Max uit
NOOOOOOOOOOOO MAXX
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
$%^@%$^$%&@%&@%
"When you grow up your heart dies"
NOOO!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kak
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
NEEEEEEEEEEE2 !!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit was toch een Ferrari motor?
Hij wil gewoon Man Utd - Leicester kijken want die start nu.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Superzuur met die snelle racepace. Maar hij heeft zich goed laten zien hier.
...
Crash in Turn 1CrazyFool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:05:
Hoe max er af heb geen beeld??
"Something with the engine"
[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 01-05-2016 15:06 ]
Rook uit motorCrazyFool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:05:
Motor valt uit.CrazyFool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:05:
hmmm....ploffende STR motoren en RBR die het verrassend goed doen dit jaar...
Zouden ze stiekem gewisseld hebben?
Zouden ze stiekem gewisseld hebben?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Balen dit..... ging zo goed
Cogitationis poenam nemo patitur
motor kapotCrazyFool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:05:
Precies, dacht ik ook al aanRivanov schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:05:
Hij wil gewoon Man Utd - Leicester kijken want die start nu.
Uhm, nee hoor, z'n Ferrari motor doet een Renaultje
Zonde, hij was erg goed op weg naar een mooie plaats. Erg jammer.
'Something with the engine' aldus Max over de radio. Jammer..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wat verschrikkelijk zonde zeg, zag er erg goed uit voor Max!! Bahbahbah
Wel vierde race voor deze motor?
Hij rookte al bij de outlap voor de race.
Hamilton ook problemen. Iets met de waterdruk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Carlos heeft hierdoor toch nog een puntje te pakken.
Och ja. Max reed de perfecte race weer eens, en was de snelste Red Bull coureur. En volgend jaar in de Red Bull. Dat weet hij stiekem ook al
Vallen er nog een paar uit en pakt lucky Sainz nog een paar puntjes
Nope, met straf en wrs nog pitten gaat dat niet lukken.sjaool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:08:
Denk ik niet, die moet nog een keer naar binnensjaool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:08:
Ik geloof er geen ruk meer van bij Mercedes... Zoveel pech als Hamilton heeft. En die Duitser niks natuurlijk... Ik weet wel wie Mercedes als kampioen wil hebben dit jaar...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zo balen! Ik zet net de TV aan en het eerste shot dat ik zie is Max die uit de auto stapt
.
Ai, alweer helemaal vergeten.majoh schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:09:
[...]
Nope, met straf en wrs nog pitten gaat dat niet lukken.

SAI doet dat ook erg slim zo, al die hardlopers halen de streep nietsjaool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:08:
ROS rijdt 2 sec sneller dan RAI !!!
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Rosberg 1.39.6 beste tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 01-05-2016 15:10 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mjah.. Ik denk al over 2 wekenalwaysleft schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:08:
Och ja. Max reed de perfecte race weer eens, en was de snelste Red Bull coureur. En volgend jaar in de Red Bull. Dat weet hij stiekem ook al
-
Op p6 uitvallen terwijl het lekker gaat, zonde zeg. Zul je zien dat beide Williamsen nog gaan pitten...
Idiocracy: it is real!
Zou dat kunnen midden in een seizoen? Van team wisselen?
ik ben het helemaal met je eens geloof er ook niks van.v8power67 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:09:
Ik geloof er geen ruk meer van bij Mercedes... Zoveel pech als Hamilton heeft. En die Duitser niks natuurlijk... Ik weet wel wie Mercedes als kampioen wil hebben dit jaar...
dit is vanaf vorig jaar al besloten toen Ham al kampioen was.
toen is de auto beter naar Ros afgestemd. als Ros dit jaar kampioen wordt zal ik hem nooit zien als de echte kampioen van dit jaar.
net als Lorenzo vorig jaar bij de MotoGP
In progress: VW kever
Ik zal hier maar niet neerplempen wat ik van die Ferrari PU denk......
Hamilton gaat het rustig aandoen, jammer voor de race. Was er misschien nog een beetje spanning voor p1.
Sainz op p12 als je er nu 10 seconden bij op zou trekken.
Sainz op p12 als je er nu 10 seconden bij op zou trekken.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 01-05-2016 15:13 ]
Ja, waarom niet?RoyK schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:11:
'Als je twee jaar bijtekent zetten we je nu al in de RB' oid
Meh, ik geloof niet dat het vooropgezet spel is. Het is natuurlijk wel erg jammer dat Rosberg het tot nu toe zo erg in zn schoot geworpen krijgt. Hij heeft dit seizoen er amper iets voor hoeven doen. Een mooi kampioenschap is eentje waarvoor keihard gestreden moet worden.v8power67 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:09:
Tjah, we zijn allemaal wel aan het "haten" op Rosberg, maar kunnen we het hem kwalijk nemen? Hij doet nou eenmaal niets fout..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Fair enough, hij rijd zn rondjes gewoon strak en zonder foutenBee.nl schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:13:
[...]
Meh, ik geloof niet dat het vooropgezet spel is. Het is natuurlijk wel erg jammer dat Rosberg het tot nu toe zo erg in zn schoot geworpen krijgt. Hij heeft dit seizoen er amper iets voor hoeven doen. Een mooi kampioenschap is eentje waarvoor keihard gestreden moet worden.
Preciesscorpie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:14:
Tjah, we zijn allemaal wel aan het "haten" op Rosberg, maar kunnen we het hem kwalijk nemen? Hij doet nou eenmaal niets fout..

