bij een kleine 180K al kapot loopt....een gemiddelde riem doet al 100K voor hij vervangen moet worden....
Ik denk dat als Audi aangeeft dat er bij 180K al een beurt van bijna 5000 euro aan zit te komen, de verkopen van Audi drastisch achteruit gaan
[ Voor 6% gewijzigd door Casejunkie op 08-04-2019 14:12 ]
Spinez0r schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:43:
Kan je niet kijken of je bij PON coulance kan krijgen?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hahah gezien jullie reacties valt dat vies tegen.The Eagle schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:31:
Bij Pon coulance verwachten is net zoiets als verwachten dat het Vaticaan de productie van de anticonceptiepil gaat sponsoren. Zou heel mooi zijn, maar diep van binnen weet je dat dat toch nooit gaat gebeuren.
[ Voor 14% gewijzigd door Spinez0r op 08-04-2019 15:18 ]
Ik ken welgeteld 1 iemand die via PON coulance heeft gekregen, na het inschakelen van rechtsbijstand en een rechtzaak aanspannen, en dat had dan ook nog een zeer duidelijk aanwijsbare en verwijtbare oorzaak. Met een geimporteerde auto kun je het helemaal vergeten.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Goed om te wetenArfman schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:34:
[...]
Ik ken welgeteld 1 iemand die via PON coulance heeft gekregen, na het inschakelen van rechtsbijstand en een rechtzaak aanspannen, en dat had dan ook nog een zeer duidelijk aanwijsbare en verwijtbare oorzaak. Met een geimporteerde auto kun je het helemaal vergeten.
¯\_(ツ)_/¯
Korte ritten of lange afstanden? Kennis met een Golf 5 GTI die had enorm veel last van olieverbruik. Standaard longlife olie is erg dun maar je hebt vaak wel wat meer kilometers tussen de beurten. Maar met het wisselen naar een slag dikkere olie, en iedere 15dkm wisselen met gewone olie was het olieverbruik weer redelijk normaal. Dusja, keuzes.... Maar een gevoelsdingetje? Misschien voor sommigen.Spinez0r schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:35:
[...]
Goed om te weten
Ik lees dus dat 30.000KM per oliewissel te weinig is, wat raden jullie aan? dan kan ik dit communiceren met de garage voor m'n nieuwe A1.
De RS6 is vannacht helaas gestolen in Amersfoort...Chaoss schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:13:
Vandaag mijn broertje zijn 'nieuwe' auto opgehaald:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een absurd apparaat om in te rijden![]()
Is de auto die @royhoi ook heeft gehad
Gewoon bij de juiste geldautomaat gaan staan. Wel snel zijn want na de plofkraak vinden ze de snelle Audi's vaak verbrand terug.Chaoss schreef op maandag 8 april 2019 @ 23:38:
[...]
De RS6 is vannacht helaas gestolen in Amersfoort...![]()
Dus mocht iemand hem zien... Kans zal wel klein zijn maar niet geschoten is altijd mis.
@royhoi jouw oude RS6 toch? Die je vervolgens verkocht had aan C en deze recentelijk nog verkocht had aan de huidige eigenaar.Chaoss schreef op maandag 8 april 2019 @ 23:38:
[...]
De RS6 is vannacht helaas gestolen in Amersfoort...![]()
Dus mocht iemand hem zien... Kans zal wel klein zijn maar niet geschoten is altijd mis.
[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 09-04-2019 09:17 ]
Ik veronderstel dat het gaat om de originele ketting/spanners?Casejunkie schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:37:
Afgelopen vrijdag mijn Audi A6 naar de dealer gebracht voor onderhoudsbeurt en APK.
Ik heb helaas de melding gekregen dat de ketting bij een koude start begint te rammelen en dat deze dus er aan zit te komen. Gaat overigens niet bij de Audi gebeuren aangezien zij absurde prijzen vragen. (>4,5K)
Betreft een Audi A6 3.0 TDI quattro uit 2012 met 178k op de tellerIk wist dat het een zwak punt was bij deze motoren maar had niet de hoop dat ik er al zo snel aan toe zou zijn.
