Het grote Audi topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 139 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:12
Nice! Vet geluid he zo een M5.

btw....wanneer krijg je je rijbewijs terug? ;)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja enorm hard en bruut. Heeft z'n charmes wel zo'n M5 E39 V8 :9 maar niet cool bij elke drift gewoon een liter brandstof verbruikt zien worden ... :D Ding rijdt net 200km op een volle 60 liter tank op sportief.

Kan nog wel wat enige tijd overheen gaan, maar je rijbewijs ingevorderd opzichzelf is al een straf opzich. Ik verwacht aankomende week ergens bericht en een beschikking. Voorlopig me maar even niet meer laten uitdagen. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Zo, ik mag mezelf hier ook melden :D Heb een "oude" S6 C5 (2000) gekocht.. Ding heeft het nodige op de klok staan (319K), en er mankeren wat dingen aan. Een aantal had de verkoper er al bij vermeld, een aantal dingen heb ik zelf gevonden na inspectie. maar de prijs was goed, en de uitrusting ook, dus overstag gegaan.

Allereerst de dynamo, deze is goed gaar. Nieuwe / gereviseerde is onderweg. Verder nog een raammechaniek, achterwisser die niet werkt, binnenverlichting die niet helemaal doet wat hij moet doen, differentieel achter lekt bij een askeerring en de uitgaande keerring van de bak zweet ook wat. Verder nog de rubbers van de draagarmen voor vervangen (meteen een setje eibach veren als de boel toch los is? :P) en 2 uitlaatpijpverbinders vervangen.

Optisch heeft de auto wat plekjes, dit laat ik tzt nog wel bijwerken als ik het de moeite waard vind (mezelf kennende van wel, maar eerst de auto technisch op orde maken.) Tevens staat hij op 17" S4 wielen, welke tzt nog vervangen gaan worden voor een setje 19" wielen.

Alleen optisch heeft de auto zwarte dakrails, daar is hij af-fabriek ook mee geleverd, maar een setje chrome originele rails heb ik al gevonden, die moeten een dezer dagen ook binnen komen.

Tevens is het FIS display defect, wat is tegenwoordig een gangbaar bedrag voor het herstellen daarvan? Ik zie bedragen van 175 / 200 euro. Kan dit nog goedkoper? :+

[ Voor 6% gewijzigd door TFDev op 06-09-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Foto's! ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Foto's. ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:44
Jism's broer! :p. Welkom. Foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Foto's; ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TFDev schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:29:

Tevens is het FIS display defect, wat is tegenwoordig een gangbaar bedrag voor het herstellen daarvan? Ik zie bedragen van 175 / 200 euro. Kan dit nog goedkoper? :+
Ja, kan goedkoper. Maar aan te raden is het niet. Je kunt op ebay die displays namelijk bestellen. De vraag is echter of je het juiste model toegestuurd krijgt.

In mijn geval was het display dus niet geschikt voor mijn type tacho. Uiteindelijk kaart je dat aan en stellen ze voor om je tacho even overseas te gaan sturen per post om voor 200 dollar meerprijs het te laten solderen.

Je kunt de tacho er niet uithalen als je de auto nodig hebt, want die is erna onbruikbaar.

Ik heb het bij een bedrijf in Almelo ondergebracht, http://www.actronics.eu/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Gz4bOIUGxClCFeVIKm33QbPZ/full.jpg

Je hebt er ook garantie op. En de displays gaan vaak langer mee dan het origineel. Hou er wel rekening mee met dat je auto niet werkt zonder dat ding.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Even meedoen Foto's!!

Het is volgende week dinsdag eindelijk zo ver mag de auto gaan ophalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
cyberde schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:54:
Olie laten bijvullen en maar gelijk een flesje meegenomen voor het geval dat. Staat nu netjes tot de max, verder in de gaten houden. Zag dat ie tijdens het rijden 1/8e zakt en na tijdje stil staan weer op max zit :)

Nog een leuk nieuw dingetje in de deur gestoken:
[afbeelding]
Nice, waar heb je die vandaan? Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:44

InFamous

excommunicado

Dat is flink aan de prijs :P

Heb de mijne op aliexpress gekocht voor de lol en die werken nog steeds prima.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
cyberde schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:54:
Olie laten bijvullen en maar gelijk een flesje meegenomen voor het geval dat. Staat nu netjes tot de max, verder in de gaten houden. Zag dat ie tijdens het rijden 1/8e zakt en na tijdje stil staan weer op max zit :)

Nog een leuk nieuw dingetje in de deur gestoken:
[afbeelding]
Nice! Originele?

Wat zei de dealer over je olieverbruik?

btw hoe stuurt je wagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dashcams zijn eerlijk gezegd wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Tristan schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:02:
[...]
Nice, waar heb je die vandaan? Ebay?
Nee, via taobao gekocht, tevens twee sierpijpjes voor op de uitlaat (straks ff fotootje maken):)
Rainesh schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:04:
[...]

Nice! Originele?

Wat zei de dealer over je olieverbruik?

btw hoe stuurt je wagen? :)
Nee geen originele, dat ging me toch ietsje te ver. Vergeleken met de originele geeft deze ook nog mooi in het rood "Audi" weer :)

De dealer heeft het netjes bijgevuld. Geinig detail was dat de ochtend voordat ik richting de dealer vertrok het peil weer op het oude niveau stond. Hoe dan ook, zeker niets om zorgen over te maken.

De auto rijdt nu echt wel lekker, 245pk nu. Tevens het gaspedaal opnieuw afgesteld zodat half intrappen daadwerkelijk 50% gas geven is. Voordeel hiervan is dat bij kleine tikjes op het gaspedaal, bv in parkeergarages, het niet meer direct resulteert in een dikke dot gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:30:
[...]

Dashcams zijn eerlijk gezegd wel interessant.
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze bieden nog meer in de shop dan ledjes en lampjes alleen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFDev
Heul niet, ik kan wel de hele auto in een keer op de foto krijgen :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SZALJhM.jpg?1

Als ik morgen een beetje op tijd klaar ben met mijn na 5en werk en ik heb de dynamo binnen, dan gaat die er nog weer aan.

[ Voor 18% gewijzigd door TFDev op 06-09-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 06:44

InFamous

excommunicado

Dat ziet er vreemd uit die velgen :p ik heb de 18 inch variant en al scheelt het maar 1 inch, het lijkt net alsof ze uit verband gerukt zijn.

Maatje groter gaat zeker niet verkeerd staan. Overigens wel eens dat die zwarte dragers er niet bij passen, daar hoort gewoon mat chrome / alu op.

[ Voor 37% gewijzigd door InFamous op 06-09-2016 20:59 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Tsja, ik ken ook iemand met een A4 B6 met de 18" variant, en toen ik deze te koop zag staan dacht ik, ach, dat komt omdat het een A6 is, die is groter, dus lijken de wielen kleiner. Maar dat bleken dus wel degelijk 17" te wezen :') achja, heel netjes zijn ze toch niet, dus die worden tzt een keer klaargemaakt als winterwielen set denk ik. Eerst de auto goed aan het lopen, apk erop en de rest van de mankementen oplossen. Het scheelt dat ik nog een andere auto heb waar ik in kan rijden. Als de S6 dan klaar is gaat de andere er uit en kan ik pas echt benzine gaan verstoken....
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:58:
[...]

Je kunt de tacho er niet uithalen als je de auto nodig hebt, want die is erna onbruikbaar.

Ik heb het bij een bedrijf in Almelo ondergebracht, http://www.actronics.eu/

Je hebt er ook garantie op. En de displays gaan vaak langer mee dan het origineel. Hou er wel rekening mee met dat je auto niet werkt zonder dat ding.
De auto staat op mijn werk en is niet mijn primaire auto atm, dus dat scheelt. ACtronics had ik nog nieteens aan gedacht! Volgens hun site ben ik ong 195 euro kwijt. Ik zal ze morgen eens bellen! Er staat hier in de buurt ook een busje van hun in een woonwijk, kan ik de tellerbak daar mooi afgeven, scheelt misschien nog verzendskosten :D

[ Voor 40% gewijzigd door TFDev op 06-09-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Vind het een verbetering tov de vorige sportback. Op foto toch althans. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Ergens vind ik dat de neus wat smaller oogt, vooral als je vergelijkt met de vorige facelift.

edit: de vorige was van voorscherm tot voorscherm 12mm breder.

[ Voor 26% gewijzigd door Rainesh op 07-09-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TFDev schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:59:

De auto staat op mijn werk en is niet mijn primaire auto atm, dus dat scheelt. ACtronics had ik nog nieteens aan gedacht! Volgens hun site ben ik ong 195 euro kwijt. Ik zal ze morgen eens bellen! Er staat hier in de buurt ook een busje van hun in een woonwijk, kan ik de tellerbak daar mooi afgeven, scheelt misschien nog verzendskosten :D
Nou ja het schermpje in de tacho is niet verplicht. De enige reden waarom ik 'm laat vervangen is zodat die FIS add-on gebruiken kan.

Volgens mij had je standaard dingen zoals

- verbruik
- info rds
- route navigatie
- gereden km's en dat soort dingen
- Eventueele storingen zoals lege ruitenwisservloeistof enz.

Het maakt de auto wel weer af als het allemaal werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Enorm gaaf!

Had al wel verwacht dat ik de Sportback uitvoering net zo mooi zou vinden als de Coupé – hoewel ik stiekem de Sportback nog mooier vind.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:39:
Apparaatje dat je CD-wisselaar vervangt voor een SD of USB-stick waarmee je MP3 (tot 320kbps) of Spotify over je telefoon kunt luisteren. Schakelaar ertussen zodat je kunt switchen tussen CD-wisselaar en kastje.
Heeft de 2001 RS4 ook een fibre optic closed-loop audio systeem (MOST)? If so, kan je eens het merk/type doorgeven van dat kastje zodat ik eens kan kijken of ze ook zoiets voor een Saab 9-3 Aero hebben?

De Saab heeft ook een MOST systeem en ik zoek een goedkoper alternatief voor een Dension Gateway 500 of MOBridge module - want die kosten echt vreselijk veel geld.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tazzman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:15:
[...]

Heeft de 2001 RS4 ook een fibre optic closed-loop audio systeem (MOST)? If so, kan je eens het merk/type doorgeven van dat kastje zodat ik eens kan kijken of ze ook zoiets voor een Saab 9-3 Aero hebben?

