ik weet dat dit een oude topic is maar omdat de firma Axxent hierin genoemd wordt wilde ik toch reageren en hopelijk mensen behouden voor dit bedrijf.
wij hebben bij de firma Axxent kozijnen besteld en onze nachtmerrie begon de dag dat zij kwamen plaatsen
er zijn verkeerde kozijnen geleverd
en de montage is meer dan verschrikkelijk
er wordt geen enkele bouwnorm/bouwbesluit gehanteerd sterker nog op mijn vraag of zij dit wel wiseten kreeg ik als antwoord "welke en of ik deze kon opsturen"
de kozijnen worden niet geplaatst in een stelkozijn van duurzaam materiaal
de kozijnen zitten scheef erin
rondom was er een kier waardoor er een kaarsje werd uitgeblazen als ik die ervoor hield
het contract zat vol met fouten welke wij hebben aangegeven en deze zou hersteld worden dit hebben zij niet gedaan en daarmee begon de nachtmerrie gelukkig hebben wij op het contract wel zo goed als het kan alles aangegeven wat er fout was
de kozijnen zijn niet conform de tekening die zij gemaakt hebben
de ramen zijn niet wat wij hebben besteld
de openslaande deuren zitten andersom erin
wij zijn nu 3 maanden bezig en ze zijn 4x langs geweest en nog is het niet correct
kunststof kozijnen axxent problemen
dit is een bakker en geen kunststof kozijnen expert
helaas moeten wij ons nu tot de rechter wenden om hier een uitspraak over te doen
mensen blijf weg bij deze bakkers dit is niets anders als drama en stress
zij produceren niet zelf en dus bestellen zij de kozijnen in duitsland
zij hebben absoluut geen verstand van zaken en zeker niet van montage
ik ben zelf al 20 jaar klusbedrijf en weet wel het een en ander van montage/constructie maar het werk wat de firma axxent afleverd is om te janken
de lijst van gebreken is gewoon niet op te noemen
Anoniem: 837403 schreef op woensdag 9 november 2016 @ 11:09:
Korte versie van onze negatieve ervaring met Axxent Nederland (kozijnen).
Juli 2016 zijn onze kozijnen vervangen, de heren die dit gedaan hebben zijn als lompe boeren bezig geweest hebben diverse schade gemaakt aan de binnen en buitenkant van het huis, daarnaast waren er ook negatieve opmerkingen over de geplaatste kozijnen met vensterbanken. Als laatste hebben ze ons toilet gebruikt als openbaar toilet waar door de hele wc urine te vinden was.
Vele malen telefonisch en email contact voornamelijk van onze kant !
….. Zijn dezelfde heren terug gekomen om het een en ander in orde te maken, o.a. buitenkant cement voeg tussen de ramen die er compleet uitgeslagen was en vensterbank dat kapot was, hierbij hebben ze zoveel cement gebruikt dat er cement over een groot stuk muur zat en op het terras lag. Overige schade is deels gemaakt maar het grootste gedeelte niet.
Weer vele malen contact gezocht per telefoon en email, reactie is er niet of nauwelijks.
….. Is er iemand anders langs geweest die alle cement sluier weg gehaald heeft en zich uitgesproken heeft dat de kwaliteit van werken niet goed is geweest. Verder schade is niet in orde gemaakt
Weer vele malen contact gezocht per telefoon en email, dit loopt zeer vermoeiend en niet van hun kant enkel vanuit onze kant, we worden steeds afgepoeierd.
Om tot een einde van deze nachtmerrie te komen hebben wij een voorstel gedaan tot schade vergoeding van 200,- euro, wij vinden dit een meer dan schappelijk bedrag en kunnen hiermee niet de schade dekken die er gemaakt is en zeker niet alle moeite en irritatie en lasten die wij ervan hebben.
Uiteraard worden wij weer genegeerd, ons advies is dan ook geen zaken te doen met Axxent Nederland (kozijnen) !