Maar wel premium en ook wel een duidelijk beter interieur.
En de vergelijking loopt altijd scheef, je koopt nooit dezelfde A3 met dezelfde motorisering en dezelfde opties als de Golf.
Q5 en Q7 zijn daar volgens mij de enige uitzondering op.
Ik heb afgelopen week wel het toppunt van lelijke hoge auto's gezien, was uiteraard iets Japans, een suzuki geen idee wat voor model maar ik heb er smakelijk om kunnen lachen.
En de vergelijking loopt altijd scheef, je koopt nooit dezelfde A3 met dezelfde motorisering en dezelfde opties als de Golf.
Hoge autos zijn 9/10 keer een hoge variant van een bestaand platform maar dan 10-15k duurder dus per definitie overpriced. Als het dan nog echte 4x4's zijn dan was het nog wat maar het zijn in de meeste gevallen gewoon fwd'sGioStyle schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:48:
De Q2 is echt overpriced. Voor 30k/40k zou ik een A3 Limo nemen met leuke opties. Ik denk dat je dan meer waar voor je geld hebt.
Als je zo'n ding nieuw koopt kun je ze in carroserie kleur nemen. Bij een occasion zou je ze kunnen laten spuiten of wrappen.Scrtz schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:58:
Vaders gaat morgen naar een Q2 uit begin 2018 kijken, 1.4 tfsi 150 pk. Ben benieuwd hoe dat rijdt, vind hem er nogal klein uitzien op de foto's eigenlijk en ben niet zo'n fan van die kappen aan de achterzijde van de auto, ter hoogte van de achterklep, die mochten van mij wel zwart zijn op zn minst ipv zilver..
Bij deze bijv:
[Afbeelding]
Ik heb afgelopen week wel het toppunt van lelijke hoge auto's gezien, was uiteraard iets Japans, een suzuki geen idee wat voor model maar ik heb er smakelijk om kunnen lachen.

[ Voor 99% gewijzigd door Chaoss op 01-01-2019 13:10 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer