Woon jij in de buurt van Enter?SwooX schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:37:
Dacht even leuke bolide's te bekijken op Marktplaats, 2016 TTRS. 1L/11,9KM, dat met 400pk. Zijn toch echt de mooiere cijfers.
Er staat sinds kort een RS3 (denk Nardo Grey) hier in de buurt, momenteel met 20!! inch RS6 wielen, wat een vet apparaat.
Dat is prima uit te zetten met vagcom. Stuur maar een PMDevil schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:10:
Weet er iemand of het start-stop systeem op de nieuwe A3 (2017) standaard uitgezet kan worden? Wordt er helemaal gek van in combinatie met automaat. Stilstaan op een kruising = motor uit. Ik zet hem steeds met de hand uit, maar als ik dat een keer vergeet sta ik meteen weer stil op de eerste de beste kruising.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Of je drukt het rempedaal niet volledig in. Het is een beetje spelen met de rem maar het werkt wel. Kwestie van gewenning.Devil schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:10:
Weet er iemand of het start-stop systeem op de nieuwe A3 (2017) standaard uitgezet kan worden? Wordt er helemaal gek van in combinatie met automaat. Stilstaan op een kruising = motor uit. Ik zet hem steeds met de hand uit, maar als ik dat een keer vergeet sta ik meteen weer stil op de eerste de beste kruising.
Ja, of ben jij toevallig diegene met de RS3?
Zijn toevallig 2 RS3'en waarvan ik weet dat ze met 20 inch RS6 wielen rijden in Twente. Een jongen tussen de 20-30 en een wat oudere kerel.
[ Voor 25% gewijzigd door SwooX op 30-03-2017 08:58 ]
Once again open up your bag of tricks!
Van welk jaar is je a1 en welke stuurmodule heb je (die met sleepring en stuurmodule apart of ineen) Vanaf 2011 ofso is dat lang niet meer nodig.GioStyle schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:56:
Ik ga ergens in de komende weken cruise control bij de A1 retrofitten.
Er moet een kabeltje van de stuurmodule naar de boordcomputer gelegd worden. En daarvoor moet de luchtfilter, ruiterwisserarmen, ruitenwissermotor, waterbord en schutbord weer uitgebouwd worden. Ik kan mijn lol op. Het enige fijne is dat ik het al een keer heb gedaan voor de fabrieksalarm, dus het kost voornamelijk tijd.
Meeste cc bouw ik in op minder dan 20 minuten (al zestal gedaan), nog nooit kabels moeten leggen.
Goed kijken of je stuurdoos trouwens wel cc ondersteund, lang niet alle stuurdozen ondersteunen cc. (Ik heb er nog enkele liggen indien nodig, mag voor prikje weg)
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Mijn A1 is gebouwd in 2014. Heb je ook cruise control specifiek voor de A1 ingebouwd? Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet weet over de sleepring en stuurmodule.azz_kikr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:25:
[...]
Van welk jaar is je a1 en welke stuurmodule heb je (die met sleepring en stuurmodule apart of ineen) Vanaf 2011 ofso is dat lang niet meer nodig.
Meeste cc bouw ik in op minder dan 20 minuten (al zestal gedaan), nog nooit kabels moeten leggen.
Goed kijken of je stuurdoos trouwens wel cc ondersteund, lang niet alle stuurdozen ondersteunen cc. (Ik heb er nog enkele liggen indien nodig, mag voor prikje weg)
Ik had gedacht de kit 8X0 054 690 (zonder index A) aan te schaffen. Express zonder index A, want ik heb een boordcomputer en een multifunctionele stuur. Ook omdat ik een multifunctionele stuur heb hoef ik geen
andere stuurkolommodule. Ik beschik namelijk over de juiste: '5K0 953 569'.
@GioStyle
Ja dat is de stuurmodule en sleepring ineen. Heb ik ook. Geen extra kabels nodig.
Plastiek eraf, stuur eraf, sleepring eraf. Hendelset vervangen en omgekeerd terug. Kwartiertje werk.
Je moet wel kijken welke versie van de '5k0 953 569' ( op sticker of vagcom ), zijn zeker 30 versies en opties kunnen soms vies tegenvallen. (Ja er zijn versies die mfsw ondersteunen en geen cc). Kwestie van zeker te zijn. Anders kan je weer alles es demonteren.
Kan je hier terugvinden.
http://wiki.ross-tech.com...s#Part_Number_5K0-953-569
Ook rekening mee houden dat je op een audi als je cruise controll plaats, ook de onderste afdekkap moet vervangen omwille van de extra hendel. (Zit geen uitsparing)
Je kan ook de hendels van een vw plaatsen
werkt ook
Ja dat is de stuurmodule en sleepring ineen. Heb ik ook. Geen extra kabels nodig.
Plastiek eraf, stuur eraf, sleepring eraf. Hendelset vervangen en omgekeerd terug. Kwartiertje werk.
Je moet wel kijken welke versie van de '5k0 953 569' ( op sticker of vagcom ), zijn zeker 30 versies en opties kunnen soms vies tegenvallen. (Ja er zijn versies die mfsw ondersteunen en geen cc). Kwestie van zeker te zijn. Anders kan je weer alles es demonteren.
Kan je hier terugvinden.
http://wiki.ross-tech.com...s#Part_Number_5K0-953-569
Ook rekening mee houden dat je op een audi als je cruise controll plaats, ook de onderste afdekkap moet vervangen omwille van de extra hendel. (Zit geen uitsparing)
Je kan ook de hendels van een vw plaatsen
[ Voor 16% gewijzigd door SadisticPanda op 30-03-2017 11:39 ]
@azz_kikr
Ik heb even mijn VCDS logs erbij gepakt: ik heb de "5K0 953 569 AL". In de link die je gaf staat bij die versie alles op 'yes'. Dan neem ik aan dat mijn stuurmodule goed is.
Dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen maar de kit 8X0 054 690 en onderste bekledingstuk aan te schaffen, hendelset monteren en onderste bekledingstuk, cruise control in VCDS aanvinken en klaar?
In ieder geval bedankt voor je bijdrage, dat wordt zeer gewaardeerd.
Ik heb even mijn VCDS logs erbij gepakt: ik heb de "5K0 953 569 AL". In de link die je gaf staat bij die versie alles op 'yes'. Dan neem ik aan dat mijn stuurmodule goed is.
Dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen maar de kit 8X0 054 690 en onderste bekledingstuk aan te schaffen, hendelset monteren en onderste bekledingstuk, cruise control in VCDS aanvinken en klaar?
In ieder geval bedankt voor je bijdrage, dat wordt zeer gewaardeerd.

