Heb zelf geen ervaring met deze Bosch serie, maar de specs van deze schroefmachine icm dit prijskaartje geven mij wel een heel prettig gevoel.
Je vertelt er echter niet bij of je Bosch blauw machines allemaal een accu hebben, maar ik neem maar even aan dat je dat wel bedoelt??
Als je die accu's al hebt, dan is deze keus wel een logische.
Veel reviews kom ik over deze bewuste machine niet tegen, op Amazon.de zie ik wel
enkele bedenkingen met een lookalike model (GSR 18 V-EC) en dan met name over hinderlijke problemen met de aan/uit schakelaar.
Het is mij niet helemaal duidelijk of het gemelde probleem is te herleiden tot de achterliggende elektronica, of dat het om de schakelaar zelf gaat en misschien wel aan een slecht contact vd accu zelf??
Vraagtekens dus, maar men vraagt zich hier wellicht wel terecht af hoe het met de huidige 'quality control' van Bosch zit.
Nu is er altijd wel iets te mekkeren, maar waar rook is is meestal ook vuur.
Zolang je garantie hebt hoef je je daar niet al teveel zorgen over te maken.
Het kan misschien wel een dealbreaker zijn als de shop dan niet meteen om de hoek zit.
Als je met deze bedenkingen kunt leven dan heb je aan deze Bosch ongetwijfeld een hele mooie machine en ik denk dat ik deze Bosch voor dit geld dan ook gewoon zou aanschaffen, zeker als ik al meerdere accu's in huis zou hebben.
Leg de machine de eerste week het vuur na aan de schenen, probeer hem op alle mogelijke manieren meteen uit met alle accu's die je hebt en als de genoemde issues met de schakelaar in het geheel niet optreden, dan mag je ervan uitgaan dat de machine verder correct zal blijven functioneren.
Je kunt natuurlijk ook checken of er misschien Nederlandse aanbieders zijn met een vergelijkbare prijs, dat werkt bij eventuele garanties en problemen net iets fijner.

Nadat aan de zaagtafel een wegspringend stuk massief hout zich een keer fataal met mijn voortanden kruiste, ben ik ook maar overgestapt naar zo'n beter beschermend gelaatsscherm.
Het is/was nog zo'n oud degelijk type van behoorlijk dik acryl(??) en bleek ook aan de draaibank een foolproof bescherming te geven.
Nadeel van zo'n scherm is dat het hinderlijk kan beslaan en de onvermijdelijke hoeveelheid krassen die het opdoet.
Ik heb het al diverse keren aan beide zijden moeten polijsten en dan kon ik weer even vooruit, jammer genoeg zijn 2 weken geleden de 'ophangscharnieren' aan beide zijden spontaan/ouderdom afgebroken.
Nu ben ik dus op zoek naar een soortgelijk scherm, maar kom er achter dat schermen in deze sterkte toch dun gezaaid zijn.
Ben in ieder geval nog geen masker tegengekomen waar ik een mogelijk langdurige relatie mee wil gaan onderhouden.
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 13-07-2017 07:09
]