Ik heb een 6 cd wisselaar in handschoenenkastje, laatst wat livesets op cd's gebrand via een oude Macbook met branderiichel schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:58:
Gebruikt nog iemand cd's?

Ik heb een 6 cd wisselaar in handschoenenkastje, laatst wat livesets op cd's gebrand via een oude Macbook met branderiichel schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:58:
Gebruikt nog iemand cd's?
Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:21:
En dat, het bestaande systeem gewoon niet uit de auto willen slopen. Ik heb een koper voor de auto. Vrijdag laatste inspectie, proefrit, en mischien volgende week verkocht. Bijna 3 jaar in bezit gehad, bijna ook 100.000km ermee gereden, ik weet wel al de opvolger. Daarmee probeer ik het als het gelukt is volgende week een afspraak mee te maken.
[afbeelding]
Yes.
Enkele jaren mee rond gereden met Bilstein set, daarna Eibach. Nooit problemen gehad bij keuring.
[ Voor 18% gewijzigd door SadisticPanda op 14-05-2017 23:12 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2017 23:19 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2017 02:55 ]
Doe het aub wel even.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:16:
Ik heb ook echt even zin om verschillende quote's van users hier even naar boven te rakelen op het begin dat ik de RS4 gekocht had, even in de neus te smeren dat men allemaal hun mening klaar heeft staan maar de auto dienst doende zichzelf bewezen heeft met 2.5 jaar bezit + 90k te hebben gereden ermee. Km-stand zegt helemaal niets.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Sowieso allemaal leuk en aardig, maar je kan praktisch elke auto 'rijdend houden', ligt er maar net aan hoeveel geld je daar voor over hebt.NeutraleTeun schreef op maandag 15 mei 2017 @ 06:36:
[...]
Doe het aub wel even.
Vind het altijd zo vermoeiend dat mensen iets menen te moeten doen zeggen, en dat wel uiten, maar vervolgens toch maar niks zeggen.
http://www.autoblog.nl/ni...ud-gehad-98583#post-98583Scrtz schreef op maandag 15 mei 2017 @ 20:12:
[...]
En tja waar trek je die lijn? Tuurlijk rij je met een rs4 niet goedkoop maar als je de aanschaf waarde in 3-4 jaar nog eens kwijt bent aan wat de auto je vanaf het begin gekost heeft, dan noem ik dat niet bepaald een erg betrouwbare auto.
Respect to the man in the icecream van!
K
Wat ?The Eagle schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:54:
Ik lees net dat Jism binnenkort een nieuwe bak mag / moet gaan halen
Ik had echt ff met je moeten babbelen toen je 'm te koop had staan.royhoi schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:02:
Nice @Verwijderd ! Ben benieuwd. Heb nog steeds goede (en ook slechte) herinneringen aan die van mij!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De enige keer wanneer je een RS4 goedkoop rijdt is wanneer je deze nieuw aanschaft bij de dealer, en alles binnen de garantieterm valt. Alles daarbuiten kost gewoon serieus geld. Al rij je 'm 5000km per jaar, dan nog ben je aanzienlijk veel meer kwijt in verhouding met een 1.0 polo ofzo. De onderdelen, de werkzaamheden vallen gewoon duurder en ruimer uit dan een kleine auto.Scrtz schreef op maandag 15 mei 2017 @ 20:12:
[...]
Sowieso allemaal leuk en aardig, maar je kan praktisch elke auto 'rijdend houden', ligt er maar net aan hoeveel geld je daar voor over hebt.
En tja waar trek je die lijn? Tuurlijk rij je met een rs4 niet goedkoop maar als je de aanschaf waarde in 3-4 jaar nog eens kwijt bent aan wat de auto je vanaf het begin gekost heeft, dan noem ik dat niet bepaald een erg betrouwbare auto.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2017 00:35 ]
Volgensmij moet je bij de laatste generatie Audi's er ook niet vanuit gaan dat het een betrouwbare auto is en als je er meer dan 200.000km op wil zetten kom je al snel uit op dure reparaties die de auto niet meer waard zijn.Scrtz schreef op maandag 15 mei 2017 @ 20:12:
[...]