@GioStyle
Yup die AL versie is de opvolger van de H versie. (Meeste uitgebreide versie).
Daar komt het op neer. Kan je echt weinig mee misdoen. Enigste wat ik zou doen, omdat je toch met die airbag gaat kloten, is batterij afkoppelen. ( doe ik altijd, normaal niet nodig maar kom ). De rests zijn standaard dingen. (Platte schroevendraaier, torq 20/25 en ratelsleutel en mss plastiek tooltje voor cover te verwijderen en maybe momentsluetel voor terug vast te zetten met beetje loctite)
Het enige wat je gaat moeten kopen, (als je het niet hebt ), is die trip square voor je stuur los te draaien. Als ik je tip mag geven, koop een torq 55. Past ook en stukken goedkoper
(euro of 2 max).
Die bout mag je ook maar 3 keer gebruiken (volgens vw, beetje overdreven)
Met vcds is op 2 plaatsen aanpassen. 1 maal in de engine module, en 1 maal in de stuurcontroller.
Als je nog vragen hebt, mag je me altijd DM sturen hoor. Redelijk veel ervaring met die cc (en nu mfsw ook)
Ik zit wel meestal in VW topic maar we zijn toch allemaal beetje familie, niet waar?
Yup die AL versie is de opvolger van de H versie. (Meeste uitgebreide versie).
Daar komt het op neer. Kan je echt weinig mee misdoen. Enigste wat ik zou doen, omdat je toch met die airbag gaat kloten, is batterij afkoppelen. ( doe ik altijd, normaal niet nodig maar kom ). De rests zijn standaard dingen. (Platte schroevendraaier, torq 20/25 en ratelsleutel en mss plastiek tooltje voor cover te verwijderen en maybe momentsluetel voor terug vast te zetten met beetje loctite)
Het enige wat je gaat moeten kopen, (als je het niet hebt ), is die trip square voor je stuur los te draaien. Als ik je tip mag geven, koop een torq 55. Past ook en stukken goedkoper
Die bout mag je ook maar 3 keer gebruiken (volgens vw, beetje overdreven)
Met vcds is op 2 plaatsen aanpassen. 1 maal in de engine module, en 1 maal in de stuurcontroller.
Als je nog vragen hebt, mag je me altijd DM sturen hoor. Redelijk veel ervaring met die cc (en nu mfsw ook)
Ik zit wel meestal in VW topic maar we zijn toch allemaal beetje familie, niet waar?

[ Voor 5% gewijzigd door SadisticPanda op 30-03-2017 13:18 ]
Hmm, vorig jaar wel geweest. Maar was toen meer een kwijlen-rondom-de-plastic-enginecovers-van-een-RS6-meeting. Niet mijn cup of tea, er stonden een boel prachtige zeldzame klassiekers waar het gepeupel allemaal straal voorbij liep, die stonden allemaal bij de opgeleukte Passat's te kijkenVerwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:42:
[video]
De beemer waar we vorig jaar op nurburg mee geklapt waren:
[video]
Ik wil ook zo'n klep in m'n uitlaat.
https://www.facebook.com/pg/carsandcoffeetwente/photos/FastFred schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:58:
[...]
Hmm, vorig jaar wel geweest. Maar was toen meer een kwijlen-rondom-de-plastic-enginecovers-van-een-RS6-meeting. Niet mijn cup of tea, er stonden een boel prachtige zeldzame klassiekers waar het gepeupel allemaal straal voorbij liep, die stonden allemaal bij de opgeleukte Passat's te kijken
Ik vond het aanbod in ieder geval 'divers' genoeg. Er was 1 incident waar iemand knetterhard hardcore op het parkeerterrein ging draaien en gelijk door management getikt werd op de vingers z'n muziek uit te zetten.
Het was ook erg kort, van 11:00 tot 14:00. Maar als je een rondje had gedaan had je het wel gezien zo min of meer. Was uiteindelijk voor sluitingstijd al vertrokken, geheid file met iedereen die gelijktijdig weg wou.
En het is een beetje een generatiekloof ook. De jongeren van nu hebben veel meer met een "RS6" of "RS4" van nu dan 15 jaar geleden. Maar opzich kan zo'n dagje best leuk zijn. Veel duitsers te vinden ook.
Persoonlijk vond ik sommige Mustangs erg bruut. Maar allen bij uitrijden lieten ze het bekende uitbreken van achteren zien.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q1lgJ7G2KaY]
Zo jammer dat die auto's zo'n kut rep op internet hebben gekregen inmiddels
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 16:02 ]
Cheap muscle. Dat betekent dat elke badmuts met een half rijbewijs hem kan betalen.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Zo jammer dat die auto's zo'n kut rep op internet hebben gekregen inmiddels
Signatures zijn voor boomers.
En het op de compleet verkeerde manier gebruikt.Maasluip schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:19:
[...]
Cheap muscle. Dat betekent dat elke badmuts met een half rijbewijs hem kan betalen.

Zeg nou zelf, best lekker aanzicht zo toch? Jammer van de RWD alleen.
Die voice-over onder die clips ook

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6nj9uJIAvO0]
So what would happen if you put a redneck into the new camaro's? *crash*

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 18:11 ]
Ben je ook lid van de audiclub? Anders wel interresant, komen veel youngtimers op af.FastFred schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:58:
[...]
Hmm, vorig jaar wel geweest. Maar was toen meer een kwijlen-rondom-de-plastic-enginecovers-van-een-RS6-meeting. Niet mijn cup of tea, er stonden een boel prachtige zeldzame klassiekers waar het gepeupel allemaal straal voorbij liep, die stonden allemaal bij de opgeleukte Passat's te kijken
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nee, starre achteras op die dingen (oudere modellen iig, het huidige model heeft onafhankelijke achterwielophanging). Pretty much een grote stalen buis met daarin 2 aandrijfassen met in het midden een differentieelVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:59:
Persoonlijk vond ik sommige Mustangs erg bruut. Maar allen bij uitrijden lieten ze het bekende uitbreken van achteren zien.Zit er geen ESP in die dingen ofzo?
Vanaf 4:30
Ik rij Citroën, dus neeChaoss schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:45:
[...]
Ben je ook lid van de audiclub? Anders wel interresant, komen veel youngtimers op af.
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 30-03-2017 20:11 ]
Tja, gewoon zonde, zulke auto's. Zien er bruut / dik uit maar hebben zo'n slechte reputatie her en der. 
Heerlijke vid. ja in de UK hebben ze het stuur aan de andere kant
Ik zit met een probleem. Ik sta op het punt een A3 Sportback (1.6TDI s-tronic Business Edition, leasebak) te bestellen. Simpel stof interieur, standaard 16"-velgen in 15-spaken Y-design. Buiten verchroomde ruitomlijsting (en misschien alu roof rails) waarschijnlijk geen zichtbare upgrades. Maar, ik kan echt geen kleur kiezen. Ik heb al rondgevraagd bij mijn goede vrienden en familie, en op één of andere manier is de tussenstand exact gelijk.
Het gaat me tussen belugabruin en moessongrijs. Belugabruin ziet er wel classy uit naar mijn mening, en is prachtig in de zon. Beetje donker en saai op minder heldere momenten. Moessongrijs ziet er dan weer net wat jonger en sportiever uit, heeft niet veel licht nodig om er leuk uit te zien, maar is redelijk gewoontjes (voor een A3) en mist die classy touch. (Moest het uitmaken, ik ben 25, eerste auto die ik zelf kan bestellen.)
Poll: Audi A3 Sportback
• Belugabruin
• Moessongrijs
Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl...=398590&layout=6&sort=org
Foto's:

Het gaat me tussen belugabruin en moessongrijs. Belugabruin ziet er wel classy uit naar mijn mening, en is prachtig in de zon. Beetje donker en saai op minder heldere momenten. Moessongrijs ziet er dan weer net wat jonger en sportiever uit, heeft niet veel licht nodig om er leuk uit te zien, maar is redelijk gewoontjes (voor een A3) en mist die classy touch. (Moest het uitmaken, ik ben 25, eerste auto die ik zelf kan bestellen.)
Poll: Audi A3 Sportback
• Belugabruin
• Moessongrijs
Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl...=398590&layout=6&sort=org
Foto's:

[ Voor 4% gewijzigd door AmbroosV op 03-04-2017 20:26 ]
Kosmosblauw!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Barbieroze!
)
Foto's toegevoegd. Niet simpel om er goede te vinden van monsoon grey, vreemd genoeg.
Wit is echt een hard pass voor mij in auto's en smartphones. Geen idee waarom, maar ik neem dan liever de trein / een vaste lijn
.
Wit is echt een hard pass voor mij in auto's en smartphones. Geen idee waarom, maar ik neem dan liever de trein / een vaste lijn
[ Voor 44% gewijzigd door AmbroosV op 03-04-2017 20:28 ]

Nee mijn keuze blijft voor blauw
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Daytonagrijs.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
De bruine variant, heb zelf een bruine 😃 Als je toch voor grijs gaat dan zeker Daytona-grijs doen! Je hebt sowieso smaak 👍🏼
Beluga is mooi, alle soorten grijs zijn imho saai
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heh, well, beluga it is
Nog tips qua opties eigenlijk? Ik zit met een beperkt budget en heb nog nooit een auto geconfigureerd, dus loop wat verloren. Nu op mijn lijst:

