Kunststof kozijnen - ervaringen, leveranciers etc.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:49
Beekforel schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 11:57:
Ik heb wel voorkeur voor een lokale partij. Ik heb meerdere benaderd, 1 gaf gelijk aan te vol te zitten dus geen prijs, 1 is al 6 maanden aan het nadenken ofzo dus ook geen prijs, 1 gaf gelijk prijs (Veka) en heb ik ervaring mee: tevreden maar zeker niet euforisch. De laatste dus bij de buren geweest, kozijnen zien er goed uit en plaatsing ook. Afwerking binnenzijde vond ik niet geweldig maar dat kan een keus van de buren zijn geweest.

Blijft lastig.
De mijne zat ruim 100 km verderop. Top bedrijf. Veld uit Beesd. Hier in de regio te duur en niet klantvriendelijk.

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Beekforel schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 11:57:
Ik heb wel voorkeur voor een lokale partij. Ik heb meerdere benaderd, 1 gaf gelijk aan te vol te zitten dus geen prijs, 1 is al 6 maanden aan het nadenken ofzo dus ook geen prijs, 1 gaf gelijk prijs (Veka) en heb ik ervaring mee: tevreden maar zeker niet euforisch. De laatste dus bij de buren geweest, kozijnen zien er goed uit en plaatsing ook. Afwerking binnenzijde vond ik niet geweldig maar dat kan een keus van de buren zijn geweest.

Blijft lastig.
de mijne is ook bewust lokaal maar geen garantie voor succes ...

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
zucht ... post in verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Boeryepes op 18-02-2026 14:09 ]

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste