Die had ik ook gelezen, maar daar heeft men het steeds over "de hoofdzaak" tussen die twee partijen. Maar er is geen andere zaak tussen die twee te vinden op rechtspraak.nl. Is dat een rechtszaak geweest die nooit afgehandeld is of...?
Inderdaad goede timing van KNAB met Apple Pay trouwens. Maar als ik moet kiezen tussen knab en bunq voor €1 prijsverschil zou bunq denk ik nog altijd aantrekkelijker zijn. (25 rekeningen, 5 virtuele mastercard's, betere app. Staat wel tegenover: extreem slechte support, leugenaars, volstrekt onbetrouwbaar, kan elk moment vallen, etc.) Nee als ik de boel bij bunq weghaal, dan denk ik dat het cold-turkey teruggaat naar één rekening bij een normale bank tegen een normaal tarief; met Apple Pay. (Naast de normale rekening die ik altijd al heb aangehouden i.v.m. bunq's grilligheid en omdat bunq geen echte volwaardige credit card aanbiedt... En nee, wat bunq je ook wijs probeert te maken: de Travel Card is GEEN credit card, wordt NIET geaccepteerd zoals een credit card en een ieder die anders beweert houdt zichzelf voor de gek.)
Uitgerekend denk ik dat ik met zo'n overstap met huishouden €6,60 per maand bespaar voor priverekening, gezamenlijke rekeningen en volwaardige credit card. Toch weer €80 per jaar, waarvan ik niet weet of het 't nog wel waard is om aan bunq te geven...
-edit- LOL, zie net dat ik gebanned ben van Together. Blijkbaar is het nu tegen de "community guidelines" om te zeggen dat je Easy Bank te duur vind vergeleken met de alternatieven.

-edit2- ff op reddit gekeken, zie er meerdere opmerkingen over dus ben blijkbaar niet de enige. bunq is weer hard bezig om Together "te zuiveren" van onwelgevallige meningen, verdwijnen ook her en der wat posts. Het update topic zal later vandaag vast ook wel dichtgaan. Die gasten leren het ook nooit he.

Bevestigd weer dat een overstap serieus overwogen moet worden.
[
Voor 59% gewijzigd door
WhatsappHack op 02-06-2021 14:28
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)