Ik heb al bedrijven gevonden die er ongeveer 2K voor rekenen. Probleem is dat het motorblok er volledig voor uit moet om alle kettingspanners te vervangen.Matsooh schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:10:
[...]
Ik veronderstel dat het gaat om de originele ketting/spanners?
In elk geval zijn de kettingen van de 3.0 in de A6 wel het zwakke punt ja, deze worden geacht van 500k mee te gaan, maar de eerste bouwjaren beginnen ze soms te ratelen, vooral merkbaar bij koude start ja. Ik ken iemand die zijn ketting onder garantie heeft kunnen laten vervangen, was wel in België, maar het is een gekend probleem bij Audi, en internationaal erkend, dus zou eigenlijk overal wel mogelijk moeten zijn, is wel 2 jaar geleden en had iets minder KM's dan jij. Kijk ook zeker eens verder op het internet, verhalen genoeg te vinden over de kettingen, zijn genoeg gevallen van bekend. 4,5k voor een ketting te vervangen is inderdaad wel enorm absurd! Er zijn verbeterde onderdelen, die ook in de prefl zijn geplaatst, dus zou toch even verder zoeken als ik jou was!Probleem ligt overigens eerder bij de kettingspanners dan kettingen.
Heb zelf dezelfde configuratie uit hetzelfde jaar, en ik heb nog mijn orriginele ketting, hopelijk blijft die het ook houden
[ Voor 11% gewijzigd door Casejunkie op 09-04-2019 10:23 ]
Formerly known as Ragdoll
Waar heb jij hem laten vervangen en hoeveel was je er voor kwijt?InFamous schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:37:
@Casejunkie Ik had die hele lichte ratel ook in mijn A4 B7 met 2.7 TDI motor, 2 seconden bij koude start. Het ging bij mij alleen niet geleidelijk stuk. Van de een op andere dag was de ratel zo erg dat ik er niet meer mee kon rijden.
Je kan het treffen dat het eerst erger word maar je kan het ook treffen dat het in een keer over is.
Formerly known as Ragdoll
Nu was dat bij die auto's (of eigenlijk gewoon die motor: 1st gen. TFSI) over het algemeen wel een groot probleem. De zuigerveren sleten te hard. Die van ons had het ook. Dikkere olie zal zeker helpen maar is voor andere onderdelen weer niet optimaal denk ik. In het buitenland overigens vervanging onder coulance, in NL met het geweldige PON een reparatie van 5000-7000 euroJoopieboy schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:57:
[...]
Korte ritten of lange afstanden? Kennis met een Golf 5 GTI die had enorm veel last van olieverbruik. Standaard longlife olie is erg dun maar je hebt vaak wel wat meer kilometers tussen de beurten. Maar met het wisselen naar een slag dikkere olie, en iedere 15dkm wisselen met gewone olie was het olieverbruik weer redelijk normaal. Dusja, keuzes.... Maar een gevoelsdingetje? Misschien voor sommigen.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vaak zijn de dealers ook alles behalve behulpzaam en meedenkend. Maar idd, meende mij ook zo iets te herinneren. Best zonde.Kuusj schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:48:
[...]
Nu was dat bij die auto's (of eigenlijk gewoon die motor: 1st gen. TFSI) over het algemeen wel een groot probleem. De zuigerveren sleten te hard. Die van ons had het ook. Dikkere olie zal zeker helpen maar is voor andere onderdelen weer niet optimaal denk ik. In het buitenland overigens vervanging onder coulance, in NL met het geweldige PON een reparatie van 5000-7000 euro
Nou, vandaag was het zover, om 10:00 de auto opgehaald bij de dealer.Spinez0r schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:15:
Nog 2 nachtjes slapen, dan is het zo ver, mijn eerste Audi ooit ophalen bij de dealer.
enz. enz.
Staat hij op straat? Zo ja dan slotbouten of hij staat straks op stenen!Spinez0r schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:16:
[...]
