Merendeels van die 'issues' zijn ook gewoon te ondervangen. Met powerflex mounts kom je namelijk al een heel eind:
https://www.powerflex.co....000+-+2001%29-2712/1.html
En dan heb je nog strutbars om bijv. de aandrijflijn te stabiliseren. Het is namelijk zo dat bij op laten komen van de koppeling, de bak eronder nogal bonken wil. Een probleem dat bekend is bij die modellen. Vooral als de rubbers oud gaan raken dan wordt je knettergek van dat gebonk.
Het is best een leuke auto, geloof me maar. Ik rij er dagelijks in. En het hoeft geen circuit-princes te zijn, ik neem al genoegen met straight-forward whopping 440PK.
Echter met snel en veel vermogen, komt onderhoud. Elke snelle auto is daar onderhevig aan. Wel eens gezien wat een gemiddelde grote beurt bij een supercar kost? Koop je zowat een RS6 van.
Mijn punt was; de stelling dat audi's moeilijke voertuigen zouden zijn om te rijden, wat helemaal niet waar hoeft te zijn. Vooral de DSG / automaten is instappen, starten en wegrijden. Besturing is doodeenvoudig en qua MMI of ander exotisch navigatieproduct vind ik niet dat je een auto daarop beoordelen mag. Voor mijn gevoel is de wegligging en besturing van een audi stukken beter dan het gemiddelde.
Electrische stuurbekrachting kan je met je pink af, een hydrolische gaat wat zwaarder. Beide hebben hun voor & nadelen. En money-pit of niet, ik kan het betalen. En ik lig er eerlijk gezegd ook niet wakker van dat de auto me iets meer kost dan een gemiddelde 2006 of nieuwer type auto.
En ja, een nieuwkomer behoort vaak beter te zijn dan het vorige model. Maar toch is de B7 ter voorbeeld langzamer, hoger verbruik en heeft limitaties als je die kietelen wilt ter vergelijking met de B5. De C5 RS6 daarintegen is een extreem mooie auto voor mijn gevoel, maar verantwoord de verbruiks & onderhoudskosten gewoon niet. En ik trek me echt niks aan van wat jij of jullie gezamelijk van mijn auto vinden.

Jullie rijden het niet, jullie betalen het niet, en een eenzijdige mening op internet trek ik me ook echt niks van aan. Dus stop ermee, vertellen wat wel / niet goed eraan is.....
Regelmatig op de wegen krijg ik een dikke duim zodra men mijn auto ziet. Streelt toch tegen de mening van sommige hier keer op keer in