Sowieso allemaal leuk en aardig, maar je kan praktisch elke auto 'rijdend houden', ligt er maar net aan hoeveel geld je daar voor over hebt.
Dit zijn de verschillenDanielson schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:30:
Ik kwam er vandaag achter dat beide mijn achterveren van mijn Audi A3 8P Sportsback met S-Line onderstel (E4J) gebroken zijn.
Nu zie ik op de diverse auto-onderdelensites de volgende opties:
*Normaal onderstel (Rond de 330mm)
*Sportonderdel (Rond de 315mm)
Ik kan nergens specifiek achterveren voor een S-Line onderstel vinden, heeft iemand tips voor me? Het gaat om een 2.0TFSI als dit relevant is.
[ Voor 7% gewijzigd door SadisticPanda op 16-05-2017 21:32 ]
Super man!azz_kikr schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:12:
[...]
Dit zijn de verschillen
Standaard / SE veren zijn de standaard (duuuuuuh +-330)
Sport is 15mm lager
S-Line is 10mm lager dan Sport
S3 is ongeveer 10mm lager dan S-Line
Onderdeel nummer (originele) = 8P0 511 115 BJ(3grijs, 1 oranje)
vooraan = 8P0 411 105 E (voor geval dat....)
[ Voor 14% gewijzigd door Danielson op 17-05-2017 07:58 ]
Bij online teile zijn ze in ieder geval 96euro voor originele.Danielson schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:56:
[...]
Super man!Dat grijs en oranje is hardheid van de veer? Ik ben druk aan het zoeken, maar ik kan nog nergens vinden waar ik ze kan bestellen?
Het hoeven van mijn geen originele te zijn, daar is de prijs volgens mij ook naar, welke van deze zou ik dan b.v. moeten hebben? https://www.auto-onderdel...ck-8pa/18082/10213/vering
Dat was even een uitdaging, maar ik heb ze gevonden bij een garage in de buurt! Ik heb ze er gister onder gezet, dat maakt wel weer even verschil zeg!azz_kikr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:15:
[...]
Bij online teile zijn ze in ieder geval 96euro voor originele.
Bij atp zijn ze denk ik 46 euro
https://www.atp-autoteile...an-fahrwerksfeder/v-18359
Anders moet je es contact opnemen met atp. Mijn duits is maar zo zo, maar dat lijken me toch de juiste veren (staat geen maat bij -_- )
Originele? Met zelfde SN?Danielson schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:46:
[...]
Dat was even een uitdaging, maar ik heb ze gevonden bij een garage in de buurt! Ik heb ze er gister onder gezet, dat maakt wel weer even verschil zeg!
Dat ziet er weer een stuk schoner uit!Danielson schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:46:
[...]
Dat was even een uitdaging, maar ik heb ze gevonden bij een garage in de buurt! Ik heb ze er gister onder gezet, dat maakt wel weer even verschil zeg!
Ook heb ik afgelopen week mijn inlaattraject van mijn 2.0 TFSI laten reinigen i.v.m. misfires, daar werdt mijn auto wel weer even vrolijk van! En het brandstofverbruik is denk ik wel met 20% gedaald!![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik heb gekozen voor imitatie, deze waren 65 euro ex BTW, origineel waren ze 112 euro ex BTW.azz_kikr schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:56:
[...]
Originele? Met zelfde SN?
Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt?
Blij dat je in ieder geval depanneert bent
Danielson schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:46:
[...]
Ook heb ik afgelopen week mijn inlaattraject van mijn 2.0 TFSI laten reinigen i.v.m. misfires, daar werdt mijn auto wel weer even vrolijk van! En het brandstofverbruik is denk ik wel met 20% gedaald!![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ben je bij Tom geweest?Danielson schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:46:
[...]
