Dat betwijfel ik nog een beetje. Een leuk gekieteld rs4tje doet makkelijk 600 pk. Als je er echt knaken tegenaan smijt doe je de 1000pk of zelfs meer. En met Quattro en een vrij lange overbrenging een ontzettend snelle auto.Malt007 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:44:
[...]
En in scene gezet en het is een s4. (Aldus een reaguurder op autoblog)
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:06:
[...]
Dat betwijfel ik nog een beetje. Een leuk gekieteld rs4tje doet makkelijk 600 pk. Als je er echt knaken tegenaan smijt doe je de 1000pk of zelfs meer. En met Quattro en een vrij lange overbrenging een ontzettend snelle auto.
offtopic:
^en dat waren weer 5000 posts in het topic
Je hoeft niet eens heel erg hard te kietelen bij sommige blokken; zelfs het standaard 4 liter blok uit de S8, pak je met een "simpele" ECU richting de 850Nm. En dat is grofweg 100Nm meer dan de allernieuwste GT2RS.
Ik kan me zeker voorstellen dat een goede stage2 S4 of een lekkere RS4 een gemiddelde Porsche zoek kan rijden. Om nog maar te zwijgen over die Rus (of was het een Oekrainer) die al meer dan 1000pk uit zijn RS7 had geperst?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dragtimes.ru is een leuke website om op te kijken, die russen hebben alleen maar van die projectjes met dikke auto's die 1000-2000pk doen, hebben ook een youtube kanaal overigens.MAX3400 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:16:
[...]
offtopic:
Je hoeft niet eens heel erg hard te kietelen bij sommige blokken; zelfs het standaard 4 liter blok uit de S8, pak je met een "simpele" ECU richting de 850Nm. En dat is grofweg 100Nm meer dan de allernieuwste GT2RS.
Ik kan me zeker voorstellen dat een goede stage2 S4 of een lekkere RS4 een gemiddelde Porsche zoek kan rijden. Om nog maar te zwijgen over die Rus (of was het een Oekrainer) die al meer dan 1000pk uit zijn RS7 had geperst?
[video]
Het jammere alleen met dat soort projecten is, je ziet alleen de successen... niet hoe vaak die dingen stuk gaan en wat het allemaal voor ellende met zich mee bracht
Klopt. Maar met een auto van 15 jaar oud is er nu zoveel info beschikbaar wat de safe road naar een goed getuned blok is.Flipside22 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:39:
Het jammere alleen met dat soort projecten is, je ziet alleen de successen... niet hoe vaak die dingen stuk gaan en wat het allemaal voor ellende met zich mee bracht
De A3 staat sinds gisteren bij de dealer, tijdens het updaten van de ABS regelunit is hij overleden.
De nieuwe software was hem teveel, nu wachten op een nieuwe regelunit ondertussen tuffen mijn ouders in een nieuwe Q2.
De nieuwe software was hem teveel, nu wachten op een nieuwe regelunit ondertussen tuffen mijn ouders in een nieuwe Q2.
It's All In The "Mix"
cryptoware? Moet je nu 0.3 Bitcoin betalen om de A3 terug te krijgen?Mixpower schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:31:
De A3 staat sinds gisteren bij de dealer, tijdens het updaten van de ABS regelunit is hij overleden.
Ja dus we houden de Q2 nu gegijzeld.MAX3400 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:56:
[...]
cryptoware? Moet je nu 0.3 Bitcoin betalen om de A3 terug te krijgen?
It's All In The "Mix"
Meer dan 0.3 BTC vind ik een Q2 ook niet waard.
Ik ook niet, maar van binnen wel.MAX3400 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:00:
[...]
Meer dan 0.3 BTC vind ik een Q2 ook niet waard.
Moet zeggen dat ik die Virtual Cockpit niet verkeerd vind i.c.m. een groot scherm op het dashboard zoals deze Q2.
It's All In The "Mix"
Die ICE dingen zijn toch op basis van Andriod enzo? Zou wat zijn, miljoenen auto's over heel de wereld gekaapt met ransomsoftware. 
De auto heeft nu een halve week + weekend bij de garage gestaan. Niet zo heel bijzonder:
- Draagarmen links / rechtsvoor (tijd voor vervanging)
- Rubbertje differentieel achter
- Kleppendekselpakking linksvoor
- Kettingspanner linksvoor uitlaat zijde (licht geratel koude start)
- HMS 3.5inch er eindelijk onder
- Nieuwe antenne
vorige blijkbaar verloren in de wasstraat.
Verder laat ik (gratis) het e.a erin programmeren:
- Noodstart uitschakelen via OBD (dit is hoe ze je auto stelen)
- SAI uitschakelen
- WOT in laten programmeren, ziet er uit als dit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gSHc_6s4umc]

Kan je bij een bepaald toerental laten activeren in combinatie met gemeten wielsnelheid en dergelijk. Als je auto dus stilstaat dan kan je de feature laten activeren en als ie rijdt doet ie niets. Je kunt er mee launchen om direct het maximaal beschikbare koppel te verkrijgen maar launchen met clutch-dump doe ik toch niet.
*Koos autoloos...
Portugal was schitterend trouwens.
De auto heeft nu een halve week + weekend bij de garage gestaan. Niet zo heel bijzonder:
- Draagarmen links / rechtsvoor (tijd voor vervanging)
- Rubbertje differentieel achter
- Kleppendekselpakking linksvoor
- Kettingspanner linksvoor uitlaat zijde (licht geratel koude start)
- HMS 3.5inch er eindelijk onder
- Nieuwe antenne
Verder laat ik (gratis) het e.a erin programmeren:
- Noodstart uitschakelen via OBD (dit is hoe ze je auto stelen)
- SAI uitschakelen
- WOT in laten programmeren, ziet er uit als dit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gSHc_6s4umc]
Kan je bij een bepaald toerental laten activeren in combinatie met gemeten wielsnelheid en dergelijk. Als je auto dus stilstaat dan kan je de feature laten activeren en als ie rijdt doet ie niets. Je kunt er mee launchen om direct het maximaal beschikbare koppel te verkrijgen maar launchen met clutch-dump doe ik toch niet.
*Koos autoloos...
Ik zit met een klein irritatiepuntje in mijn A3 Sportback (8V): hij lijkt de volume instelling voor Traffic Announcements niet te onthouden... Elke keer als de berichten binnenkomen over de radio knalt het volume door de auto
Ik speel normaal muziek vanaf SD kaart tijdens het rijden en ik heb (meermaals) in het menu het volume voor verkeersberichten tot bijna 0 teruggedraaid maar hij blijft het volume gewoon hoog houden. Ook het aanpassen van het volume tijdens de berichten heeft geen effect, dit onthoudt hij ook niet..
Een oplossing is natuurlijk de verkeersberichten uitzetten, maar ik vind ze wel handig gezien ik toch 120-140km per dag op de snelweg zit, dus dat is niet echt een optie.
Komt iemand dit bekend voor en is er toch iets aan te doen dat ik over het hoofd heb gezien misschien?
Ik speel normaal muziek vanaf SD kaart tijdens het rijden en ik heb (meermaals) in het menu het volume voor verkeersberichten tot bijna 0 teruggedraaid maar hij blijft het volume gewoon hoog houden. Ook het aanpassen van het volume tijdens de berichten heeft geen effect, dit onthoudt hij ook niet..
Een oplossing is natuurlijk de verkeersberichten uitzetten, maar ik vind ze wel handig gezien ik toch 120-140km per dag op de snelweg zit, dus dat is niet echt een optie.
Komt iemand dit bekend voor en is er toch iets aan te doen dat ik over het hoofd heb gezien misschien?
Je ziet de file informatie toch ook gewoon op je navi scherm? Waarom dan nog gesproken berichten?TMV schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:22:
Ik zit met een klein irritatiepuntje in mijn A3 Sportback (8V): hij lijkt de volume instelling voor Traffic Announcements niet te onthouden... Elke keer als de berichten binnenkomen over de radio knalt het volume door de auto![]()
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Omdat ik altijd bekende wegen rij heb ik de navigatie nooit op het scherm, daarnaast heb ik de basic versie van MMI (geen connected functies etc.) dus is de info niet zo uitgebreid hiervan.DennusB schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:41:
[...]
Je ziet de file informatie toch ook gewoon op je navi scherm? Waarom dan nog gesproken berichten?
De Audi A8 is officieel aangekondigd: http://www.autoweek.nl/nieuws/dit-is-de-nieuwe-audi-a8/
Met toch wel een paar heel belangrijke veranderingen (die uiteraard later volgen bij de rest)
- Geen 'omhoogkomend' scherm (MMI) meer maar geïntegreerd in het dashboard zoals de rest van VAG ook heeft.
- Geen draaiknop meer in de middenconsole, alles gaat via het scherm
Het wordt op deze manier toch wel een stuk meer VW/passat achtig dan echt 'Audi' in mijn mening, ik vind zo'n draaiknop juist vele malen beter dan een touchscherm onder het rijden.
Met toch wel een paar heel belangrijke veranderingen (die uiteraard later volgen bij de rest)
- Geen 'omhoogkomend' scherm (MMI) meer maar geïntegreerd in het dashboard zoals de rest van VAG ook heeft.
Het wordt op deze manier toch wel een stuk meer VW/passat achtig dan echt 'Audi' in mijn mening, ik vind zo'n draaiknop juist vele malen beter dan een touchscherm onder het rijden.
Dat omhoogkomend scherm heb ik nooit mooi gevonden, ook schermen die "Bovenop" het dashboard staan niet. Een geïntegreerd scherm staat (vind ik) veel strakker.Scrtz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:38:
De Audi A8 is officieel aangekondigd: http://www.autoweek.nl/nieuws/dit-is-de-nieuwe-audi-a8/
Verder vind ik juist de draaiknop erg fijn in mijn huidige auto, tijdens het rijden wil ik nog wel eens net naast de knopjes van een toutchscreen klikken
Ik vind de grote brede grill wel wennen (ook een beetje passat achtig), weet nog niet of ik het mooier of minder mooi vind.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Ik vind die draaiknop inderdaad ook echt super, zeker onder het rijden is dat veel gemakkelijker. Een touchscreen aanraken onder het rijden en stuiteren is echt een kriem.Axewi schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:58:
[...]
Dat omhoogkomend scherm heb ik nooit mooi gevonden, ook schermen die "Bovenop" het dashboard staan niet. Een geïntegreerd scherm staat (vind ik) veel strakker.
Verder vind ik juist de draaiknop erg fijn in mijn huidige auto, tijdens het rijden wil ik nog wel eens net naast de knopjes van een toutchscreen klikken. Overigens zit de draaiknop ook nog eens op de perfecte positie (arm kan op de armsteun blijven liggen)
Ik vind de grote brede grill wel wennen (ook een beetje passat achtig), weet nog niet of ik het mooier of minder mooi vind.
Afhankelijk van de kleur, bij de rode kleur van die site vind ik de achterkant erg mooi, bij de door jouw gelinkte foto vind ik het wat druk en had ik liever of de chrome strip die doorloopt of de doorlopende achterlichten gezien.wheeler schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:17:
Wat vinden we van de achterkant? Die doorlopende achterlichten is niet iets wat ik op alle modellen hoef te zien.
Afbeelding
Ik houd het op gedurft, evenals de voorkant, bij bepaalde kleuren zal het in het echt waarschijnlijk erg mooi staan (rood uit de link en "Ara Blue")
De meeste audi's A8 die ik gezien heb waren toch allemaal zwart
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Ik vindt het wel mooi, doet me ook denken aan de Audi 200/V8 van eind jaren 80.
Alhoewel ze daar bij Autoweek anders over denken:
Alhoewel ze daar bij Autoweek anders over denken:
Maar bij Autoweek hebben ze wel vaker geen idee waar ze het over hebben.De doorlopende lichtbalk is in het verleden regelmatig teruggekeerd bij verschillende merken, maar voor Audi is het een nieuw element.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mee eens. In beweging zijn ze wel heel vet:Axewi schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:33:
[...]
Afhankelijk van de kleur, bij de rode kleur van die site vind ik de achterkant erg mooi, bij de door jouw gelinkte foto vind ik het wat druk en had ik liever of de chrome strip die doorloopt of de doorlopende achterlichten gezien.
Ik houd het op gedurft, evenals de voorkant, bij bepaalde kleuren zal het in het echt waarschijnlijk erg mooi staan (rood uit de link en "Ara Blue")
De meeste audi's A8 die ik gezien heb waren toch allemaal zwarten ik denk niet dat het op zwart raar staat, maar ik ben het met je eens ik denk dat het in het algemeen mooier zou zijn als de achterlichten niet zouden doorlopen.
https://instagram.com/p/BWaf7TYFawp/
[ Voor 4% gewijzigd door wheeler op 11-07-2017 20:31 ]
wheeler schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:26:
[...]
Mee eens. In beweging zijn ze wel heel vet:
https://instagram.com/p/BWaf7TYFawp/
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Daar zijn vast leuke vagcom aanpassingen voor te bedenken... dat je achterkant op een night rider gaat lijken ofzo 
Maar wel echt mooi die beweging in de verlichting. Ik zou de hele dag mijn auto van/op slot zetten
Maar wel echt mooi die beweging in de verlichting. Ik zou de hele dag mijn auto van/op slot zetten
[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 11-07-2017 21:30 ]
Ik moet altijd lachen als ik die nieuwe Renault Megane zie... Dan moet ik altijd denken aan een unibrow.. Beetje jammer dat Audi hiervan een overtreffende trap moet neerzetten.
Ben ik al moe of snap ik de dubbele rode streep niet? Om aan te geven dat je eerst zacht remt en daarna harder remt waardoor de lichtintensiteit toeneemt?
@Chaoss Herprogrammeren die bende; bij remmen dat de even en oneven leds om & om 100% aan gaan. Soort pacecar die op je af komt met rode lichten!
@Chaoss Herprogrammeren die bende; bij remmen dat de even en oneven leds om & om 100% aan gaan. Soort pacecar die op je af komt met rode lichten!
Volgens mij is dat alleen voor de leuk bij het "opstarten". De brede streep en de streepjes in het midden zijn gewone verlichting en hebben niets met remmen te maken. In het filmpje zie je duidelijk wat de remverlichting is wanneer ook het derde remlicht gaat branden.
Vind ik een van de minst lelijke dingen van de A8. De zijkant en neus zijn veel erger imho, en het interieur is ook zo inspiratieloos.wheeler schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:17:
Wat vinden we van de achterkant? Die doorlopende achterlichten is niet iets wat ik op alle modellen hoef te zien.
[afbeelding]
Ik was vroeger altijd een groot fan van Audi. De D2 was al gaaf maar de D3 vond ik al helemaal strak voor z'n tijd. Nu weet ik het niet echt meer. Vooral die rare/spitse neus vind ik echt een domper (en je ziet 'em op elk nieuw model verschijnen).
En dat ding dan steeds Audi A4 noemen in dat artikel
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 13-07-2017 00:45 ]
Is een cabrio geen A4 dan?Chaoss schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 00:45:
En dat ding dan steeds Audi A4 noemen in dat artikel
We trekken vanaf volgende week het gehele motorblok uit de RS4. Nader inspectie leert dat er her en der O ringen bij o.a de turbo's, pakkingen, seals en noem maar op tekenen van slijtage laten zien. Overal zweet van olie en dat wordt op de langere termijn niet beter.
Omdat de HMS eronder moet moeten de downpipes er ook onder uit en de nodige aanpassingen worden verricht. Dit zou eigenlijk vanaf woensdag moeten gebeuren maar wegens tijdgebrek is dit niet gelukt. In de tussentijd wordt een heuse mini klaargemaakt zodat ik toch mobiel kan zijn.
Revisie is niet eens zozeer nodig. Het zijn de delen rondom die er zelf langzaam de geest aan geven. Revisie kan namelijk ook prima met een gebruikt blok op waarop je gewoon mobiel blijft met de auto.
Technisch feitje: de RS4 telt een originele KM-stand van 382k inmiddels en dat is 100k sinds aanschaf. De turbo's worden ook ter inspectie gecontroleerd maar we verwachten, dat er geen speling in die dingen zitten. Net voor aanschaf waren deze namelijk vervangen. Er zit dus nog wel even rek in denk ik zo.
Overigens:

Wat een fucking vet aanzicht zo. RS4 B5 Mustang look
Ben meer van OEM tuning, als je die lampen wilt koop dan gewoon een RS6 C7
¯\_(ツ)_/¯
Ziet er wel stoer uit, maar begint de 'klasse' die Audi meestal wel uitstraalt toch wat te verliezen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja echt he, t begint meer een beetje klasse : Petje-met-keihard-50cent-aan te worden... zondeGonadan schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:33:
Ziet er wel stoer uit, maar begint de 'klasse' die Audi meestal wel uitstraalt toch wat te verliezen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Welke klasse?Gonadan schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:33:
Vind het wel wat hebben van:

Maar persoonlijk gezegd mag het camber wel een stuk minder op normale straat-auto's.
Ik vindt een RS4 B5 bone-stock eigenlijk al aan de saaie kant. De kont bijv had gewoon net even iets mooier kunnen zijn. Daarintegen maken ze 'm bij de RS6 C5 "wel" goed.Gonadan schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:33:
Ben aan het wrappen geslagen vandaag.

