Beste mensen,
Van de week besloot ik om eens naar een Audi TT te gaan kijken, eentje uit 2005. Ik vind het altijd een lekkere eigenwijze auto als het gaat om hoe die eruit ziet. Ik heb aangegeven of ik een kort ritje kon maken om eens te bekijken of het bij me past... auto rijden zegt immers meer dan 100 woorden toch? Rijden deed ie prima. Merkte bij het schakelen wel dat ie soms wat licht zat te stoten/stotteren, maar dat kan ook aan mij liggen want ik ben immers een jonge auto gewend. Op een gegeven moment leek het ook beter te gaan. Schakelen deed ie voor de rest prima, rijden ook en heb nog even gauw gekeken of de stoelverwarming bijvoorbeeld werkte en die deed het best.
Maar nu even de pijnpunten en ik heb jullie advies nodig, voordat ik ga nadenken over een eventuele koop. Een TT kost immers geen pakje boter, ook niet eentje uit 2005 zoals jullie wel weten waarschijnlijk.
Allereerst merkte ik dat de hendels van de stoelen niet werkten. Ik kon niet naar beneden en de stoel klappen om de achterbank te checken werkte ook niet. Verkoper gaf aan dat dit gefixed zou kunnen worden.
Verder vond ik de deur een beetje 'loose' openen. Als ik eruit wil stappen dan duw ik de deur altijd licht, maar dan merk je een soort tegengas toch? Bij deze leek die wel erg makkelijk te gaan, maar verkoper gaf aan dst het een producteigenschap is... iemand ervaring?
Temperatuur-pijltje deed wel erg raar. Ik deed 30 minuten voordat ie op 90 graden zat en wat denk je.... 5 minuten later terwijl ik gewoon doorreed ging het pijltje terug naar het voorgaande streepje. Verkoper gaf aan dat er dan naar moet worden gekeken.
Tot slot een ander belangrijk iets, namelijk het middendisplay achter het stuur. Daar zag ik wat horizontale strepen en verkoper gaf aan dat het dode pixels zijn. Is dit een kostbaar iets om te repareren?
Wat zeggen jullie? Met een grote boog eromheen lopen? Notendop specs: bj 2005, km-stand 170k-175k, prijs is rond 9k, NAP.
Alvast bedankt!
[
Voor 3% gewijzigd door
Janterworst op 10-03-2022 19:15
]