Het is toch echt de hendel een klein beetje naar beneden of naar boven om de stapjes van 1 te doen (niet vast houden). helemaal naar boven of naar beneden zijn de stappen van 5 of 10.Mavamaarten schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:19:
Dag medetweakers
Ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een Audi A3 Berline 2022 (8Y) met alle toeters en bellen qua assistentiepaketten. Ik ben heel tevreden van alle hulpmiddelen en hij rijdt heerlijk in vergelijking met mijn vorige Q2.
Nu zit ik echter met 1 frustratiepuntje: de cruise control gaat maar met stapjes van 5 omhoog en naar beneden, en vanaf een snelheid van 100 km/u zelfs maar met stapjes van 10. Er zit echt wel een groot verschil tussen 130 en 140 rijden en dat frustreert me toch wel.
Nu heb ik al een hele hoop rondgezocht of daar niets aan te veranderen valt, maar kan eigenlijk weinig vinden. Ook in het VCDS-topic kreeg ik niet echt een antwoord. Weet er iemand of dat gedrag aan te passen is?
(Online vond ik mensen die zeggen "oh ja mijn A4 doet dat ook, je moet zachtjes drukken en dan doet hij stapjes van 1, maar dat is onjuist voor mijn A3. Het enige wat werkt is effectief een bepaalde snelheid rijden met het gaspedaal en dan "set" drukken om die snelheid te onthouden. Maar dat is omslachtig en dan zit je gas te geven en dan weer te remmen enz, lastig voor je achterliggers.)
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”