Met name dat schotje had een beste last van de 'radial heat' afkomstig van 1 van de uitlaatspruitstukken direct ernaast. De locatie voor de voltage distributors was ook niet echt lekker. Pal onder het spruitstuk
Half uurtje bezig geweest; testritje gedaan, het schot voelt veeeeel koeler aan nu. Dat spul werkt echt goed.
Het moet in ieder geval geen opvallend shimmy gold shit gaan worden. Onderzijde inlaatspruitstuk bijv. Het voordeel van koelere lucht toevoer is dat de turbo's minder moeite hebben met het comprimeren van de lucht.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2017 20:58 ]
Weet er iemand of het op een A3 (8V facelift) mogelijk is om drive select achteraf in te schakelen, zonder de dashboardstrip te vervangen? Ik weet niet of je er veel mee bent met een 1.6 TDI S tronic, maar het lijkt me wel leuk om in individual wat te spelen met de instellingen van de ACC.
Nee en ja.AmbroosV schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:29:
Weet er iemand of het op een A3 (8V facelift) mogelijk is om drive select achteraf in te schakelen, zonder de dashboardstrip te vervangen? Ik weet niet of je er veel mee bent met een 1.6 TDI S tronic, maar het lijkt me wel leuk om in individual wat te spelen met de instellingen van de ACC.
Nee zonder knop niet in te schakelen.
Ja, ADS is achteraf door de dealer te activeren met SVM code.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Eh, dus als ik het goed begrijp moet ik de knop laten plaatsen én het erin laten coderen / activeren door de dealer? Sounds expensive. Waarschijnlijk de moeite niet?Rainesh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:02:
[...]
Nee en ja.
Nee zonder knop niet in te schakelen.
Ja, ADS is achteraf door de dealer te activeren met SVM code.
ja. Kosten valt mee vind ik, zag iets van 250 euro ofzo. ADS is wel een relaxte optie.AmbroosV schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:05:
[...]
Eh, dus als ik het goed begrijp moet ik de knop laten plaatsen én het erin laten coderen / activeren door de dealer? Sounds expensive. Waarschijnlijk de moeite niet?
Waarom heb je het knopje nodig? Ik kan in mijn A3 8V (pre-fl) de Drive select ook bedienen met het sterretje op het stuur (keuze toets met instelbare functionaliteit).
Maar voor de centen zou ik het niet laten, gewoon in laten bouwen met knopje haha
Maar voor de centen zou ik het niet laten, gewoon in laten bouwen met knopje haha
Ik heb mijn A3 binnen sinds gisteren, en surprise surprise, ik kan het subwooferniveau instellen (B&O, MMI Navigation, niet Plus / Tech pack). Softwareversie 0211.
Verder wel echt amazing. Alle assistentiesystemen werken echt erg goed, stuk zachter om mee te rijden dan de A1, ziet er geweldig uit in Belugabruin, B&O klinkt geweldig, verkeersbordherkenning en WiFi hotspot zitten er allebei hoewel ik die dingen volgens de configurator niet ging hebben, ... Straf! Zal straks wat foto's in de zon gaan maken.
Verder wel echt amazing. Alle assistentiesystemen werken echt erg goed, stuk zachter om mee te rijden dan de A1, ziet er geweldig uit in Belugabruin, B&O klinkt geweldig, verkeersbordherkenning en WiFi hotspot zitten er allebei hoewel ik die dingen volgens de configurator niet ging hebben, ... Straf! Zal straks wat foto's in de zon gaan maken.
Dat kon ik je ook wel zeggen dat dat kan met B&O ;)t
Congrats en have fun.
Congrats en have fun.
[ Voor 20% gewijzigd door Tylen op 18-07-2017 10:34 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Nou dan moet ik toch eens goed kijken wat ik vind het subwoofer niveau nergens in mijn MMI Plus.
Nope, bij de eerdere facelift A3's was de instelling verdwenen. Het is pas sinds de lente dat nieuwe wagens soms / meestal wel terug een subwoofer control hebben. Zelfde verhaal voor Audi Sound System.
Vandaar dus dat ik aangenaam verrast was.
Waarschijnlijk heb je softwareversie 0679, en daar zit het subwooferniveau niet in... In 0875 voor MMI Plus wel. (Kan zijn dat het 0675 en 0879 zijn, ik haal ze altijd door elkaar.)runner83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:34:
Nou dan moet ik toch eens goed kijken wat ik vind het subwoofer niveau nergens in mijn MMI Plus.
[ Voor 27% gewijzigd door AmbroosV op 18-07-2017 10:47 ]
Heb je wel B&O? (Met die mooie witte verlichting om de voor speakers)l
Edit: nevermind. Was er dus tijdelijk iuitgehaald.
[ Voor 28% gewijzigd door Tylen op 18-07-2017 10:36 ]
Tuurlijk heb ik B&O. Dacht dat je wel beter wist TylenTylen schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:35:
Heb je wel B&O? (Met die mooie witte verlichting om de voor speakers)l
@AmbroosV
Dan maar eens kijken of ik een update kan krijgen.
Nog even iets anders was laats aan het spelen met audi connect en zag dat ik navigatie kaarten kon update.
Maar die wou niet lukken via de ingebouwde sim kaart moet ik hiervoor een extra plaatsen ?
even overzichtje van de opties had ik volgens mij nooit gepost.
[ Voor 38% gewijzigd door runner83 op 18-07-2017 10:42 ]
Via Myaudi kun je je navi update downloaden en installen.runner83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:38:
[...]
Tuurlijk heb ik B&O. Dacht dat je wel beter wist Tylen![]()
@AmbroosV
Dan maar eens kijken of ik een update kan krijgen.
Nog even iets anders was laats aan het spelen met audi connect en zag dat ik navigatie kaarten kon update.