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
@TimmieVelthuis is het trouwens nog gelukt met je navi update?Rainesh schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:10:
[...]
Ben je bij Tom geweest?
Is een wereld van verschil als je je inlaat laten reinigen.
Ik heb dan ook gelukkig geen directe injectie maar gewoon injectie vanaf inlaatspruitstuk waardoor het niet eens de kans krijgt aan te koekenTimmieVelthuis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:53:
Wat een verschil. Ik heb mijn 1.8 TFSI ook laten reinigen, omdat dit icm tuning bij JD een schappelijke prijs was, maar zo vies was het inlaattraject nietJe hebt daarna echt het idee dat je er een nieuwe motor in hebt laten zetten. Stukken sneller en goedkoper dan de manier waarop Jism het doet
[...]
Kun je nagaan, dit is bij een benzine motor, bij een diesel kan dit nog vele malen erger. Heb foto's gezien van Citroën diesels die het spruitstuk zo dicht hebben zitten dat je je afvraagt hoe zo'n auto nog kan starten. De fix: EGR afdoppen en uitschrijvenDanielson schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:46:
[...]
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 19-05-2017 16:16 ]
DM gestuurd.Rainesh schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:11:
[...]
@TimmieVelthuis is het trouwens nog gelukt met je navi update?
Hahaha, inderdaad. Ik lees met veel plezier jouw verhalen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:55:
[...]
Ik heb dan ook gelukkig geen directe injectie maar gewoon injectie vanaf inlaatspruitstuk waardoor het niet eens de kans krijgt aan te koeken
[ Voor 19% gewijzigd door BoltYes op 22-05-2017 17:22 ]
¯\_(ツ)_/¯
Bovendien licht er een motor in die wel de 200.000 kan halen zonder halverwege aan de hartbewaking te hebben gelegen bij Audi ?BoltYes schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:20:
Ben nu twee dagen in een A4 b5 uit 1995 aan t rijden. Wat een wegligging, wat een tractie, comfort waar je u tegen zegt. Ding heeft zelfs een panodak die elektrisch te openen is, ver z'n tijd vooruit. Daar kunnen die saaie moderne auto's niet tegenopSleutel werkt bovendien op atoomkracht, batterij gaat absoluut nooit leeg en heeft een magistraat draaimechanisme
[ Voor 4% gewijzigd door BoltYes op 22-05-2017 20:40 ]
¯\_(ツ)_/¯
Jism, ben jij dat?BoltYes schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:38:
Foto bij het verhaal, in de juiste hoek;
[afbeelding]
Yup!Rainesh schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:10:
[...]
Ben je bij Tom geweest?
Is een wereld van verschil als je je inlaat laten reinigen.
Zijn die B5's nog een beetje goedkoop te rijden qua onderhoud of is een B6 verstandiger?BoltYes schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:38:
Foto bij het verhaal, in de juiste hoek;
[afbeelding]
Doet me denken aan m'n oude b5, die toch iets nieuwer was;
[afbeelding]
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Ja volgens mij wel, heb jaren in m'n b5 gereden zonder noemenswaardige kosten. Alleen de draagarmen geven weleens problemen.Erapaz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:19:
[...]
Zijn die B5's nog een beetje goedkoop te rijden qua onderhoud of is een B6 verstandiger?
¯\_(ツ)_/¯
Als je geen 2.7T erin hebt hangen wel ja.Erapaz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:19:
[...]
Zijn die B5's nog een beetje goedkoop te rijden qua onderhoud of is een B6 verstandiger?
Ja een S4/RS4 is andere koek natuurlijk en dat er problemen zijn met de 2.7T heb ik gehoord. Neemt niet weg dat jouw type RS4 de allergaafste Audi is na de oerquattro. Bij deze mijn complimenten, erg gaaf dat er mensen zijn die er mee rijden.
Kuch, kuch,Erapaz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:32:
[...]
Ja een S4/RS4 is andere koek natuurlijk en dat er problemen zijn met de 2.7T heb ik gehoord. Neemt niet weg dat jouw type RS4 de allergaafste Audi is na de oerquattro. Bij deze mijn complimenten, erg gaaf dat er mensen zijn die er mee rijden.
Ik dacht meer aan een 2.0 16v of toch de 1.8T. De B6 vind ik nog net iets gaver, maar een mooi exemplaar B5 is heeft ook wel iets.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Idd, persoonlijk ook wel een zwak voor de RS7. Die oudere modellen van 2000-2010 doen mij niet zoveel, doe mij dan maar meteen 'echte' oldtimers.Tylen schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:36:
Het huidige model van de RS6 is toch echt wel de gaafste vind ik.
Maw: Smaken verschillen
[ Voor 57% gewijzigd door max op 23-05-2017 21:49 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Lalalalalala I can't hear you.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:03:
....Er zit weinig glory aan een zuipende V8 Bi-turbo....
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
[ Voor 26% gewijzigd door royhoi op 23-05-2017 22:55 ]
K
Geen leasemaatschappij helpt je aan een RS6 C5
De running costs zijn gewoon bizar.Scrtz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:27:
Als je zo'n auto in huis haalt dan moet het onderhoud en benzine gewoon kleingeld voor je zijn. Anders ben je per definitie al verkeerd bezig.
uitgebouwde A3 ..Rainesh schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:52:
Ik ga dan toch echt voor de nieuwe RS3 limo.....wat een ubergeil ding zeg.
Wat doet ie ook alweer, 700PK?royhoi schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:53:
Gister avond even een stukje wezen toeren in mn speeltjeDaar kan geen rs6 tegen op!
[afbeelding]
Zoals ieder RS
Nice, leuke cijfers ook. Ben je nog wat kwijt aan onderhoud op jaarbasis? 700 PK op een 5 cilinder is volgens mij ook aan de grens ofzo. Blok aangepast?
Imho beste motorblok van de 21e eeuw.Rainesh schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:52:
Ik ga dan toch echt voor de nieuwe RS3 limo.....wat een ubergeil ding zeg.
50% meer op stock hardware (zuiger, drijfstangen, krukas, ... ) is niet echt zo speciaal. Dat doet elke TDI/TSI wel.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:43:
[...]
De RS4 B5 doet bijna 600PK op een stock block. Alles daarboven ( en ze rijden tot wel 1200PK ermee ) heeft aanpassingen nodig. Het laat de headroom ook zien die de Audi engineers in gedachten hadden destijds bij ontwikkeling motor.
[ Voor 53% gewijzigd door AndRo555 op 24-05-2017 00:25 ]
Weegt je S2 maar 1360? of heb je het interieur eruit gehaald?
[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2017 00:55 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Jou RS4 is in de basis ook gewoon een A4 Avant met een ander subframe, ophanging, remmerij en dergelijke, hier en daar wat verstevigingen om het extra vermogen te handlen
Aby vs 3b? De aby coupe weegt al meer dan 100kilo meer dan dezelfde 3b coupe (1320 vs 1430 ofso)Chaoss schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 00:47:
Die S2 hierboven heeft standaard 220 of 230pk dan is 700pk wel ff wat meer dan 50%.
Zie ze in Duitsland vaker met vermogens rond de 400pk, dan hebben ze een andere turbo, uitlaat, en inlaat en uiteraard aangepaste software. Internals zijn dan nog origineel.
De 20vt is een van de degelijkere blokken die Audi gebouwd heeft, het geluid is heerlijk, en zelfs met "maar" 220/230pk voelen ze rap aan, gas erop en die auto blijft maar gaan.
[...]
Weegt je S2 maar 1360? of heb je het interieur eruit gehaald?Zelfs mijn 200 sedan weegt flink meer (1540kg). Mijn broertje heeft een S2 coupe en ik dacht dat die iets van 1330kg weegt, dan is jouw Avant amper zwaarder.
2JZ is van de 20e eeuw.AndRo555 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 00:23:
[...]
Imho beste motorblok van de 21e eeuw.(2JZ niet meegerekend)
AndRo555 had het over stock hardware. Die S2 is natuurlijk niet stock meer.Chaoss schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 00:47:
Die S2 hierboven heeft standaard 220 of 230pk dan is 700pk wel ff wat meer dan 50%.
De auto is super betrouwbaar en ik doe in principe een keer per jaar echt onderhoud. Heb tot nu toe 2 versnellingsbakken laten ploffen maar dat was echt mijn eigen schuld en niet nodig en 2 aandrijfassen krom gehad. Heb de auto destijds goed gebouwd en alleen kwaliteits-spul gebruikt. Blok is aangepast ja.Aan deze auto is bijna niks meer standaard. 700pk en bijna 800nm en 8000tpm kan niet betrouwbaar op een standaard blok.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:43:
[...]
Nice, leuke cijfers ook. Ben je nog wat kwijt aan onderhoud op jaarbasis? 700 PK op een 5 cilinder is volgens mij ook aan de grens ofzo. Blok aangepast?
S2 avant is altijd ABY De auto is helemaal kaal enkel de zichtbare interieur delen zitten er in dus je ziet het bijna niet. Ben ongeveer 150/200kg kwijt.Chaoss schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 00:47:
Zie ze in Duitsland vaker met vermogens rond de 400pk, dan hebben ze een andere turbo, uitlaat, en inlaat en uiteraard aangepaste software. Internals zijn dan nog origineel.
De 20vt is een van de degelijkere blokken die Audi gebouwd heeft, het geluid is heerlijk, en zelfs met "maar" 220/230pk voelen ze rap aan, gas erop en die auto blijft maar gaan.
[...]
Weegt je S2 maar 1360? of heb je het interieur eruit gehaald?Zelfs mijn 200 sedan weegt flink meer (1540kg). Mijn broertje heeft een S2 coupe en ik dacht dat die iets van 1330kg weegt, dan is jouw Avant amper zwaarder.
K
Zo'n oude niet nee, een nieuwe uiteraard wel.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:26:
[...]
Geen leasemaatschappij helpt je aan een RS6 C5
Nice man, vooral die short shifter, dat wil welroyhoi schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:07:
[...]
De auto is super betrouwbaar en ik doe in principe een keer per jaar echt onderhoud. Heb tot nu toe 2 versnellingsbakken laten ploffen maar dat was echt mijn eigen schuld en niet nodig en 2 aandrijfassen krom gehad. Heb de auto destijds goed gebouwd en alleen kwaliteits-spul gebruikt. Blok is aangepast ja.Aan deze auto is bijna niks meer standaard. 700pk en bijna 800nm en 8000tpm kan niet betrouwbaar op een standaard blok.
Heb hier wel wat filmpjes
[video]
[video]
[video]
[afbeelding]
[...]
S2 avant is altijd ABY De auto is helemaal kaal enkel de zichtbare interieur delen zitten er in dus je ziet het bijna niet. Ben ongeveer 150/200kg kwijt.
Eerste hit varieert van 2100 tot 2600 per maand. Ik ga geen auto financieren van minimaal 25k op jaarbasis.Shanquish schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:27:
[...]
Zo'n oude niet nee, een nieuwe uiteraard wel.
Zat van de week bij een VAG leasetoko, die hebben er 2 in de boeken staan.
Thanks!Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:48:
[...]
Nice man, vooral die short shifter, dat wil welAls ik de snelheid zo zie dan trek ik dat momenteel niet tegen je. Maar ik ben kanalen al bezig om de RS4 een motorrevisie te gaan laten doen, hybride turbo's, verstevigd onderblok en dat soort zaken, richting de 650PK ermee met oog op betrouwbaarheid. De koets nog een keer laten overspuiten ... kost wat maar dan heb je ook wat.
De RS4 is over een enkele jaren bakken met geld waard. Zeker met nieuwe motor + vers gespoten koets en alle kleine eveultjes aangepakt. Met € 15000 wel zo'n beetje klaar.
Heb je overigens geen last van een klappende aandrijflijn met dat quattro? Ik weet dat het bij mij alle kanten op knallen wil als ik zulke launches zou doen. Ik doe het daarom maar liever niet. Recent de bakrubbers en motorsteunen vervangen, maar ik denk dat het ook achter ligt. Wat heb jij eraan gedaan? Gewoon powerflex of puks eronder?
Rijdt wel oldskool dat als ik het zo zie en hoor. Nice man!
K
[ Voor 3% gewijzigd door Mixpower op 28-05-2017 19:11 ]
It's All In The "Mix"
Hartog in AlkmaarMixpower schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:10:
Weet iemand nog een goed bedrijf voor een TFSI motor revisie?
Onze A3 SB 2.0 TFSI Quattro is een beetje overleden, ketting versprongen en de kleppen zijn hoogstwaarschijnlijk krom nu.
http://www.autopartsveghel.nl/Mixpower schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:10:
Weet iemand nog een goed bedrijf voor een TFSI motor revisie?
Onze A3 SB 2.0 TFSI Quattro is een beetje overleden, ketting versprongen en de kleppen zijn hoogstwaarschijnlijk krom nu.
It's All In The "Mix"
Of ze trekken je oude blok nog open en kunnen hem reviseren, dat boden ze mij toen ook aan (ook 2.0T FSI).Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:54:
[...]
http://www.autopartsveghel.nl/
Met geluk hebben ze in de showroom, een kant en klare 2.0 TFSI motor staan, voor een schappelijkere prijs dan revisie.
¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 44% gewijzigd door Scrtz op 31-05-2017 09:01 ]
Ja tot op zekere hoogte zijn die pedalen hetzelfde. Wel qua design maar niet qua installatie. Bij bijvoorbeeld de A1 (2017) moet je gaten boren in je vloer voor de voetsteun links. Bij de meeste is het gewoon het bekende klik mechanisme.Scrtz schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:59:
Supermooi hoor, die S6 mistlamp roosters met chroom geven een mooi extra accent samen met je chrome grill omlijsting.
heb je gewoon OEM pedalen ergens op de kop getikt of uit China oid? Zijn trouwens gewoon dezelfde pedalen als in alle VW/Audi zitten zover ik weet, geen verschil met de S6 variant?
Ja bedoelde ook vooral qua looks, installatie is idd wel anders.bardi-1 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Ja tot op zekere hoogte zijn die pedalen hetzelfde. Wel qua design maar niet qua installatie. Bij bijvoorbeeld de A1 (2017) moet je gaten boren in je vloer voor de voetsteun links. Bij de meeste is het gewoon het bekende klik mechanisme.
Die mistlampen zijn echt vet! @BoltYes
Ah, ja qua looks is het gewoon allemaal hetzelfde volgens mij.Scrtz schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:33:
[...]
Ja bedoelde ook vooral qua looks, installatie is idd wel anders.
Vind het wel al 10x beter uitzien dan die vorige generatie sportpedalen. Twijfel er al langer over om ze te nemen maar ik weet niet of ik het wel zo geweldig uit vind zienbardi-1 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:47:
[...]
Ah, ja qua looks is het gewoon allemaal hetzelfde volgens mij.
Die mening deel ik met je.Scrtz schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:55:
[...]
