Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:55:
[...]

The Fuck? Ik zie ze inderdaad nu ik naar shop..kpn.com ga, maar bij mobiel.kpn.com zie ik alleen de 950 xl.
Eh..die afbeelding was via mobiel.kpn.com....waar ik dus gewoon naar shop.kpn.com wordt doorgestuurd.... 8)7 vage shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
TheVMaster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:56:
[...]

Eh..die afbeelding was via mobiel.kpn.com....waar ik dus gewoon naar shop.kpn.com wordt doorgestuurd.... 8)7 vage shit!
Kom er nu achter dat je pas de l950 ziet als je Microsoft en _microsoft_ selecteerd. Vink je er maar 1 van beide aan dan zie je de l950 niet. 8)7 |:( 8)7

Ze zijn daar goed bezig :)

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 04-12-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:56:
[...]

Kom er nu achter dat je pas de l950 ziet als je Microsoft en _microsoft_ selecteerd. Vink je er maar 1 van beide aan dan zie je de l950 niet. 8)7 |:( 8)7

Ze zijn daar goed bezig :)
Eh...als ik in een inprivate browser naar mobiel.kpn.com ga krijg ik wel die vage versie....

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/RZ63E5KObJoHIFxbuWv4whVS/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TheVMaster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:58:
[...]

Eh...als ik in een inprivate browser naar mobiel.kpn.com ga krijg ik wel die vage versie....

[afbeelding]
Ik test het in safari en firefox. Krijg de vage website in beide versie zonder inprivate te browsen of een adblocker aan te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:02:
[...]

Ik test het in safari en firefox. Krijg de vage website in beide versie zonder inprivate te browsen of een adblocker aan te hebben staan.
Ik gebruik Firefox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Oke, naja het zal wel. In ieder geval werkt er iets vaag aan de website :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Krijg bij het reserveren van m'n Dock nu de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HscKSMo.png

Hoop toch niet dat ik nu al te laat ben :/

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:24

SomerenV

It's something!

Serial-X schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:00:
[afbeelding]

Die actie geldt toch tot 31 januari?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Tussenstandje poll:

70 stemmers:
  • 67% heeft voor de XL gekozen, dus 33% voor de non-XL.
  • 84% heeft voor een zwarte uitvoering gekozen, dus 16% voor een witte.
  • 76% heeft voor single-sim gekozen, dus 24% voor dual-sim.
Blijkbaar heeft dus 24% een telefoon uit het buitenland geïmporteerd omdat de dual-sim niet verkrijgbaar is in Nederland.

Stemmen kan nog steeds...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
SomerenV schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:57:
[...]

Die actie geldt toch tot 31 januari?
Dacht ook tot 31 januari, wou hem ook in januari halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Laatst online: 28-09-2024
ja tot januari maar wel met de aantekening zolang de voorraad strekt OP=OP......
wie weet strijkt Microsoft over hun hart ...

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

SomerenV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:40:
[...]

Ik blijf hoop houden dat ik hem ergens de komende twee weken nog heb :+ Misschien naïef maar na 4 jaar in de telefoonbranche weet je wel ongeveer wanneer er iets niet in de haak is O-)

Vrijdag: leverbaar vanaf 2 december
Maandag: leverbaar vanaf 16 december
Woensdag: leverbaar vanaf 20 januari

De Lumia 920 had een enorm verneukte launch in Nederland (gigantische tekorten) maar zelfs toen waren er niet zo'n vertragingen :X En toen had iedereen er last van, niet slechts één winkel.
Hoe laat had jij hem besteld eigenlijk? Ik had de zwarte XL vrijdag rond 11.45 besteld (telefonisch, ging om verlenging namelijk), en heb hem netjes maandag ontvangen (had ook zaterdag gekund, maar kostte 10e extra).

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

950 XL is opeens 40 euro duurder geworden met hetzelfde abonnement, valt weer tegen :/ Van 184 naar 224, de witte zelfs naar 312 euro, beide bij pdashop die lange tijd de goedkoopste was.

Lijkt erop dat ik toch de 950 ga overslaan, mij veel te duur voor een WM toestel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:39
Serial-X schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:00:
[afbeelding]

Wat ik nog veel vreemder vindt is dat er bij jou staat: "Hartelijk dank voor je recente aankoop van een Lumia 950/950XL

Houdt dit in dat ze toch ook bij de 950 een dock willen aanbieden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Nu online
RickKoets schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:15:
[...]

Wat ik nog veel vreemder vindt is dat er bij jou staat: "Hartelijk dank voor je recente aankoop van een Lumia 950/950XL

Houdt dit in dat ze toch ook bij de 950 een dock willen aanbieden? :?
In sommige landen werd het wel gedaan volgens mij. Het is inmiddels veranderd, de tekst luidt nu:
Hartelijk dank voor je recente aankoop van een Lumia 950 XL. Je kunt nu je gratis Microsoft Display Dock inwisselen.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Even op de klachten van CB terug te komen, ik krijg € 50,- aan tegoedbonnen om hun trage levering en niet nagekomen afspraken te compenseren.
Dus dat is gewoon netjes moet ik zeggen.
Desondanks ga ik denk ik toch weer het toestel retourneren of eventueel verkopen maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:38
Nu wil ik geen reclame maken voor Coolblue maar dit is voor iemand wel een mooie kans om mijn teruggestuurde Lumia 950 XL voor een leuk bedrag te verkrijgen:

http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

Slechts 2 dagen gebruikt en compleet nieuw. Teruggestuurd inclusief Display Dock dus die krijg je er meteen bij. :)

[ Voor 8% gewijzigd door SkyThes op 07-12-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyThes schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:48:
Nu wil ik geen reclame maken v...
En is alweer verkocht. Dat duurde niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Prijzen van KPN zijn totaal anders dan bij Coolblue. Nou zit ik niet zo in het telecom wereldje, maar kan Coolblue goedkopere abo's leveren ?

Bij KPN betaal ik voor het zelfde bijna 10 euro per maand meer maar is het toestel wel 99 euro ipv 206. Zal daar wel aan liggen dan.

KPN: Vooral internet standaard 5GB - toestel 99 euro: totaal 42,50 per maand inclusief 10 euro korting.
CB: Vooral internet standaard 5 GB - toestel 206: totaal 37,50 per maand exclusief 5 euro korting, dus als het goed is, ga ik 32,50 per maand betalen.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:51
Gisteren nieuw abbo genomen(verlengd) bij Tele2.
8GB dataverkeer en onbeperkt bellen en smsen voor 42EUR per maand, toestel(L950) gratis.

Kreeg bijna direct een mail met dat het toestel al klaarstond, en of ik een datum wilde selecteren. Kon vandaag al, dus vanavond rond 19.00 uur word mijn Lumia 950 bezorgd!

Lekker veel data genomen, wil o.a mijn telefoon op de auto aansluiten, en al mijn muziek streamen vanaf mijn NAS! Ook van plan veel wekelijkse radioshows streamend te gaan luisteren!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:28:
Prijzen van KPN zijn totaal anders dan bij Coolblue. Nou zit ik niet zo in het telecom wereldje, maar kan Coolblue goedkopere abo's leveren ?

Bij KPN betaal ik voor het zelfde bijna 10 euro per maand meer maar is het toestel wel 99 euro ipv 206. Zal daar wel aan liggen dan.

KPN: Vooral internet standaard 5GB - toestel 99 euro: totaal 42,50 per maand inclusief 10 euro korting.
CB: Vooral internet standaard 5 GB - toestel 206: totaal 37,50 per maand exclusief 5 euro korting, dus als het goed is, ga ik 32,50 per maand betalen.....
Dat klopt....heeft m'n vrouw ook. We hebben hetzelfde abonnement, zij via CB en ik via KPN (wist toen niet dat via CB goedkoper was)...scheelt 10 euri pre maand voor exact hetzelfde abo...en aangezien wij Compleet zijn, krijgt ze nog extra korting....en dubbele data... O-)

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 08-12-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

TheVMaster schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:02:
[...]

Dat klopt....heeft m'n vrouw ook. We hebben hetzelfde abonnement, zij via CB en ik via KPN (wist toen niet dat via CB goedkoper was)...scheelt 10 euri pre maand voor exact hetzelfde abo...en aangezien wij Compleet zijn, krijgt ze nog extra korting....en dubbele data... O-)
En als je bij CoolBlue besteld via shopkorting krijg je ook nog eens eenmalig een teruggave:

Sim only 1 en 2 jaar € 15,00
Abonnement met toestel 1 jaar € 12,50
Abonnement met toestel 2 jaar € 17,50

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Het Displaydock is weer verkrijgbaar, heb hem net besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Prom0 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:06:
Dank, net besteld :9

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Prom0 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:06:
Voorlopig krijg ik geen mail met de code dus voor mij schiet het niet op :+ Maar in ieder geval goed nieuws voor sommige mensen :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, gister naar KPN gegaan.. enthousiast van de verhalen op tweakers over dat toestel.

Wat gebeurt er? Besteld, volgende dag bezorgd! WOOT!

Ben 20 minuten later thuis, krijg sms
Het bestel artikel is niet op voorraad. We houden u regelmatig op de hoogte. Zodra het leverbaar is, wordt de bestelling naar u verzonden.
Dus maar via Twitter contact gezocht met webcare, zijn het nu voor me aan het uitzoeken, maar best balen om enthousiast dat ding te bestellen, en dan dit te horen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
TheVMaster schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:02:
[...]

Dit viel mij maandag ook op toen ik aan het kijken was. Wil per januari overstappen van Vodafone naar KPN omdat ik thuis nu ook KPN heb. Heb ook gebeld met CB hierover. Ze geven aan dat ze erg scherp in kopen bij KPN. Blijf het zelf wel raar vinden. KPN geeft CB ook een vergoeding voor het afsluiten. Hoeveel marge is er dan nog?? Idem met energiecontracten trouwens maar daar zullen we maar niet over beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:24

SomerenV

It's something!

T-Mobile had de datum van de Lumia 950 XL toch op 20 januari gezet? En ik zei toch dat het waarschijnlijk een foutje in hun systeem zou betreffen?

Net een mailtje ontvangen, morgen wordt ie geleverd.

oOo

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taaLi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-04 23:18
SomerenV schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:23:
T-Mobile had de datum van de Lumia 950 XL toch op 20 januari gezet? En ik zei toch dat het waarschijnlijk een foutje in hun systeem zou betreffen?

Net een mailtje ontvangen, morgen wordt ie geleverd.

oOo
Gefeliciteerd alvast!

Heb op 28 november voor een Lumia 950XL gekozen tijdens de actiedagen van T-mobile. Moest uiteraard ook een weekje wachten tot de XL binnen zou komen. De 'normale' hadden ze al.

Inmiddels dus twee weken verder, en ben dus bang dat ik hem pas in Januari in ontvangst kan nemen :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 10:18
De lumia 950 XL met introductie aanbieding besteld bij T-Mobile zodat ik die meteen na mijn exchange uit frankrijk kon ophalen, hebben ze mijn order gecancelled zonder opgave van reden. Die introductiekorting kan ik nou natuurlijk nooit meer krijgen, maar gelukkig klopt de leverdatum van 20 januari blijkbaar niet (vanaf 1 januari weer op exchange naar Finland :) ).

Lekkere eerste indruk als nieuwe klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeritasNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb hem zelf na lang wikken en wegen eindelijk besteld met een hollandsnieuwe abonnement op deze lumia 950 prijzen pagina .

Ik zat eerst nog te twijfelen of ik niet beter een los toestel kon nemen met een simonly maar blijkbaar is dat tegenwoordig toch niet zo voordelig meer. Ik ben voor het hollandsnieuwe 1200 abonnement gegaan en ik kwam daarmee uit op een besparing van ongeveer 50 euro over de hele looptijd. Daarmee betaal ik zo'n 10 euro per maand voor een abonnement met 1.2 gb als ik de kosten van de telefoon aftrek.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:55

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb na het NazTel-fiasco toch maar besloten om, ondanks dat ik mijn geld van NazTel (nog) niet terug heb, een Lumia 950 te kopen. Wat een pracht-toestel zeg! Supersnel en wat een scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezzz
Ik wil de 950 bestellen bij Coolblue. 2 weken terug moest ik € 120,- bijbetalen als ik hem bestelde met een 2 jarig KPN standaard Vooral Internet B. Vorige week is de prijs verhoogd naar € 138,- bijbetalen en op dit moment moet je € 194,- bijbetalen.... Hoe kan de telefoon nu duurder worden? De grote vraag naar de telefoon is al geweest bij de release neem ik aan. Ik mag eind van de maand verlengen en hoop niet dat de prijs nog meer zal stijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Slechte tijd om te verlengen blijkbaar. Ik wilde ook vandaag verlengen maar dan Tele2.
Is er in 24 uur 120,- ineens bij gekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Barthezzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:19:
Hoe kan de telefoon nu duurder worden?
Het is net hoe je het ziet. De telefoon is eigenlijk niet duurder geworden. Maar de korting (bij verlengen) is minder geworden.

Dit kunnen aankoopstimulering acties van de providers of van de winkels zelf zijn geweest die afgelopen zijn. Een telefoon (of ander product) wordt vaak alleen duurder door (hogere/nieuwe) importheffingen en belastingen per een bepaalde datum.

Wat wel nog kan is dat de abonnement/telefoon kosten per maand ook veranderd zijn, naast de aankoopprijs. Uiteindelijk rekent de provider ook met de jaarkosten inclusief telefoon. Misschien dat het totaalplaatje (qua kosten) nog overeenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezzz
TrueChaoZ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Het is net hoe je het ziet. De telefoon is eigenlijk niet duurder geworden. Maar de korting (bij verlengen) is minder geworden.

Dit kunnen aankoopstimulering acties van de providers of van de winkels zelf zijn geweest die afgelopen zijn. Een telefoon (of ander product) wordt vaak alleen duurder door (hogere/nieuwe) importheffingen en belastingen per een bepaalde datum.

Wat wel nog kan is dat de abonnement/telefoon kosten per maand ook veranderd zijn, naast de aankoopprijs. Uiteindelijk rekent de provider ook met de jaarkosten inclusief telefoon. Misschien dat het totaalplaatje (qua kosten) nog overeenkomt?
Abon. is gelijk. 37.50 per maand voor 5GB data en 200 min/sms.

Prijs staat nu op 175,- bijbetalen.....

Zal de prijs bij Coolblue afhankelijk zijn van het weer?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Barthezzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:19:
Ik wil de 950 bestellen bij Coolblue. 2 weken terug moest ik € 120,- bijbetalen als ik hem bestelde met een 2 jarig KPN standaard Vooral Internet B. Vorige week is de prijs verhoogd naar € 138,- bijbetalen en op dit moment moet je € 194,- bijbetalen.... Hoe kan de telefoon nu duurder worden? De grote vraag naar de telefoon is al geweest bij de release neem ik aan. Ik mag eind van de maand verlengen en hoop niet dat de prijs nog meer zal stijgen.....
Kans dat hij ook weer paar tientjes terugvalt, ik zag mijn constructie ook van 180 naar 220 gaan, maar 2 weken erop was het weer 180 (en meteen gekocht).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Laatst online: 16-08-2023
Barthezzz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:10:
[...]
Abon. is gelijk. 37.50 per maand voor 5GB data en 200 min/sms.

Prijs staat nu op 175,- bijbetalen.....

Zal de prijs bij Coolblue afhankelijk zijn van het weer?? _/-\o_
Oké :D dat wisselt wel erg snel inderdaad. Na ja, dan gewoon kopen wanneer de telefoon weer op zijn tot nu toe laagst bekende punt staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:57
Dinsdag de 950 XL wit besteld bij amazon.it. voor €560,86 incl. verzending naar NL (prijs op de website wijkt iets af vanwege belasting en verzendkosten).

Er staat ook dat je aanspraak kan maken op de gratis dock. Telefoon wordt waarschijnlijk zaterdag geleverd.

[ Voor 4% gewijzigd door Mvdbeld op 14-01-2016 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ik ook zojuist 2x Lumia 950 (non XL) besteld via amazon.it.
Een voor me moeder en een voor mezelf :).

Had ook meteen een hoesje en screen protectors besteld.

Echter is er bij mij wat vreemds gebeurd, het geld voor de screen protectors en hoesje is wel van me CC geboekt. Maar de lumia's niet. Krijg dan ook zojuist een mailtje van amazon.co.uk dat me account geblokkeerd is omdat me betalingsgegevens niet zouden kloppen. Staat alleen niet bij om welke aankopen dit gaat.

En kan ook niks meer terugvinden in de bestelgeschiedenis zelfs ook niet de screen protectors en het hoesje, snap er de ballen van.

Kan tevens ook niet meer inloggen op welke amazon website dan ook, great >.<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Diversity schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:24:
Ik ook zojuist 2x Lumia 950 (non XL) besteld via amazon.it.
Een voor me moeder en een voor mezelf :).

Had ook meteen een hoesje en screen protectors besteld.

Echter is er bij mij wat vreemds gebeurd, het geld voor de screen protectors en hoesje is wel van me CC geboekt. Maar de lumia's niet. Krijg dan ook zojuist een mailtje van amazon.co.uk dat me account geblokkeerd is omdat me betalingsgegevens niet zouden kloppen. Staat alleen niet bij om welke aankopen dit gaat.

En kan ook niks meer terugvinden in de bestelgeschiedenis zelfs ook niet de screen protectors en het hoesje, snap er de ballen van.

Kan tevens ook niet meer inloggen op welke amazon website dan ook, great >.<.
Dit kan soms voorkomen als ze CC fraude vermoeden, staat de CC op hetzelfde adres geregistreerd als jouw bezorgadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Mvdbeld schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:24:
[...]

Dit kan soms voorkomen als ze CC fraude vermoeden, staat de CC op hetzelfde adres geregistreerd als jouw bezorgadres?
Is gelukkig al reeds opgelost door Amazon na ons contact vannochtend :).

Bezorgadres is inderdaad hetzelfde als mijn CC adres. Maar aangezien ik er schijnbaar direct 2 heb besteld, dus bijna een order van 1000 euro hebben ze dit ondernomen. Kan begrijpen dat ze dit doen, op deze manier beschermen ze natuurlijk ook de consument.

Dinsdag of Woensdag kan ik ze verwachten, gok zelf op Woensdag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Garwinski schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:44:
Wat een gekte bij T-Mobile via coolblue:

Lumia 950XL
6GB 4G
Onbeperkt bellen in NL +300 minuten EU

eenmalig: €180
Per maand: €22.80
looptijd 24 maanden.

Nu moet ik hem haast wel nemen

Alleen zakelijk :p
En nu ineens

Lumia 950XL
6GB 4G
Onbeperkt bellen in NL +300 minuten EU

eenmalig: €272
Per maand: €39,34
Aansluitkosten: €25
looptijd 24 maanden.

Prijsverhoging van 70,7%!! 8)7

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Het was natuurlijk ook tijdens een actie he :p Maar ik ben alsnog erg tevreden met mijn aankoop van eind november. Tot nu toe zijn er nog geen prijsverlagingen geweest of veel betere aanbiedingen langs gekomen. Zouden de nieuwe lumias het goed doen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Diversity schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Is gelukkig al reeds opgelost door Amazon na ons contact vannochtend :).

Bezorgadres is inderdaad hetzelfde als mijn CC adres. Maar aangezien ik er schijnbaar direct 2 heb besteld, dus bijna een order van 1000 euro hebben ze dit ondernomen. Kan begrijpen dat ze dit doen, op deze manier beschermen ze natuurlijk ook de consument.