De Saab heeft ook een MOST systeem en ik zoek een goedkoper alternatief voor een Dension Gateway 500 of MOBridge module - want die kosten echt vreselijk veel geld.
Jezus daar vraag je wat :P

Als de radio in je auto limited is, geef het dan gewoon een upgrade naar een nieuwer model of variant. Dan ben je van dat probleem af. Ik zie alleen FM-transmitters die over de radio je een extern geluidsbron toestaan. Hoe bedoel je complex en moeilijk :+

CD-speler techniek is niet zo interessant verder. Het is gewoon 1 draadboom met daarin analoge signaaltjes en functies voor vooruit, achteruit, vooruitspoelen, andere CD selecteren en dat soort meuk. Het apparaatje dat ik heb besteld vervangt als het ware de gehele CD-speler en doet zich ook voor als 1.

Zoek fora's of sites even af of er uberhaubt een betere oplossing is. Anders dan dat zit er niets meer op dan gebruik te maken van een duurder systeem of de hele radio-unit te vervangen met een wat betere en meer hedendaagse.

Ik kan dat ook, maar zo'n RNS-E kost best wat inclusief ombouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
RNS-E ben je ongeveer 500 a 600 euro voor kwijt.

@tazzman volgens mij kost een Dension Gateway gemiddeld 350 euro als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja nog wel meer, want wil je dat het netjes in je auto zit, dan moet je daar een plaatje op maat voor laten maken:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bp57ld7.jpg

Anders steek je er zo'n mooie 2 euro munt tussen B) Zo'n plaatje kost grofweg 2 a 300 euro.

Met de RNS-E en met ombouw-bekabeling ben je zo een dikke 1000 euro kwijt.

Tja dan maar doorborduren op de radio die met de auto standaard kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Misschien heeft Leon van Audiwereld nog plaatjes voor een RNS-E + B5 liggen, gewoon ff een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:37:
[...]
Zoek fora's of sites even af of er uberhaubt een betere oplossing is. Anders dan dat zit er niets meer op dan gebruik te maken van een duurder systeem of de hele radio-unit te vervangen met een wat betere en meer hedendaagse.
Dat gaat bij een MOST systeem helaas niet zomaar. De hele auto, d.w.z. head unit, CD wisselaar, versterkers, boord computer, parkeersensoren, stuurwiel controls, etc. delen 1 fibre optic bus welke een ring vormt. Als je de keten verbreekt dan werkt er niets meer. Ze lopen ook de geluiden van de richting aanwijzer, waarschuwings biepjes van de parkeersensoren, echt alles dus, over die fibre optic bus en dus over de 13 speakers in de auto.

Je kan een tweede radio inbouwen, door bijvoorbeeld de in-dash CD wisselaar eruit te halen en te vervangen door een normale head unit van Alpine, Kenwood, Sony, Pioneer, etc. Maar dan moet je wel zelf alle kabels trekken door de auto maar je stuurwiel bediening kan je dus vergeten en je bestaande radio moet er wel inblijven zitten.

Met een bridge system zoals een Dension Gateway of MOBridge kan je de CD wisselaarvervangen door een digitale unit waar je dus MP3 bronnen zoals een iPod/iPhone of SD card op kan aansluiten en welke zich laat bedienen als een CD wisselaar omdat het kastje de bediening van een iPhone/iPod of MP3 bron omzet in het algemene protocol dat een CD wisselaar gebruikt. Dension levert dergelijke gateways o.a. ook voor Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Saab en Rolls Roys die dus allemaal fabrikanten die modellen hebben gemaakt met een dergelijk fibre optic MOST systeem.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En je kunt geen gebruikt systeem vinden voor de helft van het geld? Genoeg auto's die de sloop opgegaan zijn met zulk apparatuur erin. Mischien via ebay duitsland of polen verkrijgbaar.

Lastig. Nee de hele B5 reeks maakt gebruik van een vrij universeel systeem (Canbus, eerste variant). Het enige wat niet standaard is is de bose symphony audio-set die met de auto meekwam. Ik heb relatief makkelijk de standaard subwoofer weten te vervangen met een grotere en gebruik van een eigen versterker. Ik heb wel wat speurwerk moeten verrichten zoals welk draadje de remote zijn in de bose versterker voor de deur-speakers enz.

Een RNS-E staat nog op m'n todo-list maar dat kost (wil je het goed hebben) gerust 1000 euro. Spendeer liever 1000 euro aan het optische van m'n auto, ipv een dure set met alleen meerwaarde een werkende (en recente) navigatie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 21:03

Joostk

Barkrukprofeet

Is zo'n afdekplaat niet zelf te maken met een 3D printer en wat verf?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:37

royhoi

-

Vandaag de RS weer opgehaald bij Jurgh Car Detailing :*)

Morgen wat knappe foto's schieten en dan gaat hij langzamerhand in de verkoop :'(

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/99xx95z1l/image.jpgimage hosting site over 5mb

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/ter6z1a8f/rs61.jpgpic upload

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

tazzman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:15:
[...]

RS4 B5 heeft geen LWL (Lichtwellenleiter). Zit vanaf 2002 in de A8 4E en vanaf dan ook in andere modellen.

@royhoi: wat moet die kosten? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door max op 07-09-2016 21:41 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
royhoi schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:27:

Morgen wat knappe foto's schieten en dan gaat hij langzamerhand in de verkoop :'(

[afbeelding]image hosting site over 5mb

[afbeelding]pic upload
Jurgh is echt een baas als het gaat om car detailing. Man zijn werk is echt s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d! More pics please!!! Modesta coating overheen?

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Kutzooi, rijd ik einde van de middag bij de supermarkt weg, rijdt een glaszetbus volledig langs mijn auto met zijn uitstekende onderkant om het glas op te zetten. Passagiersdeur lingsachter geperforeerd, een kras vanaf de bestuurdersdeur tot aan het acherlicht en de achtervelg beschadigd. Ik dacht nog, dat gaat niet passen wat hij wilde dus ik bleef al stil staan maar hij rijd stug door. Gelukkig zag hij zijn fout in, nu maar hopen dat alles weer hersteld kan worden. Zal denk ik een nieuwe deur in moeten. En vraag me af of ze zulke diepe krassen nog kunnen repareren of dat de achterplaat ook opnieuw moet. Heb de auto net 6 weken. Baal ervan als een stekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eYaSENKQ36Xg5sA4B9oJ0ge5/thumb.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Teknix1982 op 08-09-2016 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:19
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:48:
Nou ja nog wel meer, want wil je dat het netjes in je auto zit, dan moet je daar een plaatje op maat voor laten maken:

[afbeelding]

Anders steek je er zo'n mooie 2 euro munt tussen B) Zo'n plaatje kost grofweg 2 a 300 euro.

Met de RNS-E en met ombouw-bekabeling ben je zo een dikke 1000 euro kwijt.

Tja dan maar doorborduren op de radio die met de auto standaard kwam.
Als je zoveel knaken aan een auto uitgeeft zou ik om die 1k voor nieuwere en betere navigatie met AMI echt niet wakker liggen laat staan moeilijk doen.

It's All In The "Mix"

• Rainesh
Teknix1982 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:05:
Kutzooi, rijd ik einde van de middag bij de supermarkt weg, rijdt een glaszetbus volledig langs mijn auto met zijn uitstekende onderkant om het glas op te zetten. Passagiersdeur lingsachter geperforeerd, een kras vanaf de bestuurdersdeur tot aan het acherlicht en de achtervelg beschadigd. Ik dacht nog, dat gaat niet passen wat hij wilde dus ik bleef al stil staan maar hij rijd stug door. Gelukkig zag hij zijn fout in, nu maar hopen dat alles weer hersteld kan worden. Zal denk ik een nieuwe deur in moeten. En vraag me af of ze zulke diepe krassen nog kunnen repareren of dat de achterplaat ook opnieuw moet. Heb de auto net 6 weken. Baal ervan als een stekker.

[afbeelding]
wtf....dat is echt zonde! Dat wordt zeker een nieuwe deur.
Diepe krassen = spuitwerk. Achtervelg beschadigd = nieuwe velg. Gewoon bovenop zitten en met minder niet genoegen nemen.

Wat een schade man.....geperforeerde deur 8)7

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

[afbeelding]pic upload
Kan je mij eens een DM doen met foto's en prijs?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mixpower schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:40:
[...]

Als je zoveel knaken aan een auto uitgeeft zou ik om die 1k voor nieuwere en betere navigatie met AMI echt niet wakker liggen laat staan moeilijk doen.
Ik geef niet zoveel om Audio :+ Als het maar afspeelt.

Breng m'n velgen op korte termijn naar een hersteller:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKs6Y-HUEAAw8GL.jpg

Tis en blijft toch een gemis.

[afbeelding]pic upload
Blijft de mooiste Audi uit heel de 5 series ;) Je komt eigenlijk net te laat, ik had zo een gesprek met je overwogen. Waarom doe je 'm weg?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 06:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 06:29:
[...]

;) Je komt eigenlijk net te laat, ik had zo een gesprek met je overwogen. Waarom doe je 'm weg?
En dan heb je er een sub en alles ingeknutselt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
[...]

[afbeelding]

[...]

Blijft de mooiste Audi uit heel de 5 series ;) Je komt eigenlijk net te laat, ik had zo een gesprek met je overwogen. Waarom doe je 'm weg?
Haha oke, tja daar ben ik dan weer een Audiophiel.
Mja, prioriteiten verschillen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mixpower op 09-09-2016 08:58 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
redbullet schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:47:
[...]

En dan heb je er een sub en alles ingeknutselt :+
Ja dat was ook wel een beetje nodig. Nu is het geluid stukken draagbaarder :+
Mixpower schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:58:
[...]

Haha oke, tja daar ben ik dan weer een Audiophiel.
Mja, prioriteiten verschillen. :)
Ik zou een keer de deuren iets beter willen isoleren, maar voorlopig meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Zo, dynamo van de S6 gister gemonteerd. Laadt weer fijn bij en joelt niet meer. Eindelijk een stukje mee kunnen rijden. De bak schakelt gelukkig relatief netjes, dat was een gok bij aanschaf... nu rustigbde overige onderdelen gaan bestellen en hem technisch verder klaarmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
en foto's van alle werkzaamheden posten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
Even een update van mijn kant na welgeteld 1 post hier in dit specifieke forum :-)

Afgelopen maand naar JD geweest om de 1.8TFSI te kietelen van 120 naar 210pk en het inlaattraject te laten reinigen indien nodig. Nou, dat laatste was nodig! Met camera gekeken en de boel was gitzwart en aangekoekt.

Bij een eerste testrun bleek de auto al getuned (wat ik al stiekem al had verwacht). Waar de 170pk versie op 0.8 bar turbodruk draait en de geknepen 120pk versie op 0,5 bar, bleek die van ons op 1,0 bar te lopen! Ik vond het vreemd dat je de kracht pas voelde wanneer je hoog in de toeren zat en dit bevestigde JD. De vorige eigenaar had doodleuk de turbodruk verhoogd, maar de overige parameters niet. Gevolg, de ontsteking liep niet goed (weet niet hoe ik het beter kan omschrijven). Na remap door JD is de gasrespons merkzaam beter! Iedereen die erin rijdt vraagt het meteen. En door de inlaatreiniging draait de motor stationair nu zo soepel dat ik soms denk dat ik een start/stop systeem heb :-D

Hier nog een foto. Sinds januari in bezit en ongelofelijk blij mee.

Audi schuinvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Nice! Nu een vagcom kabel halen en dan de extra opties/mods aanzetten en zelf je navi updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Rainesh schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:00:
Nice! Nu een vagcom kabel halen en dan de extra opties/mods aanzetten en zelf je navi updaten :)
Het eerste heeft JD ook even snel gedaan als extraatje (Needle sweep, rechtzijspiegel die naar beneden gaat bij achteruit rijden, auto-afbeelding in scherm bij achteruit rijden, films kijken volgens mij ook. Maar het allermooiste... een laptimer zodat je tevens de olietemperatuur kan aflezen! Een laptimer 8)7

Wat bedoel je met 'zelf je navi updaten' Rainesh? Dat klinkt goed namelijk :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Een laptimer in een auto met standaard 120pk, kun je dan niet beter een kalender pakken? :9

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 09-09-2016 15:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb mn nieuwe phone mount binnen!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aWsF8Pul.jpg

Magneetsticker achterop m'n iphone en gaan 8) (idealiter wil je natuurlijk een magneetje tussen telefoon en hoesje, maar ik heb geen hoesje)

Afbeeldingslocatie: https://www.audiphoneholder.com/images/articleImage_160621193531.1466552132.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
FastFred schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:04:
Een laptimer in een auto met standaard 120pk, kun je dan niet beter een kalender pakken? :9
Hahaha idd. Daarom standaard ook uitgeschakeld. Je krijgt die erbij als je de olietemperatuur wilt aflezen.
Tristan schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:17:
Ik heb mn nieuwe phone mount binnen!

[afbeelding]

Magneetsticker achterop m'n iphone en gaan 8) (idealiter wil je natuurlijk een magneetje tussen telefoon en hoesje, maar ik heb geen hoesje)

[afbeelding]
Heel chique! Ben je niet bang dat je telefoon eraf vliegt wanneer je goed een drempel oid pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Rainesh schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:22:
en foto's van alle werkzaamheden posten ;)
Ik wil best proberen mijn camera bij de hand te houden. Maar die dynamo was zo weinig werk.. De auto stond binnen 20 min weer op de grond :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:48:
Heel chique! Ben je niet bang dat je telefoon eraf vliegt wanneer je goed een drempel oid pakt?
Bang niet, die magneet is best sterk. Of het in de praktijk ook niet gebeurd moeten we ondervinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Jezus man, RS4 en dan zo'n aardappel waarmee je filmt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat filmpje niet gemaakt maar kreeg m doorgestuurd. Kan nu een Fis dingetje gaan installeren en dingen zoals turbodruk, uitlaatgas temperatuur en alles wat vcds kan ook tonen. Belangrijkste is in de file snake kunnen spelen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• royhoi

royhoi

-

Rainesh schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:06:
[...]

Jurgh is echt een baas als het gaat om car detailing. Man zijn werk is echt s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d! More pics please!!! Modesta coating overheen?
Geen Modesta nee ben van plan de auto te verkopen he dus het is een stage-2-car-detailing beurtje geworden :P Maar idd de RS staat er weer super stak bij.

http://www.detailing.nl/diensten/stage-2-car-detailing/
max schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:41:
[...]

RS4 B5 heeft geen LWL (Lichtwellenleiter). Zit vanaf 2002 in de A8 4E en vanaf dan ook in andere modellen.

@royhoi: wat moet die kosten? O-)
Gezien de staat van onderhoud (nieuwe turbo's, complete distributie, alle pakking motor vernieuwd, deel revisie versnellingsbak, luchtmassa meters, blowoff valve's, alle vloeistoffen, 4 banden en nog veel meer kleine dingen) en de paar kleine cosmetische minderheden zet ik de vraagprijs op 16.950. Zit hij mooi tussen het aanbod op marktplaats in.
[...]

[...]

Het is mijn 3e auto (in rangorde ja niet hoe veel ik er al gehad heb :+ ) en dan zijn de maand lasten een beetje zonde. Rij er ook niet vaak in. Geen tijd.

Gister nog wel een fotoshoot gehad. Heb zelf ook wat geschoten met de telefoon maar het is nog even wachten op de 'echte foto's :>

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/melipwy8fe1ph.jpg

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Rainesh schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:47:
[...]

wtf....dat is echt zonde! Dat wordt zeker een nieuwe deur.
Diepe krassen = spuitwerk. Achtervelg beschadigd = nieuwe velg. Gewoon bovenop zitten en met minder niet genoegen nemen.

Wat een schade man.....geperforeerde deur 8)7
Ja ik baal als een stekker. De deur kan wel vervangen worden maar heb achter de passagiersdeur op de achterplaat ook diepe krassen en deukjes. Kan dit allemaal weer onzichtbaar hersteld worden of blijf je schade zien aan de carrosserie? Nog nooit hoeven laten herstellen dus geen ervaring mee. Ik hoop dat ze alles weer helemaal onzichtbaar kunnen maken anders gaat mijn restwaarde ook wel omlaag vermoed ik...

[ Voor 8% gewijzigd door Teknix1982 op 09-09-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Het kan allemaal netjes hersteld worden, ook zonder zichtbare schade. Zie je het wel, dan is het niet goed gedaan. Kritisch wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Mooi dat stelt gerust. En levert ook geen zwakke plekken op dat sneller roest ofzo? Ik ben ook kritisch, heb genoeg voor die auto betaald en het schadebedrijf staat goed bekend in de stad. Heb maandagmiddag een afspraak, hopelijk snel weer helemaal top. Heb een hekel aan zo rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Teknix1982 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:21:
Mooi dat stelt gerust. En levert ook geen zwakke plekken op dat sneller roest ofzo? Ik ben ook kritisch, heb genoeg voor die auto betaald en het schadebedrijf staat goed bekend in de stad. Heb maandagmiddag een afspraak, hopelijk snel weer helemaal top. Heb een hekel aan zo rondrijden.
Ik wil je niet bangmaken, maar optische reparaties alleen wil je niet:

Als het frame bijv. aangetast is dan gaat dat ten koste van veiligheid, vooral als die verkeerd gefixed is. Er zijn meerdere video's ook op het net, waarin ze de veiligheid van een verkeerd gefixte auto testen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k]

Daarom ben ik bestwel huiverig over afkomst van elke auto die ik mogelijk kopen wil. Een beetje schade oke, maar een frontale bar dat rechtgetrokken is en weer lijkt als nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Het gaat hier om iemand die langs mijn zijkant is gereden. Er zitten krassen op vanaf de passagiersdeur tot achter. tis alleen maar 'blikschade' maar wel diepe krassen. Zoals ik begreep is de constructie niet aangetast. De persoon reed ongeveer 10km en schampte de auto. Maar helaas wel zulke diepe krassen.

Er wordt een schadeexpert ingeschakeld om de schade te bepalen. Mocht er onverwachts toch structurele schade zijn zal dit toch genoemd worden. Foto hierbovem toont de schade, lijkt me noet structureel. Ik heb 50k voor die auto betaald, ik laat geen 'halve' maatregelen toe...

[ Voor 30% gewijzigd door Teknix1982 op 09-09-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Gewoon plaatwerk schade dus, zeker bij zo'n lage snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 22:18:
Gewoon plaatwerk schade dus, zeker bij zo'n lage snelheid.
Ik heb wel is begrepen dat snelheid niet alles zegt maar vooral hoek van impact op de auto. Bij mij zal dat vooral blikwerk zijn maar kende iemand die een kop staart botsing had die de auto bij lage snelheid totalloss had. Carrosserie structuur verbogen door botsing op trekhaak. Maar zoiets is hier niet aan de orde. Dit is zijdelings elkaar geraakt waarbij ik stil stond.

[ Voor 5% gewijzigd door Teknix1982 op 09-09-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
Nog een nachtje slapen en dan mag ik de auto eindelijk halen!
Maak mij stiekem al zorgen dat ik er morgen sta en dat de auto weg is of dat iets anders niet klopt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Lol haha

Zal vast wel goedkomen. Alleen wel wat foto's / video's posten he.....anders geloven we je niet dat je een nieuwe auto hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55
Nou, vandaag een aanrijding gehad. Mijn TT heeft een flinke deuk gekregen. De VW is gewoon helemaal total los.

Ik ben een beetje sad.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DSrUzRF.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZbLksbK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 19:33
Situatieschets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55
Monikkensteeg Arnhem; kruispunt. Schijnt elke week wel raak te zijn.

Auto voor mij stopte, stak over. Ik ging mee, kon dus niet en werd van rechts geraakt. Ik ga het niet goedpraten, ik had beter moeten kijken. Beiden gelukkig geen verwondingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ouch. Ben benieuwd wat de verzekering gaat zeggen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:45
Nette oplossing, bedankt voor de tip! Ik heb 'm ook besteld :) Ook de zwarte, was bang dat het plexiglas zou reflecteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onvoorstelbaar hoe zo'n auto ook zo snel naar de klote geraakt met zo'n ongeval. :|

Moet er niet aan denken man.

Ik heb dat MP3 ding ingebouwd in m'n auto, echter jezus wat een kut product.

1: Switch tussen CD-wisselaar en MP3 werkt niet. Zegt no cd changer.
2: Als je MP3 afspeelt, volgende track wilt, start ie gewoon 30 seconden bovenop de nieuwe track (dus 00:30 ipv 00:00).
3: Als je de MP3 speler aanhebt en je start je motor, 'verdwijnt' het hele apparaat en komt ook niet meer terug. Resultaat? Geen geluid.

Enige wat wel goed werkt is spotify over AUX, maar ja daar heb ik niet voor gedaan natuurlijk.

Verkoper biedt aan het in te ruilen voor een beter model, zonder bijbetaling. Dat maar eens doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Weet iemand wat toch dat balkje is met die accu? Het gaat niet om een hybride auto.

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1473759414.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Dat is jouw actuele verbruik en als de accu groen is is hij goed opgeladen.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 02:36:
Onvoorstelbaar hoe zo'n auto ook zo snel naar de klote geraakt met zo'n ongeval. :|

Moet er niet aan denken man.

Ik heb dat MP3 ding ingebouwd in m'n auto, echter jezus wat een kut product.