Nog één vraag: wat denken jullie? slotbouten op de velgen of niet?
Dus nu officieel lid van de 4-ringen club
Prachtige auto!!Spinez0r schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:16:
[...]
Nou, vandaag was het zover, om 10:00 de auto opgehaald bij de dealer.
Ik werd vriendelijk welkom geheten en moest eerst het "saaie" papierwerk tekenen.
Daarna vond ik mijn auto ingepakt in een goude hoes (jaja).
Na de reveal werd mij zo'n beetje alles uitgelegd van de auto, maar het MMI systeem was hetzelfde als de Q3, dus weinig uitleg nodig![]()
Helaas weinig tijd gehad om nog te rijden (moest werken) maar hij staat mooi in 't zonnetje met 11 kilometer op de teller![]()
[Afbeelding]
Al met al ben ik heel blij met het resultaat, het blijft toch spannend, aangezien de auto waarmee we de proefrit hadden anders was dan deze auto, en je het op de site toch minder goed kan inschatten.
In eerste instantie vond ik de velgen wel gaaf, maar had toch een lichte twijfel.
Maar nu ik ze in het echt zie ben ik er heel blij mee, op de Site leek het alsof de velgen aan de binnenkant zwart waren, maar ze zijn hetzelfde grijs als de accenten op de auto, dat maakt 't heel mooi![]()
Nog één vraag: wat denken jullie? slotbouten op de velgen of niet?
Dus nu officieel lid van de 4-ringen club
Ik heb geen idee, er zitten nu van die kapjes over de bouten, ik ga vanavond even kijken.Hulliee schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:51:
[...]
Staat hij op straat? Zo ja dan slotbouten of hij staat straks op stenen!![]()
Ligt er natuurlijk aan waar je woont, maar Audi-velgen zijn gewild.
Maar zitten die er niet standaard op eigenlijk?
Dankjewel
[ Voor 6% gewijzigd door Spinez0r op 10-04-2019 07:01 ]
Ik snap je punt, het is daarentegen wel zo dat de auto vol zit met grijze accenten, de lak heeft zogenaamd "pareleffect", de spiegels, deurspoiler (hoe heten die dingen op de dorpel?) en velgen, en hier en daar nog wat punten zijn grijs.GerCor schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:04:
Zelf vind ik zwarte auto's nogal saai en anoniem. Zwart maakt de auto ook altijd klein(er) ogen. Of het moet zo'n beest van een Wide Body RS6 zijn.
Dus, zwarte velgen, verlagen en de remklauwen een mooi fel kleurtje. Dan lijkt het - maar dat is mijn persoonlijk smaak - al heel anders.
kan ook aan het weer liggen. Ratelen is vaak bij lagere temperaturen.Casejunkie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:12:
Update over de ketting van mijn 3.0 tdi: ik hoor hem niet meer bij de koude start sinds de beurt. Dus mogelijk de olie die zijn smerende werking te ver had verloren?
Haha vergis je niet in de hoogte, hij is al best laag van zichzelf.User schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:40:
Ik had hiervoor een pikzwarte A1 met getinte ruiten, stond erg gaaf! Alleen was het voor de rest een beetje een boodschappenauto, maar zag er van een afstandje best wel aso uit. Op de snelweg gingen de meesten best rap aan de kant, terwijl ik maar met een paar km/u verschil kwam aankarren.![]()
De nieuwe A1 vind ik er echt vele malen beter uitzien, vooral het interieur is echt mooi, past goed bij het exterieur.
Ik zou hem wel verlagen, anders vind ik um zo hoog op de poten staan. Je kan bijna met een vuist tussen de band en de wielkast.
Klinkt bekend... Laat me raden, je kijkt vol tegen de binnenspiegel aan als je iets rechts van de weg wil zien?Spinez0r schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:05:
[...]
Haha vergis je niet in de hoogte, hij is al best laag van zichzelf.
Ik ben zelf 1.86, maar heb vrij korte benen en een wat langer bovenlichaam, dus de stoelen staan op 't laagst....en als ik uitstap moet ik er al redelijk "uit kruipen"
Nou, ik heb gekozen voor de sportstoelen, deze kunnen volgens mij lager dan de normale stoelen.User schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:47:
[...]