Dinsdag of Woensdag kan ik ze verwachten, gok zelf op Woensdag :).
Mooi dat het gelukt is, heb mijn 950 XL inmiddels binnen (di besteld vandaag in huis). Heb inmiddels de dock ook besteld, moest handmatig even de lumia offers app installeren om de code te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
Ik dacht slim te zijn en de MediaMarkt BTW korting actie af te wachten die volgende week van start gaat, en een Lumia 950 XL aan te schaffen. Woensdag jl. stond de telefoon nog op de website, nu is ie echter niet meer te vinden als je de lijst onder 'smartphones' doorloopt. Via de zoek functie is het toestel nog wel te vinden, echter niet te bestellen (levert een foutmelding op). Die amazon.it optie begint er steeds interessanter uit te zien...

KPN heeft overigens een losse toestel prijs van EUR 634,-, vorige week geïnformeerd in een van hun filialen. De jongen die me hielp keek me aan alsof hij water zag branden toen ik de losse toestel prijs vroeg. Toen ik hem vervolgens vertelde dat hij (volgens de PriceWatch) op dat moment de goedkoopste aanbieder van NL was keek hij toch wel even raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Gaargod schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:02:
Ik dacht slim te zijn en de MediaMarkt BTW korting actie af te wachten die volgende week van start gaat, en een Lumia 950 XL aan te schaffen. Woensdag jl. stond de telefoon nog op de website, nu is ie echter niet meer te vinden als je de lijst onder 'smartphones' doorloopt. Via de zoek functie is het toestel nog wel te vinden, echter niet te bestellen (levert een foutmelding op).
Een bij een Mediamarkt Filiaal?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Swerfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:02:
[...]

Een bij een Mediamarkt Filiaal?
Ga ik zeker proberen Swerfer, ik heb er een paar in de buurt zitten (Noord-Holland).
Slechte ervaring met wachttijden aan de telefoon bij MM, dus wordt daadwerkelijk bezoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Gaargod schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:34:
[...]

Ga ik zeker proberen Swerfer, ik heb er een paar in de buurt zitten (Noord-Holland).
Slechte ervaring met wachttijden aan de telefoon bij MM, dus wordt daadwerkelijk bezoeken >:)
Hoeveel was het toestel voor de BTW actie? denk niet dat de prijs onder die van Amazon.it zal komen namelijk ;)
Lumia 950 XL, wit (amazon.it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Mvdbeld schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:16:
[...]

Hoeveel was het toestel voor de BTW actie? denk niet dat de prijs onder die van Amazon.it zal komen namelijk ;)
Lumia 950 XL, wit (amazon.it)
Heb je gelijk in, MM hanteerde de adviesprijs van EUR 699,-.
Dat zou komen op zo'n EUR 577,- tijdens de BTW kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Tussen kerst en oud en nieuw met een callcentre medewerker gesproken over mn dock-code die niet werkte....hij heeft alles geregeld en vandaag wordt ie geleverd!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

[Lumia 950 normaal] Bij BCC is deze momenteel 495,04 EUR, 50 euro onder de andere goedkoopste prijzen

http://www.bcc.nl/navigat...e-lumia-950-black(170444)

[ Voor 5% gewijzigd door ChrissieOne op 26-01-2016 20:48 . Reden: words ]

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Heeft te maken door MM btw actie gister voor 8 uur was het nog 599. Nu bij MM alle modellen online tijdelijk niet verkrijgbaar (sure!)

Zowel MM als BCC uitverkocht. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door RobbyTown op 27-01-2016 20:29 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Heb net de 950 bij MM Hengelo voor €482,50 kunnen kopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Perceptor op 28-01-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:26

The_Scarabial

MTB for life!

Perceptor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:01:
Heb net de 950 bij MM Hengelo voor €482,50 kunnen kopen :)
Gewoon straight opgehaald voor die prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
In Hengelo hadden ze de telefoon voor die prijs in het schap liggen.
Enschede had 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Perceptor schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:30:
In Hengelo hadden ze de telefoon voor die prijs in het schap liggen.
Enschede had 'm niet.
Thnx, ff langs getourd, man man wat een drukte, maar heb de laatste zwarte 950 opgepikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReijMan
  • Laatst online: 07-09 01:24
The_Scarabial schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:55:
[...]

Thnx, ff langs getourd, man man wat een drukte, maar heb de laatste zwarte 950 opgepikt. :)
Tijdens BTW feestje neem ik aan? Ik zal nog maar ff paar weekjes wachten, ziet er naar uit dat prijs weer duikeltje neemt. L925 met W10p loopt sinds gister avond weer een stuk beter. Edge is bruikbaar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

ReijMan schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:19:
[...]

Tijdens BTW feestje neem ik aan? Ik zal nog maar ff paar weekjes wachten, ziet er naar uit dat prijs weer duikeltje neemt. L925 met W10p loopt sinds gister avond weer een stuk beter. Edge is bruikbaar te noemen.
Ja volgensmij wel, leek wel of al die mensen dachten dat de boel voor niets wegging daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Was zojuist in de KPN-winkel in Nijmegen, en wat ligt daar voor moois: Een 950, zo tussen de Android toestellen! Geen dummy, maar de echte, werkende telefoon. Het gaat nog eens de goeie kant uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Coolblue
Lumia 950 bij Vodafone, jaarabonnement smart 700 (33 euro pm) telefoon voor 155 met ZENS Qi Single Wireless Charger. Ik heb er eentje besteld!

[ Voor 26% gewijzigd door rened80 op 12-03-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
Mooie aanbieding via coolblue tweedekans een lumia 950 xl gekocht voor 423 euro. Toestel was door de vorige eigenaar geretourneerd ivm defect touchscreen. Zit nu een nieuw scherm in! Binnen 1 dag geleverd.

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
prijs heeft weer een deuk gekregen, weer 30euro er af.
Voor de zomer gaat hij aan 375 staan en zelfs aan 348 aan dit tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:31
^Met de L950 nu op €400 in de PW, lijkt het er wel op.
Benieuwd of een €399 prijs, een verkoopspurt(je) kan inluiden.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozeboos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-07-2022
Ik denk de aankondiging van de Surface telefoon de prijs goed heeft gedaan (in negatieve zin) De 950 duikelt per week naar beneden. Een kleine maand geleden had ik bijna op de koop knop gedrukt bij € 470,--. Nu inmiddels € 400,--. Ik verdien er geld aan door niet (nu) te kopen!

Wat overigens wel grappig is, is dat de tweedehandsprijzen nog niet mee naar beneden reageren. Op MP worden telefoons aangeboden voor een bedrag rond de € 350,--. Voor € 50,-- minder heb je dan een gebruikte telefoon, met minder garantie.

[ Voor 30% gewijzigd door ozeboos op 06-05-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Was aan het kijken voor een mid-range windows-phone als opvolger van mijn L735.
Maar met deze prijzen wordt de L950 ook wel erg intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie ook maar 1 webshop op die prijs (rest zit goeie 50 euro hoger) en precies die heeft behoorlijk wat negatieve reviews de laatste tijd te pakken. Of dat je 50 euro dan echt waard is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

SinergyX schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:43:
Zie ook maar 1 webshop op die prijs (rest zit goeie 50 euro hoger) en precies die heeft behoorlijk wat negatieve reviews de laatste tijd te pakken. Of dat je 50 euro dan echt waard is? :P
Jij kijkt bij de prijzen van de XL denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
de witte 950 staat vandaag aan 374 bij alternate belgië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een 950XL voor 425 in de pricewatch? Waarom zo laag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:44
Je doelt op deze neem ik aan...zag het toevallig net ook :

https://www.phonemarket.n...t-lumia-950-xl-32gb-zwart

Iemand ervaring met deze verkopende partij? Men heeft het thuiswinkel waarborg dus zal wel ok zijn ga ik van uit.

Edit : beoordeling op GoT lijkt mij in orde :)

http://tweakers.net/shopr...rket-punt-nl/shopreviews/

[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 25-05-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

dafmay schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:47:
Je doelt op deze neem ik aan...zag het toevallig net ook :

https://www.phonemarket.n...t-lumia-950-xl-32gb-zwart

Iemand ervaring met deze verkopende partij? Men heeft het thuiswinkel waarborg dus zal wel ok zijn ga ik van uit.

Edit : beoordeling op GoT lijkt mij in orde :)

http://tweakers.net/shopr...rket-punt-nl/shopreviews/
Ho! Thuiswinkel waarborg zegt helemaal niets. Pas op met dit soort 'aanbiedingen'! Heeft mij bij de firma Naztel een paar honderd euro gekost... Problemen bij NazTel? Winkel gesloten?. Ook Naztel had een Thuiswinkel Waarborg merk, en honderden zeer positieve reviews. Zo'n keurmerk kan je gewoon kopen, zegt helemaal niks over de betrouwbaarheid. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat het vaak ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Esumontere op 25-05-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Okidoki :) Ps wel een goede score dus op Tweakers. Dat zegt wel iets.

Enfin...verder is het aan eenieder om te bepalen of men het 'risico' wil nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 25-05-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

dafmay schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:20:
Okidoki :) Ps wel een goede score dus op Tweakers. Dat zegt wel iets.

Enfin...verder is het aan eenieder om te bepalen of men het 'risico' wil nemen.
Naztel had 4,5 sterren op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hmm...stof tot nadenken dus en altijd oppassen.

Het is niet voor niets dat ik altijd bij gerenommeerd bedrijf zoals Coolblue of Bol.com mijn spullen aanschaf. Altijd uitstekende service en garantie enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Vergeet ook Amazon.de en Amazon.fr niet, staan niet in de Pricewatch maar verzenden gewoon ook naar Nederland en Belgie. De 950 is er voor 353 euro, de 950XL voor 398.

En dat is Amazon zelf, geen 3rd party reseller.

[ Voor 29% gewijzigd door Dreamvoid op 04-06-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

dafmay schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:13:
Hmm...stof tot nadenken dus en altijd oppassen.

Het is niet voor niets dat ik altijd bij gerenommeerd bedrijf zoals Coolblue of Bol.com mijn spullen aanschaf. Altijd uitstekende service en garantie enz.
Ook die kunnen failliet gaan he, kijk naar V&D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Dreamvoid schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:33:
Vergeet ook Amazon.de en Amazon.fr niet, staan niet in de Pricewatch maar verzenden gewoon ook naar Nederland en Belgie. De 950 is er voor 353 euro, de 950XL voor 398.

En dat is Amazon zelf, geen 3rd party reseller.
Iemand enig idee waarom de 950 in de pricewatch voor voor 455 euro staat terwijl hij op Amazon zelf, via diezelfde link aan 332 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Omdat Pricewatch niet zo goed is in het bijhouden van buitenlandse webwinkels. Bovendien is die link die je geeft niet een telefoon van Amazon zelf, maar van "Turbado DE", een 3rd party webwinkel op het Amazon platform.

deze wordt door Amazon zelf geleverd, maar enkel met abonnement.

[ Voor 82% gewijzigd door Dreamvoid op 20-06-2016 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Eergisteren mijn KPN abonnement verlengd met een een 950 XL. Gisteren met smart zitten wachten op de bezorger van CoolBlue, die was netjes op de afgesproken tijd. Alles afgehandeld, doos in ontvangst genomen en ik pak hem uit. Zit er geen telefoon in.

Stikkertje van de telefoondoos was doorgesneden en kwam in twee delen los en telefoon was er dus uitgehaald. Contact gehad met CoolBlue, die zouden binnen 24 uur met een oplossing komen maar ik heb nog steeds niks van ze gehoord.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

dubbeldekkert schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:46:
Eergisteren mijn KPN abonnement verlengd met een een 950 XL. Gisteren met smart zitten wachten op de bezorger van CoolBlue, die was netjes op de afgesproken tijd. Alles afgehandeld, doos in ontvangst genomen en ik pak hem uit. Zit er geen telefoon in.

Stikkertje van de telefoondoos was doorgesneden en kwam in twee delen los en telefoon was er dus uitgehaald. Contact gehad met CoolBlue, die zouden binnen 24 uur met een oplossing komen maar ik heb nog steeds niks van ze gehoord.. :'(
Nog een keer bellen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Zowel via FB als de klantenservice meerdere malen gesproken en ik blijf afgewimpeld worden met 'we zijn er druk mee bezig' en 'het is druk i.v.m. de vakantie periode'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:03
Ze zullen op feedback van de koerier wachten misschien. Pakketjes worden meermaals gewogen en zo kunnen ze uitzoeken waar het is misgegaan.
In principe heb jij daar niets mee te maken natuurlijk al zal men eerst graag bevestigd zien dat het pakket inderdaad te licht was en jij hem niet zelf achterover gedrukt kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Ik denk dat ik m'n cognac leren backcover van Mozo nog eerder binnen heb dan m'n Lumia 950XL, nog steeds geen duidelijkheid van CoolBlue. Ach, ik wacht al sinds hij uit is, dus dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
De 950 kost bij Microsoft zelf nog slecht 299. De 950XL 399... :*)
Ik wacht al tijden om hem aan te schaffen maar blijf toch hopen op een Surface Phone. Mits die pas in maart zou aangekondigd worden denk ik... wat gaat de meewaarde zijn en waarom nu geen 950.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment heeft er bij Microsoft een prijsverlaging plaatsgevonden.

650 = 129 euro
950 = 299 euro
950 xl = 399 euro

Mocht je hem willen verkopen bij webuy.com kan je een in goede staat 950 voor 288 euro verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:25

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:05:
Op dit moment heeft er bij Microsoft een prijsverlaging plaatsgevonden.

650 = 129 euro
950 = 299 euro
950 xl = 399 euro

Mocht je hem willen verkopen bij webuy.com kan je een in goede staat 950 voor 288 euro verkopen.
Ik de 950 zojuist besteld bij T-Mobiel. Kosten 4,24 (verwijderingsbijdrage). Nu nog even een afspraak maken met de koerier AMP Logistics. Ik zou de 950 dus gelijk kunnen verkopen, heb ik €288 verdiend op een zondagmorgen. :+

Doe ik natuurlijk niet

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:23:
[...]

Ik de 950 zojuist besteld bij T-Mobiel. Kosten 4,24 (verwijderingsbijdrage). Nu nog even een afspraak maken met de koerier AMP Logistics. Ik zou de 950 dus gelijk kunnen verkopen, heb ik €288 verdiend op een zondagmorgen. :+

Doe ik natuurlijk niet
Je toestel prijs zit uiteraard verrekent in je abonnement per maand. Als je sim only pakt gaat er ook een heel bedrag af per maand iets van 12 euro minder denk ik :)

Als je een vriendenclubje maakt binnen T mobile krijg je nog 2,5 euro korting per maand of 500 mb gratis.
https://www.t-mobile.nl/k...d/extras-voor-klanten#ro2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:35:
[...]