Zeiken en haten is niet zo moeilijk..
[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 01-05-2016 15:15 ]
Kan, maar bevalt meestal niet goed in de moderne F1. Je hebt gewoon zoveel mensen met wie je moet samenwerken en vooral zo weinig test gelegenheden.RoyK schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:11:
Fisichella bijv verzoop nadat hij naar Ferrari overstapte (meest recente voorbeeld denk ik).
Kyvat is echt van Hero naar Zero gegaan, maar ik denk dat hij het jaar gewoon afmaakt.
ROS rijdt genadeloos_hard en is rock_steady .. dus dat is knap genoeg! 
Maar de gun-factor moet ie nog aan werken..
Keep the updates coming. Ben benieuwd of 't Leicester lukt...Luxicon schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:13:
Max nu juichen, 1-0 voor United.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verkeerd topic, hou op over dat voetbal.Luxicon schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:13:
Max nu juichen, 1-0 voor United.
Ik ben toch wel benieuwd wat er achter Kvyatt gebeurde toen hij Vettel voor de tweede keer aantikte.Roamor schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:15:
[...]
Kyvat is echt van Hero naar Zero gegaan, maar ik denk dat hij het jaar gewoon afmaakt.
Laten we dat maar in het voetbal topic doen? Ik hoef het hier niet te lezen aubJackBol schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Keep the updates coming. Ben benieuwd of 't Leicester lukt...
@HAM: the situation has stabilized .... het water is eruit
[ Voor 48% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-05-2016 15:17 ]
Euh... Nee, zet lekker teletekst aan ofzo..JackBol schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Daarmee sla je de spijker op zn kop wat mij betreft. Hij is een goede coureur, maar qua karakter kan ik em slecht hebben. Niet dat Hamilton nou zo'n schoolvoorbeeld isAlfa90_Buttje schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:15:
Alsjeblieft niet. Als er een sport is waar ik totaal geen interesse voor heb is het wel voetbal.JackBol schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:16:
[...]

Balen zeg. Max reed een degelijke maar saaie race. Ik dacht: even snel de was buiten, hij rijdt toch in niemandsland. Kom je terug: Max weg! WTF!!!

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nee.JackBol schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:16:
[...]
RAI 1:40:721 
RAI 1:40:674
RAI 1:40:398
beetje te laat als je mij vraagt ..
RAI 1:40:674
RAI 1:40:398
beetje te laat als je mij vraagt ..
[ Voor 26% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-05-2016 15:22 ]
Ik zie tyre strategie langs komen waar Perez 3 keer gebruikte onder zijn auto zet. Heeft ie echt geen nieuwe, verbaast me wel.
ik zou het ROS nooit gunnen omdat hij gewoon altijd een tweede rijder is.. er zijn er gewoon veel op de grid die beter zijn als ze dezelfde auto hadden.Bee.nl schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:17:
[...]
Daarmee sla je de spijker op zn kop wat mij betreft. Hij is een goede coureur, maar qua karakter kan ik em slecht hebben. Niet dat Hamilton nou zo'n schoolvoorbeeld is
Eigenlijk gun ik het Raik nog het meest maar die is gewoon niet goed genoeg meer..

You jinxed it... nooit weglopen tijdens een race van Max.ATS schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:19:
Balen zeg. Max reed een degelijke maar saaie race. Ik dacht: even snel de was buiten, hij rijdt toch in niemandsland. Kom je terug: Max weg! WTF!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze allebei niet sympathiek, maar Rosberg vind ik het minst irritant, dus laat hem maar wk worden. En ach, cadeau gekregen kampioenschappen zijn ze wel gewend in huize RosbergBee.nl schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:17:
[...]
Daarmee sla je de spijker op zn kop wat mij betreft. Hij is een goede coureur, maar qua karakter kan ik em slecht hebben. Niet dat Hamilton nou zo'n schoolvoorbeeld is
Dus HAM rijdt door en gaat enigszins richting ROS: probleem, rustig aan! Dan is de afstand te groot geworden en komt Raikkonen ietwat dichterbij: probleem opgelost, trappen!
Het kan hoor, maar vind het wel apart.
Het kan hoor, maar vind het wel apart.
Idiocracy: it is real!
Hoe kom je tot die conclusie?wickedm3n schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:20:
[...]
ik zou het ROS nooit gunnen omdat hij gewoon altijd een tweede rijder is.. er zijn er gewoon veel op de grid die beter zijn als ze dezelfde auto hadden.
Eigenlijk gun ik het Raik nog het meest maar die is gewoon niet goed genoeg meer..
Nico Hulkenberg Olav?
SAI kan nog wel puntne pakken voor TR, een P8 zit er nog wel in.
Vergeet z'n 10s penalty nietKrukar schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
Er komt nog 10 sec bij héKrukar schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
Echt niet. Hij krijgt nog 10 sec straf en komt niemand voorbij. Ricciardo haalt hem nog in.Krukar schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
+10s. Ik denk het niet.Krukar schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nee die moet nog 10 seconden straf uitzitten...Krukar schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Gaat niet lukken, heeft nog een tijdstraf en Ricciardo is sneller.Krukar schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
Weten jullie al dat SAI nog 10s time penalty tegoed heeft
omdat Ros geen race mentaliteit heeft vind ik. hij rijd nu rustig zijn rondjes dat kan iedereen in die Mercedes...hij durft niet in te halen zoals o.a. HAM RIC MAX ALO.
Ik hoor dat SAI nog een 10s straf heeft... iemand hier die dat zeker weet?
... not as I do.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1