Klinkt bekend... Laat me raden, je kijkt vol tegen de binnenspiegel aan als je iets rechts van de weg wil zien?
Dat had ik met de oude A1, daar kon m'n stoel niet laag genoeg om fatsoenlijk onder de spiegel door te kijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Spinez0r op 11-04-2019 11:08 ]
Bekabeling aanleggen. Waarom heb je geen lichtpakket genomen?Spinez0r schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:05:
[...]
Haha vergis je niet in de hoogte, hij is al best laag van zichzelf.
Ik ben zelf 1.86, maar heb vrij korte benen en een wat langer bovenlichaam, dus de stoelen staan op 't laagst....en als ik uitstap moet ik er al redelijk "uit kruipen"![]()
Verder heb ik nog een vraagje aan de kenners, blijkbaar is een lampje in het handschoenenvakje niet standaard (lees: optioneel)en moet je hier 220€ voor neertellen..... (Dan krijg je ook hemelverlichting in LED en footwell verlichting)
In het handschoenenvakje zit op de plek waar normaal het lampje hoort wel een "placeholder".
Kan ik deze placeholder vervangen door een lamphouder, of mis ik de bekabeling en de schakelaar die detecteerd of het handschoenenvakje open is?
Ja goeie vraagRainesh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:44:
[...]
Bekabeling aanleggen. Waarom heb je geen lichtpakket genomen?
[ Voor 34% gewijzigd door Spinez0r op 11-04-2019 11:47 ]
slechte dealer...:pSpinez0r schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:46:
[...]
Ja goeie vraagtoen we de auto bij de dealer hebben proefgereden...zijn we met de dealer niet minitieus door alle opties heen gegaan.
Super, hoor 't welRainesh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:48:
[...]
slechte dealer...:p
ik zal ook binnenkort ff reageren op je berichtje
[ Voor 9% gewijzigd door Spinez0r op 11-04-2019 11:57 ]
Was het wel mogelijk om alle pakketen aan te vinken icm private lease?Spinez0r schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:48:
[...]
Super, hoor 't wel
Tja, leermomentje laten we maar zeggen
[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 11-04-2019 12:57 ]
Het was een maatwerkofferte, het was mogelijk de auto samen te stellen alsof je 'm koopt.schumi1986 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:55:
[...]
Was het wel mogelijk om alle beschikbare pakketen aan te vinken icm private lease?
Misschien heeft de dealer alleen aandacht besteed aan de beschikbare pakketen?
Beetje omgekeerde wereld, hier in Europa is de jacht geopend op de dieselsScrtz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:35:
https://www.autoweek.nl/a...orden-beresterke-diesels/
Dit is wel weer heel apart nieuws zeg
[ Voor 29% gewijzigd door Spinez0r op 11-04-2019 12:59 ]
Signatures zijn voor boomers.
Of ze krijgen hun benzine motoren niet door de WLTP, ondertussen zijn verschillende motoren daardoor niet leverbaar.Maasluip schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:19:
Ik gok vanwege uitstootnormen. Die gaan vooral om de uitstoot van CO2 en zijn een gemiddelde over je wagenpark.
Als je als VAG niet echt verder komt met elektrische auto's (en dit lijkt me daar een indicatie van) dan moet je over de hele range uitstoot gaan zoeken.
In 2021 gemiddeld (heel VAG dus) niet meer dan 95 gram tegen 118,5 gram nu.
Signatures zijn voor boomers.
Is mijn oude jaRainesh schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:04:
[...]
@royhoi jouw oude RS6 toch? Die je vervolgens verkocht had aan C en deze recentelijk nog verkocht had aan de huidige eigenaar.