Je toestel prijs zit uiteraard verrekent in je abonnement per maand. Als je sim only pakt gaat er ook een heel bedrag af per maand iets van 12 euro minder denk ik :)

Als je een vriendenclubje maakt binnen T mobile krijg je nog 2,5 euro korting per maand of 500 mb gratis.
https://www.t-mobile.nl/k...d/extras-voor-klanten#ro2
Ik betaal voor de 930 nu €30 p/m, voor de 950 wordt dat €31 p/m. Bijbetalen toestel kost normaal (met mijn abonnement) €228. Die -€228 is een tijdelijke actie. Mijn kinderen hebben geen abonnement, en krijgen dat ook niet of ze betalen het zelf maar. Hebben beide een (bij)baan.. Mijn vriendin heeft het nog beter voor elkaar. Telefoon van het werk. Familie heeft of geen abonnement of een telefoon van het werk. Weinig keuze dan voor vriendengroep.

Dinsdag komt de 950 binnen. _/-\o_ Brodithouder van Coolblue had er gisteren al moeten zijn, maar helaas.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

maarte997 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:57:
De 950 kost bij Microsoft zelf nog slecht 299. De 950XL 399... :*)
Ik wacht al tijden om hem aan te schaffen maar blijf toch hopen op een Surface Phone. Mits die pas in maart zou aangekondigd worden denk ik... wat gaat de meewaarde zijn en waarom nu geen 950.
Ik denk zelf dat Microsoft klaar is met hardware (laten anderen dat maar doen) en dat de Surface Phone er nooit komt. Mocht de Surface Phone wel komen dan zal die de eerste tijd klauwen geld kosten gezien de eerste prijzen van de 950 en 950XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanveen1944
  • Laatst online: 25-07 10:09
Ik denk niet dat mijn opmerking hier thuishoort, inmiddels is de prijs in de Microsoft store voor een Lumia 950 € 299,00 en de 950XL € 399,00. Zou dat niet in de pricewatch verwerkt moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hebbes, de 950 is binnen. Gelijk aan de lader - dat gaat snel - en updaten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:12
GerCor schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:28:
Hebbes, de 950 is binnen. Gelijk aan de lader - dat gaat snel - en updaten maar.
heb jij hem ook bij MS besteld? Zo ja wat is de levertijd?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

kruila schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:24:
[...]

heb jij hem ook bij MS besteld? Zo ja wat is de levertijd?
Nee, T-Mobile. Zondag 4 september besteld. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:12
GerCor schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:57:
[...]

Nee, T-Mobile. Zondag 4 september besteld. d:)b
Ben benieuwd wat je ervaringen zijn, vooral t.o.v. de Lumia 930, heb zelf ook een 930 en de 950 wordt (hopelijk) morgen bezorgd.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
edit

[ Voor 95% gewijzigd door rened80 op 06-09-2016 20:32 . Reden: Verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
Kun je ook een Lumia 950 bij de Duitse site van Microsoft kopen? Bij het afleverades kun je wel een Nederlands Adres invoeren maar bij het factuuradres weer niet. Levert het problemen op als je bijv een bestaand Duits adres gebruikt als factuur adres zoals een Mac donalds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

kruila schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:52:
[...]

Ben benieuwd wat je ervaringen zijn, vooral t.o.v. de Lumia 930, heb zelf ook een 930 en de 950 wordt (hopelijk) morgen bezorgd.
Het eerste je direct zal opvallen: het ding weegt niks. Gelijk mijn 930 er op gelegd, de 950 is iets langer maar daar heb je op het scherm niets aan. Op mijn 930 passen de tegels precies zodat ik niet hoef te scrollen, bij de 950 zijn de onderste tegels half zichtbaar. Scherm, iets andere kleurweergave.
Nou drukte ik op de 930 vaak op de terugpijl maar bij de 950 beland je dan op het vergrendelingsscherm.
De 950 is stukken beter in fel zonlicht. Ik heb het toestel altijd op zijn felst staan.
Snelheid? Ontloopt elkaar niet merkbaar veel. Plastic achterkant. Nou, niks op aan te merken.
Ik denk wel dat ik dat Glimp/Glance scherm ga uitzetten. Kan de toegevoegde waarde nog niet ontdekken maar dat komt ook dat ik dingen op de automatische piloot deed op de 930. Moet zeggen dat ik de 'double tap to wake' op de 950 stukken prettiger vind.

Voorlopige conclusie:

Zou ik er 228 euro voor neertellen i.p.v. nu 0? Hmm, ik denk het niet want dan was het een impulsaankoop geweest..Daarvoor zijn de verschillen te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

rened80 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:31:
Kun je ook een Lumia 950 bij de Duitse site van Microsoft kopen? Bij het afleverades kun je wel een Nederlands Adres invoeren maar bij het factuuradres weer niet. Levert het problemen op als je bijv een bestaand Duits adres gebruikt als factuur adres zoals een Mac donalds?
*knip*. Voegt niks toe.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
*knip*. Mee eens, maar maak de volgende keer even een TR aan.

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:11 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste