Dat is een hele mooie machine, maar voor minder geld heb je machines die je ook niet aan hun limiet krijgt. Deze machine is niet alleen voor professioneel gebruik, maar ook nog top of the line. Ik denk niet eens dat je deze zal zien bij aannemers/timmermannen.Marc_87 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:42:
Goedemiddag mede tweakers, ik kan op de zaak een accuschoef- klopboormachine kopen. Ik heb er nog geen en wil niet een losse accuboormachine en een klopboormachine met draad. Het gaat om werkzaamheden rondom en in mijn huis en ik wilt gewoon top spul.
Ik wil ook zelf een veranda etc. gaan zetten dus het moet gewoon een zware en goede machine zijn. Persoonlijk ken ik uit het verleden DeWalt en dat vond ik erg fijn, ook Makita bevalt mij goed. Op mijn huidige werk gebruiken ze Metabo en daar ben ik ook over te spreken, ik zat naar deze machine te kijken:
SB 18 LTX-3 BL Q I (602357660) Accu-klopboormachine
https://www.metabo.com/nl...accu-klopboormachine.html
Zijn er nog andere merken die bij deze specs in de buurt komen? Vooral de 3800 tpm spreken mijn erg aan wanneer je gaten moet boren.
Heeft er iemand nog input of andere ideeën?
Makita, Hitachi en Milwaukee hebben ook allemaal accu-klopboormachines met gigantisch veel Nm kracht en snelheden van dik 2000rpm.