Formerly known as Ragdoll
Geen idee eigenlijk.Rainesh schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:32:
[...]
Proficiat! Ziet er lekker compleet uit, maar stel als het een facelift model wordt, wil je dan geen virtual cockpit?
Heb op het laatste moment toch nog andere velgen gepakt
Iets om te informeren? Zou wel een super mooie aanvulling zijn op al een vette configuratie.runner83 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:08:
[...]
Geen idee eigenlijk.
Heb op het laatste moment toch nog andere velgen gepakt
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
nou het probleem is dat de dealer niet zeker durfde te zeggen of het een facelift model wordt omdat het mogelijk is dat productie vooruit wordt geschoven.Rainesh schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:28:
[...]
Iets om te informeren? Zou wel een super mooie aanvulling zijn op al een vette configuratie.
ipv van 18 inc heb ik nu ook 17 inch velgen gepakt.de volgende: Velgen, lichtmetaal 7,5J x 17 "10-spaak dynamic"-design
Ben wel blij met dat laatste bij mijn A3, altijd fijn in een parkeergarage.
K to the KillaZ
Als ik het ingebouwd heb, dan wil ik later parkeersensoren aan de voorzijde hebben, een s-line diffusor en de sideskirts. Dan is het wel genoeg
Ik hoop wel originele parkeersensoren met weergave op je mmi.........ben de laatste tijd paar wagens tegengekomen met aftermarket sensoren die niet eens verzonken waren. Laatstaan weergave op je mmi scherm.Tristan schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:15:
Ik laat volgende week parkeersensoren aan de voorzijde plaatsen. Daarna zou ik alleen nog een chipje en een verlaging willen, maar omdat het een leasebak is en ik hem over 4 jaar gewoon weer mag inleveren houdt dat me tegen om er serieus geld tegenaan te gooien.
*@!&$@(*$!! Ik krijg die stomme zijspiegel kappen niet eraf, iets van 5 klikjes...tywraps erin gestopt en nog steeds krijg ik het er niet af.
Edit:
Met veel bruut geweld en geduld heb ik beide kappen kunnen demonteren!
[ Voor 5% gewijzigd door Rainesh op 08-04-2016 23:10 ]
Jazeker, ik had nog ruimte in m'n leasebudget dus de dealer mag aan de slagRainesh schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:11:
[...]
Ik hoop wel originele parkeersensoren met weergave op je mmi.........ben de laatste tijd paar wagens tegengekomen met aftermarket sensoren die niet eens verzonken waren. Laatstaan weergave op je mmi scherm.
Ah beter. Een tip, goed in de gaten houden / afspreken over hoe en wat voor sensoren geplaatst worden. Ik ken dealers die claimen dat het niet mogelijk is om achteraf erbij te plaatsen.Tristan schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 00:23:
[...]
Jazeker, ik had nog ruimte in m'n leasebudget dus de dealer mag aan de slag
Klant van mij had 1200 (!!) euro betaald voor sensoren aan de voorzijde op een a4 b8 zonder optische weergave en niet eens op de originele plekken/verzonken. Herstellen was gelijk nieuwe bumper.
Terwijl het normaal originele rond de 500 a 600 kost.
De dealer is Audi Autohaas Apeldoorn, officiele distributeur en installateur van ABT. Ik hoop dat ze daardoor dus weten wat ze doen, maar bedankt voor de tip. Ik zal maandag dus even contact met ze opnemen om te instruerenRainesh schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 09:10:
[...]
Ah beter. Een tip, goed in de gaten houden / afspreken over hoe en wat voor sensoren geplaatst worden. Ik ken dealers die claimen dat het niet mogelijk is om achteraf erbij te plaatsen.
Klant van mij had 1200 (!!) euro betaald voor sensoren aan de voorzijde op een a4 b8 zonder optische weergave en niet eens op de originele plekken/verzonken. Herstellen was gelijk nieuwe bumper.
Terwijl het normaal originele rond de 500 a 600 kost.
Overigens kost het mijn werkgever (want ik betaal niets extra) € 990,-. Ik laat ook gelijk mijn OBD stekker verplaatsen. Dit kost €195,-.
Werkt PON nog met ABT? Ik dacht dat ze juist mee gestopt waren.Tristan schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:17:
[...]
De dealer is Audi Autohaas Apeldoorn, officiele distributeur en installateur van ABT. Ik hoop dat ze daardoor dus weten wat ze doen, maar bedankt voor de tip. Ik zal maandag dus even contact met ze opnemen om te instrueren![]()
Overigens kost het mijn werkgever (want ik betaal niets extra) € 990,-. Ik laat ook gelijk mijn OBD stekker verplaatsen. Dit kost €195,-.
Maar zeker even navragen en expliciet naar volledige weergave in je MMI oftewel Audi Parking System Plus (APS+) en vergeet niet het "Park" knopje in je dashboard naast je gevarenlicht.
En er nog plezier van!
Van 16" 205 naar 17" 225 vandaag.

Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.

[ Voor 4% gewijzigd door Tristan op 11-04-2016 09:54 ]
Mazzelkont
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Tijd om te verlagen voor een betere wegligging?
Quatro?Rainesh schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:08:
wtf, kantje boord dus!

Precies, te hard en te ruim de bocht ingestuurd en hem daardoor niet kunnen halen.vhal schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:11:
Gelukkig is het goed afgelopen. Je zou verwachten dat de auto door zijn gewicht als een blok op de weg zou liggen maaruh...met twee wielen aan linkerkant het gras raken? Iets te enthousiast op een polderweg of zo?
Nu even geen gekkigheid gelukkig heb je de auto geen diep clean gegeven.
En is jezelf niks overkomen
[ Voor 12% gewijzigd door runner83 op 11-04-2016 10:22 ]
En dan gaat hij rustiger door de bochten denk je?Rainesh schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:08:
wtf, kantje boord dus!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Datzelfde gewicht moet natuurlijk ook wel de bocht door willenvhal schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:11:
Gelukkig is het goed afgelopen. Je zou verwachten dat de auto door zijn gewicht als een blok op de weg zou liggen maaruh...met twee wielen aan linkerkant het gras raken? Iets te enthousiast op een polderweg of zo?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Verbazingwekkend hoe snel die spotters ter plekke waren. Ik denk zo'n 10min nadat de politie was gearriveerd.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dit is je 112-meldingTristan schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:00:
Heb het lokale nieuws gehaaldhttp://www.omroepzuidplas...en-aan-dijkje-zevenhuizen
Verbazingwekkend hoe snel die spotters ter plekke waren. Ik denk zo'n 10min nadat de politie was gearriveerd.
Serieus? Heb je met die mensen lopen praten?De man minderde vaart, maar gaf op het verkeerde moment tijdens het inrijden van de bocht weer wat gas bij, waardoor de auto met de wielen in het natte gras van de berm terechtkwam.
Lag je daar? Sorry dat ik het zeg, maar haakse bocht, sportief rijden, nieuwe auto met onbekende wegligging

[ Voor 12% gewijzigd door Maasluip op 11-04-2016 12:15 ]
Signatures zijn voor boomers.
Buiten wind en enorme onevenwichtige verdeling van het gewicht is meer belading/een zwaardere auto altijd negatief. Daardoor wil dat ding juist moeilijker door de bocht.vhal schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:11:
Die 'spotters' hebben ook een pager bij zich, die zien de melding dan tegelijk met de hulpdienstenTristan schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:00:
Heb het lokale nieuws gehaaldhttp://www.omroepzuidplas...en-aan-dijkje-zevenhuizen
Ik ga er vanuit dat de berger wel weet wat hij doet, en het risico met slepen dan groter wasBrilsmurfffje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:37:
Waarom slepen ze hem niet met een lier omhoog? Dit lijkt me nodeloos veel risico met zich meebrengen
Nee, die spanbanden zijn van nylon/stof.Rainesh schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:35:
Zijn je rotors niet beschadigd door het takelen?
Omdat takelen onmogelijk zonder schade zou gaan, het is daar zo stijl dat hij gegarandeerd de bumper eraf zou trekken. Ik had zelf al moeite om omhoog de heuvel op te klimmen (mede ook omdat het zo glad en modderig was).Brilsmurfffje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:37:
Waarom slepen ze hem niet met een lier omhoog? Dit lijkt me nodeloos veel risico met zich meebrengen
Misschien wel voor een standaard auto maar de accupacks van deze etron liggen toch vrij laag. Je zou kunnen stellen dat de Tesla Model S dan ook een probleem heeft met zijn wegligging.GoldenSample schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:27:
[...]
Buiten wind en enorme onevenwichtige verdeling van het gewicht is meer belading/een zwaardere auto altijd negatief. Daardoor wil dat ding juist moeilijker door de bocht.
Maar tegen deze driver-error (denk ik) is helaas weinig aan te doen.
Heb je al wat gehoord van de dealer over je parkeersensoren, knopje in je dashboard en inbouw etc?
Zwaartepunt heeft maar heel weinig te maken met of je een bocht wel of niet om komt. Het is heel simpel: hoe lichter, hoe beter bochtengedrag. Met een zware auto kun je nog veel oplossen met veel grip (brede banden), maar als je geen grip meer hebt dan ben je met een zware auto altijd in het nadeel t.o.v. een lichte auto.vhal schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:31:
[...]
Misschien wel voor een standaard auto maar de accupacks van deze etron liggen toch vrij laag. Je zou kunnen stellen dat de Tesla Model S dan ook een probleem heeft met zijn wegligging.
Signatures zijn voor boomers.
@Rainesh, ik heb een terugbel verzoek bij de dealer achter gelaten.
?? Auto is maand oud. Dan weet je de wegligging wel.Maasluip schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:13:
[...]
Sorry dat ik het zeg, maar haakse bocht, sportief rijden, nieuwe auto met onbekende wegligging![]()
Mja, ik heb uiteindelijk 2 uur in de kou gestaan en drie kwartier op de berger moeten wachten. Naast de politie waren alleen zij ter plekke dus dan raak je aan de praat hè.Maasluip schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:13:
[...]
Dit is je 112-meldingweet je meteen hoe die spotters zo snel ter plaatse zijn.
[...]
Serieus? Heb je met die mensen lopen praten?
Geef niet, je heb helemaal gelijk. De actie was achteraf ook gewoon onbezonnen en ik ben blij dat ik niets mankeer. 10cm meer doorschuiven het water in en het had heel anders kunnen aflopen of 5m verderop eraf duiken en ik had gegarandeerd gekanteld omdat het daar nog schuiner afloopt.Maasluip schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:13:
Lag je daar? Sorry dat ik het zeg, maar haakse bocht, sportief rijden, nieuwe auto met onbekende wegligging![]()
Dealer gesproken. Set komt met knopje voor het dashboard en het zijn de officiele verzonken sensoren en worden gemonteerd zoals af-fabriek. Hij noemde specifiek dat het niet om de set ging die PON levert waarbij de sensoren 2-3mm uitsteken. Ze leren ook de auto in. Dus dat komt goed neem ik aanRainesh schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:36:
Heb je al wat gehoord van de dealer over je parkeersensoren, knopje in je dashboard en inbouw etc?
[ Voor 20% gewijzigd door Tristan op 11-04-2016 14:11 ]
@roger is here
De 17inch staat het behoorlijk goed, blijven super mooie oem velgen. Vind het wel jammer dat de onderste helft van de b6 niet altijd meegespoten is.
Over de dealer gesproken, wordt je auto nog gecontroleerd op schade?Tristan schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:47:
Dat het een driver-error is staat buiten kijf. Ik heb mijzelf en het kunnen van de auto overschat en had geen tijd en ruimte meer om het enorme onderstuur op te vangen.
@Rainesh, ik heb een terugbel verzoek bij de dealer achter gelaten.
Jep, ze gaan hem gelijk even controleren.vhal schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:49:
[...]
Over de dealer gesproken, wordt je auto nog gecontroleerd op schade?
Hoeveel mensen kennen hun auto op het limiet?Tylen schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:48:
[...]
?? Auto is maand oud. Dan weet je de wegligging wel.
Ik wist ook niet precies wat mijn auto deed met gas uit een bocht acceleren (moet ik dus niet doen met 420Nm en geen sperr) Daarbij gaat mijn achterkant ook fijn dansen als de bandjes koud zijn. Dus eerder overstuur dan onderstuur. Van het pendaal af hard door een bocht heen.
Die huidige auto's laten door hun isolatie, elektrische besturing, etc weinig ruimte voor gewenning wat de banden en onderstel aan kunnen.
Zo'n E-tron wordt zeker niet geleverd op de beste sport banden? Maar eco banden welke een stuk minder grip hebben.
Als je auto een slechte wegligging heeft weet je dat toch wel na een maand? Ik persoonlijk test dat altijd wel eventjes uit iig.KappeNou schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:27:
[...]
Hoeveel mensen kennen hun auto op het limiet?
Ik wist ook niet precies wat mijn auto deed met gas uit een bocht acceleren (moet ik dus niet doen met 420Nm en geen sperr) Daarbij gaat mijn achterkant ook fijn dansen als de bandjes koud zijn. Dus eerder overstuur dan onderstuur. Van het pendaal af hard door een bocht heen.
Die huidige auto's laten door hun isolatie, elektrische besturing, etc weinig ruimte voor gewenning wat de banden en onderstel aan kunnen.
Zo'n E-tron wordt zeker niet geleverd op de beste sport banden? Maar eco banden welke een stuk minder grip hebben.
Meeste mensen doen dit denk ik nietTylen schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:32:
[...]
Als je auto een slechte wegligging heeft weet je dat toch wel na een maand? Ik persoonlijk test dat altijd wel eventjes uit iig.
Zo'n nieuwe A3 voelt voor veel mensen aan alsof die een stuk betere wegligging heeft dan een 20 jaar oude civic met volledig aangepast onderstel en warme semi's. Jij en ik weten wel beter
Zo dusrunner83 schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:40:
omdat ik naderhand kreeg te horen dat de 18 inch rotors te opvallend waren heb ik nu toch weer voor 18 inc gekozen het volgende 5-parallespaak s-line

Heb je al wat te horen gekregen van je leasemaatschappij over eventuele verkoop van je a3?
@Rainesh 1: Ze zijn ermee bezig. Kreeg van de verkoper van de A6 Avant nog de tip om dit op te vragen om de A3 als inruiler te gebuiken. Stel ik moet 30K betalen voor de A3 en bij inruil levert hij 32K op heb ik er 2 verdient
@Rainesh 2: Hij belde nog op (Die van de A6) dat ze de schade zouden maken en stoelverwarmig konden inbouwen. Helaas zouden de knopjes op de zijkant van de stoelen komen. Dat was jammer. Ik denk er overigens nog steeds aan of ik het stiekem toch nog moet doen hahaha.
Ik heb de eerste maand op winterbanden gereden (Michelin Pilot Alpin), die hadden naar mijn idee meer grip dan de zomerbanden waarop de auto nu staat (Continental Sport Contact 5).Tylen schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:32:
[...]
Als je auto een slechte wegligging heeft weet je dat toch wel na een maand? Ik persoonlijk test dat altijd wel eventjes uit iig.
Dat lijkt mij heel sterk.Tristan schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:24:
Ik heb de eerste maand op winterbanden gereden (Michelin Pilot Alpin), die hadden naar mijn idee meer grip dan de zomerbanden waarop de auto nu staat (Continental Sport Contact 5).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat natuurlijk wel kan is dat de winter bandjes toch wat voorspelbaarder waren. Zo had ik erg slechte Chinese banden onder mijn autotje toen ik hem kocht. Die voelde toch voorspelbaarder aan dan de knappe banden die ik er nu onder heb. Waarom? Met de Chinese meuk greeg ik snel onderstuur. Met mijn nieuwe banden krijg ik ook onderstuur maar pas als ik een stuk sneller de bocht in duik. Als ik iets langzamer ga dan voel ik echter dat niet alleen de voorkant wat moeite met de grip heeft maar ook de achterkant richting de grens gaat.

Ik heb de leasemij toch nog even gemailed.
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 11-04-2016 18:16 ]
Als ze originele stoelverwarming in laten bouwen door Audiwereld.nl of Audi Parts Veghel (Coen Donkers) dan heb je geen knopjes aan de zijkant van je stoelTylen schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:20:
Yuupis de "mijne" (van leaseplan officieel)
@Rainesh 1: Ze zijn ermee bezig. Kreeg van de verkoper van de A6 Avant nog de tip om dit op te vragen om de A3 als inruiler te gebuiken. Stel ik moet 30K betalen voor de A3 en bij inruil levert hij 32K op heb ik er 2 verdient(Fictieve getallen).