Vind het wel al 10x beter uitzien dan die vorige generatie sportpedalen. Twijfel er al langer over om ze te nemen maar ik weet niet of ik het wel zo geweldig uit vind zien
bedoel dan deze:
[afbeelding]
OEM weet ik niet, maar staan op marktplaats voor diverse modellen. Installatie van vooral de voetrust heeft wat instructie nodig omdat je deze er niet zomaar uit krijgt.Scrtz schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:59:
Supermooi hoor, die S6 mistlamp roosters met chroom geven een mooi extra accent samen met je chrome grill omlijsting.
heb je gewoon OEM pedalen ergens op de kop getikt of uit China oid? Zijn trouwens gewoon dezelfde pedalen als in alle VW/Audi zitten zover ik weet, geen verschil met de S6 variant?
De Beaufort lijsten zijn inderdaad erg gewild, prijzig ook, je bent toch minimaal €1000 kwijt voor de sierRainesh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:49:
@BoltYes
Ziet er lekker dik uit! Navi update al gedaan?
Beaufort!! Een van de mooiste lijsten die ze hebben voor de 4G.
[ Voor 36% gewijzigd door BoltYes op 31-05-2017 10:25 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ligt eraan welke versie je nu erop hebt staanBoltYes schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:23:
[...]
OEM weet ik niet, maar staan op marktplaats voor diverse modellen. Installatie van vooral de voetrust heeft wat instructie nodig omdat je deze er niet zomaar uit krijgt.
[...]
De Beaufort lijsten zijn inderdaad erg gewild, prijzig ook, je bent toch minimaal €1000 kwijt voor de sier![]()
Navi update nog niet gedaan, is er dan veel verschil naast dat er nieuwe routes opstaan? Anders wacht ik wel op een aanbieding van de Audi dealer...
Geen verschil tussen de velgen dacht ik. Er zitten alleen direct winterbanden onderSilversin schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:32:
Wat is het verschil tussen wintervelgen en zomervelgen bij Audi? De 18 inch 'Velum' is bijv. een zomerset. Staat niet in de normale configurator, maar kan wel als accesoire worden gekozen.
Coating tegen alle zout op de wegen is niet zo effectief?
Nice. De 19 inch Wing design velgen tikken aardig aan in de lease. Dan maar de 18 inch Velum. Denk dat het wel mooi combineert met ArablauwRainesh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:43:
[...]
Geen verschil tussen de velgen dacht ik. Er zitten alleen direct winterbanden onder
De Wing velgen staan hoog op mijn lijstje als 19inch zomerset. De huidige 18inch s-line laat ik dan in antraciet spuiten en dan winterbanden omheenSilversin schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:58:
[...]
Nice. De 19 inch Wing design velgen tikken aardig aan in de lease. Dan maar de 18 inch Velum. Denk dat het wel mooi combineert met Arablauw
Foto'sTMV schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:10:
Zo, na een welverdiende (al zeg ik het zelf) vakantie de auto (A3 SB 2.0 TDI 2015) weer opgehaald van de garage. De volgende zaken laten doen:
- Chromen sierlijsten rondom de zijruiten laten vervangen, deze waren aangetast door verkeerde chemicaliën in de ruitensproeiervloeistof of wasstraat (veroorzaakt door vorige eigenaar)
- Lak laten bijwerken en laten polijsten
- Binnenkant laten schoonmaken
- PDC achter weergave ingeschakeld in MMI
- Rechter spiegelglas dippen bij achteruit
- Convenience indicator naar 4x knipperen
- Teller staging aangezet
Helaas heeft hij weer een dagje onder een boom moeten staan en moet ik eigenlijk alweer wassen
Foto's zal ik binnenkort even maken als ik hem weer heb gewassen, die &^%#&#*^%&(^ rommel uit de bomenRainesh schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:29:
[...]
Foto's
Heb je alleen dat aan laten zetten? Geen DRL achteren bijv?
[ Voor 20% gewijzigd door TMV op 02-06-2017 10:12 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq