Ik heb al het gereedschap dat je nodig kan hebben bij alle werkzaamheden.
En dat heb ik altijd bij me, mijn ervaring is dat wat je niet meeneemt (uit je werkplaats naar een klus) je juist nodig hebt.......
Dan is het fijn als je alles wat bij elkaar hoort in één kist hebt, je pakt het snel en na de klus mik je alles in zijn eigen kist, klepje dicht...opgeruimd en hervindbaar.

Daarnaast inderdaad alle soorten boutjes, moertjes, ringen, schroeven, pluggen (die nieuwe Duopower is top), (glas)zekeringen, alle soorten lasdoppen, kabeleindhulsen, krimpkousen en wat dies meer zij in oa staal (blank en geel, kruiskop en torx), rvs, en messing in 4
organizers (4=16).
Dan 15 groentekratten met pvc, elektra, water, gas, diverse gereedschap, kitten, etc.
Dan twee dubbelzijdige stevige trappen(klein en groot), een telescoopladder, een opvouwbare steekwagen tot 200kg, een hondje, diverse losse koffers met recipro, dopsleutels, snij-ijzers, bandschuurmachine, fein supercut, twee gereedschapkoffers, en een koffer met ssd en schroefmachine, een zaagtafel, een stofzuiger (CTL22 of CTL32 met emmer) en nog wat klein spul.
En dan is mijn busje echt vol.....
Voordeel is dat alles zo te pakken is en ik niets op mijn dak heb, ik kan dus alle parkeergarages gewoon in.
Scheelt ook in luchtweerstand.
Dakdragers gaan er alleen op als ik groot materiaal moet vervoeren.
Voor eea dat nog in eigen koffers zit zoek ik nog systainers........dat stapelt beter. Ik schat dat er nog wel een stuk of tien,twaalf bij kunnen ter vervanging. Ik heb de oude eerste serie, niet de T-loc.
De rest staat in mijn werkplaats; steigers, nog meer trappen, freestafel, inval-diamant-tegelzaagtafel 700mm, tegelsnijders (toch maar laatst de
Rubi TR 700-S gekocht

), waterpassen, lijm en gipsmixer, alle stuc en metselgereedschap en nog veel meer, oa in nog 20 groentekratten ( a 2,50/stuk zijn dat supergoedkope stevige stapelbare opbergboxen

)
And then some......
Inderdaad veel en haast onbetaalbaar voor de doe-het-zelver, maar ik ben een Jack of all trades, master of all.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.