Nog tips qua opties eigenlijk? Ik zit met een beperkt budget en heb nog nooit een auto geconfigureerd, dus loop wat verloren. Nu op mijn lijst:
- Pack Business (standaard in Business Edition s-tronic, met de 16" 15-spaken Y-design dingen)
- Assistentiepakket (leuk in de Belgische file) + parkeerassistent
- Audi sound system
- Smartphone connect
- Aluminium look
- Lichtmodule
- Verchroomde ruitomlijsting + alu roof rails (als ik nog budget over heb, wacht op berekening)
Ik zou eerder voor ACC gaan, dan een upgrade van je speakers. ASS is in mijn ogen voldoende, het kan beter, maar slecht is het zeker niet.
Acc zeker erbij nemen icm lane assist en eem automaat is het heerlijk rijden.
Heb B&O gehad en zou zeler acc met lane assist ervoven verkiezen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Heb het ASS en heb niet gevoel dat ik nog een upgrade erboven zou willen. Geluid is meer dan prima met voldoende bas als je wil.
Als je boven budget uitkomt zou ik eerst kijken naar het schrappen van de lichtmodule (persoonlijk heb ik liever een donkere wagen s'nachts), de Smartphone connect (zou je dit echt gebruiken?) en eventueel de aluminium look.
Waar ik zelf ook veel deugd van heb is het lounge pack met sportstoelen. In de winter is het heerlijk om stoelverwarmingen te hebben en de sportstoelen zitten gewoon erg goed.
Als je boven budget uitkomt zou ik eerst kijken naar het schrappen van de lichtmodule (persoonlijk heb ik liever een donkere wagen s'nachts), de Smartphone connect (zou je dit echt gebruiken?) en eventueel de aluminium look.
Waar ik zelf ook veel deugd van heb is het lounge pack met sportstoelen. In de winter is het heerlijk om stoelverwarmingen te hebben en de sportstoelen zitten gewoon erg goed.
De smartphone interface is een van de selling points van de A3 voor mij. Ik gebruik Android Auto letterlijk altijd, samen met Google Assistant en Play Music is dat gewoon echt heerlijk. Blijft er dus sowieso in.
Aan het schrappen van de lichtmodule heb ik ook al gedacht omdat het inderdaad misschien visueel nogal afleidend kan zijn. Kan er iemand me vertellen of je de interieur-LEDs kan dimmen / uitschakelen?
Aan het schrappen van de lichtmodule heb ik ook al gedacht omdat het inderdaad misschien visueel nogal afleidend kan zijn. Kan er iemand me vertellen of je de interieur-LEDs kan dimmen / uitschakelen?
Ja die kun je gewoon dimmen of uitschakelen. Maar zit er bij de lichtsensor meteen een ambient verlichting dan? afaik is het puur de sensor die automatisch je verlichting regelt, staat loos van je interieurverlichting die sowieso aangaat als je de schakelaar handmatig op verlichting aan zet.AmbroosV schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:07:
De smartphone interface is een van de selling points van de A3 voor mij. Ik gebruik Android Auto letterlijk altijd, samen met Google Assistant en Play Music is dat gewoon echt heerlijk. Blijft er dus sowieso in.
Ik vind die interieurverlichting juist erg mooi s'avonds, maakt de auto af. Ook niet echt storend aangezien het rustige witte led verlichting is.
Ik ben juist erg blij met het lichtpakket + verlichte sierstrips in de deuren. Erg chique en subtiel, je kunt ze ook dimmen als je dat wilt.
Android Auto gebruik ik alleen als ik de over de nieuwe A4 van den haag naar Rotterdam toe rij. Standaard interface van nieuwe MMI is erg goed.
Android Auto gebruik ik alleen als ik de over de nieuwe A4 van den haag naar Rotterdam toe rij. Standaard interface van nieuwe MMI is erg goed.
Ohja en stoelverwarming is +1. Als je het eenmaal hebt dan wil je niet meer zonder.
De kont van mijn vriendinnetje is het volledig met je eensGioStyle schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:25:
Ohja en stoelverwarming is +1. Als je het eenmaal hebt dan wil je niet meer zonder.
Ik heb dat Apple carplay wel eens gebruikt in een nieuwe passat maar ben er echt niet enthousiast over ofzo, resolutie is ook schrikbarend laag en je kunt er maar relatief weinig mee. Doe mij maar gewoon de media van VW/Audi zelf en mijn eigen app op de iPhone zoals bijv flitsmeister. Sowieso moet je telefoon ook weer altijd verbonden zijn via de kabel etc..Rainesh schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:22:
Ik ben juist erg blij met het lichtpakket + verlichte sierstrips in de deuren. Erg chique en subtiel, je kunt ze ook dimmen als je dat wilt.
Douwe
Mooie collectie heeft hij altijd te koop staan.
Als je dan ziet op wat voor een aftands industrieterrein het gevestigd is....

[ Voor 19% gewijzigd door KillaZ op 04-04-2017 12:58 ]
K to the KillaZ
Mja, ik heb bij een testrit met de A3 e-tron heel zwaar Android Auto gebruikt en ik vond dat echt geweldig. Gewoon "Ok Google, listen to my thumbs up playlist", "navigate to work", "what's next on my agenda", ... Heerlijk. Ik zit ook helemaal in het Google-ecosysteem dus dat past wel goed.
Verwarmde zetels ben ik nooit fan van geweest, daar pas ik dus zonder probleem voor.
Net een offerte gehad met meer korting dan verwacht (+8000 incl BTW eraf), dus het kan goed zijn dat ik nog wat meer kan kiezen. Misschien dan ineens voor Business Plus gaan, deels leren zetels + zetelverwarming.
Verwarmde zetels ben ik nooit fan van geweest, daar pas ik dus zonder probleem voor.
Net een offerte gehad met meer korting dan verwacht (+8000 incl BTW eraf), dus het kan goed zijn dat ik nog wat meer kan kiezen. Misschien dan ineens voor Business Plus gaan, deels leren zetels + zetelverwarming.
Met korting strooien doen ze inderdaad wel veel. Ik kreeg zelf 7k korting op 34.5 (incl btw).AmbroosV schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:14:
Mja, ik heb bij een testrit met de A3 e-tron heel zwaar Android Auto gebruikt en ik vond dat echt geweldig. Gewoon "Ok Google, listen to my thumbs up playlist", "navigate to work", "what's next on my agenda", ... Heerlijk. Ik zit ook helemaal in het Google-ecosysteem dus dat past wel goed.
Ik had uiteindelijk gekozen voor Business Pack Plus + Sportstoelen in Alcantara leder, ASS, Hill Assist, verchroomde raamomlijsting en Cosmos blauw. Zou het zo weer opnieuw bestellen

Zie de Audi Q2 wat vaker rijden nu, vind het echt helemaal niks
Erg duur ook voor het vermogen en de ruimte die je krijgt. Jammer, vind de BMW X1 dan een betere (al dan niet wat duurdere) koop.
Een Q2 is dan ook wel even een klasse kleiner dan een X1 he? Zelfs een Q3 is nog kleiner dan een X1.
Signatures zijn voor boomers.
Crosspost vanuit VW topic:
https://hypebeast.com/2017/4/pirelli-p-zero-colored
Done or not done?
Mij lijkt het wel gaaf uit zien onder een RS bijv
Done or not done?
Misschien onder een R8 en dan alleen de donkergrijze variant maar onder een sedan of avant lijkt het me redelijk overdone. Maar voor ieder wat wils natuurlijk.Scrtz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:38:
Done or not done?
Net side assist modules + kabelboom voor een super scherp prijsje kunnen kopen. Als alles binnen is, dan de zijspiegel kappen laten spuiten en alles aansluiten + coderen.
Twijfel of ik het zelf ga doen of anders met Leon van Audiwereld. Bumper moet er van af en heb bij mij niet echt de ruimte ervoor om dat netjes te doen.
Twijfel of ik het zelf ga doen of anders met Leon van Audiwereld. Bumper moet er van af en heb bij mij niet echt de ruimte ervoor om dat netjes te doen.
Onder performance wagens lijkt me dit best vet. (R)S, ///M en AMG!Scrtz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:38:
Done or not done?
Once again open up your bag of tricks!
Ik heb de finale offerte van mijn A3 ingestuurd na nog wat opties toe te voegen (blijkbaar is ons budget groter dan ik dacht). Dit gaat de vervanger van mijn Audi A1 worden:
Audi A3 Sportback - 1.6TDI (116pk, 103g/km) s-tronic, Business Edition (dus standaard Pack Business)
- Belugabruin / standaard stof index interieur
- Verchroomde vensteromlijsting + aluminium dakrails
- Assistentiepakket + hill assist + parkeerassistent
- B&O Sound System
- Audi Smartphone Interface
- Lendensteun voorzetels
- Aluminium look, LED-lichtmodule
- Inklapbare buitenspiegels
Misschien een wat speciale configuratie, I dunno. Ik denk dat veel mensen eerder voor wat meer exterieur zouden gaan (LED-koplampen of sport design), maar ik kan nerdy stuff en audio niet weerstaan
Wel spannend, dit is de eerste auto die ik zelf heb kunnen kiezen. Bedankt allemaal voor de hulp bij de kleurkeuze!
Audi A3 Sportback - 1.6TDI (116pk, 103g/km) s-tronic, Business Edition (dus standaard Pack Business)
- B&O Sound System
- Lendensteun voorzetels
Misschien een wat speciale configuratie, I dunno. Ik denk dat veel mensen eerder voor wat meer exterieur zouden gaan (LED-koplampen of sport design), maar ik kan nerdy stuff en audio niet weerstaan
Crap, misschien toch de verkeerde modules. Volgens de dealer en andere bronnen heb ik index D nodig. Ik heb modules met Index B gekocht....komen ook uit een A3 8V FL.Rainesh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:26:
Net side assist modules + kabelboom voor een super scherp prijsje kunnen kopen. Als alles binnen is, dan de zijspiegel kappen laten spuiten en alles aansluiten + coderen.
Enig verschil tussen B, C en D is softwarestand.
B = 0230
C = 0310
D = 0430
Ik twijfel nu heel erg om het te annuleren of niet..de D modules zijn nergens te vinden.
Alvast veel veilige kilometers gewenstAmbroosV schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:13:
Ik heb de finale offerte van mijn A3 ingestuurd na nog wat opties toe te voegen (blijkbaar is ons budget groter dan ik dacht). Dit gaat de vervanger van mijn Audi A1 worden:
- B&O Sound System
- Lendensteun voorzetels
Misschien een wat speciale configuratie, I dunno. Ik denk dat veel mensen eerder voor wat meer exterieur zouden gaan (LED-koplampen of sport design), maar ik kan nerdy stuff en audio niet weerstaanWel spannend, dit is de eerste auto die ik zelf heb kunnen kiezen. Bedankt allemaal voor de hulp bij de kleurkeuze!
De B&O in de A3 is zeker een mooie optie. Voor de rest ben ik inderdaad een persoon die sportpakketjes kiest.
Net is @Devil langs geweest met zijn A3 voor wat coding.
Gelijk een retrofit erbij gezien.....namelijk rechts dimmende zijspiegel! Kennelijk is het bij de facelift aangepast naar zowel links als rechts
. Ik heb nu alleen links, dus in de toekomst even kijken hoe ik dit ga doen.
Gelijk een retrofit erbij gezien.....namelijk rechts dimmende zijspiegel! Kennelijk is het bij de facelift aangepast naar zowel links als rechts

Ja grappig, ik had zelf niet door dat m'n rechterspiegel ook dimde
Bedankt voor het coden, werkt allemaal prima en geen start-stop problemen meer!
Bedankt voor het coden, werkt allemaal prima en geen start-stop problemen meer!
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Nice!AmbroosV schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:13:
- B&O Sound System
- Lendensteun voorzetels
Misschien een wat speciale configuratie, I dunno. Ik denk dat veel mensen eerder voor wat meer exterieur zouden gaan (LED-koplampen of sport design), maar ik kan nerdy stuff en audio niet weerstaanWel spannend, dit is de eerste auto die ik zelf heb kunnen kiezen. Bedankt allemaal voor de hulp bij de kleurkeuze!
Ik heb ook een belugabruine A3 SB (e-tron) met B&O. Geen spijt van m'n keuze, de kleur verveelt na twee jaar nog steeds niet en ik geniet elke rit van het geluid. MMI vind ik belangrijker dan de motor of de velgen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Vet! Ik heb een testrit gedaan met een e-tron een tijdje terug, sinds toen heb ik eigenlijk geen enkele andere auto dan een A3 overwogen. Voor de g-tron zijn er voor onze HR-afdeling nog niet genoeg tankstations in België, en om de e-tron rendabel te maken doe ik te veel kilometers, dus het is een dieselvariant geworden.Canaria schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:22:
[...]
Nice!
Ik heb ook een belugabruine A3 SB (e-tron) met B&O. Geen spijt van m'n keuze, de kleur verveelt na twee jaar nog steeds niet en ik geniet elke rit van het geluid. MMI vind ik belangrijker dan de motor of de velgen.
Uit nieuwsgierigheid, kan je in jou A3 het niveau van de subwoofer en de andere bass-geluiden onafhankelijk aanpassen? In de gefacelifte e-tron waarmee ik een testrit deed (Audi Sound System) ging dat niet, en op internet zie ik wat conflicterende meningen.
Dat gaat niet meer sinds de facelift, ook niet bij B&O. En het leuke is is dat er een softwarebug zit bij de facelift A3 met B&O. Geluidsinstellingen worden namelijk niet onthouden, dus na een dag ofzo staat alles weer op 0.AmbroosV schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:18:
[...]
Vet! Ik heb een testrit gedaan met een e-tron een tijdje terug, sinds toen heb ik eigenlijk geen enkele andere auto dan een A3 overwogen. Voor de g-tron zijn er voor onze HR-afdeling nog niet genoeg tankstations in België, en om de e-tron rendabel te maken doe ik te veel kilometers, dus het is een dieselvariant geworden.
Uit nieuwsgierigheid, kan je in jou A3 het niveau van de subwoofer en de andere bass-geluiden onafhankelijk aanpassen? In de gefacelifte e-tron waarmee ik een testrit deed (Audi Sound System) ging dat niet, en op internet zie ik wat conflicterende meningen.

Premium
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lol, serieus? Ugh, dan hoop ik toch dat er bij mij software op gaat staan die nieuw genoeg is en er misschien geen last van heeft...
Yes, ik kan de niveaus van bass, treble, surround en subwoofer los van elkaar instellen. Mijn A3 is van 2015 dus de instellingen blijven nog wel bewaardAmbroosV schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:18:
[...]
Jap, al 5 klanten met een facelift + B&O gehad die dit probleem hebben. Er moet binnenkort een fix voor uitkomen en dan hoop ik dat er meer fixes zijn...zit nog aardig wat bugs in. Zo heeft de A4 B9 opeens wel subwoofer control bij gekregen met de laatste update. Dit hoop ik dus ook voor de A3AmbroosV schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:17:
Lol, serieus? Ugh, dan hoop ik toch dat er bij mij software op gaat staan die nieuw genoeg is en er misschien geen last van heeft...
Bij klankinstellingen kan ik gewoon het hoog en de bas aanpassen. Laatste facelift A3 Berline met Audi Sound System.
Vroeger had je ook een subwoofer instelling erbij:)Lambo LP670 SV schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:35:
Bij klankinstellingen kan ik gewoon het hoog en de bas aanpassen. Laatste facelift A3 Berline met Audi Sound System.
[YouTube: https://youtu.be/OaZ8FjroHaU]
Puur afgaand op het geluid, wat denkt men dat hier stukgaat? Een rs4 B5 met ongeveer 460 pk die bij hartog stukgaat. Is nu op de brancard naar een specialist toe voor diagnose. Mijn gok is of een aandrijfas of een koppeling.
Geen tractie meer in alle versnellingen.
Puur afgaand op het geluid, wat denkt men dat hier stukgaat? Een rs4 B5 met ongeveer 460 pk die bij hartog stukgaat. Is nu op de brancard naar een specialist toe voor diagnose. Mijn gok is of een aandrijfas of een koppeling.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2017 14:05 ]
Klinkt als aandrijflijn inderdaad. Al blijft het gissen op basis van deze opname, zonde van de RS!Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:04:
[video]
Het lompe aan Quattro is wanneer 1 aandrijfas breekt niets het meer doet. Sta je dan met je 4 wiel aandrijving
kun je niet gewoon een 0430 software erin flashen?Rainesh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:26:
[...]
Crap, misschien toch de verkeerde modules. Volgens de dealer en andere bronnen heb ik index D nodig. Ik heb modules met Index B gekocht....komen ook uit een A3 8V FL.
Enig verschil tussen B, C en D is softwarestand.
B = 0230
C = 0310
D = 0430
Ik twijfel nu heel erg om het te annuleren of niet..de D modules zijn nergens te vinden.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zover ik weet zijn er nog geen flashfiles voor beschikbaar.iichel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:55:
[...]
kun je niet gewoon een 0430 software erin flashen?
Ik verwacht geen aandrijfas met dat vermogen is veel te laag. Denk eerder koppeling die in een keer doorslipt ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:51:
Het lompe aan Quattro is wanneer 1 aandrijfas breekt niets het meer doet. Sta je dan met je 4 wiel aandrijving
K
Je valt in herhaling.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:39:
Een tweede avant op de kop tikken en ombouwen tot trailer![]()
[afbeelding]
Verwijderd in "Het grote Audi topic - Deel 4"
Vermogen breekt, quasi, niets. Het koppel doet dat. En met wat tuning kan die koppelpiek (onderin) bij een (twin)turbo blok aardig oplopen, soms veel meer dan de PK's. Die laatste zijn meestal gelimiteerd door de hoeveelheid lucht je door de turbo krijgt. En een aandrijfas (of iets anders) kan altijd met defecten uit de fabriek rollen. Misschien geen groot genoeg defect om te breken bij stock koppel, maar wel na wat tunen.royhoi schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:34:
[...]
Ik verwacht geen aandrijfas met dat vermogen is veel te laag. Denk eerder koppeling die in een keer doorslipt ofzo.
Ja als iets stuk uit de fabriek komt is het al stuk. Wil gewoon zeggen dat de s4 B5 aandrijflijn erg sterk is. Door die van mij gaat bijna 800nm zonder problemen.AndRo555 schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:01:
[...]
Vermogen breekt, quasi, niets. Het koppel doet dat. En met wat tuning kan die koppelpiek (onderin) bij een (twin)turbo blok aardig oplopen, soms veel meer dan de PK's. Die laatste zijn meestal gelimiteerd door de hoeveelheid lucht je door de turbo krijgt. En een aandrijfas (of iets anders) kan altijd met defecten uit de fabriek rollen. Misschien geen groot genoeg defect om te breken bij stock koppel, maar wel na wat tunen.
K
Aandrijfassen kunnen breken hoor.royhoi schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:34:
[...]
Ik verwacht geen aandrijfas met dat vermogen is veel te laag. Denk eerder koppeling die in een keer doorslipt ofzo.

Zelf ook een keer out of the blue stilgestaan met mijn golf

Bij de S4/RS4 breken ze ook. Ook Philip van de bekende "Rs4 Limo" heeft met launches zijn aandrijfassen aan gort gereden.
Punt is bij deze type quattro is dat wanneer een aandrijfas af zou breken je meteen ook stilstaat ondanks de vierwielaandrijving. Op 1 of andere manier probeert het torsen diff dan al het vermogen naar het wiel dat niet draait te sturen, waardoor de rest geen aandrijving meer krijgt. Er gebeurd dan niks meer.
Een koppeling dat klapt zou volgens mij gaan slippen en niet in 1 keer 'eruit' vliegen.
Ja natuurlijk kunnen aandrijfassen breken. Maar jij vraagt aan de hand van een super vaag filmpje wat er stuk zou kunnen zijn. Bij een S4 met 460 pk, zal dus 115pk per as zijn gaan ze echt niet stuk zeker niet met de soepelheid van een rollenbank.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 00:16:
[...]
Aandrijfassen kunnen breken hoor.
Zelf ook een keer out of the blue stilgestaan met mijn golfHoorde alleen wat gekletter onder de bak vandaan komen toen ik weg wou rijden.
Je wil nu een auto met 1100pk die launches doet gaan vergelijken met een 460pk s4 op de rollenbankBij de S4/RS4 breken ze ook. Ook Philip van de bekende "Rs4 Limo" heeft met launches zijn aandrijfassen aan gort gereden.

Punt? Welk punt?Punt is bij deze type quattro is dat wanneer een aandrijfas af zou breken je meteen ook stilstaat ondanks de vierwielaandrijving. Op 1 of andere manier probeert het torsen diff dan al het vermogen naar het wiel dat niet draait te sturen, waardoor de rest geen aandrijving meer krijgt. Er gebeurd dan niks meer.
Als bij een auto met laag vermogen een koppeling gaat slippen zal het toerental rustig oplopen ja. Bij hoge vermogens gaat het veel sneller waardoor het meer op een klap kan lijken BTDT! Een motor met een beetje serieus vermogen heeft een koppel piek waar de turbo opspoelt en daar kan de koppeling in een keer door slippen.Een koppeling dat klapt zou volgens mij gaan slippen en niet in 1 keer 'eruit' vliegen.
K
We gokken tot op heden dan ook nog steeds op koppeling of aandrijving. Het is een echte RS4, en geen S4. Het is van iemand aan wie ik mijn vorige set velgen aan heb verkocht. Hele mooie, uit italie verkregen RS4 met net nog geen 150k op de klok.
Het maakt niet uit al ligt er 200PK aan vermogen op ieder wiel, die aandrijfassen slijten, bochtwerk en alles telt daaraan mee, zeker gezien het auto's van 15 jaar oud zijn inmiddels.
In mijn 1992 golf ging ook alles wel een keer stuk
Het maakt niet uit al ligt er 200PK aan vermogen op ieder wiel, die aandrijfassen slijten, bochtwerk en alles telt daaraan mee, zeker gezien het auto's van 15 jaar oud zijn inmiddels.
In mijn 1992 golf ging ook alles wel een keer stuk
Ola ola 
Vorige week een A6 avant S-line 2006 AUT "gescoord".
Paar vraagjes over het hidden menu.
Oliepeil staat zo te zien overal aangevinkt (was al) maar hij leest geen waardes. Een vorige eigenaar blijkbaar mee lopen stoeien
en zit de functie er gewoonweg niet op?
Serviceintervallen idem
Helaas is mn PDC module te oud om grafische PDC weer te geven. Is het het waard om op ebay voor een jongere module te kijken?
and last but not least.
Als ik op CD klik, dan krijg ik de melding: Geen CD-speler ingebouwd.
Nou, er zit toch echt een wisselaar in het dashboard kastje... Er komt geen reactie, geen lampje, niets.
Een test via VCDS geeft ook no result.
Oliepeil staat zo te zien overal aangevinkt (was al) maar hij leest geen waardes. Een vorige eigenaar blijkbaar mee lopen stoeien
Serviceintervallen idem
Helaas is mn PDC module te oud om grafische PDC weer te geven. Is het het waard om op ebay voor een jongere module te kijken?
and last but not least.
Nou, er zit toch echt een wisselaar in het dashboard kastje... Er komt geen reactie, geen lampje, niets.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Foto's!paQ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:49:
Ola ola
Oliepeil staat zo te zien overal aangevinkt (was al) maar hij leest geen waardes. Een vorige eigenaar blijkbaar mee lopen stoeienen zit de functie er gewoonweg niet op?
Serviceintervallen idem
and last but not least.
Service intervallen en oliepeil zou gewoon moeten werken. Heb je in alle menu's aangezet? Ook naar longcoding gekeken in controlhead?
Pdc regelapparaat kun je voor paar tientjes op ebay vinden. Laatst nog eentje in moeten leren voor een klant, let wel op dat je eentje hebt met juiste index letter.
Is het al aangemeld op je gateway? Onder Media player moet het staan dacht ik.
uuuhhhh 
Kan ik dat allemaal vanuit het green menu? (2G)
Meer mensen die Audi Connect gebruiken en afgelopen twee dagen problemen met de verbinding hebben?
Google Maps navigatie zegt geen dataconnectie te hebben en andere Audi Connect diensten werken ook niet.
Gister einde van de dag ervaren en vanmiddag ook weer. Vanmorgen wel goed gewerkt. MMI zegt dat de verbinding met Connect sim goed of zeer goed is
Google Maps navigatie zegt geen dataconnectie te hebben en andere Audi Connect diensten werken ook niet.
Gister einde van de dag ervaren en vanmiddag ook weer. Vanmorgen wel goed gewerkt. MMI zegt dat de verbinding met Connect sim goed of zeer goed is
Ja en nee.paQ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:05:
uuuhhhh
Je hebt vcds? controleer longcoding....
nou, ik was bij iemand met VCDS, zelf niet zo'n zin om te klooien ermee.Rainesh schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:20:
[...]
Ja en nee.
Je hebt vcds? controleer longcoding....
Had diegene wel ervaring met vcds of heeft ie ook lopen klooien......paQ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:29:
[...]
nou, ik was bij iemand met VCDS, zelf niet zo'n zin om te klooien ermee.

en waar is bij jou? 
Nou oliepeil en service interval stonden al beiden bij het menu, maar geven beide geen reactie.
En aangezien het hidden menu ook al was geactiveerd heeft er duidelijk al eerder iemand eens lopen klootviolen ermee
Nou oliepeil en service interval stonden al beiden bij het menu, maar geven beide geen reactie.
En aangezien het hidden menu ook al was geactiveerd heeft er duidelijk al eerder iemand eens lopen klootviolen ermee
Ik zit in Voorburg. Stuur me even een PMpaQ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:41:
en waar is bij jou?
@paQ wat staat er allemaal aan? Accuweergave?
[ Voor 6% gewijzigd door Rainesh op 11-04-2017 19:02 ]
PM-ed.
Ja accu aangezet gisteren via green screen, en dat werkt.
Ja accu aangezet gisteren via green screen, en dat werkt.
A4 Limousine 2009 2.0 TFSI ingeruild voor een A4 Avant Mid 2012 1.8TFSI Aut S-line

Nieuwe A4

wil alleen nog een aantal aanpassingen maken via VagCom. Had ik op mijn vorige A4 ook gedaan, helaas werkt mijn chinese obd2 kabel niet goed. Krijg hem niet meer werkend.
Iemand in de buurt van Breda met een werkende kabel die eens wil helpen?