K
LED lampjes kun je er voor een paar grijpstuivers zelf wel inzetten. Lampje in handschoenenvakje en voetenverlichting is niet echt boeiend natuurlijk. Jammer, maar meer ook niet.Spinez0r schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:05:
Verder heb ik nog een vraagje aan de kenners, blijkbaar is een lampje in het handschoenenvakje niet standaard (lees: optioneel)en moet je hier 220€ voor neertellen..... (Dan krijg je ook hemelverlichting in LED en footwell verlichting)
Zijn complete led units, niet te vergelijken met paar losse ali dingen.GerCor schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:30:
[...]
LED lampjes kun je er voor een paar grijpstuivers zelf wel inzetten. Lampje in handschoenenvakje en voetenverlichting is niet echt boeiend natuurlijk. Jammer, maar meer ook niet.
Doet me denken aan mijn eerste auto, een BMW 316. Had ik een lampje kapot in het dashboard. Was een printplaatje met een lampje erop a fl 80,--. Dat vergeet ik, blijkt, nooit meer.Rainesh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:42:
Zijn complete led units, niet te vergelijken met paar losse ali dingen.
[ Voor 5% gewijzigd door SpySeiko op 12-04-2019 08:48 ]
volgens mij zijn die hetzelfde. Alleen diffuser en bumpers zijn dacht ik van de 5deurs iets anders.SpySeiko schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:48:
Weet iemand of een de eind en middendemper uitlaat systeem (incl. sierstukken) van een S3 8P 3 deurs ook onder een 5 deurs past ?
Op zich lijken op eerste gezicht de bochten en formaat van de potten wel hetzelfde.
Wel lekkere koppel onder je reet.Scrtz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:35:
https://www.autoweek.nl/a...orden-beresterke-diesels/
Dit is wel weer heel apart nieuws zeg
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Als de WLTP test niet brengt waar je op in had gezet (bepaalde uitstoot), dan is dat wel degelijk een technisch probleem.Maasluip schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:02:
Dat is geen technisch probleem, dat is een organisatorisch probleem. Je kunt niet zakken voor de WLTP test, de test geeft een bepaalde uitstoot en daar moet je het mee doen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Yzord schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:19:
Duh, zie nu pas dat er een Audi topic op T.net staat![]()
Laat ik mij even erin wurmen met mijn RS5 en R8
[ Voor 16% gewijzigd door Yzord op 12-04-2019 12:02 ]
Haha, welkom. Ik had je hier al wel eerder verwacht @YzordYzord schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:50:
[...]
[Afbeelding: R8]
[Afbeelding: RS5]
De R8 heeft inmiddels carbon blades gekregen. De zilveren zijn te koopDe R8 is een hangeschakelde V8 uit 2008 met 14K op de teller.
Mijn nieuwe auto gaat de E-tron GT worden
Wist niet eens dat er een topic was joh haha. Leuk je ook hier te zien 👍creapYYY schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:05:
[...]
Haha, welkom. Ik had je hier al wel eerder verwacht @Yzord
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ze hebben beide zelfde kleur. Daytonagrijs met pareleffect. Lekker neutrale kleur 👍The Eagle schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:50:
@Yzord Is het toeval of opzet dat die RS5 en %8 de zelfde kleur (lijken) te hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door Yzord op 12-04-2019 15:31 ]
[ Voor 103% gewijzigd door Spinez0r op 15-04-2019 07:14 ]
Ik wou iets schrijven over een goed alarm ofzo, maar het kwaad is al geschied. Sorry; investeer aub in een goed alarm en dan niet een ding van de halfords ofzo, zeker met zo'n klasse auto.Rainesh schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:04:
[...]
@royhoi jouw oude RS6 toch? Die je vervolgens verkocht had aan C en deze recentelijk nog verkocht had aan de huidige eigenaar.
Deze begrijp ik niet zo goed. Wat bedoel je met "gaat niet echt voor een automatenbak"? Want ik heb gewoon een bearlock in mijn RS5, maar bearlock kon mij geen leveren voor mijn handgeschakelde R8.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:35:
[...]
Tip 3: Een bearlock gaat niet echt voor een automatenbak, maar er is echt wel iets goeds verkrijgbaar bij een erkende specialist ofzo.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq