GeeMoney schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:54:
[...]
Dat valt toch wel mee?
Die range van 600km krijg je alleen met max 19" wielen en de "55" versie (geen S dus met 3 motoren) en met camera spiegels onder ideale omstandigheden en dan komt het grootste deel ook nog eens doordat de accu met 18% is toegenomen. Dus ja, hij komt verder, maar een groot gedeelte "betaal" je gewoon zelf

.
Overigens met mijn huidige 55 heb ik een keer of 6 nu uit nood bij een snellader gestaan in 100k kilometers.
Winterdag zet ik er een goede 260-270km op op een 80% lading en in de zomer 310-320km op een 80% lading.
Ik heb er ook over nagedacht maar toch besloten mijn huidige E-tron er (nog) niet voor in te ruilen.
Occasionprijzen zijn wel lekker aan het dalen.
2 weken geleden een 55 “gemist” voor 43K met 104K km. Was 99% full option (incl head up, S line binnen/buiten en 21” zomer + 20” winterset).
Ik zoek een 2020 (“kleine” facelift met MMI3 en hardware iets aangepast) 55 voor 40k. Lukt wel voor eind dit jaar schat ik.
Jouw bereik is wel dik oké. TeslaBjorn jaagt mij altijd schrik aan bij zijn rangetests 😎
Dan mag de Passat GTE weg (die een berg geld gaat opleveren, omdat iedereen in BE nu meteen direct snel een plug-in wil hebben).
En de collega’s maar lachen toen ik 2,5jr geleden de onze heb geïmporteerd uit NL. Ha!