@Rainesh 2: Hij belde nog op (Die van de A6) dat ze de schade zouden maken en stoelverwarmig konden inbouwen. Helaas zouden de knopjes op de zijkant van de stoelen komen. Dat was jammer. Ik denk er overigens nog steeds aan of ik het stiekem toch nog moet doen hahaha.
Mocht leasemij moeilijk doen, koop een witte monello handpad en een cleaner met een lichte korrel erin zoals Auto Finesse Prewax Cleanser of Scholl S40 Swirl remover. Je zou eventueel ook een oranje handpad kunnen nemen voor meer cut. Kans is er dat ze krassen hiermee weg gaan.Tristan schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:16:
He bah, dit verhaal gaat toch nog een staartje krijgen. Vanmorgen m'n velgen schoongespoten en waren ze nat. De schade viel daardoor ook niet op. Nu zijn ze droog blijken er serieuze strepen van het bergen op te zitten
https://www.carclean.nl/p...and_Pad_White_MHPW_101176
https://www.carclean.nl/p...ver_250_gram_10466_102821
Dat zou kunnen, winterbanden zijn toch wat minder strak en voel je de grenzen dus beter aan komen. Wel even aangenomen dat het dezelfde maat was uiteraard.GoldenSample schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:02:
Wat natuurlijk wel kan is dat de winter bandjes toch wat voorspelbaarder waren. Zo had ik erg slechte Chinese banden onder mijn autotje toen ik hem kocht. Die voelde toch voorspelbaarder aan dan de knappe banden die ik er nu onder heb. Waarom? Met de Chinese meuk greeg ik snel onderstuur. Met mijn nieuwe banden krijg ik ook onderstuur maar pas als ik een stuk sneller de bocht in duik. Als ik iets langzamer ga dan voel ik echter dat niet alleen de voorkant wat moeite met de grip heeft maar ook de achterkant richting de grens gaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat was er gebeurd oorspronkelijk ?Tristan schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:16:
He bah, dit verhaal gaat toch nog een staartje krijgen. Vanmorgen m'n velgen schoongespoten en waren ze nat. De schade viel daardoor ook niet op. Nu zijn ze droog blijken er serieuze strepen van het bergen op te zitten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achteruit slepen, zelfde weg terug... Op de heenweg bleef je bumper ook zittenTristan schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:46:
Omdat takelen onmogelijk zonder schade zou gaan, het is daar zo stijl dat hij gegarandeerd de bumper eraf zou trekken. Ik had zelf al moeite om omhoog de heuvel op te klimmen (mede ook omdat het zo glad en modderig was).
Balen, en goed leermoment. Succes met je velgen!
Divide and conquer.
Divide and conquer.
Las vandaag dat er een facelift van de Model S aan komt........ben wel benieuwd. Nieuwe Model 3 trekt me ergens nog niet aan.
Nasty man. Maar je kon de heuvel niet oprijden? Lang leve quattro
De enige keer dat ik echt in m'n broek scheet was de snelweg vanaf haarlem richting schiphol, die enorm haakse bocht met toenadering van de snelweg. Iets teveel km's gereden die avond en dacht dat ik daar wel met ~ 120 in kon
Een beetje terug lezen is te veel gevraagd?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:21:
[...]
Nasty man. Maar je kon de heuvel niet oprijden? Lang leve quattro![]()
De enige keer dat ik echt in m'n broek scheet was de snelweg vanaf haarlem richting schiphol, die enorm haakse bocht met toenadering van de snelweg. Iets teveel km's gereden die avond en dacht dat ik daar wel met ~ 120 in kon
Heb je een eigen grote Audi topic lees je hem niet eens door

Heb toch nog eens naar gekeken zou wel erg mooi uit zou het dan meteen willenRainesh schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:32:
[...]
Proficiat! Ziet er lekker compleet uit, maar stel als het een facelift model wordt, wil je dan geen virtual cockpit?
vraag mij af of dit nog zou kunnen na aflevering
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. De e-tron is echt log en vooral in de bochten en op drempels merk ik dat. Vóór de e-tron heb ik twee A1's gehad, een met een sportonderstel en een met een S-onderstel. Die waren natuurlijk ook veel lichter en daarmee kon ik heerlijk door bochten. Zelfs met de A3 2.0 TDI (ook sportonderstel) van vóór de A1'tjes ging het soepeler.
De e-tron is vooral fijn op lange rechte stukken. Op wegen met veel stoplichten en ten slotte in de file.
Mijn A3 is nu bijna een jaar oud en heeft heel wat minder km's gereden dan gepland en dus ook begroot in het leasecontract. Maar ik heb in ieder geval nog geen km spijt gehad van m'n keuze. Nog steeds rijd ik af en toe met een omweg of gewoon via een binnendoor-route naar m'n bestemming. Gewoon omdat het kan. Met de B&O audio vind ik het soms echt jammer dat ik moet uitstappen. En zolang ik geen afspraken mis, vind ik zelfs files onderweg helemaal niet vervelend.
[ Voor 15% gewijzigd door Canaria op 11-04-2016 22:37 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 23:25 ]
Had dat lekker gisteren gedaan, voor zijn neus, in plaats van hier.
K to the KillaZ
Verwijderd
Mijn reactie was op verkeerd topic. Excuus.KillaZ schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:25:
Verbazingwekkend vind ik als je je als bloedzuiger registreert om iemand nog even een trap na te geven op een forum.
Had dat lekker gisteren gedaan, voor zijn neus, in plaats van hier.
Maar even in zijn algemeenheid: waarom bloedzuiger? Ik breng niet meer dan nieuws, is dat verkeerd?
Dan ben je een bloedzuiger in mijn ogen.
K to the KillaZ
Uiteindelijk blijkt het dus een grote mix-up te zijn
[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 11-04-2016 23:37 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Nogmaals: ik heb gereageerd op verkeerd nieuwsbericht, dat spijt me. Ik verwarde ander nieuwsbericht met dit voorval.KillaZ schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:32:
Je registreert je op een forum om even uit te leggen dat iemand "gevaarlijk" bezig is en je de "nonchalante" reacties niet begrijpt.
Dan ben je een bloedzuiger in mijn ogen.
Als brenger van (slecht) nieuws maakt me geen bloedzuiger toch?
K to the KillaZ
Verwijderd
Begrijpend lezen lukt me doorgaans wel goed, maar automerken spotten lukt me sinds mijn 12e niet meer zo goed ;-) Teveel merken, teveel types, teveel ongelukken...KillaZ schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:40:
Dan ben je net zo slecht in begrijpend lezen als in automerken spotten
Ik vind het overigens terecht als jullie commentaar hebben op mijn actie. Het was ook gewoon onbezonnen en ik realiseer me maar al te goed dat ik door het oog van de naald ben gekropen. Ik reed alleen, maar mijn vriendin - die in verwachting is - vroeg geheel terecht "Had je ook zo gereden als de maxi-cosi achterin zou staan?" Dat zet je echt wel aan het denken..
Dat stond hier al.SmokingSig schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:57:
De Audi A3 krijgt een facelift. Zal nu ook het virtuele dashboard hebben van de A4 alsook venieuwde LED voor en achter lampen.
af en toe sportief rijden moet kunnen mits de gelegenheid ervoor is.Tristan schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:47:
Ik vind het overigens terecht als jullie commentaar hebben op mijn actie. Het was ook gewoon onbezonnen
Een dijk noem ik niet echt een gelegenheid ervoor
Waarom zou je een sportieve/snelle auto kopen/leasen als je als een oma moet rijden?
Natuurlijk rij je rustiger en voorzichtiger met een kind achterin.
Je hebt gewoon met je domme kop de verkeerde locatie gekozen om sportief te rijden verder is er niks aan het handje
Oooo en wat is de auto weer stil

¯\_(ツ)_/¯
Haha dat had ik willen zien!BoltYes schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:21:
De limiet testen is leuk ja, tot het mis gaat. Heb met de A6 splinternieuwe banden weleens getest na 100 meter rijden op de rotonde. Ging er zijwaards overheen. Moet er gaaf uitgezien hebben en kon de controle wel houden, maar niet echt de bedoeling
ben benieuwd hoe mijn auditje aanvoelt.
Wel waar het kan heBoltYes schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:21:
De limiet testen is leuk ja, tot het mis gaat. Heb met de A6 splinternieuwe banden weleens getest na 100 meter rijden op de rotonde. Ging er zijwaards overheen. Moet er gaaf uitgezien hebben en kon de controle wel houden, maar niet echt de bedoeling
Ha oei ik had wat trg gebladerd maar zag het niet meteen
Dat was inderdaad een duidelijke memo aan mezelf, voortaan eerst het siliconenlaagje eraf rijdenmaxoss schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:27:
Splinternieuwe banden lijken mij altijd super glad. Zou ze eerst even inrijden voordat je de limiet gaat opzoeken.

Je zou zo maar een stoeprandje tegenkomen waar je zijwaards even je velgen en ophanging op afschrijft

Vandaag een nieuwe set schijven+blokken voor en een nieuwe luchtbalg achter laten monteren.
De luchtvering achter was lek, kan gebeuren en wilde weten wat er mogelijk is, dus heb de oude balg mee genomen.

Het rubber is alleen te ruw om bijvoorbeeld te plakken. Hij kan nu de container in, maar wilde het toch even checken
[ Voor 31% gewijzigd door BoltYes op 12-04-2016 21:04 ]
¯\_(ツ)_/¯
Kan onze vriend Rooske er niks meeBoltYes schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:33:
[...]
Dat was inderdaad een duidelijke memo aan mezelf, voortaan eerst het siliconenlaagje eraf rijden![]()
Je zou zo maar een stoeprandje tegenkomen waar je zijwaards even je velgen en ophanging op afschrijft
Vandaag een nieuwe set schijven+blokken voor en een nieuwe luchtbalg achter laten monteren.
De luchtvering achter was lek, kan gebeuren en wilde weten wat er mogelijk is, dus heb de oude balg mee genomen.
[afbeelding]
Het rubber is alleen te ruw om bijvoorbeeld te plakken. Hij kan nu de container in, maar wilde het toch even checken
Maar er staan nu nog een paar Daytona Grijze varianten te koop:
3.0 TDI BiT http://www.autotrader.nl/...kilometerstand-tot-120000
2.0 TDI http://www.autotrader.nl/...kilometerstand-tot-120000
Of deze mooie zwarte helaas wel een import: http://www.autotrader.nl/...kilometerstand-tot-120000
Ik heb nog 1 maand en 2 dagen
Tylen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:41:
Die had ik ook gevonden op marktplaats maar geen mmi+
K to the KillaZ
Die zijn volgens mij niet eens met handbak geleverd, daarnaast staat dit in de tekst.
204 pk 6-cilinder, oersterke en soepele motor met het mooie V6 geluid
204pk = Normale 3L tdi
Import auto is het meest interessante, lage kmstand, lekker uitgebreid en MMI+ etc.
[ Voor 17% gewijzigd door Rainesh op 13-04-2016 10:18 ]
K to the KillaZ
Yuup, absoluut. Maar toch is het leuk om naar te kijken en als de auto gunstig geprijsd is kan ik er misschien nog over nadanken.
Hij komt ook tevoorschijn als je een automaat selecteertKillaZ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:13:
Een handbak BiT, die zijn schaars.....
O serieus? De 3.0TDI wil ik eigenlijk niet omdat dat (denk ik) teveel zuipt, dan worden de runningcosts te hoog en verdien ik er niks meer aan om prive te gaan rijden.Rainesh schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:16:
Eerste link is geen BiT
Die zijn volgens mij niet eens met handbak geleverd, daarnaast staat dit in de tekst.
204 pk 6-cilinder, oersterke en soepele motor met het mooie V6 geluid
204pk = Normale 3L tdi
Import auto is het meest interessante, lage kmstand, lekker uitgebreid en MMI+ etc.
Ja die import he... Die is wel ok. Maar geen gescheiden clima en geen BOSE en DAB. Valt vast ook niet te retrofitten.
Bose en DAB zijn wel te retrofitten, kijk maar op fb pagina van Audi Parts Veghel. Die hebben het al paar keer gedaan, sterker nog....zelfs B&O hebben ze geretrofitTylen schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:25:
[...]
O serieus? De 3.0TDI wil ik eigenlijk niet omdat dat (denk ik) teveel zuipt, dan worden de runningcosts te hoog en verdien ik er niks meer aan om prive te gaan rijden.Maar hij is wel mooi
![]()
Ja die import he... Die is wel ok. Maar geen gescheiden clima en geen BOSE en DAB. Valt vast ook niet te retrofitten.
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.