1: Switch tussen CD-wisselaar en MP3 werkt niet. Zegt no cd changer.
2: Als je MP3 afspeelt, volgende track wilt, start ie gewoon 30 seconden bovenop de nieuwe track (dus 00:30 ipv 00:00).
3: Als je de MP3 speler aanhebt en je start je motor, 'verdwijnt' het hele apparaat en komt ook niet meer terug. Resultaat? Geen geluid.

Enige wat wel goed werkt is spotify over AUX, maar ja daar heb ik niet voor gedaan natuurlijk.

Verkoper biedt aan het in te ruilen voor een beter model, zonder bijbetaling. Dat maar eens doen dan.
Shit! Ik weet hoe het voelt. Succes ermee en hopelijk snel weer goed hersteld

[ Voor 86% gewijzigd door Teknix1982 op 13-09-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:26
Tylen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:38:
Weet iemand wat toch dat balkje is met die accu? Het gaat niet om een hybride auto.

[afbeelding]
Is dat niet met remmen dat hij dan de accu weer oplaad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Tylen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:38:

[afbeelding]
A4 B9 of A6?

Precies wat Teknix zegt. Is inderdaad actuele verbruik en of je accu gezond is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

A4 nieuw model. Is van maat van me.

Maar waarom zo'n verwarrend icoon extra. De accu laad toch sowieso op met de dynamo. Of is die er niet meer en laad een accu tegenwoordig alleen nog maar op met remmen?

Had vorige week een Merc mee als vervanger en die had dit rare er ook al in. (Ook geen hybride bak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Tylen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:18:
A4 nieuw model. Is van maat van me.

Maar waarom zo'n verwarrend icoon extra. De accu laad toch sowieso op met de dynamo. Of is die er niet meer en laad een accu tegenwoordig alleen nog maar op met remmen?

Had vorige week een Merc mee als vervanger en die had dit rare er ook al in. (Ook geen hybride bak)
Ik heb zelf ook het nieuwe model alleen met VC en daar zie je de meter iets anders. Dan staat het accu icon links van de meter en dan zie ik dat wanneer ik gas loslaat het verbruik op 0 gaat staan en zodra ik rem gaat hij opladen.

Gisteren mijn A4 naar de schadehersteller gebracht en via de leasemaatschappij van ons bedrijf een andere auto meegenomen. Heb nu een A5 s-line 2.0 TDI ultra. Op zich mooie auto maar het interieur vind ik een stuk minder dan die van mijn A4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Teknix1982 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:27:
[...]

Ik heb zelf ook het nieuwe model alleen met VC en daar zie je de meter iets anders. Dan staat het accu icon links van de meter en dan zie ik dat wanneer ik gas loslaat het verbruik op 0 gaat staan en zodra ik rem gaat hij opladen.
Met andere woorden de accu laad op als je remt. Zit er dan gen dynamo meer in de auto's tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi

royhoi

-

Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:55:
[...]

Kan je mij eens een DM doen met foto's en prijs?
Sorry maar ik denk dat ik je post over het hooft gezien heb. Maar de auto staat in middels op marktplaats!

http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=6

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
Heb de auto eindelijk!!!
Vroeg mij ook al af wat de accu icoontje was en dat het verbruik balle groen werdt als ik Rolde had al zo iets van heb toch geen hybride !!! :)

Zal proberen vanavond eens wat foto's te maken nu toeren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:53
Tylen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:42:
[...]

Met andere woorden de accu laad op als je remt. Zit er dan gen dynamo meer in de auto's tegenwoordig?
De dynamo/alternator zit er natuurlijk nog altijd op, maar die draait niet meer continue mee met de rest van de motor. Er zit namelijk een koppeling tussen die de alternator afkoppelt wanneer dat niet nodig is en dus aankoppelt tijdens het remmen om de batterij op te laden. Natuurlijk wordt er altijd wel in het oog gehouden dat de batterij boven een bepaald percentage zit, zo niet draait de alternator gewoon mee tijdens het rijden tot dat percentage bereikt is.
Eigenlijk zoals een hybride (enkel dan veel simpeler) waar de batterij alles doet behalve de wagen zelf aandrijven.
Zo zijn er nog talrijke andere features (coasting op de s-tronic), start-stop,... die er dan samen voor zorgen dat de fabrikant die heel erg lage verbruikscijfers kan opgeven. Echter worden in de officiële cyclus die dingen veel meer gebruikt dan dat dat in het echt het geval is. Wat dus vaak een niet al te realistisch beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ah ok. Geinig. Thanks voor de info.

Verwijderd

Topicstarter
royhoi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:16:
[...]

Sorry maar ik denk dat ik je post over het hooft gezien heb. Maar de auto staat in middels op marktplaats!

Paar tips om 'gezeik' te voorkomen...

- ID bewijs af laten geven aan jou bij proefrit
- Zelf erbij blijven met proefrit
- Jonge stuntpiloten niet accepteren
- Niet thuis afspreken, maar 'ergens' handig voor jou. Reden hiertoe is is dat ze niet later nog even terug kunnen komen voor 1 of andere diefstal ;)

Je wil voorkomen dat je zelf in zo'n situatie als deze beland.

Oh ja :9

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bfxOC9VWXLE]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2016 07:10 ]

• runner83
Rainesh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:16:
[...]

A4 B9 of A6?

Precies wat Teknix zegt. Is inderdaad actuele verbruik en of je accu gezond is. :)
Btw al nieuws over het coderen van het facelift model ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 06:45:
[...]

- Niet thuis afspreken, maar 'ergens' handig voor jou. Reden hiertoe is is dat ze niet later nog even terug kunnen komen voor 1 of andere diefstal ;)

[video]
Sorry hoor maar als iemand 'ergens' wilt afspreken dan kom ik bij voorbaat al niet opdagen. Kwestie van paar vrienden oid bij je thuis hebben als je dan toch zo'n auto particulier wilt verkopen.

En als ze er zo op uit zijn, dan achtervolgen ze je eventueel wel. Beetje overdreven hoor

• Rainesh
runner83 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:10:
[...]

Btw al nieuws over het coderen van het facelift model ?
In principe nog steeds de basis stuff als bij de prefacelift. Maar je zou af-fabriek al aardig wat mogelijkheden hebben, zoals kantelen van zijspiegel bij parkeren etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• runner83
,noline]Rainesh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:27[/message]:[/b]
[...]

In principe nog steeds de basis stuff als bij de prefacelift. Maar je zou af-fabriek al aardig wat mogelijkheden hebben, zoals kantelen van zijspiegel bij parkeren etc.
volgens mij niet is mij nog niet opgevallen dat spiegels kantelen.
hier even snel 2 foto's geloof je me nu wel :)

[ Voor 44% gewijzigd door runner83 op 14-10-2016 10:37 ]

• Rainesh
Proficiat!! Wat een lekker dikke bak!

Alleen rechterzijspiegel kantelt bij parkeren. Schakelaar op rechts, in zn achteruit en dan gaat ie naar beneden.

Verwijderd

Topicstarter
Scrtz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:12:
[...]

Sorry hoor maar als iemand 'ergens' wilt afspreken dan kom ik bij voorbaat al niet opdagen. Kwestie van paar vrienden oid bij je thuis hebben als je dan toch zo'n auto particulier wilt verkopen.

En als ze er zo op uit zijn, dan achtervolgen ze je eventueel wel. Beetje overdreven hoor
Nee dat is niet overdreven. Dat is helaas realiteit.

RS6's / RS4's zijn nu eenmaal gewild met diefstallen. En wat is nou niet makkelijker dan een zogenaamde proefrit om vervolgens de auto te komen stelen.

Het gebeurd. Het is maar een tip. Denk je dat ik bij mij thuis afspreek als ik de auto ooit te koop zal zetten? No fucking way. Vaak zie je garages ook de auto in opdracht van verkopen. Iets meer garantie dat men 'm niet zo snel jatten komt.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Nja als ik een proefrit laat doen in mijn auto door een potentiële koper, ga ik sowieso altijd mee :)

• Tristan
Nou lekker dan. De etron moest voor een olie beurt naar de garage in Apeldoorn. Gelijk gevraagd of ze die verdomde parkeersensoren die automatisch onder de 20km/u aangaan konden deactiveren. En of ze het suizen links achter ter hoogte van m'n oor konden verhelpen. Beide zouden zijn verholpen. Krijg ik de auto vanmiddag terug (middels een auto swap bij mij op kantoor) is het helemaal niet verholpen. Mag ik morgen weer gaan bellen/klagen. Zo geen zin in met dit weer :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Welkom in de wereld van de gemiddelde VAG dealer :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Mixpower
royhoi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:16:
[...]

Damn, ziet er goed uit en is zo te zien ook heel veel aan gebeurt!
Je hebt één klein tikfoutje neg inplaats van nog :) Succes met de verkoop! 8)

It's All In The "Mix"

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Mixpower schreef op donderdag 15 september 2016 @ 01:59:
[...]

Ik zie er nog wel een paar. Het is behoorlijk off topic maar derde persoon enkelvoud heeft never een d op het eind. Verkeerd -> verkeert ;)

Succes met de verkoop ja, leuke auto wel :)

• runner83
Rainesh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:11:
Proficiat!! Wat een lekker dikke bak!

Alleen rechterzijspiegel kantelt bij parkeren. Schakelaar op rechts, in zn achteruit en dan gaat ie naar beneden.
Inderdaad heb het meteen getest gisteren.
Maar denk toch dat ik maar eens het handboek erbij pak.

• royhoi

royhoi

-

Reinier schreef op donderdag 15 september 2016 @ 06:55:
[...]

Ik zie er nog wel een paar. Het is behoorlijk off topic maar derde persoon enkelvoud heeft never een d op het eind. Verkeerd -> verkeert ;)

Succes met de verkoop ja, leuke auto wel :)
Mixpower schreef op donderdag 15 september 2016 @ 01:59:
[...]

Bedankt heren! Zal ik zo even aanpassen.
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 06:45:
[...]

Heb de auto nooit thuis staan dus dat is niet z'n probleem. Heb trouwens nog een auto die rondjes om de rs6 rijd dus mocht er wat gebeuren ga ik er natuurlijk ook achteraan. Kan leuk worden 😜. Buiten dat mocht er wat gebeuren is de auto goed verzekerd.

Kreeg gister een 18 jarige jongen aan de lijn met wat vragen over de auto. Hij had net zijn rijbewijs gehaald en mocht een auto uitkiezen van z'n vader. Hij moest het eerst nog even met z'n vader overleggen. Ben benieuwd 🤔

K

Pagina: 1 ... 26 ... 139 Laatste

Let op:
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.