Is niet nodig. Als je bij een bedrijf weggaat, moet je op dat moment een data verzoek doen (AVG, of native de boel exporteren).
Vertrouw je dat niet, dan kun je wachten tot je de jaarnota nodig hebt. In het meest ongunstige geval is dat bijna twee jaar na opzegging.
Bunq is duidelijk van extreem naar steeds gematigder enshitification gegaan. Extrapoleer dat en je ziet dat het geen valse hoop is maar een kwestie van tijd. Sowieso is Niknam niet eeuwig CEO en lijkt hij mij meer een startup figuur dan een saaie, degelijke, bankier.
Ben ik het totaal niet mee eens. Ze hebben support vervangen met een debiele AI waar niemand op zit te wachten. Rechtsboven staat een smiley in schitterend neonlicht af te leiden. Onderaan staat crypto (in mijn woordenboek staat dat nog steeds voor
cryptografie) met als symbool een B, in een schild (even lachen: HAHAHA, zo dat is eruit), en stocks.
Net als zo'n beetje alle andere banken prostitueren ze mijn data aan Google en Apple middels Google Pay en Apple Pay terwijl ze voorheen native NFC gebruikten.
Bovenaan krijg ik de notificatie
die ik niet kan verwijderen dat Bitcoin met 0,00% is gestegen vandaag. Dankjewel, daar zat ik echt op te wachten 🙄
Donder een eind op met je AI, cryptocurrency, en andere Amerikaanse big tech onzinnigheid.
Weet ik veel, ik houd dat niet bij. Maar die gehele vraag is ook irellevant aangezien het er niet om gaat of er wel of niet nieuwe features bij zijn gekomen, maar of bunq die heeft. En wat heeft het getal 5 daar nu weer mee te maken? Het komt op mij nogal emotioneel over.
Hoef je niet bij te houden. Als ze er waren, en ze hadden bij jou impact gehad, dan had je ze zo met een glimlach op je gezicht kunnen benoemen.
..maar ze zijn er niet. Tenzij je zou zeggen ze hebben hun bomen wat naar de achtergrond gebracht. Ja, dat klopt (is niet de waan van de dag). En vervangen met cryptocurrency en stocks. Het rad hebben ze vervangen met een puntensysteem, iets dat gangbaar is bij banken maar waar ik persoonlijk ook niet op zit te wachten.
Hopelijk gaan ze snel zijn met ondersteunen digitale euro. Als dat dan ook met NFC zou werken (
kind of the point) en bunq is er als de kippen bij t.o.v. de andere partijen dan kan ik eindelijk na jaren weer een objectief positieve feature aan bunq toeschrijven.
Maar geen
creditcard, zoals ik benoemde

Dit is
ook geen creditcard. Het is een debitcard die zich blijkbaar voordoet als creditcard. Bij andere banken kan dat ook. Dan moet je instellen dat je niet rood kan staan.