Nou niet alleen niet serieus bod, maar die of twijfelen, of vanalles verwachten, of fucking last minute ineens afzeggen want #Y. De eerste koper wou namelijk de front axles hebben. Bij de RS4 zijn die afwijkend t.o.v de S4 en zonder die axles rijdt het ding niet, je kunt er geen wielen niets meer op zetten. Tweede koper wil chassis (prima) maar gaat fucking redneck over de telefoon omdat die dingen er niet bij zitten. Ja hee jij wil de koets, waar staat bij dat je de axles en mogelijkheid hebt om er banden onder te plaatsen bij staat dan?
Uiteindelijk schoorvoetend gaat ie akkoord, want ja, hij heeft in DE een S4 en wil er toch een RS4 op papier van hebben. Ok, dan financieel. Ja het lukt nu niet het afgesproken bedrag, maar kan wel over 3 weken betalen. Of ik niet een motor wou.

Ik zeg nee, of je bent serieus, en doet een aanbetaling, en haalt de hele bende op over drie weken (als het niet lukt hou ik je aanbetaling, ook logisch) of je ziet er nu vanaf en ik zoek iemand anders. Toch druk overleg, ja, doe maar wel, onder die condities.
Mensen zijn ook impulsief als het komt op aankoop van die dingen.... ook het lezen van de gevraagde prijs in de advertentie, vragen van allerlei foto's van het item die ik met alle liefde maak, maar vervolgens gaan zitten zeiken over de prijs. GTFO. Staat er toch? Die knakker die wou dat ik de panelen wel even ging zagen voordat ie ze op kwam halen, uiteindelijk niets meer van gehoord, maar had al het vermoeden, die kan het niet betalen.
Er zijn serieuze kopers op facebook groepen (gelukkig) en die zijn ook serieus op dat vlak. Komen meteen op de proppen met een welgedocumenteerde PDF en foto's van delen die ze zoeken. Prijsopgaaf maken, wat onderhandelen, hier en daar wat korting bieden, en we komen er wel. Ze hebben netjes een vooruitbetaling verricht via de bank dus ze komen vrijdag de hele zooi ophalen.
Ze vroegen of ik het in kon pakken, ja dat kan, maar dat doen we dan wel NADAT jullie de items hebben gezien, dat daar geen misverstand over ontstaat. Zit toch een contract achter en ik weet niet of ik aansprakelijk kan worden gesteld als achteraf dingen niet in orde blijken te zijn ofzo. Dan wil ik gewoon liever vooraf, en met de gouden handdruk boter bij de vis en opgerot dan maar.