Nieuwe A4

wil alleen nog een aantal aanpassingen maken via VagCom. Had ik op mijn vorige A4 ook gedaan, helaas werkt mijn chinese obd2 kabel niet goed. Krijg hem niet meer werkend.
Iemand in de buurt van Breda met een werkende kabel die eens wil helpen?
Heb wellicht wel interesseRainesh schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:42:
[...]
Ik zit in Voorburg. Stuur me even een PM
@paQ wat staat er allemaal aan? Accuweergave?
Wil automatische deurvergrendeling instellen vanaf 15kmph. Moet kunnen, aldus VCDS. En wellicht nog wat tweaks ofzo.
Cool. Maat van mij koopt even een RS6 C5. De keuze om die in NL te halen had ik afgeraden, liever duitsland, daar staan wat mooiere modellen dan de auto's in NL. Maar net zoals mij zit het in het hoofd en moet het er komen.
Mischien de 21ste nog de nurburgring pakken. Moet toch die kant op.
Nee, alles werkte gisteren.RolfLobker schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:18:
Meer mensen die Audi Connect gebruiken en afgelopen twee dagen problemen met de verbinding hebben?
Vanaf volgende week donderdag mag ik mezelf ook Audi rijder noemen. Mijn Audi A3 Sportback S-line edition (Zwart) staat dan bij de dealer klaar om opgehaald te worden.
Ik heb hier uiteraard veel zin in
Ik heb hier uiteraard veel zin in
Stuurt inderdaad heel anders. Met inparkeren wel fijn. Maar tijdens hogere snelheden stuurt hij wat zwaarder. Dan is het beter. Al hoewel ik heel soms op lagere snelheden < 60 soms wel eens een soort dood punt ervaar.Rainesh schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:02:
@The Fatal
Voorburg niet ver voor je? Dan mag je bij mij langs komen.
En congrats!! Mooie wagenHoe vind je het sturen tov prefacelift? Niet te licht?
De vorige A4 stuurde over het algemeen een heel stuk zwaarder.
Thanks voor je aanbod. Zal er eventjes over na denken. Is iets van 85 km.
[ Voor 6% gewijzigd door The Fatal op 12-04-2017 08:41 ]
Ik had er wel last van gisteren. Google Earth had er geen zin en hij liet de gewone kaarten zien. Verder ook geen connected diensten. Vanmorgen was het wel weer in orde.RolfLobker schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:18:
Ik mag me sinds dit weekend ook aanmelden als Audi rijder!

Audi A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro Line
Bouwjaar 2015, 33.000km
Komende van een Golfje is dit toch wel een heerlijke stap voorwaarts!

Audi A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro Line
Bouwjaar 2015, 33.000km
Komende van een Golfje is dit toch wel een heerlijke stap voorwaarts!
Congrats!
2.0tdi is lekker zuinig en erg vlot!
Nog extra opties erop?
Nog extra opties erop?
Dank!Rainesh schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:02:
Congrats!
Nog extra opties erop?
Hij is inderdaad lekker vlot, bevalt me wel. Was ook specifiek op zoek naar een 2.0 want mijn Golf 1.6 had echt te weinig punch, vooral op de snelweg waar ik toch 2 uur per dag doorbreng,
Wat opties betreft heeft hij het volgende:
- Climate Control
- Cruise Control
- MMI Navigatie Basic
- Bluetooth
- Licht & Regen sensor
- Diefstalalarm
- Xenon Plus
- PDC Achter
- Sportstoelen + Onderstel (Ambition)
En de rest kun je aan de buitenkant zien
Nice! De 2.0tdi is inderdaad heel anders dan de 1.6tdi, vooral het koppel is heerlijk.TMV schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:07:
[...]
Dank!![]()
Hij is inderdaad lekker vlot, bevalt me wel. Was ook specifiek op zoek naar een 2.0 want mijn Golf 1.6 had echt te weinig punch, vooral op de snelweg waar ik toch 2 uur per dag doorbreng,
Wat opties betreft heeft hij het volgende:
- Climate Control
- Cruise Control
- MMI Navigatie Basic
- Bluetooth
- Licht & Regen sensor
- Diefstalalarm
- Xenon Plus
- Sportstoelen + Onderstel (Ambition)
En de rest kun je aan de buitenkant zien
Diefstalalarm kom je haast niet tegen op een A3. Dat ga ik ook een keer inbouwen. Geen pdc achteren?
Veel veilige km's! Geniet ervan.
Hey, goeie, inderdaad heb ik nog parkeerpiepers achter. Heb ze toegevoegd aan de lijstRainesh schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:33:
[...]
Nice! De 2.0tdi is inderdaad heel anders dan de 1.6tdi, vooral het koppel is heerlijk.
Diefstalalarm kom je haast niet tegen op een A3. Dat ga ik ook een keer inbouwen. Geen pdc achteren?
Veel veilige km's! Geniet ervan.
Thanks! Genieten gaat zeker lukken
Als je een keer in de buurt van Voorburg bent, rij dan even langs zet ik de opties allemaal aan voor je als ze nog niet uit staanTMV schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:42:
[...]
Hey, goeie, inderdaad heb ik nog parkeerpiepers achter. Heb ze toegevoegd aan de lijst![]()
Thanks! Genieten gaat zeker lukken
Dan heb je ook gelijk weergave van je pdc sensoren in je scherm, kantelen van rechter zijspiegel glas etc etc.
Let op:
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.