Maar die wou niet lukken via de ingebouwde sim kaart moet ik hiervoor een extra plaatsen ?
even overzichtje van de opties had ik volgens mij nooit gepost.
[afbeelding]
Congrats!!! Tijd om maar dan weer even de dealer aan te spreken of er een nieuwe update voor mijn MMI+ is, want geen subwoofer control is irritant...AmbroosV schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:01:
Ik heb mijn A3 binnen sinds gisteren, en surprise surprise, ik kan het subwooferniveau instellen (B&O, MMI Navigation, niet Plus / Tech pack). Softwareversie 0211.
Ik heb trouwens ook een nieuwe en mag dus eigenlijk hier helemaal niet meer komenrunner83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:38:
[...]
Tuurlijk heb ik B&O. Dacht dat je wel beter wist Tylen
He turned to the dark side...Tylen schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:52:
[...]
Ik heb trouwens ook een nieuwe en mag dus eigenlijk hier helemaal niet meer komen
I know had het gevolgd in het BMW topicTylen schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:52:
[...]
Ik heb trouwens ook een nieuwe en mag dus eigenlijk hier helemaal niet meer komen![]()
[afbeelding]
Super mooi ding ik heb geprobeerd om mijn A3 ook weg te doen maar helaas iedereen had al een nieuwe besteld.
Will toch een maatje groter nu of het wordt een A4 Avent of 3 serie touring maar stiekem vind ik de Arteon ook mooi.
En wanneer kom jij nu eens koffie drinken in het zuidenRainesh schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:51:
[...]
Via Myaudi kun je je navi update downloaden en installen.
[...]
Congrats!!! Tijd om maar dan weer even de dealer aan te spreken of er een nieuwe update voor mijn MMI+ is, want geen subwoofer control is irritant...
[ Voor 27% gewijzigd door runner83 op 18-07-2017 11:00 ]
Dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door runner83 op 18-07-2017 10:59 ]
Ben pas eind augustus weer in het zuiden, ben net 2 weken geleden vader gewordenrunner83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:58:
[...]
I know had het gevolgd in het BMW topic![]()
Super mooi ding ik heb geprobeerd om mijn A3 ook weg te doen maar helaas iedereen had al een nieuwe besteld.
Will toch een maatje groter nu of het wordt een A4 Avent of 3 serie touring maar stiekem vind ik de Arteon ook mooi.
[...]
En wanneer kom jij nu eens koffie drinken in het zuiden
Hahaha
Ja de Arteon is ook erg geslaagd.runner83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:58:
[...]
I know had het gevolgd in het BMW topic![]()
Je kan het als VW toch niet verkopen dat de vanaf-prijs van een Arteon hoger ligt dan een vanaf-prijs van een A4 Avant? Natuurlijk kom je met alle opties en motoren bij Audi onder de streep duurder uit maar ik vind het echt een wazige prijs bij VW.
That said, VW is bij mij absoluut uit de picture als vervoermiddel dus misschien heb ik geen recht van spreken?
En hoe vatte Mw. Rainesh het op dat je vader bent geworden?Rainesh schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:13:
[...]
Ben pas eind augustus weer in het zuiden, ben net 2 weken geleden vader geworden
offtopic:
Alsnog gefeliciteerd!!!!
Alsnog gefeliciteerd!!!!
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 18-07-2017 11:37 ]
Wow, gefeliciteerd! Nu heb je 2 kindjes ;-)Rainesh schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:13:
[...]
Ben pas eind augustus weer in het zuiden, ben net 2 weken geleden vader geworden
Heb inmiddels een Audi a3 sportback sline in de bestelling staan! Moet helaas nog wachten tot half september ongeveer voor levering maar dat zal vast het wachten waard zijn
Dit is 'm! Bedankt voor alle stemmen in de poll drie maanden terug, ik ben echt blij dat ik voor belugabruin ben gegaan!
Ook niet moeilijk wanneer de basis motorisaties en handbak nog niet beschikbaar zijn in de Arteon. Vergelijkbare motor en bak (2.0TDI 150 met DSG/stronic), is de A4 wat duurder.MAX3400 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:32:
[...]
Je kan het als VW toch niet verkopen dat de vanaf-prijs van een Arteon hoger ligt dan een vanaf-prijs van een A4 Avant? Natuurlijk kom je met alle opties en motoren bij Audi onder de streep duurder uit maar ik vind het echt een wazige prijs bij VW.
Zou toch liever een Arteon kopen dan een A4 Avant. 
Vergelijk de prijs eens met een A7 sportback dan is die Arteon nog niet zo gek geprijsd. Vergeet niet dat de Passat CC ook al een stuk duurder was dan de 'gewone' Passat.
Vergelijk de prijs eens met een A7 sportback dan is die Arteon nog niet zo gek geprijsd. Vergeet niet dat de Passat CC ook al een stuk duurder was dan de 'gewone' Passat.
RS...Riem Slecht?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Veel file. Heb niet bijzonder gereden dan constant airco aan. Mischien dat een airco wat meer stress brengt op delen. Liever met stilstaand verkeer een losgeschoten riem krijgen dan wanneer je 200 rijdt en geen stuurbekrachtiging meer hebt. Loodzwaar.
Nog niet alle prijzen van de Arteon zijn bekend. De instapper 1.5 TSI zal net onder de 40K zijn naar verwachting. Maar de kaalste Audi A4 avant wil je uiteindelijk ook niet. Je zal er toch eerst vijfduizend euro bij moeten tellen om niet in de meest verschrikkelijke crisisuitvoering te moeten stappen,MAX3400 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:32:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 23-07-2017 19:58 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Airco staat gewoon 24/7 aan bij mij, daar moet een auto echt tegen kunnen.Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 19:54:
Veel file. Heb niet bijzonder gereden dan constant airco aan. Mischien dat een airco wat meer stress brengt op delen. Liever met stilstaand verkeer een losgeschoten riem krijgen dan wanneer je 200 rijdt en geen stuurbekrachtiging meer hebt. Loodzwaar.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Slijtage, inferieur of defect onderdeel, slechte montage, lang op hoge snelheden, evt. Ik ben geen ANWB'er paar pick some
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Meerdere oorzaken die mogelijk kunnen zijn:
olie op riem
spanner die gewoon defect is/ niet goed gemonteerd
Lager dan de dynamo die naar de klote is en te zwaar draait
etc.etc.
olie op riem
spanner die gewoon defect is/ niet goed gemonteerd
Lager dan de dynamo die naar de klote is en te zwaar draait
etc.etc.
Net terug van 2 weken vakantie in Oostenrijk en Italië.
Eerste keer dat ik met de A4 met zomerbanden in Duitsland rij en dus echt een keer voluit kan.
Op de heenweg niet verder dan 240 km/h gekomen ivm drukte.
Het gaat om een 2.0TFSI standaard 180pk, maar na JD stage 1, 293 pk.
Volgens het boekje dus een max snelheid van 238 km/h.
Leuke rit door Italië gemaakt op weg naar het Idromeer, niet via de Autostrade maar via de secundaire wegen. Dan duurt het misschien wat langer totdat je er bent maar je hebt wel leuk uitzicht en wij hadden geen file. Paar bergpassen over geweest waar eigenlijk hoofdzakelijk alleen motorrijders reden.
Op de terugweg via de Stelvio gereden, ook zeer mooi, wel uitkijken voor de fietsers.
We waren pas laat in de middag in Duitsland, dus het was rustig.
Hoogste snelheid was daar 265 km/h daarna moest ik alweer van het gas af, maar er zat nog een beetje power in. En dat allemaal op normale Euro 95 en een auto vol met campingspullen
.
Ik had max 250 km/h verwacht, maar dit
.
Eerste keer dat ik met de A4 met zomerbanden in Duitsland rij en dus echt een keer voluit kan.
Op de heenweg niet verder dan 240 km/h gekomen ivm drukte.
Het gaat om een 2.0TFSI standaard 180pk, maar na JD stage 1, 293 pk.
Volgens het boekje dus een max snelheid van 238 km/h.
Leuke rit door Italië gemaakt op weg naar het Idromeer, niet via de Autostrade maar via de secundaire wegen. Dan duurt het misschien wat langer totdat je er bent maar je hebt wel leuk uitzicht en wij hadden geen file. Paar bergpassen over geweest waar eigenlijk hoofdzakelijk alleen motorrijders reden.
Op de terugweg via de Stelvio gereden, ook zeer mooi, wel uitkijken voor de fietsers.
Hoogste snelheid was daar 265 km/h daarna moest ik alweer van het gas af, maar er zat nog een beetje power in. En dat allemaal op normale Euro 95 en een auto vol met campingspullen
Ik had max 250 km/h verwacht, maar dit
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Heb jij de begrenzer eraf en GPS-meting gedaan of heb je naar je teller gekeken?
Jep, via Waze.MAX3400 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:35:
[...]
Heb jij de begrenzer eraf en GPS-meting gedaan of heb je naar je teller gekeken?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
293pk met stage 1 chip? Zijn er meer aanpassingen gedaan?
Dacht dat de max wel op 240 ~ 260 zou liggen met stage 1 chip.
Formerly known as Ragdoll
K&N luchtfilter, meer niet.InFamous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:57:
293pk met stage 1 chip? Zijn er meer aanpassingen gedaan?
Bij JD waren ze ook verbaasd. Het was een custom chiptune.
En de motor was een paar maanden daarvoor gereviseerd ivm olieverbruik.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/46056759
[ Voor 7% gewijzigd door OneTimer op 24-07-2017 21:18 ]
Binnenkort maar eens met de A5 bij ze langs, nu stock 211pk maar richting 260 zou wel leuk zijn. Als ze dat dan ook richting de 290 weten te pushen is het helemaal spelen.
Formerly known as Ragdoll
Custom is wel iets duurder dan standaard chip.InFamous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:18:
Binnenkort maar eens met de A5 bij ze langs, nu stock 211pk maar richting 260 zou wel leuk zijn. Als ze dat dan ook richting de 290 weten te pushen is het helemaal spelen.
Maar zie mn bericht hier boven met de link.
Laatst ook een klant gehad die 211 quattro heeft, JD stage 1....290pkInFamous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:18:
Ging ie daar ook direct staan? Zonder multiriem kun je nog best een eindje doorrijden naar een parkeerplaats, vluchthaven of afrit. Mits de accu gezond is natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:47:
[afbeelding]
Sta je dan, oost Duitsland met een spanrol die doei zei. Riem (v snaar) eraf, geen dynamo, stuurbekrachtiging meer niets. Auto wordt afgesleept naar m'n garage. De riem was binnen onderhoudsinterval nog. Moet blijken wat het was geweest. Intussen een leen auto via anwb.
En weer een RS6 minder...

http://www.rtvutrecht.nl/...met-crash-in-utrecht.html
http://www.focus.de/regio...automaten_id_7394336.html

http://www.rtvutrecht.nl/...met-crash-in-utrecht.html
http://www.focus.de/regio...automaten_id_7394336.html
Dat ze uberhaupt tijd & energie erin steken om retourtje Duitsland te plannen...
Grensoverschrijdend handelen zal in deze business wel lonend zijn...
Lijkt meer een paspop, gezien de neutrale uitdrukking op het gladgeschoren gezicht.NeutraleTeun schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:08:
Die achterin is blijkbaar een newbie.
Ja,FastFred schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:07:
[...]
Ging ie daar ook direct staan? Zonder multiriem kun je nog best een eindje doorrijden naar een parkeerplaats, vluchthaven of afrit. Mits de accu gezond is natuurlijk
Ik wist niet wat er gebeurde, hoe de riem erbij lag, en geen zin had in een riem dat verwikkeld zou raken in poelie van de motor ofzo. Ik ga het risico niet nemen in zulke gevallen, de rekening kan 10x duurder uitvallen.
Heb 'm geparkeerd naast de vangrail, gevarenlichten aan en achter de vangrail gaan staan bellen. Ik had geluk blijkbaar, want ik moet in duitsland in zulke gevallen een gevarendriehoek en het liefst nog een vestje aan dragen ook. Had de polizei me gezien dan had ik een boete.
Daar had ik niet aan gedacht, fair pointVerwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:17:
Ja,
Ik wist niet wat er gebeurde, hoe de riem erbij lag, en geen zin had in een riem dat verwikkeld zou raken in poelie van de motor ofzo. Ik ga het risico niet nemen in zulke gevallen, de rekening kan 10x duurder uitvallen.
Ik heb nog ruzie met een duitser staan maken die me op de rechterbaan er niet voorbij aan wou laten. Raam los, schreeuwen in het duits dat ik panne had en onmiddelijk op de zijstrook moest gaan staan.
Maar ja ik snap het niet. Je kunt ook gaan werken ipv een geldautomaat opblazen en daar hoogstens een paar tienduizenden euro's mee pakken. De toeren die je ervoor uit moet gaan halen om weg te komen... je maakt geen kans tegen een politiehelikopter.
Het spelletje is tevaak gespeeld, en de politie kent deze uitvalswegen inmiddels te goed. Iedere poging daartoe zal keihard mislukken. Duitsland moet gewoon zijn of haar pinautomaten gaan upgraden. Dat is in sommige plaatsen onwijs ouderwets nog. Dat is de reden waarom die lui zo graag bij de oosterburen gaan plofkraken.
edit: krijg hier inmiddels bericht dat men weet om wie z'n audi het ging.

Dit voertuig is het, 100%.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 12:47 ]
Vrijlooprol misschien? Als die de geest begint te geven dan slijt hij je multieriem ook af.Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 19:54:
Met een VW Golf GTI mk5 (in de basis hetzelfde blok) zijn met een stage1 chip ook wel deze snelheden gehaald. Auto is lichter, maar dat blok heeft na stage1 "maar" ~250 pk.PM_Petrol schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:24:
Hoogste snelheid was daar 265 km/h daarna moest ik alweer van het gas af, maar er zat nog een beetje power in. En dat allemaal op normale Euro 95 en een auto vol met campingspullen.
Ik had max 250 km/h verwacht, maar dit.
Dat zou heel goed kunnen. Maar we kunnen het pas echt ontdekken zodra alles eraf ligt en we goed zicht krijgen op het loopwerk. Het duurt echter maximaal 10 werkdagen om de auto over te laten brengen van DE naar NL naar m'n garage.Paul.H schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:26:
[...]
Vrijlooprol misschien? Als die de geest begint te geven dan slijt hij je multieriem ook af.
Wij rijden thuis sinds kort een Audi Q2 met een s-tronic automaatbak.
Standaard staat hierin het start-stop systeem ingeschakeld bij starten van de auto, echter levert het opstarten van motor bij loslaten van de rem steeds vervelende schokken op.. Als de motor blijft draaien rijdt de auto wel gewoon soepel weg natuurlijk.
Nu heb ik er al een gewoonte van gemaakt bij starten van de auto het start-stop systeem uit te schakelen, maar is het ook mogelijk dit bij de dealer zo te laten programmeren?
Standaard staat hierin het start-stop systeem ingeschakeld bij starten van de auto, echter levert het opstarten van motor bij loslaten van de rem steeds vervelende schokken op.. Als de motor blijft draaien rijdt de auto wel gewoon soepel weg natuurlijk.
Nu heb ik er al een gewoonte van gemaakt bij starten van de auto het start-stop systeem uit te schakelen, maar is het ook mogelijk dit bij de dealer zo te laten programmeren?
Maar de grote vraag is nu natuurlijk @Verwijderd, heb je ook een audi als vervangend vervoer?
don't mind me
Dealers zijn niet happig om te doen maar hier zitten de experts die het wel kunnen; Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDSVuurs schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:44:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik had een opel.JeroenF schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:54:
Maar de grote vraag is nu natuurlijk @Verwijderd, heb je ook een audi als vervangend vervoer?

Leuk ding hoor, zeer familieaal, wifi ingebouwd en het verbind automatisch met hotspots, maar totaal niet geschikt voor mji. Het rijdt sponzig. Het trekt niet zo snel op allemaal. Ik heb 'm gisteren geretourneerd. Ik wou 'm enkele dagen verlengen namelijk maar ik moest speciaal naar duitsland rijden (uur verderop) om 'm daar te verlengen. Via de ANWB lukte dat niet want het betrof een duits kenteken en geen nederlands.
Denk fuck it ook. 2 daagjes zonder auto lukt me ook wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 17:40 ]
Dank, we gaan het navragen bij zijn eerste beurt dan zien we verderGunner schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:56:
[...]
Dealers zijn niet happig om te doen maar hier zitten de experts die het wel kunnen; Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS
Hm. Ik heb nu sinds vorige week maandag mijn A3 en ben eigenlijk echt niet happy met het B&O soundsystem (hoewel ik wel de beroemde subwoofer level dial heb).
Er zit gewoon totaal geen warmte in het geluid. De hoge tonen zijn erg fel (maar alles is direct muf als je ze wat minder zet via de instellingen). Het midden ontbreekt volledig waardoor vocals (vooral vrouwelijke vocals) bijna verdwijnen in de rest van het geluid. Er zit ergens een hoge basfrequentie tussen die véél te fel is, zelfs met alle sound settings op 0, alsof je hele auto mee aan het trillen is. En de subwoofer kicked ook heel selectief in.
Het klinkt bijna alsof er gewoon gigantische 'gaten' zitten tussen elke instelbare 'frequentiegroep' die niet genoeg doorkomen. Tussen hoge en lage tonen zit er een gat, en tussen lage tonen en de subwoofer ook.
Dat zorgt er soms voor dat je tussen de wisselende bastonen in één nummer heel duidelijk kan horen wanneer de subwoofer wel of niet aan het werk is, want de ene doet je hele auto meetrillen en de volgende, die normaal nauwelijks verschillend zou mogen klinken, hoor je bijna niet.
Ik zit bijgevolg elke 10 minuten aan de audio settings te prullen want het klinkt nooit gewoon goed. Echt wel een domper op het nieuwe-wagen-gevoel, want al de rest is wel echt fantastisch.
Het vreemde is dan nog dat het soms, vlak na het starten van het MMI (cold boot, dus met het hele opstartscherm) voor 10-20 seconden best OK is en alles beter klinkt. En dan ineens hoor je dat het helemaal anders is en alle warmte weg is. Erg frustrerend, want ik weet dat het systeem het dus wel kan, ik krijg het er gewoon niet uit.
(Sure, de subwoofer geeft bass wel wat extra, maar het grootste deel van de tijd wil ik eigenlijk gewoon het standaard sound system van mijn A1 terug. Dat kan toch niet kloppen?)
Er zit gewoon totaal geen warmte in het geluid. De hoge tonen zijn erg fel (maar alles is direct muf als je ze wat minder zet via de instellingen). Het midden ontbreekt volledig waardoor vocals (vooral vrouwelijke vocals) bijna verdwijnen in de rest van het geluid. Er zit ergens een hoge basfrequentie tussen die véél te fel is, zelfs met alle sound settings op 0, alsof je hele auto mee aan het trillen is. En de subwoofer kicked ook heel selectief in.
Het klinkt bijna alsof er gewoon gigantische 'gaten' zitten tussen elke instelbare 'frequentiegroep' die niet genoeg doorkomen. Tussen hoge en lage tonen zit er een gat, en tussen lage tonen en de subwoofer ook.
Dat zorgt er soms voor dat je tussen de wisselende bastonen in één nummer heel duidelijk kan horen wanneer de subwoofer wel of niet aan het werk is, want de ene doet je hele auto meetrillen en de volgende, die normaal nauwelijks verschillend zou mogen klinken, hoor je bijna niet.
Ik zit bijgevolg elke 10 minuten aan de audio settings te prullen want het klinkt nooit gewoon goed. Echt wel een domper op het nieuwe-wagen-gevoel, want al de rest is wel echt fantastisch.
Het vreemde is dan nog dat het soms, vlak na het starten van het MMI (cold boot, dus met het hele opstartscherm) voor 10-20 seconden best OK is en alles beter klinkt. En dan ineens hoor je dat het helemaal anders is en alle warmte weg is. Erg frustrerend, want ik weet dat het systeem het dus wel kan, ik krijg het er gewoon niet uit.
(Sure, de subwoofer geeft bass wel wat extra, maar het grootste deel van de tijd wil ik eigenlijk gewoon het standaard sound system van mijn A1 terug. Dat kan toch niet kloppen?)
[ Voor 16% gewijzigd door AmbroosV op 26-07-2017 15:58 ]
Ik heb de set niet (zelf Audi Sound System) dus kan er niet over oordelen, maar bovenstaande krijg je altijd per definitie. Als je zoekt op staande geluidsgolf vind je hier veel info over. Komt er op neer dat afhankelijk van de akoestiek je bijna altijd een bepaalde frequentie zal hebben die geboost zal worden (hoe kleiner de ruimte, hoe groter de kans)AmbroosV schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:51:
Er zit ergens een hoge basfrequentie tussen die véél te fel is, zelfs met alle sound settings op 0, alsof je hele auto mee aan het trillen is
Ik ben er waarschijnlijk te negatief over hoor. Het is in ieder geval het ontbreken van wat punch in het midden dat me het meest tegenzit. Je kan echt in bepaalde nummers horen welke bassen wel goed klinken en welke niet. Ik ga vanavond eens zien of ik ze kan isoleren.
Moet zeggen dat het geluid in mijn A3 (net nieuw, met Audi Sound System, geen B&O) echt super is. Misschien ben ik weinig gewend (hiervoor een dramatische Ford Fiesta gehad qua geluid), maar ik vind het erg fijn.
Ander vraagje: Is het mogelijk om Android Auto te gebruiken op een A3 e-tron modeljaar 2017? Ik heb Android Auto al op m'n telefoon gedownload met een APK, maar als ik hem aansluit via USB gebeurt er helemaal niets (behalve dat m'n telefoon oplaad). Iemand enig idee?
En een ander vraagje: De ACC gaat bij 120km/h met stappen van 10 omhoog. Kan dat ook met stappen van 5? Nu kan ik bijvoorbeeld geen 125 rijden op de teller (of 135), effectief dus 120km/h...
Ander vraagje: Is het mogelijk om Android Auto te gebruiken op een A3 e-tron modeljaar 2017? Ik heb Android Auto al op m'n telefoon gedownload met een APK, maar als ik hem aansluit via USB gebeurt er helemaal niets (behalve dat m'n telefoon oplaad). Iemand enig idee?
En een ander vraagje: De ACC gaat bij 120km/h met stappen van 10 omhoog. Kan dat ook met stappen van 5? Nu kan ik bijvoorbeeld geen 125 rijden op de teller (of 135), effectief dus 120km/h...
[ Voor 16% gewijzigd door TheJVH op 27-07-2017 10:20 ]
Android Auto en Apple Carplay is mogelijk vanaf MY17, maar alleen als de auto de Audi Smartphone Interface optie heeft. Staat bij de USB poort "charging only" o.i.d. dan heb je geen smartphone interface.
Let op:
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.