In gevallen werkt het inderdaad prima, ik heb ze ook, vnl om grote pompwartels mee te kunnen demonteren (al verval je daar soms ook in een moordenaar).
En op de fiets kan ik het me ook voorstellen dat je maar één ding bij je hebt (of een knappe fiets kopen, ik heb nooit gereedschap bij me bij mijn Dahon Speed Pro

)
En inderdaad hebben de duurdere rechte bekken.
Toch heb je altijd beschadigingen, hetzij door wat ruimte te houden zodat je makkelijk kan verzetten, hetzij door te lange bekken waardoor je veel te veel kracht kan zetten op de moervlakken, of hetzij doordat de sleutel de omgeving raakt omdat hij simpelweg te groot/lang is. Daarnaast is het vastdraaien(klem op de wartel/moer voor geen beschadiging) en losdraaien(verplaatsen) eerder onhandig.
Dan kan je beter
een sleuteltang kopen, dat werkt perfect en geeft geen beschadigingen, ook niet op je chromen messing kraanwartels.
Het was in dit geval ook meer dat Dennis goede tips geeft, alleen als ik dan zie hoe hij
loopt zit te kloten met die Bahco.
Dat is niet het goede voorbeeld geven.
Zo krijg ik alles los of vast met een hamer en een stevige schroevendraaier of beitel...........
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.