Want de offerte stond alleen op "Opgave: 215 Euro"?
Ik zal wel kritisch zijn op dit tijdstip maar het perspectief begint toch bij degene die jou de offerte geeft? En, allicht zit ik er nog meer naast; je zegt niet te willen kloten met nepspul (alsof je dat trouwens ziet om 30cm afstand maar oke). Ja, dan kom je snel in "het moet officieel" dus duur.
En to be fair; ik vind die 215 Euro schandalig duur. Andersom; als je een goede wrapper vraagt om je hele auto te wrappen, halen ze dus alle chroom en sierstrips eraf, er komt een factor 1000 aan oppervlak/materiaal bij kijken en voor 1800 Euro (ex BTW), heb je 'm weer terug?
Yup, dit advies heb je ook niks aan; ik snap dat je zeer specifiek maatwerk wil en originele onderdelen. Even zijdelings, maar als "bubbel idee"; als je over een jaar je auto verkoopt, ben ik bang dat als de mogelijke koper jouw mods niet mooi vindt, dat hij/zij meer probeert af te dingen dan wat je nu moet betalen. Of, als jij over 3 dagen met je gewrapte logo & grille tegen een paaltje rijdt, vergoed je verzekeraar dit soort maatwerk ook niet altijd.
Van een Golf 80pk naar een A5... Wat... 180pk benzine? Of een S3? Ik zeg doen! En ja, dat zeg ik wat kort / lollig maar doen! Natuurlijk aan jou om de goede uitvoering / prijs te vinden maar als jij dat mooi vindt en graag wil, je kan je er niet echt een buil aan vallen (anders dan de bekende defecten per bouwjaar / type).
Het is tegenwoordig lastig(er) vergelijken voor mij maar ik ben goed tien jaar geleden van 130pk diesel naar 320pk benzine gegaan (Evo). Sindsdien opgeklommen tot mijn huidige S6. En ondanks dat ik 44 ben en serieus zou moeten leven: weet je hoe ontzettend YOLO het is om gewoon een auto te hebben waar je lachend in kan genieten omdat het kan!
[
Voor 8% gewijzigd door
MAX3400 op 12-08-2020 23:59
]