Dat schreef ik: de auto geeft zelf aan OF je er m.b.v. Park Assist kunt parkeren. Of dat nou een Golf is of een Audi. Ik heb ook liever een S3 of RS3 hoor, dan een Golf7. Al vind ik de middenconsole, het MMI systeem van de Audi en de 4 uitlaten van de S3 - terwijl de RS3 er maar 2 heeft, ook niet bijzonder goed gekozen door Audi. Geldt ook voor R7. Vier uitlaten voor een 2-litermotor. Kom op man, dat is een uitlaat per halve liter.Knul schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:08:
@GerCor is volgens mij van mening dat de hele Golf 7 feilloos is, dusjaDat automatisch inparkeren werkt ook alleen als er een redelijke marge is in het vak.
Hoe dan ook, een stoep meepakken, mits die gelijkvloers is, dat is je niet door een rijschoolhouder geleerd en ook zeker niet de bedoeling en/of bevorderlijk. Maar -toegegeven- het kan wel. Onderstaand kan natuurlijk ook: Ik vergeleek eigenlijk de meerwaarde van Park Assist t.o.v. 360 camera's. En die zie ik niet zo snel m.b.t. inparkeren. Wel leuker natuurlijk die 360 camera's maar ook iets duurder neem ik aan.

Parijs niet, ofzo waarschijnlijk wel. Wat je in grote steden in Spanje ziet (als voorbeeld). Auto's met extra bumpers. Daar drukken ze elkaar gewoon een stukje naar achteren of naar voren en daarna past het allemaal wel.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:01:
Je bent blijkbaar nog nooit in parijs ofzo geweest he?
[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 21-06-2018 13:05 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost